Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST vikakool » 27 мар 2013, 18:03

Коллеги, возник забавный вопросик:))

Предположим, я продаю льготируемый товар неплательщику НДС. Или выдаю натуроплату в счет ЗП физлицу.

Какой тип причины указывать в налог.накл-й? ведь два указать нельзя, по идее...

Как вы думаете?

Как по мне, нужно ставить главную, так сказать, причину. В моих примерах это натуроплата (03) или льготы (09). И уж если ничего такого нетути, тады 02.
vikakool
 
Сообщений: 3890
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 815 раз.
Поблагодарили: 559 раз.

UNREAD_POST налоговик » 03 апр 2013, 10:48

Если импортный товар разобран на запчасти, при их продаже надо указывать УКТ ВЭД.

130.21 податкова накладна
Чи потрібно в податковій накладній зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД при здійсненні операції з постачання запчастин, отриманих в результаті розібрання імпортованого товару/ОФ?
Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
а) у паперовому вигляді;
б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов’язковим.
У податковій накладній в окремих рядках зазначаються обов’язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України), номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.
Враховуючи те, що запчастини, отримані в результаті розібрання імпортованого товару/основного фонду, то платником ПДВ при складанні податкової накладної за операцією з постачання таких запчастин в графі «код товару згідно з УКТ ЗЕД» податкової накладної вказує код таких запчастин.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
VOA
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5575
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 780 раз.
Поблагодарили: 2480 раз.

UNREAD_POST Вотруба » 04 апр 2013, 15:05

Державна податкова служба України
Лист
від 04.03.2013 №3341/6/15-3115
стосовно деяких питань складання податкової накладної

<…>
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.
Згідно з пункту 201.4 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
При цьому відповідно до пункту 201.10 статті 201 Кодексу при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі – Порядок №1246), продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі, продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
З метою отримання інформації, що міститься у Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець складає запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку Державній податковій службі (пункт 13 Порядку №1246).
Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПКУ є підставою для проведення органами державної податкової служби документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з ПДВ за такою операцією.
Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних.
Одночасно повідомляємо, що аналогічна відповідь розміщена в Єдиній базі податкових знань – базі офіційних відповідей Державної податкової служби України на запитання платників.

Стосовно складання податкових накладних в електронній формі слід зазначити, що пунктом 201.1 статті 201 Кодексу передбачено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
у паперовому вигляді;
в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому цим же пунктом Кодексу визначено, що при складанні податкової накладної в електронній формі складання її у паперовому вигляді не є обов'язковим.
Обмеження щодо формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, складених в електронній формі, Кодексом не передбачено.

Заступник Голови
А.П. Ігнатов

Мелким шрифтом это вода (банальщина). То что нормальным шрифтом - тоже особого интереса не представляет.
Но мне стало интересно, какой смысл они вкладывают в последнее (подчеркнутое) предложение.
Если мы с Вами думаем одинаково, то мы вообще не думаем.
Аватар пользователя
Вотруба
 
Сообщений: 1976
Зарегистрирован: 30 мар 2011, 19:35
Благодарил (а): 599 раз.
Поблагодарили: 1978 раз.

UNREAD_POST nachfin » 04 апр 2013, 15:18

Вотруба писал(а):Но мне стало интересно, какой смысл они вкладывают в последнее (подчеркнутое) предложение.

Думаю, таким "выражением" они хотят сказать, что "ППН=ЕПН"
или по другому "ЕПН не хуже ППН", не более того,
типа "Кодексом не ограничивается количество спариваемых приматов на 1 кв. м. законодательного собрания"
Ты являешься представителем того народа, на языке которого ты думаешь

За это сообщение автора nachfin поблагодарил:
minibuh
Аватар пользователя
nachfin
 
Сообщений: 1536
Зарегистрирован: 08 окт 2012, 15:09
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 211 раз.

UNREAD_POST skf2000 » 09 апр 2013, 12:45

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, возникла спорная ситуация с поставщиком ООО"МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА". Они выписывают налоговые накладные по второму событию - отгрузке, хотя первое событие - естественно, предоплата за товар. На мои возражения отвечают, что у них, во-первых, это условие выписки налоговых накладных заложено в договоре, а во-вторых, они крупная организация , проверялись не один раз и налоговая инспекция этот вариант принимает без проблем. Я с ними не согласна, настаиваю на налоговой накладной по первому событию, они против. Разрешите наш спор.
skf2000
 
Сообщений: 40
Зарегистрирован: 11 май 2011, 17:04
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 09 апр 2013, 12:56

skf2000 писал(а):Добрый день! Подскажите, пожалуйста, возникла спорная ситуация с поставщиком ООО"МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА". Они выписывают налоговые накладные по второму событию - отгрузке, хотя первое событие - естественно, предоплата за товар. На мои возражения отвечают, что у них, во-первых, это условие выписки налоговых накладных заложено в договоре, а во-вторых, они крупная организация , проверялись не один раз и налоговая инспекция этот вариант принимает без проблем. Я с ними не согласна, настаиваю на налоговой накладной по первому событию, они против. Разрешите наш спор.
Вы правы, а решить вопрос можно додатком 8 на каждую НН не по первому событию ;)

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
skf2000
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2137
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 960 раз.

UNREAD_POST VOA » 09 апр 2013, 13:33

Или - "съехать" на сводную н/н, если оформить правильно документы и тогда обойтись без дод.8. Хотя правило первого события для стандартного случая никто не отменял.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
skf2000
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5034
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1747 раз.
Поблагодарили: 1920 раз.

UNREAD_POST skf2000 » 09 апр 2013, 13:43

lutishka,VOA - спасибо! за подтверждение моей правоты. Хотя уверена была на 99,9999%, но были мысли, а вдруг я что-то пропустила новое в законодательстве.
skf2000
 
Сообщений: 40
Зарегистрирован: 11 май 2011, 17:04
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 09 апр 2013, 16:00

skf2000 писал(а):во-первых, это условие выписки налоговых накладных заложено в договоре,


Скажите их юристам, что это не предмет договорного регулирования.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5575
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 780 раз.
Поблагодарили: 2480 раз.

UNREAD_POST skf2000 » 09 апр 2013, 16:38

налоговик писал(а):
skf2000 писал(а):во-первых, это условие выписки налоговых накладных заложено в договоре,


Скажите их юристам, что это не предмет договорного регулирования.

Сказала при первом же общении. Но они сильно самоуверенны и мои рассказы их не интересуют.
skf2000
 
Сообщений: 40
Зарегистрирован: 11 май 2011, 17:04
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 09 апр 2013, 16:40

Так может они изначально и ведут в договоре речь о сводной н/н, раз договор всё же есть?
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5034
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1747 раз.
Поблагодарили: 1920 раз.

UNREAD_POST nachfin » 09 апр 2013, 21:03

Была бы речь о сводной, выписывали бы не по отгрузке, а по какому-то периоду времени (типа, раз в неделю, 10 дней,месяц - не более). (самомнение бухгалтеров поставщика) Лечится только додатком 8.
Ты являешься представителем того народа, на языке которого ты думаешь

За это сообщение автора nachfin поблагодарил:
skf2000
Аватар пользователя
nachfin
 
Сообщений: 1536
Зарегистрирован: 08 окт 2012, 15:09
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 211 раз.

UNREAD_POST iagora » 09 апр 2013, 21:20

Добрый вечер. Возник вопрос. Мне покупатель перечислил большую сумму денег на счет(16000), а отгружать я буду на меньшую(10000). Налоговую накладную я должен выписать по первому событию на большую сумму(16000) или на сумму отгрузки(10000)?А 6000 будет висеть как предоплата? Объясните пожалуйста. С НДС только начинаю работать.
iagora
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 26 мар 2013, 21:31
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST nachfin » 09 апр 2013, 21:26

если вслед за первой отгрузкой на 10000 будете еще отгружать, т.е. 6000 заплачено не ошибочно, то налоговую накладную надо выписать на 16000.
если 6000 перечислено ошибочно - выписать на 10000, а 6000 вернуть покупателю
Ты являешься представителем того народа, на языке которого ты думаешь
Аватар пользователя
nachfin
 
Сообщений: 1536
Зарегистрирован: 08 окт 2012, 15:09
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 211 раз.

UNREAD_POST VOA » 09 апр 2013, 21:34

nachfin писал(а):Была бы речь о сводной, выписывали бы не по отгрузке, а по какому-то периоду времени (типа, раз в неделю, 10 дней,месяц - не более). (самомнение бухгалтеров поставщика) Лечится только додатком 8.

Не могу по этому поводу ничего сказать: если я в Метро покупаю что-то, то у меня сразу спрашивают - формировать ли н/н и если она мне нужна, то просят немного подождать. Правда, это было всегда за наличный расчёт. А вот они нам перечисляют и по 30-60 дней с даты акта.
А между прочим, они одни из первых отрапортовали, что не возражают, если ГНС будет им советовать контрагентов и получать их первичку раньше их, за что они будут в каком-нибудь "зелёном" коридоре по частоте и глубине налоговых проверок. ;)
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5034
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1747 раз.
Поблагодарили: 1920 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, tan, vikakool, Ya