Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Рентная плата за воду – льготы для неплательщика

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 ноя 2016, 13:11

Уважаемые коллеги

по рекомендации коллеги vikakool
vikakool писал(а):Тут - подробно о законопроекте:

https://buhgalter911.com/news/news-1023604.html

последовал на сайт buhgalter911 и прочитал
Бухгалтер 911. Новости писал(а):
До Верховної Ради внесено проект податкової реформи

Після обговорення з громадськими експертами та представниками іноземних та українських бізнес-асоціацій Кабміном до Парламенту внесено Проект Закону № 5368 про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні).

Над законопроектом працювала робоча груп, до якої увійшли представники бізнесу, Мінфіну, ДФС, народні депутати та громадські експерти.

Законопроектом пропонується внести ряд змін до Податкового кодексу України, якими передбачається:
...
в частині рентної плати за спеціальне використання води
- визначити платниками рентної плати за спеціальне використання води тільки первинних водокористувачів, виключивши з платників вторинних водокористувачів. Зазначені зміни забезпечать спрощення процедури адміністрування рентної плати та значно зменшать кількість платників;

...


собственного говоря все изменения в проекте поместились в одном небольшом пункте
107. У статті 255:
1) пункт 255.1 викласти в такій редакції:

“255.1. Платниками рентної плати за спеціальне використання води є:
первинні водокористувачі — суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів;

суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.”;

2) у пункті 255.3 слова “, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання” виключити;

3) підпункт 255.4.6 пункту 255.4 виключити;

4) у пункті 255.11:

підпункт 255.11.2 викласти в такій редакції:

“255.11.2. Рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої) водних об’єктів, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.”;

у підпункті 255.11.3 слова “, з урахуванням втрат води в їх системах водопостачання” виключити;

у підпункті 255.11.4 слова “з урахуванням втрат води в їх системах водопостачання” виключити;

у підпункті 255.11.12 слова “з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання” виключити;



как известно краткость - сестра таланта,

но вот червь сомнения взращенный за эти годы перманентной реформации ...

пункт 255.4, который приведен ниже содержит значительный список плательщиков, которые освобождены от уплаты рентной платы за воду


255.4. Рентна плата за спеціальне використання води не справляється:

255.4.1. за воду, що використовується для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку;

255.4.2. за воду, що використовується для протипожежних потреб;

255.4.3. за воду, що використовується для потреб зовнішнього благоустрою територій міст та інших населених пунктів;

255.4.4. за воду, що використовується для пилозаглушення у шахтах і кар’єрах;

255.4.5. за воду, що забирається науково-дослідними установами, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, для проведення наукових досліджень у галузі рисосіяння та для виробництва елітного насіння рису;

255.4.6. за воду, що втрачена в магістральних та міжгосподарських каналах зрошувальних систем та магістральних водогонах;

255.4.7. за підземну воду, що вилучається з надр для усунення шкідливої дії вод (підтоплення, засолення, заболочення, зсуву, забруднення тощо), крім кар’єрної, шахтної та дренажної води, що використовується у господарській діяльності після вилучення та/або отримується для використання іншими користувачами;

255.4.8. за воду, що забирається для забезпечення випуску молоді цінних промислових видів риби та інших водних живих ресурсів у водні об’єкти;

255.4.9. за морську воду, крім води з лиманів;

255.4.10. за воду, що використовується садівницькими та городницькими товариствами (кооперативами);

255.4.11. за воду, що забирається для реабілітації, лікування та оздоровлення реабілітаційними установами для інвалідів та дітей-інвалідів, підприємствами, установами та організаціями фізкультури та спорту для інвалідів та дітей-інвалідів, які засновані всеукраїнськими громадськими організаціями інвалідів відповідно до закону;

255.4.12. для потреб гідроенергетики - з гідроакумулюючих електростанцій, які функціонують у комплексі з гідроелектростанціями;

255.4.13. для потреб водного транспорту:

з морського водного транспорту, який використовує річковий водний шлях виключно для заходження з моря у морський порт, розташований у пониззі річки, без використання спеціальних заходів забезпечення судноплавства (попуски води з водосховищ та шлюзування);

під час експлуатації водних шляхів стоянковими (нафтоперекачувальні станції, плавнафтобази, дебаркадери, доки плавучі, судна з механічним обладнанням та інші стоянкові судна) і службово-допоміжними суднами та експлуатації водних шляхів річки Дунаю.


элементарный анализ показывает, что все эти налоговые льготы касаются ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО ВТОРИЧНЫХ водопользователей

но в проекте заявлено, что ПЛАТЕЛЬЩИКИ исключительно ПЕРВИЧНЫЕ водопользователи

моментально возникает вопрос, зачем с такой тщательностью описывать налоговые льготы для неплательщиков

в чём прикол ?!.


коль скоро остался незыблемым текст п.255.2


255.2. Не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

Для цілей цієї статті під терміном "санітарно-гігієнічні потреби" слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.


минфиновская интрига вокруг рентной платы за специальное водопользование усугубляется

так и подмывает предложить конкурс на самую-самую отгадку фактической цели этого минфиновского произведения


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
lutishka, налоговик
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 20 окт 2017, 13:48

Уважаемые коллеги


для тех, кто расслабился и желает платить ренту за спецводопользование в 2018 году подарок Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо рентної плати за спеціальне використання води) №7213 від 19.10.2017

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » Вчера, 12:00

Уважаемые коллеги

Al Shurshun писал(а):[b]
Уважаемые коллеги

для тех, кто расслабился и желает платить ренту за спецводопользование в 2018 году подарок Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо рентної плати за спеціальне використання води) №7213 від 19.10.2017

С уважением :a_g_a:

а вот и пояснялка :ga-ze-ta; к депутатской инициативе
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо рентної плати за спеціальне використання води)»

Скрытый текст: показать
1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту
Для усунення правових неточностей щодо визначення ознак філій, відділень, інших відокремлених підрозділів водокористувача при нарахуванні їм податкових зобов'язань з рентної плати за спеціальне використання води пропонується у підпунктах 255.11.17 та 255.11.18 пункту 255.11. статті 255 Податкового кодексу України зазначити таку означеність як складання окремого балансу для кожної філій, відділень, інших відокремлених підрозділів водокористувача.
Крім того, слід зазначити, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» серед інших змін внесено зміни й до статті 255 Податкового кодексу України «Рентна плата за спеціальне використання води», які набирають чинності з 1 січня 2018 року.
Цими змінами кардинально змінюється концепція щодо визначення підходів до сплати рентної плати за спеціальне використання води, а саме, передбачається, що рентна плата за спеціальне водокористування буде стягуватися лише з первинних водокористувачів (зміни до пункту 255.1 статті 255); об’єктом оподаткування залишається (як і за чинних умов) обсяг фактично використаної води всіма водокористувачами (і первинними, і вторинними) (зміни до пункту 255.3 статті 255).
З набранням 1 січня 2018 року чинності запропонованої концепції сплати за спеціальне водокористування призведе фактично до того, що до об’єкта оподаткування не будуть віднесені обсяги води, використані вторинними водокористувачами. За приблизними оцінками Державного агентства з водних ресурсів України наразі лише підприємствами, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення вторинним водокористувачам (без урахування населення) передається для використання більше 500 млн. м3 води. Втрати бюджетів різних рівнів при цьому дорівнюватимуть більше 300 млн. гривень щорічно.
Крім того, зміни до пункту 255.3 Податкового кодексу України передбачають звільнення від оподаткування обсягів води, що втрачається в системах водопостачання водокористувачів. Це суперечить принципам стимулювання водокористувачів до раціонального та ощадливого використання водних ресурсів, що передбачено статтею 29 Водного кодексу України, відповідно до якої встановлення рентної плати для усіх водокористувачів належить до заходів щодо раціонального використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів. За інформацією Державного агентства з водних ресурсів України лише підприємствами, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення щорічно втрачається приблизно 800 млн. м3 води. Втрати бюджетів різних рівнів при цьому дорівнюватимуть приблизно 150 млн. гривень щорічно.
Одночасно, у разі, якщо запропоновані зміни будуть трактуватись таким чином, що первинні водокористувачі мають сплачувати рентну плату за обсяги фактично використаної води і вторинними водокористувачами, то платниками рентної плати стануть усі бюджетні неприбуткові організації, що належать до сфери управління Держводагентства України, до повноважень яких належить забір води із природних водних об’єктів і перекидання її без використання у маловодні регіони магістральними каналами (найбільші - Північно-Кримський, Головний Каховський магістральний, Дніпро-Донбас тощо), міжгосподарськими каналами зрошувальних систем (найбільші – Інгулецька, Північно-Рогачицька тощо) та іншими магістральними водогонами.
Зазначеними каналами і системами щорічно із природних водних об’єктів забирається і перекачується вторинним водокористувачам різних галузей економіки маловодних регіонів понад 2 млрд. куб. м води. З 1 січня 2018 року для сплати рентної плати за спеціальне використання зазначених обсягів води Держводагентство потребуватиме додаткового бюджетного фінансування у розмірі більше 1 млрд. гривень.
До того ж Законом № 1797 не врегульовується питання щодо формування тарифів на подачу води вторинним водокористувачам з урахуванням необхідності включення до тарифів рентної плати за спеціальне використання води. А це ускладнить економічні взаємовідносини між первинними та вторинними водокористувачами усіх галузей економіки, створить нерівні економічні умови для водокористувачів, провокуючи різного роду конфліктні ситуації між ними, у т.ч. проблеми неплатежів.
Окремо слід враховувати, що, починаючи 4 липня 2017 року на Держводагенство покладено функції щодо видачі дозволів на спеціальне водокористування (Закон України № 1830 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що регулюють відносини, пов’язані з одержанням документів дозвільного характеру щодо спеціального водокористування). Багаторічна практика застосування чинних до 1 січня 2018 року механізмів та підходів щодо визначення об’єкта оподаткування та платника збору за спеціальне використання води показала їх ефективність, що підтверджуються даними державного обліку водокористування та інформацією щодо надходжень зазначеного збору до бюджетів різних рівнів.
Враховуючи зазначене, є нагальною потреба не допустити набрання з 1 січня 2018 року чинності змін, прийнятих Законом № 1797 до статті 255 Податкового кодексу України «Рентна плата за спеціальне використання води», які призведуть до колапсу при визначені об’єкта оподаткування та платника збору за спеціальне використання води та ускладнення взаємовідносин між первинними та вторинними водокористувачами при розрахунках за подачу води.

2. Цілі та завдання прийняття законопроекту
Метою ухвалення законопроекту є:
усунення правових неточностей щодо визначення ознак філій, відділень, інших відокремлених підрозділів водокористувача при нарахуванні їм податкових зобов'язань з рентної плати за спеціальне використання води;
попередження виникнення з 1 січня 2018 року суперечностей між положеннями Податкового кодексу України та Водного кодексу України в частині правил оподаткування рентною платою за спеціальне використання води, а також уникнення ситуації при якій зменшаться надходження рентної плати за спеціальне використання води до бюджетів різних рівнів та ускладняться економічні взаємовідносини між первинними та вторинними водокористувачами.

3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту
Законопроектом «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо рентної плати за спеціальне використання води» пропонуються усунути правові неточності щодо визначення ознак філій, відділень, інших відокремлених підрозділів водокористувача при нарахуванні їм податкових зобов'язань з рентної плати за спеціальне використання води, а також виключити із Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» положення, що стосуються внесення змін до статті 255 Податкового кодексу України, що дозволить з 1 січня 2018 року не змінювати правила оподаткування рентною платою за спеціальне використання води.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Відносини в даній сфері регулюються положеннями Податкового кодексу України, Водного кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття цього законопроекту не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту
Прийняттям цього законопроекту усуне суперечності, які можуть виникнути з 1 січня 2018 року, у питаннях визначення платника та об’єкта оподаткування, обчислення та адміністрування рентної плати за спеціальне використання води, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», а також унеможливить зменшення надходжень рентної плати за спеціальне використання води до бюджетів різних рівнів, створить рівні економічні умови для первинних і вторинних водокористувачів, спростить економічні взаємовідносини між ними, стимулюватиме водокористувачів до раціонального та ощадливого використання водних ресурсів.


Народні депутати України
Хлань С.В. (посв. № 383)
Бриченко І.В. (посв. № 047)
Кремінь Т.Д. (посв. № 057)
Жолобецький О.О. (посв. № 327)
Чекіта Г.Л. (посв. № 332)
Лівік О.П. (посв. № 329)
Побер І.М. (посв. № 423)
Макар'ян Д.Б. (посв. № 427)
Урбанський О.І. (посв. № 341)

чуден бред при тихой погоде

оказывается, нам хотят помочь – одни зарабатывают на воде, в чем, собственно, и состоит СПЕЦИАЛЬНОЕ использование природных ресурсов, а мы должны обеспечить рациональное использование

оказывается, налогообложение ПЕРВИЧНЫХ водопользователей не охватит потери в сетях, а с включением ВТОРИЧНЫХ – читаем Кодекс "за вирахуванням втрат", да и при чем здесь потери, если объект для первичных определяется ДО подачи в водопроводные сети – изъятие и водного объекта и водоподготовка (при необходимости)

оказывается необходимо создать "рівні економічні умови" для ПЕРВИЧНЫХ и ВТОРИЧНЫХ водопользователей – надеюсь, что многие помнят шутку о том, что пастух и собаки съедают больше овец, нежели волки от которых эти самые собаки овец защищают,
короче, что сторожим на том и зарабатываем, но овцы должны быть уверены, что это для них

С уважением :a_g_a:
P.S. если уж следовать логике пацанов, то пора ввести ВТОРИЧНЫХ недропользователей и возложить уплату РЕНТЫ, скажем, за природный ГАЗ на потребителя этого самого ГАЗА, то-то газодобытчики порадуюются
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya