Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Регистрация плательщиков НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST Печкин » 04 ноя 2011, 12:48

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ


від 01.11.2011 р. 

N 4893/7/15-3317

Державним податковим адміністраціям
в Автономній Республіці Крим,
областях, мм. Києві та Севастополі

Щодо проведення процедури реєстрації
особи як платника ПДВ

Державна податкова служба України у зв’язку з набранням чинності Законом України від 07.07.11 за № 3609-VІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України» (далі – Податковий кодекс), а також зважаючи на звернення підпорядкованих органів державної податкової служби з питань проведення процедури реєстрації особи як платника податку на додану вартість, статутний капітал або балансова вартість активів (основних засобів, нематеріальних активів, запасів) якої перевищує 300 тис. грн., надає методичні рекомендації для врахування під час проведення такої процедури, а також підготовки податкових консультацій платникам податків.
Порядок реєстрації особи як платника податку на додану вартість регулюється статтями 180 - 183 розділу V Податкового кодексу та регламентується Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.10 № 978 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.12.10 за № 1400/18695 (далі – Положення).
Реєстрація особи як платника податку на додану вартість за добровільним рішенням такої особи відбувається за умови дотримання вимог, визначених статтями 182 та 183 розділу V Податкового кодексу, шляхом подання до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням реєстраційної заяви платника податку на додану вартість за формою № 1-ПДВ (далі – Заява).
Відповідно до абзацу 2 пункту 182.1 статті 182 розділу V Податкового кодексу оcоба, статутний капітал або балансова вартість активів (основних засобів, нематеріальних активів, запасів) якої перевищує 300 тис. грн. та яка не є платником податку на додану вартість відповідно до пункту 181.1 статті 181 розділу V Податкового кодексу (обов’язкова реєстрація), може зареєструватися за своїм добровільним рішенням незалежно від обсягу здійснених нею оподатковуваних операцій.
Згідно із частиною 1 статті 87 Господарського кодексу України (далі – Господарський кодекс) під статутним капіталом розуміється зафіксована в установчих документах (статуті) сума вкладів засновників та учасників господарського товариства для забезпечення діяльності.
Вкладами учасників та засновників господарського товариства можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, а також інші майнові права (включаючи майнові права на об'єкти інтелектуальної власності), кошти, в тому числі в іноземній валюті. Вклад, оцінений у гривнях, становить частку учасника та засновника у статутному капіталі товариства. Порядок оцінки вкладів визначається в установчих документах господарського товариства, якщо інше не передбачено законом (частина 1 та 2 статті 86 Господарського кодексу).
При цьому, статутний капітал товариства з обмеженою відповідальністю підлягає сплаті учасниками товариства до закінчення першого року з дня державної реєстрації товариства (частина 3 статті 144 Цивільного кодексу України, далі – Цивільний кодекс).
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 115 Цивільного кодексу грошова оцінка вкладу учасника господарського товариства здійснюється за згодою учасників товариства, а у випадках, встановлених законом, вона підлягає незалежній експертній перевірці.
Статтею 3 Закону України від 12.07.01 № 2658-ІІІ «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі – Закон № 2658) визначено, що незалежною оцінкою майна вважається оцінка майна, що проведена суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання.
Суб'єктами оціночної діяльності можуть бути зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до Закону № 2658, а також органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі (стаття 5 розділу І Закону № 2658).
За результатами оціночної діяльності складається звіт про оцінку майна (акт оцінки майна), що містить висновки про вартість майна (стаття 12 розділу ІІ Закону № 2658).
Звертаємо увагу, що забороняється використовувати для формування статутного (складеного) капіталу товариства бюджетні кошти, кошти, одержані в кредит та під заставу, векселі, майно державних (комунальних) підприємств, яке відповідно до закону (рішення органу місцевого самоврядування) не підлягає приватизації, та майно, що перебуває в оперативному управлінні бюджетних установ, якщо інше не передбачено законом (частина 3 статті 86 Господарського кодексу).
В той же час слід зазначити, що фінансовий стан засновників - юридичних осіб щодо їх спроможності здійснити відповідні внески до статутного капіталу господарського товариства у випадках, передбачених законом має бути перевірений незалежним аудитором (аудиторською організацією) у встановленому порядку, а майновий стан засновників - громадян має бути підтверджений довідкою органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), завіреною відповідним податковим органом (частина 3 статті 86 Господарського кодексу).
Відповідно до частини 2 статті 87 Господарського кодексу товариство має право змінювати (збільшувати або зменшувати) розмір статутного капіталу.
При цьому, згідно із частиною 3 статті 87 Господарського кодексу рішення товариства про зміни розміру статутного капіталу набирає чинності з дня внесення цих змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Своєю чергою, з метою підтвердження достовірності зазначених у Заяві відомостей, а саме тих, які стосуються формування статутного капіталу, орган державної податкової служби, керуючись підпунктом 20.1.6 пункту 20.1 статті 20 розділу І та пунктом 73.3 статті 73 розділу ІІ Податкового кодексу, може звернутися до особи, яка прагне зареєструватися платником податку на додану вартість за добровільним рішенням, із письмовим запитом про надання відповідної інформації та копій необхідних документів.
Повідомляючи про викладене, Державна податкова служба України зобов'язує довести зазначені методичні рекомендації до відома підпорядкованих органів державної податкової служби і платників податків та забезпечити їх врахування при проведенні процедури реєстрації особи як платника податку на додану вартість за добровільним рішенням, а також при наданні податкових консультацій платникам податків.

Заступник Голови C.І. Лекарь
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vins » 04 ноя 2011, 13:27

Спасибо, интересное письмо.
Правильно я понимаю: требовать для регистрации плательщиком НДС, чтобы уставный капитал был полностью сформирован, не будут, но будут требовать подтверждение имущественного состояния учредителей? (обсуждали в свое время тут
Откуда деньги на взнос в уставный фонд?)
Или я неправильно читаю?
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Dendy » 07 ноя 2011, 15:59

А если я подаю заявление в срок, а мне отказывают по всяким причинам неоднократно в течение 2-х месяцев, то я в этот период с момента подачи заявления не плачу НДС???
Dendy
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 15:42
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST nikki » 07 ноя 2011, 16:58

Непростой вопрос. Надо подумать :?
nikki
 
Сообщений: 1114
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST Стряпчий » 16 ноя 2011, 17:21

Dendy писал(а):А если я подаю заявление в срок, а мне отказывают по всяким причинам неоднократно в течение 2-х месяцев, то я в этот период с момента подачи заявления не плачу НДС???

Если Вы обжалуете в суд неправомерные отказы шансов на отсутствие негативных последствий будет больше.
Стряпчий
 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 24 ноя 2010, 12:14
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Печкин » 16 ноя 2011, 18:25

Стряпчий писал(а):
Dendy писал(а):А если я подаю заявление в срок, а мне отказывают по всяким причинам неоднократно в течение 2-х месяцев, то я в этот период с момента подачи заявления не плачу НДС???

Если Вы обжалуете в суд неправомерные отказы шансов на отсутствие негативных последствий будет больше.


В этом случае зарегистрируют задним числом?
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Apolinaria » 16 ноя 2011, 19:18

Печкин писал(а):
Стряпчий писал(а):
Dendy писал(а):А если я подаю заявление в срок, а мне отказывают по всяким причинам неоднократно в течение 2-х месяцев, то я в этот период с момента подачи заявления не плачу НДС???

Если Вы обжалуете в суд неправомерные отказы шансов на отсутствие негативных последствий будет больше.


В этом случае зарегистрируют задним числом?


и доначислят обязательства..

П.С. на практике, для отказа в регистрации, фантазия налоговиков поражает буйством изощренных фантазий:
1. заявления черкают, ставят "не туда" крестики
2. Копии договоров, накладных/актов и платежек
Т.е. только через р/с должна пройти сумма свыше 300 000.
Бартер, взаимозачет, расчет векселем и т.д.- не повод для регистрации
3. если заявили уставный - он должен быть сформирован полностью.
Пример:
зарегистрировали СК- 600 000 грн., внесли - 310 000 грн.
отказ- неповністю сформований СК.
4. в процессе рассмотрения заяв- составляют акт про відсутність за місцезнаходженням.
*****
Аватар пользователя
Apolinaria
 
Сообщений: 244
Зарегистрирован: 02 фев 2011, 17:41
Откуда: Седьмое небо
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 71 раз.

UNREAD_POST vins » 24 ноя 2011, 10:49

О признании аннулирования регистрации незаконным и судьбе выданного в этот период второго свидетельства плательщика НДС


Волинський окружний адміністративний суд
ПОСТАНОВА
24 жовтня 2011 року Справа № 2а/0370/2327/11


Приватне підприємство «Транспаксервіс» звернулося з позовом до Луцької об’єднаної державної податкової інспекції про визнання протиправним та скасування рішення № 201 від 28 липня 2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішенням Луцької об’єднаної державної податкової інспекції № 201 від 28 липня 2011 року анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість – Приватного підприємства «Транспаксервіс» на підставі підпункту «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України, оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 25 липня 2011 року державним реєстратором виконавчого комітету Луцької міської ради зроблено запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Проте позивач не погоджується із зазначеною обставиною, оскільки з моменту державної реєстрації підприємство постійно знаходиться за місцем реєстрації, а в державного реєстратора не було законних підстав для направлення підприємству повідомлення про необхідність підтвердження відомостей про юридичну особу, оскільки 13 квітня 2011 року державним реєстратором вже було підтверджено відомості про юридичну особу. Крім того, з моменту отримання позивачем повідомлення про необхідність підтвердження відомостей про юридичну особу не пройшов встановлений законом місячний строк для подання реєстраційної картки.

04 жовтня 2011 року представником позивача подано до суду заяву про уточнення позовних вимог, в якій позивач просить скасувати рішення Луцької об’єднаної державної податкової інспекції № 201 від 28 липня 2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Транспаксервіс» з моменту його прийняття, зобов’язати Луцьку об’єднану державну податкову інспекцію направити до Державної податкової адміністрації України копію постанови у даній справі для розгляду та внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про відміну анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Транспаксервіс» та скасувати свідоцтво № 200003638 від 30 вересня 2011 року про реєстрацію Приватного підприємства «Транспаксервіс» платником податку на додану вартість (а.с.89-90).

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги з урахуванням їх уточнення підтримали повністю з підстав, викладених у позовній заяві. Додатково суду пояснили, що у зв’язку з прийняттям оскаржуваного рішення, Приватне підприємство «Транспаксервіс» повторно зареєструвалося платником податку на додатку вартість і отримало свідоцтво № 200003638 від 30 вересня 2011 року. Крім того, постановою Волинського окружного адміністративного суду від 31 серпня 2011 року, яка набрала законної сили 16 вересня 2011 року, задоволено адміністративний позов Приватного підприємства «Транспаксервіс» до державного реєстратора виконавчого комітету Луцької міської ради Грабко Алли Володимирівни про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити дії, зобов’язано державного реєстратора виконавчого комітету Луцької міської ради скасувати реєстраційний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 1 198 144 0003 003622 від 25 липня 2011 року про внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу. На виконання рішення суду державним реєстратором виконавчого комітету Луцької міської ради було вчинено реєстраційну дію від 24 жовтня 2011 року, якою скасовано реєстраційну дію від 25 липня 2011 року № 1 198 144 0003 003622. У зв’язку з наведеним представники позивача просили адміністративний позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав, подав до суду заперечення проти позову, в яких зазначив, що Луцька об’єднана державна податкова інспекція при прийнятті рішення № 201 від 28 липня 2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Транспаксервіс» керувалася підпунктом «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України, а тому оспорюване рішення відповідає чинному законодавству. Просив в задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх доказами, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з наступних підстав.

Судом встановлено, що 20 квітня 2007 року Приватне підприємство «Транспаксервіс» зареєстроване як суб’єкт господарської діяльності виконавчим комітетом Луцької міської ради Волинської області, що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 003697 (а.с.7). Місцезнаходження юридичної особи: місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, 3.

Відповідно до довідки Луцької об’єднаної державної податкової інспекції від 24 квітня 2007 року № 413 відповідач взятий на облік як платник податків з 24 квітня 2007 року за № 3294 (а.с.8).

Реєстрація платника податку на додану вартість - Приватного підприємства «Транспаксервіс» проведена Луцькою об’єднаною державною податковою інспекцією 07 травня 2007 року, що підтверджується копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100039257 (а.с.9).

Як вбачається з рішення Луцької об’єднаної державної податкової інспекції № 201 від 28 липня 2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, податковим органом анульована реєстрація Приватного підприємства «Транспаксервіс» як платника податку на додану вартість на підставі підпункту «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України, оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 25 липня 2011 року державним реєстратором виконавчого комітету Луцької міської ради зроблено запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (а.с.10-11).

Відповідно до підпункту «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АЄ № 711572 дійсно підтверджено, що державним реєстратором виконавчого комітету Луцької міської ради Грабко Аллою Володимирівною 25 липня 2011 року внесено запис за № 1 198 144 0003 003622 про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Приватне підприємство «Транспаксервіс» (а.с.22-25).

Судом встановлено, що постановою Волинського окружного адміністративного суду від 31 серпня 2011 року, яка набрала законної сили 16 вересня 2011 року, задоволено адміністративний позов Приватного підприємства «Транспаксервіс» до державного реєстратора виконавчого комітету Луцької міської ради Грабко Алли Володимирівни про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити дії, зобов’язано державного реєстратора виконавчого комітету Луцької міської ради скасувати реєстраційний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 1 198 144 0003 003622 від 25 липня 2011 року про внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу (а.с.77-81).

На виконання рішення суду державним реєстратором виконавчого комітету Луцької міської ради Маковецьким Віктором Михайловичем було вчинено реєстраційну дію від 24 жовтня 2011 року, якою скасовано реєстраційну дію від 25 липня 2011 року № 1 198 144 0003 003622, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АЄ № 713898 (а.с.106-107).

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Таким чином, оскільки запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Приватне підприємство «Транспаксервіс» від 25 липня 2011 року № 1 198 144 0003 скасований, тому і рішення Луцької об’єднаної державної податкової інспекції № 201 від 28 липня 2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Транспаксервіс», прийняте на підставі зазначеного запису, також підлягає скасуванню.

Відповідно до пункту 6.2 Розділу V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України № 978 від 22 грудня 2010 року, підставою для внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення податкового органу про відміну анулювання реєстрації та скасування свого рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляються до центрального органу державної податкової служби для розгляду та внесення відповідних змін до Реєстру.

Таким чином, підставною є вимога позивача про зобов'язання відповідача направити до Державної податкової адміністрації України копію постанови у даній справі для внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про відміну анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Транспаксервіс».

Стаття 183 Податкового кодексу України не виключає можливості повторної подальшої реєстрації особи як платника податку на додану вартість після того, як попереднє свідоцтво платника ПДВ було анульоване.

Як вбачається із Свідоцтва № 200003638, виданого Луцькою об’єднаною державною податковою інспекцією, 30 вересня 2011 року позивач повторно зареєстрований платником податку на додану вартість (а.с.91).

Згідно із пунктом 183.18 статті 183 Податкового кодексу України особі, що реєструється як платник податку, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку. Отже, одна особа може бути зареєстрована платником податку на додану вартість лише один раз.

Оскільки рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість є протиправним з моменту його прийняття і підлягає скасуванню, то протиправно анульоване свідоцтво платника податку на додану вартість слід вважати чинним протягом усього часу від моменту його видачі, в тому числі в період від дати прийняття протиправного рішення про анулювання такого свідоцтва до набрання чинності рішенням суду. Отже, видача податковим органом в зазначений період нового свідоцтва платника податку на додану вартість позивачеві також є протиправною, так як подвійна реєстрація позивача платником податку на додану вартість виникла з вини податкового органу.

Таким чином, позовні вимоги про скасування рішення про повторну видачу позивачеві свідоцтва платника податку на додану вартість, прийнятого після незаконного анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, також підлягають до задоволення. Рішення про повторну реєстрацію позивача платником податку на додану вартість втрачає чинність з моменту набрання постановою суду законної сили.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST demko » 29 ноя 2011, 15:11

Друзі.
Наша компанія займається наданням послуг у сфері інформатизації нерезидентам. Ми досягли цього місця оборот 300 тисяч.
Відповідно до пункту 181.1 статті 181 розділу V Кодексу під обов'язкову реєстрацію як платника податку на додану вартість підпадає особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Кодексу, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування податку на додану вартість).


Послуги, які ми надаємо не передбачені в ст. 195 ( що не підлягають оподаткуванню), ст.196 ( що не є об’єктом) і ст.197 (звільненні). Все правильно.
Питання в тому чи ми підлягаєм під обовзякову реєстрацію ПДВ, враховуючи те, що місцем постачанням послуг була не митна територія і відповідно до ст.185 такі послуги не є обєктом оподаткування. Але ж не беручи до уваги місце постачання, послуги інформатизації підлягають оподаткуванню.
В будь-якому випадку заяву подаю, і чекатиму відповіді. Хотілося б самому розібратися.
Дякую
demko
 
Сообщений: 84
Зарегистрирован: 11 мар 2011, 16:25
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Печкин » 29 ноя 2011, 16:56

demko писал(а):Друзі.
Наша компанія займається наданням послуг у сфері інформатизації нерезидентам. Ми досягли цього місця оборот 300 тисяч.
Відповідно до пункту 181.1 статті 181 розділу V Кодексу під обов'язкову реєстрацію як платника податку на додану вартість підпадає особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Кодексу, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування податку на додану вартість).


Послуги, які ми надаємо не передбачені в ст. 195 ( що не підлягають оподаткуванню), ст.196 ( що не є об’єктом) і ст.197 (звільненні). Все правильно.
Питання в тому чи ми підлягаєм під обовзякову реєстрацію ПДВ, враховуючи те, що місцем постачанням послуг була не митна територія і відповідно до ст.185 такі послуги не є обєктом оподаткування. Але ж не беручи до уваги місце постачання, послуги інформатизації підлягають оподаткуванню.
В будь-якому випадку заяву подаю, і чекатиму відповіді. Хотілося б самому розібратися.
Дякую


Нет, у вас нет 300 000 грн. подлежащих налогообложению, т.е. регистрироваться не нужно.

Налоговики, думаю сопротивляться не будут.

Ответ из ЕБНЗ:

Таким чином, при визначенні загального обсягу оподатковуваних операцій звітного періоду для реєстрації (обов'язкової, добровільної) платником ПДВ враховуються обсяги операцій, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ, нульовою ставкою ПДВ, звільнені та тимчасово звільнені від оподаткування ПДВ.


Вы не попадаете ни под одну из этих операций.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST demko » 29 ноя 2011, 18:04

Ответ из ЕБНЗ:

Таким чином, при визначенні загального обсягу оподатковуваних операцій звітного періоду для реєстрації (обов'язкової, добровільної) платником ПДВ враховуються обсяги операцій, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ, нульовою ставкою ПДВ, звільнені та тимчасово звільнені від оподаткування ПДВ.


Вы не попадаете ни под одну из этих операций.


Так послуги у сфері інформатизації підлягають оподаткуванню. Інша справа те, що вони не оподатковуються, враховуючи місце постачання.
demko
 
Сообщений: 84
Зарегистрирован: 11 мар 2011, 16:25
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Печкин » 29 ноя 2011, 18:13

demko писал(а):
Ответ из ЕБНЗ:

Таким чином, при визначенні загального обсягу оподатковуваних операцій звітного періоду для реєстрації (обов'язкової, добровільної) платником ПДВ враховуються обсяги операцій, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ, нульовою ставкою ПДВ, звільнені та тимчасово звільнені від оподаткування ПДВ.

Вы не попадаете ни под одну из этих операций.


Так послуги у сфері інформатизації підлягають оподаткуванню. Інша справа те, що вони не оподатковуються, враховуючи місце постачання.


Нужна не взагалі облагаемость, а именно у плательщика.

особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Кодексу,


У вас есть 300 тыс. ? Нет. Значит не должны. Если бы то же самое делали в Украине - значит были бы должны.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST bykashka » 02 дек 2011, 15:45

nikki писал(а):Олександр

Выше Вы это уже спрашивали и Вам ответили.
А по сути - просто переписали из Закона об НДС, и не учли некоторые изменения.
Раньше к 300 000 грн (без НДС) привязывались и некоторые другие нормы, касающиеся в т.ч. уже действующих плательщиков. Для них как раз уточнение "(без НДС)" было важно.


А можно поподробнее, о каких нормах старого Закон "О НДС" идет речь. Сейчас просто идет один суд (первая инстанция), где рассматривается как раз вопрос о том что значит это уточнение (без НДС). То есть когда нужно регистрироваться, при превышении 300 тыс или 360 тыс.
Как это ни странно, но судья (после первого заседания) на стороне 360 тыс.грн.
Аватар пользователя
bykashka
 
Сообщений: 167
Зарегистрирован: 24 фев 2011, 23:53
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 19 раз.

UNREAD_POST natalka17 » 06 дек 2011, 11:56

Подскажите, пожалуйста- вновь созданное предприятие решило аккредитоваться на таможне для экспорта товаров из-за рубежа. Таможенный брокер, оказывающий услуги по аккредитации, со знанием дела заявил, что предприятию обязательно нужно стать плательщиком НДС, особенно актуально это будет с нового года.
Насколько я понимаю, ранее, до введения НК, предприятия, ввозившие товар из-за рубежа, подлежали обязательной регистрации. В НК я такой нормы для обязательной регистрации, как я понимаю, нет. :oops:
Подскажите, пожалуйста- так подлежит ли теперь обязательной регистрации предприятие, планирующее ввозить из-за рубежа товары?
natalka17
 
Сообщений: 117
Зарегистрирован: 10 мар 2011, 20:19
Благодарил (а): 79 раз.
Поблагодарили: 33 раз.

UNREAD_POST налоговик » 06 дек 2011, 13:21

Обязательной регистрации плательщиком НДС импортер не подлежит. Однако, импортный НДС платить будет.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
natalka17
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5602
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 786 раз.
Поблагодарили: 2504 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Al Shurshun, alex88, Gb, Kamillfo, lola, vikakool, Ya, Люба П