Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Cбор за спецводопользование (водосбор)

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 10 авг 2018, 17:42

Уважаемая коллега, lutishka
lutishka писал(а):
Al Shurshun писал(а): покАпал водо-услугу
Я просто зависла на этом слове пока дошло, что очепятка :lol:

эх, - она самая, - "покупал"

ручонки шаловливые не успевают за мыслью

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 13 авг 2018, 21:28

Уважаемые коллеги

как подсказал коллега Roomrocks еще имеется и консультация №3416/6/99-99-12-02-03-15/ІПК от 03.08.2018 г.
т.е., похоже, что ДФСы решили детализировать свою позицию...
а у нас в ветке Cбор за спецводопользование (водосбор) за 3 дня - 1000 "просмотров" темы и 0 (ноль) инфы (такое уже было на недрах) - жаль...
Al Shurshun писал(а):
Уважаемые коллеги

посетил сайт ДФСов и, оказывается, жизнь не стоит на месте –
плательщики (похоже водоканалы) решили обратиться за индивидуальной налоговой консультацией с тучей вопросов по ренте за воду, а
ДФСы 03.08.2018 выдали на гора достаточно расширенную консультацию по этим вопросам
Изображение

3145/6/99-99-12-02-03-15/ІПК писал(а):
Податкова консультація

Про рентну плату
за спеціальне використання води

Державна фіскальна служба України на звернення Підприємств на отримання індивідуальної податкової консультації щодо справляння рентної плати за спеціальне використання води (далі - Рентна плата) та визначення об’єкта оподаткування Рентною платою, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.

Підприємство поінформувало, що при здійсненні господарської діяльності у сфері житлово-комунального господарства надає послуги підприємствам, установам, організаціям і населенню з централізованого водопостачання та водовідведення, є платником Рентної плати та має низку питань, а саме:

«1. Чи можна Підприємству при визначенні з 01.01.2018 об’єкта оподаткування за спеціальне використання води керуватися роз’ясненнями, наданими листом ДФС України від 08.05.2018 № 1388/4/99-99-12-02-03-13.

2. Яким чином у такому разі Підприємству необхідно заповнювати три окремі додатки 5 з різними коефіцієнтами (величинами): «0», «0,3» та «1» до звітної податкової декларації з рентної плати.

3. Які обсяги води, постачені для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, але належать до споживачів, визначених у п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу, Підприємству можна включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати.

4. Чи можна Підприємству включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати обсяги води, постачені наступним споживачам:

1) населенню (фізичним особам) для задоволення питних і санітарно- гігієніних потреб;

2) юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, які
використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі своїх робітників;

3) ОСББ, ЖБК, які отриману воду використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних населення, у тому числі для обслуговування місць загального користування та прибудинкової території;

4) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю підігрівають та постачають населенню для задоволення їх санітарно-гігієнічних потреб в гарячій воді;

5) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення в холодній воді, у тому числі своїх робітників.
»


Щодо визначення об’єкта оподаткування Рентною платою
(п. 1 звернення)

З метою забезпечення ефективного адміністрування об’єктів оподаткування Рентною платою (при неврегульованому Кодексом порядку обліку обсягів води, що відрізняються за собівартістю), виходячи з фактичних обсягів використаної платником води (підземної, поверхневої) з водних об’єктів, ДФС надала методичні рекомендації щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання у разі наявності у них більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою, що викладені у листі ДФС від 08.05.2018 №1388/4/99-99-12-02-03-13 та розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Податки, збори, платежі/Загальнодержавні податки/Рентна плата/Рентна плата за спеціальне використання води/листи.

Щодо визначення об’єкта оподаткування та звільнення від справляння Рентної плати
(пп 3-4 звернення)

Основні елементи оподаткування Рентною платою визначені у ст. 255 Кодексу.

Зокрема, пунктом 255.3 ст. 255 Кодексу встановлено, що об’єктом оподаткування Рентною платою є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі. При цьому термін «фактичний обсяг води, який використовують» визначений лише у п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу, як обсяг, що зазначений у дозвільному документі на здійснення спеціального водокористування як ліміт забору води з водного об’єкту (п.п. 4 п. 5 Порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 321) без встановлення спеціального порядку обліку таких обсягів забору води.

Перелік випадків, за яких фактичний обсяг використаної платником води не виключається з об’єкта оподаткування Рентною платою, але на який платникам Рентної плати надана податкова преференція, що полягає у наданому Кодексом праві не справляти Рентну плату в частині об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає використаним ними обсягам води, які визначені п. 255.4 ст. 255 Кодексу. Зокрема, обсяги води, які зазначені у пп. 1-3 п. 4 Звернення, є частиною об’єкта оподаткування Рентною шіатою, який відповідає обсягам води, які передбачені умовою п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу ж такі, що використані платником Рентної плати для задоволення санітарно-гігієнічних потреб без справляння Рентної плати.

Разом з тим, п. 255.4 ст. 255 Кодексу не передбачає умови звільнення від оподаткування Рентною платою обсягів води, які реалізовані іншому суб’єкту господарювання, який використовує таку воду в підприємницькій діяльності, наприклад, підігріву для теплопостачання.

Оскільки обсяги води, що відповідають умовам п. 255.4 ст. 255 Кодексу, є об’єктом оподаткування Рентною платою, на який поширюється звільнення від оподаткування, то при декларуванні такої частини об’єкта оподаткування Рентною платою слід застосувати коефіцієнт' у розмірі 0 (нуль), що при обчисленні податкових зобов’язань власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування Рентною платою.

Щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання, у разі наявності більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою (п. 2 звернення)

Величина податкового зобов’язання з Рентної плати для кожної відповідної частини об’єкта оподаткування Рентною платою є результатом множення (алгебраїчного добутку) 3 (трьох) елементів такої плати - об’єктів оподаткування (обсяги використаної води), ставок плати, а також коефіцієнтів (п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу). При цьому коефіцієнти у ст. 255 Кодексу мають ознаки, як податкових преференцій, так і фінансових санкцій.

Наприклад, п. 255.4 ст. 255 Кодексу визначає преференцію у формі звільнення від оподаткування частини об’єкта оподаткування Рентною платою, який відповідає обсягам води, що використані для забезпечення питних та санітарно-гігієнічних потреб. При цьому, при декларуванні податкових зобов’язань з Рентної плати для вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою, спеціальний порядок обліку якої Кодексом не встановлено, але 2 (два) елементи - об’єкти оподаткування і ставка Рентної плати мають числове значення, третій елемент - коефіцієнт необхідно застосувати у розмірі 0 (нуль), що в результаті множення (алгебраїчного добутку) таких величин власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування, тобто нульове податкове зобов’язання з Рентної плати.

Частина об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає різниці між таким визначеним п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу об’єктом та його частиною, Рентна плата за який не справляється, згідно із Ліцензійними умовами та Правилами поділяється на дві частини, які розрізняюся за цільовим призначенням та технологічною спрямованістю.

До першої частини об’єкта оподаткування Рентною платою належить дві складові, що виникають на різних технологічних ступенях формування послуги із централізованого водопостачання (далі - Технологічна частина), Перша складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою включає обсяги води, що використані, наприклад, Товариством, для належного забезпечення умов водопостачання в частині втрат та технологічних витрат з приведення обсягів води до нормативів питної води. Друга складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою - обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для належного забезпечення умов водопостачання при транспортуванні мережею, зокрема, поповнення мережі обсягами води в частині компенсації технологічних втрат з метою підтримання регламентованого робочого тиску мережі для належного забезпечення умов водопостачання при наданні комунальної послуги.

Порядок розрахунку величини Технологічної частини об’єкта оподаткування
Рентною платою для суб’єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, встановлено Методикою розрахунку технологічних витрат питної води підприємствами, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 25 червня 2014 року № 181, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2014 року за № 1064/25841.

До другої частини об’єкта оподаткування Рентною платою включаються обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для надання всім категоріям споживачів послуги з постачання питної води (далі - Товарна частина). Особливої уваги в цій частині об’єкта оподаткування Рентною платою заслуговують обсяги води на які п. 255.4 ст. 255 Кодексу надана податкова преференція у формі звільнення від справляння Рентної плати.

Податкові преференції для обсягів води в частині об’єкта оподаткування Рентною платою ст. 255 Кодексу не надані іншим категоріям споживачів, а податкові зобов’язання Товариства з Рентної плати, які обчислюються у податковій декларації з коефіцієнтом 1 (одиниця), а витрати по їх виконанню згідно із п. 1.6 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10 березня 2016 року №302, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2016 року за №593/28723 (далі - Порядок, Тариф), включається до Тарифу для забезпечення економічного відшкодування споживачами Товариству його витрат із сплати Рентної плати, за частину об’єкта оподаткування Рентною платою, що постачена споживачам, яким не надано податкової преференції.

Товариство, керуючись п. 2.1 Порядку, що затверджений у 2016 році та без змін діє і після покладення на Товариство у 2018 році обов’язку платника Рентної плати, при уточненні розміру Тарифу на 2018 рік, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 21 червня 2018 року №539 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141», самостійно визначило обсяги води, на які згідно із п. 1.6 Порядку Товариством понесені витрати пов’язані із сплатою податків у загальновиробничих витратах, що є аналогічним 2016 року, - періоду, коли Товариство застосовувало встановлену п. 255.7 ст. 255 Кодексу податкову преференцію в частині обсягів води, яка складає Технологічну частину об’єкта оподаткування Рентною платою, та декларує податкові зобов’язання з Рентної плати щодо вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою із застосуванням у розрахунках коефіцієнта 0,3.

вот такая вот контаминация, что-то уже было, чего-то еще не было

интересна будет реакция предприятия,

водоканалы все никак не могут осознать, что увеличение "нового" тарифа абсолютно предсказуемо:
"если я (промпредприятие) покапал водо-услугу у водоканала по 10 гривен за куб а потом самостоятельно "доплачивал бюджету" 33 гривны за 100 кубов,
то теперь эти 33 гривны за 100 кубов я должен уплатить в составе водо-услуги водоканалу,
а уж водоканал – в бюджет
и это никак не увеличение налоговой нагрузки на водоканал это - фактически акциз с проданной водо-услуги

С уважением :a_g_a:


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 14 авг 2018, 09:09

Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

как подсказал коллега Roomrocks еще имеется и консультация №3416/6/99-99-12-02-03-15/ІПК от 03.08.2018 г.
т.е., похоже, что ДФСы решили детализировать свою позицию...
а у нас в ветке Cбор за спецводопользование (водосбор) за 3 дня - 1000 "просмотров" темы и 0 (ноль) инфы (такое уже было на недрах) - жаль...
Al Shurshun писал(а):
Уважаемые коллеги

посетил сайт ДФСов и, оказывается, жизнь не стоит на месте –
плательщики (похоже водоканалы) решили обратиться за индивидуальной налоговой консультацией с тучей вопросов по ренте за воду, а
ДФСы 03.08.2018 выдали на гора достаточно расширенную консультацию по этим вопросам
Изображение

3145/6/99-99-12-02-03-15/ІПК писал(а):
Податкова консультація

Про рентну плату
за спеціальне використання води

Державна фіскальна служба України на звернення Підприємств на отримання індивідуальної податкової консультації щодо справляння рентної плати за спеціальне використання води (далі - Рентна плата) та визначення об’єкта оподаткування Рентною платою, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.

Підприємство поінформувало, що при здійсненні господарської діяльності у сфері житлово-комунального господарства надає послуги підприємствам, установам, організаціям і населенню з централізованого водопостачання та водовідведення, є платником Рентної плати та має низку питань, а саме:

«1. Чи можна Підприємству при визначенні з 01.01.2018 об’єкта оподаткування за спеціальне використання води керуватися роз’ясненнями, наданими листом ДФС України від 08.05.2018 № 1388/4/99-99-12-02-03-13.

2. Яким чином у такому разі Підприємству необхідно заповнювати три окремі додатки 5 з різними коефіцієнтами (величинами): «0», «0,3» та «1» до звітної податкової декларації з рентної плати.

3. Які обсяги води, постачені для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, але належать до споживачів, визначених у п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу, Підприємству можна включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати.

4. Чи можна Підприємству включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати обсяги води, постачені наступним споживачам:

1) населенню (фізичним особам) для задоволення питних і санітарно- гігієніних потреб;

2) юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, які
використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі своїх робітників;

3) ОСББ, ЖБК, які отриману воду використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних населення, у тому числі для обслуговування місць загального користування та прибудинкової території;

4) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю підігрівають та постачають населенню для задоволення їх санітарно-гігієнічних потреб в гарячій воді;

5) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення в холодній воді, у тому числі своїх робітників.
»


Щодо визначення об’єкта оподаткування Рентною платою
(п. 1 звернення)

З метою забезпечення ефективного адміністрування об’єктів оподаткування Рентною платою (при неврегульованому Кодексом порядку обліку обсягів води, що відрізняються за собівартістю), виходячи з фактичних обсягів використаної платником води (підземної, поверхневої) з водних об’єктів, ДФС надала методичні рекомендації щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання у разі наявності у них більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою, що викладені у листі ДФС від 08.05.2018 №1388/4/99-99-12-02-03-13 та розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Податки, збори, платежі/Загальнодержавні податки/Рентна плата/Рентна плата за спеціальне використання води/листи.

Щодо визначення об’єкта оподаткування та звільнення від справляння Рентної плати
(пп 3-4 звернення)

Основні елементи оподаткування Рентною платою визначені у ст. 255 Кодексу.

Зокрема, пунктом 255.3 ст. 255 Кодексу встановлено, що об’єктом оподаткування Рентною платою є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі. При цьому термін «фактичний обсяг води, який використовують» визначений лише у п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу, як обсяг, що зазначений у дозвільному документі на здійснення спеціального водокористування як ліміт забору води з водного об’єкту (п.п. 4 п. 5 Порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 321) без встановлення спеціального порядку обліку таких обсягів забору води.

Перелік випадків, за яких фактичний обсяг використаної платником води не виключається з об’єкта оподаткування Рентною платою, але на який платникам Рентної плати надана податкова преференція, що полягає у наданому Кодексом праві не справляти Рентну плату в частині об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає використаним ними обсягам води, які визначені п. 255.4 ст. 255 Кодексу. Зокрема, обсяги води, які зазначені у пп. 1-3 п. 4 Звернення, є частиною об’єкта оподаткування Рентною шіатою, який відповідає обсягам води, які передбачені умовою п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу ж такі, що використані платником Рентної плати для задоволення санітарно-гігієнічних потреб без справляння Рентної плати.

Разом з тим, п. 255.4 ст. 255 Кодексу не передбачає умови звільнення від оподаткування Рентною платою обсягів води, які реалізовані іншому суб’єкту господарювання, який використовує таку воду в підприємницькій діяльності, наприклад, підігріву для теплопостачання.

Оскільки обсяги води, що відповідають умовам п. 255.4 ст. 255 Кодексу, є об’єктом оподаткування Рентною платою, на який поширюється звільнення від оподаткування, то при декларуванні такої частини об’єкта оподаткування Рентною платою слід застосувати коефіцієнт' у розмірі 0 (нуль), що при обчисленні податкових зобов’язань власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування Рентною платою.

Щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання, у разі наявності більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою (п. 2 звернення)

Величина податкового зобов’язання з Рентної плати для кожної відповідної частини об’єкта оподаткування Рентною платою є результатом множення (алгебраїчного добутку) 3 (трьох) елементів такої плати - об’єктів оподаткування (обсяги використаної води), ставок плати, а також коефіцієнтів (п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу). При цьому коефіцієнти у ст. 255 Кодексу мають ознаки, як податкових преференцій, так і фінансових санкцій.

Наприклад, п. 255.4 ст. 255 Кодексу визначає преференцію у формі звільнення від оподаткування частини об’єкта оподаткування Рентною платою, який відповідає обсягам води, що використані для забезпечення питних та санітарно-гігієнічних потреб. При цьому, при декларуванні податкових зобов’язань з Рентної плати для вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою, спеціальний порядок обліку якої Кодексом не встановлено, але 2 (два) елементи - об’єкти оподаткування і ставка Рентної плати мають числове значення, третій елемент - коефіцієнт необхідно застосувати у розмірі 0 (нуль), що в результаті множення (алгебраїчного добутку) таких величин власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування, тобто нульове податкове зобов’язання з Рентної плати.

Частина об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає різниці між таким визначеним п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу об’єктом та його частиною, Рентна плата за який не справляється, згідно із Ліцензійними умовами та Правилами поділяється на дві частини, які розрізняюся за цільовим призначенням та технологічною спрямованістю.

До першої частини об’єкта оподаткування Рентною платою належить дві складові, що виникають на різних технологічних ступенях формування послуги із централізованого водопостачання (далі - Технологічна частина), Перша складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою включає обсяги води, що використані, наприклад, Товариством, для належного забезпечення умов водопостачання в частині втрат та технологічних витрат з приведення обсягів води до нормативів питної води. Друга складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою - обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для належного забезпечення умов водопостачання при транспортуванні мережею, зокрема, поповнення мережі обсягами води в частині компенсації технологічних втрат з метою підтримання регламентованого робочого тиску мережі для належного забезпечення умов водопостачання при наданні комунальної послуги.

Порядок розрахунку величини Технологічної частини об’єкта оподаткування
Рентною платою для суб’єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, встановлено Методикою розрахунку технологічних витрат питної води підприємствами, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 25 червня 2014 року № 181, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2014 року за № 1064/25841.

До другої частини об’єкта оподаткування Рентною платою включаються обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для надання всім категоріям споживачів послуги з постачання питної води (далі - Товарна частина). Особливої уваги в цій частині об’єкта оподаткування Рентною платою заслуговують обсяги води на які п. 255.4 ст. 255 Кодексу надана податкова преференція у формі звільнення від справляння Рентної плати.

Податкові преференції для обсягів води в частині об’єкта оподаткування Рентною платою ст. 255 Кодексу не надані іншим категоріям споживачів, а податкові зобов’язання Товариства з Рентної плати, які обчислюються у податковій декларації з коефіцієнтом 1 (одиниця), а витрати по їх виконанню згідно із п. 1.6 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10 березня 2016 року №302, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2016 року за №593/28723 (далі - Порядок, Тариф), включається до Тарифу для забезпечення економічного відшкодування споживачами Товариству його витрат із сплати Рентної плати, за частину об’єкта оподаткування Рентною платою, що постачена споживачам, яким не надано податкової преференції.

Товариство, керуючись п. 2.1 Порядку, що затверджений у 2016 році та без змін діє і після покладення на Товариство у 2018 році обов’язку платника Рентної плати, при уточненні розміру Тарифу на 2018 рік, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 21 червня 2018 року №539 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141», самостійно визначило обсяги води, на які згідно із п. 1.6 Порядку Товариством понесені витрати пов’язані із сплатою податків у загальновиробничих витратах, що є аналогічним 2016 року, - періоду, коли Товариство застосовувало встановлену п. 255.7 ст. 255 Кодексу податкову преференцію в частині обсягів води, яка складає Технологічну частину об’єкта оподаткування Рентною платою, та декларує податкові зобов’язання з Рентної плати щодо вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою із застосуванням у розрахунках коефіцієнта 0,3.

вот такая вот контаминация, что-то уже было, чего-то еще не было

интересна будет реакция предприятия,

водоканалы все никак не могут осознать, что увеличение "нового" тарифа абсолютно предсказуемо:
"если я (промпредприятие) покапал водо-услугу у водоканала по 10 гривен за куб а потом самостоятельно "доплачивал бюджету" 33 гривны за 100 кубов,
то теперь эти 33 гривны за 100 кубов я должен уплатить в составе водо-услуги водоканалу,
а уж водоканал – в бюджет
и это никак не увеличение налоговой нагрузки на водоканал это - фактически акциз с проданной водо-услуги

С уважением :a_g_a:


С уважением :a_g_a:

И вот же ж снова...
Коэффициент 0,3. НКУ ну никак не ставит его применение/неприменение в зависимость от "Частин" объема. Технологическая/Товарная - всё это, конечно, логично, но таких терминов нет в НКУ.
ЖК предприятия применяют коэффициент 0,3 к ставкам. (Точка!)
С подачи ГФС мы уже имеем три новых термина с большой буквы в вопросе Ренты: Исключения (которые судя по этой последней ИНК совсем не исключения), Технологическая часть и Товарная часть. И сдается, что с новыми двумя будет то же, что и с первым.
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 204
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 44 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 авг 2018, 10:07

Уважаемый коллега, Roomrocks
Roomrocks писал(а):
Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

как подсказал коллега Roomrocks еще имеется и консультация №3416/6/99-99-12-02-03-15/ІПК от 03.08.2018 г.
т.е., похоже, что ДФСы решили детализировать свою позицию...
а у нас в ветке Cбор за спецводопользование (водосбор) за 3 дня - 1000 "просмотров" темы и 0 (ноль) инфы (такое уже было на недрах) - жаль...
Al Shurshun писал(а):
Уважаемые коллеги

посетил сайт ДФСов и, оказывается, жизнь не стоит на месте –
плательщики (похоже водоканалы) решили обратиться за индивидуальной налоговой консультацией с тучей вопросов по ренте за воду, а
ДФСы 03.08.2018 выдали на гора достаточно расширенную консультацию по этим вопросам
Изображение

3145/6/99-99-12-02-03-15/ІПК писал(а):
Податкова консультація

Про рентну плату
за спеціальне використання води

Державна фіскальна служба України на звернення Підприємств на отримання індивідуальної податкової консультації щодо справляння рентної плати за спеціальне використання води (далі - Рентна плата) та визначення об’єкта оподаткування Рентною платою, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.

Підприємство поінформувало, що при здійсненні господарської діяльності у сфері житлово-комунального господарства надає послуги підприємствам, установам, організаціям і населенню з централізованого водопостачання та водовідведення, є платником Рентної плати та має низку питань, а саме:

«1. Чи можна Підприємству при визначенні з 01.01.2018 об’єкта оподаткування за спеціальне використання води керуватися роз’ясненнями, наданими листом ДФС України від 08.05.2018 № 1388/4/99-99-12-02-03-13.

2. Яким чином у такому разі Підприємству необхідно заповнювати три окремі додатки 5 з різними коефіцієнтами (величинами): «0», «0,3» та «1» до звітної податкової декларації з рентної плати.

3. Які обсяги води, постачені для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, але належать до споживачів, визначених у п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу, Підприємству можна включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати.

4. Чи можна Підприємству включати до окремого додатку 5 з коефіцієнтом (величиною) «0» звітної податкової декларації з рентної плати обсяги води, постачені наступним споживачам:

1) населенню (фізичним особам) для задоволення питних і санітарно- гігієніних потреб;

2) юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, які
використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі своїх робітників;

3) ОСББ, ЖБК, які отриману воду використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних населення, у тому числі для обслуговування місць загального користування та прибудинкової території;

4) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю підігрівають та постачають населенню для задоволення їх санітарно-гігієнічних потреб в гарячій воді;

5) теплопостачальним організаціям згідно окремого договору, які отриману воду повністю використовують для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення в холодній воді, у тому числі своїх робітників.
»


Щодо визначення об’єкта оподаткування Рентною платою
(п. 1 звернення)

З метою забезпечення ефективного адміністрування об’єктів оподаткування Рентною платою (при неврегульованому Кодексом порядку обліку обсягів води, що відрізняються за собівартістю), виходячи з фактичних обсягів використаної платником води (підземної, поверхневої) з водних об’єктів, ДФС надала методичні рекомендації щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання у разі наявності у них більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою, що викладені у листі ДФС від 08.05.2018 №1388/4/99-99-12-02-03-13 та розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Податки, збори, платежі/Загальнодержавні податки/Рентна плата/Рентна плата за спеціальне використання води/листи.

Щодо визначення об’єкта оподаткування та звільнення від справляння Рентної плати
(пп 3-4 звернення)

Основні елементи оподаткування Рентною платою визначені у ст. 255 Кодексу.

Зокрема, пунктом 255.3 ст. 255 Кодексу встановлено, що об’єктом оподаткування Рентною платою є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі. При цьому термін «фактичний обсяг води, який використовують» визначений лише у п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу, як обсяг, що зазначений у дозвільному документі на здійснення спеціального водокористування як ліміт забору води з водного об’єкту (п.п. 4 п. 5 Порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 321) без встановлення спеціального порядку обліку таких обсягів забору води.

Перелік випадків, за яких фактичний обсяг використаної платником води не виключається з об’єкта оподаткування Рентною платою, але на який платникам Рентної плати надана податкова преференція, що полягає у наданому Кодексом праві не справляти Рентну плату в частині об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає використаним ними обсягам води, які визначені п. 255.4 ст. 255 Кодексу. Зокрема, обсяги води, які зазначені у пп. 1-3 п. 4 Звернення, є частиною об’єкта оподаткування Рентною шіатою, який відповідає обсягам води, які передбачені умовою п.п. 255.4.1 п. 255.4 ст. 255 Кодексу ж такі, що використані платником Рентної плати для задоволення санітарно-гігієнічних потреб без справляння Рентної плати.

Разом з тим, п. 255.4 ст. 255 Кодексу не передбачає умови звільнення від оподаткування Рентною платою обсягів води, які реалізовані іншому суб’єкту господарювання, який використовує таку воду в підприємницькій діяльності, наприклад, підігріву для теплопостачання.

Оскільки обсяги води, що відповідають умовам п. 255.4 ст. 255 Кодексу, є об’єктом оподаткування Рентною платою, на який поширюється звільнення від оподаткування, то при декларуванні такої частини об’єкта оподаткування Рентною платою слід застосувати коефіцієнт' у розмірі 0 (нуль), що при обчисленні податкових зобов’язань власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування Рентною платою.

Щодо особливостей декларування податкових зобов’язань з Рентної плати суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері централізованого водопостачання, у разі наявності більш ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою (п. 2 звернення)

Величина податкового зобов’язання з Рентної плати для кожної відповідної частини об’єкта оподаткування Рентною платою є результатом множення (алгебраїчного добутку) 3 (трьох) елементів такої плати - об’єктів оподаткування (обсяги використаної води), ставок плати, а також коефіцієнтів (п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу). При цьому коефіцієнти у ст. 255 Кодексу мають ознаки, як податкових преференцій, так і фінансових санкцій.

Наприклад, п. 255.4 ст. 255 Кодексу визначає преференцію у формі звільнення від оподаткування частини об’єкта оподаткування Рентною платою, який відповідає обсягам води, що використані для забезпечення питних та санітарно-гігієнічних потреб. При цьому, при декларуванні податкових зобов’язань з Рентної плати для вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою, спеціальний порядок обліку якої Кодексом не встановлено, але 2 (два) елементи - об’єкти оподаткування і ставка Рентної плати мають числове значення, третій елемент - коефіцієнт необхідно застосувати у розмірі 0 (нуль), що в результаті множення (алгебраїчного добутку) таких величин власне і забезпечить дотримання вимог п. 255.4 ст. 255 Кодексу щодо звільнення від оподаткування, тобто нульове податкове зобов’язання з Рентної плати.

Частина об’єкта оподаткування Рентною платою, що відповідає різниці між таким визначеним п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 Кодексу об’єктом та його частиною, Рентна плата за який не справляється, згідно із Ліцензійними умовами та Правилами поділяється на дві частини, які розрізняюся за цільовим призначенням та технологічною спрямованістю.

До першої частини об’єкта оподаткування Рентною платою належить дві складові, що виникають на різних технологічних ступенях формування послуги із централізованого водопостачання (далі - Технологічна частина), Перша складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою включає обсяги води, що використані, наприклад, Товариством, для належного забезпечення умов водопостачання в частині втрат та технологічних витрат з приведення обсягів води до нормативів питної води. Друга складова Технологічної частини об’єкта оподаткування Рентною платою - обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для належного забезпечення умов водопостачання при транспортуванні мережею, зокрема, поповнення мережі обсягами води в частині компенсації технологічних втрат з метою підтримання регламентованого робочого тиску мережі для належного забезпечення умов водопостачання при наданні комунальної послуги.

Порядок розрахунку величини Технологічної частини об’єкта оподаткування
Рентною платою для суб’єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, встановлено Методикою розрахунку технологічних витрат питної води підприємствами, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 25 червня 2014 року № 181, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2014 року за № 1064/25841.

До другої частини об’єкта оподаткування Рентною платою включаються обсяги води, що використані Товариством, наприклад, для надання всім категоріям споживачів послуги з постачання питної води (далі - Товарна частина). Особливої уваги в цій частині об’єкта оподаткування Рентною платою заслуговують обсяги води на які п. 255.4 ст. 255 Кодексу надана податкова преференція у формі звільнення від справляння Рентної плати.

Податкові преференції для обсягів води в частині об’єкта оподаткування Рентною платою ст. 255 Кодексу не надані іншим категоріям споживачів, а податкові зобов’язання Товариства з Рентної плати, які обчислюються у податковій декларації з коефіцієнтом 1 (одиниця), а витрати по їх виконанню згідно із п. 1.6 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10 березня 2016 року №302, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2016 року за №593/28723 (далі - Порядок, Тариф), включається до Тарифу для забезпечення економічного відшкодування споживачами Товариству його витрат із сплати Рентної плати, за частину об’єкта оподаткування Рентною платою, що постачена споживачам, яким не надано податкової преференції.

Товариство, керуючись п. 2.1 Порядку, що затверджений у 2016 році та без змін діє і після покладення на Товариство у 2018 році обов’язку платника Рентної плати, при уточненні розміру Тарифу на 2018 рік, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 21 червня 2018 року №539 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141», самостійно визначило обсяги води, на які згідно із п. 1.6 Порядку Товариством понесені витрати пов’язані із сплатою податків у загальновиробничих витратах, що є аналогічним 2016 року, - періоду, коли Товариство застосовувало встановлену п. 255.7 ст. 255 Кодексу податкову преференцію в частині обсягів води, яка складає Технологічну частину об’єкта оподаткування Рентною платою, та декларує податкові зобов’язання з Рентної плати щодо вказаної частини об’єкта оподаткування Рентною платою із застосуванням у розрахунках коефіцієнта 0,3.

вот такая вот контаминация, что-то уже было, чего-то еще не было

интересна будет реакция предприятия,

водоканалы все никак не могут осознать, что увеличение "нового" тарифа абсолютно предсказуемо:
"если я (промпредприятие) покапал водо-услугу у водоканала по 10 гривен за куб а потом самостоятельно "доплачивал бюджету" 33 гривны за 100 кубов,
то теперь эти 33 гривны за 100 кубов я должен уплатить в составе водо-услуги водоканалу,
а уж водоканал – в бюджет
и это никак не увеличение налоговой нагрузки на водоканал это - фактически акциз с проданной водо-услуги

С уважением :a_g_a:


С уважением :a_g_a:

И вот же ж снова...
Коэффициент 0,3. НКУ ну никак не ставит его применение/неприменение в зависимость от "Частин" объема. Технологическая/Товарная - всё это, конечно, логично, но таких терминов нет в НКУ.
ЖК предприятия применяют коэффициент 0,3 к ставкам. (Точка!)
С подачи ГФС мы уже имеем три новых термина с большой буквы в вопросе Ренты: Исключения (которые судя по этой последней ИНК совсем не исключения), Технологическая часть и Товарная часть. И сдается, что с новыми двумя будет то же, что и с первым.

о больших буквах ничего сказать не могу

как по мне это всего лишь способ выделить сокращение какой-либо фразы или словосочетания...

а при вашем
Roomrocks писал(а):Коэффициент 0,3. НКУ ну никак не ставит его применение/неприменение в зависимость от "Частин" объема


ФАКТИЧЕСКИ использованным, т.е. ОБЪЕКТОМ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ будет и объем воды поставленной и НАСЕЛЕНИЮ,

правда по странному стечению обстоятельств, по той же цене и ПРОМЫШЛЕННОСТИ

в чем же тогда логика декларирования налоговых обязательств по рентной плате за весь фактический (изъятый) из водного объекта объемы воды, включая и поставленную НАСЕЛЕНИЮ с коэффициентом 0,3

- не можем обеспечить учет ФАКТИЧЕСКИ потребленной воды или

- стыдно показать, что ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЕ потребление на компенсацию ПОТЕРЬ в сетях превышает все мыслимые величины ...

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 14 авг 2018, 11:14

Al Shurshun писал(а):Уважаемый коллега, Roomrocks

о больших буквах ничего сказать не могу

как по мне это всего лишь способ выделить сокращение какой-либо фразы или словосочетания...

а при вашем
Roomrocks писал(а):Коэффициент 0,3. НКУ ну никак не ставит его применение/неприменение в зависимость от "Частин" объема


ФАКТИЧЕСКИ использованным, т.е. ОБЪЕКТОМ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ будет и объем воды поставленной и НАСЕЛЕНИЮ,

правда по странному стечению обстоятельств, по той же цене и ПРОМЫШЛЕННОСТИ

в чем же тогда логика декларирования налоговых обязательств по рентной плате за весь фактический (изъятый) из водного объекта объемы воды, включая и поставленную НАСЕЛЕНИЮ с коэффициентом 0,3

- не можем обеспечить учет ФАКТИЧЕСКИ потребленной воды или

- стыдно показать, что ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЕ потребление на компенсацию ПОТЕРЬ в сетях превышает все мыслимые величины ...

С уважением :a_g_a:

Так я не о логике/возможности/стыде говорю, а о нормах НКУ. Какими бы логичными (полностью или частично) не казались бы нам выводы ГФС, они не вяжутся (полностью или частично) с тем, что написано в Кодексе.
Как всегда ИМХО :)
И всегда с уважением!
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 204
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 44 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 авг 2018, 11:59

Уважаемый коллега, Roomrocks
Roomrocks писал(а):
Al Shurshun писал(а):Уважаемый коллега, Roomrocks

о больших буквах ничего сказать не могу

как по мне это всего лишь способ выделить сокращение какой-либо фразы или словосочетания...

а при вашем
Roomrocks писал(а):Коэффициент 0,3. НКУ ну никак не ставит его применение/неприменение в зависимость от "Частин" объема


ФАКТИЧЕСКИ использованным, т.е. ОБЪЕКТОМ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ будет и объем воды поставленной и НАСЕЛЕНИЮ,

правда по странному стечению обстоятельств, по той же цене и ПРОМЫШЛЕННОСТИ

в чем же тогда логика декларирования налоговых обязательств по рентной плате за весь фактический (изъятый) из водного объекта объемы воды, включая и поставленную НАСЕЛЕНИЮ с коэффициентом 0,3

- не можем обеспечить учет ФАКТИЧЕСКИ потребленной воды или

- стыдно показать, что ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЕ потребление на компенсацию ПОТЕРЬ в сетях превышает все мыслимые величины ...

С уважением :a_g_a:

Так я не о логике/возможности/стыде говорю, а о нормах НКУ. Какими бы логичными (полностью или частично) не казались бы нам выводы ГФС, они не вяжутся (полностью или частично) с тем, что написано в Кодексе.
Как всегда ИМХО :)
И всегда с уважением!

за ДФСов ничего не скажу, тут - они сами с усами

а что касается Кодекса,

то ст.255 единственная не устанавливает порядок определения (фиксации) объекта налогообложения налогом

и одна из многих, которая содержит дефиниции в духе -"не справляется",

но никак не выписывает порядок, как применить это самое "не справляется"

для ситуации, когда порядок расчета налоговых обязательств указан - умножение 3 (трех) множителей

С уважением :a_g_a:
p.s. думаю, что судейские уже достали большие суповые ложки
а здесь в каждом конкретном случае - только от уровня наглости :lol:
особенно, если помнить, что тариф и для НАСЕЛЕНИЯ и ПРОМЫШЛЕННОСТИ - ОДИНАКОВЫЙ (т.е. нарушение водоканалами нормы п.255.4 - НАЛИЦО)
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 авг 2018, 17:52

Уважаемые коллеги
очевидно, что с поступлениями в бюджет ситуация далека от блестящей, и наши партнеры из ДФС выждав два периода декларирования обязательств решили обратить своё внимание на уплату рентной платы за специальное использование воды

сайт ДФС пополнился листом ДФС України від 14.08.2018 №25068/7/99-99-12-03-04-17 "Про адміністрування рентної плати за спеціальне використання води", где
ДФС писал(а):
від 14.08.2018 №25068/7/99-99-12-03-04-17
...........................................................Головні управління ДФС
...........................................................в областях, м. Києві
...........................................................Управління податків і зборів з
...........................................................юридичних осіб
......................................................,,...Офіс великих платників податків
...........................................................ДФС
Про адміністрування рентної плати
за спеціальне використання води

Державна фіскальна служба України, керуючись п.п. 4 п. 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, у зв’язку з численими зверненнями головних управлінь ДФС та з метою надання методологічної допомоги у вирішенні питань при адмініструванні рентної плати за спеціальне використання води (далі – Рентна плата) повідомляє, що розширені податкові консультації щодо визначення об’єкта оподаткування Рентною платою та її справляння розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС cabinet.sfs.gov.ua/registers/ipk (від 03.08.2018 № 3415/6/99-99-12-02-03-15/ІПК та № 34166/99-99-12-02-03-15/ІПК).

Додаток: на 4 арк.

Директор Департаменту податків і
зборів з юридичних осіб О. АНТІПОВА

ждём-с новых идей хороших и разных Изображение

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 16 авг 2018, 19:09

Уважаемые коллеги
последние пару месяцев водопользователи "анализируют" (обращаются в ВРУ с требованием "скасувати") методические рекомендации заполнения декларации в письме ДФС від 08.05.2018 №1388/4/99-99-12-02-03-13 в адрес минфина "Про визначення об’єкта оподаткування та податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води"
один из элементов "превышения" ДФСами своих полномочий – "введение" коэффициентов не предусмотренных Налоговым кодексом ...

в особенности, вопросы относятся к коэффициенту равному 1 (единице) ...

мне еще в мае показалось déjà vu – где-то уже было ...

и правда – было БУХГАЛТЕРСКАЯ НЕДЕЛЯ Февраль , 2016/№ 5 :ga-ze-ta;
Изображение
Изображение,
Изображение
Изображение

как видно для п.10.1, 10.2 и 10.4 додатка 5 рекомендуется применение коэффициента 1 (единица), коль скоро обязательства в п.11 додатка 5 - результат умножения

и рекомендации восходят к составлению отчетности за IV квартал 2015 года

вот такой вот пердимонокль – всё новое, это - хорошо забытое старое (плагиат) :oops:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 авг 2018, 18:03

Уважаемые коллеги

в начале месяца имело место быть общение с коллегами на предмет налоговых обязательств по рентной плате за воду предприятиями централизованного водоснабжения и фактов возложения солидарной ответственности на население за уплату этими самыми предприятиями рентной платы за объемы поставленной промышленным предприятиям

предлагаю к ознакомлению один из множества примеров - КП “Славутське УВКГ” :ga-ze-ta;
Изображение

КП “Славутське УВКГ” змушене скоригувати тарифи на водопостачання та водовідведення – населення платитиме на 15 копійок більше.


Якщо дивитись на вартість води, то дійсно, є міста, де вода коштує дешевше. Однак, загальновідомим є факт, що вода у Славуті видобувається з артезіанських свердловин, з глибини 100-150 метрів і подається споживачам цілодобово.

Вона є чистою, доброю на смак, але в усьому світі така вода коштує дорожче, чим коли водозабір відбувається просто з якоїсь водойми: річки чи озера, а вода подається по годинах. Для підняття кожного літра води з глибини артезіанської свердловини потрібно затратити більше електроенергії, ніж для подання з річки. Правда, і різниця у якості води колосальна.

До речі, про електроенергію – тарифи на неї постійно зростають. Так, ціна електроенергії в тарифі в кінці 2017 року складала 2,3688 грн., з 01.02.2018р. – 2,6899 грн., ціна ж на воду була піднята лише 15.03.2018р. З того часу тариф на електроенергію зростав двічі (!): 01.04.2018р. він становив 2,8299 грн., а 01.07.2018р. – 2,8398 грн. Це при тому, що електроенергія займає значну питому вагу у витратах послуг та становить 28 %. Відповідно зростають видатки на паливо, заробітну плату та інше. Крім того, не всі водоканали однаково сплачують за використані природні ресурси. Це видно у таблицях, що нижче (тариф для Славути виділено жовтим кольором, а Шепетівки – блакитним).

Изображение
Изображение
Изображение


Зверніть увагу, cтавка рентної плати за 100 куб. м., для Славути складає – 110,56 грн. Натомість для Шепетівки – 72,74 грн. У нас одна з найбільших рентних плат.

Якщо говорити про здешевлення вартості води, то Славутський УВКГ здійснює всі можливі заходи для заощадження електроенергії, матеріально – технічних ресурсів. На жаль, низька культура деяких споживачів, які використовують каналізацію як сміттєпровід або самовільно перекривають магістральні водогони, в наслідок чого виникають гідравлічні удари і пориви, значно ускладнює роботу.

Рівень відшкодування середньозваженим тарифом фактичної собівартості послуг з водопостачання на 01.07.2018 року становить 98%, з водовідведення – 97,5%.

Унаслідок підвищення цін на енергоносії та зміни об’єкту оподаткування, а також
ставки податку рентної плати за спеціальне використання води без одночасного підвищення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, Славутське УВКГ отримало збитки за 1 півріччя 2018 ріку в сумі 223,9 тис.грн.

Основні зміни складових тарифу на 2018 рік розраховувались з врахуванням підвищення вартості електроенергії на 5% та з врахуванням зміни об’єкту оподаткування і ставки податку рентної плати за спеціальне використання води.

Коригування витрат на електроенергію:

До розрахунку включена фактична ціна на електроенергію, яка з 01.07.2018р. складає 2,8398грн./кВт.год. (з ПДВ). У діючих тарифах вартість електроенергії становить 2,6899 грн./кВт.год. (з ПДВ). Так, коефіцієнт коригування витрат на електричну енергію становить 1,05569.


Коригування ставки податку рентної плати за спеціальне використання води:

У проекті коригування тарифів змінюється розрахунок ставки податку рентної плати за спеціальне використання води з урахуванням обчислення податкових зобов’язань з рентної плати шляхом
складання для кожного водного об’єкта окремо згідно з листом про адміністрування у 2018 році ДФС України від 08.05.2018 № 1388/4/99-99-12-02-03-13.

(и где это в письме ДФС речь идет об каждом водном объекте, там, как помнится речь идет о том, что для объемов воды поставленной населению применяется коэффициент "0" (ноль), что обеспечивает не возникновение налоговых обязательств по рентной плате за "воду для населения"
не поленились скопировать ставки Налогового кодекса, - так опубликуйте и письмо ДФС України від 08.05.2018 № 1388/4/99-99-12-02-03-13 про адміністрування у 2018 році, хотя в действительности тема письма "Про визначення об’єкта оподаткування та податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води )


З 01.01.2018р. ставка податку рентної плати за спеціальне використання води складає для усіх споживачів 110,56, в діючих тарифах 85,74. Також збільшено коефіцієнт , що застосовують для рентної плати для бюджетних установ та інших споживачів з 0,3 до 1.

(и где это в письме ДФС речь идет о "інших споживачів" (т.е. предполагается, что прочитано будет - "у тому числі населення", там, как помнится речь идет о том, что для объемов воды поставленной населению применяется коэффициент "0" (ноль), что обеспечивает не возникновение налоговых обязательств по рентной плате за "воду для населения" )

Так коефіцієнт коригування витрат з податків становить для населення 1,09253, для бюджетних установ та інших споживачів – 1,9207.

Перегляд тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення необхідний для того, щоб привести їх до економічно обґрунтованого рівня, що забезпечить беззбиткову діяльність Славутського УВКГ, відповідно до вимог Господарського кодексу України та статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004р. №1875-IV.

Згідно з поданими розрахунками скорегований тариф становитиме:

Изображение


Як бачимо, для населення, з об’єктивних причин, не залежних ні від міської влади, ні від підприємства, відбулось незначне підвищення тарифів: водопостачання разом з водовідведенням подорожчали на 15 копійок, що дозволить комунальному підприємству «Славутське УВКГ» і надалі забезпечувати надавання послуг.

Адміністрація КП «Славутське УВКГ»



вот такой вот пример манипулирования общественным мнением

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 16 сен 2018, 16:52

По материалам Категория 121.01 «ЗІР» писал(а):Являются ли плательщиками рентной платы за специальное использование воды садоводческие и огороднические общества (кооперативы), в том числе имеющие разрешение на специальное водопользование?
В соответствии с п. 255.1 НКУ плательщиками рентной платы за специальное использование воды (далее - рентная плата) являются, в частности, первичные водопользователи - субъекты хозяйствования независимо от формы собственности: юридические лица, их филиалы, отделения, представительства, другие обособленные подразделения без образования юридического лица, постоянные представительства нерезидентов, а также физические лица - предприниматели, которые используют и/или передают вторичным водопользователям воду, полученную путем забора воды из водных объектов.

При этом п. 255.1 НКУ не предусмотрены исключения из плательщиков для субъектов, которые получили разрешение на специальное водопользование.

Объектом налогообложения рентной платой является фактический объем воды, который используют водопользователи (п. 255.3 НКУ).

В соответствии с п.п. 255.4.10 НКУ рентная плата не взимается за воду, используемую садоводческими и огороднических товариществ (кооперативами).

Таким образом, за объемы воды, изъятые из водных объектов садовыми и огородническими товариществами (кооперативами) на основании разрешения на специальное водопользование и непосредственно использованные ими, Рентная плата не взимается, а объект налогообложения рентной платой (использованный объем воды) декларируется с указанием в р. 10.2 расчета рентной платы за специальное использование воды коэффициента в размере 0 (ноль).

За объемы воды, изъятые из водных объектов садовых и огороднических товариществ (кооперативов) на основании разрешения на специальное водопользование, и переданные (реализованные) иным категориям потребителей, которые используют такую воду в предпринимательской деятельности, Рентная плата взимается, а объект налогообложения (использованный (переданный/реализованный) объем воды) декларируется с указанием в р. 10.2 расчета рентной платы за специальное использование воды коэффициента в размере 1 (один).
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 18 сен 2018, 21:56

Уважаемые коллеги

Al Shurshun писал(а):
Уважаемые коллеги


может ли кто-то посодействовать в прочтении статьи

БУХГАЛТЕР 911
Август , 2018/№ 35


ИНК… для всех, или Разъяснения по водной ренте от фискалов

Автор : Шевчук Михаил, налоговый эксперт

статья, которая начинается словами "В письме от 14.08.2018 г. № 25068/7/99-99-12-03-04-17 ГФСУ исполнила необычный финт: индивидуальные налоговые консультации, ранее предоставленные отдельным плательщикам рентной платы за воду, она предоставила в пользование областным ГУ ГФС, а также Управлениям налогов и сборов с юридических лиц ОКПН. «Подсмотрим» и мы выводы этих ИНК, ведь они пригодятся многим первичным водопользователям.[/i]" должна быть интересной #blush#

заранее благодарен :oops:

С уважением :a_g_a:


благодаря коллеге Якову (Админ Бухгалтер 911) появилась возможность ознакомиться с текстом статьи

поскольку авторское право свято, то позволю процитировать лишь заключительное предложение указанной статьи: :ga-ze-ta;
То есть фактически от того, что обязанность уплачивать ренту возложена на предприятие ЖКХ, в конечном итоге пострадает потребитель, при поставке воды которому применяется коэффициент 1.


пройти мимо не мог - комментирую, вернее выводы предлагаю сделать каждому самостоятельно

приведенная таблица налоговых обязательств по рентной плате в 2017 и 2018 годах для 3 (трёх) категорий потребителей - "население", "водоканал", "промышленность" оценена для следующих параметров: водоканал произвел 1000 единиц продукции, которая была употреблена в соответствии с распределением указанным в таблице (извиняюсь меньше чем в 1100 пикселей не помещается, но загружается), ставка рентной платы составляет 10 единиц за 100 единиц продукции
Изображение

что-то страдания для тех потребителей услуги к объемам воды для которых ДФС предлагали применить коэффициент 1 (единицу) - не наблюдается

если в 2017 совокупно уплачиваемая рента промпотребителей составляла 37,64 единицы денег, то при сегодняшнем ЕДИНОМ тарифе и коэффициенте ЖКХ в 0,3; – преобразовалась в 24,20 единиц денег

вот такой вот пердимонокль

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3045
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1361 раз.

Пред.

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, MR, Ya