Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

плата за землю

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Roomrocks » 31 май 2018, 16:41

Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Вы не поверите: как раз зашёл на форум узнать Ваше мнение об этом письме)))
Спасибо! :a_g_a:
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 194
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 08 июн 2018, 16:04

Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Уважаемый Al Shurshun, у нас идёт профессиональный спор по поводу этого письма, и, в принципе, по поводу влияние норм порядка 489 на расчёт земельного налога в 2017-2018 г.
Исходные данные:
Извлечение датировано 2014 годом, НДО земли местной властью утверждена в 2013 (до 15 июля), данные об участке в Кадастре отсутствуют.
Одно мнение: после вступления в силу этого порядка в 2017 г. мы безотлагательно должны были бежать в управление зем.ресурсов и заказывать новое извлечение о нормативной денежной оценке участка, и отчёт за 2017 г. подавать уже на основании обновленных данных (с учётом Кф=2,0). Изменяется база налогообложения - абз. 2 п. 286.4 ст. 286 НКУ.
Второе мнение: т.к. не было утверждения новой денежной оценки земли местной властью, мы не обязаны получать новое извлечение, и используем старое до такого утверждения. П. 286.2 ст. 286 НКУ.
Ваше мнение? И, если не сложно, аргументы.
Спасибо!
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 194
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 08 июн 2018, 19:32

Уважаемый коллега Roomrocks

Roomrocks писал(а):
Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Уважаемый Al Shurshun, у нас идёт профессиональный спор по поводу этого письма, и, в принципе, по поводу влияние норм порядка 489 на расчёт земельного налога в 2017-2018 г.
Исходные данные:
Извлечение датировано 2014 годом, НДО земли местной властью утверждена в 2013 (до 15 июля), данные об участке в Кадастре отсутствуют.
Одно мнение: после вступления в силу этого порядка в 2017 г. мы безотлагательно должны были бежать в управление зем.ресурсов и заказывать новое извлечение о нормативной денежной оценке участка, и отчёт за 2017 г. подавать уже на основании обновленных данных (с учётом Кф=2,0). Изменяется база налогообложения - абз. 2 п. 286.4 ст. 286 НКУ.
Второе мнение: т.к. не было утверждения новой денежной оценки земли местной властью, мы не обязаны получать новое извлечение, и используем старое до такого утверждения. П. 286.2 ст. 286 НКУ.
Ваше мнение? И, если не сложно, аргументы.
Спасибо!

как всякий честный индей отвечу вопросом на вопрос:
извлечение из архива (кадастра) это:
административная услуга именно по предоставлению "извлечения из архива (кадастра)"
или
элемент процедуры оценки, результаты которой после утверждения утвержденные местным советом вносятся в архив (кадастр)

а если каждый кому ни попадя будет переписывать архивную историю, фактическое состояние которой УТВЕРЖДЕНО решением местного совета, а уж никак не клерка архива (кадастра), то спрашивается в задаче - нафига писано время действия технической документации в постановлении КМУ 2018 года, на которое я ссылался ранее

пуст клерки архива (кадастра) занимаются своим делом, а полномочий на установление указанного коэффициента за лицензированными землеустроителями, к которым клерки архива (кадастра) не принадлежат

задача клерка архива (кадастра) разработку регуляторного и методологического поля для работы землеустроителям и землеоценщикам, руководствуясь которым эти самые землеустроители и землеоценщики составляют техническую документацию по оценке, а уж никак шельмование и "рубка" бабла с лохов -

в прошлом году пили при коэффициенте 2.0 пока местные советы подняли кипишь, за свои "потери" с комковой земли с коэффициентом 2.5

в этом поумнели и 2.0 заменили 3.0 и местные советы захлопали в ладоши - "нажмем через ссылку на п. 286.2 Кодекса и получим БОЛЬШЕ"

но местные советы не заметили, что те у кого не комковая земля, в прошлом году получили от 2 до 5 извлечений из архива (кадастра), пока фактическая цифра оценки не стала меньше чем в 2016...

если ДФСы будут переть на п.286.2 Кодекса, хотя в реестре индивидуальных налоговых консультаций пруд пруди отказов в применении "новых" коэффициентов, санкционные по своей сущности коэффициенты - это же надо придумать функциональное назначение - "отсутствие в кадастре" имеют перспективу роста и в следующем году если процент внесенной в кадастр информации об участках не сдвинется с что-то там 23% (видел эту цифру в отчете Счетной палаты по результатам аудита эффективности функционирования архива (кадастра))

клерки архива (кадастра) в письме прошлого года в лучших традициях эзопова языка написали - Порядок, применяется с даты вступления в силу...

регуляторный акт (Порядок) не имеет обратной силы, вот и применяйте его для составления техническую документацию по оценке тех участков, у которых подошел строк регулярной оценки согласно ст.18 закона об оценке земли

С уважением :a_g_a: 6208
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Roomrocks
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2995
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 618 раз.
Поблагодарили: 1334 раз.

UNREAD_POST vikakool » 13 июл 2018, 15:37

В продолжение печальной истории:


Податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про оцінку із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої оцінки

Уже раніше податківці повідомляли, що з 17 липня 2018 року діятимуть нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі (цього дня набирає чинності наказ Мінагрополітики від 27.03.2018 р. № 162). Так, для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0. Про це ми писали тут і тут.Чи потрібно коригувати декларацію з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року у зв'язку з появою нового коефіцієнта, – позиція ДФС


Проте залишалося відкритим питання: чи необхідно платникам плати за землю отримувати новий витяг про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та уточнювати показники податкових зобов’язань з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року із застосуванням цього коефіцієнта?

На це питання ДФСУ відповіла на ресурсі «ЗІР» (підкатегорія 112.05). Зазначено, що відомості про цільове призначення земельної ділянки – використання земельної ділянки за призначенням, що вносяться до Кадастру на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку (ст. 1 Закон «Про землеустрій»), використовуються для визначення коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки – множника при обчисленні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 3 Порядку, далі – Оцінка) під час виконання робіт з такої Оцінки.

Порядок обчислення плати за землю (далі – Плата) передбачає, що для визначення бази оподаткування Платою платник при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника Плати) разом з нею подає довідку (витяг) про розмір Оцінки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової Оцінки (п. 286.2 ПКУ).

Підстави та порядок виконання Оцінки, а також набрання чинності результатів такої Оцінки, після затвердження рішенням органів місцевого самоврядування технічної документації з Оцінки (далі – Документація), визначені ст. 15, 18, 23 Закону «Про оцінку земель» (далі – Закон).

Періодичність виконання Оцінки, що визначена ст. 18 Закону, регламентує також строк дії Документації (п. 24 Порядку №105), який, зокрема, для земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, становить 5 - 7 років.

З огляду на викладене, податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про Оцінку, що виконана та затверджена у порядку визначеному Законом, із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої Оцінки.

Разом з цим, у разі наявності у відомостях Кадастру про земельну ділянку ознак, що вказані у Порядку, платнику Плати доцільно, керуючись ст. 15 Закону, звернутися до органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням такої ділянки щодо виконання робіт із землеустрою та Оцінки з метою внесення відповідних відомостей до Кадастру.

https://news.dtkt.ua/taxation/other/49042

За это сообщение автора vikakool поблагодарил:
Al Shurshun
vikakool
 
Сообщений: 4163
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 905 раз.
Поблагодарили: 638 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 13 июл 2018, 20:38

Уважаемая коллега, vikakool

Вам выделенная фраза:
vikakool писал(а):В продолжение печальной истории:
Скрытый текст: показать
Податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про оцінку із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої оцінки

Уже раніше податківці повідомляли, що з 17 липня 2018 року діятимуть нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі (цього дня набирає чинності наказ Мінагрополітики від 27.03.2018 р. № 162).Так,
:ga-ze-ta; для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру,
Скрытый текст: показать
та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф)
при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0
Скрытый текст: показать
. Про це ми писали тут і тут.Чи потрібно коригувати декларацію з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року у зв'язку з появою нового коефіцієнта, – позиція ДФС


Проте залишалося відкритим питання: чи необхідно платникам плати за землю отримувати новий витяг про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та уточнювати показники податкових зобов’язань з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року із застосуванням цього коефіцієнта?

На це питання ДФСУ відповіла на ресурсі «ЗІР» (підкатегорія 112.05). Зазначено, що відомості про цільове призначення земельної ділянки – використання земельної ділянки за призначенням, що вносяться до Кадастру на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку (ст. 1 Закон «Про землеустрій»), використовуються для визначення коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки – множника при обчисленні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 3 Порядку, далі – Оцінка) під час виконання робіт з такої Оцінки.

Порядок обчислення плати за землю (далі – Плата) передбачає, що для визначення бази оподаткування Платою платник при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника Плати) разом з нею подає довідку (витяг) про розмір Оцінки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової Оцінки (п. 286.2 ПКУ).

Підстави та порядок виконання Оцінки, а також набрання чинності результатів такої Оцінки, після затвердження рішенням органів місцевого самоврядування технічної документації з Оцінки (далі – Документація), визначені ст. 15, 18, 23 Закону «Про оцінку земель» (далі – Закон).

Періодичність виконання Оцінки, що визначена ст. 18 Закону, регламентує також строк дії Документації (п. 24 Порядку №105), який, зокрема, для земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, становить 5 - 7 років.

З огляду на викладене, податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про Оцінку, що виконана та затверджена у порядку визначеному Законом, із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої Оцінки.

Разом з цим, у разі наявності у відомостях Кадастру про земельну ділянку ознак, що вказані у Порядку, платнику Плати доцільно, керуючись ст. 15 Закону, звернутися до органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням такої ділянки щодо виконання робіт із землеустрою та Оцінки з метою внесення відповідних відомостей до Кадастру.
https://news.dtkt.ua/taxation/other/49042
ничего не напоминает

не буду тянуть кошку за мышку и предлагаю логическое сравнение с: :ga-ze-ta;
286.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру


никакие мысли не вызывает :roll: :D

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2995
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 618 раз.
Поблагодарили: 1334 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya

cron