Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая реформа

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST minibuh » 19 янв 2016, 16:54

катя писал(а):Здраствуйте. А почему молчат про юр. лиц. Их этот беспредел по снятию с ЕН не касается? или для них готовится отдельное письмо ДФС?

А вы не обратили внимание на то,что Юрлица ЕН входят это 3 группу . Поэтому это письмо ДФС касаеться всех плательщиков 3 группы .
minibuh
 
Сообщений: 2282
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1254 раз.
Поблагодарили: 907 раз.

UNREAD_POST VOA » 20 янв 2016, 02:04

Звернення ГО "Фортеця" до Голови ДФС України Насірова Р.М. щодо відкликання листа, який суперечить Податковому кодексу України та звужує права платників єдиного податку
Голові
Державної фіскальної служби України
Р.М. НАСІРОВУ


Шановний Романе Михайловичу!

Державна фіскальна служба України своїм листом від 18.01.2016 року №1527/7/99-99-17-02-02-17 «Про окремі зміни у законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування» зобов’язала фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку третьої групи, обсяг доходу у яких у 2015 році перевищив 5 млн. гривень, відмовитись від спрощеної системи оподаткування, подавши відповідну заяву до 20 січня 2016 року.
Всеукраїнське об’єднання малого та середнього бізнесу «Фортеця» звертає Вашу увагу на неправомірність такої вимоги з наступних підстав:
1. Свою вимогу Державна фіскальна служба України аргументує, посилаючись на п. 293.8 ст. 293 Податкового кодексу України, однак зазначеною нормою передбачено обов’язок платників єдиного податку третьої групи перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених Кодексом, виключно у разі перевищення у звітному (податковому) періоді граничного обсягу доходу визначеного у п. 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, який у 2015 календарному році складав 20 000 000 гривень.
2. У частині 1 розділу ІІ Прикінцеві положення Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 року № 909-VIII, яким внесено зміни до Податкового кодексу України щодо граничного обсягу доходу платників єдиного податку третьої групи, передбачено, що даний закон набуває чинності з 1 січня 2016 року.
Таким чином, для платників єдиного податку третьої групи граничним обсягом доходу, дозволеним у 2015 календарному році, відповідно до п. 291.4 статті 291 Податкового кодексу України був дохід у розмірі 20 000 000 гривень, а вимоги Закону № 909-VIII застосовуються до платників єдиного податку виключно з 2016 року.
В зв’язку із вищезазначеним, просимо Вас відкликати лист Державної фіскальної служби України від 18.01.2016 року №1527/7/99-99-17-02-02-17 «Про окремі зміни у законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування» як такий, який суперечить Податковому кодексу України та звужує права платників податків.

З повагою,
Виконавчий директор
Всеукраїнського об’єднання малого
та середнього бізнесу «ФОРТЕЦЯ» Андрій МАНЖЕЛІЙ

Уже ж не первый год с 1 января (и не только января, и не только с первого числа) меняют НКУ. Но ст.58 Конституции НЕ МЕНЯЛИ!!!
+ комментарии от Е.Зубчекно - зам.гл.редактора "ЧП":
Мы категорически с этим не согласны. В соответствии с п. 292.16 ст. 292 НКУ «право на применение упрощенной системы налогообложения в следующем календарном году имеют плательщики единого налога при условии непревышения в течение календарного года объема дохода, установленного для соответствующей группы единого налога». Разрешенный в 2015 году доход в данном случае не превышен. А Законом № 909, который уменьшил разрешенный объем, определено, что он вступает в силу одновременно с Госбюджетом-2016, но не ранее 1 января 2016 года. Поэтому данный Закон не может регулировать объем дохода прошлого года. Требование о переходе на общую систему единщиков, чей доход превысил 5 млн грн, Законом № 909 не установлено.
Поскольку новые ограничения действуют только с 2016 года, то и отсчет объема дохода для них должен начаться с начала этого года, ведь закон обратной силы не имеет.
Согласно пп. 3 пп. 298.2.3 ст. 298 НКУ при превышении разрешенного объема дохода предприниматель обязан перейти на общую систему налогообложения путем подачи заявления не позднее 20-го числа месяца, следующего за кварталом, в котором произошло такое превышение. При этом с суммы превышения он обязан уплатить единый налог по ставке 15% (п. 293.8 ст. 293 НКУ).
В нашем случае предприниматель ничего не нарушал, поэтому уплачивать налог по ставке 15% он не должен. Соответственно, и в декларации плательщика единого налога за 2015 год не нужно сумму свыше 5 млн грн показывать как полученную с нарушением условий упрощенки.
К тому же, если подчиниться требованиям налоговиков, то единщик по ставке 4%, превысивший 5 млн, обязан подавать заявление и на регистрацию в качестве плательщика НДС. Согласно п. 183.4 ст. 183 НКУ при переходе с упрощенной системы на общую предприниматель, у которого объем дохода за последние 12 календарных месяцев превышает 1 млн грн, подает регистрационное заявление не позднее 10-го числа первого календарного месяца, в котором осуществлен такой переход (т. е. с учетом выходных это необходимо было сделать не позднее 8 января).
Следовательно, лучше самостоятельно ничего не делать. Пусть регистрацию единщика аннулируют по решению налоговой службы. Его, по крайней мере, можно обжаловать в суде. Положительная судебная практика по восстановлению регистрации есть.
Подобная ситуация с лишением права предпринимателей применять упрощенную систему на основании письма ГНС Украины была в 2012 году. Тогда Минюст Украины в письме от 31.05.2012 г. № 5476-0-33-12/10.1 указал, что правовые нормы должны содержаться исключительно в нормативно-правовых актах. А в случае установления письмами новых правовых норм они подлежат отзыву с мест применения выдавшим их органом. Надеемся, что и в этот раз письмо будет отозвано. Механизм проведения экспертизы Минюстом этого письма ГФС уже запущен.

Елена Зубченко, зам. главного редактора
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5244
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1816 раз.
Поблагодарили: 2043 раз.

UNREAD_POST vikakool » 20 янв 2016, 15:04

Аналогичное мнение появилось в ЗІРе (107.12, последний вопрос):

Коротка:
Фізичні особи – підприємці, обсяг доходу яких у 2015 році перевищує 5000000 грн., не відповідають вимогам, встановленим главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо застосування спрощеної системи оподаткування. Такі фізичні особи – підприємці з 01.01.2016 зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених ПКУ. Заява щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування повинна бути подана ними не пізніше 20.01.2016.
Повна:
Відповідно до п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року
№ 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у редакції, що діяла до 01.01.2016, фізичні особи – підприємці мали право застосовувати спрощену систему оподаткування як платники єдиного податку третьої групи за умови, що обсяг доходу не перевищує 20000000 грн.
Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (набрав чинності з 01.01.2016) обсяг доходу, за умови дотримання якого фізичні особи – підприємці мають право застосовувати спрощену систему оподаткування як платники єдиного податку третьої групи, зменшено до 5000000 грн.
Враховуючи зазначене, фізичні особи – підприємці, обсяг доходу яких у 2015 році перевищує 5000000 грн., не відповідають вимогам, встановленим главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV ПКУ щодо застосування спрощеної системи оподаткування. Такі фізичні особи – підприємці з 01.01.2016 зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених ПКУ. Заява щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування повинна бути подана з урахуванням норм п. 293.8 ст. 293 ПКУ не пізніше 20.01.2016.
При цьому фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок з доходів, отриманих протягом 2015 року, за ставками, що застосовувались до 01.01.2016, а саме:
2 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з ПКУ;
4 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
У разі отримання у 2015 році доходу понад 20000000 грн., до суми перевищення застосовується ставка 15 відсотків (п. 293.8 ст. 293 ПКУ).
vikakool
 
Сообщений: 4088
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 883 раз.
Поблагодарили: 620 раз.

UNREAD_POST Galla » 20 янв 2016, 20:39

http://www.minfin.gov.ua/news/view/shchodo-pytannia-zarakhuvannia-avansovykh-vneskiv-z-podatku-na-prybutok-ta-zastosuvannia-sproshchenoi-systemy-opodatkuvannia-u--rotsi?category=novini-ta-media&subcategory=vsi-novini

Щодо питання застосування спрощеної системи оподаткування у 2016 році

ДФС України своїм листом від 18.01.2016 № 1527/7/99-99-17-02-02-17 надало роз’яснення, відповідно до якого у зв’язку із набранням чинності з 1 січня 2016 року змін до Податкового кодексу, всі платники єдиного податку, які за результатами 2015 року задекларували обсяг річного доходу понад 5 млн. грн., зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування.

Вважаємо, що таке трактування норм ДФС України є невірним з наступних причин.

Згідно з пунктом 292.16 статті 292 Кодексу право на застосування спрощеної системи оподаткування в наступному календарному році мають платники єдиного податку за умови, якщо вони не перевищення протягом календарного року обсяг доходу, встановленого для відповідної групи платників єдиного податку. У 2015 році умовою перебування платників єдиного податку на ІІІ групі в 2015 році була вимога, згідно з якою обсяг доходу, отриманого такими платниками, не повинен перевищити протягом календарного року 20 млн. гривень.

ДФС не враховані норми підпункту 298.2.3 пункту 298.2 статті 298 Кодексу, яким встановлено виключний перелік випадків, коли платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів. Так, для платників єдиного податку ІІІ групи таким випадком є перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу.

Будь-яких інших обмежень щодо перебування платників податків на спрощеній системі оподаткування, ніж зазначені в цьому підпункті, нормами Кодексу не передбачено.

Враховуючи зазначене та виходячи з норм статті 58 Конституції України щодо незворотності дії у часі законів, платники єдиного податку, у яких за результатами 2015 року обсяг доходу не перевищив 20 млн. грн., та за умови додержання ними інших вимог Кодексу щодо застосування спрощеної системи оподаткування, мають право перебувати на спрощеній системі оподаткування у 2016 році.

Вищезазначені консультації видано ДФС України виходячи з пункту 52.1 статті 52 Податкового кодексу, яким передбачено, що за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства.

Одночасно Міністерство фінансів не наділено повноваженнями відкликати надані ДФС консультації, якщо вони мають упереджений характер. Проте, має право видавати узагальнюючі податкові консультації, а також спрямовувати та координувати діяльність Державної фіскальної служби.

Виходячи з вищенаведеного, Міністерство фінансів звертає увагу ДФС України на пункт 56.21 статті 56 Податкового кодексу, яким передбачено, що у разі якщо норми цього Кодексу припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Як центральний орган виконавчої влади, що спрямовує та координує діяльність Державної фіскальної служби, просимо ДФС неухильно керуватись вищезазначеною вимогою Податкового кодексу та залучати в процес підготовки податкових консультацій Громадську раду при ДФС України.

Одночасно звертаємось до платників податків оперативно інформувати Міністерство фінансів про факти упередженого трактування ДФС України норм податкового законодавства та направляти до Мінфіну копії відповідних індивідуальних консультацій.

В свою чергу, Міністерство фінансів, керуючись пунктом 52.6 Податкового кодексу, проводитиме узагальнення податкових консультацій, які стосуються значної кількості платників податків або значної суми податкових зобов'язань, та оприлюднюватиме їх на своєму веб-сайті.
Galla
 
Сообщений: 750
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 594 раз.
Поблагодарили: 262 раз.

UNREAD_POST dakisha » 20 янв 2016, 20:47

ДФСУ дозволила єдинникам III групи з доходом за 2015 рік понад 5 млн грн залишатися на спрощеній системі



ДФСУ повідомила, що платники єдиного податку III групи, які в 2015 році отримали дохід понад 5 млн грн, але не перевищили 20 млн грн, можуть перебувати у 2016 році на спрощеній системі оподаткування



ДФСУ повідомила, що за останні дні до неї надійшло чимало звернень від платників податків щодо застосування спрощеної системи оподаткування в 2016 році та тлумачення змін, внесених Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII, який набрав чинності з 1 січня 2016 року.

З огляду на це, ДФС переглянула лист від 18.01.2016 №1527/7/99-99-17-02-02-17 «Про окремі зміни у законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування», внаслідок чого до листа внесено наступні зміни (лист від 20.01.2016 №1867/99-99-17-02-02-17):

«Суб’єкти господарювання - фізичні особи - платники єдиного податку, які в 2015 році отримали доходи понад 5 млн грн, але не перевищили обсяг доходу 20 млн грн, не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році.

Водночас, якщо фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування протягом 2016 року, отримають доходи обсягом більше 5 млн грн, такі платники будуть зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення».

Скан листа дивіться тут >>>https://news.dtkt.ua/ua/debet-kredit/portal-news/37227

Рішення прийнято на підставі:

- статті 58 Конституції України , якою передбачено, що закони та інші-нормативно правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи;

- пункту 56.21 ст. 56 ПКУ: у разі, коли норма ПКУ чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Зверніть увагу! ДФСУ також повідомляє, що такий самий підхід застосовується і для платників єдиного податку третьої групи – юридичних осіб.

https://news.dtkt.ua/simple/common/37226

За это сообщение автора dakisha поблагодарил:
minibuh
dakisha
 
Сообщений: 42
Зарегистрирован: 26 июл 2012, 22:09
Благодарил (а): 13 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Galla » 20 янв 2016, 22:38

і податкова передумала-передумала :D
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/232706.html

За это сообщение автора Galla поблагодарил:
minibuh
Galla
 
Сообщений: 750
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 594 раз.
Поблагодарили: 262 раз.

UNREAD_POST VOA » 20 янв 2016, 23:59

Интересно, это был такой "ход бенгальской лошадью"? Сделать плохо, а потом как было и даже по Конституции? От чего отвлекали внимание, демонстрируя - какая ответственная власть, как готова признавать свои ошибки?
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
minibuh
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5244
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1816 раз.
Поблагодарили: 2043 раз.

UNREAD_POST hela » 21 янв 2016, 09:01

VOA писал(а):Интересно, это был такой "ход бенгальской лошадью"? Сделать плохо, а потом как было и даже по Конституции? От чего отвлекали внимание, демонстрируя - какая ответственная власть, как готова признавать свои ошибки?


Предполагаю, это был такой ход: 20 января позвонить налогоплательщикам и сообщить им, что они должны сейчас, немедленно, до конца рабочего дня прибежать и написать заявление о переводе на общую систему. Времени на подумать у них нет, потому что вышло письмо налоговой, в котором сказано, что только сегодня.
Кто поддался и прибежал - его заявление на добровольный переход принято и возврату не подлежит.

За это сообщение автора hela поблагодарили: 2
minibuh, налоговик
hela
 
Сообщений: 546
Зарегистрирован: 05 янв 2012, 09:22
Благодарил (а): 182 раз.
Поблагодарили: 280 раз.

UNREAD_POST VOA » 21 янв 2016, 12:51

Не думаю, что это именно такой был ход, но я сужу по своей ГНИ. В 2011, когда 18 января стало "доходить" от ГНС указание в районы про массовое изъятие НДС-свидетельств у ЧПЕНов, которые не имея толком на руках текста НКУ, не подали до 15.12.10 заявление на переход на ОСН, чтобы этот самый НДС сохранить за собой, то моя ГНИ попросила (!): принесите 2 заявления на переход на ОСН и на отказ от НДС, но не датируйте их и мы пока дату присваивать не будем - через несколько дней придут ЦУ из Киева, тогда и разберёмся. ЦУ пришли и мне вернули заявление на отказ от НДС и перевели с 01.01.11 (фактически - задним числом) на ОСН.
А уж с 01.01.2011 потом такая чехарда была, что налоговая на местах тем более не очень спешит со сменами форм налогообложения и остальными изменениями - опять же, я сужу по своей налоговой, в которой большей частью "тёртые" инспекторы работают, т.к. горячку порют обычно новенькие, которые не знают - как трудно "вымарывать" из их "Блока" всякие отмены и отмены отмен.
Вот поэтому почему-то мне кажется, что цель была именно отвлечь от чего-то и продемонстрировать типа "готовность к диалогу".
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5244
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1816 раз.
Поблагодарили: 2043 раз.

UNREAD_POST bozhena » 21 янв 2016, 17:00

А де сам лист?
В інтернеті гуляє лист без реквізитів.
bozhena
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 11 июл 2014, 15:35
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST налоговик » 21 янв 2016, 17:19

ГОСУДАРСТВЕННАЯ ФИСКАЛЬНАЯ СЛУЖБА УКРАИНЫ
ПИСЬМО

от 20.01.2016 г. № 1867/99-99-17-02-02-17

О применении упрощенной системы налогообложения
Главным управлением ДФС в областях и г. Киеве

Государственная фискальная служба Украины в связи с многочисленными обращениями налогоплательщиков по применению упрощенной системы налогообложения в 2016 году с учетом изменений, внесенных Законом Украины от 24 декабря 2015 N 909-VIII "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые законодательные акты Украины относительно обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений в 2016 году" (далее - Закон), который вступил в силу с 01 января 2016 года, сообщает.
Частью 1 статьи 58 Конституции Украины предусмотрено, что законы и другие нормативно-правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица. Официальное толкование этого положения предоставлено Решением Конституционного Суда Украины от 09.02.99 N 1-рп / 99 по делу по конституционному обращению Национального банка Украины (дело об обратном действии во времени законов и других нормативно-правовых актов).
Так, Конституционным Судом Украины отмечено, что действие нормативно-правового акта во времени следует понимать как такое, которая начинается с момента вступления этого акта в силу и прекращается с утратой им силы, то есть к событию или факту применяется тот закон или иной нормативно-правовой акт, во время действия которого они наступили или имели место. Действие закона или иного нормативно-правового акта распространяется только на те отношения, которые возникли после вступления в силу.
Это является одной из важнейших гарантий правовой стабильности, уверенности субъектов права в том, что их правовое положение не ухудшится с принятием нового закона или иного нормативно-правового акта. Кроме того, в соответствии с п. 56.21 ст. 56 Налогового кодекса Украины (далее - Кодекс) в случае, когда норма Кодекса или иного нормативно-правового акта, изданного на основании этого Кодекса, или когда нормы разных законов или разных нормативно-правовых актов, или когда нормы одного и того же нормативно-правового акта противоречат между собой и допускают неоднозначную (множественную) трактовку прав и обязанностей налогоплательщиков или контролирующих органов, вследствие чего есть возможность принять решение в пользу как налогоплательщика, так и контролирующего органа, решение принимается в пользу налогоплательщика.
В связи с изложенным, в письме ГФС от 18.01.2016 № 1527/7 / 99-99-17-02-02-17 "Об отдельных изменения в законодательстве об упрощенной системе налогообложения" абзацы третий - пятый изъять и заменить абзацами следующего содержания:
"Субъекты хозяйствования - физические лица - плательщики единого налога, которые в 2015 году получили доходы более 5 млн. грн., но не превысили объем дохода 20 млн. грн., не теряют право применять упрощенную систему налогообложения в 2016 году. В то же время, если физические лица - предприниматели, применяющие упрощенную систему налогообложения в течение 2016 года, получат доходы в объеме более 5 млн. грн., такие плательщики будут обязаны перейти на уплату других налогов и сборов с первого числа месяца, следующего за налоговым (отчетным) кварталом, в котором произошло такое превышение ".
Поручаем довести настоящее письмо до подчиненных органов ГФС и налогоплательщиков.

Председатель Р. М. Насиров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST bozhena » 21 янв 2016, 17:44

налоговик писал(а):ГОСУДАРСТВЕННАЯ ФИСКАЛЬНАЯ СЛУЖБА УКРАИНЫ
ПИСЬМО

от 20.01.2016 г. № 1867/99-99-17-02-02-17


То з якого це джерела?
bozhena
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 11 июл 2014, 15:35
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST tan » 21 янв 2016, 17:59

bozhena писал(а):
налоговик писал(а):ГОСУДАРСТВЕННАЯ ФИСКАЛЬНАЯ СЛУЖБА УКРАИНЫ
ПИСЬМО

от 20.01.2016 г. № 1867/99-99-17-02-02-17


То з якого це джерела?


http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/7057-1867.html
tan
 
Сообщений: 253
Зарегистрирован: 21 июн 2011, 20:21
Благодарил (а): 63 раз.
Поблагодарили: 133 раз.

UNREAD_POST налоговик » 22 янв 2016, 14:03

Заявление об отказе от единого налога можно отозвать

Питання
Чи мають право ФОП - платники ЄП третьої групи, які перевищили обсяг доходу в 2015 році понад 5 млн. грн. та подали заяву до 20.01.2016 щодо відмови від спрощеної системи оподаткування з 01.01.2016, відкликати таку заяву та продовжити застосування спрощеної системи в 2016 році?

Відповідь
Коротка та повна відповіді ідентичні.
Фізичні особи - платники єдиного податку третьої групи, які перевищили обсяг доходу в 2015 році понад 5 млн.грн. та подали заяву до 20.01.2016 щодо відмови від спрощеної системи оподаткування з 01.01.2016, мають право відкликати таку заяву та продовжити застосування спрощеної системи в 2016 році. При цьому, якщо зазначена категорія платників протягом 2016 року отримають доходи обсягом більше 5 млн. грн., то такі платники будуть зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 янв 2016, 11:24

29 СІЧНЯ 2016, 09:16
Інформаційне управління ВРУ

Подальше здійснення податкової реформи в Україні обговорено у Комітеті з питань податкової та митної політики під час зустрічі народних депутатів з міжнародними експертами

У зустрічі, яка відбулася 28 січня, взяли участь члени Комітету, Роберт Конрад, який є експертом із США в сфері податкової політики, міжнародного оподаткування та комплексних податкових реформ, а також виступає радником Міністра фінансів з питань податкової реформи, радник Міністра фінансів - Іван Міклош, колишній віце-прем'єр та міністр фінансів Словаччини.
Під час зустрічі, крім обговорення подальшого здійснення податкової реформи члени Комітету також ознайомили радників з позиціями щодо законопроектів про внесення змін до Податкового кодексу України щодо податкової лібералізації №3357 та про створення конкурентних умов в оподаткуванні та стимулювання економічної діяльності в Україні №3630 та їх можливого доопрацювання.
Народні депутати наголошували на необхідності подальшого доопрацювання, в тому числі за участі Міністерства фінансів, законопроекту №3357 з урахуванням позитивних норм, наявних у законопроекті №3630, недоцільності об'єднання законопроектів №3357 та №3630 та необхідності створення принципово нового законопроекту "з нуля". /СОГЛАСЕН. НАЧИНАЕМ ВСЕ С НАЧАЛА/
В ході зустрічі як народними депутатами, так і радниками Міністра фінансів також було обговорено ряд проблемних питань оподаткування в Україні, зокрема, відбулася дискусія щодо позитивних та негативних аспектів запровадження податку на розподілений прибуток.
Учасники зустрічі дійшли згоди, що основними та першочерговими цілями податкової реформи є:
- створення прозорої та максимально простої системи оподаткування, яка відповідатиме принципу "горизонтальної рівності та вертикальної справедливості" (рівності) для всіх платників податків;
- докорінне реформування органів державної фіскальної служби з метою боротьби з корупцією та відновлення довіри платників податків до органів державної влади;
- створення сприятливої для суб'єктів господарювання загальної системи оподаткування податком на прибуток, яка дасть змогу розвиватися бізнесу та дозволить реформувати спрощену систему оподаткування, залишивши їх виключно для малого бізнесу, без можливості зловживання даною системою оподаткування з боку великого бізнесу. /їх - это кого-чего-что/
З метою досягнення поставлених цілей під час зустрічі було прийнято рішення забезпечити співпрацю між народними депутатами, експертами та радниками Міністерства фінансів в процесі подальшої розробки відповідного законопроекту.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, mak, Ya