Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Сельхоз-НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST налоговик » 24 сен 2015, 11:40

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 16.09.2015 р. N 19763/6/99-99-19-03-02-15

Державна фіскальна служба України розглянула лист платника податку щодо застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ, визначеного пунктом 152 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі - ПКУ), при здійсненні операцій з постачання зернових культур товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД та повідомляє.

Згідно з пунктом 152 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ тимчасово до 31 грудня 2017 року включно від оподаткування податком на додану вартість звільняються операції з постачання на митній території України зернових культур товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД, крім першого постачання таких зернових та технічних культур сільськогосподарськими підприємствами - виробниками та підприємствами, які безпосередньо придбали такі зернові та технічні культури у сільськогосподарських підприємств - виробників.

Норми пункту 152 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ не застосовуються до операцій з постачання зернових культур товарної позиції 1006 та товарної підкатегорії 1008 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД і такі операції оподатковуються ПДВ у порядку, встановленому ПКУ.

Відповідно до пункту 209.6 статті 209 ПКУ сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

Таким чином, якщо платник податку для цілей оподаткування ПДВ не відноситься до сільськогосподарських підприємств (вартість сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених протягом 12 місяців, становить менше 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг), то операції з постачання власно вирощених зернових культур товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД, звільняються від оподаткування ПДВ (за виключенням операцій з реалізації зернових культур товарної позиції 1006 та товарної підкатегорії 1008 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, які оподатковуються за ставкою 20 відсотків).

У випадку, якщо в платника податку вартість сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених протягом 12 місяців, становить більше 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, то операції з постачання власно вирощених зернових культур товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД підлягають оподаткуванню за ставкою 20 відсотків.

Також повідомляємо, що у разі якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних.

Голова

Р. М. Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST налоговик » 30 окт 2015, 14:44

Лист ДФС від 28.10.2015 № 22781/6/99-95-42-01-16-01

Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо порядку складання підприємством податкової накладної на суму перевищення фактичної собівартості сільськогосподарської продукції над договірною вартістю реалізації продукції і повідомляє таке.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість (далі – ПДВ) та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками – суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) за винятком:

товарів (послуг), ціни на які підлягають державному регулюванню;

газу, який постачається для потреб населення.

Оподаткування ПДВ операцій з постачання власної сільськогосподарської продукції протягом року проводиться підприємством виходячи з вартості такої продукції, обрахованої на підставі планових показників, які визначаються при складанні зведеного плану на поточний рік.

Фактичну собівартість власно виробленої сільськогосподарської продукції підприємство визначає в кінці року відповідно до Методичних рекомендацій з планування, обліку і калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) сільськогосподарських підприємств, затверджених наказом Міністерства аграрної політики України від 18.05.2001 № 132 (далі – Методичні рекомендації № 132).

Відповідно до пункту 6.1 Методичних рекомендацій № 132 фактична собівартість продукції (робіт та послуг) в сільськогосподарських підприємствах розраховується в цілому за рік, крім продукції (робіт, послуг) допоміжних виробництв, фактична собівартість яких визначається щомісяця.

Крім того, Методичними рекомендаціями № 132 визначено, що продукція власного виробництва поточного року відноситься на витрати за плановою собівартістю з коригуванням її в кінці року до рівня фактичних витрат.

Враховуючи зазначене, сільськогосподарське підприємство при здійсненні операцій з постачання власно виробленої сільськогосподарської продукції визначає податкові зобов’язання з ПДВ виходячи з договірної вартості такої сільськогосподарської продукції та складає за такою операцією податкову накладну, яку реєструє в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надає покупцю на його вимогу.

Якщо платник податку визначає планову собівартість сільськогосподарської продукції і при постачанні такої продукції її договірна вартість є меншою, ніж планова собівартість, то платник податку додатково складає податкову накладну на суму перевищення планової собівартості продукції над її договірною вартістю (з типом причини «17»), яка підлягає реєстрації в ЄРПН.

Після визначення фактичної собівартості власно виробленої сільськогосподарської продукції, податкові зобов’язання, які були визначені при постачанні такої продукції, мають бути відкориговані шляхом складання розрахунку коригування до податкових накладних, які були складені протягом зазначеного періоду з типом причини «17» (на суму перевищення планової собівартості над договірною):

у бік збільшення – на суму перевищення фактичної собівартості над плановою, якщо фактична собівартість виявиться більшою за планову;

у бік зменшення на суму перевищення планової собівартості над фактичною – якщо фактична собівартість виявиться меншою за планову.

Якщо платник податку не обраховує планову собівартість продукції або договірна вартість поставленої сільськогосподарської продукції перевищує планову собівартість, а фактична собівартість продукції, обрахована платником, перевищує договірну вартість поставленої сільськогосподарської продукції, то платник податку на дату розрахунку фактичної собівартості повинен скласти податкову накладну на суму перевищення фактичної собівартості над договірною вартістю з типом причини «17», зареєструвати її в ЄРПН та збільшити податкові зобов’язання на зазначену суму.

Податкові накладні, складені на суму перевищення собівартості (планової/фактичної) над договірною вартістю поставленої сільськогосподарської продукції власного виробництва, включаються до складу податкових зобов’язань з ПДВ та відображаються у податковій декларації з ПДВ, за якою здійснюються розрахунки з бюджетом. При цьому такі податкові накладні не дають право покупцю сільськогосподарської продукції - платнику податку на збільшення податкового кредиту.

Голова Р.М. Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST налоговик » 24 дек 2015, 19:00

Скорее всего будет так

растениеводство: 85 в бюджет
свиноводство и птицеводство: 50 в бюджет
скотоводство: 20 в бюджет
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 25 дек 2015, 09:41

Не так, 85 в бюджет не по всьому рослинництву, а лише на зернові товарні позиції 1001-1008 та технічні 1205-1206.
На інші товарні позиції рослинництва і здається послуги (наприклад, збір врожаю) - 50 % в бюджет
Свинарство і птахівництво - 50 % в бюджет.
Молоко та ВРХ - 20 % в бюджет.

Я особисто слухав Южаніну на вчорашньому засіданні, всі ці поправки до ст. 209 ПК приймались з її голосу.
Але хотілось би побачити фінальну редакцію статті 209.

За это сообщение автора fgrubin поблагодарил:
налоговик
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST налоговик » 25 дек 2015, 11:08

fgrubin писал(а):Не так, 85 в бюджет не по всьому рослинництву, а лише на зернові товарні позиції 1001-1008 та технічні 1205-1206.
На інші товарні позиції рослинництва і здається послуги (наприклад, збір врожаю) - 50 % в бюджет
Свинарство і птахівництво - 50 % в бюджет.
Молоко та ВРХ - 20 % в бюджет.

Я особисто слухав Южаніну на вчорашньому засіданні, всі ці поправки до ст. 209 ПК приймались з її голосу.
Але хотілось би побачити фінальну редакцію статті 209.


Спасибо за уточнение
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 25 дек 2015, 12:22

Зы стенограми:
перший виступ Южаніної
ЮЖАНІНА Н.П. Прошу тоді трохи потерпіти.

Третє. У пункті 47. Перше. Підпункт 1 викласти в такій редакції. Перше.
Пункт 209.2 викласти в такій редакції:
209.2 Позитивна різниця між сумою податкових зобов'язань звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту звітного податкового періоду визначного:
"а", по операціям з сільськогосподарськими товарами, послугами, крім операцій із зерновими та технічними культурами, зазначеними у підпункті "б" цього пункту підлягає перерахуванню: до Державного бюджету України в розмірі 50 відсотків, на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами, суб'єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 50 відсотків;
"б". По операціях із зерновими культурами товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТЗЕД та технічними культурами товарних позицій 1205 і 120600 згідно з УКТЗЕД підлягає перерахуванню: до Державного бюджету України у розмірі 85 відсотків, на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємства, суб'єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 15 відсотків.

209.2.1. Сільськогосподарські підприємства для забезпечення перерахування зазначеного у пункті "а" підпункті "а" пункту 209.2 цієї статті зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до Державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Підпункт "б". У підпункті "б" пункту 209.2 цієї статті зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкриті для перерахування коштів до Державного бюджету та на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів для здійснення операцій з постачання зернових та технічних культур.

209.2.2. Кошти, зараховані на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, зазначені в підпункті 209.2.1 пункту 209 цієї статті, автоматично протягом наступного операційного дня за днем, в якому кошти надійшли на такі рахунки, перераховується органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів у таких розмірах: а) з рахунків, зазначених у підпункті "а" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, 50 відсотків – на рахунки платників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, 50 відсотків – на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; б) з рахунків, зазначених у підпункті "б" підпункту 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, 85 відсотків – на рахунки платників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, 15 відсотків – на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

209.2.3 Для перерахування до державного бюджету України коштів, зарахованих на рахунки платників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, з рахунків платників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, зазначених у підпункті 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначається назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника, звітний період та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету, зазначена в податковій декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування за звітний податковий період.

На підставі такого реєстру орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, не пізніше останнього дня строку, встановленого цим кодексом, для самостійної сплати податкових зобов'язань перераховує суми податку до бюджету.

Суми податку на додану вартість, що підлягають перерахуванню на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, які спеціальні рахунки відкриті, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, не підлягають сплаті до бюджету та повністю залишаються в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для використання у виробництві сільськогосподарських товарів, послуг. Такі суми коштів акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на таких рахунках у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

209.2.4 Сільськогосподарські підприємства, суб'єкти спеціального режиму оподаткування у строки, встановлені цим кодексом, для самостійної сплати податкових зобов'язань повинні забезпечити перерахування на їх рахунки у системі електронного адміністрування податку, зазначені у підпункті 209.2.1 пункту 209.2 цієї статті, коштів у розмірі, достатньому для перерахування до Державного бюджету та на спеціальний рахунок на підставі поданої податкової декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування протягом звітного (податкового) періоду.

Проведення сільськогосподарськими підприємствами – суб'єктами спеціального режиму оподаткування розрахунків з бюджетом за іншими операціями, здійсненими протягом звітного (податкового) періоду не в межах спеціального режиму оподаткування, здійснюється у порядку, передбаченому статтею 200 цього кодексу.

Друге. Після пункту 1 доповнити новим підпунктом 2 такого змісту. Підпункт 2. " У підпункті "а" підпункту 209.15… (Шум у залі)

Не можна, залишилось трошки.

У абзаці другому слова "сільськогосподарських товарів/послуг" замінити словами "сільськогосподарських товарів/послуг, у тому числі зернових культур товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД.

Після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту: "В разі якщо товари/послуги, основні фонди виготовлені та/або придбані, використовуються сільськогосподарським підприємством частково для виготовлення зернових культур товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТ ЗЕД, а частково для інших сільськогосподарських товарів/послуг, то сума сплаченого податкового кредиту розподіляється виходячи з питомої ваги вартості таких зернових і технічних культур у загальній вартості усіх сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних періодів.

Третє. Пункт 2 вважати підпунктом 3.

(Шум у залі)
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 25 дек 2015, 12:28

Другий виступ Южаніної:
:43:13

ЮЖАНІНА Н.П.

Шановні колеги, ми наразі закінчили узгоджувати пропозиції і позиції і хочу додати до того, що я проголошувала не так давно з цієї трибуни, сьогодні, мається на увазі. Пропозиції, які лунали від депутатів в залі, залишаємо тільки пропозицію Княжицького щодо продовження пільги по ПДВ на 1 рік, норму вже зараз не буду називати.

І до того, додаємо наступну, я вам дуже багато читала щодо врегулювання питання щодо спеціального режиму оподаткування ПДВ. Зараз я хочу тільки наголосити на тій домовленості, яка досягнута щодо пропорцій. А всі зміни до відповідних пунктів я не буду повторювати, тому що технічно вони будуть знову ж такі ж самі, тільки пропорція буде змінена.

Отже, щодо пропорцій, яка залежить від виду сільськогосподарської продукції, що реалізується сільгоспвиробником. При реалізації зернових та технічних культур 15 відсотків – на спеціальні рахунки с/г підприємств, 85 відсотків зараховуються на основний електронний рахунок, з якого після подачі декларації по спецрежиму задекларовані суми перераховуються в бюджет, а зайві повертаються.
При реалізації с/г продукції іншої, чим зернові та технічні, і за виключенням ВРХ та молока, пропорція 80 відсотків – на спеціальні рахунки с/г підприємств і 20 відсотків – на основний електронний рахунок з послідуючим перерахуванням в бюджет. Все інше, крім зернових та технічних, ВРХ та молока – 50 на 50: 50 – в бюджет, 50 – на спеціальні рахунки с/г підприємств. Всі зрозуміли? ВРХ та молоко: 80 залишається аграріям.

Щодо... А?

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

ЮЖАНІНА Н.П. Да. Іще раз повторюю, тому що зернові: 15 – на с/г підприємствам, 85 – в бюджет. ВРХ і молоко: 80 – підприємствам і тільки 20 – в бюджет.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

ЮЖАНІНА Н.П. Ні, не так, я правильно сказала. І інші – 50 на 50. Всім зрозуміло?
Тепер, спільна діяльність залишається без змін. У "Укргазвидобування" залишається без змін.
Ще одне питання. Необхідно внести технічні корегування, пов'язані з реєстром відшкодування ПДВ. Вони будуть стосуватися того блоку, що у нас є перехідний період, заборгованість по бюджету, бюджету по відшкодуванню ПДВ. Зараз експортери пропонують залишити частково автоматичне відшкодування саме тим, в кого експортна складова складає більше 40 відсотків. Тобто в реєстрі залишити частково місце саме для таких платників, тобто першочерговість.

Це всі домовленості, які тільки що прозвучали.


В цьому виступі Южаніна не розділяла по товарним позиціям зернові та технічні, але я думаю, що все ж таки, малось на увазі товарні позиції по зернових 1001-1008 згідно з УКТЗЕД та по технічних - 1205 і 120600 згідно з УКТЗЕД
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 25 дек 2015, 12:30

Третій виступ Южаніною, після якого було проголосовано закон:
16:31:43

ЮЖАНІНА Н.П.

Шановні колеги…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Увага! Увага!

ЮЖАНІНА Н.П. Шановні колеги, ми до перерви з вами зупинилися і розійшлись в поглядах щодо застосування нової системи адміністрування ПДВ через відкриті реєстри відшкодування ПДВ.

Тому зараз в процесі дискусії, професійної дискусії і так як ми розібрали все по полицям, ми вийшли на таке компромісне рішення. Пропонується створити 2 публічних відкритих реєстри з однаковою системою хронологічного відшкодування ПДВ.

Перший реєстр для суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідають критеріям автоматичного відшкодування.

При цьому з критеріїв автоматичного відшкодування ми приберемо норму, яка дозволяла знаходитись там і суб'єктам підприємницької діяльності, які не були експортерами, а лише мали інвестиції у розмірі 3 мільйонів гривень на рік. Ми в цьому критерії залишаємо лише тих, у кого є експертні операції більше чим на 40 відсотків. Крім того, в критеріях автоматичного відшкодування ПДВ ми прибираємо критерій, вірніше його перетворюємо у наступне. Із автоматичного відшкодування випадали ті суб'єкти, які мали податковий борг, і це дозволяло спекулювати цією нормою. Так от сума відшкодування суб'єктам підприємницької діяльності, які підпадають під критерії автоматичного відшкодування, буде здійснюватися за мінусом того податкового боргу, який в нього рахується. Тим більше, якщо ви звернули увагу, уже в тому тексті, який ми проговорили, є норма про можливість зарахування суми бюджетного відшкодування в рахунок інших платежів. Тому це ще раз підкреслює, що така опція як виключення із автоматичного відшкодування пропаде, такого механізму в руках податківців не буде. І другий прозорий реєстр з хронологічним порядком відшкодування буде для всіх інших платників і для тих експортерів, у яких обсяг невеликий, і для наших українських виробників, які мають право на бюджетне фінансування із-за вхідного податкового кредиту, наприклад, імпортного.

Тому два прозорі реєстри за однаковою системою. Ми зараз говорили, що це буде правильно ще і з точки зору того, що швидкість подачі декларацій маленькими суб'єктами і середніми на багато легша чим великими підприємствами. Тому і тут ми нібито так підійдемо більш справедливо до створення реєстрів в рамках платників по категоріям, нібито так. Тому саме пропонуємо щодо реєстру запровадити таку систему з 1 лютого 2016 року. Тому що для цього треба перебудувати всю систему електронного обліку, яка є.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Дякую, Ніна Петрівна.

Шановні колеги народні депутати, пропозиція наступна: з поправкою і пропозиціями, які оголосила Ніна Петрівна Южаніна, включно з поправкою Миколи Княжицького, за основу та в цілому з техніко-юридичними правками.

Я прошу всіх сконцентруватись, підготуватись до голосування. Я хочу, щоб ви розуміли, що це надзвичайно відповідальне голосування. Ми маємо йти далі, і країна має отримати бюджет. Голосуємо, шановні колеги, за основу і в цілому відповідно до моєї пропозиції з техніко-юридичними правками.

Готові? Голосуємо. За основу та в цілому з техніко-юридичні правки з відповідними пропозиціями під стенограму. Голосуємо і прошу підтримати всіх. Голосуємо.

16:36:18

За-251

Закон ухвалено
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 28 дек 2015, 17:24

Неможливо знайти остаточну редакцію проголосованого з голосу пункту 209.2 ПКУ.
У фейсбуці запитував у Олександра Кірша про кінцеву редакцію цього пункту.
Ось його відповідь:
У меня на руках ее нет. Принимали с голоса с заверениями, что с аграриями договорились.
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 28 дек 2015, 17:37

Мені цікаво, чи збереглось в остаточній редакції те, що лише по операціях із зерновими культурами товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТЗЕД та технічними культурами товарних позицій 1205 і 120600 будемо платити 85 % в бюджет?
Бо є й інші технічні культури, з іншими кодами товарних позицій, наприклад - соя, льон, нут.

Якщо аналізувати другий виступ Южаніної, то бачимо таку фразу:
я вам дуже багато читала щодо врегулювання питання щодо спеціального режиму оподаткування ПДВ. Зараз я хочу тільки наголосити на тій домовленості, яка досягнута щодо пропорцій. А всі зміни до відповідних пунктів я не буду повторювати, тому що технічно вони будуть знову ж такі ж самі, тільки пропорція буде змінена.


Я правильно розумію, що редакція п. 209.2 залишається такою, яку вона повідомила в першому виступі, а отже там є перелік товарних позицій?
fgrubin
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Гасюк » 28 дек 2015, 20:14

А у Южаниной в фейсбуке никто не спрашивал?))))
Гасюк
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 22 мар 2012, 10:15
Благодарил (а): 23 раз.
Поблагодарили: 8 раз.

UNREAD_POST налоговик » 05 янв 2016, 17:32

Лист ДФСУ від 18.12.2015 № 11835/П/99-99-17-02-02-14

Державна фіскальна служба України розглянула звернення _______щодо оподаткування податком на додану вартість обсягів реалізації кукурудзи та соняшнику і відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) повідомляє.

Згідно із частиною другою п. 185.1 ст. 185 ПКУ об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.

Постачання товарів – це будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду (п.п. 14.1.191 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Відповідно до п. 189.12 ст. 189 ПКУ у випадках, коли платник податку здійснює операції з постачання особам, які не зареєстровані як платники податку, сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки, раніше придбаних (заготовлених) таким платником податку у фізичних осіб, які не є платниками цього податку, об’єктом оподаткування є торгова націнка (надбавка), встановлена таким платником податку.

Для застосування зазначеного порядку оподаткування необхідно, щоб виконувалися такі умови:

продукція або продукти її переробки мають класифікуватися як сільськогосподарські;

продукція та продукти її переробки реалізуються у тому вигляді, у якому їх було придбано, тобто проведення технологічних процесів, пов’язаних з її обробкою, доробкою, переробкою тощо, не повинно бути;

придбання продукції та продуктів її переробки здійснено лише у фізичних осіб, які не є платниками податку на додану вартість;

продаж здійснюється виключно неплатникам податку на додану вартість.

В інших випадках реалізація продукції є операцією з постачання товарів, яка відповідно є об’єктом оподаткування ПДВ та по якій у платника виникають податкові зобов’язання.

Разом з тим пунктом 152 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ встановлено, що тимчасово, до 31 грудня 2017 року включно, від оподаткування ПДВ звільняються операції з постачання на митній території України зернових культур товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД, крім першого постачання таких зернових та технічних культур сільськогосподарськими підприємствами – виробниками та підприємствами, які безпосередньо придбали такі зернові та технічні культури у сільськогосподарських підприємств – виробників.

Норми п. 152 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ не застосовуються до операцій з постачання зернових культур товарної позиції 1006 та товарної підкатегорії 1008 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД і такі операції оподатковуються ПДВ у порядку, встановленому ПКУ.

Зазначений пункт внесено змінами до ПКУ, які набрали чинності з 01.01.2015 згідно із Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Відповідно до п. 151 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ аналогічна норма звільнення від оподаткування операцій з постачання на митній території України зернових культур товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД діяла до 31 грудня 2014 року включно.

Отже, операції з постачання на митній території України зернових культур товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД, технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТ ЗЕД фізичними особами – підприємцями звільняються від оподаткування.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 ПКУ до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 ПКУ (п. 198.6 ст. 198 ПКУ).

Таким чином, операції з придбання фізичними особами – підприємцями зернових культур товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД, технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТ ЗЕД у сільськогосподарських підприємств – виробників або у підприємств, які безпосередньо придбали такі зернові та технічні культури у сільськогосподарських підприємств – виробників, є оподатковуваними операціями та дають право на формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, зареєстрованих такими постачальниками в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п. 209.6 ст. 209 ПКУ для цілей оподаткування ПДВ сільськогосподарським підприємством вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарським товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

З метою підтвердження того факту, що постачальник належить до сільськогосподарських підприємств – виробників, покупцю необхідно звернутися до відповідних територіальних органів Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Крім того, на офіційному веб-порталі ДФС функціонує електронний сервіс «Дані реєстру платників ПДВ», де відображається інформація про реєстрацію певного платника як суб’єкта спеціального режиму оподаткування (http://sfs.gov.ua/reestr_new).

Всі суми податку на додану вартість, нараховані (сплачені) при придбанні товарів/послуг, відображаються в розділі ІІ податкової декларації з податку на додану вартість (далі – декларація), форма та порядок заповнення якої затверджені наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966 (далі – наказ № 966).

Згідно із п.п. 1 п. 4 наказу № 966 до розділу II «Податковий кредит» (рядки 10 – 15 декларації) включаються обсяги придбання (виготовлення, будівництва, спорудження, створення) з податком на додану вартість або без податку на додану вартість товарів/послуг, необоротних активів на митній території України, ввезених на митну територію України товарів, необоротних активів, отриманих на митній території України від нерезидента послуг з метою їх подальшого використання у межах господарської діяльності платника податку, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності або придбані з метою використання для постачання послуг за межами митної території України, та послуг, що здійснюються за межами митної території України з урахуванням їх місця постачання відповідно до п.п. 186.2, 186.3 ст. 186 ПКУ, окремо за напрямами використання (здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню, звільнені від оподаткування, не є об'єктом оподаткування).
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 янв 2016, 10:29

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

05.01.2015 р. № 203/7/99-99-19-03-02-17


Про особливості застосування спеціального режиму оподаткування в сільському господарстві у 2016 році

Державна фіскальна служба України у зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України (далі – Кодекс) Законом України від 24 грудня 2015 року "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" повідомляє про окремі особливості перерахування у 2016 році коштів на додаткові електронні рахунки, відкриті суб’єктами спеціального режиму оподаткування в сільському господарстві.

Відповідно пункту 209.2 статті 209 розділу V Кодексу, з урахуванням внесених змін, позитивна різниця між сумою податкових зобов’язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена по окремих видах сільськогосподарських операцій, перераховується до Державного бюджету України та на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств у різних частках залежно від виду продукції:

а) по операціях із сільськогосподарськими товарами/послугами, крім операцій із зерновими та технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва (далі – інша сільськогосподарська продукція):

до Державного бюджету України у розмірі 50 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 50 відсотків;

б) по операціях із зерновими та технічними культурами підлягає перерахуванню:

до Державного бюджету України у розмірі 85 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 15 відсотків;

в) по операціях із продукцією тваринництва підлягає перерахуванню:

до Державного бюджету України у розмірі 20 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 80 відсотків.

Для забезпечення розрахунків з бюджетом та перерахування коштів на спеціальні рахунки, сільськогосподарським підприємствам, які станом на 01.01.2016 зареєстровані суб’єктами спеціального режиму оподаткування, відкриваються три додаткові електронні рахунки для кожного з виділених у пункті 209.2 статті 209 розділу V Кодексу видів операцій. Такі рахунки відкриваються на доповнення до вже відкритих суб’єктами спеціального режиму оподаткування рахунків, на які перераховуються кошти для розрахунків з бюджетом (3751) та для перерахування коштів на спеціальні рахунки (3752).

Порядок перерахування коштів на такі рахунки встановлено підпунктом 209.2.1 пункту 209.1 статті 209 розділу V Кодексу.

Для реєстрації податкових накладних, складених починаючи з 01.01.2016, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та для сплати сум ПДВ до бюджету та на спеціальні рахунки при здійсненні, починаючи з 1 січня 2016 року, операцій з постачання сільськогосподарської продукції сільськогосподарські товаровиробники повинні забезпечити перерахування необхідних коштів на додаткові електронні рахунки, відкриті для здійснення відповідного виду операцій.

Перерахування коштів з електронних рахунків сільськогосподарських товаровиробників здійснюється в порядку, встановленому підпунктом 209.2.2 пункту 209.2 статті 209 розділу V Кодексу.

При визначенні рахунку, на який необхідно здійснювати перерахування коштів, слід враховувати, що згідно з пунктом 209.19 статті 209 розділу V Кодексу з метою застосування пункту 209.2 і підпункту 209.15.1 пункту 209.15 статті 209 розділу V Кодексу:

зернові культури – зернові культури товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД;

технічні культури – технічні культури товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД;

продукція тваринництва – продукція товарних позицій 0102 і 0401 згідно з УКТ ЗЕД.


Встановлений Кодексом порядок перерахування коштів на електронні рахунки та з електронних рахунків на спеціальні рахунки сільськогосподарських товаровиробників та до державного бюджету застосовується до операцій з постачання сільськогосподарської продукції, що здійснюються починаючи з 1 січня 2016 року включно.

Кошти, необхідні для забезпечення реєстрації складених в 2015 році податкових накладних, які реєструються в ЄРПН після 1 січня 2016 року, перераховуються на додаткові електронні рахунки (3752), які були відкриті сільськогосподарським товаровиробникам у 2015 році. Якщо за результатами останнього звітного періоду 2015 року в податковій звітності з податку на додану вартість (0121 – 0123) визначено суми для перерахування на спеціальний рахунок, і такі суми не було перераховано на додатковий електронний рахунок, або було перераховано не в достатньому розмірі, суми податку, необхідні для перерахування на спеціальний рахунок за результатами подання звітності, також перераховуються на додаткові електронні рахунки (3752), відкриті сільськогосподарським товаровиробникам у 2015 році.

Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві та Міжрегіональному головному управлінню ДФС – Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома платників податку і підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування під час прийняття звітності, проведення масово-роз’яснювальної та контрольно-перевірочної роботи і апеляційних процедур.



В.о. Голови

С.В. Білан

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Гасюк
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5572
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 778 раз.
Поблагодарили: 2478 раз.

UNREAD_POST Гасюк » 12 янв 2016, 19:44

У меня такая каша в голове с этим всем, объясните, по тем культурам, которые за пределами 1001-1008, 1205 и 1206, по ним НДС- весь себе остается или весь в бюджет?
Гасюк
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 22 мар 2012, 10:15
Благодарил (а): 23 раз.
Поблагодарили: 8 раз.

UNREAD_POST Гасюк » 12 янв 2016, 20:50

казначейство уже подсуетилось http://www.unn.com.ua/uk/news/1537242-k ... dpriyemstv нате вам еще три счета
какой ужас нас ждет :? представляю, у кого кроме растениеводства, и коровы, и свиньи и прочая....
А как быть с налоговым кредитом, его теперь придется делить по разным УКТ ВЭД, что ли? это + еще несколько учетов
Гасюк
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 22 мар 2012, 10:15
Благодарил (а): 23 раз.
Поблагодарили: 8 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya

cron