Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Гарантийные ремонт и расходы

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST vikakool » 24 апр 2014, 11:42

Или все-таки платить без кода - типа просто юрлицо платит?...

Первый раз такая история... :cry:
vikakool
 
Сообщений: 4171
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 908 раз.
Поблагодарили: 641 раз.

UNREAD_POST Мыша » 16 май 2014, 18:04

проект
-----------------------------------------
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міндоходів
від №

Узагальнююча податкова консультація щодо витрат на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів
У зазначеній консультації вживаються такі скорочення:
Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) – Податковий кодекс;
Цивільний кодекс України від 16 січня 2003 року № 435-IV – Цивільний кодекс;
Господарський кодекс України від 16 січня 2003 року № 436-IV – Господарський кодекс;
Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 грудня 2012 року №1263 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 за №2158/22470) – Порядок №1263.
Відповідно до положень Цивільного кодексу договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк) (частина 2 ст. 675 Цивільного кодексу).
Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару (п.1 ст.678 Цивільного кодексу).
Відповідно до п. 6 ст. 269 Господарського кодексу постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу.
Абзацом «є» підпункту 138.10.3 пункту 138.10 статті 138 Податкового кодексу встановлено, що до складу інших витрат включаються витрати на збут, які серед іншого включають витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування.
Відповідно до п.п. 140.1.4 п.140.1 ст. 140 Податкового кодексу при визначенні об'єкта оподаткування враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку.
Термін "оприлюднення" означає розповсюджене в рекламі, технічній документації, договорі або іншому документі зобов'язання продавця щодо умов та строків гарантійного обслуговування.
У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов'язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін.
Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійних замін, а також перелік товарів, на які встановлюється гарантійне обслуговування, визначаються Кабінетом Міністрів України на підставі норм законодавства з питань захисту прав споживачів, а саме Порядком №1263.
Як визначено п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу, витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II Податкового кодексу.
Пунктом 3 Порядку №1263 встановлено, що у разі здійснення гарантійних замін товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), у тому числі, якщо такі гарантійні заміни товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) здійснені платником податку через третіх осіб (центри сервісного обслуговування).
Відповідно до п.5 Порядку №1263 облік покупців ведеться платниками податку самостійно в паперовій або в електронній формі (з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу), в тому числі на основі звітів, отриманих від третіх осіб (центрів сервісного обслуговування), що здійснювали гарантійні ремонти (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платниками податку, у Книзі обліку, яка повинна містити реквізити, зазначені у пункті 7 Порядку №1263, та обліковуватись за формою до цього Порядку.
Враховуючи наведене, витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, по яких оприлюднено зобов’язання продавця щодо їх гарантійного обслуговування, враховуються платником податку - продавцем при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток за умови належного ведення обліку покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), незалежно від їх статусу (фізичні або юридичні особи) та підтвердження таких витрат належним чином оформленими первинними документами.

Директор Департаменту координації
нормотворчої та методологічної роботи
з питань оподаткування Н.Є. Привалова
Аватар пользователя
Мыша
 
Сообщений: 944
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 10:40
Благодарил (а): 288 раз.
Поблагодарили: 330 раз.

UNREAD_POST vikakool » 17 июл 2018, 16:09

Подниму старую тему немного в другом контексте.

В Законе о защите прав потребителей есть такая норма:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.


3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.


Предположим, что производитель хочет возложить на СЦ функции такого предприятия на основании договора. Речь только о гарантийных заменах, не о возврате денег. (Интересно, можно ли передать только одну функцию?...).
Передавать нам товар для замены производитель хочет по 1грн.

И вот прикидываю я налоговые последствия...

1) НДФЛ и ВС нет, если оформим док-ты на гарант.замену
2) в Б/У отражаем бесплатную передачу?
3) НДС не ниже цены приобретения - от 1грн.?

Вроде все?

А неремонтопригодный товар принимаем у покупателя по акту приема-передачи и потом отдаем его поставщику/выбрасываем/утилизируем?
vikakool
 
Сообщений: 4171
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 908 раз.
Поблагодарили: 641 раз.

UNREAD_POST hela » 18 июл 2018, 10:37

vikacool
Действительно ли необходимо принимать товары, предназначенные для замены, на баланс?
hela
 
Сообщений: 588
Зарегистрирован: 05 янв 2012, 09:22
Благодарил (а): 208 раз.
Поблагодарили: 304 раз.

UNREAD_POST vikakool » 18 июл 2018, 11:00

hela писал(а):vikacool
Действительно ли необходимо принимать товары, предназначенные для замены, на баланс?


Омг...Как-то я не думала в этом ключе :?

В принципе, наш договор с производителем можно рассматривать как договор поручения (какую-то его часть, во всяком случае). Ок, могу приходовать за балансом. Хотя...если я буду платить за них деньги, то за балансом не выйдет.

НО! для налогообложения НДС ведь поручение = поставка, так что НО все равно будет при передаче покупателю.

А что вы думаете про все остальное (НДФЛ и пр.)?
vikakool
 
Сообщений: 4171
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 908 раз.
Поблагодарили: 641 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya, Ника88