Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Сельхоз-НДС

Путеводитель по разделу. НДС: регистрация, уплата, отчетность. Налоговая накладная, возмещение и т.д.

Модераторы: nikki, kollega, налоговик

UNREAD_POST налоговик » 16 мар 2016, 12:57

налоговик писал(а):
fgrubin писал(а):Вже йде третій місяць нового варіанту спецрежиму, а ми й досі не знаємо, як правильно рахувати питому вагу при розподілі ПК за товари, що придбані для кількох видів діяльності.
Чи враховувати поточний місяць придбання цих товарів при визначенні питомої ваги реалізації?


Как Вам нравится.

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 27.01.2016 р. N 2533/7/99-99-19-03-01-17


Таким чином, у випадку придбання/виготовлення у 2016 році суб'єктами спеціального режиму оподаткування та платниками - сільськогосподарськими підприємствами, які відповідають вимогам пункту 209.18 статті 209 Кодексу, товарів/послуг, основних фондів для їх використання частково для виробництва зернових і технічних культур, та/або частково для виробництва продукції тваринництва, та/або частково для інших сільськогосподарських товарів/послуг, такі платники податку повинні здійснити розрахунок питомої ваги вартості таких зернових і технічних культур, продукції тваринництва та інших сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів (наприклад, при придбанні таких товарів/послуг у березні 2016 року платнику необхідно здійснити такий розрахунок питомої ваги за звітні податкові періоди березень 2015 року - лютий 2016 року).


Но лучше так:

* Дванадцять послідовних звітних (податкових) періодів сукупно (включаючи поточний). Для новоствореного платника - звітний податковий період.


Еще немного :)

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 14.03.2016 №8763/7/99-99-19-03-02-17

Головні управління ДФС в областях, м. Києві,
Міжрегіональне головне управління ДФС
– Центральний офіс з обслуговування великих платників


Про розподіл податкового кредиту сільськогосподарськими підприємствами

Державна фіскальна служба України у зв’язку із численними питаннями, які виникли у платників податку за результатами заповнення та подання податкової звітності з ПДВ за січень 2016 року, щодо порядку розподілу сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування податкового кредиту при придбанні товарів/послуг для використання в операціях з постачання зернових і технічних культур, продукції тваринництва та іншої сільськогосподарської продукції, повідомляє про особливості заповнення податкової звітності з податку на додану вартість, форма та порядок заповнення і подання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (далі – Порядок №21).

Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» починаючи з 1 січня 2016 року для суб’єктів спеціального режиму оподаткування запроваджено часткову сплату сум ПДВ до бюджету та на їх спеціальні рахунки. Розмір суми ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету та перерахуванню на спеціальні/поточні рахунки, залежить від виду сільськогосподарської продукції, що реалізується (зернові та технічні культури, продукція тваринництва, інша сільськогосподарська продукція).

З метою визначення сум ПДВ, що підлягають сплаті до державного бюджету та перерахуванню на спеціальні/поточні рахунки платників, сільськогосподарські підприємства суми податкових зобов’язань та податкового кредиту звітного (податкового) періоду визначають за кожним видом таких операцій.

При цьому у випадку придбання/виготовлення сільськогосподарськими підприємствами товарів/послуг, основних фондів для їх одночасного використання частково для виробництва зернових і технічних культур, та/або частково для виробництва продукції тваринництва, та/або частково для інших сільськогосподарських товарів/послуг, такі платники податку здійснюють розрахунок питомої ваги вартості таких зернових і технічних культур, продукції тваринництва та інших сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів (без урахування поточного звітного (податкового) періоду) (підпункт «а» підпункту 209.15.1 пункту 209.15 статті 209 ПКУ).

Розрахунок питомої ваги вартості кожного виду сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості постачання усіх сільськогосподарських товарів/послуг здійснюється щомісячно у додатку 9 (ДС9) до податкової декларації з ПДВ за формою, затвердженою Порядком № 21, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування.

З урахуванням значення розрахованої питомої ваги сума сплаченого (нарахованого) ПДВ при придбанні/виготовленні товарів/послуг, основних фондів відноситься до податкового кредиту по операціях із зерновими і технічними культурами, та/або операціях з продукцією тваринництва, та/або операціях з іншими сільськогосподарськими товарами/послугами пропорційно частці (питомій вазі), розрахованій у додатку 9 (ДС9) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123».

Для ведення податкового обліку за окремими видами сільськогосподарських операцій у складі податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123» передбачено додаток 10 (ДС10).

Розподіл суми податкового кредиту звітного періоду за видами сільськогосподарських операцій здійснюється у відповідних рядках таблиць 1, 2 та 3 додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121-0123» виходячи з частки, розрахованої у додатку 9 (ДС9).

Сума від’ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів, зазначена у рядку 24 податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123» за грудень 2015 року, розподіляється одноразово між рядками 11.1 таблиць 1, 2 та 3 додатку 10 (ДС10) виходячи з того, для використання в яких саме видах сільськогосподарської діяльності були придбані товари/послуги, за рахунок яких сформоване від’ємне значення з ПДВ за грудень 2015 року. Такий розподіл доцільно здійснити на підставі бухгалтерської довідки.

Якщо за результатами здійснення окремих видів сільськогосподарської діяльності у звітному періоді суб’єктом спеціального режиму оподаткування визначено від’ємне значення суми ПДВ (різниця між податковими зобов’язаннями та податковим кредитом за окремим видом діяльності), така сума від’ємного значення зазначається у рядках 14 відповідних таблиць додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123» та переноситься:

до рядків 19 та 21 податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123» поточного (звітного) періоду;

до рядків 11.1 відповідних таблиць додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»-«0123» наступного звітного періоду.

Голова Р.М. Насіров

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
fgrubin
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 16 мар 2016, 17:19

И все ж таки потрібно розподіляти ПК без врахування поточного періоду.
Але не пояснили як заповнювати додаток 9 за поточний період, чи з врахуванням поточного періоду, чи без врахування.
fgrubin
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Ksena » 17 мар 2016, 07:35

.....платники податку здійснюють розрахунок питомої ваги вартості таких зернових і технічних культур, продукції тваринництва та інших сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів (без урахування поточного звітного (податкового) періоду) (підпункт «а» підпункту 209.15.1 пункту 209.15 статті 209 ПКУ).
....Розподіл суми податкового кредиту звітного періоду за видами сільськогосподарських операцій здійснюється у відповідних рядках таблиць 1, 2 та 3 додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121-0123» виходячи з частки, розрахованої у додатку 9 (ДС9).


З цього листа я зробила наступний висновок: :( Додаток 9, наприклад за лютий - це лютий 15 - січень 16, Додаток 10 - податковий кредит зг. питомої ваги в Дод 9.
А те, що в самому Дод 9 вказано, що враховувати поточний місяць, я так розумію, податківці ігнорують
Ksena
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 13 июл 2011, 14:19
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 17 мар 2016, 11:49

Але ж можна Додаток 9 заповнювати, так, як у ньому написано, тобто з врахуванням поточного періоду, а ПК в поточному періоді розподіляти згідно з Додатком 9 до Декларації попереднього звітного періоду.
fgrubin
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST налоговик » 22 мар 2016, 12:25

22 БЕРЕЗНЯ 2016, 10:25
Інформаційне управління

Комітет з питань податкової та митної політики рекомендує Верховній Раді прийняти за основу проект Закону "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо захисту прав платників податку на додану вартість, в тому числі сільгосптоваровиробників"

Під час засідання Комітету зазначалося, що метою законопроекту №3851-1 є захист законних інтересів сільськогосподарських товаровиробників та інших платників ПДВ, а також запровадження рівних умов відшкодування ПДВ для всіх платників, їх захист від сваволі посадових осіб контролюючих органів при формуванні податкового кредиту.
Законопроектом пропонується: заборонити скасування контролюючим органом сум податкового кредиту за формальними ознаками; запровадити єдиний публічний Реєстр заяв на бюджетне відшкодування; відшкодовувати ПДВ виключно в порядку черговості надходження заяв; відновити та продовжити до 1 січня 2018 року дію спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства.
Проектом також передбачається не застосовувати до суб'єктів спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства фінансових санкцій, які передбачені Податковим кодексом України за допущення "у період з 1 січня 2016 року до набрання чинності цим Законом помилок у податкових деклараціях, в яких відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування".


Скрытый текст: показать
Проект
вноситься народними депутатами України
Гудзенком В. І.
Бакуменком О.Б.
Кучером М.І.
Біловолом О.М.
Мірошніченком І.В.
Лабазюком С.П.
Молотоком І.Ф.
Козаченком Л.П.
Остріковою Т.Г.
Давиденком В.М.
Корнацьким А.О.
Люшняком М.В.
Іллєнком А.Ю.
Дмитренком О.М.
Вітком А.Л.
Юрчишиним П.В.
Козирем Б.Ю.
Дехтярчуком О.В.
Барною О.С.
Кулінічем О.І.
Шипком А.Ф.
Куліченком І.І.
Розенблатом Б.С.
Хланєм С.В.
Гордєєвим А.А.
Нестеренком В.Г.
Заболотним Г.М.
Курячим М.П.
Барвіненком В.Д.
Галасюком В.В.
Парасюком В.З.
Дерев’янком Ю.Б.
Мацолою Р.М.
Македоном Ю.М.
Івченком В.Є.
Довгим О.С.
Гуляєвим В.О.


Закон України
Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо захисту прав платників податку на додану вартість, в тому числі сільськогосподарських товаровиробників
________________________________________________
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 13—17, ст. 112) такі зміни:
1. У підпункті 137.4.1 пункту 137.4 статті 137 та пункті 197.18 статті 197 слово та цифри «статтею 209» замінити словами і цифрами «пунктом 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення».
2. У пункті 198.6 статті 198 абзац перший замінити трьома абзацами такого змісту:
“198.6. Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг:
а) не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу;
б) по зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних податковим накладним/розрахункам коригування до таких податкових накладних з визначеними сумами податку за операціями, що не є об'єктом оподаткування податком або що звільнені від оподаткування відповідно до цього Кодексу та податковим накладним/розрахункам коригування до таких податкових накладних з неправильно вказаним податковим номером платника податку покупця та/або продавця“.
У зв'язку з цим абзаци другий – сьомий вважати відповідно абзацами четвертим – дев'ятим.
3. У статті 200:
1) у пункті 200.7:
в абзаці першому друге речення виключити;
у підпункті 200.7.1:
абзаци перший-третій замінити одним абзацом такого змісту:
“200.7.1. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову та митну політику, формує та веде Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування“;
в абзаці четвертому слова “До таких реєстрів“ замінити словами “До Реєстру“;
в абзаці чотирнадцятому слово “відповідного“ виключити;
в абзаці п'ятнадцятому слова “реєстрів“ та “затверджуються“ замінити відповідно словами “Реєстру“ та “затверджується“.
у підпункті 200.7.2 слова “кожного відповідного“ виключити.
в абзаці першому пункту 200.7.3 слова “реєстри“ та “зазначені“ замінити відповідно словами “Реєстр“ та “зазначений“.
2) пункти 200.19 - 200.21 виключити.
4. У статті 2001:
1) абзаци другий-п'ятий пункту 2001.2 та абзац другий пункту 2001.5 виключити.
2) у пункті 2001.3:
абзац шостий викласти в такій редакції:
«ΣПопРах - загальна сума поповнення з поточного рахунку платника рахунка в системі електронного адміністрування податку, в тому числі рахунка в системі електронного адміністрування податку платника - сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до пункту 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» цього Кодексу, відкритого для перерахування коштів на його спеціальний рахунок, відкритий в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів»;
абзаци восьмий-десятий виключити;
в абзацах тринадцятому та чотирнадцятому слова та цифри «статті 209» замінити словами і цифрами «пункту 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення».
3) в абзаці першому пункту 2001.6 слова і цифри «статтями 200 та 209» замінити словами і цифрами «статтею 200 та пунктом 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення».
5. У пункті 201.10 статті 201:
1) абзац перший викласти в такій редакції:
“201.10. Податкова накладна та/або розрахунок коригування, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (крім випадків, визначених пунктом 198.6 статті 198 цього Кодексу) та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження”;
2) абзац дев'ятнадцятий виключити.
6. Статтю 209 виключити.
7. Підпункт 4 пункту 2 розділу XIX Прикінцеві положення виключити.
8. У розділі XX “Перехідні положення”:
1) у пункті 40 підрозділу 2 слово і цифри «статті 209» замінити словами «пункту 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення»;
2) доповнити підрозділ 2 пунктом 47 такого змісту:
“47. До 1 січня 2018 року резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у підпункті 47.6 цього пункту (далі - сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування податком на додану вартість діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, з урахуванням наступного:
47.1. Згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.
Зазначені суми податку на додану вартість акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках, відкритих в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
Платникам - сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування, додатково відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Для такого акумулювання сільськогосподарські підприємства зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку, відкриті для перерахування коштів на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Кошти, що надійшли на рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника - сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до пункту 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» цього Кодексу, призначений для перерахування коштів на його спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, автоматично перераховуються органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на спеціальний рахунок такого платника протягом операційного дня. Реквізити такого спеціального рахунку платник - сільськогосподарське підприємство, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до пункту 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» цього Кодексу, зобов’язаний зазначати у податковій звітності з податку на додану вартість.
Сільськогосподарські підприємства - суб’єкти спеціального режиму оподаткування у строки, встановлені цим Кодексом для самостійної сплати податкових зобов’язань, повинні забезпечити перерахування на їх рахунок у системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальні рахунки, коштів у розмірі, достатньому для перерахування на спеціальний рахунок на підставі поданої податкової декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування протягом звітного (податкового) періоду.
47.2 Проведення сільськогосподарським підприємством - суб’єктом спеціального режиму оподаткування розрахунків з бюджетом за іншими операціями, здійсненими протягом звітного (податкового) періоду не в межах спеціального режиму оподаткування, здійснюється у порядку, передбаченому статтею 200 цього Кодексу.
47.3. Якщо сума податку на додану вартість, сплачена (нарахована) сільськогосподарським підприємством постачальнику на вартість виробничих факторів, перевищує суму податку, нараховану за операціями з постачання сільськогосподарських товарів/послуг, то різниця між такими сумами не підлягає бюджетному відшкодуванню та зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
47.4. При вивезенні сільськогосподарських товарів у митному режимі експорту сільськогосподарське підприємство - виробник таких товарів/послуг має право на бюджетне відшкодування податку на додану вартість, сплаченого (нарахованого) постачальникам товарів/послуг, вартість яких включається до складу виробничих факторів. Таке відшкодування здійснюється в загальному порядку.
47.5. Платник податку, який придбаває сільськогосподарські товари/послуги в сільськогосподарського підприємства, який обрав спеціальний режим оподаткування, має право збільшити податковий кредит на суму сплаченого (нарахованого) податку в загальному порядку.
47.6. Сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Ця норма діє з урахуванням того, що:
а) для новоутвореного сільськогосподарського підприємства, зареєстрованого як суб'єкт господарювання, який провадить господарську діяльність менше ніж 12 календарних місяців, така питома вага сільськогосподарських товарів/послуг розраховується за наслідками кожного окремого звітного податкового періоду;
б) з метою розрахунку такої питомої ваги до складу основної діяльності сільськогосподарського підприємства не включаються оподатковувані операції з постачання основних фондів, що перебували у складі його основних фондів не менше ніж 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, якщо такі операції не були постійними і не становили окремої підприємницької діяльності.
47.7. Сільськогосподарськими вважаються товари, зазначені у товарних групах 1-24, товарних позиціях 4101, 4102, 4103, 4301 згідно з УКТ ЗЕД, та послуги, які отримані в результаті здійснення діяльності, на яку відповідно до пункту 47.17 цієї статті поширюється дія спеціального режиму оподаткування у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, якщо такі товари вирощуються, відгодовуються, виловлюються або збираються (заготовляються), а послуги надаються, безпосередньо платником податку - суб'єктом спеціального режиму оподаткування (крім придбання таких товарів/послуг у інших осіб), які поставляються зазначеним платником податку - їх виробником.
47.8. Норми цієї статті не поширюються на виробників підакцизних товарів, крім підприємств первинного виноробства, які поставляють виноматеріали (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30).
47.9. Сільськогосподарське підприємство надає покупцю податкову накладну в порядку, встановленому розділом V цього Кодексу.
47.10. Сільськогосподарське підприємство реєструється як суб’єкт спеціального режиму оподаткування з дотриманням правил та у строки, що визначені статтею 183 цього Кодексу для реєстрації платників податку на додану вартість.
У реєстрі суб’єктів спеціального режиму оподаткування, крім відомостей, передбачених для реєстрації платників податку на додану вартість на загальних підставах, повинен міститися перелік видів діяльності такого сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, та дата внесення запису про такі види діяльності.
При оприлюдненні даних з реєстру платників податку на додану вартість згідно з пунктом 183.13 статті 183 цього Кодексу додатково оприлюднюються дані з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування про дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування, перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства із зазначенням дати внесення запису про такі види діяльності, дату виключення з такого реєстру, а також дату, з якої сільськогосподарське підприємство вважається платником зазначеного податку на загальних підставах.
47.11. Якщо суб'єкт спеціального режиму оподаткування поставляє протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно несільськогосподарські товари/послуги, питома вага яких перевищує 25 відсотків вартості всіх поставлених товарів/послуг, то:
а) на таке підприємство не поширюється спеціальний режим оподаткування, встановлений цією статтею. Таке підприємство зобов'язане визначити податкове зобов'язання з цього податку за підсумками звітного податкового періоду, в якому було допущено таке перевищення, і сплатити податок до бюджету в загальному порядку;
б) контролюючий орган виключає таке підприємство з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування та може повторно включити його до такого реєстру після закінчення наступних 12 послідовних звітних податкових періодів за наявності підстав, визначених цією статтею;
в) таке підприємство вважається платником зазначеного податку на загальних підставах з першого числа місяця, в якому було допущено таке перевищення.
Якщо суб'єкти спеціального режиму оподаткування не можуть самостійно покрити збитки, що виникли внаслідок дії обставин непереборної сили, такі суб'єкти мають право продовжити строк застосування спеціального режиму оподаткування без дотримання розміру питомої ваги, встановленої цим пунктом.
Це правило не застосовується, якщо ризики втрати товарів (запасів) були належно застраховані. У такому випадку суми одержаних страхових виплат враховуються при визначенні питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальному обсязі постачання за відповідний звітний період.
Рішення про наявність обставин непереборної сили, перелік суб'єктів, що постраждали внаслідок таких обставин, та терміни застосування спеціального режиму оподаткування без дотримання розміру питомої ваги, встановленої цим пунктом, визначаються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними радами.
Норми цього пункту починають застосовуватися після закінчення терміну, визначеного Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними радами.
47.12. Сільськогосподарське підприємство виключається з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування у разі, коли:
а) підприємство подає заяву про зняття його з реєстрації як суб’єкта спеціального режиму оподаткування та/або про його реєстрацію як платника зазначеного податку на загальних підставах;
б) підприємство підлягає реєстрації як платник податку на загальних підставах;
в) щодо підприємства прийняте рішення про припинення шляхом ліквідації або реорганізації.
За наявності підстав, визначених у підпунктах "а", "б" цього пункту, сільськогосподарське підприємство знімається з реєстрації як суб’єкт спеціального режиму оподаткування з одночасною реєстрацією як платник податку на загальних підставах.
За наявності підстав, визначених у пункті 184.1 статті 184 цього Кодексу (за винятком підстави, визначеної у підпункті "є" пункту 184.1 статті 184 цього Кодексу), проводиться анулювання реєстрації сільськогосподарського підприємства як платника податку на загальних підставах та суб’єкта спеціального режиму оподаткування з дотриманням правил та у строки, що визначені статтею 184 цього Кодексу.
47.13. Сільськогосподарське підприємство - суб'єкт спеціального режиму оподаткування подає податкову декларацію у строки та в порядку, що встановлені для інших платників податку. Форма податкової декларації, яка подається сільськогосподарським підприємством - суб'єктом спеціального режиму оподаткування, затверджується відповідно до пункту 201.15 статті 201 цього Кодексу.
47.14. Сільськогосподарське підприємство - суб'єкт спеціального режиму оподаткування здійснює оподаткування операцій з продажу (постачання) сільськогосподарської продукції за ставкою, визначеною підпунктом "а" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу.
У разі експорту сільськогосподарської продукції застосовується ставка податку, визначена підпунктом "б" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу.
47.15. Для цілей цієї статті застосовуються такі терміни:
47.15.1. виробничі фактори, за рахунок яких сформовано податковий кредит:
а) товари/послуги, які придбаваються сільськогосподарським підприємством для їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції, а також основні фонди, які придбаваються (споруджуються) з метою їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції.
У разі якщо товари/послуги, основні фонди, виготовлені та/або придбані, використовуються сільськогосподарським підприємством частково для виготовлення сільськогосподарських товарів (послуг), а частково для інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів;
У разі зміни напряму використання товарів/робіт, основних фондів платник податку проводить коригування податкового кредиту виходячи з вартості придбання товарів/послуг, балансової (залишкової) вартості основних фондів, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснено зміну напряму використання.
б) послуги, супутні постачанню сільськогосподарського товару, який вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку:
сіяння та саджання рослин, збирання врожаю, його брикетування чи складування, проведення інших польових робіт, включаючи внесення добрив та засобів захисту рослин;
пакування та підготовка до продажу, у тому числі сушіння, очищення, розмелювання, дезінфекція та силосування сільськогосподарської продукції (01.41.0 КВЕД);
зберігання сільськогосподарської продукції;
вирощування, розведення, відгодівля та забій свійських сільськогосподарських тварин, застосування засобів захисту тварин, проведення протиепізоотичних заходів;
отримання послуг з використання сільськогосподарської техніки, крім отримання її у фінансову оренду (лізинг);
отримання послуг, супутніх веденню сільськогосподарської діяльності, а саме з питань оподаткування, бухгалтерської звітності та обліку, організації внутрішнього виробничого управління (74.14.0 КВЕД);
знищення бур'яну та шкідливих комах, оброблення посівів і сільськогосподарських площ засобами захисту рослин, а також використання засобів захисту тварин;
експлуатація меліоративних зрошувальних та осушувальних систем для посівних площ і сільськогосподарських угідь;
розділ м'яса для товарної кондиції;
47.15.2. діяльність у сфері сільського господарства:
а) виробництво продукції рослинництва, а саме рослинних культур, а також вирощування фруктів та овочів, квітів та декоративних рослин (у відкритих або закритих ґрунтах), грибів, насіння, прянощів, саджанців та водоростей, а також їх обробка, переробка та/або консервація;
б) виробництво продукції тваринництва, а саме свійських сільськогосподарських тварин, птахівництва, кролівництва, бджільництва, а також розведення шовкопрядів, змій та інших плазунів або слимаків та інших наземних ссавців, безхребетних та комах, а також їх обробка, переробка та/або консервація;
в) надання послуг іншим сільгосптоваровиробникам (юридичним особам) та/або фізичним особам з використанням сільськогосподарської техніки, крім надання її у фінансову оренду (лізинг);
47.15.3. діяльність у сфері лісового господарства (лісництва):
а) залісення, вирощування і догляд за деревами або чагарниками чи вирубування дерев та/або чагарників;
б) збирання дикорослих грибів та ягід, інших дикорослих рослин, їх обробка та консервація;
47.15.4. діяльність у сфері рибальства:
а) розведення та/або виловлення прісноводної (лиманної) риби чи інших прісноводних (лиманних) (05.02.0, 05.01.0 КВЕД);
б) розведення та виловлення морської або океанічної риби або безхребетних (05.02.0, 05.01.0 КВЕД);
в) розведення та виловлювання мушель, устриць, ракоподібних, жаб, дикорослих водоростей;
г) обробка та/або консервація риби або інших прісноводних чи морських безхребетних, мушель, устриць, ракоподібних, жаб, дикорослих водоростей;
47.15.5. виробництво продукції на давальницьких умовах із сировини, яка вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку, - це операція з постачання сільськогосподарської сировини замовником (власником) - суб'єктом спецрежиму виробникові (переробникові) та прийняття останнім для переробки (обробки, збагачення чи використання) на готову продукцію на виробничих потужностях такого виробника (переробника) за відповідну плату без отримання права власності на таку продукцію.
47.16. Обробка чи переробка продукції, одержаної в результаті діяльності платника податку у сфері сільського та лісового господарства і рибальства, вважається діяльністю у сфері сільського та лісового господарства і рибальства за умови, якщо така продукція вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку (крім їх придбання в інших осіб) (05.01.0, 15.11.0, 15.12.0, 15.13.0, 15.20.0, 15.31.0, 15.32.0, 15.33.0, 15.41.0, 15.42.0, 15.43.0, 15.51.0, 15.61.0, 15.62.0, 15.71.0, 15.81.0, 15.83.0, 15.85.0 КВЕД).
47.17. Дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства поширюється на:
47.17.1. вирощування зернових та технічних культур (01.11.0 КВЕД):
вирощування зернових культур на зерно для продовольчого споживання, на корм, на насіння;
вирощування бобових культур, які підлягатимуть сушінню, лущінню на зерно для продовольчого споживання, на корм, на насіння;
вирощування картоплі для продовольчого споживання, технічних цілей, на насіння;
вирощування фабричного цукрового буряку;
вирощування тютюну і махорки, первинне оброблення листя (збирання, сушіння, сортування тощо), вирощування розсади;
вирощування насіння та плодів олійних культур (арахісу, сої, соняшнику, кользи, рапсу, рижію тощо) для продовольчого споживання, технічних цілей, а також на насіння;
вирощування однорічних і багаторічних трав на зелений корм, випас, сіно, сінаж і силос;
вирощування кормових коренеплодів (буряку, брукви, турнепсу тощо);
вирощування баштанних кормових культур;
вирощування зернових і зернобобових, а також їх сумішей на зелений корм, випас, сіно, сінаж, силос;
одержування насіння цукрового буряку та насіння кормових культур (включаючи трави);
вирощування та первинне оброблення (замочування) прядивних культур;
вирощування ефіроолійних культур;
вирощування лікарських однорічних і багаторічних трав'янистих, напівчагарникових, ліано- та деревоподібних культур;
вирощування садивного матеріалу ефіроолійних та лікарських культур;
вирощування коренеплодів і бульбоплодів з високим вмістом крохмалю або інуліну (топінамбуру, батату тощо);
вирощування шишок хмелю, цикорію;
47.17.2. овочівництво; декоративне садівництво та вирощування продукції розсадників (01.12.0 КВЕД):
вирощування овочевих та баштанних культур для продовольчого споживання: помідорів, огірків, капусти, столової моркви та буряків, кабачків, баклажанів, динь, кавунів, бобових, які не підлягатимуть лущінню, салатів, цибулі, цукрової кукурудзи та інших;
вирощування зелені: кропу, петрушки, салату, шпинату тощо;
вирощування овочевої розсади, насіння овочевих культур;
вирощування міцелію та грибів, збирання лісових грибів;
вирощування квітів, насіння, розсади, квіткових цибулин, бульб тощо;
вирощування садивного матеріалу плодово-ягідних і горіхоплідних культур та винограду;
47.17.3. вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур для виробництва напоїв і прянощів (01.13.0 КВЕД):
вирощування фруктів: яблук, слив тощо;
вирощування ягід: суниці, малини, смородини тощо;
вирощування винограду;
вирощування горіхів (горіхів волоських, мигдалю, фісташок, фундука тощо);
вирощування культур для виробництва прянощів (листя, квітів, насіння, плодів);
вирощування садивного матеріалу рослин для виробництва прянощів;
перероблення фруктів, ягід і винограду на вино в межах господарства, що їх вирощує;
47.17.4. розведення великої рогатої худоби (01.21.0 КВЕД):
відтворювання поголів'я великої рогатої худоби;
вирощування великої рогатої худоби;
одержання сирого молока корів, буйволиць, ячих;
одержання сперми бугаїв;
47.17.5. розведення овець, кіз, коней (01.22.0 КВЕД):
відтворювання поголів'я овець, кіз, коней, мулів, віслюків;
вирощування овець, кіз, коней, мулів, віслюків;
одержання сирого овечого і козячого молока;
одержання сирого кобилячого молока;
одержання овечої вовни;
одержання козячої вовни та козячого пуху;
одержання волос тварин;
одержання сперми баранів, козлів, жеребців;
47.17.6. розведення свиней (01.23.0 КВЕД):
відтворювання поголів'я свиней;
вирощування свиней;
одержання сперми кнурів;
47.17.7. розведення птиці (01.24.0 КВЕД):
відтворювання поголів'я свійської птиці (курей, гусей, індиків, цесарок, перепілок, страусів тощо);
вирощування свійської птиці;
одержання яєць;
47.17.8. розведення інших тварин (01.25.0 КВЕД):
розведення тварин на фермах;
розведення кролів, одержання продукції кролівництва (шкурки);
розведення бджіл, одержання меду, воску тощо;
розведення хутрових звірів, одержання хутрової сировини;
розведення водоплавних тварин (нутрій, ондатр тощо);
розведення шовкопряда, одержання коконів шовкопряда;
вирощування каліфорнійського червоного черв'яка та інших вермікультур;
одержання біогумусу;
розведення інших тварин (верблюдів, оленів, лабораторних тварин тощо);
одержання іншої продукції тварин;
одержання сирої шкури свиней;
47.17.9. змішане сільське господарство (01.30.0 КВЕД);
47.17.10. лісівництво (02.01.1 КВЕД):
вирощування будівельного лісу: посадка, підсадка саджанців, охорона лісу та лісосік;
вирощування молодого порослевого лісу та балансової деревини;
вирощування лісосадивних матеріалів;
вирощування різдвяних ялинок;
вирощування рослинних матеріалів для плетіння;
47.17.11. одержання продукції лісового господарства (02.01.2 КВЕД):
збирання лісових продуктів (жолудів, каштанів, моху тощо);
збирання соків (березового, кленового тощо);
збирання живиці, природних смол;
збирання насіння дерев і чагарників для лісонасаджень;
збирання корка, шелаку, камеді, бальзамів, дикорослих луб'яних рослин;
47.17.12. рибництво (05.02.0 КВЕД):
морське і прісноводне рибництво;
47.17.13. надання послуг у рибальстві, рибництві:
послуги, пов'язані з рибальством (05.01.0 КВЕД);
надання послуг, пов'язаних з діяльністю риборозплідників та рибних ферм, обстеження стану водоймищ (05.02.0 КВЕД);
47.17.14. надання послуг у рослинництві, облаштування ландшафту (01.41.0 КВЕД):
надання послуг у рослинництві за винагороду або на договірній основі: передпосівна підготовка полів і насіння сільськогосподарських культур; посів і садіння сільськогосподарських культур; обприскування сільськогосподарських культур, у тому числі з повітря; обрізання плодових дерев та винограду; пересаджування рису, розсаджування буряку;
надання послуг із збирання врожаю та підготовка продукції до первинної реалізації: очищення, різання, сортування, сушіння, дезінфекція, покривання воском, полірування, пакування, лущення, замочування, охолодження чи пакування навалом, у тому числі з фасуванням у безкисневому середовищі; захист рослин від хвороб і шкідників; агрохімічне обслуговування;
надання послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу;
експлуатація зрошувальних і осушувальних систем;
насадження та облаштування ландшафту для захисту від шуму, вітру, ерозії, видимості та засліплення;
облаштування і догляд ландшафту з метою захисту навколишнього природного середовища (відновлення природного стану, рекультивація, меліорація земель, створення зон затримки вологи, відстійників дощової води тощо);
47.17.15. надання послуг у тваринництві (01.42.0 КВЕД):
надання послуг у тваринництві за винагороду або на договірній основі:
утримання тварин та послуги з догляду за свійською худобою і птицею;
послуги з обстеження стану стада, перегону та випасу худоби, очищення та дезінфекції тваринницьких приміщень тощо;
послуги із стимулювання розведення худоби і птиці та забезпечення зростання їх продуктивності;
штучне запліднення тварин;
стриження овець;
47.17.16. надання послуг у лісовому господарстві (02.02.0 КВЕД):
послуги з лісівництва (таксація, оцінка промислового використання лісу, посадка саджанців, залісення та лісовідновлення тощо);
захист лісу від пожеж;
боротьба із шкідниками та хворобами лісу;
послуги з лісозаготівлі (транспортування необробленої деревини в межах лісу);
47.17.17. обробка чи переробка продукції, одержаної в результаті діяльності платника податку у сфері сільського та лісового господарства і рибальства, вважається діяльністю у сфері сільського та лісового господарства і рибальства за умови, якщо така продукція вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку (крім їх придбання в інших осіб) (05.01.0, 15.11.0, 15.12.0, 15.13.0, 15.20.0, 15.31.0, 15.32.0, 15.33.0, 15.41.0, 15.42.0, 15.43.0, 15.51.0, 15.61.0, 15.62.0, 15.71.0, 15.81.0, 15.83.0, 15.85.0 КВЕД).
47.18. Сума податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету сільськогосподарськими підприємствами усіх форм власності, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» цього Кодексу, але не обрали спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства, передбаченого пунктом 47 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» цього Кодексу, і на загальних підставах вважаються платником податку на додану вартість, за реалізовані ними молоко, худобу, птицю, вовну власного виробництва, а також за молочні продукти, молочну сировину та м'ясопродукти, вироблені у власних переробних цехах, повністю залишається у розпорядженні цих сільськогосподарських підприємств і спрямовується на підтримку власного виробництва тваринницької продукції.
У разі якщо товарно-матеріальні цінності, виготовлені та/або придбані, використовуються сільськогосподарським підприємством частково для виготовлення зазначених у цьому пункті товарів (послуг), а частково для інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з частки використання таких товарно-матеріальних цінностей в операціях сільськогосподарського виробництва та відповідно в інших операціях.
47.19. До суб'єктів спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, не застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Кодексом за допущення у період з 1 січня 2016 року і до набрання чинності законом щодо захисту прав платників податку на додану вартість, в тому числі сільськогосподарських товаровиробників,
помилок у податкових деклараціях, в яких відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування”.
II. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Заяви, внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу України та Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку, які не відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу України, підлягають перенесенню до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування зі збереженням дати внесення заяви до відповідних реєстрів.
3. Кабінету Міністрів України забезпечити розробку, тестування та введення в експлуатацію програмного забезпечення, необхідного для функціонування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Голова Верховної Ради
України
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 23 мар 2016, 11:53

http://agropolit.com/news/614-minfin-gotuye-spetspropozitsiyu-z-pdv-dlya-apk--50-na-50---kutoviy
Проголосований податковим комітетом законопроект №3851-1 про повернення спецрежиму ПДВ, навряд чи збере достатню кількість голосів у Раді. Про це під час 7-мої щорічної конференції Інститут Адама Сміта «Агробізнес України» розповів керівник парламентського комітету з питань аграрної політики і земельних відносин Тарас Кутовий.


Останній варіант компромісного законопроекту, який розглядався на податковому комітеті — зведення загальної позиції спецрежиму ПДВ до 50 на 50% для всіх виробників. Очевидно, ще це можливо запровадити не раніше, аніж з другого півріччя 2016 року», — пояснив Кутовий.
За його словами, Мінфін уже працює над цим законопроектом.
fgrubin
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Melodi » 23 мар 2016, 13:52

И планируют отменить с 01.01.2017? Или сделают 50/50 и продлят действие?
Melodi
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 21 июн 2015, 19:01
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST fgrubin » 23 мар 2016, 23:27

МВФ вимагає, з 2017 ніяких спецрежимів. Хоча для малих господарств це можливо.
fgrubin
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 14:33
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Akkermanec1982 » 24 мар 2016, 10:05

Зробили запит до Інформаційно-довідкового департаменту Фіскальної служби України на сайті:
Cільськогосподарським підприємством, платником ПДВ за спеціальним режимом при поданні податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2015 року була допущена помилка, що призвила до завищення податкового кредиту на та заниження суми податку на додану вартість що підлягає нарахуванню.
Відповідно діючої на той час норми п.209.2 ст.209 Податкового Кодексу України фактично на спеціальний рахунок у грудні 2015 року була сплачена правильна сума.
Таким чином підприємству необхідно подати уточнюючу декларацію з ПДВ за грудень 2015 року, правильно вказати суму податкового кредиту та збільшити суму податку на додану вартість що підлягає нарахуванню за грудень 2015 року, відповідно до норм ст.50 Податкового Кодексу нарахувати та сплатити 3% штрафних санкцій від суми заниження податкових зобов`язань.

Просимо надати роз`яснення з наступних питань:

1.За якою формою подається уточнююча податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2015 року? За формами що діяли у грудні 2015 року чи за формами затвердженими Наказом № 21 від 28.01.2016 року?

2. 2. Чи необхідно буде сплачувати суму на яку збільшено ПДВ, що підлягає нарахуванню, якщо фактично ця сумма була сплачена на спеціальні рахунки у грудні 2015 року відповідно до вимог Податкового Кодексу, які діяли на той період?

Отримав відповідь:
Ваш запит розглянуто.

Вибачте, на Ваше запитання щодо того починаючи з якої дати подається уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, на момент звернення відповідь в Базі знань відсутня.
В подальшому Ви можете звертатися за отриманням відповіді до Бази знань рубрики «Інформаційний довідковий ресурс» на сайті Державної фіскальної служби України (http://www.sfs.gov.ua) в категорії (номер категорії – 101 підкатегорії 101.20), повторно направити звернення електронною поштою або зателефонувати до Контакт-центру Державної фіскальної служби України.

Також повідомляємо на Ваше запитання щодо того який порядок сплати податкових зобов’язань з ПДВ, що виникли у сільськогосподарського підприємства - суб’єкта спеціального режиму оподаткування при поданні уточнюючого розрахунку з типом 0121-0123?, на момент звернення відповідь в Базі знань відсутня.
В подальшому Ви можете звертатися за отриманням відповіді до Бази знань рубрики «Інформаційний довідковий ресурс» на сайті Державної фіскальної служби України (http://www.sfs.gov.ua) в категорії (номер категорії – 101 підкатегорії 101.23), повторно направити звернення електронною поштою або зателефонувати до Контакт-центру Державної фіскальної служби України.
У кого які думки з цьго питання?

За это сообщение автора Akkermanec1982 поблагодарили: 2
Melodi, налоговик
Akkermanec1982
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 24 мар 2016, 09:58
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 мар 2016, 09:10

Есть проект изменений в декларацию по НДС
http://sfs.gov.ua/diyalnist-/regulyator ... 67292.html

Примітку «*» додатка 9 до податкової декларації з податку на додану вартість викласти в такій редакції:
«* Дванадцять попередніх послідовних звітних (податкових) періодів сукупно. Для новоствореного платника – звітний податковий період.».


(включаючи поточний)

Скажут, что так и было.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 мар 2016, 16:50

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.03.2016 №9983/7/99-99-19-03-02-17

Про особливості визначення сум бюджетного відшкодування ПДВ сільськогосподарським товаровиробником у разі експорту власно виробленої сільськогосподарської продукції

Державна фіскальна служба України у зв’язку із численними запитами платників ПДВ щодо особливостей визначення сум бюджетного відшкодування ПДВ сільськогосподарським товаровиробником у разі експорту власно виробленої сільськогосподарської продукції повідомляє.

Відповідно до пункту 209.6 статті 209 розділу V Податкового кодексу України (далі – ПКУ) сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

Пунктом 209.14 статті 209 розділу V ПКУ передбачено, зокрема, що у разі експорту сільськогосподарської продукції застосовується ставка податку, визначена підпунктом „б” пункту 193.1 статті 193 розділу V ПКУ, а саме нульова ставка.

При вивезенні сільськогосподарських товарів у митному режимі експорту сільськогосподарське підприємство - виробник таких товарів/послуг має право на бюджетне відшкодування ПДВ, сплаченого (нарахованого) постачальникам товарів/послуг, вартість яких включається до складу виробничих факторів. Таке відшкодування здійснюється в загальному порядку (пункт 209.4 статті 209 розділу V ПКУ).

У пункті 5 розділу I Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (далі – Порядок), зазначено, що платники податку, які згідно зі статтею 209 розділу V ПКУ застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім декларації 0110, подають податкову декларацію з позначкою „0121”/„0122”/„0123” (далі - декларація 0121 - 0123), яка є невід'ємною частиною звітності за відповідний звітний період. До податкової декларації 0121 - 0123 включаються лише ті операції, що стосуються спеціального режиму, установленого вказаною статтею.

Відповідно до пункту 5 розділу V Порядку рядок 14 призначений для перенесення з декларацій 0121 - 0123 до декларації 0110 сум податкового кредиту, сформованого в попередніх звітних періодах у зв’язку з придбанням товарів/послуг, у випадках, коли такі товари/послуги використані в поточному звітному періоді в операціях з експорту сільськогосподарської продукції.

Сума ПДВ у рядку 14 декларацій 0121 - 0123 відображається згідно з бухгалтерською довідкою, в якій така сума розраховується, виходячи із фактично сплаченої (нарахованої) суми ПДВ постачальникам товарів/послуг, вартість яких була включена до складу виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит за сільськогосподарськими товарами (супутніми послугами), вивезеними за межі митної території України у митному режимі експорту.

Бухгалтерська довідка має бути складена згідно з податковими накладними, митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 розділу V Кодексу, які є підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту, та містити вичерпний їх перелік.

У податковій звітності, що подавалась за звітні періоди по грудень 2015 року, форма якої була затверджена наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966, таке перенесення відображалося у рядку 16.3 декларації 0110.

Відповідно до пункту 200.4 статті 200 розділу V ПКУ при від’ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 статті 200 розділу V ПКУ, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до ПКУ) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 розділу V ПКУ на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу - або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 розділу V ПКУ на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Отже, операції з експорту сільськогосподарським підприємством - суб'єктом спеціального режиму оподаткування власновироблених сільськогосподарських товарів оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою та відображаються у декларації 0121 - 0123 за умови підтвердження такого вивезення товарів за межі митної території України (експорту) належним чином оформленою митною декларацією.

При цьому суми ПДВ, що були сплачені суб’єктом спеціального режиму оподаткування постачальникам під час придбання товарів/послуг, які брали участь у виробництві експортованої сільськогосподарської продукції та включені до складу податкового кредиту, за рішенням платника можуть бути перенесені із декларації 0121 до декларації 0110 шляхом відображення у рядку 14 декларації 0121 зі знаком „–” та в рядку 14 декларації 0110 зі знаком „+”.

Суми податку, перенесені до рядка 14 декларації 0110, можуть брати участь в обрахунку суми, що підлягає бюджетному відшкодуванню у загальновстановленому порядку, визначеному статтею 200 розділу V ПКУ.

Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві та Міжрегіональному головному управлінню ДФС – Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома платників податку та підпорядкованих підрозділів для використання в роботі і забезпечити його врахування під час проведення масово-роз’яснювальної та контрольно-перевірочної роботи.


Голова Р.М. Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 апр 2016, 10:55

ШТРАФ ЗА ДОНАЧИСЛЕНИЕ НДС, который остается в собственном распоряжении

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 16 лютого 2016 року

Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у складі: головуючого - Гриціва М. І., суддів - Волкова О. Ф., Кривенди О. В., Маринченка В. Л., Панталієнка П. В., Прокопенка О. Б., Терлецького О. О., при секретарі судового засідання - Ключник А. Ю. (за участю представника відповідача - П. Д. М.), розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву дочірнього підприємства "Умань-Агро" (далі - ДП) у справі за позовом ДП до Уманської об'єднаної державної податкової інспекції Черкаської області (далі - ОДПІ) про скасування податкового повідомлення-рішення, встановила:

У липні 2012 року ДП звернулося до суду з позовом, у якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ОДПІ від 12 липня 2012 року N 0000332210.

Суди встановили такі фактичні обставини, які зумовили оспорене застосування норм матеріального права.

ДП є суб'єктом спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість (далі - ПДВ) як сільськогосподарське підприємство.

За період з липня 2011 року по березень 2012 року це підприємство подало до ОДПІ уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок у податкових деклараціях з цього податку за грудень 2010 року та лютий, квітень, травень, липень, серпень - листопад 2011 року. Уточнені суми податкового зобов'язання в розмірі 1046191 грн. до бюджету не сплатило, а спрямувало на спеціальний рахунок, на якому сільськогосподарські підприємства відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення правовідносин; далі - ПК) акумулюють суми цього податку.

У червні 2012 року ОДПІ провела документальну позапланову виїзну перевірку ДП з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 1 липня 2010 року по 31 грудня 2011 року, за наслідками якої склала акт від 27 червня 2012 року N 637/22/34571712 із висновком про виявлення порушень пункту 50.1 статті 50 ПК, яке полягало в тому, що ДП подало уточнюючий розрахунок про збільшення податкового зобов'язання з ПДВ, спрямувало суми цього податкового платежу на спеціальний рахунок, на якому сільськогосподарські підприємства акумулюють такі платежі, але самостійно не нарахувало і не сплатило штраф у розмірі трьох відсотків від суми заниженого податкового зобов'язання, який підлягає сплаті до бюджету.

Оскільки суму податкового зобов'язання самостійно визначив контролюючий орган на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 ПК, до платника податку (ДП) відповідно до пункту 123.1 статті 123 ПК були застосовані штрафні фінансові санкції у розмірі 214965 грн.

Черкаський окружний адміністративний суд постановою від 16 серпня 2012 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13 листопада 2012 року, позов задовольнив.

Вищий адміністративний суд України постановою від 29 липня 2015 року скасував рішення судів першої та апеляційної інстанцій та прийняв нове - про відмову у задоволенні позову. При цьому зазначив, що ДП не виконало вимоги пункту 50.1 статті 50 ПК у повному обсязі, тобто, самостійно виправивши помилку шляхом подання уточнюючого розрахунку, не сплатило штраф у розмірі трьох відсотків від виправленої суми до подання уточнюючого розрахунку. Факт несплати зазначеного штрафу контролюючий орган виявив самостійно - під час податкової перевірки, тому на підставах, передбачених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 53, пункту 123.1 статті 123 ПК, застосував до платника податку штрафні санкції в розмірі, передбаченому пунктом 123.1 статі 123 ПК.

Не погоджуючись із постановою суду касаційної інстанції, ДП звернулося з заявою про її перегляд Верховним Судом України з підстави неоднакового застосування Вищим адміністративним судом України пункту 123.1 статті 123 ПК у подібних правовідносинах.

Як на приклад неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права послалося на ухвалу Вищого адміністративного суду України від 24 квітня 2013 року (справа N К/9991/66899/12). У цьому рішенні вказаний суд зазначив, що оскільки сума ПДВ платника податків, який є суб'єктом спеціального режиму оподаткування за статтею 209 ПК, не підлягає перерахуванню до бюджету, то, відповідно, ці кошти не підпадають під поняття грошового або податкового зобов'язання, що, у свою чергу, унеможливлює притягнення такого платника податків до відповідальності згідно з пунктом 123.1 статті 123 ПК.

В аспекті заявленого неоднакового правозастосування колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, заслухавши пояснення представника ОДПІ про залишення заяви без задоволення з мотивів, наведених в оскарженому рішенні, вважає за необхідне зазначити таке.

Відповідно до пункту 123.1 статті 123 ПК на платника податку накладається штраф у розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми ПДВ платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу.

За пунктом 54.1 статті 54 ПК, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою. Згідно з підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 цієї ж статті контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, <...> зменшення (збільшення) від'ємного значення суми ПДВ платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування <...> від'ємного значення суми ПДВ платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

З аналізу пункту 123.1 статті 123 ПК убачається, що для настання відповідальності за порушення положень зазначеної норми необхідно встановити такі характерні ознаки в сукупності: несплату платником податків суми податкового зобов'язання в повній мірі; самостійне визначення контролюючим органом на підставах, встановлених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 ПК, суми податкового зобов'язання, не сплаченої його платником.

Відповідно до пунктів 209.1, 209.2 статті 209 ПК резиденти, як-от: юридичні особи та їх відокремлені особи, які утворені та провадять свою діяльність відповідно до законодавства України з місцезнаходженням як на її території, так і за її межами (абзац другий підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 ПК), які провадять підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті (далі - сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування. Згідно зі спеціальним режимом оподаткування сума ПДВ, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.

Для спеціального режиму оподаткування сільськогосподарських підприємств характерні, зокрема, такі особливості:

- кошти, які сплачуються платником податків, акумулюються на його спеціальному рахунку, відкритому в установах банків та/або в органах Державного казначейства України (абзац другий пункту 209.2 статті 209 ПК). Нагромадження коштів на цьому рахунку здійснюється відповідно до Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року N 11;

- кошти платник податків має використовувати лише у конкретно встановлених законодавством цілях - для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей (абзац перший пункту 209.2 статті 209 цього Кодексу);

- за нецільове використання таких коштів платник податків притягується до відповідальності (пункт 123.2 статті 123 ПК).

За пунктами 11.1, 11.2 статті 11 ПК спеціальні податкові режими встановлюються та застосовуються у випадках і порядку, визначених виключно цим Кодексом. Спеціальний податковий режим - це система заходів, що визначає особливий порядок оподаткування окремих категорій господарюючих суб'єктів. За пунктом 11.3 цієї статті спеціальний податковий режим може передбачати особливий порядок визначення елементів податку та збору, звільнення від сплати окремих податків та зборів.

Згідно з підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК як грошове зобов'язання платника податків розуміють суму коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

За підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК податкове зобов'язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена у встановлений законом строк).

Згідно з підпунктом 14.1.265 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - це плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до пункту 36.1 статті 36 ПК на платника податку покладається обов'язок обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Водночас податкове та митне законодавство передбачає пільги, за яких можливе звільнення платника податків від обов'язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплати ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених пунктом 30.2 статті 30 ПК. Згідно із зазначеним пунктом підставами для податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об'єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат.

Відповідно до пункту 6.1 статті 6 ПК як податок розуміють обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

Згідно з пунктами 50.1, 50.2 статті 50 ПК, у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті, зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку.

Платник податків під час проведення документальних планових та позапланових виїзних перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Нормативний підхід до розуміння зазначених положень податкового законодавства, застосування яких оспорюються в контексті конкретних обставин справи, дає підстави для такого правового висновку.

У разі якщо сільськогосподарське підприємство-суб'єкт спеціального режиму оподаткування у майбутніх податкових періодах самостійно виявить факт заниження податкового зобов'язання у раніше поданій ним податковій декларації, то таке підприємство, якщо обирає спосіб виправлення помилки через подання уточнюючого розрахунку, зобов'язане відповідно до абзацу четвертого пункту 50.1 статті 50 ПК надіслати такий розрахунок і до його подання сплати штраф у розмірі трьох відсотків від виправленої суми заниженого податкового зобов'язання. Та обставина, що сільськогосподарське підприємство не сплачує занижені суми податкового зобов'язання до бюджету, а залишає їх у своєму розпорядженні й акумулює на спеціальному рахунку, не означає, що цей платіж перестає бути податком.

Неперерахування сільськогосподарським підприємством сум ПДВ до бюджету, а залишення їх на своєму спеціальному рахунку і використання на цілі та в порядку, що встановлені податковим законодавством, є пільгою (преференцією), що надається цій категорії спеціальних суб'єктів оподаткування з урахуванням особливостей їх статусу та сфери діяльності. Однак ця пільга на них не поширюється і не звільняє їх від виконання інших обов'язків у разі настання обставин, з якими ПК пов'язує вчинення певних дій, зумовлених цим податком, зокрема й у випадках самостійного виявлення ними помилки в раніше поданих податкових деклараціях.

Якщо сільськогосподарське підприємство подасть уточнюючий розрахунок про заниження податкового зобов'язання і не сплатить штраф у розмірі трьох відсотків від заниженої суми податкового зобов'язання до подання такого уточнюючого розрахунку, а контролюючий орган за наслідками позапланової перевірки, проведеної у зв'язку з поданням уточнюючого розрахунку, на підставі підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 ПК встановить факт несплати штрафу і самостійно визначить суму грошового зобов'язання, то такі дії утворюють податкове правопорушення, відповідальність за яке передбачена пунктом 123.1 статті 123 ПК.

За таких обставин у справі, що розглядається, суд касаційної інстанції правильно застосував норми матеріального права, у зв'язку з чим підстав для задоволення заяви ДП немає.

Керуючись статтями 241, 242, 244 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України постановила:

У задоволенні заяви дочірнього підприємства "Умань-Агро" відмовити.

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає, крім випадку, встановленого пунктом 3 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST nikki » 13 апр 2016, 09:40

налоговик писал(а):ШТРАФ ЗА ДОНАЧИСЛЕНИЕ НДС, который остается в собственном распоряжении

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 16 лютого 2016 року



Головне управління ДФС у Сумській області упорно не различает ВАСУ и ВСУ :)

Агрофірми при поданні уточнюючого розрахунку до податкової декларації зобов’язані сплачувати штрафні санкції до бюджету

12.04.2016 - Головне управління ДФС у Сумській області
Це підтвердив Вищий адміністративний суд України своє постановою від 16 лютого 2016 року по справі №2а/2370/2588/2012, яка не підлягає оскарженню.

Суть справи. Сільськогосподарське підприємство – суб'єкт спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість подало до податкової інспекції уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок у податкових деклараціях. Уточнені суми податкового зобов'язання в розмірі більше 1 млн. грн. до бюджету не сплатило, а спрямувало на спеціальний рахунок, на якому сільськогосподарські підприємства відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення правовідносин) акумулюють суми цього податку.

ДПІ провела документальну позапланову виїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, за наслідками якої склала акт про виявлення порушень. Порушення полягало в тому, що фірма подала уточнюючий розрахунок про збільшення податкового зобов'язання з ПДВ, спрямувала суми цього податкового платежу на спеціальний рахунок, на якому сільськогосподарські підприємства акумулюють такі платежі, але самостійно не нарахувала і не сплатила штраф до бюджету в розмірі 3 відсотків від суми заниженого податкового зобов'язання. .

Оскільки суму податкового зобов'язання самостійно визначив контролюючий орган, до платника податку були застосовані штрафні фінансові санкції у розмірі майже 215 тис.грн. Тому що на платника податку накладається штраф у розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування у разі якщо контролюючий орган сам фіксує порушення.

Та обставина, що сільськогосподарське підприємство не сплачує занижені суми податкового зобов'язання до бюджету, а залишає їх у своєму розпорядженні й акумулює на спеціальному рахунку, не означає, що цей платіж перестає бути податком.

Неперерахування сільськогосподарським підприємством сум ПДВ до бюджету, а залишення їх на своєму спеціальному рахунку і використання на цілі та в порядку, що встановлені податковим законодавством, є пільгою (преференцією), що надається цій категорії спеціальних суб'єктів оподаткування з урахуванням особливостей їх статусу та сфери діяльності. Однак ця пільга на них не поширюється і не звільняє їх від виконання інших зобов’язань, зокрема й у випадках коли самостійно бухгалетр виявляє помилки в раніше поданих податкових деклараціях.

Тому Вищий адміністративний суд України
підтвердив, що сільськогосподарське підприємство при поданні уточнюючого розрахунку про заниження податкового зобов'язання повинно було сплатити штраф у розмірі 3 відсотків від заниженої суми податкового зобов'язання до подання такого уточнюючого розрахунку. Контролюючий орган за наслідками позапланової перевірки, проведеної у зв'язку з поданням уточнюючого розрахунку, встановив факт несплати штрафу і правомірно визначив суму грошового зобов'язання підприємства.
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST Гасюк » 29 апр 2016, 12:05

немного не в тему (не про НДС, но про сельхоз), сегодня президент подписал закон Про внесення змін до деяких законів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=53102
я, конечно, злорадствую, но сколько можно, одних (нормальных с/х производителей) душат налогами, а другие (фермера, так называемые) годами обрабатывают по 500-700 га земли без всякой регистрации, прикрываясь "одноосибныками"
може лед тронется, хоть немножко
там еще много надо доработать, но хоть что-то
Гасюк
 
Сообщений: 65
Зарегистрирован: 22 мар 2012, 10:15
Благодарил (а): 24 раз.
Поблагодарили: 8 раз.

UNREAD_POST larisa_11 » 17 май 2016, 17:05

Добрый день! Помогите,пожалуйста! Мы юридическое лицо на спец.режиме с НДС,передали по доверенности легковой автомобиль физическому лицу. Что с налоговым кредитом на балансовую стоимость?
larisa_11
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 29 июн 2012, 12:28
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НДС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya