Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговые проверки крупных налогоплательщиков

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST Vetal' » 26 янв 2012, 00:32

Минфин утвердил ПОРЯДОК надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки (приказ 07.11.2011 № 1393).

Текст
Скрытый текст: показать
ПОРЯДОК
надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки

I. Загальні вимоги

1.1 Цей Порядок визначає загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання великими платниками податків податкової інформації в електронній формі до органів державної податкової служби України при проведенні документальної перевірки.

Цей Порядок поширюється на Державну податкову службу України та її територіальні органи, платників податків, яких включено до Реєстру великих платників податків.

1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

великий платник податків (далі - ВПП) - юридична особа, визначена підпунктом 14.1.24 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України;

електронні документи великого платника податків (далі - електронні документи ВПП) - електронні документи, обов’язок подання яких покладено на платника податків підпунктом 72.1.1.2 підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 та пунктом 85.2 статті 85 розділу ІІ Податкового кодексу України.

Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України „Про електронні документи та електронний документообіг”, „Про електронний цифровий підпис” та інших нормативно-правових актах з питань електронного документообігу.

II. Загальні вимоги до подання електронних документів ВПП

2.1. Для подання електронних документів ВПП до органів державної податкової служби, що проводять перевірку, платник податків повинен мати:

програмне забезпечення з ведення бухгалтерського обліку для формування електронних документів ВПП у затвердженому форматі;

доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті;

надійний засіб електронного цифрового підпису для накладання/перевірки електронного цифрового підпису та направленого шифрування електронного документа ВПП;

отримані в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) та печатку юридичної особи.

2.2. Для приймання електронних документів ВПП від платника податків орган державної податкової служби повинен мати:

програмне забезпечення приймання та обробки електронних документів ВПП із надійними засобами електронного цифрового підпису для накладання та перевірки електронного цифрового підпису та направленого шифрування електронного документа ВПП;

чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів для органу державної податкової служби.

2.3. Підставою для прийняття електронного документа ВПП в електронному вигляді є:

його відповідність затвердженому формату;

підтвердження електронного цифрового підпису платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов'язковими для документів у паперовій формі за умов, встановлених статтею 3 Закону України „Про електронний цифровий підпис”;

чинність відповідного посиленого сертифіката ключа на момент накладення електронного цифрового підпису;

чинність на час перевірки електронного цифрового підпису ВПП посиленого сертифіката відкритого ключа акредитованого центру сертифікації ключів, яким видано сертифікати відкритих ключів для ВПП.

2.4. Органами державної податкової служби забезпечуються:

надання відомостей про формат електронних документів ВПП, електронна адреса та контактні телефони відповідальних осіб у листі довільної форми одночасно з повідомленням про проведення перевірки;

контроль за введенням даних відповідно до встановлених вимог;

зберігання отриманих електронних документів ВПП.

ІІІ. Порядок подання електронних документів ВПП

3.1. Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.

3.2. ВПП зобов'язаний надати електронні документи ВПП з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг у разі їх наявності не пізніше робочого дня, наступного за днем початку документальної виїзної планової, позапланової перевірки, документальної невиїзної перевірки.

3.3. Формування електронного документа ВПП завершується накладанням електронного цифрового підпису посадових осіб ВПП у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки ВПП.

3.4. Після накладання електронного цифрового підпису ВПП здійснює зашифрування електронного документа ВПП.

3.5. Електронні документи ВПП надаються до органів державної податкової служби особисто відповідальною особою ВПП на електронних носіях або засобами телекомунікаційного зв’язку (у разі наявності технічної можливості) з описом вкладених документів.

3.6. При прийманні електронних документів ВПП від платника податків посадовою особою органу державної податкової служби здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа затвердженому формату та проводиться звірка на відповідність опису із сформованою інформацією на електронних носіях або надісланою засобами телекомунікаційного зв’язку (у разі наявності технічної можливості).

3.7. Підтвердженням отримання органом державної податкової служби електронних документів ВПП є повідомлення, яке надається відповідальній особі платника податків або направляється платнику податків у вигляді електронного документа засобами телекомунікаційного зв’язку. У разі неодержання від органу державної податкової служби протягом двох робочих днів повідомлення про прийняття і реєстрацію або про відхилення електронного документа ВПП відправник вживає додаткових заходів з використанням інших засобів зв’язку для одержання від адресата відповідного повідомлення.

У разі одержання від органу державної податкової служби повідомлення про відхилення електронного документа ВПП відправником вживаються заходи для усунення причин відхилення і забезпечення повторного відправлення цього документа. Підтвердження факту одержання від органу державної податкової служби повідомлення щодо електронного документа ВПП ВПП не здійснюється.

3.8. У випадку виникнення у посадових осіб органу державної податкової служби під час проведення перевірки необхідності у розгляді і дослідженні документів ВПП, не наданих платником податків, ВПП зобов’язаний забезпечити доступ посадових осіб органу державної податкової служби до документів ВПП за місцезнаходженням платника податків та його підрозділів (при проведенні документальних виїзних перевірок) або додатково надати документи ВПП на вимогу органу державної податкової служби, що належать або пов’язані з предметом перевірки.

Директор Департаменту
податкової, митної політики
та методології бухгалтерського
обліку


М.О. Чмерук

За это сообщение автора Vetal' поблагодарил:
vins
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 06 июн 2012, 11:56

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 16 травня 2012 року N 426
Про закріплення окремих функцій

З метою забезпечення дотримання прав великих платників податків, які перебувають на обліку в спеціалізованих державних податкових інспекціях, щодо оскарження в адміністративному порядку рішень зазначених органів у порядку, визначеному статтями 55 та 56 Податкового кодексу України, наказую:

1. До законодавчого урегулювання процедури адміністративного оскарження рішень спеціалізованих державних податкових інспекцій:
1.1. ДПС в АР Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Харківській областях забезпечити реалізацію функції розгляду скарг платників податків на рішення СДПІ при їх адміністративному оскарженні;
1.2. ДПС у м. Києві забезпечити реалізацію функції розгляду скарг великих платників податків відповідно до наказу ДПС України від 15.05.2012 N 409 "Про організацію функціонування Окружної державної податкової служби - Центрального офісу з обслуговування ВПП".
2. Головам ДПС, зазначеним у пункті 1 цього наказу, забезпечити доведення цього наказу до відома платників податків, які перебувають на обліку в Окружній державній податковій службі - Центральному офісі з обслуговування ВПП та спеціалізованих державних податкових інспекціях.
3. Департаменту взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю (Семченко О. В.) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційних веб-сайтах ДПС України та регіональних ДПС.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Ігнатова А. П.

 

Голова
О. В. Клименко
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya