Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Эконалог ("грязный" сбор): порядок уплаты

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST vins » 09 апр 2011, 18:59

По первому вопросу
танк писал(а):В НК в ст.250.2.1. написано,что уплата экологического налога осуществляется по месту нахождения источника загрязнения (у нас котел в магазине), а в ст.250.10.3 что если налогоплательщик состоит на налоговом учете в городе с районным разделением, по месту нахождения налогоплательщика на налоговом учете.Но меня гоняют с отчетом с района на район.Раньше мы отчитывались и оплачивали "грязный" сбор по юр.адресу (т.е. по месту прописки ФЛП ЕН и налоговой регистрации), а не по району нахождения магазина.


Начну, а konsult если что поправит :)
Как мне кажется, Вам следует руководствоваться вот этим правилом:
250.8. Якщо місце подання податкових декларацій не збігається з місцем перебування на податковому обліку підприємства, установи, організації, громадянина - суб'єкта підприємницької діяльності, яким в установленому порядку видано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, спеціальне водокористування та розміщення відходів, до органу державної податкової служби, в якому таке підприємство, установа, організація або громадянин - суб'єкт підприємницької діяльності перебуває на обліку, подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, копії відповідних податкових декларацій.

А п.п. 250.10.3 - это об особенностях подачи декларации, если несколько источников загрязнения. а у Вас же один? Поэтому, как я понимаю, подаете по месту нахождения источника загрязнения (и по его же месту нахождения платите сбор) и копию по месту регистрации.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Heloise, танк
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 09 апр 2011, 21:11

Не в контексте вопроса танк, а просто в рамках темы об эконалоге

Хто є платником екологічного податку за здійснення викидів в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення (в тому числі у разі здачі в оренду стаціонарного джерела забруднення)?
Відповідно до п.240.1 ст.240 розділу VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються ,зокрема, викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення. Орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим, територіальні органи центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища до 1 грудня року, що передує звітному, подають до органів державної податкової служби переліки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб ? підприємців, яким в установленому порядку видано дозволи на викиди, спеціальне водокористування та розміщення відходів, а також направляють інформацію про внесення змін до переліку до 30 числа місяця, що настає за кварталом, у якому такі зміни відбулися (п.250.3 ст.250 ПКУ). Статтею 11 Закону України від 16 жовтня 1992 року №2707-ХІІ „Про охорону атмосферного повітря" із змінами і доповненнями, передбачено, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, який видається територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів за погодженням із територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Стаціонарне джерело забруднення ? підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти (пп.14.1.230 п.14.1 ст.14 ПКУ). Згідно до пп.242.1.1 п.242.1 ст.242 ПКУ об’єктом та базою оподаткування є обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Органи державної податкової служби залучають за попереднім погодженням працівників органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим та спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища для перевірки правильності визначення платниками податку фактичних обсягів викидів стаціонарними джерелами забруднення, скидів та розміщення відходів (абз.1 п.250.12 ст.250 ПКУ).
Таким чином, платниками екологічного податку до бюджету є суб’єкти господарювання, якими безпосередньо здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення (незалежно від отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення). Умови видання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення не впливають на визначення платників податку. Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення видаються територіальними органами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів і питання щодо їх видання, а також питання в частині цивільно-правових відносин (договірних відносин) між суб’єктами господарювання не належать до компетенції органів ДПС.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
танк
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST танк » 11 апр 2011, 09:27

vins,спасибо за ответ.Получается, что даже если это магазин и это всего лишь котел отопления , лимиты выбросов надо получать как пром.предприятие.
танк
 
Сообщений: 48
Зарегистрирован: 15 дек 2010, 10:59
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST vins » 17 апр 2011, 19:02

Вопрос о субъектах, приобретающих ГСМ оптом и после этого реализующих ГСМ таким же оптовикам. Являются ли они налоговыми агентами по экологическому налогу?

Хто є платником екологічного податку за викиди забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення?
Діє з 01.01.2011 Відповідно до п.240.2 ст.240 розділу VIIІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферу пересувними джерелами забруднення у разі використання ними палива. Податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі використання палива, утримується і сплачується до бюджету податковими агентами під час реалізації такого палива (п.241.1. ст.241 ПКУ). Згідно із п.241.2. ст.241 ПКУ до податкових агентів належать суб’єкти господарювання, які: здійснюють оптову торгівлю паливом (пп.241.2.1. п.241.2 ст.241 ПКУ); здійснюють роздрібну торгівлю паливом (крім тих, які реалізують паливо, придбане у суб’єктів господарювання, зазначених у підпункті 241.2.1 пункту 241.2 цієї статті) (пп.241.2.2. п.241.2 ст.242 ПКУ).


Формально получается, что являются, поскольку осуществляют оптовую торговлю ГСМ.
Но, возможно, мы можем говорить о том, что налоговым агентом следует считать только того субъекта, который передает ГСМ конечному потребителю (непосредственно плательщику налога)?
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 20 апр 2011, 13:53

танк писал(а):vins,спасибо за ответ.Получается, что даже если это магазин и это всего лишь котел отопления , лимиты выбросов надо получать как пром.предприятие.


Чи є платниками екологічного податку СГ, які використовують автономні системи опалення (котли) адміністративних, торговельних, складських та інших будівель та споруд та чи потрібно мати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення?
Відповідно до п.240.1 ст.240 розділу VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються ,зокрема, викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення. Статтею 11 Закону України від 16 жовтня 1992 року №2707-ХІІ „Про охорону атмосферного повітря" із змінами і доповненнями, передбачено, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, який видається територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів за погодженням із територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти (пп.14.1.230 п.14.1 ст.14 ПКУ). Згідно до пп.242.1.1 п.242.1 ст.242 ПКУ об’єктом та базою оподаткування є обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Органи державної податкової служби залучають за попереднім погодженням працівників органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим та спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища для перевірки правильності визначення платниками податку фактичних обсягів викидів стаціонарними джерелами забруднення, скидів та розміщення відходів (абз.1 п.250.12 ст.250 ПКУ).
Таким чином, суб’єкти господарювання, у випадку використання автономних систем опалення власниками адміністративних, торговельних, складських та інших будівель та споруд мають об’єкт оподаткування екологічним податком - обсяг забруднюючих речовин, що утворюються й викидається в атмосферне повітря при згорянні палива (газу, мазуту тощо) та є платниками екологічного податку (незалежно від отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення). Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення видаються територіальними органами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів і питання щодо їх видання, не належать до компетенції органів ДПС.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
konsult
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 21 апр 2011, 15:56

Не знаю, насколько ценно такое разъяснение. Но во всяком случае структурировано :)
Итак, разъясняют Крымские налоговики порядок уплаты эконалога

РАЗЪЯСНЕНИЯ ПО ЭКОЛОГИЧЕСКОМУ НАЛОГУ.
Скрытый текст: показать
Кто подает Декларацию

Такая обязанность возложена на всех плательщиков экологического налога, которые прописаны в ст. 240 налогового кодекса Украины. К ним относят субъекты хозяйствования, в т.ч. предприниматели, юр. лиц, не осуществляющих предпринимательской деятельности (в т.ч. бюджетные учреждения), общественные организации и прочие предприятия (учреждения, организации), постоянные представительства нерезидентов, которые:
а)загрязняют атмосферу стационарными источниками загрязнения ( выбросы)
б)сбрасывают загрязняющие вещества в водные объекты (сбросы)
в)размещают отходы в специально отведенных для этого местах или на объектах, кроме тех, которые занимаются размещение вторсырья на основании соответствующей лицензии (размещение отходов). Кроме того, как и прежде, экологический налог платят за образо¬вание и хранение радиоактивных отходов
Плательщиками эконалога являются так¬же лица, загрязняющие атмосферу передвижны¬ми источниками ( не только автомобильный, но и железнодорожный, морской, речной и авиационный транспорт (ст. 21 Закона Украины "О транспорте" от 10.11.94 г. № 232/94-ВР).), — п. 240.2 НКУ. Это субъекты хозяйс¬твования, которые занимаются:
а)оптовой торговлей топливом;
б)розничной торговлей (кроме тех, которые ре¬ализуют топливо, приобретенное у оптовиков).
Для того чтобы не подавать Декларацию с прочерками, те, кто до 01.01.11 г. платил сбор за загрязнение окружающей среды за выбросы передвижными источни¬ками загрязнения и с нового года не реализует топливо, а также не осуществляет других видов загрязнения окружающей среды, обязаны по¬дать в налоговую заявление об отсутствии у них объекта исчисления эконалога (п. 250.9 НКУ).


В какие сроки и куда подают Декларацию

Декларацию необходимо предоставить в течение 40 календарных дней, следующих за последним календарным днем отчетного квартала (п. 250.2 НКУ).
за I квартал — с 1 апреля до 10 мая 2011 г.
за 2 квартал – с 1 июля до 9 августа
за 3 квартал – с 1 октября до 9 ноября
за 4 квартал – с 1 января до 9 февраля
Субъекты хозяйствования, осуществляющие выбросы, сбросы и размещение отходов, подают Декларацию по месту размещения загрязняющих объектов, а налоговые агенты — по месту распо¬ложения пунктов продаж топлива.
Если место подачи Декларации не совпадает с местом пребывания на налоговом учете, в нало¬говую по месту учета в те же сроки подают копии Декларации (п. 250.8 НКУ)
Если у плательщика несколько стационарных источников загрязнения или мест для размеще¬ния отходов в пределах разных населенных пунк¬тов или за их пределами (разные коды КОАТУУ), Декларацию подают по каждому источнику загряз¬нения отдельно. Если код КОАТУУ для всех источ¬ников загрязнения одинаковый, то и Декларацию подают в одном экземпляре.

Структура Декларации и исправление ошибок

Декларация состоит из основной части и семи расчетов-приложений, каждое из которых пред¬полагает расчет налоговых обязательств (да¬лее — НО) в зависимости от видов загрязнения:
приложение 1 предназначено для расчета НО по выбросам стационарными источниками,
приложе¬ние 2 — по выбросам передвижными источниками (заполняют налоговые агенты),
приложение 3 — по сбросам,
приложение 4 — по размещению от¬ходов,
приложения 5—7 заполняют налогопла¬тельщики, имеющие дело с радиоактивными от¬ходами.
Все приложения являются неотъемлемой час¬тью Декларации. Если у платель¬щика нет объектов налогообложения, соответ¬ствующие приложения ему подавать не нужно, а в строках основной части Декларации, в которые заносят данные из неподаваемых приложений, ставят прочерк.
Специальной формы уточняющего расчета нет, поэтому как в самой Декларации, так и в приложениях предусмотрены отдельные строки для отражения недоплаты и переплаты налога, штрафов и пени.

Заполнение Декларации

1. Показатели Декларации, в т.ч. в при¬ложениях, отражают по данным, полученным в пределах отчетного квартала, НЕ нарастающим итогом.
2. в графе "Порядковий номер п формируется нарастающим число по количеству поданных Деклараций в течение года. К примеру, Декларация за I квартал получит порядковый номер 1. Его же указывают в правом верхнем углу каждого приложения. Помимо это¬го, прилагаемые расчеты к Декларации имеют свою нумерацию, которую формируют в рамках отдельно взятой Декларации.
3. С 01.01.11 г. по 31.12.12 г. включительно ставки эконалога составляют 50% от размера, установленного ст. ст. 243 —246 НКУ (п. 2 подраздела 5 р. XX НКУ). Их и следует заносить в графу 4 приложений 1—4.
4. Какие коэффициенты указывают в прило¬жениях 3 и 4?
Приложение 3 (расчет НО за сбросы): гр. 5 - коэффициент "1,5" для прудов и озер, в остальных случаях — " 1".
Приложение 4 (расчет НО за размещение отходов): гр. 5 зависит от расположение места (зоны) размещения отходов: "3"- если такое место (зона) — в преде¬лах населенного пункта или на расстоянии 3 км от таких пределов, и "1" — в остальных случаях, гр. 6 при размещении отходов на свалках, которые полностью не исключают загрязнения атмосферы или воды, ставят коэффициент "3". Если же место размещения отходов относится к категории " чистых", в графу 6 вносят " 1".

Ответственность
Непредоставление или несвоевременное предо¬ставление Декларации влечет штраф 170 грн за каждый проступок. За те же повторные действия в течение года (если налогоплательщика уже штра¬фовали) — 1020 грн за каждое непредоставление или несвоевременное предоставление Декларации (п. 120.1 НКУ).

За это сообщение автора vins поблагодарили: 3
Asia, Heloise, Oleg_Z
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 22 апр 2011, 10:33

Если кто-то уже прошёл всю процедуру "оформления" экологического сбора - пожалуйста, поделитесь своим опытом:
- последовательность оформления и какие органы какие документы должны создать
- что является исходными данными для расчетов
- действительно ли нужно прилагать "лицензированный" расчёт и т.п.
- чем (какими цифрами) закончились расчеты для малых предприятий (например: один газовый котёл, 20 люминесцентных светильников, бытовые твёрдые отходы (мусор) от 10 человек)
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 266
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST vins » 23 апр 2011, 20:44

Наше предприятие арендует офисное помещение, в договоре аренды прописано, что арендодатель вывозит ТБО арендатора. До 2011 года, т.е. до принятия НК, мы не платили данный налог. Подскажите, изменилось ли что-то с принятием НК?

Ответ: Разделом VIII Налогового кодекса Украины (далее - НКУ) начиная с 01.01.2011 г. вместо общегосударственного сбора за загрязнение окружающей природной среды введено взимание экологического налога.

К плательщикам экологического налога на основании п. 240.1 НКУ отнесены, в том числе субъекты хозяйствования, осуществляющие во время своей деятельности размещение отходов в специально отведенных для этого местах или на объектах, кроме размещения отдельных видов отходов как вторичного сырья.

Согласно п. 242.1 ст. 242 НКУ объектом и базой налогообложения в данном случае являются объемы и виды (классы) отходов, размещаемых в специально отведенных для этого местах или на объектах в течение отчетного квартала, кроме объектов и видов (классов) отдельных отходов как вторичного сырья, которые размещаются на собственных территориях (объектах) субъектов хозяйствования, имеющих лицензию на сбор и заготовку отдельных видов отходов как вторичного сырья и осуществляющих уставную деятельность по сбору и заготовке таких отходов.

Если Вашим арендодателем заключен договор с предприятием, осуществляющим только вывоз отходов, и в талонах на вывоз указаны объемы, то эти объемы и являются объектом для исчисления экологического налога. При заключении арендодателем договора не только на вывоз ТБО, но и на их размещение (утилизацию) ни арендатор, ни арендодатель не являются плательщиками экологического налога.

Вместе с тем, пунктом 250.9 ст. 250 НКУ предусмотрено, что если налогоплательщик с начала отчетного года не планирует осуществления выбросов, сбросов загрязняющих веществ, размещения отходов, образования радиоактивных отходов в течение отчетного года, то такой налогоплательщик должен сообщить об этом соответствующему органу государственной налоговой службы по месту размещения источников загрязнения и составить заявление об отсутствии у него в отчетном году объекта исчисления экологического налога. В ином случае налогоплательщик обязан подавать налоговые декларации в общем порядке.
ГНА в г. Севастополе

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Oleg_Z
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 28 апр 2011, 22:56

Я что-то не пойму... они говорят, что заявление об отсутствии объектов для экосбора надо было подать до 1 января?!


Скласти заяву "про відсутність у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку", згідно п.250.9 ПКУ за якою формою і в які строки? Наше товариство нове і здійснення викидів не планує.

Відповідь: Відповідно до пункту 250.9 статті 250 Податкового кодексу від 02.12.2010 р. № 2755-VІ (далі – Податковий кодекс), якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник повинен повідомити про це відповідний орган державної податкової служби за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку.
У зв’язку з цим, платникам екологічного податку (визначені ст. 240 Податкового кодексу), в т.ч. новоствореним, слід подати заяву на початок звітного року, зокрема, до 1 січня відповідного року. На сьогодні форма заяви не встановлена, тому платник може скласти заяву у довільної формі.

ДПА у м. Києві

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Asia
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Екатерина2 » 06 май 2011, 18:47

Добрый день, просветите пожалуйста. Если предприятие не имеет договора с организацией вывоза ТБО (никаких других источников загрязнения нет) нужно ли подавать отчёт?
Екатерина2
 
Сообщений: 20
Зарегистрирован: 27 апр 2011, 17:28
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST vins » 07 май 2011, 09:03

Екатерина2 писал(а):Добрый день, просветите пожалуйста. Если предприятие не имеет договора с организацией вывоза ТБО (никаких других источников загрязнения нет) нужно ли подавать отчёт?


Как я понимаю, нужно.
Закон об отходах
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари
(продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх
утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення


Т.е. отходы у Вас есть. Плательщик экосбора - это тот, кто в частности осуществляет их размещение

розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами.


Думаю, позиция ГНАУ в этом вопросе не изменится - раньше они отвечали так

якщо суб'єкт господарювання своєчасно не передав відходи іншим спеціалізованим підприємствам (комунальним підприємствам) у встановлені договором терміни, тобто суб'єкт господарювання впродовж відповідного часу здійснював розміщення відходів на власних об'єктах, з власної вини та/або з вини комунального підприємства, який всупереч договору станом на кінець звітного кварталу не вилучив відходи шляхом їх вивезення, то такий суб'єкт господарювання має сплати збір за забруднення навколишнього природного середовища за фактичні обсяги відходів, що дійсно розміщувалися на його власних об'єктах протягом відповідного часу.

Это письмо ГНАУ от 28.05.2008 г. № 6208/5/15-0215

Т.е. если не передали на хранение / утилизацию другому субъекту на конец отчетного квартала - платите эконалог самостоятельно.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
Екатерина2, Oleg_Z
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Екатерина2 » 07 май 2011, 10:03

Спасибо, я так и предполагала. Звонила в ГНИ они говорят, что расчитывать нужно след. образом:
Сумма налога на 1 раб. место = 0,558
Чтобы перевести в тонны 0,558*0,25
2,50 - ставка налога (до 31.12.12 50%. то есть 1,25)
Т.О. получаем (0,558*0,25*1,25 )*3*3=1,17 на 1 чел. в год.
где 3 - согласно ст 246.4 и 3 - согласно ст. 246.5

Однако. я нигде не встречала в НК что такое 0,558 и 0,25 - коэф. для перевода в тн.
Кроме того. ст. 246.2 - 2,50 - маоопасные отходы, но 246.6 За размещение отходов, класс которых не установелен применяется ставка налога для 1 класса опасности, а это , извините 700.
Екатерина2
 
Сообщений: 20
Зарегистрирован: 27 апр 2011, 17:28
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 07 май 2011, 10:12

Екатерина2 писал(а):Сумма налога на 1 раб. место = 0,558

1 рабочее место ЧЬЁ (бухгалтер, плотник, слесарь)?
И ещё. ТБО вывозите сами или городские службы забирают из контейнера?
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 266
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST Екатерина2 » 07 май 2011, 10:14

офисного работника.
Екатерина2
 
Сообщений: 20
Зарегистрирован: 27 апр 2011, 17:28
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST vins » 07 май 2011, 14:24

vins писал(а):Думаю, позиция ГНАУ в этом вопросе не изменится


Действительно не изменилась. Нашел ответ в Базе знаний

СГ має договір на видалення та утилізацію відходів з переробним підприємством (спеціалізованим підприємством), у такому разі йому потрібно нараховувати та сплачувати екологічний податок за тимчасове розміщення (зберігання) відходів протягом звітного кварталу (в т.ч. акумулятори, шини, люмінесцентні лампи)?
Відповідно до пп. 240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VIII „Екологічний податок" Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями (далі -ПКУ) платниками податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. Не є платниками екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об'єктах), та надають послуги у цій сфері (п.240.5 ст. 240 ПКУ). Відповідно до пп.14.1.223 п.14.1 ст.14 розділу І ПКУ розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами. Пп. 242.1.3 п. 242.1 ст. 242 ПКУ визначено об'єкт та база оподаткування по екологічному податку, що справляється за розміщення відходів, зокрема, обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини і провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів.
Таким чином, суб'єкт господарювання (незалежно від отримання дозволу на утворення та розміщення відходів та наявності договору на видалення та утилізацію відходів з переробним підприємством (спеціалізованим підприємством) повинен нараховувати та сплачувати екологічний податок за тимчасове розміщення (зберігання) відходів протягом звітного кварталу (в т.ч. акумулятори, шини, люмінесцентні лампи) на загальних підставах, крім тих, суб'єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об’єктах), та надають послуги у цій сфері. Питання видання дозволів на утворення та розміщення відходів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами та інших дозвільних документів, а також щодо цивільно-правових відносин (договірних відносин) між суб’єктами господарювання не належить до компетенції органів ДПС.


Про коэффициенты смотрю. Позже отпишусь
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya

cron