Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Регистрация плательщиков НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST Печкин » 25 апр 2012, 07:28

бухгалтер2012 писал(а):
Печкин писал(а):Было выше много раз. Например, здесь.

да,там -то было,но касалось вопроса,если не подали заяву вообще...А если подали как положено по сроку,но решения по ней еще не получили.Что тогда?


Читайте внимательнее. Там обе ситуации, в т.ч. в случае если заявление подано/не подано.

Податкові зобов'язання з податку на додану вартість у такої особи починають виникати з дати реєстрації її як платника податку на додану вартість.


Т.е. в общем случае с даты свидетельства. Это понятно.

Я так понял, вы подозреваете (поскольку они сроки уже пропустили), что налоговики развернут заявление и свидетельство не выдадут. В данном случае будут рассматривать вас плательщиком с 11 апреля (со ссылкой на то, что свидетельство ненадлежащим образом заполнено, т.е. фактически не подано) и толковать ситуацию как неподача заявления. Но конечно, это не лишает права на судебное обжалование. В этом случае статья на которую дал ссылку Vetal' поможет разобраться глубже.
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
бухгалтер2012
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST бухгалтер2012 » 25 апр 2012, 10:32

большое всем спасибо за помощь :a_g_a:
бухгалтер2012
 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 04 мар 2012, 20:58
Благодарил (а): 87 раз.
Поблагодарили: 4 раз.

UNREAD_POST vins » 16 май 2012, 21:23

ЕБНЗ

Чи може добровільно зареєструватися платником ПДВ особа, статутний капітал якої не перевищує 300 тис. грн. та балансова вартість активів (ОЗ, нематеріальних активів, запасів) не перевищує 300 тис. грн., але сукупно статутний капітал та балансова вартість таких активів становить понад 300 тис. грн.?

Порядок реєстрації особи як платника ПДВ регулюється ст.180 - 183 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI та регламентується Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.11.11 №1394, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.11.11 за №1369/20107 (далі – Положення №1394).
Реєстрація особи як платника податку на додану вартість за добровільним рішенням такої особи відбувається за умови дотримання вимог, визначених ст.182 та ст.183 ПКУ, шляхом подання до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням реєстраційної заяви платника податку на додану вартість за формою №1-ПДВ.
Особа, статутний капітал або балансова вартість активів (основних засобів, нематеріальних активів, запасів) якої перевищує 300 тис. грн. та яка не є платником податку відповідно до п.181.1 ст.181 ПКУ, може добровільно зареєструватися незалежно від наявності здійснених нею оподатковуваних операцій та обсягу постачання товарів/послуг іншим платникам податку (абз. другий п.182.1 ст.182 ПКУ).
Тому, у разі якщо у особи статутний капітал не перевищує 300 тис. грн. та балансова вартість активів (основних засобів, нематеріальних активів, запасів) не перевищує 300 тис. грн., то така особа підстав для добровільної реєстрації платником ПДВ не має, незалежно від того, що сукупно статутний капітал та балансова вартість таких активів становить понад 300 тис. грн.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Ольга » 18 май 2012, 10:33

Доброго дня.
Наткнулась на законопроект 9661-д. Шибко задумалась:
Читаю (новая редакция):
14.1.139. особа для цілей розділу V цього Кодексу - будь-яка із зазначених нижче осіб:
юридична особа, створена відповідно до закону у будь якій організаційно-правовій формі, в тому числі підприємство з іноземними інвестиціями, незалежно від форми та часу внесення таких інвестицій:
яка сплачує податки і збори, встановлені цим Кодексом;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотків;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, обсяг постачання послуг (робіт) платникам податку на додану вартість за останні 12 календарних місяців сукупно перевищує обсяг, визначений пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, і яка переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, і яка добровільно переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
фізична особа - підприємець:
яка сплачує податки і збори, встановлені цим Кодексом;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотків;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, обсяг постачання послуг (робіт) платникам податку на додану вартість за останні 12 календарних місяців сукупно перевищує обсяг, визначений пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, і яка переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків і яка добровільно переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
фізична особа та фізична особа – підприємець, яка ввозить товари на митну територію України

Начинаю тихо паниковать... Если на сегодняшний момент вопрос обязательности/добровольности перехода на уплату НДС 3-4 групп 5% не был законодательно четко прописан, то этот законопроект, на мой взгляд, достаточно четко будет указывать на то, что 5% ОБЯЗАНЫ будут перейти на уплату 3% + НДС????? Это ж КАРАУЛ!!! Возможно, паника преждевременная, но в нашей стране нужно страховаться задолго до принятия нормативки, если это вообще возможно. Пожалуйста, кто что думает на эту тему?
Ольга
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 15:30
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST vins » 20 май 2012, 08:05

ВАСУ: в случае неправомерного отказа в регистрации плательщиком НДС плательщик может его обжаловать в судебном порядке. В частности не могут быть основаниями для отказа указание в заявлении на регистрацию юридического адреса (даже если предприятие там не находится, но сведения о местонахождении по этому адресу включены в Единый госреестр), неуказание, планирует ли предприятие осуществление ВЭД-деятельности, и другой информации, не являющейся обязательной для заполнения.
Правда, ВАСУ не уточняет, в каком порядке будет исполняться решение.

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
08 травня 2012 року м. Київ К/9991/96158/11


Судами попередніх інстанцій встановлено, що 29.06.2011 року позивачем подано до Державної податкової інспекції у м. Полтаві реєстраційну заяву платника податку на додану вартість. Листом від 08.07.2011 року податковим органом відмовлено ТОВ «Каміонет ЛТД»в проведенні реєстрації з підстав порушення заявником п. 10 розділу ІІІ Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, а саме: вказано недостовірні дані щодо місцезнаходження платника (згідно бази даних податкової інспекції підприємство не знаходиться за юридичною адресою, державному реєстратору направлено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням); наведено неповні дані щодо переліку юридичних осіб, у заснуванні та управлінні якими бере участь керівник товариства.

25.07.2011 року позивачем повторно подано до податкового органу реєстраційну заяву платника податку на додану вартість із зазначенням відомостей, що були відсутні в первинній заяві. Листом від 05.08.2011 року заявнику було відмовлено у реєстрації платником податку на додану вартість з посиланням на порушення п. 10 розділу ІІІ Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, у зв'язку з тим, що заявником не вказано чи планується проведення зовнішньоекономічної діяльності та не зазначено відомостей про балансову вартість основних засобів, наявність ліцензій, інших дозволів.

Задовольняючи позов, суди виходили з наступних мотивів, з чим погоджується суд касаційної інстанції.

Відповідно до п. 183.1 ст. 183 ПК України, будь-яка особа, що підлягає обов'язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платника податку, подає до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву.

За приписами п. 10 розділу ІІІ Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (надалі Положення), якщо в заяві про реєстрацію не зазначені обов'язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані (крім розділу 15 такої заяви), її не скріплено печаткою заявника, не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви від особи, яка реєструється платником ПДВ, то протягом 10 робочих днів від дня отримання заяви податковий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Як вбачається з матеріалів справи, підставою для відмови у реєстрації ТОВ «Каміонет ЛТД»платником податку на додану вартість та видачі свідоцтва платника податку ПДВ відповідно до реєстраційної заяви від 29.06.2011 року стали: невірно зазначена адреса місцезнаходження товариства та не заповнення гр.13 реєстраційної заяви «Перелік юридичних осіб, у заснуванні та управлінні якими бере участь платник податку, та/або відповідальні особи, засновники платника податку на податку юридичної особи».

Згідно бази податкової інспекції, підприємство не знаходиться за юридичною адресою, державному реєстратору направлено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.

Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, наявного в матеріалах справи, станом на 21.06.2011 року місцезнаходженням товариства та стан відомостей про юридичну особу підтверджено; стан юридичної особи зареєстровано.

Судами встановлено, що адреса місцезнаходження ТОВ «Каміонет ЛТД»є місцем реєстрації одного з засновників товариства.

Відповідно до положень ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», місцезнаходження юридичної особи адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Згідно ч. 1 ст. 18 зазначеного Закону, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з думкою судів попередніх інстанцій, що відмова відповідача в проведенні реєстраційної з тих мотивів, що заявником у реєстраційній заяві невірно зазначено адресу місцезнаходження товариства є необґрунтованою.

Надаючи правову оцінку подальшій відмові відповідача в проведенні реєстрації ТОВ «Каміонет ЛТД»як платника ПДВ, відповідно до поданої останнім заяви від 25.07.2011 року, колегія суддів зазначає наступне.

Підставою для відмови у реєстрації стало незаповнення заявником гр. 15.5, 15.6, 15.8 реєстраційної заяви платника.

Разом з тим, за змістом п. 10 розділу ІІІ Положення, заповнення гр. 15 реєстраційної заяви не є обов'язковою вимогою.

Враховуючи, що зазначений факт став єдиною підставою для відмови в проведенні реєстрації позивача платником податку на додану вартість, колегія суддів погоджується з думкою судів, що податковим органом протиправно відмовлено у проведенні реєстраційної дії та видачі свідоцтва платника ПДВ на підставі заяви від 25.07.2011 року.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST katushacommon » 30 май 2012, 21:58

Добрый день!
Помогите разобраться!
Наше предприятие оказывает ремонтно-строительные услуги, является плательщиком налога на общих основаниях. Для обязательной регистрации плательщиком НДС граничную сумму превышения в 300000 грн. считать по дате поступления ее на расчетный счет за последние 12 календарных месяцев или по дате закрытия Акта выполненных работ, когда сумма по всем актам превысит 300000 грн.?
katushacommon
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 28 мар 2011, 17:55
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Alexxxx » 06 июн 2012, 17:43

Ольга писал(а):Доброго дня.
Наткнулась на законопроект 9661-д. Шибко задумалась:
Читаю (новая редакция):
14.1.139. особа для цілей розділу V цього Кодексу - будь-яка із зазначених нижче осіб:
юридична особа, створена відповідно до закону у будь якій організаційно-правовій формі, в тому числі підприємство з іноземними інвестиціями, незалежно від форми та часу внесення таких інвестицій:
яка сплачує податки і збори, встановлені цим Кодексом;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотків;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, обсяг постачання послуг (робіт) платникам податку на додану вартість за останні 12 календарних місяців сукупно перевищує обсяг, визначений пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, і яка переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, і яка добровільно переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
фізична особа - підприємець:
яка сплачує податки і збори, встановлені цим Кодексом;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотків;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків, обсяг постачання послуг (робіт) платникам податку на додану вартість за останні 12 календарних місяців сукупно перевищує обсяг, визначений пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, і яка переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
яка застосовує ставку єдиного податку у розмірі 5 відсотків і яка добровільно переходить, у встановленому цим Кодексом порядку, на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
фізична особа та фізична особа – підприємець, яка ввозить товари на митну територію України

Начинаю тихо паниковать... Если на сегодняшний момент вопрос обязательности/добровольности перехода на уплату НДС 3-4 групп 5% не был законодательно четко прописан, то этот законопроект, на мой взгляд, достаточно четко будет указывать на то, что 5% ОБЯЗАНЫ будут перейти на уплату 3% + НДС????? Это ж КАРАУЛ!!! Возможно, паника преждевременная, но в нашей стране нужно страховаться задолго до принятия нормативки, если это вообще возможно. Пожалуйста, кто что думает на эту тему?


Не могу понять Вашей паники, также читаю этот законопроект, вот выдержка:

абзаци другий - п'ятий підпункту 14.1.139 замінити десятьма абзацами такого змісту:
"а) юридична особа, створена відповідно до закону у будь-якій організаційно-правовій формі, у тому числі підприємство з іноземними інвестиціями, яка:
або є платником податків і зборів, встановлених цим Кодексом, крім єдиного податку;
або є платником єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
або є платником єдиного податку за ставкою у розмірі 5 відсотків і добровільно переходить у встановленому цим Кодексом порядку на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
б) фізична особа - підприємець, яка:
або є платником податків і зборів, встановлених цим Кодексом, крім єдиного податку;
або є платником єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
або є платником єдиного податку за ставкою у розмірі 5 відсотків і добровільно переходить у встановленому цим Кодексом порядку на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 3 відсотки;
в) юридична особа, фізична особа, фізична особа - підприємець, яка ввозить товари на митну територію України;
г) представництво нерезидента, що не має статусу юридичної особи".
(Проект закону України, Народний депутат України, від 23.05.2012, № 9661-д "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм")

И почитайте внимательно п.297.1 ст 297 НКУ. это должно окончательно снять Ваши опасения, к тому же проектом внесение каких-либо изменений в эту статью не предусмотрено.
Alexxxx
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 06 июн 2012, 17:34
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 06 июн 2012, 18:04

katushacommon писал(а):Добрый день!
Помогите разобраться!
Наше предприятие оказывает ремонтно-строительные услуги, является плательщиком налога на общих основаниях. Для обязательной регистрации плательщиком НДС граничную сумму превышения в 300000 грн. считать по дате поступления ее на расчетный счет за последние 12 календарных месяцев или по дате закрытия Акта выполненных работ, когда сумма по всем актам превысит 300000 грн.?


Читайте выше в теме. Эти вопросы и ответы на них уже были.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST safnata1 » 07 июн 2012, 16:15

Допоможіть розібратися. Бюджетна установа - платник податку на додану вартість ліквідується на підставі Постанови Кабінету Міністрів, де зазначається, що новоутворена бюджетна установа є правонаступником всіх прав і обов’язків установи яка ліквідується. В свідоцтві про Державну реєстрацію новоствореної установи нічого про правонаступництво не сказано.
В ДКСУ всі кошторисні призначення, касові видатки, залишки коштів на рахунках, фактичні видатки передані в новостворену установу з початку року (стару бюджетну установу ліквідовано в травні, нову зареєстровано в квітні). В податковій інспекції нам пояснили, що так як в свідоцтві про державну реєстрацію нічого не сказано про правонаступництво, то ми не можемо зареєструвати новостворену установу платником ПДВ. Обсягу в 300 тис. грн.. у новоствореної установи ( за новим кодом ЄДРПОУ)немає, так як ні в банківських виписках ні накладних або актів виконаних робіт у новоствореної немає на таку суму (крім акту прийому-передачі від старої установи). Акт прийому-передачі для податкової не є підставою. Новостворена установа зареєструвалась в ДПІ неприбутковою установою. Тепер коли ми подамо звіт про неприбуткові установи (за І півріччя), і покажемо в рядку 1.3»доходи, одержані бюджетною установою (організацією), що зараховані на рахунки спеціального фонду цієї установи (організації) згідно із затвердженим у встановленому порядку кошторисом», відповідно звіту форми 4-1дм, обсяг буде набагато більше ніж 300 тисяч , а як же нам це довести в податковій та як, нарешті, зареєструватися платником????
safnata1
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 07 июн 2012, 15:12
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 30 июн 2012, 19:06

ПРОЕКТ


Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо окремих питань, пов’язаних з обов’язковою реєстрацією осіб як платників податку на додану вартість

Керуючись статтею 52 Податкового кодексу України,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Узагальнюючу податкову консультацію щодо окремих питань, пов’язаних з обов’язковою реєстрацією осіб як платників податку на додану вартість (додається).

2. Департаменту оподаткування юридичних осіб (Павелко Л.Г.) наказ передати до Департаменту взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю.

3. Департаменту взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю (Семченко О.В.) наказ довести до відома платників податків через засоби масової інформації та розмістити на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України у мережі Інтернет.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Ігнатова А.П.


Голова О.В. Клименко






Нечипоренко 272 31 90
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ДПС України
________№ _______


Узагальнююча податкова консультація
щодо окремих питань, пов’язаних з обов’язковою реєстрацією осіб як платників податку на додану вартість

В Узагальнюючій податковій консультації вживаються такі скорочення:
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI – Кодекс;
Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 № 1394, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.11.2011 за № 1369/20107 (із змінами і доповненнями) – Положення № 1394;
Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 № 1492, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20.12.2011 за № 1490/20228 (із змінами і доповненнями) – Порядок № 1492;
Порядок реєстрації особи як платника податку на додану вартість регулюється статтями 180 - 183 Розділу V Кодексу та регламентується Положенням № 1394.
Коло осіб, які для цілей оподаткування податком на додану вартість мають право бути платниками податку на додану вартість, визначено у підпункті 14.1.139 пункту 14.1 статті 14 Розділу І Кодексу.
Статтями 181 та 182 Розділу V Кодексу визначено вимоги, за яких особи можуть або зобов'язані зареєструватись як платники податку на додану вартість.
Відповідно до пункту 181.1 статті 181 Розділу V Кодексу під обов'язкову реєстрацію як платника податку на додану вартість підпадає особа (крім особи, яка є платником єдиного податку), у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з Розділом V Кодексу, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування податку на додану вартість).
Особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник податку на додану вартість, повинна подати до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою № 1-ПДВ (далі – Заява). Така Заява подається до органу державної податкової служби не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто загального обсягу оподатковуваних операцій понад 300 тис.грн. (пункти 183.1 та 183.2 статті 183 Розділу V Кодексу).
При цьому, якщо останній день строку подання Заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день (пункт 183.6 статті 183 Розділу V Кодексу).
Будь-яка особа, яка підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку на додану вартість, і у випадках та порядку, передбаченими статтями 180 - 183 Розділу V Кодексу, не подала до органу державної податкової служби Заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату податку на додану вартість на рівні зареєстрованого платника податку на додану вартість без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування (пункт 183.10 статті 183 Розділу V Кодексу).
Податкова звітність з податку на додану вартість подається до органу державної податкової служби особою, яка зареєстрована платником податку на додану вартість згідно з вимогами Розділу V Кодексу (пункт 10 Розділу І Порядку 1492).
Підпунктом 54.3.1 пункту 54.3 статті 54 Розділу ІІ Кодексу визначено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, якщо, зокрема, платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до пункту 123.1 статті 123 Розділу ІІ Кодексу у разі, якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 Розділу ІІ Кодексу, це тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування. При повторному протягом 1 095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов'язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Запитання 1. З якої дати в особи, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник податку на додану вартість, але не подала у встановлені Кодексом терміни Заяву, виникає обов'язок щодо нарахування та сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість?
Відповідь
Обов'язок щодо нарахування та сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість у такої особи виникає з дня, наступного за граничним днем, який встановлений для подання Заяви, тобто з 11 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто загального обсягу оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг понад 300 тис. гривень.
При цьому, якщо останній день строку подання Заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, то такий обов’язок виникає з другого за вихідним, святковим або неробочим робочого дня (пункт 183.6 статті 183 Розділу V Кодексу).
Запитання 2. Чи може особа, яка не подала своєчасно Заяву, подати за період з 11 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто загального обсягу оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг понад 300 тис. грн., і до моменту реєстрації її як платника податку на додану вартість податкову декларацію з податку на додану вартість та задекларувати суму податку, що підлягає сплаті до бюджету?
Відповідь
Особа, яка не зареєстрована як платник податку на додану вартість, не має права подавати податкові декларації з податку на додану вартість, але може самостійно сплатити обраховану суму податку на додану вартість. При цьому штрафи за неподання податкових декларацій з податку на додану вартість до такої особи не застосовуються.

Запитання 3. Який штраф передбачений чинним законодавством у разі якщо особа, що підлягає обов’язковій реєстрації як платник податку на додану вартість, не подала своєчасно Заяву та, відповідно, не зареєструвалася як платник податку на додану вартість?
Відповідь
Такій особі орган державної податкової служби зобов’язаний самостійно за результатами проведення документальної перевірки визначити суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість без врахування сум податку, нарахованих під час придбання товарів/послуг, та застосувати штраф у розмірі 25 відсотків (50 відсотків – при повторному порушенні) суми такого зобов’язання.


Директор Департаменту
оподаткування юридичних осіб Л.Г. Павелко
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5575
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 780 раз.
Поблагодарили: 2480 раз.

UNREAD_POST mashenka » 17 июл 2012, 23:06

Посоветуйте, пожалуйста.
Ситуация такова: сейчас предприятие на обей системе и плательщик НДС. Но уже давно оказыват услуги, место поставких которых определено как "за пределами таможенной территории Украины" и НДС давно не платим. И операций, кот. попадают под НДС не планируем проводить. Хотим перейти на ЕН, 4 группу. Можно выбрать 5% и отказаться от НДС, это избавит от сдавания отчётов по нему как минимум. А можно, наверное оставить этот НДС , зато платить 3%.

На НДС зарегестрирвались в своё время НЕ добровольо, а будучи единщиками (ещё по Указу когда работали) превисили 1 млн. грн. оборота и стали НДС-никами. Насколько я понимаю, если мы стали НДС-ками НЕ добровольно, то увидев, что у нас нет давно оборотов, попадающих под НДС лишить св-ва нас не могут, правда?

Т.е. мой вопрос - нормально ли будет "тянуть" НДС-статус просто для того, чтоб платить 3% , а не 5%? Никаких подводных камней тут?


Спасибо всем, кто "войдёт в ситуацию" и поможет советом.
mashenka
 
Сообщений: 66
Зарегистрирован: 26 май 2011, 09:12
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST mashenka » 17 июл 2012, 23:14

Хотя есть 184.1. г) -но почему тогда нас не сняли с регистрации по их инициативе. Льготные операции были с 01.01.11 г. , в отчёте за январь "умовный продаж не показали". Прозлопали. Потом изучили вопрос и уже в июне 2011 подали уточняющий расчёт, где уточнили 01 месяц 11 года и показали "умовний продаж".... Т.е. облагаемого оборота у нас нет (если считать январь 11 г. с условной продажей) - с февраля 11 г. 12 последовательных месяцев прошло давано и нас не сняли с регистрации, может не отследили? или отсчиывать стали с 06 мес. 11 года?
Как вы думаете?
mashenka
 
Сообщений: 66
Зарегистрирован: 26 май 2011, 09:12
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 18 июл 2012, 10:38

mashenka писал(а):Т.е. мой вопрос - нормально ли будет "тянуть" НДС-статус просто для того, чтоб платить 3% , а не 5%? Никаких подводных камней тут?


Нормально.
Подводный камень - тот о котором вы пишите в следующем сообщении.
Но что мешает делать раз в год облагаемые операции на 10 грн.?
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST mashenka » 18 июл 2012, 13:57

наверное можно придумать какие-то операции раз в год, но не вызовет ли это подозрений?
mashenka
 
Сообщений: 66
Зарегистрирован: 26 май 2011, 09:12
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST mashenka » 18 июл 2012, 15:16

и не должны ли эти операции быть на 300 тыс. в год?
mashenka
 
Сообщений: 66
Зарегистрирован: 26 май 2011, 09:12
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya