Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Декларация по прибыли (СТАРАЯ форма, приказ № 114, отменена)

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST Аll » 04 июл 2011, 16:03

Столько нового для себя открываю на форуме :o

По НКУ любая аренда - прочий доход, основной это вид деятельность или нет :

135.5. Інші доходи включають: ...135.5.2. доходи від операцій оренди/лізингу, визначені відповідно до пункту 153.7 статті 153 цього Кодексу;


А в бух.учете таки да, аренда идет на 703 если это основной вид деятельности.
А если услуги - не основной вид деятельности - то что тогда?! :lol:

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 22.09.2010 р. N 31-34020-20-27/25329

Міністерство фінансів України на запит щодо деяких питань з бухгалтерського обліку повідомляє.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" економічною вигодою є потенційна можливість отримання підприємством грошових коштів від використання активів. До потенційної можливості отримання грошових коштів від використання активів також належить і можливість зменшення в результаті використання активів витрачання грошових коштів та їх еквівалентів.
Відповідно до статті 11 Закону України "Про гуманітарну допомогу" наказом Міністерства фінансів України від 14.12.99 N 298 затверджено Порядок бухгалтерського обліку гуманітарної допомоги, згідно з яким гуманітарна допомога до її передачі набувачу відображається отримувачем у складі відповідних активів.
Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87, основною діяльністю підприємства є операції, пов'язані з виробництвом або реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг), що є головною метою створення (діяльності) підприємства і забезпечують основну частку його доходу. Дохід від операційної оренди, що є основною діяльністю підприємства, відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерство фінансів України від 30.11.99 N 291, відображається за кредитом субрахунку 703 "Дохід від реалізації робіт і послуг" і наводиться у рядку 010 "Доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" Звіту про фінансові результати (форма N 2).

Заступник Міністра Т. Єфименко
Последний раз редактировалось Аll 04 июл 2011, 17:29, всего редактировалось 1 раз.
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST Kloshar » 04 июл 2011, 16:06

Жулико писал(а):
Kloshar писал(а):
Жулико писал(а):[ Ваша покорная слуга тоже принимала живейшее участие в этом № 27 :)


Да неужели? Не может быть! И что есть за что платить, поделитесь какие Вас постигли откровения, если не секрет конечно?


Насколько я понимаю, такой стиль общения на этом форуме не принят. Не хотите - не читайте, вас никто не неволит.

Не обижайтесь, я интерсуюсь исключитеьно декларацией. Так что же там такого уникального?
Kloshar
 
Сообщений: 683
Зарегистрирован: 12 мар 2011, 16:17
Благодарил (а): 92 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

UNREAD_POST Жулико » 04 июл 2011, 16:15

Не обижайтесь, я интерсуюсь исключитеьно декларацией. Так что же там такого уникального?

На мой взгляд, ничего там ни сложного, ни уникального нет.

За это сообщение автора Жулико поблагодарил:
Kloshar
Аватар пользователя
Жулико
 
Сообщений: 131
Зарегистрирован: 16 апр 2011, 14:40
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 27 раз.

UNREAD_POST Жулико » 04 июл 2011, 16:21

А в бух.учете таки да, аренда идет на 703 если это основной вид деятельности.

Насколько я помню, прямо об этом не написано. Только косвенно - если аренда не основной, то она идет на 71 счет.
А если основной - то ничего прямо не написано. Если таки написано - ткните носом, где.
И аренда - это не услуга по сути. Я считаю, что этот вопрос до конца не урегулирован.

А если услуги - не основной вид деятельности - то что тогда?!


Вот тут как раз и хромает логика классификации доходов, потому что не определили четко, по какому критерию делить доходы между 70 и 71 счетом:
по экономической сути операций или по валовому объему поступающих денежных переводов.
Я сторонница первого подхода, при этом подходе не возникает таких вопросов :) Товары, работы, услуги - в 70-й счет, вся остальная шушера - в 71. Независимо от сумм, удельного веса и миссии создания предприятия :)
Аватар пользователя
Жулико
 
Сообщений: 131
Зарегистрирован: 16 апр 2011, 14:40
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 27 раз.

UNREAD_POST птичка » 04 июл 2011, 16:33

Скажите, пожалуйста какие будут проблемі если затртат/доход занести не в те,с точки зрения налоговой,строки декларации
птичка
 
Сообщений: 31
Зарегистрирован: 25 фев 2011, 13:52
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Kloshar » 04 июл 2011, 16:58

птичка писал(а):Скажите, пожалуйста какие будут проблемі если затртат/доход занести не в те,с точки зрения налоговой,строки декларации


Могут попробывать шить нарушение порядка ведения налогового учета. А вообще законных оснований и ответственности нет.
Ст. 1631 Кодексу України про адміністративні правопорушення відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, - тягне за собою накладення штрафу у розмірі від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Kloshar
 
Сообщений: 683
Зарегистрирован: 12 мар 2011, 16:17
Благодарил (а): 92 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

UNREAD_POST Аll » 04 июл 2011, 17:32

Жулико писал(а):А если основной - то ничего прямо не написано. Если таки написано - ткните носом, где.


Это не я! Минфин такое учудил в своем письме :lol:
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST Жулико » 04 июл 2011, 17:52

Письма - это всего лишь письма..... их к делу не пришьешь :)
У меня есть еще одно "макроэкономическое" соображение в пользу аренды на 71.
Как известно, одним из пользователей финансовой отчетности является государство в лице Минстата.
Представим, что этот Минстат составил сводный баланс и финрезультат по всей стране. Основная часть экономики страны - это производство товаров, работ и услуг. Аренда активов не может быть основной частью экономики страны. И поэтому в сводном отчете о финрезультатах товары, работы и услуги должны быть показаны отдельно от других доходов, в том числе и от аренды. А если каждый будет тулить в 70 счет свою основную деятельность (в том числе аренду и ЦБ), то это уже какофония получается.
Но пока что Минфину это не нужно :) ну и ладно.

А налоговикам нужно. Вот они и разделили доходы.
Аватар пользователя
Жулико
 
Сообщений: 131
Зарегистрирован: 16 апр 2011, 14:40
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 27 раз.

UNREAD_POST kollega » 04 июл 2011, 21:19

Жулико писал(а):
А налоговикам нужно. Вот они и разделили доходы.


Вряд ли им это нужно было, они ведь наоборот хотят приблизить налоговой учет к бухгалтерскому..скорее просто не досмотрели :)
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

UNREAD_POST Жулико » 05 июл 2011, 00:20

ИМХО - эти учеты нет смысла приближать. Эта затея заранее обречена на провал :)
Если бы действительно этого хотели - облагали бы налогом итоговую цифру в форме 2 и всьо на этом.
Там из всего "сближения" - только ввели принцип начисления в налогообложении прибыли да перелопатили амортизацию. Но и то - с бухучетом начисление налоговой амортизации имеет мало общего. ИМХО это была "замануха" для того, чтобы народ не очень сильно сопротивлялся введению налогового кодекса :)

Для налогообложения абсолютно неважно, какую долю в ваших доходах занимает аренда или ценные бумаги и создавалось ли предприятие для этих целей или для других. Важно только то, что эти операции облагаются по иным правилам, отличным от товаров-работ-услуг.
Аватар пользователя
Жулико
 
Сообщений: 131
Зарегистрирован: 16 апр 2011, 14:40
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 27 раз.

UNREAD_POST vins » 05 июл 2011, 09:32

Несколько ответов из Единой базы налоговых знаний

Возврат товаров (средств) в одном периоде

Як у продавця та покупця в Податковій декларації з податку на прибуток підприємства відображається повернення проданих товарів, основних засобів, коштів у разі розірвання чи зміни договору, якщо таке повернення або перерахунок суми компенсації відбувається у межах одного звітного періоду?
Скрытый текст: показать
Пунктом 140.2 ст. 140 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) встановлено, що у разі якщо після продажу товарів, виконання робіт, надання послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, в тому числі перерахунок у випадках повернення проданих товарів чи права власності на такі товари (результати робіт, послуг) продавцю, платник податку - продавець та платник податку - покупець здійснюють відповідний перерахунок доходів або витрат (балансової вартості основних засобів) у звітному періоді, в якому сталася така зміна суми компенсації.
Перерахунок доходів та витрат (балансової вартості основних засобів) також проводиться сторонами: у звітному періоді (періодах), в якому витрати та доходи (балансова вартість основних засобів) за правочином, визнаним недійсним, були враховані в обліку сторони правочину - у разі визнання правочину недійсним як такого, що порушує публічний порядок, є фіктивним; у звітному періоді, в якому рішення суду про визнання правочину недійсним набуло законної сили - у разі визнання правочину недійсним з інших підстав. Цей пункт не регулює правила визначення та коригування витрат та доходів внаслідок проведення процедур урегулювання сумнівної або безнадійної заборгованості чи визнання боргу покупця безнадійним, що визначаються статтею 159 цього Кодексу. Відповідно до п.46.1 ст.46 ПКУ податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Форма податкової декларації встановлюється центральним органом державної податкової служби за погодженням з Міністерством фінансів України (п.46.5 ст.46 ПКУ). Пунктом 49.18 ст. 49 ПКУ встановлено, що податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період. Абзац другий пункту 49.19 ст.49 ПКУ визначає: для цілей цього Кодексу під терміном "базовий звітний (податковий) період" слід розуміти перший звітний (податковий) період року, визначений відповідним розділом цього Кодексу. Пунктом 152.9 ст.152 ПКУ для платників податку на прибуток установлено такі податкові періоди: календарні квартал, півріччя, три квартали, рік. Звітний податковий період починається з першого календарного дня податкового періоду і закінчується останнім календарним днем податкового періоду, крім: виробників сільськогосподарської продукції, визначених статтею 155 цього розділу, для яких річний податковий період починається з 1 липня поточного звітного року і закінчується 30 червня наступного звітного року; Податкова декларація з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 №114 (далі - Декларація), подається наростаючим підсумком, базовий звітний (податковий) період для неї є квартал. Таким чином, якщо у межах одного звітного кварталу відбувається повернення проданих товарів, основних засобів, коштів у разі розірвання договору, таке повернення або перерахунок суми компенсації не відображається в Податковій декларації з податку на прибуток. Разом з тим, відповідно до п.44.1 ст.44 ПКУ для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.


ЕСВ на зарплату работников - в стр. 05.1.12

Як в декларації відображається виплата єдиного соціального внеску, нарахованого на заробітну плату працівників, зайнятих у виробництві товарів (виконанні робіт, наданні послуг)?
Скрытый текст: показать
Перелік витрат, з яких складається собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визначено пунктом 138.8 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), зокрема, до таких витрат віднесено прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати. До складу інших прямих витрат включаються всі інші виробничі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені на конкретний об'єкт витрат, у тому числі внески на соціальні заходи, визначені статтею 143 цього Кодексу, плата за оренду земельних і майнових паїв (п. 138.9 ст. 138 ПКУ). Так, пунктом 143.1 ст. 143 ПКУ до складу витрат платника податку відносяться суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, у розмірах і порядку, встановлених законом. Враховуючи зазначене, суми єдиного соціального внеску, нарахованого на заробітну плату працівників, зайнятих у виробництві товарів (виконанні робіт, наданні послуг), відносяться до собівартості виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Загальна сума витрат, що відносяться до собівартості виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, зазначаються платниками податку у складі витрат операційної діяльності у рядку 05 податкової декларації з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 114, (далі – декларація) та окремо – у рядку 05.1. Складові собівартості виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг розшифровуються у додатку СВ до рядка 05.1 декларації, зокрема, суми єдиного соціального внеску, нарахованого на заробітну плату працівників, зайнятих у виробництві товарів (виконанні робіт, наданні послуг), зазначаються у рядку 05.1.12 зазначеного додатка. Суми єдиного соціального внеску, нарахованого на заробітну плату працівників, зайнятих у виробництві товарів (виконанні робіт, наданні послуг), зазначаються у рядку 05.1.12 додатка СВ до рядка 05.1 податкової декларації з податку на прибуток підприємства, а також у складі витрат, що відносяться до собівартості виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, - у рядках 05, 05.1 декларації.


Расходы на ремонт основных средств в декларации по налогу на прибыль

Як в податковій декларації з податку на прибуток підприємства відображаються витрати на поліпшення (ремонт) ОЗ?
Скрытый текст: показать
Відповідно до п. 146.12 ст. 146 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755 –VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) сума витрат, що пов'язана з ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів, у тому числі орендованих, у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься до витрат того звітного податкового періоду, в якому такі ремонт та поліпшення були здійснені. Первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов'язаних із ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об'єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об'єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення (пп. 146.11 ст. 146 ПКУ). Сума витрат на ремонт та поліпшення основних засобів, яка відноситься до витрат, в залежності від напрямку використання основних таких основних засобів може відноситись у складі інших витрат до: загальновиробничих витрат (витрати на ремонт основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення) (пп. 138.10.1 п. 138.10 ст. 138 ПКУ); адміністративних витрат (витрати на ремонт основних засобів загальногосподарського використання) (пп. 138.10.2 п. 138.10 ст. 138 ПКУ); витрат на збут (витрати на ремонт основних засобів, пов’язаних зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг) (пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 ПКУ); інших операційних витрат (пп. 138.10.4 п. 138.10 ст. 138 ПКУ). Визначення розміру витрат, понесених на ремонт основних засобів, які можуть бути віднесені до складу витрат та їх розподіл здійснюється у таблиці 3 додатка АМ до податкової декларації з податку на прибуток підприємства (далі – декларація), форма якої встановлена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 114 "Про затвердження форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємства". Так, при заповненні таблиці 3: у рядку 2 зазначається балансова вартість основних засобів на початок звітного (податкового) року (при заповненні податкової звітності за податкові періоди 2011 року у цій графі зазначається балансова вартість основних засобів за даними податкового обліку станом на 01.01.2011 року) у рядку 3 – сума ліміту (10%) поліпшень на звітний (податковий) рік (при заповненні податкової звітності за податкові періоди 2011 року у цій графі зазначається різниця між сумою ліміту (10%) поліпшень на 2011 рік та сумою поліпшень основних засобів, що врахована у податковому обліку платника податку у І кварталі 2011 року); у рядку 4 – фактичні обсяги поліпшень за звітний (податковий) період; у рядку 5 – сума, що відноситься на витрати звітного (податкового) періоду (різниця показники рядка 4, але не більше показників рядка 3); у рядках 6, 7 , 8 ,9 – розподіл суми поліпшень, що відноситься на витрати звітного (податкового) періоду, серед загальновиробничих витрат, адмінністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат. Показники зазначених рядків відповідно до приміток 9 – 12 переносяться до додатків ЗВ, АВ, ВЗ, ІВ, підсумкові значення яких переносяться до відповідних рядків декларації.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
yur
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST kollega » 05 июл 2011, 10:28

[quote="Жулико"]Там из всего "сближения" - только ввели принцип начисления в налогообложении прибыли да перелопатили амортизацию. Но и то - с бухучетом начисление налоговой амортизации имеет мало общего.

С этим абсолютно согласна, стыковки не произошло :)
А на счет налогообложения Вы меня все равно не убедили, так что не обижайтесь, я все таки буду "тулить" ( :) ) свою аренду в стр.02 деки.
Спасибо за мнение! :)
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 05 июл 2011, 10:46

kollega писал(а):...
А на счет налогообложения Вы меня все равно не убедили, так что не обижайтесь, я все таки буду "тулить" ( :) ) свою аренду в стр.02 деки.
Спасибо за мнение! :)


Я Вас в этом тоже поддерживаю. Если аренда - основной вид деятельности, то в бухучете субсчет 703, в налоговом учете хотелось бы записать доход в строку 02, а расходы в приложение СВ/ЗВ (но налоговики, вероятнее всего, будут против). :)

За это сообщение автора Vetal' поблагодарил:
kollega
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Жулико » 05 июл 2011, 12:46

(но налоговики, вероятнее всего, будут против)

и будут правы :)
А Минфин вполне может переписать свою инструкцию под НКУ.
Аватар пользователя
Жулико
 
Сообщений: 131
Зарегистрирован: 16 апр 2011, 14:40
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 27 раз.

UNREAD_POST Kloshar » 05 июл 2011, 13:49

Жулико писал(а):(но налоговики, вероятнее всего, будут против)

и будут правы :)
А Минфин вполне может переписать свою инструкцию под НКУ.


И почему они будут правы? Это же идиотизм пердприятие без основной деятельности.

За это сообщение автора Kloshar поблагодарили: 2
kollega, Vetal'
Kloshar
 
Сообщений: 683
Зарегистрирован: 12 мар 2011, 16:17
Благодарил (а): 92 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya