Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налог на прибыль - 2015

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST alex88 » 09 ноя 2015, 15:33

По налогу на недвижимость есть еще такое разъяснение в ЗИРе (категория 102.08.06)
Чи враховуються при визначенні фінансового результату витрати щодо нарахування (сплати) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
Відповідь
Коротка:
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відноситься до адміністративних витрат та враховується при визначенні фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку).
Крім того, податок на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету платниками податку, зменшується на суму нарахованого та сплаченого податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) відповідно до розд. XII Податкового Кодексу України щодо об’єктів нежитлової нерухомості.

Повна:
Відповідно до п.п. 266.1.1 п. 266.1 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості.
Базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток (п.п. 266.3.1 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України (п.п. 266.9.1 п. 266.9 ст. 266 ПКУ).
Згідно з п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень р. ІІІ ПКУ.
При цьому, з урахуванням п. 18 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відноситься до адміністративних витрат та враховується при визначенні фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку).
Крім того, п. 137.5 ст. 137 ПКУ визначено, що податок на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету платниками податку, зменшується на суму нарахованого та сплаченого податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) відповідно до розд. XII ПКУ щодо об’єктів нежитлової нерухомості.
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 822
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST igv6770 » 10 ноя 2015, 15:54

У нас арендованный склад(сервитут),выполнен текущ.ремонт своими силами.Материалы закупили в сентябре,ремонт производился в октябре. Как отнести сумму ремонта до 6000,00- на МНМА и 100% списание?
И каким приказом и актом всё это утвердить? (в первый раз с этим столкнулась).Заранее благодарю!
igv6770
 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 10 ноя 2015, 15:17
Благодарил (а): 18 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST dmn » 10 ноя 2015, 20:21

налоговик писал(а):
hela писал(а):
налоговик писал(а):
dmn писал(а):По суті забираємо бухгалтерську амортизацію шляхом додавання до фінансового результату (яку ми перед цим відняли) і додаємо податкову амортизацію. Податкова амортизація це по суті бухгалтерська - амортизація невиробничих основних засобів - ремонти невиробничих - амортизація МНМА до 2500/6000 - критерії по строкам експлуатації.


Думаю так



Вы считаете, что расходы на текущий ремонт непроизводственных ОС - это положительная разница?


Нет. Расходы

15. Витрати, що здійснюються для підтримання об'єкта в робочому стані (проведення технічного огляду, нагляду, обслуговування, ремонту тощо) та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, включаються до складу витрат.


dmn писал(а):Думаю так

dmn писал(а):По суті забираємо бухгалтерську амортизацію ОЗ шляхом додавання до фінансового результату (яку ми перед цим відняли) і додаємо податкову амортизацію ОЗ. Податкова амортизація це по суті бухгалтерська амортизація ОЗ - амортизація невиробничих основних засобів - ремонти невиробничих ОЗ - амортизація МНМА до 2500/6000 - критерії по строкам експлуатації.



Так, основних засобів мав на увазі. Як щодо норм кодексу?


Так уже ответил в формуле.

Добавлю только, но это и так понятно:

14.1. У цьому Кодексі поняття вживаються в такому значенні:

14.1.138. основні засоби - матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 гривень і поступово зменшується у зв'язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік);



в продовження дискусії, зареєстрований проект Сєні

підпункт 14.1.138 викласти в такій редакції:
“14.1.138. основні засоби — матеріальні активи, які визначені як основні засоби відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, вартість яких перевищує 6000 гривень;
невиробничі основні засоби — основні засоби, які не призначені для використання в господарській діяльності платника податку;
малоцінні необоротні матеріальні активи — матеріальні активи, які відповідають критеріям основного засобу, визначеним відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, вартість яких не перевищує 6000 гривень;
невиробничі малоцінні необоротні матеріальні активи — малоцінні необоротні матеріальні активи, які не призначені для використання в господарській діяльності платника податку;”;
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 249
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 101 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST dmn » 10 ноя 2015, 20:25


За это сообщение автора dmn поблагодарили: 2
Galla, налоговик
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 249
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 101 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST еЖэ-Вика » 11 ноя 2015, 11:16

Чи потрібно коригувати фінансовий результат до оподаткування за 2015 рік, визначений у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень бухгалтерського обліку на суми коштів, перераховані роботодавцями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу, передбачені колективним договором? До 01.01.2015 р. включали до інших витрат звичайної діяльності згідно ст. 138.10.6 пункт "б" ПКУ.
еЖэ-Вика
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 01 окт 2015, 11:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST igv6770 » 11 ноя 2015, 14:17

Если сумма ремонта аренд.помещ.- 0 (ремонт произведен своими силами), то материалы для ремонта списываем на 92,93. Это правильно?
(Ремонты арендованных ОС (поддержание в рабочем состоянии). Особых правил учета расходов на ремонты арендованных ОС П(С)БУ 14 не устанавливает. Поэтому в данном случае арендатор руководствуется общими ремонтными нормами П(С)БУ 7 и, в частности, его п. 15, согласно которому затраты на проведение ремонтных мероприятий, направленных на восстановление первоначального ресурса и поддержание объекта в рабочем состоянии (т. е. на проведение всех видов ремонтов, приводящих к сохранению первоначально ожидаемых экономических выгод от использования объектов), относятся на расходы периода (Дт 23, 91, 92, 93, 94 — Кт 20, 22, 13, 63, 65, 66, 63, 68; п. 32 Методрекомендаций № 561).
igv6770
 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 10 ноя 2015, 15:17
Благодарил (а): 18 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 11 ноя 2015, 14:53

dmn писал(а):в продовження дискусії, зареєстрований проект Сєні


Здесь тоже в продолжение темы проекта: Малоценные предметы в налоговом учете (МНМА)
:)

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
dmn
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 11 ноя 2015, 14:55

igv6770 писал(а):Если сумма ремонта аренд.помещ.- 0 (ремонт произведен своими силами), то материалы для ремонта списываем на 92,93. Это правильно?


Учет ремонта основных средств
Ремонт основных средств в бухгалтерском учете
тем хватает

а ремонт относите в те расходы где работает объект.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
igv6770
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 11 ноя 2015, 15:09

еЖэ-Вика писал(а):Чи потрібно коригувати фінансовий результат до оподаткування за 2015 рік, визначений у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень бухгалтерського обліку на суми коштів, перераховані роботодавцями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу, передбачені колективним договором? До 01.01.2015 р. включали до інших витрат звичайної діяльності згідно ст. 138.10.6 пункт "б" ПКУ.


Есть такое:

140.5. Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується:

140.5.9. на суму коштів або вартості товарів, виконаних робіт, наданих послуг, безоплатно перерахованих (переданих) протягом звітного (податкового) року неприбутковим організаціям, які на дату перерахування коштів, передачі товарів, робіт, послуг відповідали умовам, визначеним пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, у розмірі, що перевищує 4 відсотки оподатковуваного прибутку попереднього звітного року.


могут тянуть и к выплатам профсоюзам

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
еЖэ-Вика
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST еЖэ-Вика » 12 ноя 2015, 13:51

налоговик писал(а):
еЖэ-Вика писал(а):Чи потрібно коригувати фінансовий результат до оподаткування за 2015 рік, визначений у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень бухгалтерського обліку на суми коштів, перераховані роботодавцями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу, передбачені колективним договором? До 01.01.2015 р. включали до інших витрат звичайної діяльності згідно ст. 138.10.6 пункт "б" ПКУ.


Есть такое:

140.5. Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується:

140.5.9. на суму коштів або вартості товарів, виконаних робіт, наданих послуг, безоплатно перерахованих (переданих) протягом звітного (податкового) року неприбутковим організаціям, які на дату перерахування коштів, передачі товарів, робіт, послуг відповідали умовам, визначеним пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, у розмірі, що перевищує 4 відсотки оподатковуваного прибутку попереднього звітного року.


могут тянуть и к выплатам профсоюзам


Да вроде бы....но почему в ПКУ до 01.01.2015г разделяли на отдельные пункты?


138.10.6. інші витрати звичайної діяльності (крім фінансових витрат), не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, зокрема:

а) суми коштів або вартість товарів, виконаних робіт, наданих послуг, добровільно перераховані (передані) протягом звітного року до Державного бюджету України або бюджетів місцевого самоврядування, до неприбуткових організацій, визначених у статті 157 цього розділу в розмірі, що не перевищує чотирьох відсотків оподатковуваного прибутку попереднього звітного року;

б) суми коштів, перераховані роботодавцями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу, передбачені колективними договорами (угодами) відповідно до Закону України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності", в межах чотирьох відсотків оподатковуваного прибутку за попередній звітний рік з урахуванням положень абзацу "а" підпункту 138.10.6 пункту 138.10 цієї статті.

При цьому в разі якщо за результатами попереднього звітного року платником податку отримано від'ємний результат об'єкта оподаткування, то сума коштів, що перераховується, визначається з урахуванням оподатковуваного прибутку, отриманого в році, що передує року декларування такого річного від'ємного значення, але не раніш як за чотири попередні звітні роки;
еЖэ-Вика
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 01 окт 2015, 11:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 ноя 2015, 14:55

Разделяли. Но 140.5.9 не повторяет в самом ключевом месте пп. "а" пп. 138.10.6
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST еЖэ-Вика » 19 ноя 2015, 14:04

Подскажите, пожалуйста, ссылку Реестра не прибыльных учреждений и организаций. Или как можно проверить предприятие - оно прибыльное или не прибыльное, а также бюджетное или нет. Для применения пп. 140.5.4 НКУ

140.5.4. на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім зазначених у пункті 140.2 та у підпункті 140.5.5 цього пункту та операцій, які визнані контрольованими відповідно до статті 39 цього Кодексу), придбаних у:

неприбуткових організацій, крім випадків, коли сума вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у таких організацій, сукупно протягом звітного (податкового) року не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, та крім бюджетних установ. У разі якщо сума операцій перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, коригування фінансового результату до оподаткування, визначені цим підпунктом, проводяться на всю суму операцій;

нерезидентів (в тому числі нерезидентів - пов'язаних осіб), що зареєстровані у державах (на територіях), зазначених у підпункті 39.2.1.2 пункту 39.2 статті 39 цього Кодексу.

Вимоги цього підпункту можуть не застосовуватися платником податку, якщо:

операція є контрольованою та сума таких витрат відповідає рівню звичайних цін, що обґрунтовано у звіті про контрольовані операції та відповідній документації, що подаються відповідно до статті 39 цього Кодексу; або операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податків за правилами звичайних цін відповідно до процедури, встановленої статтею 39 цього Кодексу, але без подання звіту;
еЖэ-Вика
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 01 окт 2015, 11:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 дек 2015, 11:51

еЖэ-Вика писал(а):Подскажите, пожалуйста, ссылку Реестра не прибыльных учреждений и организаций. Или как можно проверить предприятие - оно прибыльное или не прибыльное, а также бюджетное или нет. Для применения пп. 140.5.4 НКУ


Неприбыльность подтверждает справка

МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС - ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС З ОБСЛУГОВУВАННЯ ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ

ЛИСТ

від 12.11.2015 р. N 25273/10/28-10-06-11

Про надання роз'яснення

Міжрегіональним головним управлінням ДФС - Центральним офісом з обслуговування великих платників розглянуто лист щодо взаємовідносин з контрагентами - неприбутковими підприємствами, за результатами розгляду та в межах своїх повноважень повідомляємо наступне.

Питання 1.

Відповідно до п. 14.1.121 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ), неприбуткові підприємства, установи та організації - неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податком на прибуток підприємств відповідно до п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

Пунктом 133.4.6 ст. 133 ПКУ визначено, що до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:

- бюджетні установи;

- громадські об'єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;

- спілки, асоціації та інші об'єднання юридичних осіб;

- житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінчено будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);

- об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;

- професійні спілки, їх об'єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об'єднання;

- сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об'єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;

- інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам цього пункту.

Відповідно до п. 133.4.1 ст. 133 ПКУ неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення та виключення неприбуткових підприємств, установ з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України.

Пунктом 34 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ встановлено, що до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24 січня 2013 року N 37 (далі - Положення N 37).

Відповідно до п. 1 розділу II Положення N 37 включення неприбуткової установи та організації до Реєстру проводиться територіальним контролюючим органом нижчого рівня за їх місцезнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості згідно з п. 5 розділу I Положення N 37.

Згідно п. 2 розділу II Положення N 37 для внесення до Реєстру неприбуткова установа або організація повинна подати до територіального контролюючого органу за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення N 37, а також копії установчих документів.

За результатами розгляду заяви, установчих документів територіальним контролюючим органом за місцезнаходженням неприбуткової установи та організації приймається рішення про:

- внесення, повторне внесення неприбуткової установи або організації до Реєстру;

- відмову у внесенні неприбуткової установи або організації до Реєстру.

Відповідно до п. 4 розділу II Положення N 37 рішення за формою згідно з додатком 2 до Положення готується у двох примірниках - перший надається неприбутковій установі або організації, а другий залишається в територіальному контролюючому органі нижчого рівня.

Враховуючи вище викладене, документом, що підтверджує статус неприбутковості, є Рішення про внесення організації (установи) в Реєстр неприбуткових організацій (установ), видане контролюючим органом ДФС за їх місцезнаходження з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 дек 2015, 12:39

Может кто-то прозевал про структурных :)

Лист ДФС від 11.12.2015 № 26438/6/99-95-42-03-15

15.12.2015
Державна фіскальна служба України розглянула лист … щодо сплати податку на прибуток структурними підрозділами юридичних осіб і повідомляє таке.

Відповідно до п.п. 133.1.5 п. 133.1 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у редакції, чинній до 01 січня 2015 року, відокремлені підрозділи платників податку на прибуток суб’єктів господарювання – юридичних осіб, які проводили господарську діяльність як на території України, так і за її межами, за винятком представництв, визначались платниками податку з числа резидентів.

Тобто відокремлені підрозділи, які були самостійними платниками податку на прибуток, визначали податкове зобов’язання з податку на прибуток на підставі податкової декларації, яку подавали до контролюючих органів, та сплачували податок на прибуток за своїм місцем знаходженням.

Підпунктом 133.1.1 п. 133.1 ст. 133 Кодексу, у редакції після 01.01.2015, встановлено, що платниками податку на прибуток-резидентами є суб'єкти господарювання – юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 ст. 133 Кодексу.

Отже, з 01 січня 2015 року після внесення змін до Кодексу Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» відокремлені підрозділи юридичної особи не є платниками податку на прибуток.

Починаючи з податкових звітних періодів 2015 року, головне підприємство (юридична особа), яке має у складі відокремлені структурні підрозділи, визначає податкове зобов’язання з податку на прибуток у податковій декларації в цілому по платнику податку – юридичній особі з урахуванням показників діяльності структурних підрозділів. При цьому податок на прибуток сплачується головним підприємством за його місцезнаходженням.



Перший заступник Голови С.В. Білан

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST dmn » 16 дек 2015, 13:10

Це стосується дочірніх підприємств?
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 249
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 101 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, hela, Kamillfo, Ya