Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Сводная налоговая накладная

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST nachfin » 20 дек 2012, 13:36

И где сейчас Лапшин? В смысле, где работает?
Ты являешься представителем того народа, на языке которого ты думаешь
Аватар пользователя
nachfin
 
Сообщений: 1536
Зарегистрирован: 08 окт 2012, 15:09
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 212 раз.

UNREAD_POST Печкин » 20 дек 2012, 14:32

nachfin писал(а):И где сейчас Лапшин? В смысле, где работает?

Вроде как совсем недавно был заступником директора - начальник Управління адміністрування ПДВ Департаменту оподаткування юридичних осіб.
Уже не там?
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Galla » 27 дек 2012, 19:10

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ДПС України
21.12.12 №1177


Узагальнююча податкова консультація
щодо окремих питань складання зведеної податкової накладної

Складання податкової накладної регулюється статтею 201 Розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс).
Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну (пункт 201.1 статті 201 Кодексу).
Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця (пункт 201.4 статті 201 Кодексу).
Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Кодексу датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Частиною 1 статті 265 Господарського кодексу України передбачено, що за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.
Договір поставки може бути укладений на один рік, на строк більше одного року (довгостроковий договір) або на інший строк, визначений угодою сторін. Якщо в договорі строк його дії не визначений, він вважається укладеним на один рік (частина 1 статті 267 Господарського кодексу України).
Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством (частина 2 статті 267 Господарського кодексу України).
Відповідно до пункту 15 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за №1333/20071, у разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із покупцем, покупцю може бути складена зведена податкова накладна виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на п'ять днів; один раз на десять днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової накладної обов'язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.
Таким чином, зазначеним Порядком надано можливість складання зведеної податкової накладної виключно у випадку фактичного (безперервного або ритмічного) постачання (відвантаження/надання) товарів/послуг.
Запитання 1. Які підстави надають право складання зведеної податкової накладної?
Відповідь. Виключними підставами для складання зведених податкових накладних є:
безперервний або ритмічний характер постачання;
постійні зв’язки постачальника з покупцем;
обов’язкове підтвердження фактичних обсягів постачання товарів/послуг реєстром товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.
Наявність одночасно усіх зазначених підстав є обов’язковою умовою для використання усіх запитань-відповідей, висвітлених у цій узагальнюючій податковій консультації.
Визначена договором або фактична ритмічність оплати не є самостійною підставою для складання зведеної податкової накладної.
Запитання 2. З якою періодичністю постачальники товарів/послуг мають право складати зведені податкові накладні виходячи з періодичності оплати?
Відповідь. Періодичність складання зведених податкових накладних визначається виходячи з умов оплати, передбачених у договорі.
Зведена податкова накладна складається не рідше одного разу на місяць та не пізніше останнього дня місяця.
У разі коли договором визначена періодичність оплати декілька разів на місяць, постачальник складає декілька зведених податкових накладних (наприклад, 10, 20 числа і в останній день місяця), дата складання яких повинна відповідати даті оплати, визначеної договором, але не пізніше останнього дня місяця.
При цьому відсутність факту оплати поставлених товарів/послуг не звільняє постачальника від необхідності складати зведену податкову накладну.
Запитання 3. Які мають бути дії постачальника у випадку, коли на дату, що визначена договором як дата оплати, на його рахунок надійшла оплата в розмірі, що перевищує вартість поставлених товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер?
Відповідь. У разі якщо сума оплати, що надійшла на рахунок постачальника в оплату товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер, перевищує вартість постачання, таке перевищення вважається авансом, на суму якого складається податкова накладна.
При цьому сума такого авансу враховується у зменшення суми постачання наступної зведеної податкової накладної.
Запитання 4. Які мають бути дії постачальника у випадку, коли на його рахунок оплата надійшла раніше, ніж дата оплати визначена договором, на яку повинна складатися зведена податкова накладна, враховуючи, що до дати отримання оплати було здійснено часткове постачання товарів (послуг), на які зазначену накладну ще не складено, і такі товари (послуги) не оплачено попередньо?
Відповідь. Постачальник складає податкову накладну на суму отриманої оплати з урахуванням стану взаємних розрахунків. У разі якщо на дату складання зведеної податкової накладної, але не пізніше останнього дня звітного місяця, вартість поставлених протягом звітного місяця товарів (послуг) перевищуватиме суму отриманої оплати, постачальник має скласти зведену податкову накладну на частку вартості поставлених, але не оплачених товарів.
Постачальник має право скласти в день отримання оплати зведену податкову накладну на поставлені товари (послуги), а в разі якщо сума оплати є більшою, ніж вартість поставлених товарів, то така сума вважається авансом, на яку постачальник складає податкову накладну. Сума такого авансу враховується у зменшення суми постачання наступної зведеної податкової накладної.
Запитання 5. Яку дату необхідно вказувати при заповненні зведеної податкової накладної в графі 2 „Дата виникнення податкового зобов’язання (постачання, оплати)” – дату відвантаження товарів чи дату складання такої податкової накладної?
Відповідь. У графі 2 зведеної податкової накладної проставляється дата складання такої накладної, яка встановлюється згідно з періодичністю оплати, визначеної договором, але не пізніше останнього дня місяця відвантаження продукції.
Запитання 6. Чи можуть складатись зведені податкові накладні на попередню оплату товарів/послуг (аванс), постачання яких має безперервний або ритмічний характер?
Відповідь. Ні. Порядок складання зведених податкових накладних не поширюється на попередню оплату товарів/послуг (аванс), що підлягають постачанню.
При цьому, враховуючи правило «першої події» визначення податкових зобов’язань постачальника, податкова накладна на суму попередньої оплати товарів/послуг (авансу) складається на дату такої оплати, тобто на дату отримання такого авансу.
Запитання 7. Чи може складатися розрахунок коригування до зведеної податкової накладної?
Відповідь. Так, може.
У разі виникнення підстав для здійснення коригування сум податкових зобов’язань, що виникли у зв’язку з постачанням товарів/послуг, оформленим зведеною податковою накладною, постачальник відповідно до статті 192 Кодексу складає розрахунок коригування до такої накладної. В цьому випадку складання розрахунку коригування здійснюється за такою самою зведеною формою.
Запитання 8. Чи може бути складений один розрахунок коригування за зведеною формою до декількох зведених податкових накладних?
Відповідь. Ні, не може.
«Зведений» розрахунок коригування складається відповідно до періодичності оформлення зведених податкових накладних.
В одному «зведеному» розрахунку коригування не можуть коригуватися показники різних зведених податкових накладних.
Запитання 9. Чи потрібно складати зведену податкову накладну та розрахунок коригування до неї, якщо постачання товарів та їх часткове повернення або зміна їх вартості здійснюється в одному періоді, за який має складатися така накладна?
Відповідь. Якщо до моменту складання постачальником зведеної податкової накладної після постачання товарів відбулось їх часткове повернення або зміна компенсації їх вартості, в такій накладній зазначається загальна сума податку на додану вартість, яка відповідає фактичній сумі поставлених покупцю товарів, і розрахунок коригування до такої податкової накладної не складається.
Запитання 10. Чи має право платник, що скористався правом на складання зведених податкових накладних, одночасно складати на окремі операції з постачання товарів/послуг звичайні податкові накладні?
Відповідь. Так, має право. Одночасно зі складанням зведених податкових накладних платник має право (а в разі отримання авансової оплати – зобов’язаний) окремо складати звичайні податкові накладні на окремі (деякі) операції з постачання за правилом «першої події».
Запитання 11. Чи може бути виписана зведена податкова накладна, якщо договором визначено не періодичність, а строк оплати (наприклад 40 днів з моменту отримання товару), та з якою періодичністю?
Відповідь. Так, може бути виписана. Якщо договором передбачено ритмічне чи безперервне відвантаження товарів чи надання послуг та періодичне підписання документів, що засвідчують факт постачання, переходу права власності на товар чи постачання послуг, то зведена податкова накладна може бути виписана одночасно з підписанням зазначених документів, але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому, якщо платник податків використовує цей спосіб виписки протягом місяця зведених податкових накладних на обсяги товарів (послуг), які прийняті покупцем, та кількісні (якісні) і вартісні показники такої зведеної накладної остаточно сформовані та не підлягають подальшому коригуванню, то в останній день місяця платник виписує зведену податкову накладну на решту обсягів товарів (послуг), які відвантажені протягом звітного місяця, але не прийняті покупцем на останню дату звітного місяця постачання.


Директор Департаменту
оподаткування юридичних осіб Л.Г. Павелко

За это сообщение автора Galla поблагодарили: 3
minibuh, vikakool, Люба П
Galla
 
Сообщений: 760
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 599 раз.
Поблагодарили: 265 раз.

UNREAD_POST Люба П » 29 дек 2012, 11:35

Цікава відповідь на питання 11 ...
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.

За это сообщение автора Люба П поблагодарил:
VOA
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 546
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 459 раз.
Поблагодарили: 166 раз.

UNREAD_POST Люба П » 14 янв 2013, 12:24

Всім привіт!
Коментарів у пресі УПК 1177 ще немає?
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 546
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 459 раз.
Поблагодарили: 166 раз.

UNREAD_POST vins » 06 фев 2013, 00:34

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
"30" січня 2013 р. м. Київ К/9991/74519/12

...
26.06.2012 року ТОВ «ТД «Енерговугілля»звернулося до Державної податкової інспекції у Калінінському районі м. Донецька із запитом № 26/06-2 щодо отримання консультації, в якому просили надати консультацію з урахуванням того, що підприємство є великим оптовим трейдером вугільної продукції на України, з наступних питань:

1. Чи має право товариство постійним покупцям, постачання з якими носить безперервний або ритмічний характер та з якими періодичність оплати за умовами договору складає не більше, ніж 40 календарних днів, керуючись пунктом 15 Порядку № 1379, виписувати на весь об'єм відвантаженого у звітному місяці вугілля декілька зведених податкових накладних або в останній день місяця одну зведену податкову накладну?

2. Чи має право товариство виписувати протягом місяця відвантаження датою фактуровки (акту приймання-передачі вугілля) декілька зведених податкових накладних: на партії вугілля, приймання якого відбулося вантажоодержувачем у місяці відвантаження, та в останній день місяця відвантаження -зведену податкову накладну на вугілля, що знаходиться в дорозі, або приймання якого за кількістю та якістю неможливо провести у місяці відвантаження?

3. Чи має право товариство, керуючись статтею 192 ПК України, у разі якщо після виписки зведеної накладної здійснюється будь-яка зміна компенсації вартості вугілля, виписувати розрахунки корегування кількісних та вартісних показників до зведеної податкової накладної?

4. Чи має право товариство в одному звітному місяці в розрізі одного покупця виписувати декілька зведених податкових накладних (на вугілля, приймання якого за кількістю та якістю відбулося у місяці відвантаження) та декілька податкових накладних за першою подією (на вугілля, що знаходиться в дорозі, або приймання якого за кількістю та якістю неможливо провести у місці відвантаження)?

5. Чи необхідно у зведеній податковій накладній вказувати дату відвантаження вугілля напроти кожного виду номенклатури товару?

07.07.2012 року за № 9766/10/06-213-8 ДПС у Донецькій області надала ТОВ «ТД «Енерговугілля»податкову консультацію «Щодо застосування норм Податкового кодексу України», в якій вказала , що оскільки оплата за вугілля згідно умов договору здійснюється покупцем періодичними платежами протягом місяця відвантаження, але не пізніше сорока днів з дати постачання та приймання вугілля, а обов'язковою умовою щодо виписки зведеної податкової накладної відповідно до пункту 15 Порядку № 1379 є визначена у договорі періодичність оплати поставленої продукції, яка повинна бути не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця, то по операціях, наведених у запиті, зведена податкова накладна не може бути виписана.

Суд апеляційної інстанції залишаючи резолютивну частину рішення суду першої інстанції без змін та змінюючи тільки мотивувальну частину рішення суду першої інстанції, з висновками якого погоджується колегія суддів касаційної інстанції, виходив з наступних мотивів.
...

Суд апеляційної інстанції прийшов до висновків, що суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги в повному обсязі, в мотивувальний частині постанови прийшов до висновків, які не відповідають фактичним обставинам справи, з чим також погоджується і колегія суддів касаційної інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до пунктів 201.1, 201.4, 201.6, 201.7, 201.8, 201.10 статті 201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: у паперовому вигляді; в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу. Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця.

Згідно пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку -дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої -дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів.

Таким чином, виходячи зі змісту вказаної норми закону, постачальник повинен виписувати на кожну відвантажену партію вугілля податкову накладну датою його відвантаження. Зазначена у податковій накладній ціна носить умовний характер та не є фактичною.

Після отримання фактичних показників якості вугілля у вантажоотримувача постачальник повинен виписати розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до кожної податкові накладної.

Слід зазначити, що постачання вугілля має безперервний характер.

Пунктом 201.2 статті 201 ПК України встановлено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства фінансів України № 1379 від 01.11.2011 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 року за № 1333/20071 ( надалі -Порядок № 1379).

Відповідно до пункту 15 Порядку № 1379, у разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із покупцем, покупцю може бути виписана зведена податкова накладна, виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на п'ять днів; один раз на десять днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової накладної обов'язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.

Таким чином, переліченні підстави є виключними, інших вимог Порядком № 1379 не передбачено. Застереження «але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця», на які посилається відповідач в обґрунтування своєї відмови, має відношення до періодичності виписки податкових накладних, ані до періодичності оплати, як визначено відповідачем у консультації.

Висновки відповідача щодо можливості виписувати зведені накладні з огляду на обов'язковість здійснення оплати поставлених товарів не пізніше останнього дня звітного місяця, суперечать загальним вимогам виписки податкових накладних, передбаченим ст. 187 ПК України, згідно якої постачальник повинен виписати податкову накладну або з дати зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку, як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; або з дати відвантаження товарів.

Тобто, підставою для виписки податкової накладної є наявність однієї будь-якої події, яка наступила раніше: або попередньої оплати товару, або поставки товару.

Пунктом 15 Порядку № 1379 передбачено, що право на виписку зведених податкових накладних мають право суб'єкти господарювання, чия діяльність має непереривний або ритмічний характер.

Отже, мова йде про значний обсяг господарського навантаження підприємця, в умовах котрого, використання суб'єктом господарювання п. 15 Порядку № 1379 полегшить і скоординує введення податкового обліку.

Таким чином, колегія суддів касаційної інстанції погоджується з висновком суду апеляційної інстанції про те, що виключними підставами для виписки зведених накладних є постійні тривалі зв'язки з покупцем, постачання повинно носити непереривний або ритмічний характер, факт постачання повинен підтверджуватися відповідним реєстром товаротранспортних документів. Зведені податкові накладні повинні виписуватися виходячи з періодичності оплати, встановленої договором, але не пізніше останнього дня звітного місяці та не раніше одного разу на місяць.

З огляду на наведене, суд апеляційної інстанції, з яким також погоджується колегія суддів касаційної інстанції, виключив із мотивувальної частини рішення суду першої інстанції висновки, що зведена податкова накладна, у разі дотримання умови щодо здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із покупцем, повинна бути виписана не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця, виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послу; обов'язковою умовою для можливості виписки зведеної податкової накладної є обумовленість у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на п'ять днів: один раз на десять днів тощо).

А відтак, доводи касаційної інстанції не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваних рішень судами попередніх інстанцій були порушені норми процесуального права.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Люба П
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2906 раз.

UNREAD_POST 2501 » 11 мар 2013, 15:58

Добрий день.Прошу поради : фабрика по пошиттю спецодягу ,згідно Договору,виконувала роботи на заводі, де 5 цехів, бухгалтерія заводу просить виписати рахунки-фактури на оплату -окремо на кожний цех (р/рахунок у завода ОДИН), акти теж окремо,дата виконання одна.Як правильно виписати податкову на загальну суму чи окремо на кожний рахунок ( загальна сума роботи потребує включеня до реєстру)? Дякую.
2501
 
Сообщений: 70
Зарегистрирован: 11 июл 2011, 12:22
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 11 мар 2013, 17:04

2501 писал(а):Добрий день.Прошу поради : фабрика по пошиттю спецодягу ,згідно Договору,виконувала роботи на заводі, де 5 цехів, бухгалтерія заводу просить виписати рахунки-фактури на оплату -окремо на кожний цех (р/рахунок у завода ОДИН), акти теж окремо,дата виконання одна.Як правильно виписати податкову на загальну суму чи окремо на кожний рахунок ( загальна сума роботи потребує включеня до реєстру)? Дякую.


Не очень понятно причем тут сводная налоговая накладная?
Гляньте первое сообщение темы: налоговая накладная

Сколько налоговых накладных выписывать если есть несколько оплат (отгрузок) в один день по одному договору?

Подробнее: Налоговая накладная


я бы выписал 1 налоговую накладную.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 11 мар 2013, 17:14

2501 писал(а):Добрий день.Прошу поради : фабрика по пошиттю спецодягу ,згідно Договору,виконувала роботи на заводі, де 5 цехів, бухгалтерія заводу просить виписати рахунки-фактури на оплату -окремо на кожний цех (р/рахунок у завода ОДИН), акти теж окремо,дата виконання одна.Як правильно виписати податкову на загальну суму чи окремо на кожний рахунок ( загальна сума роботи потребує включеня до реєстру)? Дякую.

Если Вы выпишите НН на каждый из 5-ти (по количеству цехов) актов, то не ошибетесь, т.к. по ст 201.7 НКУ, НН выписывается на каждую полную или частичную поставку товаров/услуг. А вопрос регистрации в Едином реестре должен больше завод волновать, т.к. к Вашим обязательствам вопросов не будет. Согласуйте с ними этот вопрос.
Есть такое мнение: http://buhforum.com/viewtopic.php?p=17253#p17253, но, мне кажется, оно противоречит само себе :?
И, ещё учтите, что Печкин опытней! :)
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 203
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 44 раз.

UNREAD_POST Печкин » 26 мар 2013, 23:37

popochyh писал(а):Товарищи, в каких изданиях писалось хоть что-то о сводных налоговых накладных в 2013 году, т.е. после обобщающей консультации, нашел только одну статью в ВОБУ № 3 от 14.01.2013 г. и буквально пару слов в Бухгалтерии № 4 от 28.01.2013 г.
Может кто встречал еще хоть что-то о них???


Сводная налоговая накладная: мнение ГНСУ по некоторым актуальным вопросам

В прошлогодней консультации, посвященной сводной налоговой накладной, мы обращали внимание читателей на то, что, несмотря на более чем десятилетнюю историю данного документа, его составление все еще сопряжено с множеством сложностей, что обусловлено регулированием этого вопроса исключительно п. 15 Порядка № 1379 (при том, что в НКУ о сводной налоговой накладной нет ни слова), немногословностью ГНСУ, а также противоречивой практикой на местах (см. «Налоги и бухгалтерский учет», 2012, № 49, с. 17). В этой связи комментируемое разъяснение весьма полезно.

Основания для составления налоговой накладной

В данной части выводы ГНСУ нареканий не вызывают: (1) непрерывный/ритмичный, а также (2) послеоплатный характер поставок, (3) постоянные связи с покупателем, (4) наличие реестра товарно-транспортных накладных или других сопроводительных документов* действительно названы в числе обязательных условий для составления сводной налоговой накладной. При этом, считаем, никто не сомневался в том, что с целью составления сводной налоговой накладной они должны соблюдаться одновременно, — налоговики лишь подтвердили это.
* Несмотря на то что наличие такого реестра названо в числе обязательных предпосылок составления сводной налоговой накладной, нарушение данного порядка формально не должно делать ее недействительной. В то же время налоговики, вероятнее всего, будут считать иначе.
Вместе с тем все это было известно и до появления рассматриваемого документа, другое дело, что содержание некоторых из указанных условий все еще не раскрыто: в частности, не совсем понятно, что считать непрерывным/ритмичным характером поставок, а также постоянными связями с покупателем. От прямого ответа на данный вопрос ГНСУ, к сожалению, уклонилась, однако косвенно текст документа подтверждает правильность выдвинутых нами ранее выводов: в частности, о том, что непрерывным/ритмичным характером поставок следует считать их чередование/повторяемость в течение календарного месяца или другого календарного периода (в том числе, если периодичность оплаты превышает 1 месяц, подтверждение чему см. в вопросе 11).
С учетом представленных выше условий плательщик волен избирать «сводный» порядок составления налоговой накладной на свое усмотрение. Воспользовавшись же такой возможностью, он не теряет права на составление налоговых накладных в обычном порядке, более того — при получении авансов это единственный возможный путь (см. вопрос 10).

Особенности заполнения сводной налоговой накладной

Налоговики разъяснили порядок заполнения графы 2 сводной налоговой накладной «Дата виникнення податкового зобов'язання (постачання (оплати2))», причем они оказались последовательными в своих суждениях. Так, по мнению ГНСУ, в данном поле следует проставлять дату составления сводной налоговой накладной, устанавливаемую исходя из периодичности оплаты согласно договору, но не позднее последнего дня месяца (см. вопрос 5). При этом мы бы сделали следующее уточнение: если сводная налоговая накладная составляется в день, отличный от дня оплаты по договору (о некоторых из таких случаев см. далее), то в графе 2 должна фигурировать дата ее фактического составления.

Составление сводной налоговой накладной в нестандартных ситуациях

В соответствии с п. 15 Порядка № 1379 сводная налоговая накладная составляется исходя из определенной в договоре периодичности оплаты поставленных товаров/услуг, но не реже одного раза в
месяц и не позднее последнего дня месяца. В идеальных условиях применение данного правила проблем не вызывает, однако, как только в них появляются отклонения (к примеру, при несовпадении фактической даты/суммы с договорной), у плательщиков, как правило, возникает масса вопросов. Налоговики разъяснили некоторые из них.
Момент составления сводной налоговой накладной при отклонении даты фактической оплаты от договорной. Отвечая на этот вопрос, контролеры руководствовались довольно странной логикой, однако перед ее изложением считаем необходимым напомнить, что формально сводная налоговая накладная по уже поставленным товарам/услугам должна составляться на дату оплаты, зафиксированную в договоре, — причем вне зависимости от момента фактической оплаты (а по неоплаченным на конец месяца товарам/услугам — в последний календарный день месяца). При этом, в случае, когда оплата поступает позже предусмотренных договором сроков, ГНСУ с подобным подходом соглашается (см. вопрос 2): к примеру, если согласно договору оплата за отгруженный товар должна была поступить 20 декабря 2012 г., однако вопреки этому она была получена лишь 28 декабря, сводную налоговую накладную следовало составлять 20 декабря.
В свою очередь, в обратной ситуации (когда оплата за уже поставленный товар/услугу поступает раньше, чем установлено договором), налоговики приходят к совершенно другому выводу: в частности, они указывают на необходимость составления сводной налоговой накладной по дате оплаты (см. вопрос 4). Например, если договор предусматривал оплату отгруженного товара 20 декабря 2012 г., однако она поступила 19 декабря, то, по мнению ГНСУ, сводная налоговая накладная должна быть составлена уже 19 декабря. Конечно, о законности и логичности такого «двойственного» подхода говорить не приходится, однако, считаем, что спорить с ним стоит лишь самым смелым и принципиальным.
Сумма, на которую составляется сводная налоговая накладная, если сумма фактической оплаты отклоняется от договорной. В этой части выводы налоговиков можно сгруппировать следующим образом:
1) если на дату оплаты согласно договору поставщик получил сумму большую, нежели установлено договором, — сводную налоговую накладную следует составить на стоимость поставленных товаров/услуг. Что касается суммы превышения, то по мнению налоговиков, она считается авансом, а потому на нее необходимо составить «обычную» налоговую накладную в общем порядке (см. вопрос 3). При этом, составляя следующую сводную налоговую накладную, данную сумму в ней учитывать уже не нужно. Например, если после отгрузки товара поставщик получил 20 тыс. грн. (вместо предусмотренных договором 15 тыс. грн.), и сумма превышения зачислена в счет оплаты следующих поставок, то сводную налоговую накладную придется составить на 15 тыс. грн., в то время как на 5 тыс. грн. налоговая накладная должна быть составлена в общем порядке, как на сумму предоплаты (вместе с тем, при составлении следующей сводной налоговой накладной данная сумма в ней уже не учитывается). В этой части мы солидарны с ГНСУ, однако должны заметить: если сумма превышения поступила поставщику по ошибке и он вернул ее в надлежащий срок, то «обычную» налоговую накладную на нее составлять не придется (см. Единую базу налоговых знаний, раздел 130.05, 130.10). Если оплата «с превышением» поступила ранее предусмотренного договором срока, порядок составления налоговой накладной аналогичен: на сумму, соответствующую стоимости фактически поставленного товара/услуги, составляется сводная налоговая накладная, а на сумму превышения — «обычная» налоговая накладная;
2) если на дату оплаты согласно договору поставщик получил оплату меньшую, нежели предусмотрено договором (или вовсе не получил ее) — ответ налоговиков на вопрос 2 позволяет сделать вывод, что в этом случае сводная налоговая накладная должна составляться исходя из стоимости поставленных товаров/услуг. Причем подобным образом следует поступать и в том случае, если такая оплата поступила раньше оговоренных сроков (см. вопрос 4).
Составление сводной налоговой накладной по дате подписания документов, подтверждающих поставку товаров (предоставление услуг). Подводя итог данному разделу, считаем необходимым уделить внимание мнению ГНСУ, изложенному при ответе на вопрос 11: в частности, налоговики пришли к выводу, что если договор предусматривает ритмичную/непрерывную отгрузку товаров (предоставление услуг) с периодичным подписанием документов, подтверждающих такую отгрузку (предоставление), то сводная налоговая накладная может составляться по дате подписания таких документов. Что касается товаров, отгруженных, но еще не принятых покупателем (на последний день месяца), то на них сводная налоговая накладная составляется последним днем месяца.
При этом в данной части должны заметить: подобный порядок составления сводных налоговых накладных противоречит законодательству, а потому плательщик волен применять его на свое усмотрение. Да и сами налоговики оперировали термином «может», а не «должен».

Расчет корректировки к сводной налоговой накладной

При разъяснении вопросов, связанных с составлением расчета корректировки к сводной налоговой накладной, обошлось без неожиданностей (см. вопросы 7, 8 и 9). Налоговики указали, что такой расчет должен составляться по «сводной» форме* и может корректировать показатели лишь одной сводной налоговой накладной, но, что более важно, они подтвердили свои выводы, изложенные в письме ГНСУ от 06.04.2012 г. № 10162/7/15-3417-16 (см. «Налоги и бухгалтерский учет», 2012, № 49, с. 11): в частности о том, что если возврат/изменение цены по поставке происходит до момента составления сводной налоговой накладной, расчет корректировки составлять не нужно. При этом сводная налоговая накладная в таком случае составляется на «свернутый» итог (без использования строки 8.1).
* Неизвестно, что подразумевали под этим налоговики, особенно если учитывать, что форма сводной налоговой накладной не отличается от «обычной» Вместе с тем речь могла идти о том, что к такому расчету придется приложить соответствующий реестр товарно-транспортных накладных или других соответствующих сопроводительных документов.
Виталий Смердов

Налоги и бухгалтерский учет, 2013, № 10
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Galla » 29 июл 2015, 17:54

було
201.4. Податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань продавця.
Платники податку, які постачають електричну енергію, складають податкові накладні щодекадно на суму коштів, що надійшли в рахунок оплати за таку електричну енергію на їх поточні рахунки протягом відповідної декади. В останній день місяця такі платники податку складають податкові накладні/розрахунки коригування за результатами остаточного розрахунку зі споживачами електричної енергії з урахуванням поставленої електричної енергії та отриманих коштів протягом такого місяця.


стало
201.4. Податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань продавця.
Платники податку, які постачають електричну енергію, складають податкові накладні щодекадно на суму коштів, що надійшли в рахунок оплати за таку електричну енергію на їх поточні рахунки протягом відповідної декади. В останній день місяця такі платники податку складають податкові накладні/розрахунки коригування за результатами остаточного розрахунку зі споживачами електричної енергії з урахуванням поставленої електричної енергії та отриманих коштів протягом такого місяця.Платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.
У разі якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.
Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць

Податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:
здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);
виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
надання платнику податку касових чеків, що містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника)" (як зрозуміти підкреслене);

За это сообщение автора Galla поблагодарил:
налоговик
Galla
 
Сообщений: 760
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 599 раз.
Поблагодарили: 265 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 июл 2015, 18:13

Galla писал(а):було
201.4. Податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань продавця.
Платники податку, які постачають електричну енергію, складають податкові накладні щодекадно на суму коштів, що надійшли в рахунок оплати за таку електричну енергію на їх поточні рахунки протягом відповідної декади. В останній день місяця такі платники податку складають податкові накладні/розрахунки коригування за результатами остаточного розрахунку зі споживачами електричної енергії з урахуванням поставленої електричної енергії та отриманих коштів протягом такого місяця.


стало
201.4. Податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань продавця.
Платники податку, які постачають електричну енергію, складають податкові накладні щодекадно на суму коштів, що надійшли в рахунок оплати за таку електричну енергію на їх поточні рахунки протягом відповідної декади. В останній день місяця такі платники податку складають податкові накладні/розрахунки коригування за результатами остаточного розрахунку зі споживачами електричної енергії з урахуванням поставленої електричної енергії та отриманих коштів протягом такого місяця.Платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.
У разі якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.
Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць

Податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:
здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);
виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
надання платнику податку касових чеків, що містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника)" (як зрозуміти підкреслене);



Если про подчеркнутое, то в порядке 957 сейчас так:

13. Податкова накладна складається за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:

здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);

виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), за винятком тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).


Совпадение практически дословное. Ничего по ежедневной налоговой накладной (тип причины 11) не поменяется.

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 2
Galla, yur
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2638 раз.

UNREAD_POST Galla » 30 июл 2015, 14:10

Galla писал(а):Платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.


чи означає це, що тепер всі рітейли можуть виписувати одну ПН за місяць?))
Galla
 
Сообщений: 760
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 599 раз.
Поблагодарили: 265 раз.

UNREAD_POST VOA » 30 июл 2015, 14:27

Похоже на то.
Хотя тогда дискриминация получается по неритмичным покупателям у обычных поставщиков: крупный опт может выписывать 1 н/н в последний день месяца и фактически у него пополнение эл.счёта отодвигается на месяц, в то время, как у других налогоплательщиков отвлечение оборотных средств будет происходить ритмично (прям рада за ДФС, что это ими разработанные изменения к НКУ в итоге тесного сотрудничества с бизнесом всех форм и размеров, ага).
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5380
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1850 раз.
Поблагодарили: 2104 раз.

UNREAD_POST налоговик » 05 авг 2015, 15:34

Так, відповідно до пункту 198.5 статті 198 розділу V Кодексу платник податку, який використовує придбані товари/послуги у неоподатковуваних операціях чи не в господарській діяльності, зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 розділу V Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в ЄРПН у терміни, встановлені Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами.

У разі якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково - ні, платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати зведену податкову накладну в ЄРПН на загальну суму частки сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в неоподатковуваних операціях (пункт 199.1 статті 199 Кодексу).

Перша зведена податкова накладна за такими операціями, здійсненими у липні 2015 року, може бути складена платником до 31.07.2015 включно.

Рекомендації щодо заповнення табличної частини такої податкової накладної:

у графі 2 "Дата виникнення податкового зобов’язання (постачання, оплати)" зазначається дата складання такої податкової накладної (не пізніше останнього дня звітного періоду);

у графі 3 "Номенклатура товарів/послуг продавця" можуть зазначатися номери та дати податкових накладних, отриманих від постачальників за придбаними товарами/послугами, необоротними активами, які використані (призначені для використання) в неоподатковуваних операціях чи не в господарській діяльності;

графа 4 "Код товару згідно з УКТ ЗЕД" не заповнюється;

у графі 5.1 "Умовне позначення" вказується "грн.";

графи 5.2, 6, 7, 10, 11 та 12 не заповнюються;

у графах 8 та/або 9 вказується загальна вартість/загальна частина вартості товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується податок відповідно до пункту 198.5 статті 198 розділу V Кодексу в залежності від розміру ставки (20 чи 7 відсотків), яка нарахована при їх придбанні.

у графі 13 вказується загальна вартість товару/послуги, необоротного активу за всіма перерахованими у графі 2 податковими накладними, вказана окремими рядками у графах 8 та/або 9;

у розділі ІІІ "Податок на додану вартість" у графах 8, 9 та 10 вказується сума податку, обчислена за відповідною ставкою. При нарахуванні податкових зобов’язань використовується та ставка податку (20 чи 7 відсотків), яка застосовувалась при придбанні таких товарів послуг, необоротних активів;

у розділі ІV "Загальна сума з ПДВ" у графах 8, 9 та 10 вказується загальна сума операцій.

Якщо платником податку протягом звітного періоду придбавались товари/послуги з податком на додану вартість, який включається до складу податкового кредиту, для використання в операціях, які не є об’єктом оподаткування, та в операціях, які звільнені від оподаткування, то в такому випадку складається дві зведені податкові накладні:

одна податкова накладна складається на суму податкових зобов’язань, нарахованих на вартість товарів/послуг, використаних (призначених для використання) у звільнених від оподаткування операціях;

друга податкова накладна складається на суму податкових зобов’язань, нарахованих на вартість товарів/послуг, використаних (призначених для використання) в операціях, які не є об’єктом оподаткування.

У верхній лівій частині таких податкових накладних вказується відповідна помітка "Х" та зазначається відповідний тип причини (08, 09 відповідно).

Для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, податкові зобов’язання визначаються та податкова накладна складається у випадку, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту.

По товарам/послугам, необоротним активам, придбаним без податку на додану вартість як до 01.07.2015 року так і після цієї дати, що використовуються (починають використовуватись) в неоподатковуваних операціях, податкові зобов’язання не нараховуються.

Особливості складання податкових накладних при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг, що мають безперервний або ритмічний характер.

Законом № 643 також внесено зміни до пункту 201.4 статті 201 Кодексу та визначено порядок складання податкових накладних платниками податку при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг, що мають безперервний або ритмічний характер.

Так, відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу з урахуванням внесених змін платники податку в разі здійснення операцій з постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

покупцям – платникам податку – можуть скласти не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;

покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.

Якщо протягом місяця постачальник отримав в рахунок оплати вартості товарів/послуг більше коштів, ніж було фактично поставлено протягом такого місяця товарів/послуг, то таке перевищення вважається попередньою оплатою, на яку складається окрема податкова накладна у загальному порядку. Така податкова накладна складається не пізніше останнього дня відповідного звітного періоду.

Для цілей застосування норм Кодексу ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Приклад: якщо платник податку - постачальник протягом звітного періоду здійснив ритмічні постачання товарів:

10 операцій з постачання товарів покупцю А – платнику податку;

25 операцій з постачання товарів покупцю В – неплатнику податку;

30 операцій покупцю С – неплатнику податку.

В такому випадку не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, платник податку зобов’язаний скласти:

для покупця А зведену податкову накладну, в якій буде відображено обсяг 10 операцій з постачання товарів, поставлених йому за відповідний звітний період;

по операціям з покупцями В та С – неплатниками ПДВ скласти одну зведену податкову накладну, в якій зазначити загальний обсяг 55 (25 + 30) операцій з постачання товарів таким покупцям.

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmi ... 63861.html
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2638 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya