Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Возмещение НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST Я не волшебник » 20 мар 2015, 13:44

Galla писал(а):
Я не волшебник писал(а):Добрый день! Подскажите, пож., как на данный момент отображать чеки до 240 и проездные билеты? Реестры то отменили!?


для таких документів - реєстр залишили




В том то и вопрос, реестр вообще не отсылается. Пишет, что форма с 01.01.15 не принимается налоговой
Я не волшебник
 
Сообщений: 19
Зарегистрирован: 21 ноя 2011, 16:20
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST alex88 » 20 мар 2015, 13:54

Я не волшебник писал(а):В том то и вопрос, реестр вообще не отсылается. Пишет, что форма с 01.01.15 не принимается налоговой

ну ведите для себя, в декларацию включаете + расписываете как обычно по ИНН поставщиков в Д5
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 824
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 430 раз.

UNREAD_POST Я не волшебник » 20 мар 2015, 14:07

alex88 писал(а):
Я не волшебник писал(а):В том то и вопрос, реестр вообще не отсылается. Пишет, что форма с 01.01.15 не принимается налоговой

ну ведите для себя, в декларацию включаете + расписываете как обычно по ИНН поставщиков в Д5


Так и буду делать. Другого выхода, на сегодняшний день, нет
Я не волшебник
 
Сообщений: 19
Зарегистрирован: 21 ноя 2011, 16:20
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 25 мар 2015, 12:11

АФ "Капитал" о бюджетном возмещении в ситуации по состоянию на 19.03.15. С примером по вытягу со спецсчёта и заполнением деки и додатков 2, 3, 4.
Бюджетное возмещение. Заполняем декларацию по НДС.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5244
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1816 раз.
Поблагодарили: 2043 раз.

UNREAD_POST налоговик » 31 мар 2015, 11:44

Если не указал направление возмещения, то декларация заполнена неправильно и получи штраф

Питання
Чи передбачена відповідальність до СГ, який у податковій декларації з ПДВ визначив суму ПДВ за звітний період (заповнено рядок 25), але не визначив напрямок спрямування таких сум (не заповнив ні рядок 25.1, ні рядок 25.2)?
Відповідь
Коротка:
Платники ПДВ у податковій декларації з ПДВ (далі – декларація) окрім відображення у спеціальних полях для відміток типу декларації (рядки 0110 – 0130) відображають суму ПДВ, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, (рядок 25) та напрямок спрямування цих коштів (рядок 25.1 або рядок 25.2).
У разі якщо в декларації заповнено рядок 25, але не зазначено напрямок спрямування сум податку (не заповнено ні рядок 25.1, ні рядок 25.2), то така декларація є неправильно заповненою, а податкове зобов’язання – неправильно визначеним.
При виявленні контролюючим органом заниження податкового зобов’язання до платника ПДВ застосовується штраф на підставі ст. 123 Податкового кодексу України та адміністративна відповідальність згідно зі ст.163 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Повна:
Наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» (далі – Порядок № 966) затверджена єдина форма податкової декларації з податку на додану вартість, яка використовується як платниками, які перераховують суми податку на додану вартість (далі – ПДВ), так і тими, які здійснюють цільове використання коштів сум ПДВ.
При цьому платники ПДВ згідно з п. 2 розд. V Порядку № 966, у спеціальних полях податкової декларації з ПДВ (далі – декларація) для відміток рядків 0110 - 0130 проставляється позначка «Х»:
у полі 0110 декларації, у якій відображаються розрахунки з бюджетом;
у полях 0121 - 0123 декларації платника податку - сільськогосподарського підприємства, який застосовує спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, для тих видів діяльності, які провадить таке сільськогосподарське підприємство;
у полі 0130 декларації платника податку - сільськогосподарського підприємства, який відповідає вимогам ст. 209 Податкового кодексу України від
02 грудня 2010 року № 2755 – VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), але не обрав спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства і рибальства та реалізує молоко, худобу, птицю, вовну власного виробництва, а також молочні продукти, молочну сировину та м’ясо продукти, вироблені у власних переробних цехах.
Відповідно до розд. V Порядку № 966 у рядку 25 декларації вказується сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду та:
сплачується до загального фонду державного бюджету - рядок 25.1 декларації 0110;
спрямовується на спеціальний рахунок сільськогосподарського підприємства, - рядок 25.2 декларації 0121 - 0123;
залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства - рядок 25.2 декларації 0130.
Тобто платники ПДВ у декларації окрім відображення у спеціальних полях для відміток типу декларації (рядки 0110 – 0123) відображають суму ПДВ, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду (рядок 25) та напрямок спрямування цих коштів (рядок 25.1 або рядок 25.2).
У разі якщо в декларації заповнено рядок 25, але не зазначено напрямок спрямування сум податку (не заповнено ні рядок 25.1, ні рядок 25.2), то така декларація є неправильно заповненою, а податкове зобов’язання – неправильно визначеним.
Разом з тим, протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних (п. 200.10 ст. 200 ПКУ).
При цьому згідно зі ст. 123 ПКУ у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов’язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від’ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених п.п. 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 ПКУ, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов’язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов’язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування - тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов’язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Крім того, ст. 163 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами та доповненнями передбачено, що відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, - тягне за собою накладення штрафу у розмірі від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від десяти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частинами першою і другою цієї статті, не вважаються порушенням платником податків встановленого порядку ведення податкового обліку, якщо платник податків досяг податкового компромісу відповідно до підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.
Якщо камеральна перевірка ще не проведена, помилка може бути виправлена платником податку самостійно шляхом подання уточнюючого розрахунку, як це передбачено ст.50 ПКУ та розд. IV Порядку № 966.
При виправленні помилки, допущеної при заповненні рядків 25.1 та/або 25.2 платник податків повинен заповнити уточнюючий розрахунок за відповідний звітний (податковий) період, вказати в ньому правильні показники (порядок заповнення вказано в п.п. 1-3 розд. VI Порядку № 966) та самостійно визначити суму штрафу (рядок 25.3 уточнюючого розрахунку).
При цьому для кожного з видів податкової декларації (коди 0110,0121 – 0123 та 0130) заповнюються окремий (з відповідним кодом) уточнюючий розрахунок.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST alex88 » 31 мар 2015, 12:23

налоговик писал(а):Если не указал направление возмещения, то декларация заполнена неправильно и получи штраф

мне кажется, это не о возмещении... :oops: Исправление ошибок по НДС
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 824
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 430 раз.

UNREAD_POST goldmillion » 14 июн 2015, 17:47

Оказываем услуги по возмещению возвратного НДС. Срочно возмещаем НДС в течении 3-4 дней деньгами- 27 процентов (цена обговаривается). В случае проблем с проверками и другими инстанциями касательно подтверждения НДС- закрываем этот вопрос. В зависимости от сложности стоимость услуг до 28- 37 процентов. +38063 475 63 60.
goldmillion
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 14 июн 2015, 17:45
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 июн 2015, 08:28

Уважаемый коллега, goldmillion !
goldmillion писал(а):Оказываем услуги по возмещению возвратного НДС. Срочно возмещаем НДС в течении 3-4 дней деньгами- 27 процентов (цена обговаривается). В случае проблем с проверками и другими инстанциями касательно подтверждения НДС- закрываем этот вопрос. В зависимости от сложности стоимость услуг до 28- 37 процентов. +38063 475 63 60.
Лучшее место для рекламы - Украинская правда :roll: :roll: :roll:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
vikakool, VOA
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST vektor » 01 сен 2015, 18:21

У зв'язку з відміною додатку 2 та заповнення розділу 4 декларації по ПДВ, чи можна заявляти до бюджетного відшкодування на рахунок від’ємного значення, сформованого до 1 лютого 2015 року? так як відповідно до листа ДФСУ від 07.08.2015 №29168/7/99-99-19-03-02-17: "З липня 2015 року декларування бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку здійснюється тільки в розділі ІІІ декларації (рядок 23.2 розділу ІІІ декларації), в тому числі і за рахунок залишку від’ємного значення, сформованого до 1 лютого 2015 року."
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST Galla » 01 сен 2015, 18:41

vektor писал(а):У зв'язку з відміною додатку 2 та заповнення розділу 4 декларації по ПДВ, чи можна заявляти до бюджетного відшкодування на рахунок від’ємного значення, сформованого до 1 лютого 2015 року? так як відповідно до листа ДФСУ від 07.08.2015 №29168/7/99-99-19-03-02-17: "З липня 2015 року декларування бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку здійснюється тільки в розділі ІІІ декларації (рядок 23.2 розділу ІІІ декларації), в тому числі і за рахунок залишку від’ємного значення, сформованого до 1 лютого 2015 року."


теоретично можна)), але... дуже великий ризик по старих сумах (навіть перевірених) отримати відмову по причині порушення п. 102.5 (1095 днів)
Galla
 
Сообщений: 750
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 594 раз.
Поблагодарили: 262 раз.

UNREAD_POST vektor » 01 сен 2015, 22:22

Galla писал(а):теоретично можна)), але... дуже великий ризик по старих сумах (навіть перевірених) отримати відмову по причині порушення п. 102.5 (1095 днів)

А якщо йде мова про суми в межах 1095 днів, тобто за 2014-й рік, за 2013-й рік, ну і 4-й квартал 2012-го року?
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST Galla » 02 сен 2015, 11:54

vektor писал(а):
Galla писал(а):теоретично можна)), але... дуже великий ризик по старих сумах (навіть перевірених) отримати відмову по причині порушення п. 102.5 (1095 днів)

А якщо йде мова про суми в межах 1095 днів, тобто за 2014-й рік, за 2013-й рік, ну і 4-й квартал 2012-го року?


до БВ в загальному порядку після 01.07 через розділ ІІІ та р. 23.2
Galla
 
Сообщений: 750
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 594 раз.
Поблагодарили: 262 раз.

UNREAD_POST vektor » 02 сен 2015, 15:20

Galla писал(а):
vektor писал(а):А якщо йде мова про суми в межах 1095 днів, тобто за 2014-й рік, за 2013-й рік, ну і 4-й квартал 2012-го року?
до БВ в загальному порядку після 01.07 через розділ ІІІ та р. 23.2

а й справді, а як визначитися яка сума заявляється: та що у межа 1095 днів чи та, якій вже більше 1095 днів? раніше ж це можна було побачити у додатку № 2 до деки по пдв.
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST Galla » 02 сен 2015, 16:04

vektor писал(а):
Galla писал(а):
vektor писал(а):А якщо йде мова про суми в межах 1095 днів, тобто за 2014-й рік, за 2013-й рік, ну і 4-й квартал 2012-го року?
до БВ в загальному порядку після 01.07 через розділ ІІІ та р. 23.2

а й справді, а як визначитися яка сума заявляється: та що у межа 1095 днів чи та, якій вже більше 1095 днів? раніше ж це можна було побачити у додатку № 2 до деки по пдв.

певно вже під час перевірки, а ще сума до 01.02 раніше (до 01.07) не була обмежена до відшкодування, а тепер не так...хитро вони все зробили і головне тихо...
Galla
 
Сообщений: 750
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 594 раз.
Поблагодарили: 262 раз.

UNREAD_POST nikki » 01 фев 2016, 12:09

Как кто понял это решение ВСУ?

Основные мысли из документа:

порядок не предусматривает бюджетное возмещение НДС в способ судебного взыскания непосредственно (одновременно) с осуществлением судебного контроля за решениями налоговых органов, принятых по результатам проверки сумм НДС, заявленных к возмещению или отдельно от осуществления такого контроля.

возмещение из Госбюджета НДС являются исключительными полномочиями налоговых органов и органов государственного казначейства, а затем суд не может подменять государственный орган и решать вопрос о взыскании такой задолженности.


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 жовтня 2015 року м. Київ

Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України

розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом державного підприємства Міністерства оборони України «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (далі - Підприємство) до спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Львові Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України (далі - СДПІ) про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и л а:

Підприємство звернулось до суду з позовом про скасування податкових повідомлень-рішень від 29 вересня 2011 року №№ 0000660804/19033, 0000670804/19034 31 жовтня 2011 року №№ 0000810804/21383, 0000800804/21382, 10 січня 2012 року № 0000010804/441 та стягнення бюджетної заборгованості з податку на додану вартість (далі - ПДВ) у розмірі 2 808 821 грн 24 коп.

Суди встановили, що СДПІ провела документальні позапланові виїзні перевірки Підприємства з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за червень-липень 2011 року, за результатами яких складено акти від 19 вересня 2011 року № 1065/08-04/07684556 та 20 вересня 2011 року № 1216/08-04/07684556.

У ході перевірки встановлено порушення Підприємством підпунктів 198.1-198.3, 198.6 статті 198, підпунктів 200.1-200.4 статті 200 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин; далі - ПК): завищено суму податкового кредиту за червень 2011 року, в результаті чого завищено від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту за червень 2011 року на суму 749 002 грн 3 коп. та занижено залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 24 декларації), за червень 2011 року на суму 26 602 грн 56 коп.

Підставами для встановлення зазначених порушень стало укладення договорів купівлі-продажу між позивачем та його контрагентами, які, отримавши від позивача кошти за поставлений товар, не перерахували всю суму ПДВ безпосередньо до бюджету.

На підставі отриманих податкових накладних Підприємство сформувало податковий кредит у відповідних податкових періодах.

З актів перевірки також убачається, що загальна сума оплати товару постачальникам у червні 2011 року склала 1 884 377 грн та була включена позивачем до бюджетного відшкодування в липні 2011 року.

За результатами аналізу даних особових рахунків у відповідних періодах постачальників товару та їх контрагентів по ланцюжках податковий орган встановив, що отримана у ціні товару сума ПДВ була лише частково перерахована останніми до державного бюджету.

Львівський окружний адміністративний суд постановою від 19 червня 2012 року, залишеною без змін ухвалами Львівського апеляційного адміністративного суду від 13 грудня 2012 року та Вищого адміністративного суду України від 12 лютого 2015 року, позовні вимоги задовольнив.

Не погоджуючись із рішенням касаційного суду, СДПІ звернулась із заявою про її перегляд Верховним Судом України з підстави неоднакового застосування Вищим адміністративним судом України пунктів 200.7, 200.10, 200.12, 200.13 статті 200 ПК.

На обґрунтування заяви вона додала копію ухвали Вищого адміністративного суду України від 3 грудня 2013 року (справа № К/800/9962/13), яка, на думку СДПІ, підтверджує неоднакове застосування касаційним судом одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.

Перевіривши наведені у заяві доводи, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України дійшла висновку про наявність підстав для часткового задоволення заяви.

Усуваючи розбіжності у застосуванні судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України виходить із такого.

Відповідно до підпункту 14.1.18 пункту 14.1 статті 14 ПК бюджетне відшкодування - це відшкодування від'ємного значення ПДВ на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами перевірки платника, у тому числі автоматичне бюджетне відшкодування у порядку та за критеріями, визначеними у розділі V цього Кодексу .

Алгоритм дій державних органів щодо відшкодування з Державного бюджету України (бюджетного відшкодування) ПДВ врегульовано у статті 200 ПК .

Платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації (пункт 200.7 статті 200 ПК ).

Кабінет Міністрів України постановою від 17 січня 2011 року № 39 затвердив Порядок взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість (був чинним на час виникнення спірних відносин; далі - Порядок), яким визначено механізм їх взаємодії.

Відповідно до абзацу другого пункту 200.15 статті 200 ПК після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

За змістом пункту 9 Порядку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку орган державної казначейської служби перераховує платникові податку зазначену у висновку суму бюджетного відшкодування ПДВ з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку.

Проаналізувавши наведені норми матеріального права, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України дійшла висновку, що бюджетне відшкодування ПДВ здійснюється органом державного казначейства з дотриманням процедури та на умовах, встановлених статтею 200 ПК та Порядком, на підставі податкової декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації у п'ятиденний термін з дня надходження від податкового органу висновку.

Цей порядок не передбачає бюджетне відшкодування ПДВ у спосіб судового стягнення безпосередньо (водночас) зі здійсненням судового контролю над рішеннями податкових органів, ухвалених за результатами перевірки сум ПДВ, заявлених до відшкодування або окремо від здійснення такого контролю.

Колегія суддів наголошує, що відшкодування з Державного бюджету України ПДВ є виключними повноваженнями податкових органів та органів державного казначейства, а відтак суд не може підміняти державний орган і вирішувати питання про стягнення такої заборгованості.

За таких обставин рішення судів у справі, що переглядається, в частині задоволення позовних вимог про стягнення бюджетної заборгованості підлягають скасуванню, а справа в цій частині - направленню на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.

Керуючись статтями 241-243 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України

п о с т а н о в и л а:

Заяву спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Львові Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України задовольнити частково.

Постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2012 року, ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 13 грудня 2012 року та ухвалу Вищого адміністративного суду України від 12 лютого 2015 року в частині задоволення позовних вимог про стягнення бюджетної заборгованості скасувати, а справу в цій частині направити на новий розгляд до суду першої інстанції.

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає, крім випадку, встановленого пунктом 3 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України.

За это сообщение автора nikki поблагодарил:
Вотруба
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb