Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Базы персональных данных

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST Вик@ » 25 ноя 2011, 15:26

Asia писал(а):раз пошла такая пьянка - https://rbpd.informjust.ua/default.aspx,
тут можно подать заявление в электронном режиме

а не подскажите, почему после формирования заявления, когда его нужно сохранить на компьютере и подписать ключами, пишет, что файл невозможно прочитать?
Аватар пользователя
Вик@
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 31 янв 2011, 14:07
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST vins » 25 ноя 2011, 16:27

Вик@ писал(а):
Asia писал(а):раз пошла такая пьянка - https://rbpd.informjust.ua/default.aspx,
тут можно подать заявление в электронном режиме

а не подскажите, почему после формирования заявления, когда его нужно сохранить на компьютере и подписать ключами, пишет, что файл невозможно прочитать?


Так и не получается?
Можно в принципе попробовать им позвонить или написать
e-mail: info@zpd.gov.ua
тел. гарячої лінії +38(044)517-89-66
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Аll » 25 ноя 2011, 17:14

http://www.zpd.gov.ua/indexPovidomlenya.html

Повідомлення Державної служби з питань захисту персональних (ДСЗПД) для користувачів веб-сайту Державного реєстру баз персональних даних (далі - Реєстр) щодо подачі заяв в електронній формі.

Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.

Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки ЕЦП (чинності сертифіката).

Таким чином, на виконання вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» перевірка ЕЦП одержаного документу (заява про реєстрацію бази персональних даних (далі - заява)) проводиться у декілька етапів:

1) порівняння оригіналу документу і створеного на його основі нового документу, підписаного ЕЦП (початкового і підписаного документа);

2) перевірка статусу Сертифікату ЕЦП (блокований, скасований) на момент підписання.

З цією метою в Реєстрі створені відповідні умови для користувача, який має ЕЦП одного з акредитованих центрів сертифікації ключів, які надали у розпорядження ДСЗПД надійні засоби ЕЦП, а саме:

· можливість створити заяву, яка відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України 1824/5 від 08.07.2011;

· зберігти її у форматі, який є доступним для передавання, за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;

· підписати створену та збережену заяву ЕЦП;

· подати заяву на реєстрацію в електронній формі.

Значна кількість заяв, які були створені та передані на реєстрацію до ДСЗПД за допомогою веб-сайту Реєстру, не можуть бути опрацьовані через не дотримання процедури їх подачі. А саме, в більшості випадків, не прикладається файл заяви створеної та підписаної ЕЦП, а також сам посилений сертифікат ЕЦП.

Тому, бажаючим подати заяву на реєстрацію в електронній формі пропонуємо уважно вивчити Інструкцію створення та подачі заяви в електронній формі (далі - Інструкція). Особливу увагу слід звернути на пункти 2 та 3 Інструкції.

По заявах, переданих на реєстрацію за допомогою веб-сайту Реєстру, які не відповідають вимогам вищезазначеної Інструкції, буде сформовано повідомлення про відмову в реєстрації.

Інструкція створення та подачі заяви в електронному вигляді

1. Створення заяви

· Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.

· Заповніть відомостями всі поля форми заяви.

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".

· Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.

· На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (файл заяви відкривати не потрібно!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп’ютера.

2. Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом

· Підпишіть збережений на локальному диску комп’ютера файл заяви електронним цифровим підписом та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп’ютера.

3. Подача заяви Реєстратору

· Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".

· Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно обрати на локальному диску та завантажити наступні файли:

Ø файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Документ XML");

Ø підписаний ЕЦП файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");

Ø файл публічного сертифіката (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".

· Якщо вказані на сторінці файли є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде передана Реєстратору та зареєстрована у базі даних заяв.

· Після реєстрації заяви відображається повідомлення про успішну подачу заяви в електронному вигляді, в якому зазначено реєстраційний номер заяви. На адресу електронної пошти заявника, вказану у заяві, надходить повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви. Зареєстрована заява відображається на головній сторінці сайту у результатах пошуку зареєстрованих заяв.

За это сообщение автора Аll поблагодарили: 3
Demerji, JannChik, vins
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST vins » 26 ноя 2011, 21:29

vins писал(а):Это только часть вопросов. Продолжение будет


9. Надо ли при регистрации базы данных указывать сами данные, входящие в базу?
Нет, не нужно. Указывается только название и цель использования самой базы.
Тогда возникает следующий вопрос:

10. Какая польза (какой смысл) в такой регистрации? (ведь никакой информации по сути служба защиты персональных данных не получает)
На этот вопрос ответа нет :)
Официально идея такая:
Реєстрація баз персональних даних є:
· корисною для суб’єктів персональних даних, оскільки є важливою ознакою прозорості стосовно обробки персональних даних, аналіз записів у Державному реєстрі може слугувати відправною точкою для подання суб’єктом персональних даних скарги до компетентних органів;

· корисною для володільців баз персональних даних, оскільки сприяє їх обізнаності щодо вимог законодавства та щодо необхідності забезпечувати обробку персональних даних з дотриманням вимог законодавства;

· корисною для уповноваженого державного органу з питань захисту персональних даних, оскільки дозволяє йому бути обізнаним із ситуацією стосовно обробки персональних даних, та водночас дає змогу здійснювати аналіз записів з метою удосконалення положень типового порядку обробки персональних даних та методів контролю за додержанням вимог законодавства про захист персональних даних.


Проще говоря: регистрируйте, чтобы осознать все значение необходимости защиты персональных даных.

11. Какая цель использования может быть указана в заявлении о регистрации?

Як приклад, метою обробки персональних даних може бути: забезпечення реалізації трудових відносин; адміністративно-правових; податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту; відносин у сфері управління людськими ресурсами; відносин у сфері економічних, фінансових послуг; відносин у сфері реклами; відносин у сфері телекомунікаційних послуг; відносин у сфері громадської, політичної та релігійної діяльності; відносин у сфері культури, дозвілля, спортивної та соціальної діяльності; відносин у сфері освіти; відносин у сфері охорони здоров’я; відносин у сфері безпеки; відносин у сфері транспорту; відносин у сфері науки, історичних досліджень та статистики тощо.
Приклад формулювання мети :
Обробка персональних даних фізичних осіб загального характеру (прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження, громадянство, місце проживання тощо) або вразливих персональних даних (расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, а також даних, що стосуються здоров'я чи статевого життя) здійснюється для забезпечення реалізації (вказати яких саме) відносин, відповідно до (перерахувати правові акти, положення, установчі чи інші документи, які регулюють діяльність володільця).


Цілі обробки персональних даних повинні відповідати цілям діяльності володільця бази персональних даних, що зафіксовані в їх установчих документах та/або передбачені законодавством України, що регулює їх діяльність.

Типовими цілями обробки персональних даних є забезпечення реалізації:

- трудових відносин;

- адміністративно-правових (в тому числі, відносин у сфері державного управління), податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку;

- відносин у сфері управління людськими ресурсами, зокрема, кадровим потенціалом;

- відносин у сфері економічних, фінансових послуг та страхування;

- відносин у сфері реклами та збору персональних даних у комерційних цілях;

- відносин у сфері телекомунікаційних послуг;

- відносин у сфері громадської, політичної та релігійної діяльності, культури, дозвілля, спортивної та соціальної діяльності;

- відносин у сфері освіти;

- відносин у сфері охорони здоров’я;

- відносин у сфері безпеки, включаючи питання приватних розслідувань, побудови системи приватної безпеки та приватної охорони;

- відносин у сфері транспорту;

- відносин у сфері науки, історичних досліджень та статистики;

- інших відносин, що вимагають обробки персональних даних.


12. Какой общий алгоритм действия для предприятия?
Оптимальный с учетом всех пожеланий Госслужбы выглядит так:
- получить согласия от работников (и получается, директоров контрагентов, персональные данные которых фигурируют в договорах, а также физлиц-предпринимателей) об использовании их персональных данных;
- составить внутреннее положение о защите персональных данных;
- издать приказ о возложении обязанностей по обеспечению защиты персональных данных на руководителя кадровой службы либо на иное лицо (с его согласия);
- зарегистрировать базу данных ("База даних працівників", "База даних фізичних осіб, що діють від імені контрагентів", "База даних фізичних осіб - підприємців"). Если есть электронные ключи - можно за 10 минут зарегистрировать прямо на сайте;
- получить свидетельство о зарегистрированной базу персональных данных.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Лоли » 28 ноя 2011, 16:24

У кого-нибудь есть информация - почтой можно отправить Заявление о регистрации БД ?
Лоли
 
Сообщений: 50
Зарегистрирован: 04 фев 2011, 21:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 13 раз.

UNREAD_POST vins » 28 ноя 2011, 16:28

Лоли писал(а):У кого-нибудь есть информация - почтой можно отправить Заявление о регистрации БД ?


Есть. При чем это общедоступная информация.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
08.07.2011 N 1824/5

Порядок
подання заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних

1. Цей Порядок встановлює механізм подання заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних (далі - заяви).

2. Володілець бази персональних даних або уповноважена ним особа (далі - заявник) подає заяви за встановленими формами.

3. Заяви заповнюються та подаються в паперовій або електронній формі. У разі подання заяв у паперовій формі заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності). В електронній формі заяви подаються відповідно до вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг".

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Shinshilla, Лоли
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 28 ноя 2011, 16:30

Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST катя » 29 ноя 2011, 00:16

Прочитав сообщения не пойму, так что решили, нужно создавать базы по уполномоченным лицам контрагентов и по ФЛП или нет?
катя
 
Сообщений: 98
Зарегистрирован: 01 фев 2011, 01:03
Благодарил (а): 22 раз.
Поблагодарили: 19 раз.

UNREAD_POST vins » 29 ноя 2011, 08:21

катя писал(а):нужно создавать базы по уполномоченным лицам контрагентов и по ФЛП или нет?


Считаю, что нет.
За исключением ситуации, когда Вы всю информацию о ФЛП собираете в отдельный файлик, упорядочиваете и храните.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST VasYulya » 29 ноя 2011, 18:00

vins писал(а):
катя писал(а):нужно создавать базы по уполномоченным лицам контрагентов и по ФЛП или нет?


Считаю, что нет.
За исключением ситуации, когда Вы всю информацию о ФЛП собираете в отдельный файлик, упорядочиваете и храните.


А справочник контрагентов в 1с можно считать таким "отдельным файликом"???
VasYulya
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 29 ноя 2011, 17:55
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 29 ноя 2011, 19:59

VasYulya писал(а):А справочник контрагентов в 1с можно считать таким "отдельным файликом"???


Можно. Но Базой это будет только если Ваши контрагенты - физлица.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST ira161979 » 30 ноя 2011, 11:15

пыдкажыть як правильно заповнити заяву на реэстрацыю
ira161979
 
Сообщений: 15
Зарегистрирован: 30 ноя 2011, 11:10
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST налоговик » 30 ноя 2011, 11:23

ira161979 писал(а):пыдкажыть як правильно заповнити заяву на реэстрацыю


А Вы уже попробовали и у Вас не получилось?
Что именно не получилось?
Вопрос слишком абстрактно Вы формулируете.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5646
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 799 раз.
Поблагодарили: 2528 раз.

UNREAD_POST Luka » 30 ноя 2011, 12:07

Единственное исключение, которое они готовы сделать: согласие субъекта персональных данных на обработку его персональных данных повторно не предоставляется, если владелец продолжает обрабатывать персональные данные субъекта в рамках правоотношений на основании свободного волеизъявления физического лица, которые возникли до вступления в силу Закона № 2297. Другими словами, специалисты ГСЗПД признают, что если трудовые отношения возникли до 01.01.2011 г., то после этой даты получать отдельное согласие работника на использование его персональных данных нет необходимости.


До контрагентів-ФОП це не застосовується? Тобто, якщо підприємство співпрацювало з ФОП-ом ще до 2011 року, то на використання персональних даних, отриманих в результаті таких правовідносин (чи я помиляюсь і відносини в рамках госпдіяльності не є правовідносинами?) дозвіл не потрібний?

І вважати Базою персональних даних Довідник в 1с, в якому зібрана інформація і про фіз. осіб і про юр. осіб?
Аватар пользователя
Luka
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 12:44
Благодарил (а): 72 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Luka » 30 ноя 2011, 12:09

Згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних повторно не надається, якщо володілець продовжує обробляти персональні дані суб’єкта, відповідно до правовідносин на основі вільного волевиявлення фізичної особи, які виникли до набрання чинності Законом.

http://www.zpd.gov.ua/indexDovidkaInfo.html

Недочитав :oops:
Аватар пользователя
Luka
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 12:44
Благодарил (а): 72 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya