Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная (приказ № 969): "старая" НН

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST Печкин » 04 мар 2011, 11:38

СМЕШАННЫЕ ДОГОВОРА: начало

nikki писал(а):
buhgalter_AO писал(а):С обычными договорами вроде разобрались.
А как быть со смешанными?
Например, договор поставки с элементами подряда.


"Баланс" (№ 8) пишет: "если договор смешанный (ст. 628 ГК), то можно так и указать в НН".
Так это как: "смешанный договор" от ___ № ____ ? :shock:
Особенно с учетом того, что выше они склонились к предметной классификации.

Я думаю, если в смешанном договоре превалируют условия (элементы) поставки, то так и нужно писать: "договор поставки", т.к. договоров в чистом виде не так много. Часто смешиваются поставка и перевозка (особенно с учетом отмены лицензирования), поставка и хранение и т.п. Смысл бухгалтеру проводить юридическую экспертизу договора? Или налоговики будут в суд обращаться с иском о толковании предмета/вида ? :)


СМЕШАННЫЕ ДОГОВОРА: продолжение

А вот "Все о бухучете" более адекватно:

...пару слов о ситуации, когда заключенный вами договор содержит признаки двух видов обязательства. Это не беда и не ошибка, ведь ст.ст. 6,626 и 628 ГКУ позволяют заключать так называемый смешанный договор. Часть 2 ст. 628 того же Кодекса уточняет, что "к отношениям сторон в смешанном договоре применяются в соответствующих частях положения актов гражданского законодательства о договорах, элементы которых содержатся в смешанном договоре, если иное не установлено договором или не следует из сути смешанного договора".
Разумеется, возникает вопрос: какой же тогда вид договора указывать в накладной? Пока отсутствуют доступные разъяснения фискального органа, советуем вам ориентироваться на соотношение объемов соответствующих взаимоотношений. И фиксировать в накладной преобладающий в правоотношениях или на который приходится большая часть расходов.

Все о бухучете № 21 за 2011
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST налоговик » 04 мар 2011, 14:12

Вот такое новенькое появилось

# Чи може підприємство віднести до складу податкового кредиту суму ПДВ, підтверджену податковою накладною з печаткою "для податкових накладних", "для документів" тощо?
# Коротка відповідь : До податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені основною печаткою платника податку - продавця або спеціальною печаткою, яка виготовлена для філії такого платника податку - продавця, у разі делегування їй права виписки податкової накладної. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).
# Повна відповідь : Відповідно до п. 201.8 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому ст. 183 цього Кодексу. Згідно із п. 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969, всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів (послуг) і не скріплюється його печаткою. Відповідно до пп. 3.2.6 п. 3.2 Інструкції про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, та затвердження Умов і правил провадження діяльності з відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, затвердженої наказом МВС України від 11.01.99 №17, із змінами та доповненнями підприємства, установи, організації, господарські об'єднання, суб'єкти підприємницької діяльності, об'єднання громадян, суб'єкти господарювання однієї з інших організаційних форм підприємництва можуть мати тільки по одному примірнику основної каучукової або металевої печатки. Якщо в діяльності зазначених організацій недостатньо використання однієї печатки, то є припустимим - згідно з наказом, розпорядженням або рішенням - виготовлення додаткових печаток з цифрами "1", "2" і т. д., а також простих круглих печаток та різних штампів для: секретаріатів; секретних відділів (спецчастини); канцелярії (загального відділу); управлінь справами; адміністративно-господарських управлінь (відділів); управлінь (відділів) кадрів, а також інших, які передбачені статутом, положенням або наказом по цих підприємствах. Філіям, іншим відокремленим підрозділам підприємств, установ, організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємництва, об'єднань громадян, зареєстрованих в Україні, інших організаційних форм підприємництва дозволяється виготовлення каучукових і металевих печаток, якщо це передбачено статутом, положенням або наказом про ці філії. У цьому разі в текст печаток вміщується слово "Філія". Враховуючи викладене, до податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені основною печаткою платника податку - продавця або спеціальною печаткою, яка виготовлена для філії такого платника податку - продавця, у разі делегування їй права виписки податкової накладної. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Анна Сергеевна
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST vins » 06 мар 2011, 18:41

# Який порядок заповнення податкової накладної, що виписується за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або основних фондів, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ?
# Повна відповідь : Відповідно до норм Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969, при визнанні умовного постачання товарних залишків та/або основних фондів, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ, щодо яких був нарахований податковий кредит у минулих або поточному податкових періодах при анулюванні реєстрації платника ПДВ податкова накладна заповнюється наступним чином: у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини: "10"; у графах податкової накладної "Особа (платник податку) – покупець", "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця", "Номер телефону" вказуються реквізити продавця; у графах "Індивідуальний податковий номер покупця" та "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)" проставляється нуль; графа 2 - дата визнання умовного постачання товарних залишків та/або основних фондів, яка визначається платником ПДВ не пізніше дати подання заяви про анулювання його реєстрації як платника податку (при анулюванні реєстрації за ініціативою органу ДПС – не пізніше дати анулювання такої реєстрації); графа 3 - номенклатура постачання товарів, основних фондів; графа 4 - одиниця виміру товарів, основних фондів - шт., кг, м, см, м куб., см куб., л тощо; графа 5 - кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів, основних фондів. графа 6 - ціна постачання одиниці продукції без урахування податку на додану вартість; графа 7 - база оподаткування товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою. графа 11 - загальна сума коштів. Усі примірники такої податкової накладної залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до викладеного в пп. 6.1 та 6.4 п.6 цього Порядку.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 мар 2011, 13:16

Чи можливо зазначати в податковій накладній іноземною мовою торгову марку товару та у вигляді абревіатури номенклатуру товару?
Коротка відповідь : Податкова накладна повинна заповнюватися державною мовою. При цьому, у разі неможливого перекладу з іноземної мови торгової марки або найменування товару на державну мову та з метою збереження ідентифікації такого товару, в податковій накладній в графі 3 "Постачання товарів/послуг" допускається зазначати назву торгової марки та у вигляді абревіатури номенклатуру товару без перекладу його на державну мову.
Повна відповідь : Платник податку повинен надати покупцю заповнену належним чином податкову накладну, причому відсутність хоча б одного з обов’язкових реквізитів, установлених у п. 201.1 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із мінами та доповненнями (далі – ПКУ) позбавляє покупця – платника ПДВ, права на податковий кредит через невідповідність такої податкової накладної вимогам ПКУ. Згідно із п. 201.6 ст. 201 р. V ПКУ податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Порядок заповнення податкової накладної з ПДВ затверджений наказом ДПА України від 21.12.10 №969. Податкова накладна повинна заповнюватися державною мовою. При цьому, у разі неможливого перекладу з іноземної мови торгової марки або найменування товару на державну мову та з метою збереження ідентифікації такого товару, в податковій накладній в графі 3 "Постачання товарів/послуг" допускається зазначати назву торгової марки та у вигляді абревіатури номенклатуру товару без перекладу його на державну мову.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 мар 2011, 14:51

налоговик писал(а):оказывается НАЛОГОВУЮ НАКЛАДНУЮ НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО НУМЕРОВАТЬ С ЕДИНИЦЫ КАЖДЫЙ МЕСЯЦ!!!

Лариса ДРЕВАЛЬ, начальник отдела координации процессов администрирования Департамента администрирования НДС ГНА Украины


А вот и из базы знаний подтверждение.

Чи необхідно починати нумерацію податкових накладних у реєстрі отриманих і виданих податкових накладних з першого номера кожного звітного податкового періоду (щомісяця, щокварталу) чи наростаючим підсумком з початку року?
Коротка відповідь : Платник податку повинен при виписуванні податкової накладної присвоїти їй номер відповідно до порядкового номеру запису в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, при цьому нумерація записів в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється зручним для платника податку способом або з першого номера кожного звітного податкового періоду (помісячно, щоквартально), або наростаючим підсумком з початку року.
Повна відповідь : Відповідно до п. 3 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України порядковий від 21.12.10 №969 (далі – Порядок №969) номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних. При складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику - числовий номер філії чи структурного підрозділу. Платники податку на додану вартість складають окремі податкові накладні за видами діяльності, що передбачають спеціальний режим оподаткування, та зазначають у порядковому номері накладної після дробу перед номером філії чи структурного підрозділу код відповідної діяльності, визначений п. 3 Порядку №969. Відповідно до п. 9.1 та п. 9.3 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 №1002, у графі 1 записується порядковий номер податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі), розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної та у графі 3 вказується порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1, номер розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної. Тобто, платник податку повинен при виписуванні податкової накладної присвоїти їй номер відповідно до порядкового номеру запису в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, при цьому нумерація записів в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється зручним для платника податку способом або з першого номера кожного звітного податкового періоду (помісячно, щоквартально), або наростаючим підсумком з початку року.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST vins » 09 мар 2011, 08:44

Печкин писал(а):А вот и из базы знаний подтверждение.
Печкин писал(а):нумерація записів в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється зручним для платника податку способом або з першого номера кожного звітного податкового періоду (помісячно, щоквартально), або наростаючим підсумком з початку року


Да уж, прикольно.

Остается только вспомнить
245390 » 26 янв 2011, 12:20

Могу не согласиться с высказыванием

2.Нумеровать надо каждый период сначала, с первого номера, потому что на каждый период заводится отдельный реестр.


я и в 2010 каждый месяц вел отдельный реестр, отправлял его по электронке в налоговую, зачем вводить нумерацию сначала? Этого требования нет приказе 1002.

Опять же в пункте 9,1 нет требования равенства номера в реестре и номера НН. Да должен соответствовать, т.е. как я понимаю НН №1002 соответствует в реестре строке под № 21. Иначе зачем тогда еще нужна Графа 3, в которй собственно и значится номер НН.

В общем я здесь не вижу отличия от ведения предыдущего реестра.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST nikki » 09 мар 2011, 18:38

"Дебет-Кредит" (№ 10) задержался на прошлой станции :)

Нумеровать нужно с 1 каждый месяц

КОНСУЛЬТИРУЮТ СПЕЦИАЛИСТЫ

В каком порядке следует нумеровать налоговые накладные в Реестре выданных и полученных налоговых накладных?

Приказом Государственной налоговой администрации Украины от 24.12.2010 г. No1002 утверждены форма Реестра выданных и полученных налоговых накладных (далее — Реестр), а также Порядок его заполнения.
Пунктом 201.15 Налогового кодекса Украины, а также пунктом 9.1 указанного Порядка предусмотрен ежемесячный период для составления и предоставления Реестра налоговому органу.
Таким образом, каждый следующий месяц составляется новый Реестр, нумерация в котором начинается с No1.
Следовательно, нумерация налоговых на кладных каждый месяц начинается также заново: порядковый номер налоговой накладной присваивается в соответствии с ее номером в Реестре выданных и полученных налоговых накладных.


Для тех кто не в курсе истории вопроса см. в теме выше, начиная с сообщения налоговика от 28 фев 2011, 21:06 (http://buhforum.com/viewtopic.php?p=5795#p5795)
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST fanya » 10 мар 2011, 13:41

Есть ли отличия в выписке НН в 1С и OPZ?
Бухгалтер контрагента недовольна, что в НН выписаной в ОПЗ дата выписки и порядковый номер стоят в стандартном формате 03.03.2011 , а не 03032011( в квадратиках); так же и с номером НН.
Пыталась ей объяснить, что НН выписана в ОПЗ, и обновленной версии и все такое, нет ей нужны квадратики и в них дата и номер.
Кто прав :shock: ?
fanya
 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 21 фев 2011, 15:36
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 10 мар 2011, 16:24

По поводу квадратиков выше уже неоднократно было.

Мнение специалистов официальных органов. О количестве клеточек в полях налоговой накладной
Отсутствие в соответствующем поле НН клеточек при заполнении правильных реквизитов не может быть основанием для признания такой НН недействительной
ЛАПШИН ЮРИЙ, директор Департамента налога на добавленную стоимость ГНА Украины
"Налоги и бухгалтерский учет", 2011, № 9


Из этого и стоит исходить.

По поводу точек тоже было. Даже если признать что должно быть в формате без точек (это ИМХО правильно), то:

Тут http://www.buhforum.com/viewtopic.php?f=28&t=349
приведена судебная практика, по котором "Незначительные недостатки в заполнении налоговой накладной не лишают права на налоговый кредит".
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST vins » 10 мар 2011, 17:57

Итак, момент истины :)

МОЖНО ПИСАТЬ СЧЕТ-ФАКТУРА ИЛИ КУПЛЯ-ПРОДАЖА


# Що саме зазначається в рядку "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної у полі "вид договору"?
# Коротка відповідь : Продавець - платник ПДВ при заповненні рядка "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної у полі "вид договору" повинен вказати вид договору, згідно з яким, такий продавець працює з покупцем, наприклад: "Договір на виконання робіт", "Договір доручення", "Договір комісії", тощо. У разі якщо договір не складається, то у даному полі може бути вказано "Договір купівлі – продажу" або зазначати "Рахунок - фактура", тощо.
# Повна відповідь : Відповідно до ст.67 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року №436-IV із змінами та доповненнями відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України. Відповідно до ст. 205 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV із змінами та доповненнями правочин може вчинятися усно або в письмовій формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Форма податкової накладної затверджена наказом ДПА України від 21.12.10 №969 "Про затвердження форми Податкової накладної та Порядку її заповнення". Отже, продавець - платник ПДВ при заповненні рядка "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної у полі "вид договору" повинен вказати вид договору, згідно з яким, такий продавець працює з покупцем, наприклад: "Договір на виконання робіт", "Договір доручення", "Договір комісії", тощо. У разі якщо договір не складається, то у даному полі може бути вказано "Договір купівлі – продажу" або зазначати "Рахунок - фактура", тощо.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Анна Сергеевна, Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST Heloise » 10 мар 2011, 18:08

vins писал(а):Итак, момент истины :)

ЕБНЗ
#...або зазначати "Рахунок - фактура", тощо....

Стоило ли морочить нам голову с видами, формами, размерами договоров, чтоб вернуться к старым добрым "рахункам-фактурам".
Ну прямо весеннее обостренее поблажек какое-то :)
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST налоговик » 10 мар 2011, 18:12

Это верно.
Но ГНАУ давно счет-фактуры признает (было выше):

Если договорные отношения между контрагентами оформляются счетом-фактурой, то в поле «Вид цивільно-правового договору» указывается «рахунок-фактура», а в полях, предусмотренных для даты и номера договора, ставятся дата и номер счета-фактуры.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 12 мар 2011, 23:36

Факсимиле и налоговая накладная: ставить факсимильную подпись на НН нельзя

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Чи має право платник ПДВ при виписуванні податкових накладних завіряти їх факсимільним підписом?

Відповідно до частини третьої ст. 207 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV із змінами та доповненнями використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, електронно-числового підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Згідно з п. 201.1 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну. Відповідно до п. 201.6 ст. 201 р. V ПКУ податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Пунктом 201.10 ст. 201 р. V ПКУ визначено, зокрема, що податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Відповідно до п. 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969 всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів/послуг і не скріплюється його печаткою. Тобто, оскільки податкова накладна є податковим документом, що підтверджує факт придбання товарів/послуг та є підставою для нарахування податкового кредиту, то податкова накладна повинна бути підписана власноручно особою, уповноваженою платником податку здійснювати поставку товарів/послуг, без використання факсимільного відтворення підпису.

За это сообщение автора Ol_ua поблагодарил:
Анна Сергеевна
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST Ol_ua » 13 мар 2011, 10:18

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Який порядок заповнення граф податкової накладної при відсутності в них показників або підстав для їх заповнення?
Окремі особливості заповнення платником ПДВ граф податкової накладної при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг визначені Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом ДПА України від 21.12.10 №969 (далі – Порядок №969). У разі відсутності даних в графах податкової накладної або підстав для заповнення граф податкової накладної, такі графи не заповнюються, а саме залишаються пустими, крім випадків, визначених Порядком №969.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST налоговик » 14 мар 2011, 11:19

Ol_ua писал(а):
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

У разі відсутності даних в графах податкової накладної або підстав для заповнення граф податкової накладної, такі графи не заповнюються, а саме залишаються пустими, крім випадків, визначених Порядком №969.


Нет ничего проще чем предугадать позицию ГНАУ. Особенно с учетом вот этого:

Письмо ГНАУ от 17.02.2011 г. № 4485/7/17-0217 (о заполнении Налоговой декларации по НДФЛ)

1.4. В Декларации указываются все предусмотренные в ней показатели. В строках и соответствующих ее графах проставляется только один показатель. В случае отсутствия каких-либо показателей, предусмотренных Декларацией, в этой строке ставится прочерк.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, vikakool, Ya