Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Больничные от соцстраха с 01.01.2011

Путеводитель по разделу. Налогообложение выплат физлицам (зарплата, подряд). Всё об ЕСВ. Индексация заработной платы.

Модератор: ФЛ7

UNREAD_POST Печкин » 23 мар 2011, 22:40

+ вот такое вот: КАК ФОНД РАБОТАЕТ С ЗАЯВКАМИ-РАСЧЕТАМИ

Скрытый текст: показать
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

НАКАЗ

від 25 лютого 2011 року N 39-ос

Про окремі питання, пов'язані з опрацюванням робочими органами відділень Фонду заяв-розрахунків страхувальників-роботодавців

З метою налагодження ефективної роботи по опрацюванню заяв-розрахунків страхувальників-роботодавців спеціалістами районних, міжрайонних, міських виконавчих дирекцій відділень Фонду, забезпечення належного контролю за достовірністю інформації, що надається органам Фонду, недопущення нецільового використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, наказую:

1. Керівникам районних, міжрайонних, міських виконавчих дирекцій відділень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності:

1.1. За підсумками звірки страхувальників з даними Пенсійного фонду забезпечити включення до Єдиного реєстру страхувальників Фонду страхувальників, які обліковуються в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

1.2. Для прийому і перевірки заяв-розрахунків залучити необхідну кількість працівників з метою уникнення черги страхувальників, які подають ці заяви.

1.3. При отриманні від страхувальників-роботодавців заяви-розрахунку для фінансування за рахунок коштів Фонду перевірити правильність заповнення реквізитів та відповідність форми, затвердженій постановою правління Фонду від 22.12.2010 N 26, зареєстрованій Міністерством юстиції України 25.01.2011 за N 111/18849.

1.4. При опрацюванні заяви-розрахунку здійснити звірку її окремих розрахункових показників з даними звіту цього страхувальника по коштах Фонду за 2010 рік.

У разі значного перевищення (більш як у 1.5 рази) показника середньоденного розміру допомоги по тимчасовій непрацездатності або по вагітності та пологах, визначеного згідно заяви-розрахунку, над показником середньоденної заробітної плати цього страхувальника за 2010 рік, організувати проведення позапланової перевірки такого страхувальника.

Його фінансування здійснювати за результатами такої перевірки


1.5. Взяти до уваги, що в разі настання страхових випадків з фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку до 2011 року, виплата матеріального забезпечення має бути здійснена, навіть якщо звернення щодо виплати відбулося після 01.01.2011 року.

2. Керівникам виконавчих дирекцій відділень Фонду:

2.1. Налагодити постійне інформування страхувальників про місцезнаходження органів відділень Фонду, їх реквізити (телефони, розрахункові рахунки в банку тощо) та види матеріального забезпечення, що надаються через страхувальників застрахованим особам.

2.2. Враховуючи соціальну направленість роботи Фонду опублікувати в місцевих засобах масової інформації дані про виконання бюджету Фонду за 2010 рік із стислим коментарем.

2.3. Забезпечити контроль за наповненням реєстру страхувальників відділень Фонду за підсумками звірки страхувальників з базою даних Пенсійного фонду.

2.4. З урахуванням інформації, яка щоквартально отримувалась від Державної податкової адміністрації України, перевірити стан виконання пункту 2.3 наказу Виконавчої дирекції Фонду "Про виконання бюджету Фонду за 9 місяців 2008 року" від 19.11.2008 р. N 201-ос.

2.5. Продовжити роботу по передачі страхувальників, які змінили своє місцезнаходження, з урахуванням рекомендацій Виконавчої дирекції Фонду.

2.6. Вжити дієвих заходів щодо погашення заборгованості за страхувальниками, яка мала місце станом на 01.01.2011 року.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В. о. директора
Е. Д. Ушаков
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Дядя Том » 28 мар 2011, 16:25

Предлагаю вариант по ранее уплаченным с начисленных больничных ЕСВ и НДФ-
выплачивать только то, что к выплате, а оставлять остаток на спецсчете, а потом проплатить его за ЕСВ и НДФЛ по зарплате за любых работников.

ХОТЯ ПО БОЛЬШОМУ СЧЕТУ ВСЕ ЭТИ "ПРОЦЕДУРЫ" СО СПЕЦСЧЕТОМ - БРЕД СИВОЙ КОБЫЛЫ В ЛУННУЮ НОЧЬ.Так вырвалось. :evil:
Дядя Том
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 28 янв 2011, 13:28
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Heloise » 28 мар 2011, 17:01

Предложение для очень «смелых зайцев» (с) ?

Не согласна с таким вариантом.
1. Во всех письмах по больничным четко сказано, что суммы, приходящие на спец. счета могут использоваться исключительно для: выплаты больничных конкретным лицам, уплаты ЕСВ и НДФЛ из сумм этих больничных, удержания алиментов.
Направление средств со спец. счета на «проплатить его за ЕСВ и НДФЛ по зарплате за любых работников» - это использование средств для расчетов по зарплате. Иная сфера деятельности предприятия, для которой предусмотрен основной р/ сч.
2. Потом «оставлять остаток на спецсчете» - это фактически «красть» оборотные средства предприятия, в части «зависших/ждущих своего часа» сумм для определенных проплат. Мое мнение – средства на р/сч. должны не накапливаться, а работать.
3. Еще нюанс, выплата з/пл нынче происходит под надзором банка в виде отслеживания платежек по взносу и налогу. Грубо говоря, они просто просматривают осн. р/сч. на наличие таких платежей. В предложенном варианте эти удержания пройдут по доп. счету. Как докажете, что они относятся к з/плате, а не, например, к не вовремя перечисленным ЕСВ и НДФЛ по больничным, ранее выданным с этого счета?

Впрочем я не настаиваю, каждый «заяц» сам выбирает меру своей «смелости».
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST Дядя Том » 29 мар 2011, 11:39

1.Согласен с тем, что деньги должны работать. Но в данном случае рабочее время это тоже деньги, и причем немалые. Оформление возврата сумм выданной зарплаты по значительному кол-ву работников удовольствие затратное по времени. Обычно суммы будут оставаться небольшие. В зависимости от ФОТ., конечно.
2. Нигде не прописано что этот счет специальный. Нет такого. Открывается еще один текущий счет, просто в дополнении указывается - "для выплаты соц. страха". Все! Статус данного счета, насколько мне известно пока законодательством не определен. По поводу контроля банков им главное чтобы суммы ЕСВ и НДФЛ перечислялись при выплате доходов, с какого счета думаю не важно, никто за нас пересчитывать не будет. Ведь может же быть в банке несколько текущих счетов или в разных даже банках с которых мы можем платить НДФЛ и ЕСВ, главное банку предоставить доказательство что при выплате НДФЛ и ЕСВ уплачен. Хотя думаю это может зависеть от самого банка и от того как он трактует законодательство, которое у нас в стране одно, но такое ощущение что в каждой области оно по-разному трактуется, Соединенные Штаты , честное слово. Кто сталкивался поймет.
Дядя Том
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 28 янв 2011, 13:28
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Heloise » 29 мар 2011, 12:11

Всё же это упорно «пахнет» не целевым использование средств.
Как вариант можно «хвостики» спец. сумм пускать на уплату ЕСВ и НДФЛ с последующих больничных. При условии, что точно знаешь, что таковые имеются/будут в следующих периодах. Это уже по крайней мере ближе к целевому использованию.

А вообще, нужно просто переждать этот очередной виток спец. счетов. Сколько их придумывали и вводили – все в итоге сгинули в небытие.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST vins » 25 апр 2011, 22:38

Такое письмо появилось

ИСПОЛНИТЕЛЬНАЯ ДИРЕКЦИЯ ФОНДА СОЦИАЛЬНОГО СТРАХОВАНИЯ ПО ВРЕМЕННОЙ УТРАТЕ ТРУДОСПОСОБНОСТИ
ПИСЬМО
от 17.03.2011 г. N 02-24-539


Статьей 4 Закона Украины "Об общеобязательном государственном социальном страховании в связи с временной утратой трудоспособности и расходами, предопределенными захоронением" от 18.01.2001 г. N 2240 (далее - Закон N 2240) предусмотрено, что право на материальное обеспечение за счет средств Фонда возникает с наступлением страхового случая в период работы, включая первый день работы и день увольнения.

Помощь по временной нетрудоспособности выплачивается застрахованным лицам за весь период до восстановления трудоспособности независимо от увольнения застрахованного лица в период утраты трудоспособности в порядке и размерах, установленных законодательством (часть 2 статьи 35 Закона N 2240). В соответствии со статьей 40 Кодекса законов о труде Украины не допускается увольнение работника по инициативе владельца или уполномоченного им органа в период его временной нетрудоспособности (кроме увольнения по пункту 5 этой статьи). Это правило не распространяется на случай полной ликвидации предприятия, учреждения, организации.

Согласно части первой статьи 50 помощь по временной нетрудоспособности назначается и предоставляется по основному месту работы и по совместительству в порядке, определенном Кабинетом Министров Украины.

В случае ликвидации (реорганизации) предприятия, учреждения, организации материальное обеспечение по страховым случаям, наступившим до их ликвидации (реорганизации), помощь по временной нетрудоспособности выплачивается застрахованным лицам их правопреемником, а в случае отсутствия правопреемника - исполнительной дирекцией отделения Фонда по месту осуществления учета ликвидированного предприятия, учреждения, организации как страхователя.

При этом, в случае изменения владельца предприятия, а также в случае его реорганизации (слияния, присоединения, разделения, выделения, преобразования) действие трудового договора работника продолжается (статья 36 Кодекса законов о труде Украины).

В случае, если имеет место прекращение трудового договора, то в соответствии со статьей 47 Кодекса законов о труде Украины владелец или уполномоченный им орган обязан в день увольнения выдать работнику должным образом оформленную трудовую книжку и провести с ним расчет.

Для выплаты помощи по временной нетрудоспособности, которая начислена страхователем после 01.01.2011 года (начисленная сумма помощи не отображена в годовом отчете по форме Ф 4-ФСС по ВУТ), согласно части первой статьи 21 Закона N 2240 страхователем для финансирования его рабочим органом отделения Фонда должно подаваться заявление-расчет по форме, утвержденной Порядком финансирования страхователей для предоставления застрахованным лицам материального обеспечения за счет средств Фонда социального страхования по временной утрате трудоспособности от 22.12.2010 г. N 26, который зарегистрирован в Министерстве юстиции Украины 25 января 2011 года за N 111/18849. В заявлении-расчете необходимо отмечать полную начисленную сумму помощи с учетом обязательных удержаний (не уменьшенную на налог с доходов физических лиц, единый взнос на общеобязательное государственное социальное страхование, которые удержатся из суммы помощи по временной нетрудоспособности).

Вопрос относительно перечисления страхователями обязательных платежей с отдельных счетов, открытых ими в соответствии со статьей 21 Закона N 2240, урегулирован письмом Министерства социальной политики Украины от 18.02.2011 г. N 1742/0/14-11/18.

После поступления суммы средств, отмеченных в заявлении-расчете, на отдельный счет страхователь обязан осуществить выплату соответствующего материального обеспечения в сроки, определенные статьей 52 Закона N 2240. Часть из страховых средств, полученных на отдельный счет, направляется в уплату налога с доходов физических лиц, единого взноса и других обязательных платежей.

Единый взнос в размере 33,2 %, который начисляется на суммы помощи по временной нетрудоспособности, уплачивается за счет средств работодателя и не отображается в заявлении-расчете.

Директор

Э. Д. Ушаков

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST Heloise » 26 апр 2011, 13:47

Баланс №33 (25.04.2011)
Неприятно удивило начало статьи «Бух. учет больничных в 2011 г.» из данного номера. Цитирую, стр. 32:
«Обратим ваше внимание еще на один момент. Законом №2464 предусмотрено, что денежные средства, полученные на спецсчет, могут направляться исключительно на выплату пособий. А значит, ЕСВ и НДФЛ удерживать именно их этих сумм и перечислять в ПФУ и в бюджет со спецсчет нельзя
А как быть с письмом Минтруда и прочими, по которому живем и удерживаем эти ЕСВ и НДФЛ из приходящих больничных?
Автор ниже упоминает его, но с оговоркой:
«… в котором министерство фактически разрешает (но не обязывает) перечислять взносы со спецсчета страхователя…»
Далее издание видит множество возможных вариантов отражения больничных в бух. учете, некоторые их которых предлагает рассмотреть.
На форуме обсуждалось минимум три варианта:
- выплачивается вся сумма со спец. счета, ЕСВ и НДФЛ уплачивается с основного р/сч предприятия, удерживаются из следующей з/п;
- выплачивается сумма на минусов ЕСВ и НДФЛ, остаток идет в уплату удержаний следующих больничных;
- выплачивается «вчистую», сумма – ЕСВ и НДФЛ, которые одновременно уплачиваются со спецсчета, на остатке – ноль.
Любопытно какие варианты видит Баланс и применимы ли они на практике.

Возможно, среди нас есть подписчик, счастливый обладатель Баланса №33, поделитесь упомянутыми в статье вариантами (обзором, сканом, фото статьи …)

- - - - -
Еще резанула видимо опечатка:
«… работодатель обязан перечислять … суммы ЕСВ (33,2 %, 2 %)…»
Ну ладно 33,2%, может у кого-то и есть такая ставка «сверху», но «снизу» же 3,6%, а не 2%.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST налоговик » 27 апр 2011, 22:03

БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ БОЛЬНИЧНЫХ - 2011
Скрытый текст: показать
Татьяна ОЛЕКСЕНКО, редактор направления «Бухгалтерский учет и налогообложение»

Как отражать в бухгалтерском учете сумму пособия по временной нетрудоспособности? Этот вопрос сейчас очень часто задают наши читатели. Ведь с 01.01.11 г. изменился порядок финансирования выплат по больничному листку и при этом некоторые моменты остались законодательно не урегулированными. В частности, это касается сроков удержания единого социального взноса (далее – ЕСВ) и НДФЛ при оплате больничного ФСС по временной потере трудоспособности (ФСС по ВПТ). А от этого зависит и порядок отражения больничных в бухгалтерском учете. Мы ожидали появления исчерпывающих разъяснений компетентных органов, но таких разъяснений до сих пор нет, а время идет. Поэтому, опираясь на те нормативные документы, которыми мы располагаем на сегодня, покажем возможный порядок отражения больничных в бухгалтерском учете.
Порядок выплаты и налогообложения больничных
Напомним, какой порядок оплаты больничных листков действует с 01.01.11 г.:
• первые пять дней нетрудоспособности оплачиваются за счет средств работодателя (так же, как и раньше);
• остальные дни, начиная с шестого, оплачиваются за счет средств ФСС по ВПТ, но при этом Фонд (на основании заявления-расчета страхователя) перечисляет средства на спецсчет страхователя в банке. Средства на оплату больничных листков должны поступить от Фонда в течение 10 рабочих дней после подачи заявления-расчета (абзац «д» п. 9, п. 11 разд. VIII Закона от 08.07.10 г. № 2464-VI).
Сумма пособия по временной нетрудоспособности является базой обложения ЕСВ и НДФЛ. Поэтому при каждой выплате пособия работникам работодатель обязан перечислять соответствующие суммы ЕСВ (33,2 %, 2 %) и НДФЛ (15 % или 17 %) в Пенсионный фонд и в бюджет.
Во вводке к консультации мы не случайно сказали, что порядок отражения в учете больничных зависит от сроков удержания этих налогов и взносов из суммы пособия. Поясним почему.
Допустим, в текущем месяце работнику было начислено пособие по временной нетрудоспособности. Значит, не позже 20-го числа следующего месяца с этой суммы должен быть уплачен ЕСВ в ПФУ – причем независимо от того, получены уже средства от Фонда (и соответственно работником) или нет (п. 8 ст. 9 Закона № 2464).
Обратим ваше внимание еще на один момент. Законом № 2464 предусмотрено, что денежные средства, полученные на спецсчет, могут направляться исключительно на выплату пособий. А значит, ЕСВ и НДФЛ удерживать именно из этих сумм и перечислять в ПФУ и в бюджет со спецсчета нельзя. Но для предприятий такой подход не всегда удобен. Принимая это обстоятельство во внимание, Минтруда и соцполитики было издано письмо от 18.02.11 г. № 1742/0/14-11/18, в котором министерство фактически разрешает (но не обязывает) перечислять взносы со спецсчета страхователя.
Исходя из всего сказанного, мы видим, что на практике есть множество возможных вариантов отражения больничных в бухгалтерском учете. Рассмотрим некоторые из них.
Вариант 1
ЕСВ и НДФЛ, которые надо удержать из суммы пособия по временной нетрудоспособности, удерживаются из заработной платы работника (при ее выплате). Тогда пособие, полученное на спецсчет, полностью выплачивается работнику, потому что все удержания из этой суммы уже были произведены заранее (авансом).
Этот вариант наиболее простой, поскольку позволяет не отслеживать дату получения пособия на спецсчет и срок уплаты ЕСВ в ПФУ с этой суммы.
Вариант 2
ЕСВ и НДФЛ, которые нужно удержать из всей суммы больничных, удерживаются из части, выплаченной за счет средств работодателя (при ее выплате работнику).
При этом варианте также не нужно отслеживать дату получения средств от ФСС по ВПТ, поскольку все взносы уже уплачены наперед. Этот вариант удобно применять в тех случаях, когда у работника не было зарплаты в текущем месяце (например, он весь месяц болел).
Вариант 3
Удержание ЕСВ и НДФЛ из суммы больничных производят по мере ее выплаты работнику. То есть ЕСВ и НДФЛ из части пособия, оплаченной Фондом, уплачивают за счет этих средств и после их получения на спецсчет.
Этот вариант наиболее сложный, поскольку требует проведения большего числа учетных операций, а также отслеживания сроков поступления пособия на спецсчет. Но не исключено, что для некоторых страхователей этот вариант окажется удобным.

Условные числовые примеры
Как видите, вариант бухгалтерского учета больничных выбирается предприятием самостоятельно, поскольку все зависит от конкретной ситуации. Покажем это на числовых примерах.
Пример 1
Работник болел с 9 марта по 25 марта включительно. 28 марта он вышел на работу и представил больничный листок. Комиссия по социальному страхованию рассмотрела документы для назначения пособия 30 марта. Напомним, что документы для назначения пособия по временной нетрудоспособности, по беременности и родам рассматриваются в срок не позднее десяти дней со дня их поступления (ст. 52 Закона от 18.01.01 г. № 2240-III).
Общая сумма пособия по этому больничному листку составила 1 600 грн., из них за счет средств работодателя – 570 грн., за счет средств Фонда – 1 030 грн. Первого апреля в ФСС по ВПТ было подано заявление-расчет на оплату больничного. Таким образом, средства Фонда на финансирование больничного предприятие должно получить не позднее 15.04.11 г.
Пособие по временной нетрудоспособности по этому больничному листку должно быть начислено в бухгалтерском учете за март и отражено в отчете по ЕСВ также за март. Соответственно, не позже 20 апреля в орган ПФУ должен быть уплачен ЕСВ по этому больничному (даже если деньги от Фонда не поступят). В нашем примере предприятие успевает своевременно получить финансирование от Фонда и поэтому может выбрать для себя один из трех предложенных вариантов учета (любой). В таблице в конце консультации покажем учет по вариантам 1 и 3.
Пример 2
Работник болел с 14-го по 31 марта. Листок нетрудоспособности сдал табельщику 4 апреля. Комиссия по социальному страхованию рассмотрела документы для назначения пособия 8 апреля, а 11 апреля в ФСС по ВПТ было подано заявление-расчет на получение пособия. Фонд перечислил средства на спецсчет предприятия 22.04.11 г. (в пределах 10-дневного срока).
Сумма пособия по этому больничному листку была начислена в бухгалтерском учете в марте и отражена в отчете по ЕСВ за март. Для учета в этой ситуации можно выбрать только варианты 1 или 2. Вариант 3 не годится, поскольку финансирование больничного было получено после 20-го числа следующего месяца и уплатить ЕСВ с этой суммы своевременно предприятие не успеет.
Пример 3
Работник болел с 14 марта по 1 апреля и больничный листок представил 4 апреля. Этот больничный рассмотрен комиссией, как и в предыдущем примере, 8 апреля, а финансирование по нему также получено 22.04.11 г.
Сумма больничных должна быть начислена в учете за апрель и отражена в отчете по ЕСВ за апрель. Соответственно, срок уплаты ЕСВ – до 20 мая.
В этом примере предприятие может выбрать любой из трех вариантов учета, поскольку вполне успевает уплатить ЕСВ при выплате работнику каждой части пособия.

Изображение

Баланс № 33 (1071) 25 апреля 2011

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 3
Heloise, Nevermind, vins
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST Heloise » 28 апр 2011, 12:53

Спасибо огромное за статью!
Не рассмотренный на форуме вариант:
Вариант 2
ЕСВ и НДФЛ, которые нужно удержать из всей суммы больничных, удерживаются из части, выплаченной за счет средств работодателя (при ее выплате работнику).
При этом варианте также не нужно отслеживать дату получения средств от ФСС по ВПТ, поскольку все взносы уже уплачены наперед. Этот вариант удобно применять в тех случаях, когда у работника не было зарплаты в текущем месяце (например, он весь месяц болел).

Не пишут, что вариант не всегда можно применить, т.к. сумма за 5 дн. от работодателя может не покрыть удержаний из суммы основного больничного от фонда. Опять же лишние удержания из больничного никогда не приветствовались, как потом на такое посмотрит проверка – предположить сложно. Всё-таки выплата целевая, не з/платная.
В любом случае, есть из чего выбирать и над чем подумать.

А вот рассмотренный на форуме вариант:
- выплачивается сумма на минусом ЕСВ и НДФЛ, остаток идет в уплату удержаний следующих больничных;

даже не упоминается.
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST Heloise » 11 май 2011, 15:20

Любопытные вещи пишет «Бухгалтер»:
11.05.2011 По материалам: Газета "Бухгалтерские вести"

«Согласно письму от 16.03.11 г. № 01-16-506 Фонд «временной нетрудоспособности» идет на уступки относительно вопроса об уплате ЕСВ и НДФЛ с еще не полученных больничных.

В комментируемом письме Фонд уже не возражает против того, чтобы страхователи-работодатели перечисляли НДФЛ и ЕСВ с начисленных, но еще не полученных от Фонда больничных за счет собственных средств — с дальнейшей их компенсацией страхователем со спецсчета Фонда (когда на него поступят средства от Фонда) на свой текущий счет.

Напомним, что ранее Фонд разъяснял, что такие действия не предусмотрены ни Законом № 2240, ни Законом о ЕСВ.»

Кусочек этого письма в части «разрешения» перегонять средства со спец. счета на р/счет:
«… Виконавча дирекція Фонду не заперечує щодо перерахування страхувальником - роботодавцем податку з доходів фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, утриманих із суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, за рахунок власних коштів з подальшою компенсацією цих витрат за рахунок коштів Фонду з окремого рахунку на розрахунковий рахунок страхувальника, проте, не вправі надавати роз'яснення з питань сплати податків та інших обов'язкових платежів. …»

За это сообщение автора Heloise поблагодарили: 2
Oleg_Z, ФЛ7
Heloise
 
Сообщений: 356
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 18:02
Благодарил (а): 499 раз.
Поблагодарили: 392 раз.

UNREAD_POST vins » 04 авг 2011, 07:51

О выплатах Фонда по временной утрате трудоспособности физлицам-предпринимателям на едином налоге

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 22.07.2011 р. N 7475/0/14-11/18
Щодо права на матеріальне забезпечення та обчислення середньоденного доходу для розрахунку страхових виплат особам, які обрали спрощену систему оподаткування


Скрытый текст: показать
У зв'язку з численними зверненнями фізичних осіб - підприємців стосовно правомірності дій виконавчої дирекції Фонду щодо застосування норм Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 N 1266 (далі - Порядок), для добровільно застрахованих осіб Міністерство соціальної політики повідомляє.

Міністерство листом від 11.03.2011 N 2476/0/14-11/18 рекомендувало виконавчій дирекції Фонду з метою соціального захисту добровільно застрахованих осіб не брати до уваги перерву у страхуванні осіб, які у 2010 році були добровільно застраховані або застраховані через сплату єдиного податку, та через зміну законодавства та перехід до сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування уклали договори добровільного страхування в січні 2011 року.

Проте до Міністерства і падалі надходять численні звернення від фізичних осіб - підприємців, які протягом декількох років до 2011 року були застраховані у Фонді через сплату єдиного податку, щодо відмови їм у наданні матеріального забезпечення за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, за страховими випадками, що настали у 2011 році.

У разі, якщо добровільно застрахована особа сплачувала єдиний податок до кінця 2010 року і в січні 2011 року до настання страхового випадку уклала Договір про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, зокрема у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі - Договір), через сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в порядку, встановленому законодавством, то така особа, у разі настання у неї в січні 2011 року страхового випадку, має право на матеріальне забезпечення, оскільки цей період не переривали підприємницьку діяльність та вважається такою, що не переривала участі у страхуванні.

При розрахунку страхових виплат у такому випадку в розрахунковий період увійдуть лише місяці 2010 року, а середньоденний дохід обчислюється відповідно до пункту 19 Порядку.

У разі, якщо добровільно застрахована особа сплачувала єдиний податок до кінця 2010 року, але через неволодіння інформацією про зміну законодавства або з інших причин уклала Договір в лютому чи в наступних місяцях 2011 року (до настання страхового випадку), то період з січня до місяця укладання договору є перервою у страхуванні. Оскільки в цей період особа не була застрахованою на добровільних засадах, що передбачено законодавством, але підприємницьку діяльність не припиняла, то місяці без сплати внесків з розрахункового періоду виключаються.

У такому випадку в розрахунковий період увійдуть місяці 2010 року, за які відрахування на соціальне страхування здійснювалося з єдиного податку, та місяці 2011 року з місяця укладання Договору.

Середньоденний дохід, з якого призначаються страхові виплати за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, в такому випадку обчислюватиметься шляхом ділення суми доходу, розрахованого зарахуванням пункту 19 Порядку (місячний дохід розраховується як розмір єдиного податку за розрахунковий період, що сплачувала особа, помножений на відсоток суми встановленого розміру податку, що перераховано до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та поділений на розмір страхового внеску на страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням та доходу, з якого сплачуються внески (єдиний внесок), на кількість календарних днів у розрахунковому періоді.

Відповідно до статті 983 Цивільного кодексу України договір страхування набирає чинності з моменту внесення страхувальником першого страхового платежу, якщо інше не встановлено Договором.

Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", пункту 5.3 Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску па загальнообов'язкове державне, соціальне страхування, затвердженої правлінням Пенсійного фонду України 27.09.2010 N 21-5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.09.2010 р. за N 994/18289, а також пункту 6.1 Договору, він набирав чинності з дня його підписання і діє до повного виконання сторонами взятих відповідно до договору зобов'язань. Отже з дня укладання Договору особа вважається застрахованою.

Якщо до січня 2011 року особа не брала участі у цьому виді страхування, а Договір уклала в 2011 році, то у разі настання страхового випадку, який стався до сплати єдиного внеску, особа не матиме права на страхові виплати, оскільки не буде виконуватися норма частини другої статті 4 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", відповідно до якої особи, які не підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, мають право на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за цим Законом за умови сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Отже, якщо єдиний внесок не сплачений і строк його сплати відповідно до законодавства не настав, до сплати єдиного внеску матеріальне забезпечення не надається. Після сплати єдиного внеску особа матиме право на матеріальне забезпечення за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, розмір якого визначатиметься відповідно до пункту 14 Порядку.

Так, наприклад, особа уклала договір про добровільну участь 4 березня 2011 року, сплатила єдиний внесок за березень 2011 року з розміру мінімальної заробітної плати (941 грн.) 14 квітня 2011 року у сумі 344,41 грн., а страховий випадок (вагітність та пологи) у неї настав 16 березня 2011 року.

У цьому разі необхідно визначити частину доходу, яка припадає на розрахунковий період:

941 грн.: 31 к. д. х 12 к. д. = 364,20 грн.

Отже, середньоденний розмір допомоги та суму допомоги по вагітності та пологах буде розраховано наступним чином:

364,20 грн.: 12 к .д. х 126 к. д. = 3824,10 грн.

Для призначення матеріального забезпечення добровільно застрахована особа звертається до робочого органу відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за місцем проживання із заявою на призначення певного виду допомоги, надає листок непрацездатності та документи, передбачені Порядком страхування осіб на добровільних засадах за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 02.06.2005 р. N 62, в частині, що не суперечить нормам Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Крім цього, такій особі необхідно надати Договір та підтвердження сплати єдиного внеску за розрахунковий період та за місяць, в якому настав страховий випадок.

У разі несплати особою єдиного внеску у встановлений законодавством строк вона не матиме право на матеріальне забезпечення за страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.

З метою нормативно-правового врегулювання зазначеного питання нагадуємо про необхідність прискорення підготовки проекту Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності добровільно застрахованим особам та іншим категоріям осіб.

  

Перший заступник Міністра
В. І. Надрага
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST малышка79 » 16 янв 2012, 21:27

добрый вечер! подскажите имеет ли право работник который работает в нескольких организациях (по совместительству) получить декретные в каждой из организаций?
малышка79
 
Сообщений: 19
Зарегистрирован: 25 июл 2011, 10:25
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST aneli » 26 янв 2012, 23:07

добрый вечер! возник такой вопрос: недавно прочитала что с 2012г. больничные 5 дней выплачивает предприятие, следующие 5 дней соцстрах, а дальше делайте что хотите. кто- то что-то знает по этому вопросу?
aneli
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 янв 2012, 22:13
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 27 янв 2012, 08:48

aneli писал(а):добрый вечер! возник такой вопрос: недавно прочитала что с 2012г. больничные 5 дней выплачивает предприятие, следующие 5 дней соцстрах, а дальше делайте что хотите. кто- то что-то знает по этому вопросу?


2. Оплата днів тимчасової непрацездатності застрахованій особі провадиться за основним місцем роботи у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати за робочі дні (години) згідно з графіком роботи, що припадають на дні тимчасової непрацездатності.
ПОРЯДОК оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів підприємства, установи, організації
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. N 439
 


То есть оплачиваются все неотработанные сотрудником рабочие дни, которые приходятся на календарный период болезни.

Стаття 35.
...
2. Допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві та професійним захворюванням, виплачується Фондом застрахованим особам починаючи з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією (далі - МСЕК) інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності), незалежно від звільнення застрахованої особи в період втрати працездатності у порядку та розмірах, встановлених законодавством.

Оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві, здійснюється за рахунок коштів роботодавця у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням


То есть рабочие дни за первые пять календарных дней болезни должен оплатить работодатель, следующие - Фонд.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST vins » 27 янв 2012, 08:56

Несколько новых разъяснений из ЕБНЗ по больничным.

Чи прирівнюються виплати по листках непрацездатності до заробітної плати з метою зменшення бази оподаткування ПДФО на суму єдиного соціального внеску?
Відповідно до пп. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 ПКУ розділу І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) заробітна плата - це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму. Згідно із п. 164.6 ст. 164 ПКУ під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності. Абзацом другим ст. 2 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII встановлено, що працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право, зокрема, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності. Пунктом 1 ст. 35 Закону України від 18 січня 2001 р. № 2240-III «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» (далі – Закон № 2240) встановлено, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з страхових випадків визначених вказаною статтею. Відповідно до п. 2 ст. 35 Закону № 2240 допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві та професійним захворюванням, виплачується Фондом застрахованим особам починаючи з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності), незалежно від звільнення застрахованої особи в період втрати працездатності у порядку та розмірах, встановлених законодавством. Оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, здійснюється за рахунок коштів роботодавця у порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.01 № 439. Враховуючи наведене, виплати по листках непрацездатності (оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця та допомога по тимчасовій непрацездатності) з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб прирівнюються до заробітної плати і оподатковуються з врахуванням норм п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Як оподатковуються ПДФО виплати по листках непрацездатності (більше 5 днів), якщо кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на розрахунковий рахунок податкового агента надходять у наступному податковому періоді?
Відповідно до пп. 164.2.1 п. 164.2 ст. 164 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту) включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного платника податку і є базою оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Згідно із пп. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 ПКУ заробітна плата - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму. Абзацом другим ст. 2 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII встановлено, що працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право, зокрема, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності. Пунктом 1 ст. 35 Закону України від 18 січня 2001 року № 2240-III «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» (далі - Закон № 2240) встановлено, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного зі страхових випадків, визначених указаною статтею. Відповідно до п. 2 ст. 35 Закону № 2240 допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві та професійним захворюванням, виплачується фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Фонд) застрахованим особам починаючи з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності), незалежно від звільнення застрахованої особи в період втрати працездатності у порядку та розмірах, встановлених законодавством. Оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві, здійснюється за рахунок коштів роботодавця у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 року № 439. Таким чином, виплати по листках непрацездатності (оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця та допомога по тимчасовій непрацездатності) з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб прирівнюються до заробітної плати та включаються до складу місячного оподатковуваного доходу платника податку. При цьому, відповідно до пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ якщо платник податку отримує доходи за різні податкові періоди (місяці) у вигляді заробітної плати, у тому числі за час перебування на лікарняному, то з метою правильного їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування. Крім того, згідно із пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставки, визначені в ст. 167 ПКУ. Враховуючи вищевикладене, оподаткування виплат по листках непрацездатності здійснюється у податковому періоді в якому та /або за який відбулося їх нарахування, незалежно від того, що кошти з Фонду надійшли на розрахунковий рахунок податкового агента в іншому/наступному податковому періоді.

Яким чином утримується ПДФО працедавцем з виплат по листках тимчасової непрацездатності (особливо якщо лікарняний тривалий), якщо кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування надходять на спеціальний розрахунковий рахунок, відкритий в Держказначействі, та повинні бути виплачені застрахованій особі в повній мірі, без будь-яких утримань?
Відповідно до пп. 164.2.1 п. 164.2 ст. 164 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту) включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного платника податку і є базою оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Згідно із пп. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 ПКУ заробітна плата - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму. Абзацом другим ст. 2 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII встановлено, що працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право, зокрема, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності. Відповідно до частини першої ст. 21 Закону України від 18 січня 2001 року № 2240-III «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» (далі - Закон № 2240) фінансування страхувальника на окремий рахунок має здійснюватися протягом 10 робочих днів від надання належним чином оформленої заяви-розрахунку. Отримавши кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Фонд), страхувальник зобов'язаний виплатити допомогу по тимчасовій непрацездатності застрахованій особі не пізніше найближчого дня, встановленого для виплати заробітної плати. Пунктом 1 ст. 35 Закону № 2240 встановлено, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу). Таким чином, виплати по листках непрацездатності (оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця та допомога по тимчасовій непрацездатності) з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб прирівнюються до заробітної плати та включаються до складу місячного оподатковуваного доходу платника податку. При цьому, відповідно до пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, якщо платник податку отримує доходи за різні податкові періоди (місяці) у вигляді заробітної плати, у тому числі за час перебування на лікарняному, то з метою правильного їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування. Крім того, згідно із пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставки, визначені у п. 167.1 ст. 167 ПКУ. Враховуючи вищевикладене, оподаткування виплат по листках непрацездатності здійснюється відповідно до норм ПКУ у податковому періоді, в якому та /або за який відбулося їх нарахування, незалежно від того, що кошти з Фонду надходять на спеціальний розрахунковий рахунок та передбачені для виплати застрахованій особі в повній мірі без будь-яких утримань.

Чи необхідно відображати в графі 3 податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ виплати по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності, та відповідну суму утриманого податку в графах 4а та 4?
Відповідно до пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ (далі – ПКУ), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 ПКУ. Згідно із пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету. Відповідно до п. 3 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 № 1020: у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов'язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні. у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом. Заробітна плата, що виплачується у встановлені терміни у наступному місяці, повинна бути відображена в податковому розрахунку за той період, у який входить попередній місяць, за який заробітну плату було нараховано. у графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством. у графі 4 «Сума перерахованого податку» відображається фактична сума перерахованого податку до бюджету. Враховуючи те, що виплати по листках непрацездатності не виплачуються найманим працівникам, то при заповненні податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ у графі 3 дана сума не відображається. Однак, при заповненні граф 4 та 4а слід враховувати норми ст. 168 ПКУ, а саме, податковий агент, який нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу, але податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Таким чином, нарахована сума податку з виплат по листках непрацездатності відображається у графі 4а, але не зазначається у графі 4 Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ С ДОХОДОВ, ЕДИНЫЙ СОЦИАЛЬНЫЙ ВЗНОС

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya