Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная (приказ № 969): "старая" НН

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST nikki » 15 фев 2011, 12:12

Heloise писал(а):
Ol_ua писал(а):... число, місяць рік, без зазначення будь-яких інших позначень (крапок, дробів).

От одной мысли, что теперь придется обзванивать и просить заменить НН с точками, волосы дыбом. :shock:


Вы вроде не первый день на форуме. Почему про точки не знали? :)
Внимательнее читаем ветку!
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST Heloise » 15 фев 2011, 12:45

nikki писал(а): Вы вроде не первый день на форуме. Почему про точки не знали? :)
Внимательнее читаем ветку!


Читала то я внимательно, но пока не было оф. разъяснений, брала два варианта и с точками и без, т.к. до сих пор считаю, что точки в дате являются разделителями, согл. правил правописания формат даты и тоже имеют право на жизнь. Если открыть ОРЗ, на которую частенько равняется ГНАУ, то они в дате тоже точки используют, хотя и пишут её в формате ДД.ММ.ГГГГ, я уже молчу об отсутствии у них клеточек. И тут, здрасте вам, у себя мы точек не видим, а у вас - "без зазначення будь-яких інших позначень". Бред, которому в очередной раз приходится следовать.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 15 фев 2011, 13:59

nikki писал(а):думаю вписывать здесь:

** ___________________________________подпункт ... пункт ... статья ______________________________________________________
(відповідні пункти (підпункти), статті, підрозділи, розділи Податкового кодексу України, якими передбачено звільнення від оподаткування)



# Який порядок заповнення податкової накладної у разі здійснення операцій з поставки товарів/послуг, звільнених від оподаткування ПДВ?
# Повна відповідь : Діє з 01.01.2011 Відповідно до п. 10 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969, у разі постачання товарів/послуг, звільнення від оподаткування яких передбачено ст. 197 р. V та підр. 2 р. XX Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями, у податковій накладній у розділі III та графі 10 робиться помітка "Без ПДВ" з обов'язковим посиланням на відповідний пункт та/або підпункт, статтю, підрозділ, розділ Податкового кодексу України.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST nikki » 15 фев 2011, 15:53

Heloise писал(а):
nikki писал(а): Вы вроде не первый день на форуме. Почему про точки не знали? :)
Внимательнее читаем ветку!


Читала то я внимательно, но пока не было оф. разъяснений, брала два варианта и с точками и без, т.к. до сих пор считаю, что точки в дате являются разделителями, согл. правил правописания формат даты и тоже имеют право на жизнь.


Да понятно, что читали. Это я так. Не обиды ради.

Вы правильно говорите, согласно правилам правописания, но упускаете такой момент - согласно нашим правилам правописания, которые к налоговой накладной не применяются.

Я уже выше говорил, что к накладной в большей степени применимы правила правописания из идиша, поскольку на идише пишут справа налево (и ГНАУ заставляет именно так заполнять клеточки с нулями) или, например,на фарси :)
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 16 фев 2011, 19:38

Многое уже звучало, но не в исполнении ГНА в г. Киева :)

До уваги платників податків ПДВ!
Деякі особливості заповнення податкових накладних та ведення Реєстру виданих та отриманих податкових накладних

1. Наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010р. №1002 затверджено форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних, а також Порядок його заповнення.

Пунктом 201.15 Податкового кодексу України, а також пунктом 9.1 зазначеного Порядку передбачено щомісячний період для складання та надання Реєстру до податкового органу.

Таким чином, кожен наступний місяць складається новий Реєстр, нумерація у якому розпочинається з № 1.

Отже, нумерація податкових накладних кожен місяць починається також заново: порядковий номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних.

Звертаємо увагу платників ПДВ на те, що листом ДПА України від 26.01.2011 р. №2049/7/16-1117, який розміщено на сайті ДПА у м. Києві http://www.kyivsta.gov.ua у банері "Податковий кодекс України" у рубриці "Роз'яснення ДПА України", надані роз'яснення щодо наказу ДПА України від 24.12.2010 р. № 1002.

2. При заповненні рядка "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної у разі постачання товарів/послуг за усною домовленістю сторін у відповідних полях податкової накладної слід зазначати: у полі "вид договору" - "Договір купівлі – продажу", "Договір на виконання робіт" тощо; у полі "від" - дату виконання усної домовленості; у полі "№" - прочерк.

3. З метою більшої наочності, зручності заповнення та виключення помилок при написанні номерів рукописним способом форма податкової накладної передбачає наявність певної кількості комірок для цифрових реквізитів цього документа. При цьому, якщо номер договору містить більше шести розрядів, то платник податку має право додати потрібну кількість комірок.

Звертаємо увагу платників податку, що відсутність у відповідному полі податкової накладної комірок при заповненні правильних реквізитів не може бути підставою для визнання такої податкової накладної недійсною.

Крім того, електронний формат податкової накладної не містить обмежень щодо кількості знаків у полі "№" рядка "Вид цивільно-правового договору", а тому до цього поля може бути внесено більше 6 цифр.

4. В електронному форматі податкової накладної значення показника типу "дата" зберігаються у вигляді ддммрррр, де дд – день, мм – місяць, а рррр – рік, тобто без крапок.

5. Відповідно до п. 201.4 ст. 201 р. V Податкового кодексу України та п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 № 969, податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг.

При цьому п. 201.10 ст. 210 р. V ПКУ та п. 6 Порядку № 969 передбачено, що продавець зобов'язаний видати податкову накладну, яка відповідно до п. 11 підр. 2 р. XX ПКУ підлягає реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (понад 1 мільйон гривень - з 1 січня 2011 року; понад 500 тисяч гривень - з 1 квітня 2011 року; понад 100 тисяч гривень - з 1 липня 2011 року; понад 10 тисяч гривень - з 1 січня 2012 року) тільки після такої реєстрації.

Відсутність факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Таким чином, податкова накладна не може бути зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних в будь-який інший день ніж дата її виписки.

6. Враховуючи норми п. 201.5 ст. 201 розділу V Податкового кодексу України та п. 6, 9 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 р. № 969, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування ПДВ, податкова накладна не виписується.

ДПА у м. Києві
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 16 фев 2011, 20:26

ГНА в г. Киев о счете-фактуре

Питання: Чи обов’язково зазначати в податковій накладній такий реквізит як: «вид цивільно-правового договору», якщо поставка товарів відбувається на підставі рахунку-фактури?

Відповідь: Так, обов’язково.
Пунктом 201.1 статті 201 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI встановлено перелік реквізитів, які платник податку зобов'язаний зазначити в окремих рядках податкової накладної. Одним з таких обов’язкових реквізитів є вид цивільно-правового договору (підпункт «и» п. 201.1 ст. 201).
В новій формі податкової накладної, затвердженій наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969 "Про затвердження форми Податкової накладної та порядку її заповнення", який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 за N 1401/18696, яка застосовується з дня офіційного опублікування 10 січня 2011 року, в реквізитній частині податкової накладної передбачено зазначати вид цивільно-правового договору, а також дату його укладення та номер.


Было бы совсем хорошо, если бы они написали, что вписывать в "Вид договора". Но мне кажется, что они ждут там увидеть те же самые "Договір купівлі – продажу", "Договір на виконання робіт" тощо, а не слова "Рахунок-фактура". Хотя прямо они об этом не написали, конечно.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 16 фев 2011, 21:03

Нужно уметь правильно задавать вопрос (чтобы юлить и увиливать от точного ответа было если не невозможно, то хотя бы трудно):

Можно ли указать в реквизитной части НН в качестве вида гражданско-правового договора - документ поставщика "счет" (счет-фактуру)(№..., дата), являющийся по своей сути упрощённой формой письменного договора поставки?
(есть риск нарваться на встречный вопрос: "а где ссылка на податковый кодекс, что счет - форма договора"?)

Хотя ответ последует точно такой же - "мы умеем только цитировать спущенные свыше указания".

Никакой начальник никакого консультационного отдела в эпоху неразберихи не возьмёт на себя даже попытку "думать" иначе, чем написано Главным.
И ответить можно только цитатой - а вдруг мы рассекретим тонко и изящно заложенные крючки для наложения штрафов?

--------------------
(О, суконная прелесть устава - и во сне позабыть не моги,
Что любое движенье направо начинается с левой ноги"... А.Галич)
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 266
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST nikki » 16 фев 2011, 21:08

OldWildMen писал(а):Никакой начальник никакого консультационного отдела в эпоху неразберихи не возьмёт на себя даже попытку "думать" иначе, чем написано Главным.


Здесь самое интересное, что ответили не так как их Главный.

Было выше в сообщении от 27 янв 2011, 10:44:

vins писал(а):
В "Налоги и бухгалтерский учет" сегодня есть ответы многие вопросы что тут обсуждались по налоговым накладным и реестрам. Причем от ГНАУ
Из самого прикольного:

Если договорные отношения между контрагентами оформляются счетом-фактурой, то в поле «Вид цивільно-правового договору» указывается «рахунок-фактура», а в полях, предусмотренных для даты и номера договора, ставятся дата и номер счета-фактуры.

nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST налоговик » 17 фев 2011, 11:42

Дополнительные подтверждения по точкам от ГНА в Киеве:

4. В електронному форматі податкової накладної значення показника типу "дата" зберігаються у вигляді ддммрррр, де дд – день, мм – місяць, а рррр – рік, тобто без крапок.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST Heloise » 17 фев 2011, 12:38

При этом в своем официальном электронном формате ОРЗ (посл. версия 1.29.6.1) ГНАУ точки оставила.
Изображение
Исходя из их же разъяснений все НН отправленные через ОРЗ на регистрацию в ЕРНН заведомо оформлены с нарушениями.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 17 фев 2011, 14:07

Не факт.
То, что Вы видите "на печать" - это для просмотра глазами.
То, что в электронном виде - для компьютера, теоретически там слов быть не должно, только цифры.
В ОПЗ есть две проверки - проверка документа и проверка камерально.
Если они обе прошли - вопросов быть не должно, комп ДПА должен принять.
Но опять-таки это по "нашей" логике

Не забудьте скачать и поставить обновление 1.29.6.1
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 266
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 17 фев 2011, 22:41

налоговик писал(а):Тут приходили к аналогичным выводам месяц назад :)

nikki писал(а): Добавлено: 18 янв 2011, 14:12
yuliya75 писал(а):
Столкнулась с такой ситуацией в заполнении НН (новой). Из новой накладной убрали строчку "знижка" и у меня теперь при заполнении НН не сходится арифметика.


В налоговой накладной с 10.01.11 г. сразу вносится цена с учетом скидки!


В порядке подтверждения сказанного ранее :)

Який порядок відображення у податковій накладній надбавок та/або знижок, наданих продавцем при постачанні товарів/послуг покупцю?
Підпунктом „б” п.185.1 ст.185 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу. Відповідно до пп.14.1.185 п.14.1 ст.14 р. І ПКУ постачання послуг - будь-яка операція, що не є постачанням товарів, чи інша операція з передачі права на об'єкти права інтелектуальної власності та інші нематеріальні активи чи надання інших майнових прав стосовно таких об'єктів права інтелектуальної власності, а також надання послуг, що споживаються в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності. Згідно з п.188.1 ст.188 р.V ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів, крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податку безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг. Пунктом 12 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969, зокрема, визначено, що до розділу I податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг. Враховуючи те, що база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, то у разі якщо продавцем - платником ПДВ при постачанні товарів/послуг покупцю надається знижка (за умови, що вартість таких товарів/ послуг з урахуванням такої знижки не є нижчою за звичайні ціни), то база оподаткування і відповідно вартість таких товарів/послуг буде меншою на суму такої знижки. У разі, якщо вартість товарів/послуг з урахуванням наданої знижки буде меншою за звичайні ціни, то база оподаткування та податкові зобов’язання визначаються виходячи із звичайних цін на такі товари/послуги. При цьому, в даному випадку платником податку виписується дві податкові накладні, одна – виходячи із фактичної ціни на товари/послуги, друга - на суму перевищення звичайної ціни над фактичною. У разі, якщо продавцем - платником ПДВ при постачанні товарів/послуг надається покупцю надбавка, то така надбавка збільшує базу оподаткування і відповідно вартість зазначених товарів/послуг. При цьому, надбавки та/або знижки, які надаються продавцем при постачанні товарів/послуг покупцю, збільшують або зменшують вартість поставлених ним товарів/послуг і окремим рядком в податковій накладній не заповнюються. У розділі I податкової накладної з заповненням відповідних граф, підлягає відображенню кінцева вартість товарів/послуг з урахуванням надбавок та/або знижок, наданих продавцем.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 18 фев 2011, 09:47

Для тех, кто интересуется особенностями выписки налоговых накладных филиалами

# Якою печаткою скріплюються податкові накладні, виписані головним підприємством та його філією (структурним підрозділом)?
# Коротка відповідь : Податкова накладна є податковим документом і при виписуванні головним підприємством повинна засвідчуватись його основною печаткою, а при виписці податкової накладної філією (структурним підрозділом) такого підприємства скріплюється спеціально виготовленою для філії чи структурного підрозділу печаткою.
# Повна відповідь
Скрытый текст: показать
: Пунктом 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969 (далі – Порядок №969), визначено, що якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право виписки податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та структурному підрозділу присвоїти окремий числовий номер, про що письмово повідомити орган державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість. Згідно з п.3 Порядку №969 при складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику - числовий номер філії чи структурного підрозділу. Відповідно до п.16 Порядку №969 всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Відповідно до Інструкції про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, затвердженої наказом МВС України від 11.01.99 р. №17, підприємства, установи, організації, господарські об'єднання, суб'єкти підприємницької діяльності, об'єднання громадян, суб'єкти господарювання однієї з інших організаційних форм підприємництва можуть мати тільки по одному примірнику основної каучукової або металевої печатки. Філіям, іншим відокремленим підрозділам підприємств, установ, організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємництва, об'єднань громадян, зареєстрованих в Україні, інших організаційних форм підприємництва дозволяється виготовлення каучукових і металевих печаток, якщо це передбачено статутом, положенням або наказом про ці філії. У цьому разі в текст печаток вміщується слово "Філія". А тому головне підприємство має право виготовити окремо для кожної філії спеціальну печатку, яка крім інших встановлених ознак мала б окремий номер, що відповідає номеру шифру чи коду філії, назву філії, її ідентифікаційний код та індивідуальний податковий номер платника ПДВ головного підприємства, яким філії делеговано право виписки податкових накладних. Враховуючи те, що податкова накладна є податковим документом, при виписуванні головним підприємством повинна засвідчуватись його основною печаткою, а при виписці податкової накладної філією (структурним підрозділом) такого підприємства скріплюється спеціально виготовленою для філії чи структурного підрозділу печаткою.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.
Вернуться наверх

UNREAD_POST nikki » 21 фев 2011, 10:53

По мнению ГНАУ если в номере кроме цифр есть буквы или иные знаки - то налоговая накладная не дает права на налоговый кредит

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

II. Чи можна включати суми ПДВ до податкового кредиту на підставі податкових накладних, в яких у номері, окрім цифр, присутні літери або інші числові значення?

Коротка: Діє з 01.01.2011. Порядок присвоєння порядкового номеру податкової накладної та випадки, в яких передбачено вказувати в номері числові значення через дріб, визначені в п. 3 Порядку заповнення податкової накладної. В інших випадках не передбачено в порядковому номері податкової накладної застосування числових значень, вказаних через дріб. Застосування літер в номері податкової накладної взагалі не передбачено Порядком заповнення податкової накладної. Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог щодо їх заповнення. В разі порушення постачальником порядку заповнення податкової накладної покупець товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту (продовження див. II).

Повна:
Скрытый текст: показать
Діє з 01.01.2011. Відповідно до п. 201.1 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках, зокрема, порядковий номер податкової накладної. Згідно із п. 3 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969 (далі - Порядок N 969), порядковий номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних.

При складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику - числовий номер філії чи структурного підрозділу. Платники податку на додану вартість складають окремі податкові накладні за видами діяльності, що передбачають спеціальний режим оподаткування, та зазначають у порядковому номері накладної після дробу перед номером філії чи структурного підрозділу код відповідної діяльності:

2 - сільськогосподарські підприємства, які застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства відповідно до ст. 209 ПКУ;

3 - сільськогосподарські підприємства усіх форм власності, які відповідають критеріям, визначеним ст. 209 ПКУ, але які не обрали спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства та реалізують молоко, худобу, птицю, вовну власного виробництва, а також молочні продукти, молочну сировину та м'ясопродукти, вироблені у власних переробних цехах;

4 - переробні підприємства усіх форм власності, які згідно з п. 1 підр. 2 р. XX ПКУ за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо та м'ясопродукти, іншу продукцію переробних тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно), у повному обсязі спрямовують суми податку на додану вартість до спеціального фонду державного бюджету. В інших випадках не передбачено в порядковому номері податкової накладної застосування числових значень, вказаних через дріб. Застосування літер в номері податкової накладної взагалі не передбачено Порядком N 969.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 р. V ПКУ не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з п. 201.11 ст. 201 ПКУ). Пунктом 201.10 ст. 201 р. V ПКУ визначено, що, зокрема, в разі порушення постачальником порядку заповнення податкової накладної покупець товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг. Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.
Вернуться наверх

UNREAD_POST vikakool » 21 фев 2011, 12:30

Ol_ua писал(а): Для тех, кто интересуется особенностями выписки налоговых накладных филиалами


Спасибо большое!! :))
vikakool
 
Сообщений: 4088
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 883 раз.
Поблагодарили: 620 раз.

Пред.След.

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, hela, MR, Ya, yryna