Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

даёшь "дополнительную" плату за землю для общесистемщиков

новости законодательства для бухгалтера и предпринимателя, события, акции

Модераторы: Чихуа, vins

Правила форума
Раздел: НОВОСТИ
1. Размещая новости, желательно (но не обязательно) снабжать их собственными комментариями.
2. Новости должны корреспондировать с тематикой форума.

UNREAD_POST Al Shurshun » 19 дек 2016, 20:52

Уважаемые коллеги

возможно моё сообщение утрировано, но судить - Вам
16 декабря под скромным названием Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо плати за землю под номером 5551 народным депутатом Мартиняком Сергієм Васильовичем
Изображение
следующего содержания :ga-ze-ta; :
5551 писал(а):
ЗАКОН УКРАЇНИ

про внесення змін до Податкового кодексу України щодо плати за землю

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) такі зміни:

1. Статтю 274 доповнити новим пунктом 274.3. такого змісту:
«274.3. Для земельних ділянок, зазначених у цій статті, додатково встановлюється ставка у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки»;

2. Статтю 277 доповнити новим пунктом 277.2. такого змісту:
«277.2. Для земельних ділянок, зазначених у цій статті, додатково встановлюється ставка у розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області»;

3. У пункті 288.5 статті 288:

1) у підпункті 288.5.1 цифру «3» замінити цифрою «4»;

2) у підпункті 288.5.2 цифру «12» замінити цифрою «13»;

ІІ. Прикінцеві положення.

1. Цей Закон набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;
забезпечити перегляд і приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.



и мотивацией изложенной в пояснительной записке :ga-ze-ta; :

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
про внесення змін до Податкового кодексу України плати за землю


1. Обґрунтування необхідності прийняття Закону України
Ефективне справляння місцевих податків є невід’ємною передумовою фінансування розвитку місцевих громад.
Відповідно до норм Податкового кодексу плата за землю є складовою податку на майно, який, в свою чергу, є місцевим податком.
Відповідно до норм Бюджетного кодексу, податок на майно, включаючи плату за землю, включається до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, та доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів.
Відповідно до положень статті 71 Бюджетного кодексу України у складі місцевих бюджетів передбачені бюджети розвитку, метою яких є реалізація проектів соціально-економічного розвитку громади, району, регіону, пов`язаних з інвестиційною та інноваційною діяльністю.
Бюджет розвитку мав би нести основний тягар з фінансування інфраструктурних проектів і програм. Тобто, це мав бути реальний механізм, який спрямовував би власний чи залучений ресурс громади у економіку, нові робочі місця і, відповідно, збільшував би економічний потенціал.
Важливим напрямом використання коштів бюджету розвитку є капітальні видатки, які відповідно до Кодексу спрямовуються на: соціально-економічний розвиток регіонів; виконання інвестиційних проектів; будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об'єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства; будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів; будівництво і придбання житла окремим категоріям громадян відповідно до законодавства; збереження та розвиток історико-культурних місць України та заповідників; будівництво та розвиток мережі метрополітенів; придбання вагонів для комунального електротранспорту; розвиток дорожнього господарства; придбання шкільних автобусів та автомобілів швидкої медичної допомоги; комп'ютеризацію та інформатизацію загальноосвітніх навчальних закладів; природоохоронні заходи; інші заходи, пов'язані з розширеним відтворенням.
На жаль, джерела формування таких бюджетів розвитку є дуже обмежені, а ті, що зазначені у Кодексі часто не мають постійної та передбачуваної основи.
Стабільним джерелом формування бюджетів розвитку місцевих бюджетів може стати частина плати на землю, яка сплачується власниками та користувачами такої землі.
Особи, які володіють чи користуються земельними ділянками, можуть таким чином взяти безпосередню участь у фінансуванні тих реальних потреб громади, які довгостроковими та впливають на розвиток регіону, у якому знаходиться земельна ділянка.
Тому, для забезпечення безперебійного фінансування цих видатків, доцільним є ввести стягнення окремої частини плати за землю, яка не буде значно підвищувати податкове навантаження, але буде безпосередньо спрямована на капітальні видатки бюджетів розвитку місцевого самоврядування.

2. Цілі та завдання прийняття законопроекту
Метою законопроекту є залучення частини плати за землю до фінансування капітальних видатків місцевих громад шляхом введення додаткової частини такої плати за землю.

3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту
Законопроектом передбачається:
додатково встановити ставку земельного податку у розмірі 1 відсотка для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), від їх нормативної грошової оцінки, а для земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;
збільшити на 1 відсоток межі встановлення орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
В даній сфері правового регулювання діють Бюджетний кодекс України та Податковий кодекс України.
Прийняття законопроекту має відбуватися у комплексі із внесенням змін до Бюджетного кодексу України щодо плати за землю, яким пропонується спрямувати зазначену додаткову частину плати за землю на капітальні видатки бюджетів розвитку місцевих бюджетів.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту не потребує додаткових фінансових витрат за рахунок Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту
Прийняття законопроекту надасть додаткові можливості для децентралізації влади, забезпечення місцевого самоврядування додатковими фінансовими ресурсами для фінансування капітальних видатків бюджетів розвитку, спрямовані на соціально-економічний розвиток регіонів, що є запорукою становлення дієздатної та ефективної влади на місцях, забезпечення стійкого економічного розвитку регіонів.

Народний депутат України С.В. Мартиняк


нашли источник дополнительных поступлений для забезпечення стійкого економічного розвитку регіонів остаётся лишь определить, - кто те счастливчики, на которых эта манна на прольётся

правильно вот они

Стаття 297. Особливості нарахування, сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку

297.1. Платники єдиного податку звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:
4) податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються
платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва;


ну если

первые - платники єдиного податку першої - третьої груп имеют регулярное общение с ДФСами по вопросам применения этой самой НАЛОГОВОЙ ЛЬГОТЫ (297.1.(4)),

то

вторые - платниками єдиного податку четвертої групи практически лишены такого внимания

вот и спрашивается в задаче из каких таких источников произойдет забезпечення стійкого економічного розвитку регіонів в которых преобладающими пользователями земель являются сельхозпроизводители,

например:

Горохівський ра-н Волинської області з площею 1,1 тис. км², сільськогосподарські угіддя — 86,4 тис. га

или 78,5 процентов общей территории района это - платники єдиного податку четвертої групи


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 3
Galla, lutishka, налоговик
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2937
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НОВОСТИ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Kamillfo, minibuh, Ya