Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговая накладная (приказ № 969): "старая" НН

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST vins » 05 сен 2011, 13:38

Такое вот встретилось
Ответ ГНА во Львовской области: код импортированного товара по УКТ ЗЕД указывается на всех этапах поставки на таможенной территории Украины
Чи необхідно зазначати в податковій накладній код товару згідно УКТ ЗЕД на всіх етапах його постачання на митній території України?

Відповідно до п.201.1 ст.201 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Таким чином, код товару, ввезеного (імпортованого) на митну територію України, згідно з УКТ ЗЕД зазначається постачальниками в податковій накладній на всіх етапах постачання такого товару на митній території України.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 05 сен 2011, 13:55

Из Единой базы налоговых знаний

Який порядок заповнення податкової накладної при здійсненні попередньої (авансової) оплати товарів (послуг), що мають відокремлену вартість?
Порядок заповнення податкової накладної затверджений наказом ДПА України від 21.12.10 №969 (далі – Порядок №969). Відповідно до п. 14 Порядку №969 податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Згідно п. 12 Порядку №969 до розділу I податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, зокрема: графа 3 - номенклатура постачання товарів/послуг; графа 4 - одиниця виміру товарів/послуг - грн., шт., кг, м, см, м куб., см куб., л тощо; графа 5 - графа 5 - кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів/послуг. У разі якщо послуги не мають таких показників, а вимірюються лише у вартісному вираженні, у графі 5 указується: "послуга/проценти тощо"; У разі, здійснення часткової оплати за товари (послуги) у графі 5 може бути зазначено як ціле так і дробове значення, для визначення якого, необхідно суму передоплати за товари (послуги) поділити на ціну поставки одиниці продукції. (Наприклад: при частковій оплаті 1000 грн. за 12 стільців, у разі якщо вартість одного стільця становить 124 грн., для розрахунку кількості (об'єму, обсягу) поставки товарів необхідно 1000 грн./124 грн. = 8,0645, тобто у графі 5 зазначити дробове значення "8,0645").
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST galakivi » 06 сен 2011, 14:42

налоговик писал(а):
Код УКТ ВЭД на налоговых накладных

Если предприятие купило у резидента импортный товар, то ему нужно указывать кода УКТ ВЭД в налоговых накладных?

В соответствии с требованиями пп. «і» п.201.1 ст.201 Налогового кодекса Украины от 02.12.2010 №2755-VI (в редакции Закона Украины от 07.07.2011 №3609-VI) в настоящее время одним из обязательных реквизитов налоговой накладной является код товара согласно УКТ ВЭД (для подакцизных товаров и товаров, ввезенных на таможенную территорию Украины).

Код УКТ ВЭД указывают все субъекты хозяйствования - плательщики НДС на все подакцизные товары, а также товары ввезенные на таможенную территорию Украины.

Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області
Макаров Денис Валериевич, заместитель председателя

29.08.11

Не могу понять как мне узнать,что я торгую импортным товаром,если поставщик не укажет коды в своих документах???
galakivi
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 31 май 2011, 15:25
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 сен 2011, 08:37

ГНАУ морочит голову, отвечая на вопрос о том сколько нужно налоговых накладных если за один день в пределах одного договора получено несколько оплат

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Скільки податкових накладних (одну чи декілька) повинен виписувати продавець, якщо протягом дня в межах однієї цивільно-правової угоди декілька раз здійснюються зарахування попередньої оплати від покупця (відвантаження товарів / надання послуг покупцю)?

Згідно із п. 201.6 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Відповідно до п. 201.4 ст. 201 р. V ПКУ податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг.

Крім того, п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 р. за N 1401/18696 (далі - Порядок N 969), визначено, що оригінал податкової накладної надається покупцю (отримувачу) товарів/послуг на його вимогу. Копія податкової накладної залишається у продавця товарів/послуг як звітний розрахунковий податковий документ і зберігається в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податку.

Враховуючи те, що податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом та з урахуванням визначення, наданого у п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 N 88, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.06.95 за N 168/704, із змінами та доповненнями (далі - Положення N 88), податкова накладна відноситься до категорії первинних документів.

Згідно із п. 187.1 ст. 187 р. V ПКУ датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Враховуючи викладене, з метою визначення порядку виписки податкових накладних продавцем, у разі якщо протягом дня в межах однієї цивільно-правової угоди декілька раз здійснюються зарахування попередньої оплати від покупця (відвантаження товарів/надання послуг покупцю), необхідно ознайомитись з положеннями договору, в якому вказано суть договірних відносин між таким продавцем та покупцем, а тому для отримання податкової консультації платнику податку необхідно звернутися до органів ДПС за місцем реєстрації з додатковим наданням копій відповідних документів.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Печкин » 08 сен 2011, 13:12

Комментарий "Все о бухгалтерском учете" (№ 81 за 2011 год, с. 28) к письму Сумской ГНА по НН

НАЛОГОВАЯ НАКЛАДНАЯ НА ПОДАКЦИЗНЫЕ ТОВАРЫ И ИМПОРТ: КУДА ПРИЛЕПИТЬ КОД УКТ ВЭД

Имеем первую реакцию контролеров на новое требование Налогового кодекса Украины относительно заполнения налоговых накладных на подакцизные и импортированные товары: указывать их код по УКТ ВЭД. Поскольку сейчас в форме нет специального места для такой информации, контролеры соглашаются: код можно зафиксировать прямо в "номенклатурной" графе 3.
Впрочем, уже месяц в очереди на ответ налоговиков другой важный вопрос: требование Кодекса касается только импортеров и плательщиков акцизного налога или же всех поставщиков— плательщиков НДС, которые будут иметь дело с соответствующей продукцией? Групп подакцизных товаров не так уж и много, да и об их "кодификации" можно узнать непосредственно из п. 215.3 Кодекса:
— различный алкоголь и табак (спирт этиловый и прочие спиртовые дистилляты, алкогольные напитки, пиво; табачные изделия, табак и промышленные заменители табака);
— горючее (нефтепродукты, сжиженный газ);
— продукция автопрома (автомобили легковые и прочие моторные транспортные средства, предназначенные главным образом для перевозки людей (кроме моторных транспортных средств, указанных в товарной позиции согласно УКТ ВЭД 8702), включая грузопассажирские автомобили-фургоны и гоночные автомобили; кузова для автомобилей, указанных в товарной позиции 8703 согласно УКТ ВЭД; мотоциклы (включая мопеды) и велосипеды с вспомогательным мотором, с колясками или без них; прицепы и полуприцепы для временного проживания в кемпингах, типа прицепных домиков).
А вот иностранных товаров значительно больше. Так что распространение требования на всех плательщиков НДС непременно добавит хлопот бухгалтерам.
Денис ПЕТРИГА, консультант газеты
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 12 сен 2011, 11:12

Всем, кто имеет дело с импортными товарами...

КОД УКТВЭД поставщики указывают в НН на всех этапах поставки импортного товара

Чи необхідно зазначати в податковій накладній код товару згідно УКТ ЗЕД на всіх етапах його постачання на митній території України?

Коротка відповідь : Код товару, ввезеного (імпортованого) на митну територію України, згідно з УКТ ЗЕД зазначається постачальниками в податковій накладній на всіх етапах постачання такого товару на митній території України.
Повна відповідь : Відповідно до п.201.1 ст.201 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України). Таким чином, код товару, ввезеного (імпортованого) на митну територію України, згідно з УКТ ЗЕД зазначається постачальниками в податковій накладній на всіх етапах постачання такого товару на митній території України.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST nikki » 12 сен 2011, 11:55

Просто для налоговиков манна небесная. Ходи и выкашивай налоговый кредит по накладным без кода. Таких по импортированным товарам за месяц наверно немало будет.
Прикол также с теми разъяснениями местных налоговиков которые говорили (подставляли, фактически) о том, что заполняет только импортер. Например, как выше "дежурный" налоговик один (точнее - одна) из Запорожской облГНА разъясняла.
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 12 сен 2011, 12:35

Да, это просто замечательно.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Jaby » 12 сен 2011, 17:32

кто нибудь где нибудь сталкивался с описание порядка проставления кодов УКТЗЕД в налоговых на предоплату?
как уже говорили выше, если товар еще не импортирован, а счет на предоплату за товар уже оплачен, какие коды туда вписывать и что делать если в ГТД по факту будут другие коды?
Jaby
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 12 сен 2011, 17:14
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 сен 2011, 17:44

Jaby писал(а):кто нибудь где нибудь сталкивался с описание порядка проставления кодов УКТЗЕД в налоговых на предоплату?
как уже говорили выше, если товар еще не импортирован, а счет на предоплату за товар уже оплачен, какие коды туда вписывать и что делать если в ГТД по факту будут другие коды?


Ставить код самостоятельно. Потом (если не угадаем) делать расчет корректировки :)
Бред, конечно. Но пока ничего другого не вижу. Да и не писали налоговики на сей счет. Напишут может... Через полгодика.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5680
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 801 раз.
Поблагодарили: 2566 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 сен 2011, 18:20

ЕСЛИ КУПИЛИ БЕЗ КОДА В НАЛОГОВОЙ НАКЛАДНОЙ, ТО КОД МОЖНО НЕ УКАЗЫВАТЬ

КОГДА НУЖНО УКАЗЫВАТЬ В НАЛОГОВОЙ НАКЛАДНОЙ КОД ТОВАРА СОГЛАСНО УКТВЭД?

Алина КРАВЗЮК, главный государственный налоговый ревизор-инспектор отдела рассмотрения обращений управления администрирования налога на добавленную стоимость Департамента налогообложения юридических лиц ГНС Украины

Когда нужно указывать в налоговой накладной код товара согласно УКТВЭД: только при первой продаже импортированных и подакцизных товаров или при всех последующих также? Нужно ли указывать такой код, если товар был приобретен до 06.08.11 г., а его продажа (перепродажа) осуществляется после этой даты?

Законом от 07.07.11 г. № 3609 «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины относительно усовершенствования отдельных норм Налогового кодекса Украины» (далее - Закон № 3609) п. 201.1 Налогового кодекса (далее - НК) был дополнен абзацем «I», в соответствии с которым в налоговой накладной с 06.08.11 г. (даты вступления в силу Закона № 3609) нужно указывать такой обязательный реквизит, как код товара согласно УКТВЭД (для подакцизных товаров и товаров, ввезенных на таможенную территорию Украины).
Поскольку данная норма не содержит никаких условий (ограничений) относительно ее применения, код товара согласно УКТВЭД (для вышеупомянутых товаров) нужно указывать в налоговых накладных (гр. 3 «Номенклатура постачання товар1в/послуг») не только при первой продаже, но и при всех последующих продажах (перепродажах) таких товаров.
Относительно последующей продажи товаров (подакцизных и ввезенных на таможенную территорию Украины), приобретенных до 06.08.11 г., отметим следующее. Если продажа осуществляется непосредственно импортером, который ввез товары в Украину, то такой импортер должен указывать в налоговых накладных коды товаров согласно УКТВЭД, они содержатся в ГТД на ввоз этих товаров. А если продажа (перепродажа) осуществляется посредником, у которого есть налоговая накладная (выписанная поставщиком до 06.08.11 г.) без указания кодов УКТВЭД, то при последующей продаже эти коды указывать не нужно.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5680
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 801 раз.
Поблагодарили: 2566 раз.

UNREAD_POST chuy » 13 сен 2011, 11:44

Так а с кодами какие проблеммы?... смотрим графу 33 импортной ГТД и указываем код УКТЗЕД....
А если сами пытаетесь определить код УКТЗЕД, будте внимательны, сейчас действует УКТЗЕД-2011г.
УКТЗЕД-2008 уже не действителен.
chuy
 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 26 апр 2011, 11:59
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST nikki » 13 сен 2011, 12:53

chuy писал(а):Так а с кодами какие проблеммы?... смотрим графу 33 импортной ГТД и указываем код УКТЗЕД....
А если сами пытаетесь определить код УКТЗЕД, будте внимательны, сейчас действует УКТЗЕД-2011г.
УКТЗЕД-2008 уже не действителен.


Это если ГТД есть т.е. если: 1. вначале ввезли, а потом продаем. 2. мы мы сами импортеры.
А если не так?
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST nikki » 13 сен 2011, 17:34

Одесса всех перескакала.

Цікавить інформація щодо змін в Податковому Кодексі внесених законом № 3609-IV від 07.07.2001р., а конкретно:
88) у статті 201:
у пункті 201.1:
абзац перший доповнити словами "такі обов'язкові реквізити";
доповнити підпунктом "і" такого змісту:
"і) код товару згідно з УКТ ЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 ) (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України)";
1. Коли будуть внесені зміни у форму податкової накладної, щоб була можливість згідно із Податковим Кодексом "в окремих рядках" вказати код УКТ ЗЕД ?
2. У випадку якщо підприємство не є прямим імпортером, і купляє товар (який є імпортованим) у неплатника податку (податкової накладної відповідно у нас не буде з потрібними кодами) для подальшого перепродажу, звідки підприємство має взяти коди і чи вони взагалі потрібні у такому випадку?
3. Як поступати і товарами що зараз є на залишку і прийшли ще по старих податкових накладних, де ще цього коду не було. Чи потрібно у цьому випадку проставляти код УКТ ЗЕД при виписування податкової накладної на імпортований товар?

Відповідно до підпункту «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із врахуванням внесених змін та доповнень, далі - Кодекс) платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначається окремим рядком, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД - для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України (згідно із Законом України від 07.07.2011 № 3609-VI, набрав чинності з 06.08.2011).
Пунктом 201.2 статті 201 Кодексу визначено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом державної податкової служби.
Тому вибачте, але відповідь на Ваше запитання можливо надати лише після внесення Державною податковою службою України відповідних змін та доповнень до форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної, затверджених наказом ДПА України від 21.12.2010 № 969.

Державна податкова адміністрація в Одеській області


:lol: :lol: :lol:
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST kollega » 13 сен 2011, 18:04

А налоговики молодцы, теперь мало того, что они будут выкашивать НК у всех по цепочке, так теперь еще мы будем делать за них их работу: отслеживать всю цепочку вплоть до импортера. Короче, купив импортное оборудование, надо будет отследить всю его биографию до седьмого колена, чтоб сверить коды в НН с ГТД?! А если в цепочке 10 фирм?! И для подтверждения НК теперь будем подкладывать к НН ксерокопию ГТД 10-й фирмы?!
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya