Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налогообложение дивидендов

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST Vetal' » 08 апр 2014, 10:29

nikki писал(а):С учетом 176.1 "ж" и распространения его на дивиденды, начисленные "до", мы имеем классическое обратное действие закона, направленное на физлиц.

Пример. Я в первые три месяца 2014 года получил 50000 грн. дивидендов (понятно, что агент удержал по ставке 5 %). Никаких других доходов за год получать не планирую.

Предлагаете у меня по году забрать еще 5000? :)

Если считать это соответствующим Конституции, то тогда абсолютно правомерной будет и норма по которой нужно будет пересчитать начисленную за последние 10 лет зарплату по ставке не 15 %, а допустим 45 %. Это будет меньшее зло, поскольку к зарплате не применим принцип "остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок".



ВОБУ № 32-33/2014 от 08.04.14 г. (коммент к антикризисному закону) солидарна с Вами.

"З огляду на ст. 58 Конституції України, ми наполягаємо на неврахуванні дивідендів нарахованих до 01.07.14 р. в оподаткуванні по закінченні року за п. 167.5 ПКУ (тобто за шкалою ставок 15 % (20 %, 25 %)".
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Dragon75 » 10 апр 2014, 11:31

Цитата із статті, підготовленої членами Експертної ради системи «Expertus: Податки»
"Проведення перерахунку ПДФО покладається на фізичну особу — отримувача дивідендів. До загального річного оподатковуваного доходу включатимуться всі оподатковувані доходи, отримані такою фізичною особою протягом року, у т. ч. дивіденди. У разі перевищення граничного розміру, до якого застосовується прогресивна шкала оподаткування, відповідні ставки ПДФО (15%, 20% та 25%) будуть застосовуватись лише до сум дивідендів, отриманих за період з 01.07.2014 до кінця року."

"Оскільки декларація про доходи за поточний рік буде подаватись фізособою у наступному році, сподіваємось, що до того часу питання стосовно розміру прожиткового мінімуму буде врегульовано.
Насамкінець нагадаємо, що при неоднозначному трактуванні нормативно-правових актів домінує принцип презумпції правомірності рішень платника податку."

Але мені стрьомно продовжувати знімати дивіденди. І так уже назнімали за перший квартал вдосталь. Все це балачки, а грошей в бюджеті немає чи не вистачає їм. І як завжди: зміни можуть і внести в кодекс, а форму декларації не поміняють або ще щось в такому дусі.
Dragon75
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 02 мар 2012, 17:31
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 18 апр 2014, 09:00

Закон від 10.04.2014 № 1200-VІІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо..."
Верховна Рада України;


ІІ. Внести до Закону України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" такі зміни:
у розділі І:
абзац шостий пункту 4 після слів "підлягають оподаткуванню чи" доповнити словом "не";
у пункті 1 розділу IV "Прикінцеві положення":
абзац другий доповнити словами "крім норм щодо оподаткування дивідендів, які набирають чинності з 1 січня 2015 року";
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST касимусик » 18 апр 2014, 18:03

т.е, если закон примут - останется 5% - налогообложение дивидендов в 2014?

правильно я поняла?
касимусик
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 09 янв 2014, 19:11
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 22 апр 2014, 02:29

касимусик писал(а):т.е, если закон примут - останется 5% - налогообложение дивидендов в 2014?

правильно я поняла?

Да, Вы правильно поняли.

Завдяки змінам, які внесені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо усунення окремих неузгодженостей норм законодавства» від 10.04.2014 № 1200-VII, який набув чинності з 19 квітня 2014 року, оподаткування дивідендів податком з доходів фізичних осіб до 1 січня 2015 року буде відбуватись за ставкою 5%.
Нагадаємо, що відповідно Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» передбачалось, що починаючи з 1 липня 2014 року до вказаної категорії виплат буде застосовуватись прогресивна шкала ставок (15% – 25%).
Після внесення змін, які передбачені Законом № 1200-VII, тепер Прикінцеві положення Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» мають наступний вигляд:
«1. Зміни, передбачені розділом I цього Закону, набирають чинності з 1 квітня 2014 року, крім:
пунктів 4-9 щодо оподаткування доходів фізичних осіб, які набирають чинності з 1 липня 2014 року, крім норм щодо оподаткування дивідендів, які набирають чинності з 1 січня 2015 року

За это сообщение автора Руся-2 поблагодарили: 2
Elena-4, касимусик
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 29 июл 2014, 10:43

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.06.2014 р. N 14644/7/99-99-19-02-02-17

Щодо оподаткування дивідендів, отриманих від платників фіксованого сільгоспподатку

Міністерство доходів і зборів України розглянуло лист <...> стосовно включення до складу доходу дивідендів, отриманих платником податку на прибуток від суб'єктів господарювання - платників фіксованого сільськогосподарського податку, і повідомляє.

Для визначення об'єкта оподаткування не враховуються дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, у випадках, передбачених пунктом 153.3 статті 153 цього Кодексу (пп. 136.1.12 п. 136.1 ст. 136 Податкового кодексу України (далі - Кодекс)).

Юридичні особи - резиденти, які отримують дивіденди, не включають їх суму до складу доходу (крім постійних представництв нерезидентів) (пп. 153.3.6 п. 153.3 ст. 153 Кодексу).

Платники фіксованого сільськогосподарського податку не є платниками, зокрема, податку на прибуток підприємств (пп. "а" п. 307.1 ст. 307 Кодексу).

Виходячи з вищевикладеного, дивіденди, отримані від платників фіксованого сільськогосподарського податку, які не є платниками податку на прибуток, враховуються платником податку, що їх отримує, у складі доходу за наслідками податкового періоду, на який припадає отримання таких дивідендів.


Перший заступник Міністра
І. Білоус
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 06 авг 2014, 14:32

lelmvj писал(а):
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.06.2014 р. N 14644/7/99-99-19-02-02-17

Щодо оподаткування дивідендів, отриманих від платників фіксованого сільгоспподатку

Міністерство доходів і зборів України розглянуло лист <...> стосовно включення до складу доходу дивідендів, отриманих платником податку на прибуток від суб'єктів господарювання - платників фіксованого сільськогосподарського податку, і повідомляє.

Для визначення об'єкта оподаткування не враховуються дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, у випадках, передбачених пунктом 153.3 статті 153 цього Кодексу (пп. 136.1.12 п. 136.1 ст. 136 Податкового кодексу України (далі - Кодекс)).

Юридичні особи - резиденти, які отримують дивіденди, не включають їх суму до складу доходу (крім постійних представництв нерезидентів) (пп. 153.3.6 п. 153.3 ст. 153 Кодексу).

Платники фіксованого сільськогосподарського податку не є платниками, зокрема, податку на прибуток підприємств (пп. "а" п. 307.1 ст. 307 Кодексу).

Виходячи з вищевикладеного, дивіденди, отримані від платників фіксованого сільськогосподарського податку, які не є платниками податку на прибуток, враховуються платником податку, що їх отримує, у складі доходу за наслідками податкового періоду, на який припадає отримання таких дивідендів.


Перший заступник Міністра
І. Білоус


Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики ПРОТИВ!
Миндоходов пришлось обратиться в конституционный суд.

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

До Конституційного Суду України
Суб’єкта права на конституційне подання: Державної фіскальної служби України
Уповноважені представники за дорученням: Голова Державної фіскальної служби України Білоус
Директор Департаменту методологічної роботи з питань оподаткування Державної фіскальної служби України Н.Є. Привалова
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ до Конституційного Суду України про офіційне тлумачення Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року
Шановні судді Конституційного Суду України
Відповідно до статей 147, 150 Конституції України, пункту 4 статті 13, статті 41 Закону України від 16 жовтня 1996 року «Про Конституційний Суд України» Державна фіскальна служба України (далі - ДФС) звертається до Конституційного Суду України із поданням про офіційне тлумачення положень підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 та підпункту 153.3.6 пункту 153.3 статті 153 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року.
Верховною Радою України 2 грудня 2010 року прийнято Податковий кодекс України (далі - Кодекс).
Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів. Що справляються в Україні, та порядок Їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (п.1.1 ст.1 Кодексу).
Спеціальною нормою, що регулює порядок оподаткування дивідендів, є пункт 1533 статті 153 Кодексу, відповідно до положень підпункту 153.3.6 якого юридичні особи - резиденти, які отримують дивіденди, не включають їх суму до складу доходу (крім постійних представництв нерезидентів).
Водночас, відповідно до норм Кодексу, що регламентують порядок формування доходів при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток, а саме підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 Кодексу, Для визначення об'єкта оподаткування не враховуються дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, у випадках, передбачених підпунктом 1533 статті 153 Кодексу.
Обов'язок із нарахування та сплати авансового внеску з податку на прибуток в розмірі ставки, встановленої пунктом 151.1 статті 151 Кодексу, нарахованої на суму дивідендів, що фактично виплачуються, не поширюється на суб'єктів господарювання, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку згідно з розділом ХІУ цього Кодексу (підпункт 153.3.2 пункт 1533 статті 153 Кодексу).
Згідно з підпунктом а) пункту 307.1 статті 307 Кодексу не є платниками податку на прибуток підприємств платники фіксованого сільськогосподарського податку.
Тобто, за результатами аналізу норм податкового законодавства дивіденди, отримані від платників фіксованого сільськогосподарського податку, які не є платниками податку на прибуток, повинні враховуватись платником податку, що їх отримує, у складі доходу за наслідками податкового періоду, на який припадає отримання таких дивідендів.
Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики у листі від 30.12.2013 № 04-30/10-1197 (копія додається) висловив іншу позицію, визнавши положення підпункту 153.3.6 пункту 153.3 статті 153 Кодексу домінуючими, що дає можливість платникам податку на прибуток при отриманні від резидента - платника фіксованого сільськогосподарського податку дивідендів не включати їх до складу доходу для обрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток.
З цієї позиції дивіденди не оподатковуються податком на прибуток ні при їх виплаті резидентом - платником фіксованого сільськогосподарського податку, ні при їх отриманні платниками податку на прибуток.
Варто зазначити, Що відповідно до п.20 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід» у бухгалтерському обліку дивіденди визнаються у складі доходів.
Виникнення спірних питань спричиняє одночасна дія двох норм Кодексу, які можуть трактуватися по - різному.
При цьому слід звернути увагу на приписи ст. 135 Кодексу, яка визначає склад доходів.
Так, відповідно до пункту 135.1 статті 135 Кодексу доходи, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 1352 цієї статті, та складаються з:
доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 цієї статті;
інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135 .5 цієї статті, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 цієї статті та статті 136 Кодексу.
При цьому стаття 136 Кодексу встановлює перелік доходів, які не враховуються у складі доходів при визначенні об’єкта оподаткування.
Слід враховувати, що визначений статтею 135 Кодексу перелік доходів не може бути предметом вибіркового використання у процесі оподаткування. Тобто, платник податків під час обчислення об'єкта оподаткування з податку на прибуток підприємства повинен враховувати встановлені підпунктом 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 Кодексу вимоги щодо статусу надавачів дивідендів для їх неврахування у складі доходів, у т.ч. резидентів, передбачених у підпункті 153.3.6 пункту 1533 статті 153 Кодексу.
Аналогічний підхід до розуміння доходів слід застосовувати і щодо підпункту 153.3.6 пункту 1533 статті 153 Кодексу.
З огляду на викладене, ДФС вважає, що дивіденди, отримані від платників фіксованого сільськогосподарського податку, які не є платниками податку на прибуток, повинні враховуватись платником податку, що їх отримує, у складі доходу за результатами податкового періоду, на який припадає отримання таких дивідендів.
Отже, Кодекс виключає можливість неврахування в податковому обліку доходів у вигляді дивідендів, отриманих від платників фіксованого сільськогосподарського податку. І
За правовою позицією Конституційного Суду України неоднозначність - це коли одна і та сама норма правового акта застосовується органами державної влади по-різному за однакових обставин (Ухвала Конституційного Суду України від 16 листопада 2006 року № 13-у/2006).
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Підставою для звернення до Конституційного Суду України є неоднозначність розуміння органами державної влади та суб’єктами господарювання положень підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 та підпункту 153.3.6 пункту 153.3 статті 153 Кодексу щодо формування доходів при отриманні дивідендів платниками податку на прибуток для визначення обэєкта оподаткування. Неоднозначність може бути усунена лише шляхом офіційного тлумачення підпункту 136112 пункту 136.1 статті 136 та підпункту 15336 пункту 1533 статті 153 Кодексу в контексті двох питань:
1) чи повинен платник податку на прибуток включати до складу доходу при визначенні об’єкта оподаткування дивіденди, отримані від резидента юридичної особи, що не є платником податку на прибуток з різних підстав (у т.ч. є платником фіксованого сільськогосподарського податку або платником єдиного податку);
2) чи є підставою для застосування положень підпункту 153.3.6 пункту 153.3 статті 153 Кодексу щодо виключення зі складу доходів, що є об’єктом оподаткування податком на прибуток, дивідендів, отриманих від усіх без виключення резидентів, за наявності передбачених підпунктом 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 Кодексу обмежень у частині наявності статусу платника податку на прибуток у надавачів таких дивідендів.
Практична необхідність в офіційному тлумаченні зазначених положень Кодексу полягає в забезпеченні правильної реалізації та поліпшенні правого регулювання податкових правовідносин, усуненні причин виникнення спірних ситуацій між органами державної влади в особі органів доходів і зборів та суб’єктами господарювання.
Надання офіційного тлумачення підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 та підпункту 153.3.6 пункту 1533 статті 153 Кодексу Конституційним Судом України як єдиним органом конституційної юрисдикції в Україні забезпечить:
1) усунення причини виникнення спірних правовідносин між фіскальними органами та платниками податків;
2) усунення причин для подання скарг, що розглядаються в адміністративному порядку;
3) зменшить навантаження на суди адміністративної Юрисдикцій всіх рівнів у частині зменшення кількості судових справ.
На підставі викладеного, керуючись статтями 147 і 150 Конституції України, статтями 13, 41 і 93 Закону України «Про Конституційний Суд України»
ПРОСИМО:
1. Надати офіційне тлумачення підпункту 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 та підпункту 153.3.6 пункту 1533 статті 153 Податкового кодексу України в контексті двох питань:
1) чи повинен платник податку на прибуток включати до складу доходу при визначенні об’єкта оподаткування дивіденди, отримані від резидента юридичної особи, Що не є платником податку на прибуток з різних підстав (у т.ч. є платником фіксованого сільськогосподарського податку або платником єдиного податку);
2) чи є підставою для застосування положень підпункту 153.3.6 пункту 1533 статті 153 Кодексу щодо виключення зі складу доходів, що є об’єктом оподаткування податком на прибуток, дивідендів, отриманих від усіх без виключення резидентів, за наявності передбачених підпунктом 136.1.12 пункту 136.1 статті 136 Кодексу обмежень у частині наявності статусу платника податку на прибуток у надавачів таких дивідендів.
2. У зв'язку з необхідністю якнайшвидшого вирішення порушеного питання, визнати провадження у справі за цим конституційним поданням невідкладним відповідно до частини Другої статті 57 Закону України «Про Конституційний Суд України».
Голова Білоус
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST Башмак Джо » 21 авг 2014, 16:24

Питання: чи прирівнюються виплати при розподілі прибутку спільної діяльності без утворення юр. особи до виплати дивідендів?
Де це можна точно прочитати? В ПКУ не знайшов...
Допоможіть, будь ласка.
Башмак Джо
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 21 авг 2014, 16:21
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 21 авг 2014, 16:46

lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 29 окт 2014, 11:38

НДФЛ с дивидендов (кроме привилегированных) удерживается по ставке 5 %.


В связи с этой темой
Единый налог 5 % и выплата дивидентов

и ссылкой оттуда сюда.
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST bur » 12 дек 2014, 10:51

По каким ставкам должны облагаться дивиденды в 2015 году

Прогрессивная шкала обложения НДФЛ (15% – 20% – 25%) должна была применяться с 01.01.2015 г. согласно абз. 2 ч. 1 р. IV «Заключительные положения» Закона Украины «О предотвращении финансовой катастрофы и создания предпосылок для экономического роста в Украине» от 27.03.2014 г. № 1166-VII. Именно этим Законом вносились изменения в п. 167.5 НКУ, который как раз и предусматривал налогообложение, в частности, дивидендов, по прогрессивной шкале в результате годового перерасчета совокупного дохода физлица.

Однако с принятием Закона Украины «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины относительно пассивных доходов» от 04.07.2014 г. № 1588-VII, который вступил в силу 02.08.2014 г., вышеупомянутые нормы были отменены, а п. 167.5 НКУ изложен в новой редакции. Поэтому в действующей редакции НКУ больше не упоминается о применении прогрессивной шкалы НДФЛ к дивидендам, а в спецнорме, регулирующей налогообложение дивидендов (пп. 170.5.4 НКУ), определено, что доходы, указанные в данном пункте, окончательно облагаются налоговым агентом при их начислении налогоплательщику по ставке, определенной в п. 167.2 НКУ — 5%.

Интерактивная бухгалтерия
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST alex33 » 27 дек 2014, 14:30

Добрый день! очень прошу помощи:
живу в Украине (резидент),каждый год получаю дивиденды в виде денежных переводов с россии (по акциям российской компании) получаю почтовым переводом, но никогда еще не декларировал и тем более не платил никакие налоги,. скажите я обязан это делать??? скажу еще вот что: я постоянно получаю сумму на 15% меньше той которая определена по выплатам.(это может уже за меня оплачивается налог автоматически?)...подскажите как дальше быть? уже не один год получаю переводы и никуда нихожу - но все же хотел бы знать правду!
спасибо!
alex33
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 27 дек 2014, 14:20
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Аll » 27 дек 2014, 18:46

Читаю проект изменений в НКУ .

Правильно понимаю, что дивиденды от инвестиций в малый - средний бизнес на едином налоге облагаются по ставке 20%? Дивиденды от плательщика налога на прибыль - 5%? :pro_tiv:

«167.5. Ставки податку до пасивних доходів встановлюються у відсотках бази оподаткування у таких розмірах:
167.5.1. 20 відсотків – для пасивних доходів (крім зазначених у підпункті 167.5.2 цього пункту).
167.5.2. 5 відсотків – для доходів у вигляді дивідендів по акціям та корпоративним правам, виплачених резидентами – платниками податку на прибуток підприємств (окрім доходів у вигляді дивідендів по акціям, інвестиційним сертифікатам, які виплачуються інститутами спільного інвестування).
167.5.3. У цьому розділі термін “пасивні доходи” означає такі доходи:
проценти на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок;
проценти на вклад (депозит) у кредитних спілках;
інші проценти (у тому числі дисконтні доходи);
процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом;
плата (відсотки), що розподіляється відповідно до пайових членських внесків членів кредитної спілки;
дохід, який виплачується компанією, що управляє активами інституту спільного інвестування, на розміщені активи відповідно до закону, включаючи дохід, що виплачується (нараховується) емітентом у результаті викупу (погашення) цінних паперів інституту спільного інвестування, який визначається як різниця між сумою, отриманою від викупу, та сумою коштів або вартістю майна, сплаченою платником податку продавцю (у тому числі емітенту) у зв’язку з придбанням таких цінних паперів, як компенсація їх вартості;
дохід за іпотечними цінними паперами (іпотечними облігаціями та сертифікатами) відповідно до закону;
відсотки (дисконт), отриманий власником облігації від їх емітента відповідно до закону;
дохід за сертифікатом фонду операцій з нерухомістю та дохід, отриманий платником податку у результаті викупу (погашення) управителем сертифікатів фонду операцій з нерухомістю в порядку, визначеному в проспекті емісії сертифікатів;
інвестиційний прибуток, включаючи прибуток від операцій з облігаціями внутрішніх державних позик, у тому числі від зміни курсу іноземної валюти;
роялті;
дивіденди»;
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST Аll » 29 дек 2014, 10:50

До конца года осталось 2 дня. Еще есть время начислить и выплатить дивиденды под 5%)))
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST bur » 29 дек 2014, 16:51

Аll писал(а):До конца года осталось 2 дня. Еще есть время начислить и выплатить дивиденды под 5%)))


Это если от плательщиков единого налога?
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, hela, Kamillfo, Ya