Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Сельхоз-НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST Vetal' » 16 мар 2011, 00:41

Больше не нашел куда это сбросить, так что перенесите, если посчитаете нужным.

Вниманию, заинтересованных лиц!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 березня 2011 р. № 246

Питання нарахування податку на додану
вартість, що сплачується до державного бюджету
переробними підприємствами за реалізовані ними
молоко, молочну сировину та молочні продукти, м’ясо
і м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин,
закуплених у живій вазі
, а також виплати і
використання коштів, що надійшли від його сплати

1. Затвердити Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м’ясо і м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати.

2. Установити, що:
1) залишки коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств, які були відкриті ними в органах Державної казначейської служби для зарахування сум податку на додану вартість з метою виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м’ясо в живій вазі (далі — небюджетні рахунки), використовуються до 1 квітня 2011 р. для виплати дотацій за молоко та м’ясо в живій вазі, поставлені у 2010 році, а після закінчення зазначеного строку спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету;
2) суми податку на додану вартість, визначені до сплати у деклараціях з податку на додану вартість (переробного підприємства) за:
грудень 2010 р., — перераховуються на небюджетні рахунки;
звітні періоди, що передують 2011 року, які до 1 квітня 2011 р. не перераховані на небюджетні рахунки, — спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

3. До 15 квітня 2011 р.:
- переробним підприємствам усіх форм власності закрити небюджетні рахунки, спрямувавши залишки коштів на них до спеціального фонду державного бюджету;
- сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності закрити окремі рахунки в банках, відкриті для зарахування сум дотацій за поставлені переробним підприємствам молоко та м’ясо в живій вазі.

Источник: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/newsnp ... t_stind=41

За это сообщение автора Vetal' поблагодарили: 2
nikki, vins
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 18 мар 2011, 16:26

Если интересно, утвердили:
- форми звіту про рух грошових коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств;
- форми зведеної інформації про рух грошових коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств (по району, районах в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі);
- форми зведеної інформації про рух грошових коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств (по області, Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі);
- форми зведеної інформації про рух грошових коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств в розрізі регіонів
.
Мінагрополітики України, Мінфін України, Державне казначейство, ДПА України; Наказ, Форма, Звіт, Інформація вiд 15.11.2010 № 737/1376/422/874
Зареєстровано: Мін'юст України вiд 12.03.2011 № 300/19038.

На сайте ВРУ.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Печкин » 18 мар 2011, 16:32

Vetal' писал(а): вiд 15.11.2010 № 737/1376/422/874
Зареєстровано: Мін'юст України вiд 12.03.2011 № 300/19038.


Спасибо!
Крассавцы. Оперативненько прогнали документик через минюст :)
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vikakool » 18 мар 2011, 16:39

да, молодцы...
интересно, а по с/х производителям, которые выращивают пшеницу и пр.продукты растениеводства, нет такого постановления??
vikakool
 
Сообщений: 3962
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 842 раз.
Поблагодарили: 576 раз.

UNREAD_POST vikakool » 18 мар 2011, 16:40

срок до 01.04 также означает, что, отправив 30.03 НДС на спецсчет, 30.03 же их нужно потратить
vikakool
 
Сообщений: 3962
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 842 раз.
Поблагодарили: 576 раз.

UNREAD_POST vins » 21 мар 2011, 17:14

Размещу сюда. Может, сельхозникам пригодится :)

ВСУ о нюансах определения статуса сельхозтоваропроизводителя


Постанова Верховного Суду України
21.01.2011 № 21-61а10

...
Оскаржуване рішення ДПІ прийняте на підставі акта від 17 листопада 2006 року № 898/15-2/03889066 про результати документальної невиїзної (камеральної) перевірки поданої Риболовецьким колгоспом скороченої податкової декларації з ПДВ за вересень 2006 року, якою встановлено, що у вказаний період позивач не займався риборозведенням і вирощуванням товарної риби, здійснював лише її вилов, переробку та збут. Тому, на думку податкового органу, названий платник податку не може бути віднесений до категорії сільськогосподарських товаровиробників та не може користуватись пільгою, передбаченою пунктом 11.29 статті 11 Закону № 168/97-ВР, і залишати сплачені ним суми ПДВ у своєму розпорядженні й використовувати їх на придбання матеріально-технічних ресурсів виробничого призначення.

Касаційний суд, залишаючи без змін рішення судів першої й апеляційної інстанцій про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення- рішення ДПІ, виходив із того, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 травня 1999 року № 391-р рибницькі та рибальські, включаючи риболовецькі, господарства, що займаються риборозведенням, вирощуванням товарної риби, виловом, переробкою та збутом власної рибопродукції (незалежно від організаційно-правових форм) є сільськогосподарськими товаровиробниками.

Оскільки Риболовецький колгосп здійснює такий вид діяльності як вилов риби, що відповідно до Державного класифікатору видів економічної діяльності, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26 грудня 2005 року № 375, відноситься до підкласу групи «рибальство, рибництво та пов'язані з ними послуги», то він є риболовецьким господарством, яке відповідно до вищезгаданого розпорядження прирівнюється до сільськогосподарського товаровиробника, і не зобов’язаний при цьому здійснювати усі стадії виробничого процесу, зокрема вирощування риби.

Отже позивач як сільськогосподарський товаровиробник правомірно на підставі пункту 11.29 статті 11 Закону № 168/97-ВР не сплатив ПДВ з операцій по продажу товарів (послуг) власного виробництва до бюджету, а зарахував на спеціальний рахунок.

На думку Верховного Суду України, такий висновок касаційного суду ґрунтується на правильному застосуванні норм матеріального права, оскільки аналіз пункту 11.29 статті 11 Закону № 168/97-ВР у сукупності зі статтею 1 Закону України від 18 січня 2001 року № 2238-III "Про стимулювання розвитку сільського господарства на період 2001-2004 років"; підпунктом 2.15 частини 1 статті 2 Закону України від 24 червня 2004 року № 1877-IV "Про державну підтримку сільського господарства України" та підзаконними актами: розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 травня 1999 року № 391-р, нормами Державного класифікатора видів економічної діяльності, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26 грудня 2005 року № 375, дає підстави вважати, що використання риболовецьким підприємством у виготовленні сільськогосподарської продукції виловленої морської риби як природних ресурсів загального користування не позбавляє таке підприємство статусу сільськогосподарського товаровиробника.

Викладене також відповідає правовій позиції Верховного Суду України щодо застосування норм права при розгляді спорів цієї категорії, висловленій у його постанові від 24 грудня 2010 року (№ 21-57а10) у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Путіна" до Державної податкової інспекції у м. Керчі Автономної Республіки Крим про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 30 мар 2011, 12:45

Вот такое интересное письмо:
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ від 23.03.2011 р. N 8016/7/16-1417

Щодо сплати ПДВ переробними підприємствами

Державним податковим адміністраціям в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі 
Щодо сплати ПДВ переробними підприємствами
(Витяг)
Державна податкова адміністрація України направляє для використання в роботі постанову Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 N 246 (далі - Постанова), якою затверджено Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати (далі - Порядок).
Зазначена Постанова прийнята Кабінетом Міністрів України відповідно до пункту 1 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Підпунктом 1 пункту 2 Постанови передбачено, що залишки коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств, які були відкриті ними в органах Державної казначейської служби для зарахування сум податку на додану вартість з метою виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м'ясо в живій вазі, використовуються до 1 квітня 2011 року для виплати дотацій за молоко та м'ясо в живій вазі, поставлені у 2010 році. Кошти, які після вказаної дати залишаються на небюджетних рахунках переробних підприємств, спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.
Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Постанови до зарахування на небюджетні рахунки підлягають також суми податку на додану вартість, які визначені до сплати переробними підприємствами у декларації з податку на додану вартість за грудень 2010 року.
В разі, якщо переробними підприємствами не забезпечено перерахування на небюджетні рахунки до 1 квітня 2011 року сум податку на додану вартість, які визначені до сплати у деклараціях з податку на додану вартість за звітні періоди, що передують 2011 року, такі суми податку на додану вартість спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.
Відповідно до пункту 3 Постанови до 15 квітня 2011 року переробні підприємства зобов'язані закрити небюджетні рахунки, а сільськогосподарські підприємства усіх форм власності - рахунки в банках, відкриті для зарахування сум дотацій за поставлені переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі.
У зв'язку з прийняттям Постанови втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2010 N 152 "Деякі питання реалізації пункту 11.21 статті 11 Закону України "Про податок на додану вартість" (пункт 4 Постанови).
Порядок нарахування податку на додану вартість, затверджений Постановою, поширюється на операції з реалізації переробними підприємствами молока, молочної сировини та молочної продукції, м'яса і м'ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно). При цьому, якщо попередній порядок нарахування сум податку на додану вартість стосувався лише операцій з реалізації готової продукції, виробленої із сировини, закупленої безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, то діючий Порядок поширюється на операції з реалізації будь-якої готової продукції переробними підприємствами, крім виготовленої із продукції переробки тварин, закуплених не у живій вазі. Дія Порядку також не поширюється на операції з переробки сировини на давальницьких умовах.
Переробні підприємства відповідно до пункту 2 Порядку зобов'язані вести окремий податковий та бухгалтерський облік операцій з реалізації молока, молочної сировини та молочної продукції, м'яса і м'ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно).
Такі операції відображаються переробним підприємством у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), форма якої затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 25.01.2011 N 41 "Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість".
У разі якщо товари/послуги, необоротні активи, виготовлені або придбані, використовуються переробним підприємством частково для виготовлення такої готової продукції, а частково для виготовлення інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з частки використання таких товарів/послуг, необоротних активів в операціях з виготовлення готової продукції та відповідно в інших операціях.
Указаний розподіл відбувається в тому періоді, в якому здійснювалось відповідне виготовлення та/або придбання, а розподілені суми включаються до значень рядків 8.1, 10.1, 11.1 та довідково відображаються у рядках 81, 101, 111 декларації (переробного підприємства).
Податкова декларація з податку на додану вартість (переробного підприємства), разом з декларацією з податку на додану вартість за іншою діяльністю, подається переробним підприємством до органу державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість у порядку і в строки, визначені Кодексом.
Сума податку на додану вартість, визначена до сплати у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), перераховується до спеціального фонду державного бюджету у строки, встановлені розділом V Кодексу для сплати податку на додану вартість. Від'ємне значення суми податку на додану вартість, визначене в податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства) відшкодуванню з бюджету не підлягає та в наступному звітному періоді зменшує суму податку, що спрямовується до спеціального фонду державного бюджету.
...
Заступник Голови Комісії з проведення реорганізації ДПА України, заступник Голови 
 О. М. Любченко 
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 27 май 2011, 10:47

Думаю, многим пригодится.
Постанова КМУ вiд 27.04.11 р. № 523
Про внесення змін до Порядку нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати.

Внести зміни до Порядку нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та
молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 р. N 246 (Офіційний вісник України, 2011 р., N 20, ст. 824), виклавши його в редакції, що додається.
Ггг... Лихо. Только недавно приняли и тут - в новой редакции. В НКУ-то ничего не поменялось.

На сайте ВРУ текст.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 09 янв 2012, 03:03

Еще один документик на тему с\х НДС:

Закон вiд 22.12.2011 № 4268-VI

З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки сільськогосподарських товаровиробників
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Пункт 1 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України ( 2755-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., NN 13-17, ст. 112) викласти у такій редакції:
"1. У період до 1 січня 2015 року податок на додану вартість юридичними особами, які зареєстровані платниками податку на додану вартість, при здійсненні ними операцій з постачання власної виробленої продукції (молока, молочної сировини, молочних продуктів, м'яса, м'ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин (шкур, субпродуктів, м'ясо-кісткового борошна), виготовленої з поставлених молока або м'яса в живій вазі сільськогосподарськими товаровиробниками, визначеними розділом V Кодексу, і фізичними особами, які самостійно вирощують, розводять, відгодовують продукцію тваринництва, визначену розділом V Кодексу (далі - переробні підприємства), справляється з урахуванням таких особливостей:

Скрытый текст: показать
1) норми цього пункту не поширюються на операції з постачання продукції, виготовленої переробними підприємствами з імпортованої сировини, сировини, поставленої не в живій вазі, сировини, що не є сировиною власного виробництва сільськогосподарських товаровиробників, визначених розділом V Кодексу, і фізичних осіб, які самостійно вирощують, розводять, відгодовують продукцію тваринництва, визначену цим Кодексом (далі - сільськогосподарські товаровиробники);
2) податкова накладна покупцю надається в порядку, встановленому розділом V Кодексу;
3) переробне підприємство веде окремий облік операцій з постачання власно виробленої продукції (молока, молочної сировини, молочних продуктів, м'яса, м'ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин (шкур, субпродуктів, м'ясо-кісткового борошна), виготовленої з поставлених молока або м'яса в живій вазі сільськогосподарськими товаровиробниками (далі - продукція), і з постачання інших товарів/послуг, у тому числі продукції, виготовленої із сировини, визначеної у підпункті 1 цього пункту, та складає податкову декларацію з податку на додану вартість і податкову декларацію з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції;
4) переробне підприємство суму сплаченого (нарахованого) податкового кредиту по виготовлених та/або придбаних товарах/послугах, основних засобах, які використовуються частково для виготовлення продукції, а частково для виготовлення інших товарів/послуг, розподіляє виходячи з частки використання таких товарів/послуг, основних засобів в операціях з постачання продукції та відповідно в операціях з постачання інших товарів/послуг, з урахуванням вимог розділу V Кодексу;
5) переробне підприємство операції з вивезення за межі митної території України продукції у митному режимі експорту відображає у податковій декларації з податку на додану вартість і має право на відшкодування з бюджету податку на додану вартість, сплаченого (нарахованого) постачальникам товарів/послуг, вартість яких включена до вартості експортованої продукції. Таке відшкодування здійснюється у загальному порядку;
6) переробне підприємство позитивну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, сплачує до спеціального фонду Державного бюджету України та на спеціальний рахунок, відкритий ним в органі державної казначейської служби, у таких розмірах:
у 2012 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 30 відсотків, а на спеціальний рахунок - у розмірі 70 відсотків;
у 2013 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 40 відсотків, а на спеціальний рахунок - у розмірі 60 відсотків;
у 2014 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 50 відсотків, а на спеціальний рахунок - у розмірі 50 відсотків.
Переробне підприємство суму податку на додану вартість, перераховану на спеціальний рахунок, використовує виключно для виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації за продані ними молоко і м'ясо в живій вазі (далі - компенсація).
Порядок використання сплачених переробними підприємствами сум податку на додану вартість до спеціального фонду Державного бюджету України встановлюється Кабінетом Міністрів України;
7) переробне підприємство від'ємну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, зараховує у зменшення податкових зобов'язань наступних звітних (податкових) періодів;
8) звітним (податковим) періодом є один календарний місяць;
9) переробне підприємство у строки, встановлені пунктом 203.1 статті 203 Кодексу, подає до органу державної податкової служби податкову декларацію з податку на додану вартість і податкову декларацію з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції за місцем реєстрації переробного підприємства. У податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції окремо відображаються сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню на спеціальний рахунок для виплати компенсації, та сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до спеціального фонду Державного бюджету України;
10) перерахування суми податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробного підприємства для виплати компенсації здійснюється переробним підприємством до 15 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом, до спеціального фонду Державного бюджету України - у строки, встановлені пунктом 203.2 статті 203 Кодексу.
Для підтвердження перерахування сум податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробне підприємство разом з податковою декларацією з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції надає реєстр платіжних доручень про фактично зараховані на такий спеціальний рахунок кошти за звітний (податковий) період і виписку територіального органу Державного казначейства з такого рахунка;
11) сума компенсації розподіляється між сільськогосподарськими товаровиробниками за поставлене ними молоко або м'ясо в живій вазі переробним підприємством щомісяця згідно з Розрахунком розподілу суми компенсації з урахуванням наступного:
а) компенсація для кожного сільськогосподарського товаровиробника визначається з урахуванням коефіцієнта, розрахованого як співвідношення суми компенсації, визначеної у податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, до вартості закуплених молока або м'яса в живій вазі без урахування податку на додану вартість;
б) визначений коефіцієнт застосовується до всіх сільськогосподарських товаровиробників на гривню вартості поставленого молока або м'яса в живій вазі без урахування податку на додану вартість.
Форма Розрахунку розподілу суми компенсації та порядок його заповнення затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики та продовольства України за попереднім погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів;
12) виплата компенсації сільськогосподарським товаровиробникам (юридичним особам за платіжними дорученнями шляхом перерахування на їх окремі рахунки, відкриті в обслуговуючих банках, фізичним особам - готівкою безпосередньо з каси переробного підприємства або згідно з договорами доручення) здійснюється переробним підприємством до 20 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом.
Підтвердженням виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації є Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам.
Форма Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам та порядок її заповнення затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики та продовольства України за попереднім погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів;
13) суми податку на додану вартість, не перераховані на спеціальний рахунок або перераховані з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, а також суми компенсації, не виплачені сільськогосподарським товаровиробникам або виплачені з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, вважаються такими, що використані не за призначенням і підлягають стягненню до державного бюджету;
14) суми компенсації не включаються сільськогосподарськими товаровиробниками - платниками податку на додану вартість до бази оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання молока і м'яса в живій вазі".
II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року.
2. Установити, що до затвердження форми Розрахунку розподілу суми компенсації та форми Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам, передбачених в абзацах двадцять другому та двадцять п'ятому розділу I цього Закону, переробні підприємства розраховують суму компенсації та виплачують її у порядку, встановленому цим Законом, за довільними формами таких Розрахунку та Відомостей.
3. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
відповідно до своєї компетенції забезпечити прийняття нормативно-правового акта, передбаченого цим Законом;
забезпечити перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
Президент України В.ЯНУКОВИЧ
м. Київ, 22 грудня 2011 року N 4268-VI { Дoкумeнт взятo з сайту "Законодавство України" }
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST aneli » 20 янв 2012, 22:28

очень необходима консультация!
если вопрос не по теме прошу простить!
наше предприятие является с/х производителем (рыбная отрасль), продукцию реализует по договору с отсрочкой платежа, но налоговые обязательства ставим по первому событию -отгрузка товара. денежные средства должны перечислить на спец счет, но у нас отсрочка платежа, денег по факту нет,налоговики ставят недоимку по с/х НДС,что делать?
aneli
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 янв 2012, 22:13
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 20 янв 2012, 23:55

Надо платить, закон есть закон.
Планируйте сроки оплаты с таким расчетом, чтобы у вас были деньги на уплату налогов.
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST aneli » 21 янв 2012, 10:25

это понятно что закон есть закон,но реальная ситуация такова,что отсрочку приходиться делать на месяц,а срок платежа проходит
aneli
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 янв 2012, 22:13
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 21 янв 2012, 12:27

Заводите на счет финпомощь от кого-нибудь....
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST LLM » 21 янв 2012, 22:27

В мене питання з приводу сплати ПДВ зі спецрахунку (я сільгоспвиробник), які необхідно зробити бух.проводки, в мене на ДТ 6415 зависає велика сума, можливо в кого є підборочка проводок, буду вдячна
LLM
 
Сообщений: 36
Зарегистрирован: 06 сен 2011, 21:42
Благодарил (а): 21 раз.
Поблагодарили: 9 раз.

UNREAD_POST Печкин » 03 фев 2012, 15:49

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
від 02.02.2012 р. N 3213/15-3117

Державні податкові служби в Автономній Республіці Крим,
областях, мм. Києві та Севастополі

Щодо забезпечення виконання норм
Закону України № 4268-VI

В И Т Я Г

У зв’язку з прийняттям Закону України від 22.12.2011 року № 4268-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки сільськогосподарських товаровиробників» (далі – Закон № 4268) Державна податкова служба України повідомляє.
Законом України у № 4268-VI, який набрав чинність з 1 січня 2012 року, внесено зміни до пункту 1 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо механізму виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації за продані ними молоко і м’ясо в живій вазі.
Відповідно до Закону № 4268 позитивна різниця між сумою податкових зобов’язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена у податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, повинна сплачуватися переробними підприємствами до спеціального фонду Державного бюджету України та на спеціальний рахунок, відкритий ними в органі державного казначейства у таких розмірах:
у 2012 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 30 відсотків, а на спеціальний рахунок – у розмірі 70 відсотків;
у 2013 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 40 відсотків, а на спеціальний рахунок – у розмірі 60 відсотків;
у 2014 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 50 відсотків, а на спеціальний рахунок – у розмірі 50 відсотків.
Крім того, згідно з нормами Закону № 4268 у разі здійснення операцій з вивезення за межі митної території України продукції у митному режимі експорту переробне підприємство відображає їх у податковій декларації з податку на додану вартість і має право на відшкодування з бюджету податку на додану вартість, сплаченого (нарахованого) постачальникам товарів/послуг, вартість яких включена до вартості експортованої продукції. Таке відшкодування здійснюється у загальному порядку.
Переробне підприємство у строки, встановлені пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, подає до органу державної податкової служби податкову декларацію з податку на додану вартість і податкову декларацію з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції за місцем реєстрації переробного підприємства. У податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції окремо відображаються сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню на спеціальний рахунок для виплати компенсації, та сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до спеціального фонду Державного бюджету України.
Таким чином, нарахування податку на додану вартість переробними підприємствами проводиться по трьох напрямках:
1. до Державного бюджету ( по операціях постачання товарів/послуг, відмінних від постачання продукції, виробленої з молока і м’яса в живій вазі, поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками);
2. до спеціального фонду Державного бюджету (30% - у 2012 році, 40% - у 2013 році, 50 % - у 2014 році по операціях з постачання продукції, виробленої з молока і м’яса в живій вазі, поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками);
3. на спеціальний рахунок для виплати компенсації сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними молоко і м’ясо в живій вазі (70% - у 2012 році, 60% - у 2013 році, 50 % - у 2014 році по операціях з постачання продукції, виробленої з молока і м’яса в живій вазі, поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками ).
При цьому переробне підприємство суму податку на додану вартість, перераховану на спеціальний рахунок, повинно використовувати виключно для виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації за продані ними молоко і м’ясо в живій вазі.
Перерахування суми податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробного підприємства для виплати компенсації здійснюється переробним підприємством до 15 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом, до спеціального фонду Державного бюджету України - у строки, встановлені пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України.
Для підтвердження перерахування сум податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробне підприємство разом з податковою декларацією з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції надає реєстр платіжних доручень про фактично зараховані на такий спеціальний рахунок кошти за звітний (податковий) період і виписку територіального органу Державного казначейства з такого рахунка.
Стосовно форми декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), в лютому 2012 року (за звітний період – січень) буде діяти форма, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 25.11.11 № 1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20.12.11 за № 1490/20228 (далі - наказ № 1492).
Щодо відкриття додаткових КОР для переробних підприємств, в яких будуть відображатися нараховані суми ПДВ, що підлягають перераховуванню на спеціальний рахунок, та розподілу задекларованих сум по деклараціях переробного підприємства, поданих за формою затвердженою наказом № 1492, на дві КОР (спеціальний фонд Державного бюджету та спеціальний рахунок), регіональні органи ДПС будуть повідомлені додатково.
Платники зобов’язані самостійно розподілити нараховану суму ПДВ (рядок 17 декларації з ПДВ (переробного підприємства) за січень 2012 року) та 30% перерахувати до спеціального фонду Державного бюджету, 70% - на спеціальний рахунок, який необхідно для цього попередньо відкрити.
Суми податку на додану вартість, що підлягають перерахуванню переробними підприємствами на спеціальні рахунки для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам, заносяться до облікової та звітної інформаційних систем органів ДПС граничним терміном подання декларації до органу ДПС, встановленим пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України.

Заступник Голови А.П. Ігнатов
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарили: 2
svetlana Pr, vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, Kamillfo, lily27, serega_1975, Ya