Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Базы персональных данных

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST Чихуа » 12 дек 2011, 19:25

тина писал(а):
Чихуа писал(а):
Named писал(а):Скажите, кто подавал заявление через сайт и получил ответ - как долго его ждать?

Я получила ответ о том, что заявление принято. Очень быстро - в тот же день.
Но это еще ни о чем не говорит.


Скажите , а исходящие в левом верхнем углу первой страницы вы заполняли?

Заполнила от фонаря. Не понимаю, на что это может повлиять. :)

Есть новая инструкция по регистрации заявлений через сайт:

http://zpd.gov.ua/indexPovidomlenya.html

Скрытый текст: показать
Повідомлення Державної служби з питань захисту персональних даних для користувачів веб-сайту Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua) щодо подачі заяв в електронній формі.



Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.

Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки ЕЦП.

На виконання вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» перевірка ЕЦП заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі - заява) здійснюється поетапно:

1) перевірка статусу сертифікату відкритого ключа ЕЦП (чинний, блокований, скасований) на момент підписання;

2) перевірка ЕЦП;

3) порівняння оригіналу документу і створеного на його основі нового документу, підписаного ЕЦП (початкового і підписаного документа).

В Державному реєстрі баз персональних даних (далі - Реєстр) створені відповідні умови для користувача, який має ЕЦП одного з акредитованих центрів сертифікації ключів, які надали у розпорядження Державної служби України з питань захисту персональних даних (далі – ДСЗПД) надійні засоби ЕЦП, а саме:

· можливість створити заяву, яка відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України від 08.07.2011 №1824/5;

· зберегти її у файлі формату XML, який є доступним для передавання, за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;

· підписати створену та збережену заяву ЕЦП;

· подати заяву на реєстрацію в електронній формі.

Значна кількість заяв, які були створені та передані на реєстрацію до ДСЗПД за допомогою веб-сайту Реєстру, не можуть бути опрацьовані через недотримання процедури їх подачі. А саме, в більшості випадків не подається файл заяви підписаної електронним цифровим підписом, а також сертифікат відкритого ключа ЕЦП.

Суб’єктам, які мають можливість подати заяву на реєстрацію в електронній формі необхідно уважно вивчити Інструкцію створення та подачі заяви в електронній формі (далі - Інструкція). Особливу увагу слід звернути на пункти 2 та 3 Інструкції.

По заявах, переданих на реєстрацію за допомогою веб-сайту Реєстру, які не відповідають вимогам вищезазначеної Інструкції, буде сформовано повідомлення про відмову в реєстрації.

Інструкція створення та подачі заяви про реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді через веб-сайт Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua)

Створення заяви
· Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.

· Заповніть відомостями всі поля форми заяви.

Увага! Для коректного вводу даних, не використовуйте фрагменти тексту, які форматувались та скопійовано з інших файлів. Вводьте текст послідовно в поля веб-форми за допомогою клавіатури, для відокремлення слів використовуючи клавішу «Space» або знаки «,», «.» тощо.

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".

· Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.

· На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (Увага! Файл заяви не відкривати!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп’ютера.

Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом
· Підпишіть збережений на локальному диску комп’ютера файл заяви електронним цифровим підписом керівника установи та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп’ютера.

Подача заяви Реєстратору
· Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".

· Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно вказати шлях на локальному диску та завантажити наступні файли:

- збережений (відповідно до п.1 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Документ XML");

- підписаний ЕЦП керівника установи (відповідно до п.2 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");

- файл сертифіката відкритого ключа керівника установи, наданий центром сертифікації ключів (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".

· Якщо вказані на сторінці файли є коректними та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде зареєстрована у базі даних заяв та передана Реєстратору для розгляду.

· Після успішної реєстрації заяви відображається відповідне повідомлення з реєстраційним номером заяви та кодом доступу для подальшого пошуку заяв у Реєстрі та отримання інформації про стан їх обробки.

· На адресу електронної пошти Заявника, вказану у заяві, надсилається повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви та код доступу до інформації про заяву.

· За результатами пошуку користувачем зареєстрованих заяв по реєстраційному номеру можливо отримати інформацію про таки стани обробки заяв:

- «Зареєстровано» (заява про реєстрацію бази персональних даних зареєстрована у Реєстрі);

- «Відмовлено» (прийнято рішення про відмову у реєстрації бази персональних даних, при цьому, на поштову адресу Володільця направляється лист з повідомленням про відмову у реєстрації та вказуються причини відмови);

- «Прийнято рішення про реєстрацію» (видається Свідоцтво про реєстрацію бази персональних даних, яке надсилається на поштову адресу Володільця, якщо згода на це вказана у заяві).
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"

За это сообщение автора Чихуа поблагодарили: 2
Demerji, vins
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST тина » 12 дек 2011, 19:37

Чихуа писал(а):
тина писал(а):
Чихуа писал(а):
Named писал(а):Скажите, кто подавал заявление через сайт и получил ответ - как долго его ждать?

Я получила ответ о том, что заявление принято. Очень быстро - в тот же день.
Но это еще ни о чем не говорит.


Скажите , а исходящие в левом верхнем углу первой страницы вы заполняли?

Заполнила от фонаря. Не понимаю, на что это может повлиять. :)

Есть новая инструкция по регистрации заявлений через сайт:

http://zpd.gov.ua/indexPovidomlenya.html

Скрытый текст: показать
Повідомлення Державної служби з питань захисту персональних даних для користувачів веб-сайту Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua) щодо подачі заяв в електронній формі.

Я буду посылать заказным письмом с уведомление, т. к. у меня нет электронной подписи. Есть только в электронном банкинге. Меня держит только вопрос об исходящей регистрации. Иногда без нее не рассматривают документ. Значит будем регистрировать. Спасибо.

Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.

Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки ЕЦП.

На виконання вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» перевірка ЕЦП заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі - заява) здійснюється поетапно:

1) перевірка статусу сертифікату відкритого ключа ЕЦП (чинний, блокований, скасований) на момент підписання;

2) перевірка ЕЦП;

3) порівняння оригіналу документу і створеного на його основі нового документу, підписаного ЕЦП (початкового і підписаного документа).

В Державному реєстрі баз персональних даних (далі - Реєстр) створені відповідні умови для користувача, який має ЕЦП одного з акредитованих центрів сертифікації ключів, які надали у розпорядження Державної служби України з питань захисту персональних даних (далі – ДСЗПД) надійні засоби ЕЦП, а саме:

· можливість створити заяву, яка відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України від 08.07.2011 №1824/5;

· зберегти її у файлі формату XML, який є доступним для передавання, за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;

· підписати створену та збережену заяву ЕЦП;

· подати заяву на реєстрацію в електронній формі.

Значна кількість заяв, які були створені та передані на реєстрацію до ДСЗПД за допомогою веб-сайту Реєстру, не можуть бути опрацьовані через недотримання процедури їх подачі. А саме, в більшості випадків не подається файл заяви підписаної електронним цифровим підписом, а також сертифікат відкритого ключа ЕЦП.

Суб’єктам, які мають можливість подати заяву на реєстрацію в електронній формі необхідно уважно вивчити Інструкцію створення та подачі заяви в електронній формі (далі - Інструкція). Особливу увагу слід звернути на пункти 2 та 3 Інструкції.

По заявах, переданих на реєстрацію за допомогою веб-сайту Реєстру, які не відповідають вимогам вищезазначеної Інструкції, буде сформовано повідомлення про відмову в реєстрації.

Інструкція створення та подачі заяви про реєстрацію баз персональних даних в електронному вигляді через веб-сайт Державного реєстру баз персональних даних (https://rbpd.informjust.ua)

Створення заяви
· Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.

· Заповніть відомостями всі поля форми заяви.

Увага! Для коректного вводу даних, не використовуйте фрагменти тексту, які форматувались та скопійовано з інших файлів. Вводьте текст послідовно в поля веб-форми за допомогою клавіатури, для відокремлення слів використовуючи клавішу «Space» або знаки «,», «.» тощо.

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".

· Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.

· На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (Увага! Файл заяви не відкривати!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп’ютера.

Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом
· Підпишіть збережений на локальному диску комп’ютера файл заяви електронним цифровим підписом керівника установи та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп’ютера.

Подача заяви Реєстратору
· Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".

· Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно вказати шлях на локальному диску та завантажити наступні файли:

- збережений (відповідно до п.1 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Документ XML");

- підписаний ЕЦП керівника установи (відповідно до п.2 Інструкції) файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");

- файл сертифіката відкритого ключа керівника установи, наданий центром сертифікації ключів (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").

· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".

· Якщо вказані на сторінці файли є коректними та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде зареєстрована у базі даних заяв та передана Реєстратору для розгляду.

· Після успішної реєстрації заяви відображається відповідне повідомлення з реєстраційним номером заяви та кодом доступу для подальшого пошуку заяв у Реєстрі та отримання інформації про стан їх обробки.

· На адресу електронної пошти Заявника, вказану у заяві, надсилається повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви та код доступу до інформації про заяву.

· За результатами пошуку користувачем зареєстрованих заяв по реєстраційному номеру можливо отримати інформацію про таки стани обробки заяв:

- «Зареєстровано» (заява про реєстрацію бази персональних даних зареєстрована у Реєстрі);

- «Відмовлено» (прийнято рішення про відмову у реєстрації бази персональних даних, при цьому, на поштову адресу Володільця направляється лист з повідомленням про відмову у реєстрації та вказуються причини відмови);

- «Прийнято рішення про реєстрацію» (видається Свідоцтво про реєстрацію бази персональних даних, яке надсилається на поштову адресу Володільця, якщо згода на це вказана у заяві).
тина
 
Сообщений: 17
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 16:45
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 12 дек 2011, 20:38

Чихуа писал(а):
Есть новая инструкция по регистрации заявлений через сайт:

http://zpd.gov.ua/indexPovidomlenya.html


Да, спасибо. Утром ею обновил первое сообщение темы :)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Maria » 12 дек 2011, 21:09

Державна служба України з питань захисту персональних даних, Код ЄДРПОУ/ Податковий номер: 37508334
№ 734
База персональнх даних представників юридичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗП України
База персональних даних представників юридичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗПД України, ведеться Державною службою України з питань захисту персональних даних з метою: 1. забезпечення реалізації повноважень Державної служби України з питань захисту персональних даних відносин у сфері захисту персональних даних з фізичними особами, які звертаються до Державної служби України з питань захисту персональних даних з питань, що відносяться до компетенції Державної служби України з питань захисту персональних даних, фізичних осіб - контрагентів Державної служби України з питань захисту персональних даних; 2. забезпечення реалізації податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту обліку та аудиту. Відповідно до: ст.9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму»; п. 70.12 статті 70 Податкового кодексу України; ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; обробляються наступні категорії персональних даних контрагентів фізичних осіб - підприємців: реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця (індивідуальний податковий номер); особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, а саме, ідентифікаційні дані (ім'я, адреса, телефон тощо); паспортні дані (або іншого документа, що посвідчує особу); місце проживання та\або місце перебування фізичної особи - підприємця; інформація щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця; інформація щодо системи оподаткування (загальна система, єдиний податок тощо). Дата, час реєстрації: 31.10.2011 12:37

База персональни даних фізичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗПД України

База персональних даних фізичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗПД України, ведеться Державною службою України з питань захисту персональних даних з метою: 1. забезпечення реалізації повноважень Державної служби України з питань захисту персональних даних правових відносин у сфері захисту персональних даних з фізичними особами, які звертаються до ДСЗПД України з питань, що відносяться до компетенції ДСЗПД України, фізичних осіб - контрагентів ДСЗПД України, у тому числі розгляд скарг, звернень, запитів. Відповідно до: Законів України «Про звернення громадян», «Про надання безоплатної правової допомоги», «про доступ до публічної інформації». 2. забезпечення реалізації податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту обліку та аудиту. Відповідно до: ст.9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму»; п. 70.12 статті 70 Податкового кодексу України; ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; обробляються наступні категорії персональних даних контрагентів фізичних осіб-підприємців: реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця (індивідуальний податковий номер); особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, а саме: ідентифікаційні дані (ім'я, адреса, телефон тощо); паспортні дані (або іншого документа, що посвідчує особу); місце проживання та\або місце перебування фізичної особи - підприємця; інформація щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця; інформація щодо системи оподаткування (загальна система, єдиний податок тощо).

За это сообщение автора Maria поблагодарили: 2
Demerji, vins
Аватар пользователя
Maria
 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 14 сен 2011, 15:44
Благодарил (а): 37 раз.
Поблагодарили: 18 раз.

UNREAD_POST vins » 12 дек 2011, 21:19

Maria писал(а):База персональнх даних представників юридичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗП України

Maria писал(а):База персональни даних фізичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗПД України


Интересно.
Спасибо!
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Maria » 12 дек 2011, 21:24

База персональнх даних представників юридичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗП України

Только у представителей юрлиц никто разрешения на включении в реестр не брал :evil:

За это сообщение автора Maria поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Maria
 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 14 сен 2011, 15:44
Благодарил (а): 37 раз.
Поблагодарили: 18 раз.

UNREAD_POST vins » 12 дек 2011, 23:41

Maria писал(а):
База персональнх даних представників юридичних осіб, які вступають в правові відносини з ДСЗП України

Только у представителей юрлиц никто разрешения на включении в реестр не брал :evil:


Может, оно и к лучшему - как подтверждение того, что правовым основанием использования персональных данных может быть простая отсылка к нормативно-правовым актам, а не обязательно согласие самого физлица. Согласие надо на то, что выходить за пределы использования в рамках предоставленных законодательными актами полномочий.

Следующий вопрос задан в личку, но поскольку никакой информации, позволяющей идентифицировать физическое лицо, он не содержит - перенесу его сюда

Скажите пожалуйста если ФЛП имеет 1 наемного работника, то регистрируется 2 базы данных руководитель и работник?


Базу данных "на себя" ФЛП не региструет.
Посмотрите также первое сообщение темы, особенно п. 6 и п. 24.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 12 дек 2011, 23:55

Только что в голове смоделировалась ситуация:
1. у меня как бы нет электронных баз. есть ноутбук, который я могу спрятать в шкаф.
2. я считаю, что у меня нет картотеки ПД. Я все держу в уме, а также переписываю данные сотрудников из отчета в отчет, который не есть ПД.
(в принципе теоретически так могут составлять отчеты и достаточно крупные предприятия)

Пришла комиссия меня проверять. Я говорю - у меня ничего нет. Все в голове.
Что они будут делать? Санкции на обыск у них нет, значит, они сами искать компьютер или карточки сотрудников не будут.
Тогда что же?
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST vins » 13 дек 2011, 00:04

Чихуа писал(а):есть ноутбук, который я могу спрятать в шкаф


Они будут бороться и искать, найдут и перепрячут :)

А если серьезно (насколько в предложенной Вами ситуации это возможно), то проверяющим из Госслужбы по ПД будет достаточно согласовывать даты своих проверок с налоговиками, пенсионным фондом либо с инспекцией по труду.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Demerji
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 13 дек 2011, 00:16

За сегодня зарегистрировали аж 10 баз персональных данных. и всего их теперь в реестре 1467.

Такие к примеру формулировки используются для БПД Працівники

Обробка персональних даних здійснюється з метою забезпечення реалізації трудових відносин і відносин на підприємстві, які регулюються законодавством про працю України (ст. 4 КЗпП) та Статутом підприємства. Категорії персональних даних, які обробляються: паспортні дані, індивідуальний ідентифікаційний номер; особисті відомості (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї); місце проживання фактичне та за державною реєстрацією; освіта; професія, спеціальність, кваліфікація; дані, що стосуються здоров'я в межах, визначених законодавством про працю; запис зображення (фото) та інші


Обробка персональних даних здійснюється з метою забезпечення реалізації трудових відносин на підприємстві, які регулюються Кодексом законів про працю України та Положенням установи. Категорії персональних даних, які обробляються:паспортні дані; особисті відомості (вік, стать, сімейний стан тощо); склад сім’ї; освіта; професія; житлові умови; запис зображення (фото) та інші.


Обробка персональних даних (ідентифікаційні дані (ім’я, адреса, телефон тощо);паспортні дані; реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер); особисті відомості (вік, стать, освіта, наявність наукового ступеню чи звання; родинний стан, склад сім’ї тощо); відношення до військової служби; запис у вигляді картотеки особових карток, особових справ, відомостей, проводиться з метою забезпечення реалізації трудових відносин, відносин у сфері управління людськими ресурсами, адміністративно - правових відносин до Закону України «Про захист персональних даних», Кодексу законів про працю України, документи, що складають особові справи працівників.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 4
Demerji, Matrix, Одуванчик, Ленка
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 13 дек 2011, 00:19

Они будут бороться и искать, найдут и перепрячут


:mrgreen:

Все равно меня это не пугает - я покажу всем страждущим табеля учета рабочего времени, ведомости начисления ЗП. Там могут быть только табельные номера без фамилий (теоретически).
Документы, подтверждающие право на льготы - это заявления с приложенными копиями документов. Их тоже нетрудно вывести из-под понятия БПД.

То есть многие не слишком большие предприятия могут официально хранить минимум персональной информации, без которого обойтись никак нельзя (это ФИО, ИНН и льготы), а все остальное, что ему надо чисто для удобства работы - телефоны, адреса, фото в купальнике и проч. - хранить под грифом "совершенно секретно" и никому не показывать. Официальный же минимум легко хранить таким образом, чтобы это не было базой ПД. Получается, что далеко не всем работодателям действительно необходимо регистрировать БПД.

Таким образом, заметно сужается круг тех, кто действительно создает БПД и без этого не может обойтись.
Я понимаю, что не я одна такая умная и большинство все это тоже понимает, тогда почему же возникла паника? риторический вопрос
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 13 дек 2011, 00:22

Категорії персональних даних, які обробляються: паспортні дані, індивідуальний ідентифікаційний номер; особисті відомості (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї); місце проживання фактичне та за державною реєстрацією; освіта; професія, спеціальність, кваліфікація; дані, що стосуються здоров'я в межах, визначених законодавством про працю; запис зображення (фото) та інші



(вік, стать, родинний стан, склад сім'ї); місце проживання фактичне та за державною реєстрацією; запис зображення (фото)
- вот зачем работодателю это все собирать и хранить, никак не могу взять в толк. :twisted:
Я бы не дала согласия.
Кому какое дело на работе, замужем ли я или есть ли у меня дети, и где я живу. :twisted:
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST юрист » 13 дек 2011, 08:50

Чихуа писал(а):вот зачем работодателю это все собирать и хранить, никак не могу взять в толк. :twisted:
Я бы не дала согласия.
Кому какое дело на работе, замужем ли я или есть ли у меня дети, и где я живу. :twisted:


Так не давайте. Чихуа, никак втолк не возьму - Вы за защиту персональных данных или против? :)
То Вы отстаиваете право работодателя забить (прошу прощения за сленг) на всё, посрывать бумажки со шкафчиков, засунуть в эти же шкафчики ноутбуки и не давать проверяющим в них заглядывать. И наплевать, какую там информацию работодатель собирает о своих работниках и как он ее хранит, и хранит ли и т.д.
То признаете, что все таки работодателю надо запретить собирать персональные данные о семейном положении, месте проживания и проч. работников без их согласия.

P.S. А кто сказал, что если мы написали в качестве категории персональных данных
Чихуа писал(а):(вік, стать, родинний стан, склад сім'ї); місце проживання фактичне та за державною реєстрацією; запис зображення (фото)

что мы насильно от работников эту информацию получаем?
Не хотите - не давайте. А вот те сотрудники, которые, к примеру, не хотят ездить в командировки в связи с наличием детей до 3 лет или работать по ночам или претендуют на дополнительный отпуск и т.д. - они сами эти данные предоставляют, тем самым подтверждая свое согласие на их обработку. Мы в их же интересах эти данные обрабатываем. Ничьи права при этом не нарушаем, в личную жизнь не вмешиваемся, вид, что храним всю эту информацию в уме, не делаем :)

За это сообщение автора юрист поблагодарили: 3
Demerji, kollega, Одуванчик
Аватар пользователя
юрист
 
Сообщений: 455
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 10:51
Благодарил (а): 70 раз.
Поблагодарили: 120 раз.

UNREAD_POST Elen@ » 13 дек 2011, 10:48

Elen@ писал(а):Добрый день! А туристическое агенство должно регистрировать базу "Клиенты" и брать у каждого туриста Согласие на обработку его данных? Или Договор на предоставление туруслуг может являться Согласием.



Что никто не может подсказать????
Elen@
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 18:49
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 13 дек 2011, 11:06

Elen@ писал(а):
Elen@ писал(а):Добрый день! А туристическое агенство должно регистрировать базу "Клиенты" и брать у каждого туриста Согласие на обработку его данных? Или Договор на предоставление туруслуг может являться Согласием.


Что никто не может подсказать????


Думаю, знающие люди подтянутся если вы поясните чем клиенты турагенства принципиально отличаются от любых иных и как тот факт, что вы именно турагенство может влиять на регистрацию базы и получение согласия.

Иначе нам придется отдельно обсуждать клиентов турагенств, агенств недвижимости, брачных агенств, похоронных служб и т.д.
Поэтому см. страницу 1.

Обычный договор не подойдет. Хотя не исключено, что его можно дополнить текстом, содержащем "согласие".
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарили: 2
kollega, Vikki
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya

cron