Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная (приказ № 969): "старая" НН

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST vins » 15 апр 2011, 11:59

Согласен, что должно быть указание ФОП.
Но, как мне кажется, отсутствие такого указания не должно приводить к непризнанию НН. Незначительный недостаток в заполнении, который не привел к негативным последствиям. Позиция ВСУ: Незначительные недостатки в заполнении налоговой накладной не лишают права на налоговый кредит
http://buhforum.com/viewtopic.php?p=2404#p2404

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 17 апр 2011, 15:54

налоговик писал(а):Вот такое новенькое появилось

# Чи може підприємство віднести до складу податкового кредиту суму ПДВ, підтверджену податковою накладною з печаткою "для податкових накладних", "для документів" тощо?
# Коротка відповідь : До податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені основною печаткою платника податку - продавця або спеціальною печаткою, яка виготовлена для філії такого платника податку - продавця, у разі делегування їй права виписки податкової накладної. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).
# Повна відповідь : Відповідно до п. 201.8 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому ст. 183 цього Кодексу. Згідно із п. 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969, всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів (послуг) і не скріплюється його печаткою. Відповідно до пп. 3.2.6 п. 3.2 Інструкції про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, та затвердження Умов і правил провадження діяльності з відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, затвердженої наказом МВС України від 11.01.99 №17, із змінами та доповненнями підприємства, установи, організації, господарські об'єднання, суб'єкти підприємницької діяльності, об'єднання громадян, суб'єкти господарювання однієї з інших організаційних форм підприємництва можуть мати тільки по одному примірнику основної каучукової або металевої печатки. Якщо в діяльності зазначених організацій недостатньо використання однієї печатки, то є припустимим - згідно з наказом, розпорядженням або рішенням - виготовлення додаткових печаток з цифрами "1", "2" і т. д., а також простих круглих печаток та різних штампів для: секретаріатів; секретних відділів (спецчастини); канцелярії (загального відділу); управлінь справами; адміністративно-господарських управлінь (відділів); управлінь (відділів) кадрів, а також інших, які передбачені статутом, положенням або наказом по цих підприємствах. Філіям, іншим відокремленим підрозділам підприємств, установ, організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємництва, об'єднань громадян, зареєстрованих в Україні, інших організаційних форм підприємництва дозволяється виготовлення каучукових і металевих печаток, якщо це передбачено статутом, положенням або наказом про ці філії. У цьому разі в текст печаток вміщується слово "Філія". Враховуючи викладене, до податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені основною печаткою платника податку - продавця або спеціальною печаткою, яка виготовлена для філії такого платника податку - продавця, у разі делегування їй права виписки податкової накладної. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).


Вот интересно: сейчас в Единой базе в вопросах о печатях на налоговых накладных есть два одинаковых ответа. В одном есть приписка "Действует до 21.02.2011" (т.е. до даты отмены Инструкции о печатях), в другом (приведенном) - нет. Но из ответа убрали упоминания об Інструкції про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, та затвердження Умов і правил провадження діяльності з відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, затвердженої наказом МВС України від 11.01.99 №17.
На сегодня нет нормативного акта, устанавливающего требования к печатям предприятия. Налоговики убирают ссылку на отмененный документ, но при этом считают, что документ отменен - требования остались.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Asia
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 18 апр 2011, 08:37

"Бухгалтер" (№ 14 за 2011 год) за возможность заполнения НН одновременно как печатным способом, так и путем дописывания отдельных сведений от руки.
Аргумент один - Порядок № 969 запретов на подобное заполнение не содержит.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Одуванчик » 19 апр 2011, 12:33

стосовно податкових накладних із печаткою "канцелярія2 "для довідок" і подібне - я абсолютно згідна.

а от щодо печатки "для податкових накладних" ? тут уже сам Бог велів її проставляти на податкових накладних і ЛИШЕ там. у мене це проведено внутрішнім наказом та коли я отримувала дозвіл на її виготовлення (два роки назад) то саме це я і писала в обгрунтуванні та її отримання.

то невже моя податкова накладна скріплена печаткою "для податкових накладних" не дасть змоги віднести дану суму до под . кредит???????
Аватар пользователя
Одуванчик
 
Сообщений: 113
Зарегистрирован: 20 янв 2011, 16:16
Откуда: Київ
Благодарил (а): 15 раз.
Поблагодарили: 101 раз.

UNREAD_POST vins » 19 апр 2011, 12:47

Одуванчик писал(а):невже моя податкова накладна скріплена печаткою "для податкових накладних" не дасть змоги віднести дану суму до под . кредит?


Думаю, що доведеться доводити право на податковий кредит в судовому порядку.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 20 апр 2011, 11:58

Чи має право платник ПДВ поновити податковий кредит після отримання від постачальників належно оформлених податкових накладних, якщо під час документальної перевірки суми ПДВ було виключено зі складу податкового кредиту за податковими накладними оформленими з порушенням вимог?
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону. Що стосується можливості поновлення податкового кредиту то слід зазначити, що повторне переоформлення податкової накладної ПКУ не передбачено. Тобто, платник податку не має права повторно відображати податкову накладну у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та враховувати у складі податкового кредиту в податковій декларації з податку на додану вартість.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 20 апр 2011, 12:02

Таки не захотят признавать накладную на русском языке ....

Яким документом визначено, що податкова накладна складається лише державною мовою, та яка передбачена відповідальність у разі складання податкової накладної російською мовою?
Згідно з ст. 11 Закону УРСР від 28 жовтня 1989 року №8312-ХІ "Про мови в Українській РСР" із змінами та доповненнями (далі – Закон №8312) в Українській РСР мовою роботи, діловодства і документації, а також взаємовідносин державних, партійних, громадських органів, підприємств, установ і організацій є українська мова. Згідно з рішенням Конституційного Суду України від 14.12.99 №10-рп/99 положення частини першої ст. 10 Конституції України, за яким "державною мовою в Україні є українська мова", треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята ст. 10 Конституції України). Отже, оскільки відповідно до Конституції України та Закону №8312-ХІ українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України, то платник податку при виписуванні податкової накладної повинен заповнювати її державною мовою. При цьому, у разі неможливого перекладу з іноземної мови торгової марки або найменування товару на державну мову та з метою збереження ідентифікації такого товару, в податковій накладній в графі 3 "Постачання товарів/послуг" допускається зазначати назву торгової марки та у вигляді абревіатури номенклатуру товару без перекладу його на державну мову. Пунктом 201.10 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із мінами та доповненнями передбачено, що у разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 20 апр 2011, 16:22

И снова про клеточки :shock:

Яким чином заповнити числовий номер філії у номері податкової накладної, якщо такий номер містить більше 3 цифр?
Згідно із п. 2 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969 (далі – Порядок №969) якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право виписки податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та структурному підрозділу присвоїти окремий числовий номер, про що письмово повідомити орган державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість. Відповідно до п. 5 Порядку №969 при складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику - числовий номер філії чи структурного підрозділу. Тобто, оскільки формою податкової накладної для заповнення номеру філії передбачено лише три клітинки, то зареєстрований платник податку повинен був при делегуванні філіям права виписки податкової накладної присвоїти їм такий окремий числовий номер, щоб філії під час виписування податкової накладної не порушували форми її заповнення, яка діє на даний час.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST natalias-65 » 20 апр 2011, 17:01

vins писал(а):
Чи має право платник ПДВ поновити податковий кредит після отримання від постачальників належно оформлених податкових накладних, якщо під час документальної перевірки суми ПДВ було виключено зі складу податкового кредиту за податковими накладними оформленими з порушенням вимог?
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону. Що стосується можливості поновлення податкового кредиту то слід зазначити, що повторне переоформлення податкової накладної ПКУ не передбачено. Тобто, платник податку не має права повторно відображати податкову накладну у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та враховувати у складі податкового кредиту в податковій декларації з податку на додану вартість.

Согласна на 100%. Так было у нас. Поэтому пишется, что налоговой накладной вообще не было в наличии, (была просто запись (телефонограмма) о суммах, контрагенте, и т.д.). А потом была с опозданием получена. Но выписана была один раз и без нарушения требований.
- Ставьте перед собой большие цели - по ним тяжелее промазать!
natalias-65
 
Сообщений: 395
Зарегистрирован: 19 мар 2011, 21:22
Благодарил (а): 94 раз.
Поблагодарили: 180 раз.

UNREAD_POST Печкин » 20 апр 2011, 17:03

Юрий Лапшин (директор Департамента администрирования НДС ГНАУ) отвечает нам про мову!

Добрый день!
Известно, что налоговая накладная должна составляться на украинском языке. Но будет ли признана недействительной (не дающей право на налоговый кредит) налоговая накладная, составленная на русском языке?
Бухфорум, 18.04.11 21:59

Ю.Л. ... податкову накладну слід складати державною мовою. Форм податкових накладних російською чи іншими мовами не затверджено та у Міністерстві юстиції не зареєстровано. Податкова накладна є податковим документом (пункт 201.6 статті 201 розділу V Податкового кодексу), а мовою роботи, діловодства і документації, а також взаємовідносин державних, партійних, громадських органів, підприємств, установ і організацій є українська мова (стаття 11 Закону України № 8312-ХІ "Про мови в Українській РСР" з урахуванням внесених до нього змін і доповнень).


Правильно я понял, что все-таки недействительна?
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST налог » 20 апр 2011, 17:08

А чуть ниже уже чуть мягче :)

Здравствуйте!
1. Будут ли признаваться недействительными налоговые накладные, заполненные на русском языке?
2. Оператор мобильной связи выдал налоговую накладную, в которой исключил сумму сбора в Пенсионный фонд из базы обложения НДС. Судя по письму ГНАУ от 12.04.2011г. N 10374/7/16-1517 он поступил не правильно. Будет ли признана такая налоговая накладная недействительной? И если да, то что делать потребителям услуг сотовой связи - сроки подачи заявления за январь и за февраль уже прошли?
Сергей
19.04.11 09:20

Ю.Л. 1. Діловодство в органах влади ведеться державною мовою. Тому, якщо податкова накладна підлягає контролю, то її краще заповнити державною мовою.
2. Споживач послуг мобільного зв’язку у даному випадку не припустився помилки, тому до нього жодних претензій не може бути пред’явлено.
налог
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 29 дек 2010, 12:01
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 82 раз.

UNREAD_POST Печкин » 20 апр 2011, 17:53

налог писал(а):Ю.Л. 1. Діловодство в органах влади ведеться державною мовою. Тому, якщо податкова накладна підлягає контролю, то її краще заповнити державною мовою.


Да, это намного лучше.
Пусть так в письме теперь напишут :)
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST natalias-65 » 20 апр 2011, 18:22

А я не про мову
- Ставьте перед собой большие цели - по ним тяжелее промазать!
natalias-65
 
Сообщений: 395
Зарегистрирован: 19 мар 2011, 21:22
Благодарил (а): 94 раз.
Поблагодарили: 180 раз.

UNREAD_POST vins » 20 апр 2011, 18:25

natalias-65 писал(а):
vins писал(а):
Чи має право платник ПДВ поновити податковий кредит після отримання від постачальників належно оформлених податкових накладних, якщо під час документальної перевірки суми ПДВ було виключено зі складу податкового кредиту за податковими накладними оформленими з порушенням вимог?
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону. Що стосується можливості поновлення податкового кредиту то слід зазначити, що повторне переоформлення податкової накладної ПКУ не передбачено. Тобто, платник податку не має права повторно відображати податкову накладну у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та враховувати у складі податкового кредиту в податковій декларації з податку на додану вартість.

Согласна на 100%. Так было у нас. Поэтому пишется, что налоговой накладной вообще не было в наличии, (была просто запись (телефонограмма) о суммах, контрагенте, и т.д.). А потом была с опозданием получена. Но выписана была один раз и без нарушения требований.


Так ответ же, если я правильно понял, о ситуации, которая не аналогична Вашей. Налоговики пришли и сказали - накладная оформлена неправильно. Т.е. она есть. А если нету, то надо было подавать жалобу на контрагента.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST natalias-65 » 20 апр 2011, 19:45

Согласна на 100%. Так было у нас. Поэтому пишется, что налоговой накладной вообще не было в наличии, (была просто запись (телефонограмма) о суммах, контрагенте, и т.д.). А потом была с опозданием получена. Но выписана была один раз и без нарушения требований.[/quo



Я к тому, что Ваши слова и мой ответ озвучили 3 мес. назад сами Господа Проверяющие.
- Ставьте перед собой большие цели - по ним тяжелее промазать!
natalias-65
 
Сообщений: 395
Зарегистрирован: 19 мар 2011, 21:22
Благодарил (а): 94 раз.
Поблагодарили: 180 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya