Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Эконалог ("грязный" сбор): порядок уплаты

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Печкин » 01 сен 2011, 15:05

Вообще-то законодательство направлено на предупреждение ситуации двойного налогообложения, поэтому семикратное налогообложение вполне нормально ;)
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 01 сен 2011, 19:00

Спасибо, уважаемый коллега Печкин !

Юмор - последнее прибежище бессилия.

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST vins » 07 сен 2011, 11:03

ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Чи є платниками екологічного податку за розміщення відходів СГ, що здійснюють господарську діяльність за місцем свого проживання (квартира) та які користуються як мешканці квартир (населення) послугами житлово-комунальних підприємств (ЖЕК, ОСББ, ЖБК) по тимчасовому розміщенні відходів та їх вивезенню?
Відповідно до пп.240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку (далі – податок) є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. Не є платниками податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об’єктах), та надають послуги у цій сфері (п.240.5 ст. 240 ПКУ). Відповідно до пп. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами. Таким чином, суб’єкти господарювання, що здійснюють господарську діяльність за місцем свого проживання (квартира) та які користуються як мешканці квартир (населення) послугами житлово-комунальних підприємств (ЖЕК, ОСББ, ЖБК) по тимчасовому розміщенні відходів та їх вивезенню, не є платниками екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST vins » 07 сен 2011, 11:05

+ такое
ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Чи є платником екологічного податку за розміщення відходів ОСББ та ЖБК, які тимчасово розміщують побутові відходи мешканців квартир (населення)?
Відповідно до пп.240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку (далі – податок) є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. Не є платниками податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об’єктах), та надають послуги у цій сфері (п.240.5 ст. 240 ПКУ). Відповідно до пп. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 р.І ПКУ розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами. Таким чином, об'єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельні кооперативи, які тимчасово розміщують побутові відходи мешканців квартир (населення) до утилізації чи видалення, є платниками екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST vins » 07 сен 2011, 11:22

Чтобы определить коэффициент при заполнении экологической декларации, надо обратиться к СЭС.

ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Який порядок заповнення колонки 6 "Коефіцієнти" додатку 4 до декларації екологічного податку ?
Статтею 29 Закону України від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР ”Про відходи” із змінами та доповненнями (далі – Закон №187) передбачено, що з метою визначення та прогнозування впливу відходів на навколишнє природне середовище, своєчасного виявлення негативних наслідків, їх відвернення та подолання виробники відходів, їх власники, а також спеціально уповноважені органи виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки здійснюють моніторинг місць утворення, зберігання і видалення відходів. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, державна санітарно-епідеміологічна служба України, їх органи на місцях та інші спеціально уповноважені органи виконавчої влади у сфері поводження з відходами забезпечують заінтересовані органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, громадян та їх об'єднання інформацією про розташування місць чи об'єктів зберігання і видалення відходів, їх вплив на стан навколишнього природного середовища та здоров'я людини (ст.30 Закону № 187). Відповідно до п.”г” ст.24 Закону №187 до компетенції державної санітарно-епідеміологічної служби України у сфері поводження з відходами належить видача висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо об'єктів поводження з відходами. Підприємства, установи та організації усіх форм власності у сфері поводження з відходами мають право на зберігання відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах відповідно до санітарних норм і правил утримання територій (п.”б” ст.16 Закону № 187).
Відповідно до п.246.4 ст.246 розділу VIII „Екологічний податок" Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями (далі -ПКУ) за розміщення відходів на звалищах, які не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об'єктів, ставки податку, зазначені у пунктах 246.1 - 246.3 ст.246 ПКУ, збільшуються у 3 рази. Форма Податкової декларації екологічного податку затверджена наказом ДПА України від 24.12.10 № 1010. До Податкової декларації екологічного податку додаються додатки 1 – 7 (у разі наявності об’єкта оподаткування), які є її невід'ємною частиною. Одним із них є розрахунок податкового зобов'язання з екологічного податку, що справляється за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах (додаток 4). У колонці 6 „Коефіцієнти” додатку 4 записується коефіцієнт 3 тільки тими суб’єктами господарювання, що здійснюють розміщення відходів (в тому числі тимчасове розміщення) на власних територіях (об’єктах), які не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об’єктів. Оскільки, експлуатація місць розміщення відходів вимагає дотримання вимог низки нормативних документів (екологічних та санітарно-гігієнічних), то при дотриманні цих вимог об'єкт можна охарактеризувати як такий, що забезпечує захист атмосферного повітря та водних об'єктів від забруднення. Для того щоб охарактеризувати місце розміщення відходів та правильно застосовувати коригуючий коефіцієнт до нормативів збору, необхідно звернутися до фахівців спеціально уповноважених органів виконавчої влади у сфері поводження з відходами, а також отримати висновок посадових осіб Держсанепідслужби України.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST lidia48 » 07 сен 2011, 12:16

04.08.2011 № 14364/07/10-11
На № 7/12-8274 від 28.07.2011
Щодо надання роз’яснень Державна податкова служба України

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Міністерство екології та природних ресурсів розглянуло лист Мінрегіону від 28.07.2011 № 7/12-8274 стосовно спеціально відведених місць чи об’єктів для розміщення відходів та, в межах компетенції, повідомляє.
Відповідно до пункту 240.1 статті 240 Податкового кодексу України платниками екологічного податку є, зокрема, суб’єкти господарювання, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюється розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах.
Згідно з підпунктом 14.1.223 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України розміщення відходів - це зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами.
Стаття 5 Податкового кодексу України визначає, що у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення вказаного Кодексу.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи»:
розміщення відходів - зберігання та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах;
спеціально відведені місця чи об’єкти - місця чи об’єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами.
Статтею 23 Закону України «Про відходи» до компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища не віднесено питання надання вказаних дозволів. Таким чином, на цей час законодавством не передбачено отримання дозволу центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами на зберігання побутових відходів у контейнерах чи на контейнерних майданчиках для побутових відходів.
Крім того, відповідно до Закону України від 19.05.2011 № 3392-VI «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» такий документ не включено до переліку документів дозвільного характеру.
Пунктом 3 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070, встановлено, що власники або балансоутримувачі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з особою, яка визначена виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Тобто фактичного розміщення відходів власники та балансоутримувачі не здійснюють.
Основне призначення спеціально відведених місць чи об’єктів - видалення відходів шляхом захоронення або знешкодження.
Зазначені у листі місця тимчасового зберігання відходів, а саме контейнери (контейнерні майданчики) для побутових відходів не є місцями їх остаточного видалення і не відносяться до спеціально відведених місць чи об’єктів.
Перший заступник Міністра

04.08.2011 № 7/12-8463 Державна податкова служба України
За результатами засідання Робочої групи з питань розроблення роз'яснень «Про деякі питання оподаткування діяльності об'єднань співвласників багатоквартирного будинку, управлінців та управлінських компаній у сфері житлово-комунального господарства» з питання обґрунтованості стягнення екологічного податку з балансоутримувачів житлових будинків, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків тощо, яка відбулася у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства 27.07.2011 за участю, зокрема, представників Міністерства фінансів та Державної податкової адміністрації, Мінрегіон опрацював з Мінприроди питання стягнення екологічного податку та повідомляє.
Відповідно до пункту 240.1 статті 240 Податкового кодексу України платниками екологічного податку є, зокрема, суб'єкти господарювання, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюється розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах.
Згідно з підпунктом 14.1.223 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України розміщення відходів - це зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у фері поводження з відходами.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи»:
розміщення відходів - зберігання та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах;
спеціально відведені місця чи об’єкти – місця чи об’єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами.
На цей час законодавством не передбачено отримання дозволу центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами на зберігання побутових відходів у контейнерах чи на контейнерних майданчиках для побутових відходів.
Пунктом 3 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070, встановлено, що житлові масиви і внутрішньо дворові території, дороги загального користування та інші об'єкти благоустрою населених пунктів обладнуються контейнерними майданчиками, урнами для побутових відходів; власники або балансоутримувачі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з особою, яка визначена виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Контейнери та контейнерні майданчики для побутових відходів, що належать споживачам (фізичним чи юридичним особам) або виконавцям послуг з вивезення побутових відходів, не є спеціально відведеними місцями чи об'єктами для розміщення відходів, на використання яких необхідно отримувати дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами.
Ні власники чи балансоутримувачі, ні виконавці послуг з вивезення побутових відходів, які здійснюють лише збирання та/або перевезення побутових відходів, не здійснюють їх розміщення.
Разом із цим направляємо копію листа Мінприроди від 04.08.2011 №14364/07/10-11 та просимо терміново направити територіальним органам Державної податкової адміністрації роз’яснення щодо нарахування екологічного податку.
Перший заступник Міністра
(Al Shurshun- Бухфорум)
lidia48
 
Сообщений: 35
Зарегистрирован: 07 сен 2011, 12:07
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST vins » 07 сен 2011, 12:26

lidia48 писал(а):(Al Shurshun- Бухфорум)

:D
Ув. lidia48, письмо, безусловно, ценное. И действительно еще 5 августа было выложено уважаемым нашим коллегой Al Shurshun на Бухфоруме. Но объясните, с какой целью Вы дублируете больше чем через месяц текст письма на форуме, на котором оно изначально и появилось? :)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST налоговик » 07 сен 2011, 14:26

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
від 05.09.2011 р. 
N 23837/7/15-2117

Скрытый текст: показать
Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі

Про зміни у законодавстві по екологічному податку

В И Т Я Г

Державна податкова адміністрація України повідомляє, що підпунктами 101-105 Закону України від 7 липня 2011 року № 3609-VI „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України” у розділі VIII „Екологічний податок” Податкового кодексу України змінено склад податкових агентів, які мають утримувати і сплачувати до бюджету екологічний податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі використання палива, а саме, замість суб’єктів, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю паливом, податковими агентами, згідно Закону, визначено виробників та імпортерів палива. Також, змінено об’єкт та базу оподаткування, порядок обчислення, подання податкової декларації та сплати екологічного податку для податкових агентів.
Зазначені норми набирають чинності з 1 жовтня 2011 року, а саме:

1. Екологічний податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі використання палива, утримується і сплачується до бюджету податковими агентами.
До податкових агентів будуть належати суб'єкти господарювання, які:
- здійснюють торгівлю на митній території України паливом власного виробництва та/або передають замовнику або за його дорученням іншій особі паливо, вироблене з давальницької сировини такого замовника;
- здійснюють ввезення палива на митну територію України".

2. Об'єктом та базою оподаткування будуть обсяги та види палива, у тому числі виробленого з давальницької сировини, реалізованого або ввезеного на митну територію України податковими агентами, крім:
- обсягів палива вивезених з митної території України в митних режимах експорту або реекспорту та/або переробки на митній території України засвідчених належно оформленою митною декларацією;
- мазуту та пічного палива, що використовуються в процесі виробництва тепло- та електроенергії".

3. Кодекс доповнено ставками податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі ввезення палива на митну територію України (пункту 244.2 статті 244 Кодексу).

4. Податкові агенти, які здійснюють торгівлю на митній території України паливом власного виробництва та/або передають замовнику або за його дорученням іншій особі паливо, вироблене з давальницької сировини такого замовника суми податку обчислюють за податковий (звітний) квартал.
Податкові агенти, які здійснюють ввезення палива на митну територію України будуть обчислювати суми податку на дату подання митної декларації для митного оформлення.

5. Змінено порядок обчислення екологічного податку, а саме суми податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення (Пвп), будуть обчислюються податковими агентами, які визначені підпунктом 241.2.1 пункту 241.2 статті 241 Кодексу (здійснюють торгівлю на митній території України паливом власного виробництва та/або передають замовнику або за його дорученням іншій особі паливо, вироблене з давальницької сировини такого замовника), самостійно щокварталу виходячи з кількості фактично реалізованого, а для податкових агентів, які визначені підпунктом 241.2.2 пункту 241.2 статті 241 цього Кодексу ( здійснюють ввезення палива на митну територію України), - виходячи із кількості фактично ввезеного на митну територію України палива та ставок податку за формулою:
п
Пвп = сумма Мі х Нпі,
і = 1,
- де Мі - кількість фактично реалізованого (фактично ввезеного на митну територію України) палива і-того виду, в тоннах (т);
- Нпі - ставки податку в поточному році за тонну і-того виду палива, у гривнях з копійками.

6. Податкові агенти, які здійснюють торгівлю на митній території України паливом власного виробництва та/або передають замовнику або за його дорученням іншій особі паливо, вироблене з давальницької сировини такого замовника подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до органів державної податкової служби та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації - за місцем перебування такого податкового агента на податковому обліку в органах державної податкової служби;
Податкові агенти, які здійснюють ввезення палива на митну територію України повинні будуть сплачувати податок до або в день подання митної декларації.
7. Згідно зі статтею 41 Кодексу до контролюючих органів відносяться, зокрема, митні органи - щодо мита, акцизного податку, податку на додану вартість, інших податків, які відповідно до податкового законодавства справляються у разі ввезення (пересилання) товарів і предметів на митну територію України або територію спеціальної митної зони або вивезення (пересилання) товарів і предметів з митної території України або території спеціальної митної зони.
Порядок контролю митними органами за сплатою платниками податків податку на додану вартість, акцизного податку та екологічного податку встановлюється спільним рішенням центрального органу державної податкової служби та спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі митної справи.
Тому, контроль за сплатою екологічного податку податковими агентами, які здійснюють ввезення палива на митну територію України будуть здійснювати митні органи.
……
Перший заступник Голови Комісії з проведення
реорганізації ДПА України,
заступник Голови ДПС України

О.В. Клименко

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST lidia48 » 07 сен 2011, 15:06

Этот форум я обнаружила на днях и этого сообщения на форуме не нашла, поэтому хотела поделиться с такими же как сама.

За это сообщение автора lidia48 поблагодарил:
vins
lidia48
 
Сообщений: 35
Зарегистрирован: 07 сен 2011, 12:07
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 сен 2011, 15:13

lidia48 писал(а):Этот форум я обнаружила на днях и этого сообщения на форуме не нашла, поэтому хотела поделиться с такими же как сама.


Все нормально, спасибо!

Просто слово "бухфорум" стало нарицательным еще до появления самого БУХФОРУМА (http://www.buhforum.com).
Поэтому не грех и ошибиться.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 07 сен 2011, 19:21

Спасибо, уважаемые коллеги !

vins писал(а):Чтобы определить коэффициент при заполнении экологической декларации, надо обратиться к СЭС.


Прошел 1 (один) календарный месяц и видим упрямство победило упорство.
Единственное, от притязаний на что пришлось отказаться - "население не плательщик экологического налога в части бытовых отходов" - так это и из Налогового кодекса следует.

Что касается новшеств эконалога от 3609 то там присутствует и хорощая ложка дёгтя, о которой писалось где-то в 20-тых числах июля

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST vins » 08 сен 2011, 08:00

Мне еще один ответ в ЕБНЗ в этом аспекте понравился:

Чи є платником екологічного податку СГ, який здійснює реалізацію талонів і карток на паливо (в тому числі за винагороду)?
Відповідно до п. 240.2 ст. 240 р. VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) платниками екологічного податку (далі – податок) є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферу пересувними джерелами забруднення у разі використання ними палива. Податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі використання палива, утримується і сплачується до бюджету податковими агентами під час реалізації такого палива (п. 241.1 ст. 241 ПКУ). Згідно із п. 241.2. ст.241 ПКУ до податкових агентів належать суб’єкти господарювання, які: здійснюють оптову торгівлю паливом (пп. 241.2.1. п. 241.2 ст. 241 ПКУ); здійснюють роздрібну торгівлю паливом (крім тих, які реалізують паливо, придбане у суб’єктів господарювання, зазначених у пп. 241.2.1 п. 241.2 ст.241 ПКУ) (пп. 241.2.2. п. 241.2 ст. 241ПКУ). Об’єктом та базою оподаткування податку є, зокрема, обсяги та види палива, реалізованого податковими агентами (пп. 242.1.4 п. 242.1 ст. 242 ПКУ). Таким чином, суб’єкт господарювання, який здійснює реалізацію талонів і карток на паливо (в тому числі за винагороду), є податковим агентом та платником податку.


То есть, во-первых, продажа талонов = продажа топлива, во-вторых, такие субъекты одновременно и плательщики, и агенты :)

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST Печкин » 08 сен 2011, 08:56

За отходы, оставшиеся с прошлого отчетного периода, повторно платить налог не нужно


… оподаткуванню екологічним податком у наступному кварталі не підлягає частка виробничих відходів, яка залишилась на початок звітного періоду та рахується у матеріально-сировинному балансі (який фіксує первинний поточний облік кількості, типу i складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються), i за розміщення яких сплачено екологічний податок у попередніх звітних періодах, що документально підтверджено.
Світлана БОЧАРОВА, головний державний податковий ревізор-інспектор управляння місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів ДПС України.
«Податковий, банківський, митний консультант» № 35 за 2011 р.
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 08 сен 2011, 21:38

Уважаемый коллега, vins !
vins писал(а):Мне еще один ответ в ЕБНЗ в этом аспекте понравился:
....
То есть, во-первых, продажа талонов = продажа топлива, во-вторых, такие субъекты одновременно и плательщики, и агенты :)


Мы все часто выступаем в двух и более лицах !
Если мы продаем моторное топливо мы - налоговые агенты.
Однако, мы в тоже время потребляет моторное топливо мы - плательщики.
При этом, налоговым агентом для нас будут те, кто нам его реализовал.

Слава богу, это все в прошлом. Самое время обратится в налоговые органы за новыми консультациями - Налоговый кодекс претерпел изменения в части этих норм.

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 08 сен 2011, 22:55

Уважаемые коллеги !

Возвращаясь к вопросу о экологическом налоге на отходы.
Поскольку никаких подвижек по изменению "позиции" не придвидится, кому-то необходимо будет предложить минфину выписать эффективную редакцию определения категории "налоговый агент" для экологическом налоге на отходы
Может поможем людям. А ?

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya