Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Дата права на налоговый кредит по НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST yur » 15 авг 2011, 16:24

Мав тільки що бесіду з керівництвом своєї податкової на тему ПДВ.
"Переживали" за те щоб були регулярні проплати по ПДВ. Так як я новачок в цих питаннях, мені повідомили наступне:
-право на віднесення сум до ПК (податкового кредиту) виникає тоді коли товар не просто отриманий у постачальника, а повністю оплачений.
Такої норми в Кодексі я не знайшов, через що хочу почути ваші думки.
198.2. Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається:
дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Може були якісь зміни в законодавстві? Чи це банальний розвод або некомпетентність податківців?
yur

Благодарил (а): 425 раз.

UNREAD_POST diachik » 15 авг 2011, 16:28

Це банальний розвод або некомпетентність податківців! :)
diachik

Благодарил (а): 17 раз.

UNREAD_POST Vyacheslav » 15 авг 2011, 16:57

yur писал(а):Мав тільки що бесіду з керівництвом своєї податкової на тему ПДВ.
"Переживали" за те щоб були регулярні проплати по ПДВ. Так як я новачок в цих питаннях, мені повідомили наступне:
-право на віднесення сум до ПК (податкового кредиту) виникає тоді коли товар не просто отриманий у постачальника, а повністю оплачений.
Такої норми в Кодексі я не знайшов, через що хочу почути ваші думки.
198.2. Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається:
дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;