Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Реестр выданных и полученных налоговых накладных

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST налоговик » 03 мар 2011, 12:23

Если декларация с прочерками - то реест все равно подается

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Чи потрібно до податкової декларації з ПДВ, яка подається до органу ДПС з прочерками, додавати копії реєстрів виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді?

Згідно із п. 201.15 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), та п. 3 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 N 1002 (далі - Порядок N 1002), реєстр виданих та отриманих податкових накладних (далі - Реєстр) ведеться в електронному вигляді у форматі, затвердженому центральним органом податкової служби, та за власним бажанням платника у паперовому вигляді. Платники податку щомісяця в строки, що передбачені для подання податкової звітності (календарний місяць), у тому числі для яких встановлено звітний податковий період - квартал, подають органу державної податкової служби копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за такий період в електронному вигляді. Відповідно до п. 7 Порядку N 1002 Реєстр є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з податку на додану вартість. Оскільки ПКУ та Порядком N 1002 не встановлено залежності щодо подання копій реєстрів виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді від стану господарської діяльності платника податку та від наявності чи відсутності податкових зобов'язань та поданого кредиту у відповідному звітному періоді, то платник податку зобов'язаний до податкової декларації з ПДВ, яка подається до органу державної податкової служби з прочерками, додавати копії Реєстрів в електронному вигляді за відповідний звітний період.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 мар 2011, 13:20

Чи необхідно починати нумерацію податкових накладних у реєстрі отриманих і виданих податкових накладних з першого номера кожного звітного податкового періоду (щомісяця, щокварталу) чи наростаючим підсумком з початку року?
Коротка відповідь : Платник податку повинен при виписуванні податкової накладної присвоїти їй номер відповідно до порядкового номеру запису в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, при цьому нумерація записів в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється зручним для платника податку способом або з першого номера кожного звітного податкового періоду (помісячно, щоквартально), або наростаючим підсумком з початку року.
Повна відповідь : Відповідно до п. 3 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України порядковий від 21.12.10 №969 (далі – Порядок №969) номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних. При складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику - числовий номер філії чи структурного підрозділу. Платники податку на додану вартість складають окремі податкові накладні за видами діяльності, що передбачають спеціальний режим оподаткування, та зазначають у порядковому номері накладної після дробу перед номером філії чи структурного підрозділу код відповідної діяльності, визначений п. 3 Порядку №969. Відповідно до п. 9.1 та п. 9.3 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 №1002, у графі 1 записується порядковий номер податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі), розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної та у графі 3 вказується порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1, номер розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної. Тобто, платник податку повинен при виписуванні податкової накладної присвоїти їй номер відповідно до порядкового номеру запису в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, при цьому нумерація записів в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється зручним для платника податку способом або з першого номера кожного звітного податкового періоду (помісячно, щоквартально), або наростаючим підсумком з початку року.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Аll » 08 мар 2011, 21:46

Не могу решить задачку :)

Мы плательщики НДС, оказываем услуги по п 186.3, не являющиеся объектом обложения НДС . "ПН" не выписываем. Внесли поставку в Реестр 1 под шифром "БО".

Купили услуги у плательщика НДС, которые также не являются объектом обложения НДС по п.186.3, "ПН" не выписывается.
Под каким шифром занести эту покупку в Реестр 2?
В Декларацию то надо занести эту покупку с Реестра, а ОПЗ не понимает покупку услуг без "ПН" у плательщика НДС.


11. Особливості заповнення деяких граф розділу II Реєстру.
11.4. У графі 5 зазначається вид документа згідно з такими позначеннями:
ПН - податкова накладна;
РК - розрахунок коригування до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної);
ВМД - вантажна митна декларація;
ЧК - касовий чек;
ТК - транспортний квиток;
ГР - готельний рахунок;
ПЗ - рахунок за послуги зв'язку;
ПО - послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку;
ЗП - заява платника та копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг відповідно до пункту 201.10 статті 201 розділу V Кодексу;

НП - документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість.

У разі якщо дані документа включаються до уточнюючих розрахунків за звітний період, до виду документа додається літера "У" (наприклад, ПН - податкова накладна, ПНУ - податкова накладна, яку включено до уточнюючих розрахунків).
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST налоговик » 08 мар 2011, 22:08

По логике в гр. 5 должен стоять прочерк.

Однако, несмотря на:

8.4. Облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог статті 196 розділу V Кодексу, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку.


есть такой вот ответ от ГНАУ:

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ


Яким чином платнику ПДВ заповнити графи розділу I та розділу II Реєстру отриманих та виданих податкових накладних при здійсненні операцій з придбання/поставки товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування?

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом ДПА України від 24.12.10 N 1002 (далі - Порядок N 1002). Відповідно до Порядку N 1002 облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог ст. 196 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку. При занесенні до розділу I "Видані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування:
у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі;
у графах 2, 3 - відповідні реквізити документа;
у графі 4 - "БО";
у графі 5 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) покупця;
у графі 6 - позначка "O" нуль;
у графах 7, 11 - загальна сума поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування;
у графах 8, 9, 10, 12 - позначка "O" нуль.

При занесенні до розділу II "Отримані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування:
у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі та проставляється у графі 4;
у графах 2, 3 - відповідні дати отримання та виписки документа;
у графі 5 - "БО";
у графі 6 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) постачальника;
у графі 7 - позначка "O" нуль;
у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість придбаних товарів (послуг) в залежності від подальшого їх використання;
у графах 10, 12, 14 та 16 - позначка "O" нуль.

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 2
Аll, irina2101
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST Аll » 09 мар 2011, 10:00

В том то и дело, что в графе 5 Реестра II ОПЗ четкий перечень шифров, без "БО" :(
Программистам что дали из Порядка о заполнении Реестра II , то они и внесли в перечень, разумеется без "БО".
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST налоговик » 09 мар 2011, 10:12

Та да. А прочерк не "идет"?
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST Heloise » 09 мар 2011, 15:54

Аll писал(а):В том то и дело, что в графе 5 Реестра II ОПЗ четкий перечень шифров, без "БО" :(
Программистам что дали из Порядка о заполнении Реестра II , то они и внесли в перечень, разумеется без "БО".

Возможно у Вас старая версия ОРЗ. По крайней мере в последней версии 1.29.7 "БО" в Разделе II есть.
Изображение

За это сообщение автора Heloise поблагодарили: 2
Аll, налоговик
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST налоговик » 09 мар 2011, 16:28

Heloise
спасибо!
подобновили "под разъяснение" ОПЗ :)
Хотя формально, конечно, БО там не должно быть
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST Аll » 12 мар 2011, 15:15

Спасибо всем за подсказку с "БО" в Реестре 2, не предусмотренного Порядком заполнения Реестра II.
Оправила в электронном виде с "БО", шлюз принял.
Страна тестирует ОПЗ как увлекательную компьютерную игру.


Прикол в том, что 1С не понимает необлагаемых операций, все записи с "БО" ручные в Реестрах 1 и 2. Раньше при проверки сквозь пальцы смотрели на Реестр 1, можно было пропустить покупки "без НДС", не подтвержденные НН. Хочется соблюсти правила игры и не попасть на деньги :) Придумала формировать в 1С НН по "льготным " операциям по продаже и покупке необлагаемых опраций, импортирую их в Медос, перебиваю НН на БО, где надо порядковые номера. Весело, а когда работать? :)
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST vins » 17 мар 2011, 09:37

ВСНУ № 9 за 2011 год
Начинать нумерацию НН с первого номера каждого месяца необязательно


Следует ли начинать нумерацию налоговых накладных с первого номера каждо¬го месяца?

Порядковый номер налоговой накладной присваивается в соответствии с ее номером в Реестре выданных и полученных налоговых накладных (п. 3 Порядка № 969 и п. 9-1 Порядка ведения Реестра выданных и полученных налоговых накладных, утвержденного приказом ГНА Украины от 24.12.2010 г. № 1002 (по тексту - Порядок № 1002)).
Порядки № 969 и № 1002 не содержат отдельных требований по нумерации выписанных налоговых накладных с начала месяца.
Следовательно, не будет нарушением порядка ведения налогового учета как нумерация сквозным порядком с начала года, так и ежемесячная нумерация с первого номера.
Вместе с тем действующий порядок нумерации налоговых накладных установлен по принципу полной численной последовательности натуральных чисел, то есть: 1, 2, 3, 4 и т. д., а применение других принципов нумерации и кодирования в порядковом номере налоговой накладной запрещено.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST katrina1512 » 17 мар 2011, 12:34

налоговик писал(а):При занесенні до розділу II "Отримані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування:
у графі 7 - позначка "O" нуль;
у.
[/quote]


А если поставщик - плательщик НДС и у него есть ИНН. Все равно "0" ноль проставлять?????????????
Аватар пользователя
katrina1512
 
Сообщений: 31
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 16:37
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 17 мар 2011, 12:51

Вот документик появился...

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 11 лютого 2011 року N 85
Про запровадження електронного сервісу для платників податків - юридичних осіб

Содержит форму ЕЛЕКТРОННОГО ПОВІДОМЛЕННЯ про результати електронної обробки (звірки) податкової інформації з податку на додану вартість.

Там есть интересные моменты по расхождениям :)

За это сообщение автора Vetal' поблагодарили: 3
Heloise, vins, налоговик
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST налоговик » 17 мар 2011, 13:30

katrina1512 писал(а):А если поставщик - плательщик НДС и у него есть ИНН. Все равно "0" ноль проставлять?????????????


Скорее всего, да. Т.к. у нас нет налоговой накладной, т.е. у нас номера может и не быть.

Vetal' писал(а):Вот документик появился...
...
Там есть интересные моменты по расхождениям :)


Спасибо!
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST sapworkdir » 17 мар 2011, 14:40

Татьяна писал(а):
vins писал(а):А как исправить ошибку, допущенную в самом реестре?


Методом "сторно" датой выявления ошибки.

Что значит сторно в реестре? Если я выписал налоговую накладную и внес ее в реестр, а затем выяснилось, что в ней ошибка, то я делаю новую запись в реестре с тем же номером НН но с минусовыми суммами?
sapworkdir
 
Сообщений: 19
Зарегистрирован: 11 янв 2011, 16:20
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Heloise » 17 мар 2011, 15:31

sapworkdir писал(а):
Татьяна писал(а):
vins писал(а):А как исправить ошибку, допущенную в самом реестре?


Методом "сторно" датой выявления ошибки.

Что значит сторно в реестре? Если я выписал налоговую накладную и внес ее в реестр, а затем выяснилось, что в ней ошибка, то я делаю новую запись в реестре с тем же номером НН но с минусовыми суммами?

Если ошибка в НН, то тут нужна корректировка, которая войдет в реестр под своим уникальным номером.
А тут идет речь о ситуации НН выписана правильно, но когда вносили в реестр случайно/механически/невнимательно допустили ошибку. Наприм., указали не ту сумму (вместо 1100, напечатали 110), внесли не в ту графу, выбрали не ПНУ, а ПН и прочее. Вот тогда исправляем методом «сторно».
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: dmn, Gb, Ya