Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Суточные по Украине

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST Чихуа » 19 авг 2011, 16:26

Уважаемый Виталий19, текст Ваших вопросов был бы более удобочитаемым, если бы там было чуть больше запятых :)

если без трудовой контора может манипулировать как захочет вообще такой не работает

Не всегда. Нередко можно и контору так нагнуть за такое, что мало не покажется. Это если на работника оформлялись хоть какие-то документы - авансовые отчеты, кассовые ордера и т.п. Да и без документов - известны случаи, когда контору притягивали по свидетельским показаниям работников.

Код: выделить все
Суть вопроса была: должны ли выплачиваться командировочные.суточные или нет

Вам ответили - да.

заявление.договор.матответственность написаны но в 1экз на руках ничего нету

Если вы так жестоко обходитесь с работниками, то почему вас беспокоит вопрос о суточных? Это уже второразрядный вопрос.
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"

За это сообщение автора Чихуа поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST ВИТАЛИЙ19 » 19 авг 2011, 17:21

Спасибо. Народ безмолвит катаются за фиксованную оплату смешно сказать какую.Чем помочь не знаю молчат.
ВИТАЛИЙ19
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 19 авг 2011, 12:35
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 22 авг 2011, 17:50

Дежурные из Севастопольской ГНА отвечают:

Працівник виїхав у відрядження 17.08.11 в 20.27 год., повернувся 19.08.11 в 05.54 год. згідно проїздних документів. 17.08.11 та 19.08.11 був присутній на роботі. За скільки днів підприємство повинно відшкодувати працівнику добові витрати з відповідним віднесенням добових до витрат?

Ответ: Наказом по підприємству встановлюється строк відрядження і згідно нього у «Табелі обліку використання робочого часу» за формою №П-5, затвердженої наказом Держкомстату України від 5 грудня 2008 р. №489, проставляється «ВД» (відрядження).

Таким чином, до складу витрат на відрядження згідно п.п. 140.1.7 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу України відносяться витрати в розрахунку за кожен календарний день.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2589 раз.

UNREAD_POST Зоряна К. » 27 авг 2011, 10:52

Kloshar писал(а):
vins писал(а):И тем не менее, интересен факт, что "Праця і зарплата" ставит консультацию, в которой размер суточных = предельному размеру, предусмотренному НКУ. Kloshar, признайтесь, Вы имеете к этому какое-то отношение? :)

Ни малейшего, но Працю и зарплату зауважал! :D :D :D

А може Ви ще й ДтКт та Тетяну Мойсеєнко почнете поважати (за мінімальний розмір добових по Україні в розмірі 30 грн)? ;)
Скрытый текст: показать
Щодо мінімальних добових
Мінімальні розміри добових існують! Так, у статті 121 КЗпП передбачено, що працівникам, які скеровуються у відрядження, виплачуються добові за час перебування у відрядженні у порядку та розмірах, встановлених законодавством.
З 01.04.2011 р. граничні суми добових визначено у Постанові N98 для підприємств, установ та організацій, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
При цьому, відповідно до ст. 12 Закону про оплату праці, гарантії і компенсації працівникам під час службових відряджень, встановлені КЗпП та іншими актами законодавства, є мінімальними державними гарантіями! Враховуючи вищезазначене та з огляду на лист Мінфіну від 11.07.2002 р. N041-407-627/13-5683, розмір добових витрат, що відшкодовуються працівникам, скерованим у відрядження підприємствами усіх форм власності,
на думку редакції, не може бути нижчим від норм добових витрат, встановлених Постановою N98.
Тому для відряджених працівників будь-якого підприємства мінімальна сума добових по Україні становить 30 грн, а для відряджень за кордон мінімальні суми добових розписані для кожної країни окремо у додатку 1 до Постанови N98.
(с) "ДтКт" №30 /2011, спецвипуск "Зарплата по-новому від А до Я" (Т.МОЙСЕЄНКО та авторський колектив редакції ДК)

За это сообщение автора Зоряна К. поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Зоряна К.
 
Сообщений: 163
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 21:00
Откуда: Львів
Благодарил (а): 130 раз.
Поблагодарили: 89 раз.

UNREAD_POST Apolinaria » 27 авг 2011, 11:37

А може Ви ще й ДтКт та Тетяну Мойсеєнко почнете поважати (за мінімальний розмір добових по Україні в розмірі 30 грн)? ;)

Зорянка, а ты :))) провокатор :)
*****
Аватар пользователя
Apolinaria
 
Сообщений: 244
Зарегистрирован: 02 фев 2011, 17:41
Откуда: Седьмое небо
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 71 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 27 авг 2011, 12:57

З Танєчкою в даному питанні не згодна, хоча люблю її і поважаю :)
Хоча якщо зважити на те, що для всіх працівників повинні бути одинакові гарантії, то інструкцію для держслужбовців начебто можна (чи навіть потрібно?) розповсюдити на працівників інших секторів економіки. Тоді навіщо було її скеровувати тільки для держслужбовців?
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST Зоряна К. » 27 авг 2011, 19:16

Та я Таню теж люблю і поважаю... ) Хоча теж з нею в цьому питанні не згідна... )
Але може мсьє Kloshar-у ця цитата сподобається... ;) ну хоча б трішечки... :)
Аватар пользователя
Зоряна К.
 
Сообщений: 163
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 21:00
Откуда: Львів
Благодарил (а): 130 раз.
Поблагодарили: 89 раз.

UNREAD_POST vins » 28 авг 2011, 15:30

Зоряна К. писал(а):Та я Таню теж люблю і поважаю... ) Хоча теж з нею в цьому питанні не згідна... )
Але може мсьє Kloshar-у ця цитата сподобається... ;) ну хоча б трішечки... :)


Гарантую, що не сподобається :)
Варіанти менше ніж на 188,2 грн. не розглядаються :)

Зоряна К. писал(а):А може Ви ще й ДтКт та Тетяну Мойсеєнко почнете поважати (за мінімальний розмір добових по Україні в розмірі 30 грн)?


А я от, якщо честно, аргументації не дуже зрозумів. Пенсія - також соціальна гарантія, і кожному гарантується право на пенсію. Чому тоді розмір держпенсії не поширити на усіх пенсіонерів? Тільки тому що законодавством визначений інший (менший) розмір. Так і тут законодавець сказав, що мають виплачуватись добові. Їх мінімальний розмір може бути встановлено на рівні внутрішніх актів підприємства. Вважає працівник такий розмір недостатнім - він може оскаржити такий акт працедавця в суді.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Анна Сергеевна » 14 сен 2011, 15:11

При плановой проверке,инспектор отказывается принять расходы по авиабилету ,т.к. отсутствует посадочный талон."Билет - это только намерение,а посадочный талон - это уже документ, подтверждающий совершенный полет (аналогично акту выполненных работ) и только справка из авиакомпании с указанием даты, рейса и фамилий пассажиров абсолютно точно может заменить утерянный посадочный талон, так как в полной мере подтверждает факт совершенного полета." У кого были подобные случаи?!
Аватар пользователя
Анна Сергеевна
 
Сообщений: 258
Зарегистрирован: 25 фев 2011, 13:06
Благодарил (а): 133 раз.
Поблагодарили: 79 раз.

UNREAD_POST налог » 14 сен 2011, 15:52

Анна Сергеевна писал(а):При плановой проверке,инспектор отказывается принять расходы по авиабилету ,т.к. отсутствует посадочный талон."Билет - это только намерение,а посадочный талон - это уже документ, подтверждающий совершенный полет (аналогично акту выполненных работ) и только справка из авиакомпании с указанием даты, рейса и фамилий пассажиров абсолютно точно может заменить утерянный посадочный талон, так как в полной мере подтверждает факт совершенного полета." У кого были подобные случаи?!


140.1.7
...
Указанные в абзаце первом этого подпункта расходы могут быть включены в состав расходов плательщика налога только при наличии подтверждающих документов, удостоверяющих стоимость этих расходов в виде транспортных билетов или транспортных счетов (багажных квитанций), в том числе электронных билетов при наличии посадочного талона и документа об уплате по всем видам транспорта, в том числе чартерных рейсов, счетов, полученных из гостиниц (мотелей) или от других лиц, предоставляющих услуги по размещению и проживанию физического лица, в том числе бронированию мест в местах проживания, страховых полисов и т. п.

Из этого делаю вывод, что посадочный талон нужен только для электронного билета (это в общем-то и логично, поскольку в качестве билета будет распечатка на принтере)

За это сообщение автора налог поблагодарил:
Анна Сергеевна
налог
 
Сообщений: 357
Зарегистрирован: 29 дек 2010, 12:01
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 82 раз.

UNREAD_POST vins » 23 сен 2011, 14:38

Затраты на оплату услуг турагенства по организации проезда в расходы не относятся

Чи включатися до витрат комітента (підприємства) послуги туристичного агентства (комісіонера) щодо організації проїзду, проживання, віз для відрядження працівників підприємства за кордон?
Підпунктом 140.1.7 п. 140.1 ст. 140 ПКУ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) визначені витрати на відрядження фізичних осіб, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, зокрема, у складі витрат враховуються витрати на оформлення закордонних паспортів, дозволів на в'їзд (віз), обов'язкове страхування, інші документально оформлені витрати, пов'язані з правилами в'їзду та перебування у місці відрядження, в тому числі будь-які збори і податки, що підлягають сплаті у зв'язку із здійсненням таких витрат. Зазначені витрати можуть бути включені до складу витрат платника податку лише за наявності підтвердних документів, що засвідчують вартість цих витрат у вигляді транспортних квитків або транспортних рахунків (багажних квитанцій), у тому числі електронних квитків за наявності посадкового талона та документа про сплату за всіма видами транспорту, в тому числі чартерних рейсів, рахунків, отриманих із готелів (мотелів) або від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи, в тому числі бронювання місць у місцях проживання, страхових полісів тощо. Згідно з п. 138.2 ст. 138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу. Так, відповідно до п. 44.1 ст. 44 р. ІІ ПКУ для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту. З урахуванням викладеного, оскільки оформлення закордонних паспортів, дозволів на в'їзд (віз), полісів обов'язково страхування та інших документів, пов'язаних з правилами в'їзду та перебування у місці відрядження, здійснювалось не безпосередньо платником податку, а туристичним агентством (комісіонером) за договором комісії, то у платника відсутні первинні документи щодо витрат, пов’язаних з оформленням зазначених документів, і відповідно для визначення об'єкта оподаткування такі витрати не враховуються.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Аll, Asia
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Asia » 23 сен 2011, 15:25

ага, начали с
.... Зазначені витрати можуть бути включені до складу витрат платника податку лише за наявності підтвердних документів, що засвідчують вартість цих витрат у вигляді транспортних квитків або транспортних рахунків (багажних квитанцій), у тому числі електронних квитків за наявності посадкового талона та документа про сплату за всіма видами транспорту, в тому числі чартерних рейсів, рахунків, отриманих із готелів (мотелів) або від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи, в тому числі бронювання місць у місцях проживання, страхових полісів тощо....


а закончили уже "за упокой"
З урахуванням викладеного, оскільки оформлення закордонних паспортів, дозволів на в'їзд (віз), полісів обов'язково страхування та інших документів, пов'язаних з правилами в'їзду та перебування у місці відрядження, здійснювалось не безпосередньо платником податку, а туристичним агентством (комісіонером) за договором комісії, то у платника відсутні первинні документи щодо витрат, пов’язаних з оформленням зазначених документів, і відповідно для визначення об'єкта оподаткування такі витрати не враховуються.

:shock:

За это сообщение автора Asia поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Asia
 
Сообщений: 74
Зарегистрирован: 31 мар 2011, 13:28
Благодарил (а): 149 раз.
Поблагодарили: 57 раз.

UNREAD_POST vins » 07 окт 2011, 10:17

Как и предполагалось, налоговики, хотя и признают "командировочную" Инструкцию имеющей рекомендательный характер для хозрасчетных предприятий, указывают на то, что срок командировки по Украине не должен быть больше чем 30 дней, заграницу - не больше чем 60 дней
ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Які граничні строки встановлені для відряджень в межах України та за кордон?
Коротка відповідь : Строк відрядження в межах України визначається керівником або його заступником, але не може перевищувати 30 календарних днів. Термін відрядження за кордон визначається керівником, але не може перевищувати 60 календарних днів.
Повна відповідь : Відповідно до п. 1 р. ІІ "Порядок відрядження в межах України" Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 113.03.1998 № N 59 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 17.03.2011 N 362, далі – Інструкція) направлення працівника підприємства у відрядження здійснюється керівником цього підприємства або його заступником і оформляється наказом (розпорядженням) із зазначенням: пункту призначення, найменування підприємства, куди відряджений працівник, строку й мети відрядження. Строк відрядження визначається керівником або його заступником, але не може перевищувати 30 календарних днів. Строк відрядження працівників, які направляються для виконання в межах України монтажних, налагоджувальних, ремонтних і будівельних робіт, не повинен перевищувати терміну будівництва об'єктів. Згідно з п. 1 р. III "Порядок відрядження за кордон" Інструкції відрядження за кордон здійснюється відповідно до наказу (розпорядження) керівника підприємства після затвердження технічного завдання, в якому визначаються мета виїзду, завдання та очікувані результати відрядження, строк, умови перебування за кордоном (у разі поїздки за запрошенням подається його копія з перекладом), і кошторису витрат. Термін відрядження визначається керівником, але не може перевищувати 60 календарних днів, за винятком випадків, установлених Кабінетом Міністрів України. Строк відрядження працівників, які направляються за кордон за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) для виконання монтажних, налагоджувальних, ремонтних, проектних, проектно-пошукових, будівельних, будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт, здійснення шефмонтажу та авторського нагляду під час будівництва, обслуговування та забезпечення функціонування національних експозицій на міжнародних виставках, проведення гастрольних та інших культурно-мистецьких заходів, не повинен перевищувати один рік. Норми Інструкції є обов’язковими для органів державної влади, підприємств, установ та організацій, що повністю або частково утримується (фінансується) за рахунок бюджетних коштів. Інші підприємства та організації даний документ використовують як допоміжний (довідковий).
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 18 окт 2011, 13:35

Анна Сергеевна писал(а):Вопрос - В соответствии с подпунктом 140.1.7 НКУ командировочные расходы компенсируются работникам с трудовыми отношениями и членам руководящих органов ( НС,РК и прочие). Члены НС -нерезиденты - акционеры АО. Общество по уставу и положению о НС компенсирует им расходы при командировке в Украину из зарубежья для выполнения обязанностей членов наблюдательного совета.Есть расходы ?!!!


"Баланс" в номере 82 решил ответить на этот вопрос. "Баланс" против.

Елена КУЗЬМЕНКО, редактор направления «Бухгалтерский учет и налогообложение»
МОЖНО ЛИ СЧИТАТЬ КОМАНДИРОВКОЙ ВИЗИТ УЧРЕДИТЕЛЯ-НЕРЕЗИДЕНТА?

Учредитель-нерезидент приехал из Франции в Украину. Можно ли такую поездку считать командировкой и включить в расходы стоимость билетов в Украину и обратно, проживание в Украине, проезд по городу? Можно ли выплачивать суточные?
Нет, такая поездка не является командировкой. Объясним почему.
Учредитель предприятия является его собственником, а собственник может руководить предприятием лично или через уполномоченные органы (ст. 65 Хозяйственного кодекса). Согласно пп. 140.1.7 Налогового кодекса (далее - НК) к расходам относятся затраты на командировки физлиц, которые являются членами руководящих органов налогоплательщика. То есть учредителя (даже нерезидента) можно отправить в командировку. Только вначале необходимо уточнить значение термина «командировка». НК не дает определения этого термина, нет его и в других нормативных документах. Однако существует Инструкция о служебных командировках в пределах Украины и за границу, утвержденная приказом Минфина от 13.03.98 г. № 59 (далее - Инструкция № 59). В ней дается определение служебной командировки - это поездка работника по распоряжению руководителя предприятия на определенный срок в другой населенный пункт для выполнения служебного поручения вне места его постоянной работы (п. 1 разд. I Инструкции № 59). То есть если бы учредитель постоянно находился в Украине, его могли бы отправить в любую командировку с предприятия, но командировать его из Франции предприятие не может.
Добавим, что Инструкция № 59 сегодня действует для госслужащих и работников предприятий, содержащихся за бюджетные средства, - Минфин сознательно внес изменения в Инструкцию, дав возможность другим предприятиям самостоятельно определять правила командирования работников. Но вполне вероятно, что налоговые органы при проверке будут ссылаться именно на определение из этой Инструкции (за неимением другого). Ведь в противном случае каждое предприятие сможет трактовать этот термин по-своему и, например, отправлять работника «в командировку» по городу, выплачивать ему при этом суточные и средний заработок и относить все затраты на расходы в целях налогообложения.
Итак, данная поездка учредителя - не командировка, поэтому суточные ему не выплачиваются. Хотя если приезд учредителя связан с хозяйственной деятельностью предприятия (например, он приехал для выполнения управленческих функций), то расходы на организацию его пребывания в Украине можно расценивать как представительские расходы, которые включаются в состав административных расходов согласно абзацу «а» пп. 138.10.2 НК. Представительские расходы важно правильно оформить. Для этого нужно:
• подготовить приказ о проведении встречи с учредителем (должна быть указана цель приезда, связанная с хоздеятельностью предприятия; можно назначить ответственного, который по итогам встречи составит отчет и представит в бухгалтерию все первичные документы);
• составить план встречи (посещение офиса и других объектов);
• утвердить смету представительских расходов (это могут быть расходы на проезд в офис и к объектам, указанным в плане; расходы на проживание и питание учредителя);
• оформить отчет о проведенной встрече (может быть составлен в произвольной форме);
• собрать все первичные документы, подтверждающие понесенные расходы (чеки, накладные, акты и т. п.).
Что касается расходов на проезд учредителя в Украину и обратно, то мы считаем, что включать их в состав представительских небезопасно. Налоговые органы могут не признать такие расходы предприятия, сославшись на определение представительских расходов в приказе Минфина от 14.09.10 г. № 1026 - в перечне таких расходов указаны только расходы на транспортное обеспечение во время проведения мероприятия.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Анна Сергеевна, Chiffi
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Анна Сергеевна » 21 окт 2011, 14:45

Vins,спасибо.Баланс не выписываю,поэтому любое мнение по данному вопросу очень интересно.!!!!
Аватар пользователя
Анна Сергеевна
 
Сообщений: 258
Зарегистрирован: 25 фев 2011, 13:06
Благодарил (а): 133 раз.
Поблагодарили: 79 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Al, Gb, Ya

cron