Страница 6 из 6

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 21 мар 2017, 17:34
налоговик
Зараз для мене найголовнішим завданням на 2017 рік є зміна системи пенсій. І ми вийдемо найближчим часом із серйозними пропозиціями по зміні системи, щоб вона була бездефіцитною, справедливою.
Як наслідок ми повинні прийти до підвищення пенсій для українських пенсіонерів. Ми зараз системно цим займаємось"
Гройсман

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 05 апр 2017, 13:23
налоговик
Из крайнего меморандума с МВФ

Пенсійна реформа.

Ми визнаємо необхідність реформування пенсійної системи.
Структурні проблеми на ринку праці (низький рівень сплати ЄСВ і недостатня частка
платників ЄСВ), несприятливі демографічні умови, а також застарілі пенсійні правила
підірвали стабільність пенсійної системи. Рівень пенсійних видатків є дуже високим,
попри відносно низький розмір більшості індивідуальних пенсій, через
непропорційне зростання кількості пенсіонерів стосовно активної робочої сили. Це
призвело до того, що дефіцит пенсійного фонду перевищив 140 млрд. грн. в 2016 р.
(близько 6 відсотків ВВП), і, за відсутності змін, цей дефіцит зростатиме і надалі, що
наражає життєздатність пенсійної системи на небезпеку у майбутньому. Для
створення стабільної основи системи пенсійного забезпечення, стимулювання
сплати пенсійних внесків працівниками, а також для забезпечення адекватного
рівня пенсії у майбутньому Верховна Рада України ухвалить до кінця квітня 2017 р.
комплексну пенсійну реформу
(новий термін виконання структурного маяка,
перенесений з кінця грудня 2016 р.), яка набере чинності з 1 січня 2018 р. Ця
реформа буде матиме такі характеристики: (і) новий набір варіантів виходу на
пенсію з ширшим, ніж існуючий, діапазоном пенсійного віку, що передбачає значну
можливість вибору, в залежності від загального трудового стажу, а також з
пенсійними виплатами, які заохочують громадян до продовження трудової
діяльності і пізнішого виходу на пенсію; (іі) економія видатків у розмірі не менше 3
відсотків ВВП в довгостроковій перспективі , в тому числі за рахунок збільшення
ефективного трудового стажу для виходу на пенсію; і (ііі) гарантії того, що громадяни
України отримуватимуть пенсії, які є співвідносними зі сплаченими ними внесками і
адекватними в реальному вимірі. Ця загальна система буде застосовуватися до всіх
видів зайнятості, за винятком обмеженого переліку небезпечних професій. Для
таких професій буде введено актуарно обґрунтовані додаткові ставки ЄСВ, які
сплачуватимуться роботодавцями і які будуть накопичуватися на персоніфікованих
рахунках та використовуватися як проміжне фінансування між достроковим
виходом на пенсію та визначеною вище системою. Крім того, ми активізуємо свої
зусилля по розширенню бази ЄСВ.

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 17 май 2017, 17:51
VOA

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 26 окт 2017, 00:00
lutishka
У звіті з ЄСВ показуватимуть недоотриману суму страхових внесків від застосування пільгової ставки ЄСВ для осіб з інвалідністю
23 жовтня 2017 / 16:00

Починаючи з 11.10.2017 набрали чинності норми стосовно покриття Пенсійному фонду України недоотриманої суми коштів від застосування розміру ЄСВ, передбаченого ч.ч. 13 та 14 ст. 8 Закону про ЄСВ, який сплачується підприємствами (установами, організаціями) за працюючих осіб з інвалідністю в розмірі 8,41%, всеукраїнськими громадськими організаціями за осіб з інвалідністю (товариств УТОГ та УТОС) — у розмірі 5,3%, підприємствами й організаціями громадських організацій, у яких кількість осіб з інвалідністю становить не менш як 50% загальної чисельності працюючих і за умови, якщо фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці, — у розмірі 5,5% бази нарахування ЄСВ.

Розрахунок недоотриманих Пенсійним фондом сум від застосування зазначених вище пільгових розмірів ЄСВ здійснюватиметься в порядку, установленому Пенсійним фондом України за погодженням із Державною фіскальною службою України.

Для визначення недоотриманої Пенсійним фондом України суми коштів платники ЄСВ розраховуватимуть і відображатимуть у звітності суму ЄСВ у розмірах, передбачених ч.ч. 5 та 14 ст. 8 Закону про ЄСВ, не змінюючи при цьому суми сплати ЄСВ.

Відповідні зміни привнесла пенсійна реформа, про що проінформував ПФУ.

Цей момент також був викладений у матеріалі «Пенсійна реформа та сплата ЄСВ: точки перетину». http://www.interbuh.com.ua/ua/documents/onenews/112516

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 17 ноя 2017, 01:51
VOA
Добавилась ещё одна обязательная категория для трудоустройства: при кол-ве работников от 8 до 20 - работодатель обязан трудоустроить лицо, которому до пенсии осталось 10 лет. Только вот как узнать: кому до личной пенсии осталось менее 10 лет - большой вопрос. Это помимо "инвалидной" и "занятой" льгот.

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 17 ноя 2017, 12:47
Galla
VOA писал(а):Добавилась ещё одна обязательная категория для трудоустройства: при кол-ве работников от 8 до 20 - работодатель обязан трудоустроить лицо, которому до пенсии осталось 10 лет. Только вот как узнать: кому до личной пенсии осталось менее 10 лет - большой вопрос. Это помимо "инвалидной" и "занятой" льгот.


санкції за невиконання такої квоти ніби відсутні)

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 28 фев 2018, 14:02
Marlboro
налоговик писал(а):Очередное от КСУ

Норма о полномочиях Кабмина устанавливать размер и порядок финансирования судебной власти признана неконституционной и утратила силу
...


Впечатление такое, что КСУ занимается исключительно вопросами материального обеспечения судей :)
Почти все остальные дела заворачивает и не рассматривает.

Чергова перемога від КСУ - визнано неконституційними положення Податкового кодексу згідно з якими оподатковуються пенсії розміром понад 10 прожиткових мінімумів. Здогадайтесь, хто отримує такі пенсії в Україні? :)
Варто відзначити, що в цьому рішенні (текст якого ще не оприлюднений), судячи з прес-релізу, суд відступив від своєї попередньої судової практики. Раніше КСУ говорив, що якщо в закон конституційність якого розглядається судом вносяться зміни, то це має наслідком припинення конституційного провадження (тому-що закону конституційність якого перевіряється більше не існує). Але що не зробиш коли питання стосується своїх рідних суддів і їх пенсій пенсійних питань пересічних громадян? :roll:

http://www.ccu.gov.ua/novyna/uhvaleno-rishennya-konstytuciynogo-sudu-ukrayiny-no-1-r2018
Конституційний Суд України також констатував, що після запровадження у законодавстві України з 1 липня 2014 року оподаткування пенсій упродовж двох років Верховна Рада України тричі вносила зміни. За таких обставин особи, які мають право на пенсійні виплати, об’єктивно не могли бути впевненими у своїх правомірних очікуваннях щодо стабільності правового регулювання у цій сфері. Отже, встановлення Верховною Радою України у законодавстві України оподаткування пенсій та зміни суми, з якої починається таке оподаткування, суперечить таким елементам конституційного принципу верховенства права, як правова визначеність, правова передбачуваність, правомірні очікування та справедливість.

Отже, Конституційний Суд України вирішив визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), положення абзацу першого підпункту 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України, яким передбачено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) або щомісячного довічного грошового утримання, отримуваних платником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом, якщо їх розмір перевищує десять розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (у розрахунку на місяць), встановленого на 1 січня звітного податкового року, – у частині такого перевищення, а також пенсій з іноземних джерел, якщо згідно з міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, такі пенсії підлягають оподаткуванню чи не оподатковуються в країні їх виплати.

Положення абзацу першого підпункту 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України, визнане неконституційним, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 28 фев 2018, 14:42
налоговик
Кстати, вся деятельность КСУ за последние годы фактически этими несколькими решениями и ограничивается.

+

Конституційний Суд України також констатував, що після запровадження у законодавстві України **** упродовж двох років Верховна Рада України тричі вносила зміни. За таких обставин особи, які мають право на *** , об’єктивно не могли бути впевненими у своїх правомірних очікуваннях щодо стабільності правового регулювання у цій сфері. Отже, встановлення Верховною Радою України у законодавстві України *** та зміни суми, з якої починається таке оподаткування, суперечить таким елементам конституційного принципу верховенства права, як правова визначеність, правова передбачуваність, правомірні очікування та справедливість.


*** можно заменить на все что угодно иное.

Но по остальным нормам НКУ - полная стабильность и предсказуемость :)

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 04 июл 2018, 10:49
VOA
Не уверена в теме, но пока здесь:
1. Як налаштувати сервіс смс-інформування від Пенсійного фонду України
Об уплате работодателем ЕСВ за такого сотрудника и размере страхового стажа с 2004 года, для пенсионеров - о назначении и перерасчёте пенсий.
Там же можно распечатать инструкцию о настройках уведомлений.

2. Як отримати довідку з QR-кодом від Пенсійного фонду України

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 04 июл 2018, 17:14
lutishka
Обновлена форма Отчета по ЕСВ и порядок его заполнения
03.07.18 26803 87 ПечататьОбычный шрифт
В новой редакции изложен Порядок формирования и представления страхователями отчета относительно сумм начисленного единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование, утвержденный приказом Минфина от 14.04.2015 г. № 435. Произошло это благодаря приказу Минфина от 15.05.2018 г. № 511, который вступает в силу с первого числа месяца, следующего за месяцем его официального опубликования.

Пока приказ официально еще не опубликован. Про опубликование обязательно сообщим дополнительно.

В частности, для членов фермерских хозяйств, если они не относятся к лицам, которые подлежат страхованию на других основаниях, отчетными периодами являются календарные месяцы, которые формируются и отражаются в годовой отчетности, представляемой до 01 мая года по результатам финансового года. Отчет подается по форме № Д5 с указанием типа формы «начальная».

Код классификатора профессий (код КП), код общесоюзного классификатора профессий, должностей и тарифных разрядов (код ЗКППТР), профессиональное название работы выбираются из справочника, соответствует национальному классификатору Украины "Классификатор профессий ДК 003: 2010".

Название должности соответствует записи в трудовой книжке.

Название профессии (должности, разряда, работы) застрахованного лица указывается в Ведомостях о застрахованном лице, с которым произошел несчастный случай на производстве или профессиональное заболевание.

Запись о переводе работника на другую должность или работу у того же страхователя вносится в таблицу 5 в том же порядке, как и о принятии на работу. Записи о причинах увольнения в таблице 5 должны вноситься в точном соответствии с формулировкой действующего законодательства со ссылкой на соответствующую статью, пункт закона. Например, п. 4 ст. 40 КЗоТ Украины.

В случае если по данным страхователя в течение отчетного периода не было зафиксировано фактов заключения и расторжения трудовых договоров (гражданско-правовых договоров), изменения должности, сроков прохождения военной службы или предоставления соответствующего отпуска, таблица 5 приложения 4 к настоящему Порядку не формируется и не предоставляется.

Если в течение отчетного периода страхователем с застрахованным лицом был расторгнут трудовой договор (гражданско-правовой договор), а затем снова заключен на такую ​​застрахованное лицо делается две записи в таблице 5 приложения 4 к настоящему Порядку: первый - с указанием даты прекращения трудовых отношений, второй - с указанием даты начала трудовых или гражданско-правовых отношений.

Код типа начислений 14 - сумма разницы между размером минимальной заработной платы и фактически начисленной заработной платы (дохода) за предыдущие периоды в связи с осуществлением перерасчета при увольнении работника за предыдущие периоды, связанные с уточнением дней использованной заранее отпуска (в свя связи с сторнированием). https://buhgalter911.com/news/news-1037909.html

Всех с пенсионной реформой!

UNREAD_POSTДобавлено: 14 авг 2018, 20:15
VOA