Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Расходы на рекламу, рекламные раздачи и маркетинг

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST vins » 26 фев 2011, 13:57

Околорекламная тема по НДС: НДС при бесплатной раздаче брошюр, ручек, пакетов

Ниже о налоге на прибыль!!!



Понятие маркетинга в Кодексе

14.1.108. маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги);


В расходы включаются:
г) витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів;


Т.е. не весь маркетинг, а только в части исследования рынка?
Например, когда речь идет о затратах, которые не включаются в состав расходов, то маркетинг употребляется без всяких уточнений
139.1.13. витрати, понесені (нараховані) у звітному періоді у зв'язку з придбанням у нерезидента послуг (робіт) з консалтингу, маркетингу, реклами (крім витрат, здійснених (нарахованих) на користь постійних представництв нерезидентів, які підлягають оподаткуванню згідно з пунктом 160.8 статті 160 цього Кодексу) в обсязі, що перевищує 4 відсотки доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням податку на додану вартість та акцизного податку) за рік, що передує звітному.


когда же речь о расходах, то появляется уточнение об исследовании рынка (зачем? почему не просто "маркетинг"?), хотя кроме этих услуг в понятие маркетинга включены также услуги по размещению продукции в местах продажи, услуги по сбору и распространению информации о продукции..
Учитывая нелюбовь налоговиков к маркетингу, не будет ли это основанием говорить о том, что в расходы услуги по маркетингу включаются только в части исследования рынка? Или выдумываю зря?
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST vvo » 26 фев 2011, 19:24

Я думаю, вы излишне творчески подошли к толкованию этого пункта.
vvo
 
Сообщений: 476
Зарегистрирован: 06 янв 2011, 13:20
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 39 раз.

UNREAD_POST vins » 26 фев 2011, 19:27

Та да. Согласен :)
Переборщил
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST vins » 21 мар 2011, 17:33

Соответствие Стандартам качества маркетинговых исследований УАМ как условие отнесения затрат на маркетинг в расходы


ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
31 січня 2011 року м. Київ

...
підпункту 5.2.1 пункту 5.2, підпункту 5.3.9 пункту 5.3 статті 5 Закону № 334/94-ВР безпідставно відніс до складу валових витрат у 2006 році, витрати на маркетингові послуги з дослідження ринку лікарських препаратів на території різних областей України, які не підтверджені відповідними розрахунковими документами. А саме: податкова інспекція вказала на невідповідність наданих позивачем актів виконаних робіт про надання інформаційно-маркетингових послуг Стандартам якості маркетингових досліджень Української асоціації досліджень (УАМ), затвердженим третьою міжнародною науково-практичною конференцією УАМ 23 лютого 2002 року, що ґрунтуються на вимогах Міжнародного процесуального кодексу маркетингових і соціальних досліджень Міжнародної торгової палати Європейського товариства opinion та маркетингових досліджень (ICC\ESOMAR).


К сожалению, по этому вопросу ВСУ не высказался - отказал по другим основаниям.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST larisa » 12 апр 2011, 11:46

Приветствую всех.

Подскажите пожалуйста теперь мы не можем отнести 2 % по бесплатным раздачам товаров?

Нашла в базе такое

Питання:

Які підтверджуючі документи має надати платник податку для врахування витрат на організацію та проведення прийомів, презентацій, свят, розваг та відпочинку, придбання та розповсюдження подарунків при визначенні оподатковуваного прибутку?

Відповідь:

Діє з 01.04.2011. Відповідно до пп. 139.1.1 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI (далі - ПКУ) не включаються до складу витрат витрати, не пов'язані з провадженням господарської діяльності, а саме витрати на:

організацію та проведення прийомів, презентацій, свят, розваг та відпочинку, придбання та розповсюдження подарунків (крім благодійних внесків та пожертвувань неприбутковим організаціям, визначених ст. 157 ПКУ, та витрат, пов'язаних із провадженням рекламної діяльності, які регулюються нормами пп. 140.1.5 п. 140.1 ст. 140 ПКУ).


Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI (далі - ПКУ) витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ ПКУ.

Зокрема, п. 44.1 ст. 44 р. ІІ ПКУ визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності на підставі даних, не підтверджених документами, визначеними першим абзацом цього пункту.

Отже, якщо організація прийомів, презентацій і свят за замовленням та за рахунок інших осіб не є основною господарською діяльністю платника податку, витрати на здійснення таких заходів не враховуються у складі витрат при визначенні оподатковуваного прибутку. Якщо організація прийомів, презентацій і свят за замовленням та за рахунок інших осіб є основною господарською діяльністю платника податку, то витрати на проведення таких заходів можуть включатись до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за умови наявності належним чином оформлених первинних документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, встановлених розділом ІІ ПКУ, а саме: наказом про проведення такого заходу, кошторисом витрат, накладними на відпуск продукції, товарів зі складу, звітом про проведений захід тощо.
Аватар пользователя
larisa
 
Сообщений: 172
Зарегистрирован: 21 ноя 2010, 20:54
Благодарил (а): 38 раз.
Поблагодарили: 37 раз.

UNREAD_POST Печкин » 12 апр 2011, 15:00

ИМХО можно отнести в расходы.
Дело "за малым" - доказать рекламный характер таких раздач.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Печкин » 21 июн 2011, 14:04

Раздача рекламных материалов - расходы без ограничений

- При проведенні рекламної акції чи маємо право відносити на витрати вартість розданих матеріалів, які виготовлені на наше замовлення рекламними агентствами України?

Стаття 1 Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР "Про рекламу" (із змінами та доповненнями), який визначає засади рекламної діяльності в Україні, передбачено, що реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

На відміну від норм пп. 5.4.4 п. 54 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" нормами розділу ІІІ Податкового Кодексу України (зокрема пп. 140.1.5) не передбачено обмеження щодо витрат на організацію прийомів, презентацій і свят, придбання і розповсюдження подарунків, включаючи на безоплатну роздачу зразків товарів або безоплатне надання послуг (виконання робіт) з рекламними цілями.

Згідно з пп. 140.1.5 п. 140.1 ст. 140 Податкового Кодексу України витрати платника податку на проведення реклами підлягають включенню в повному обсязі.

ДПА у Львівській області, управління масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарили: 2
galana, vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST vins » 21 июл 2011, 21:02

ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Чи враховується при обчисленні об’єкта оподаткування виробника продукції вартість рекламних, маркетингових послуг тощо, якщо такі послуги оплачуються та проводяться за ініціативи виробника, а реалізуються через торгівельні організації?
Згідно з пп.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами. Відповідно до пп. "г" пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 ПКУ витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів враховуються платником податку у складі витрат на збут, які включають витрати, пов’язані з реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг. Такі витрати відносяться до інших витрат, які згідно з п. 138.5 ст. 138 ПКУ визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені. Таким чином, для врахування зазначених витрат при обчисленні об’єкта оподаткування необхідне доведення безпосереднього зв’язку таких витрат з господарською діяльністю платника податків. Тобто, замовником рекламних та маркетингових послуг повинна виступати особа, що здійснює реалізацію даних товарів (крім випадків продажу товарів шляхом укладення комісійних договорів). Якщо маркетингові дослідження, рекламні та передпродажні акції оплачуються та проводяться за ініціативи виробника продукції, а реалізуються безпосередньому споживачу через мережу торгівельних організацій, то зазначені витрати не враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування виробника, оскільки стосуються господарської діяльності відповідних торгівельних організацій.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST mamba » 30 сен 2011, 12:04

Допоможіть, будь ласка! Плануємо провести рекламну кампанію свого продукту (послуг) для потенційних клієнтів. Маємо орендувати приміщення, ведучого програми, фуршет, рекламні буклети, в планах є оплата за проживання клієнтів. Як грамотно оформити все в бухгалтерії, що з цього можна включити до витрат, та які податки ще необхідно буде сплатити. Дякую.
mamba
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 30 сен 2011, 12:01
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST teplo » 03 окт 2011, 16:47

Доброе время суток всем. Предприятие хочет принять участие в специализированной выставке на следующий год. Предоплата за участие уже сейчас.
Задался следующими вопросами:
Пользуемся п.п. 138.10.3 - г) или ст.140.1.5 НКУ ??? (зачем одно и тоже дважды???)
Собираем все затраты на подготовку к выставке и ее проведение и включаем после ее окончания в вал.расходы (акт выполненных работ) без ограничений?
Сумма НДС попадает в налоговый кредит по факту оплаты - т.е. в этом месяце? Заранее благодарен за любую инфу по данному вопросу (ну очень редко , как оказалось, об этом в инете упоминается).
Аватар пользователя
teplo
 
Сообщений: 64
Зарегистрирован: 11 июл 2011, 16:29
Благодарил (а): 19 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 03 окт 2011, 22:31

teplo писал(а):Доброе время суток всем. Предприятие хочет принять участие в специализированной выставке на следующий год. Предоплата за участие уже сейчас.
Задался следующими вопросами:
Пользуемся п.п. 138.10.3 - г) или ст.140.1.5 НКУ ??? (зачем одно и тоже дважды???)
Собираем все затраты на подготовку к выставке и ее проведение и включаем после ее окончания в вал.расходы (акт выполненных работ) без ограничений?
Сумма НДС попадает в налоговый кредит по факту оплаты - т.е. в этом месяце? Заранее благодарен за любую инфу по данному вопросу (ну очень редко , как оказалось, об этом в инете упоминается).


Доброе! Зачем? Я думаю, так получилось. :) В любом случае расходы на рекламу отражаете только один раз в строке 06.3.7 приложения ВЗ. Расходы в полном объеме, если услуги предоставил не физлицо-единщик - пп. 139.1.12 НКУ. Плюс учтите ограничения по рекламе от нерезидента - пп. 139.1.13 НКУ.
Расходы увеличиваете как в бухучете по понесению (начислению), ну т.е. получается по акту.
НК - по первому событию, если выпишут НН.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 03 окт 2011, 23:49

Пользуемся п.п. 138.10.3 - г) или ст.140.1.5 НКУ ??? (зачем одно и тоже дважды???)


Статья 140 устанавливает правила учета расходов двойного назначения.
Кроме рекламы, там упоминается и спецодежда, роялти, обучение сотрудников, страхование, командировки, брак и т.д.
Все эти расходы классифицируются дополнительно и по нормам ст.138 НКУ.
Так что учитываем и ту и другую норму параллельно.
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 634 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 04 окт 2011, 11:00

teplo писал(а):Пользуемся п.п. 138.10.3 - г) или ст.140.1.5 НКУ ??? (зачем одно и тоже дважды???)


Доброе утро! Так поясните вопрошаюшему на примере рекламы, как их параллельно учитывать :)
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST vikakool » 04 окт 2011, 11:18

кстати, о рекламных раздачах

что, если "рекламно раздает" не само предприятие, а, например, рекламное агентство - по договору поручения с ентим самым предприятием? ну вот по акту приема-передачи дало ему предприятие ручки, и оно раздает. Вопрос: кто тогда будет налоговым агентом?!
vikakool
 
Сообщений: 4082
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 04 окт 2011, 13:20

Vetal' писал(а):
teplo писал(а):Пользуемся п.п. 138.10.3 - г) или ст.140.1.5 НКУ ??? (зачем одно и тоже дважды???)


Доброе утро! Так поясните вопрошаюшему на примере рекламы, как их параллельно учитывать :)


Ну разумеется, что не два раза :)
Командировки мы как учитываем? Относим в расходы по правилам ст. 138 и одновременно учитываем нормы ст. 140.
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 634 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya