Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная (приказ № 969): "старая" НН

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST capital » 01 мар 2011, 14:46

налоговик писал(а):оказывается НАЛОГОВУЮ НАКЛАДНУЮ НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО НУМЕРОВАТЬ С ЕДИНИЦЫ КАЖДЫЙ МЕСЯЦ!!!

Лариса ДРЕВАЛЬ, начальник отдела координации процессов администрирования Департамента администрирования НДС ГНА Украины


Хорошо хоть они по-прежнему допускают возможность нумерации каждый месяц заново :)
capital
 
Сообщений: 117
Зарегистрирован: 30 дек 2010, 10:51
Благодарил (а): 19 раз.
Поблагодарили: 52 раз.

UNREAD_POST Heloise » 01 мар 2011, 15:33

налоговик писал(а):оказывается НАЛОГОВУЮ НАКЛАДНУЮ НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО НУМЕРОВАТЬ С ЕДИНИЦЫ КАЖДЫЙ МЕСЯЦ!!!

Смелый вывод у мадам, на фоне расписанных аргументов в недавних "Роз'ясненнях ДПА України":
«П. 201.15 ПКУ, а також п. 9.1 зазначеного Порядку передбачено щомісячний період для складання та надання Реєстру до податкового органу.

Таким чином, кожен наступний місяць складається новий Реєстр, нумерація у якому розпочинається з № 1.

Отже, нумерація податкових накладних кожен місяць починається також заново: порядковий номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних.»

Обнулять номера Нн ежемесячно, конечно «не фен-шуй», но тут хоть логика просматривается: Реестр каждый месяц начинаем с №1 - № в Реестре = № Нн.
А мадам месячный период реестра не опровергла, но воду замутила.
Будет повод со «смелых зайцев» (с) капустки состричь.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST ~Katena~ » 01 мар 2011, 16:38

Вопрос по поводу накладной по реализации конечному потребителю:
Обязательно ли выписывать НН по операциям конечному потребителю (ознака- 11) ежедневно? Или можно раз в месяц?
~Katena~
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 28 фев 2011, 13:46
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 01 мар 2011, 17:43

~Katena~ писал(а):Вопрос по поводу накладной по реализации конечному потребителю:
Обязательно ли выписывать НН по операциям конечному потребителю (ознака- 11) ежедневно? Или можно раз в месяц?



Думаю, нужно выписывать ежедневно.
"8.4. Податкова накладна виписується за щоденними підсумками операцій ..."

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
~Katena~
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

UNREAD_POST налоговик » 02 мар 2011, 10:08

В продолжение темы о налоговых накладных по ежедневным итогам

Який порядок виписки податкової накладної за щоденними підсумками операцій?

Згідно з пп. 8.4 п. 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969 (далі - Порядок N 969), податкова накладна виписується за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була виписана на ці операції) у разі: здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку); виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, за винятком тих, у яких форма встановлена міжнародними стандартами; надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (із визначенням фіскального та податкового номера постачальника). Відповідно до п. 8 Порядку N 969 усі примірники податкових накладних, окремі особливості заповнення яких викладені в підпунктах 8.1 - 8.4 цього пункту, залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до викладеного в підпунктах 6.1 та 6.4 пункту 6 цього Порядку. У верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини, зокрема, "11" - виписана за щоденними підсумками операцій. Підпунктом 8.1 п. 8 Порядку N 969 визначено, що у разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, включаючи постачання на експорт, здійснення операцій з натуральних виплат у рахунок оплати праці фізичним особам, що перебувають у трудових відносинах з платником податку, у рядках "Індивідуальний податковий номер покупця" та "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)" проставляється нуль. Таким чином, при виписуванні податкової накладної за щоденними підсумками операцій, у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини: "11" - виписана за щоденними підсумками операцій, у рядках "Індивідуальний податковий номер покупця" та "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)" - проставляється нуль.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

UNREAD_POST colle » 02 мар 2011, 14:08

Будет ли считаться недействительной нн если поле для номера свидетельства не будут разбиты на клеточки? Везде в разъяснениях пишут только про номер договора, а про свидельство и "другие" клеточки ни чего
colle
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 02 мар 2011, 13:16
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 02 мар 2011, 14:30

colle писал(а):Будет ли считаться недействительной нн если поле для номера свидетельства не будут разбиты на клеточки? Везде в разъяснениях пишут только про номер договора, а про свидельство и "другие" клеточки ни чего


Как по мне, стоит прислушаться к логике такой позиции:

vins писал(а):
Мнение специалистов официальных органов. О количестве клеточек в полях налоговой накладной
Отсутствие в соответствующем поле НН клеточек при заполнении правильных реквизитов не может быть основанием для признания такой НН недействительной
ЛАПШИН ЮРИЙ
"Налоги и бухгалтерский учет", 2011, № 9
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

UNREAD_POST colle » 02 мар 2011, 14:50

но это всего лишь мнение, а оно у всех разное, хочу сегодня так, а завтра....
colle
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 02 мар 2011, 13:16
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST nikki » 02 мар 2011, 14:55

Хм.
Если нужна "окончательная бумажка", то нужно инициировать изменения, как минимум, в порядок заполнения налоговой накладной - чтобы там этот момент написали четко. Или в Налоговый кодекс. Второе - лучше и надежнее.
Даже налоговая консультация лично Вам 100 % гарантий не дает (в части сохранения права на налоговый кредит).

Все остальное - будут не более чем мнения (причем приведенное выше мнение, пока наиболее весомо из всех возможных), т.к. Ваш вопрос в законодательстве не раскрыт.

для справки:
Юрий ЛАПШИН - это директор Департамента налога на добавленную стоимость ГНА Украины

За это сообщение автора nikki поблагодарил:
colle
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST nikki » 02 мар 2011, 18:07

налоговик писал(а):оказывается НАЛОГОВУЮ НАКЛАДНУЮ НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО НУМЕРОВАТЬ С ЕДИНИЦЫ КАЖДЫЙ МЕСЯЦ!!!

Лариса ДРЕВАЛЬ, начальник отдела координации процессов администрирования Департамента администрирования НДС ГНА Украины


Робот на горячей линии говорит именно так.

"Нумеруйте как удобно: ежемесячно, ежеквартально, ежегодно."
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST vins » 02 мар 2011, 22:30

Який порядок заповнення в податковій накладній поля "Форма проведених розрахунків"?
Повна відповідь : Форма податкової накладної та Порядок її заповнення затверджені наказом ДПА України від 21.12.10 №969. У рядку "Форма проведених розрахунків" податкової накладної зазначається відповідно форма, в якій проводяться розрахунки: оплата з поточного рахунку, готівковий розрахунок, бартер, чек тощо.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 03 мар 2011, 12:26

Если номенклатура не помещается на 1 страницу НН, то формируется несколько страниц, а подписывается последняя


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Чи можливо складати податкову накладну на декількох сторінках, якщо не можна розмістити всю номенклатуру товарів/послуг на одній сторінці, та чи потрібно скріплювати печаткою кожну сторінку такої податкової накладної?

Відповідно до пп. 201.1, п. 201.4 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках, зокрема, опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг. Згідно з п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969 (далі - Порядок N 969), податкова накладна може друкуватися поліграфічним методом, за допомогою комп'ютера або іншим методом. Оскільки до розділу I податкової накладної вносяться дані в розрізі номенклатури поставки товарів/послуг, і кількість рядків у розділі I податкової накладної не регламентована, то платник податку залежно від виробничої необхідності може виготовляти і використовувати бланки податкових накладних з необхідною кількістю рядків. Пунктом 16 Порядку N 969 визначено, що всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів/послуг і не скріплюється його печаткою. Якщо через значну кількість рядків розділу I податкова накладна оформлена на декількох сторінках, то особа, уповноважена платником податку здійснювати поставку товарів/послуг, підписує та скріплює печаткою останню сторінку такої податкової накладної.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

UNREAD_POST vins » 03 мар 2011, 23:23

# Який порядок оформлення податкової накладної, якщо звичайна ціна вище договірної і податкове зобов’язання потрібно нарахувати виходячи зі звичайної ціни?
# Повна відповідь : Відповідно до п. 17 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969, (далі – Порядок №969) у разі якщо база оподаткування визначається виходячи із звичайних цін і перевищує суму постачання товарів/послуг, визначену виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, тобто звичайна ціна перевищує фактичну, продавець виписує дві податкові накладні: одну - на суму виходячи з фактичної ціни постачання, другу - на суму перевищення звичайної ціни над фактичною. Податкова накладна, виписана на фактичну ціну постачання, надається покупцю, а обидва примірники податкових накладних, виписаних на суму перевищення звичайної ціни над фактичною, зберігаються у продавця. Згідно із п. 6 Порядку №969 податкова накладна складається у двох примірниках (оригінал і копія) у день виникнення податкових зобов'язань. При цьому у верхній лівій частині податкової накладної робляться відповідні відмітки (потрібне виділяється поміткою "Х"). При виписуванні податкової накладної на суму перевищення звичайної ціни над фактичною, слід враховувати наступні особливості, визначені, п. 8 та п. 12 Порядку№969, а саме: у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини: "01" - Виписана на суму перевищення звичайної ціни над фактичною; у графі 3 – "номенклатура постачання товарів/послуг" вказується "перевищення звичайної ціни над фактичною за товарами, послугами, указаними в податковій накладній №_______" (зазначається порядковий номер податкової накладної, виписаної на суму постачання цих товарів/послуг, визначену виходячи з їх договірної (контрактної) вартості), така податкова накладна покупцю не надається.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 04 мар 2011, 08:58

ПОСЛЕДСТВИЯ НЕВЫПИСКИ НН В ДЕНЬ ВОЗНИКНОВЕНИЯ НО И НЕОТРАЖЕНИЯ ЕЕ ОДНОВРЕМЕННО В РЕЕСТРЕ

Чи потрібно виписувати податкову накладну та відображати її в реєстрі виданих та отриманих накладних, якщо вона не була виписана на дату виникнення податкових зобов'язань?


Відповідно до пп. 201.4, 201.10 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), податкова накладна виписується у день виникнення податкових зобов'язань продавця і видається таким продавцем товарів (послуг) на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Крім того, п. 201.6 ст. 201 р. V ПКУ податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Перелік обов'язкових реквізитів, які має містити податкова накладна, визначено п. 201.1 ст. 201 р. V ПКУ, серед яких значиться насамперед порядковий номер податкової накладної. Пунктом 8.1 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 N 1002, визначено, що облік виданих податкових накладних проводиться у день виникнення податкових зобов'язань, дата виникнення яких визначається відповідно до вимог ст. 187 р. V ПКУ.

Згідно з п. 3 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969, порядковий номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних. Враховуючи зазначене, а також те, що виписка податкової накладної та її включення до реєстру повинні відбуватися одночасно, то факт несвоєчасно виписаної податкової накладної і не відображення її в реєстрі вважатиметься порушенням чинного законодавства. Оскільки зазначене порушення призводить до заниження податкових зобов'язань звітного періоду у продавця та відсутності документів (податкових накладних) на право формування податкового кредиту у покупця, то виникає необхідність проведення документальної позапланової виїзної перевірки (абз. 11 п. 201.10 ст. 201 р.V ПКУ) та застосування адміністративного штрафу і штрафних санкцій (ст. 163 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. N 8073-X (зі змінами та доповненнями)).
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

UNREAD_POST vins » 04 мар 2011, 10:26

# В якому випадку заповнюється графа "Дата оплати" в розрахунку коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної та що зазначається якщо оплати не було?
# Повна відповідь : Згідно із п. 192.1 ст. 192 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню. Згідно з п. 18 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969, у разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань відповідно до ст. 192 р. V ПКУ постачальник товарів/послуг виписує розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної. Відповідно до встановленої форми розрахунку коригування, графа "Дата оплата" заповнюється в тому випадку, коли на момент коригування податкових зобов’язань/податкового кредиту товари/послуги були оплачені (незалежно від того, якою подією була оплата), в іншому випадку цей реквізит не заповнюється, і клітинки залишаються пустими.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya