Доброго дня. Прошу допомоги. Є підприємство яке здійснює види діяльності зазначені в п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу (розподіл та передача ел.енергії - транзит ел.ен. своїми технолгічними мережами іншим споживачам).
Також здійснюємо іншу діяльність не пов’язану з п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу (послуги зберігання, складування, інші).
Ми не РЕМ/Обленерго. Звичайне підприємство, через мережі якого ел.енергію отримують інші споживачі. Є договора про те суб.споживачі компенсують нам витрати на утримання мереж (платять за проходження струму через наші трансформаторні підстанції).
Виписка ПН з ПДВ по видах діяльності зазначених в п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу - по касовому методу.
Виписка ПН з ПДВ по видах діяльності не пов’язаних з п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу - по першій події.
З цим більш-менш ясно.
Не ясно як "ділити" вхідне ПДВ, по якому принципу заповнювати таблицю 4 Додатка 7 декларації з ПДВ. Помісячно додаток 7 заповнювати чи тільки в кінці року перерахунок ? Я маю досвід розподілу "лікарського" ПДВ (ще коли були ліки "Без ПДВ") - там все просто перерахунок в кінці року пропорційно обсягам продажу. Тут я просто в ступорі, "зациклився" і поки що не можу зрозуміти принцип розподілу.
Наприклад: купили електропилку в липні, оплатили в серпні (використовується і при наданні послуг п. 44 і при наданні послуг по першій події, але послуг ні тих, ні тих в липні-серпні не надавали. Перші послуги замовникам будуть у вересні). Вхідне ПДВ відображати як:
1. тільки по першій події ?
2. тільки по "касовому методу" ?
3. ділити (в яких періодах ?) пропорційно продажу ? по якомусь принципу коли продажів в місяці придбання немає ?
4. відображати "по першій події" (датою виписки/реєстрації ПН), а в звітній декларації того місяця коли підуть продажі робити перерахунок/розподіл в додатку 7 ?
Хто стикався з цим, дайте будь-ласка, ссилку на консалтинг, або приклади заповнення в конкретних ситуаціях, або лист з роз’ясненнями ДФС.
Може хтось може своїми словами пояснити ?
ДФС в своїх листах пише що "У випадку придбання товарів/послуг, які одночасно призначені як для забезпечення виконання операцій з постачання товарів/послуг, перерахованих у пункті 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу, так і для здійснення інших операцій, касовий метод визначення податкового кредиту з ПДВ платниками податку застосовується виключно в частині, пропорційній обсягу постачання товарів/послуг, перерахованих у пункті 44 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу." Ок. Але коли я купив пилку в липні, а оплатив в серпні (в липні/серпні взагалі ніяких послуг замовникам не надавалось), і я ще не знаю в якій пропорції вона буде використовуватись в описаних мною операціяї в вересні/ жовтні, як мені вхідний ПДВ відображати ? По першій події в липні, а по результатах вересня/жовтня робити перерахунок/перерозподіл ?
Як розподілити придбання по графах 7-10 таблиці 4 Додатка 7, коли цілі використання активу ще не відомі ?