Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Эконалог ("грязный" сбор): порядок уплаты

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST vins » 25 окт 2011, 09:29

Уважаемый коллега Al Shurshun!

Al Shurshun писал(а):Хотелось бы обратить внимание на следующий оборот судебного решения:

Таким чином, зважаючи на те, що позивач не здійснює розміщення відходів у спеціально-відведених місцях та не має відповідного дозволу на використання вказаних місць, він не є платником екологічного податку, хоча і не входить до суб’єктного складу осіб, які не є платниками зазначеного податку.


Думаю, что тут имеет место лишь недостаток техники изложения мотивировочной части судебного решения. Речь о том, что есть общая норма, называющая, кто является плательщиком эконалога. Из нее есть исключение. То, что субъект хозяйствования не назван среди исключений, не означает, что он попадает под действие общей нормы, поскольку может не соответствовать названным в ней признакам плательщика эконалога.
Видимо, приведенный Вами оборот был использован судом как ответ на аргументы налогового органа, который, судя по всему, делал акцент на том, что субъект хозяйствования не попадает в число исключений.

Al Shurshun писал(а):Второй оборот

За даних обставин платниками такого податку є організації, що безпосередньо здійснюють розміщеня відходів позивача на спеціально відведених місцях у відповідності до укладених договорів на здійснення вивозу та утілізації побутових відходів.


не менее замечателен.
Если кто-либо из наших судейских коллег ознакомился бы со статьей 35-1 Закона ооб отходах, то он бы с удивлением увидел, что собственники специальных разрешений на захоронение и субъекты хозяйствования правоведения хозяйственной деятельности на вывоз мусора на основании соответствующей лицензии - это абсолютно разные субъекты хозяйствования.


Согласен. Но в данном случае для нас уже не так важно. Это уже предмет другого судебного спора :)

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Зоряна К.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Печкин » 25 окт 2011, 18:05

vins писал(а):
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Суды на стороне налогоплательщиков: за бытовые отходы простые субъекты хозяйствования эконалог не платят!


ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

13 жовтня 2011 р. справа № 2а/0570/16902/2011


Спасибо за свежачок!
Однако нельзя не обратить внимание на субъектный состав. Проще говоря, что дозволено Юпитеру...
Но будем надеяться на лучшее.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2883 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 25 окт 2011, 22:50

Уважаемый коллега, vins !
Специально проанализировал постановление Донецкого окружного административного суда по делу № 2а/0570/16902/2011.
И хочу предложить Вашему вниманию возможную аргументацию для апелляции органами налоговой службы, а именно, читаем:
При цьому, використання таких спеціально відведених місць здійснюється на підставі дозволу, отриманого у спеціально уповноваженого органу державної виконавчої влади. А отже, приймаючи до уваги, що позивач самостійно не розміщує відходи господарської діяльності у спеціально відведених місцях, а таке зберігання здійснюється відповідними організаціями, що мають спеціальні дозволи та з якими позивачем укладені цивільно-правові договори на вивіз відходів, на думку ТОВ «ТБ «Амстор» він не є платником наведеного податку.

С очевидностью "відповідні організації", которые имеют специальные разрешения на размещение отходов, не имеют с ТОВ никаких "цивільно-правових договорів на вивіз відходів".
При этом, однозначно, субъекты, с которыми ТОВ "укладені цивільно-правові договори на вивіз відходів" не имеют "спеціальних дозволів".
Интересно, чем будет аргументировать ТОВ свои требования при такой апелляционной аргументации.


С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 606 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST Зоряна К. » 25 окт 2011, 23:30

Al Shurshun писал(а): С очевидностью "відповідні організації", которые имеют специальные разрешения на размещение отходов, не имеют с ТОВ никаких "цивільно-правових договорів на вивіз відходів".
При этом, однозначно, субъекты, с которыми ТОВ "укладені цивільно-правові договори на вивіз відходів" не имеют "спеціальних дозволів".
Интересно, чем будет аргументировать ТОВ свои требования при такой апелляционной аргументации.

Можливо, я щось не так розумію, тому прошу поправити...

Закон "Про відходи"
Стаття 1. Визначення основних термінів
послуги з вивезення побутових відходів - збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування

Стаття 35-1. Вимоги щодо поводження з побутовими відходами
Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Збирання та перевезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту.

Захоронення побутових відходів дозволяється тільки на спеціально обладнаних для цього полігонах/звалищах.
Під час обрання органами місцевого самоврядування або місцевими державними адміністраціями схеми санітарного очищення перевага надається пропозиціям, що передбачають більший ступінь перероблення чи утилізації побутових відходів.

Тож, може, у ТОВ не повинна боліти голова щодо того, куди вивозять їхні побутові відходи і кому належать спеціально відведені місця чи об'єкти для розміщення відходів?
Адже при здійсненні операцій з побутовими відходами можуть бути особи, що здійснюють одночасно їх:
- збирання, зберігання
- збирання, зберігання, перевезення
- збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізацію
- збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізацію, знешкодження та захоронення
- перероблення
- утилізацію
- перероблення, утилізацію, знешкодження та захоронення
- знешкодження та захоронення
тощо

Ну, може якийсь із перелічених пункт зайвий )) Перелік умовний.
Проте при укладенні договору про надання послуг з вивезення побутових відходів ТОВ не повинно цікавити, які саме операції з побутовими відходами (окремі чи усі з можливих перелічених) здійснює його контрагент...

З повагою.

За это сообщение автора Зоряна К. поблагодарили: 3
Al Shurshun, vins, vova
Аватар пользователя
Зоряна К.
 
Сообщений: 163
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 21:00
Откуда: Львів
Благодарил (а): 130 раз.
Поблагодарили: 89 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 25 окт 2011, 23:58

Уважаемая коллега, Зоряна К. !

Может я излишне настойчив в своем непонимании.
Однако, приведу пример по городу Киеву.
Имеем 5 полигонов в собственности у разных субъектов хозяйствования.
Имеем "Гринко", у которого фактический статус - экспедиторская служба.
Имеем Киевспецтранс - собственно транспортная компания.
В приведенной Вами цитате
Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту.
Захоронення побутових відходів дозволяється тільки на спеціально обладнаних для цього полігонах/звалищах.

При этом, лицо, которое выбрали перевозчиком, не может, да и не должно нести ответственность ни за какие другие хозяйственные обязательства, кроме тех, за которые "здійснюють оплату таких послуг"

При этом, в определении терминов статьи 1 Закона об отходах
поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення,
включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення;
збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення;
зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення);
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи
видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
захоронення відходів - остаточне розміщення відходів при їх видаленні у спеціально відведених місцях чи на об'єктах таким чином, щоб довгостроковий шкідливий вплив відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини не перевищував установлених нормативів;

спеціально відведені місця чи об'єкти - місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами;


Вот, при наличии подобного набора определений, в задаче спрашивается за что платит продуцент отходов. При этом, кто сказал, что транспортно-экспедиторская компания вступает в права собственности на отходы, которые возит и т.д.
Кто видел ту цепочку переходов прав собственности от продуцента до полигона

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 606 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST Зоряна К. » 26 окт 2011, 01:00

Al Shurshun писал(а):Может я излишне настойчив в своем непонимании.
Однако, приведу пример по городу Киеву.

Та ні, анітрохи не ізлішнє :-)
Дякую за Вашу увагу і терпіння!

Натомість, в мене є приклад по Львівській обл. щодо СП ТОВ "КОМ-ЕКО-Львів".
Сайт компанії зараз чомусь не працює, але - за оцією інформацією ЗМІ
http://zik.ua/ua/news/2010/07/28/239021
філія «Ком-Еко-Борислав», яка збирає, зберігає та перевозить побутове сміття, спочатку отримала в оренду сміттєзвалище, а станом на дату публікації статті (2010 рік) планувала "взяти в оренду 5 га землі (біля існуючого Бориславського смітєзвалища) з яких 2 га буде відведено для будівництва сміттєсортувального заводу, а 3 га для полігону для зберігання відходів".

Таким чином, можна припустити, що в межах цілої України є особи, які здійснюють лише окремі операції з побутовими відходами, та є й інші - такі, які одночасно здійснюють майже усі з можливих. І у тих інших підприємств, мабуть, є дозвіл на розміщення побутових відходів у спеціально відведених для цього місцях... Відтак, можливо, що саме про таке інше підприємство йде мова у судовому рішенні... Хоч напевно ми про це знати не можемо... )

З повагою.
Аватар пользователя
Зоряна К.
 
Сообщений: 163
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 21:00
Откуда: Львів
Благодарил (а): 130 раз.
Поблагодарили: 89 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 окт 2011, 06:45

Уважаемая коллега, Зоряна К. !

Спасибо за понимание и пример. В отношении города Донецка, то к вечеру, я думаю, можнобудет точно знать официальную структуру потоков бытовых отходов.

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Зоряна К.
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 606 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST vins » 26 окт 2011, 07:44

А тем временем... :)
Новое разъяснение из ЕБНЗ.
Разрешили субъектам хозяйствования коэфф 3 не применять при расчете эконалога за бытовой и производственный мусор. И косвенно признали, что "непосредственного" размещения неспециализированные субъекты хозяйствования не осуществляют.
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ


Чи застосовують відповідно до п. 246.4 ст. 246 ПКУ коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку СГ у разі тимчасового розміщення відходів (розміщених відходів у контейнерах (смітниках)) до передачі їх спеціалізованому комунальному підприємству для утилізації або розміщення на полігонах (звалищах)?

Відповідно до пп. 240.1.3 п. 240.1 ст. 240 розділу VIII "Екологічний податок" Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), платниками податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини.

Не є платниками екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об'єктах), та надають послуги у цій сфері (п. 240.5 ст. 240 ПКУ).

Відповідно до пп. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 розділу I ПКУ розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами.

Підпунктами 246.1 - 246.3 статті 246 розділу VIII ПКУ встановлені ставки екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах.

Пунктом 4 розділу XIX "Прикінцеві положення" ПКУ зобов'язано Кабінет Міністрів України щорічно до 1 червня вносити до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до цього Кодексу щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, із екологічного податку.

Водночас, відповідно до пункту 2 підрозділу 5 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ, за податковими зобов'язаннями з екологічного податку, що виникли:

з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2012 року включно ставки податку становлять 50 відсотків від ставок, передбачених статтями 243, 244, 245 і 246 цього Кодексу;

з 1 січня 2013 року до 31 грудня 2013 року включно ставки податку становлять 75 відсотків від ставок, передбачених статтями 243, 244, 245, 246 цього Кодексу;

з 1 січня 2014 року ставки податку становлять 100 відсотків від ставок, передбачених статтями 243, 244, 245, 246 цього Кодексу.

За розміщення відходів на звалищах, які не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об'єктів, ставки податку, зазначені у пунктах 246.1 - 246.3 цієї статті, збільшуються у 3 рази (п. 246.4 ст. 246 ПКУ).

Таким чином, суб'єкти господарювання, у разі тимчасового розміщення відходів у контейнерах (смітниках) до передачі їх комунальному підприємству для утилізації або розміщення на звалищах, не застосовують коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку. Коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку застосовує комунальне підприємство, яке безпосередньо здійснює розміщення відходів на власних чи орендованих звалищах (полігонах), за умови, що ці звалища (полігони) не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря.

Для того, щоб охарактеризувати місце розміщення відходів та правильно застосовувати коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку, необхідно звернутися до територіального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами та отримати висновок посадових осіб Держсанепідслужби України.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Тим55Том » 26 окт 2011, 08:41

Al Shurshun писал(а):Уважаемый коллега, vins !
Специально проанализировал постановление Донецкого окружного административного суда по делу № 2а/0570/16902/2011.
И хочу предложить Вашему вниманию возможную аргументацию для апелляции органами налоговой службы, а именно, читаем:
При цьому, використання таких спеціально відведених місць здійснюється на підставі дозволу, отриманого у спеціально уповноваженого органу державної виконавчої влади. А отже, приймаючи до уваги, що позивач самостійно не розміщує відходи господарської діяльності у спеціально відведених місцях, а таке зберігання здійснюється відповідними організаціями, що мають спеціальні дозволи та з якими позивачем укладені цивільно-правові договори на вивіз відходів, на думку ТОВ «ТБ «Амстор» він не є платником наведеного податку.

С очевидностью "відповідні організації", которые имеют специальные разрешения на размещение отходов, не имеют с ТОВ никаких "цивільно-правових договорів на вивіз відходів".
При этом, однозначно, субъекты, с которыми ТОВ "укладені цивільно-правові договори на вивіз відходів" не имеют "спеціальних дозволів".
Интересно, чем будет аргументировать ТОВ свои требования при такой апелляционной аргументации.


С уважением

У нас в регионе при проверке выполнения требований природоохранного законодательства в части обращения с отходами, экоинспектора в первую очередь проверяют наличие (ну и выполнение) договора на захоронение твердых бытовых отходов со специализированным предприятием, которое имеет разрешение на эксплуатацию полигона ТБО. Так как крупные предприятия, имеющие у себя самосвалы, трактора могут и самовывозом вывозить отходы (это фиксируется в журналах на полигонах ТБО). Ну а все остальные заключают еще один договор на вывоз ТБО (в основном, кроме городов-миллионников, те предприятия, которые захороняют отходы - они же и вывозят). Поэтому договор на захоронение ТБО - основной.

За это сообщение автора Тим55Том поблагодарил:
Зоряна К.
Тим55Том
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 24 окт 2011, 11:28
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST налоговик » 26 окт 2011, 09:25

О коэффициенте 3 по эконалогу


vins писал(а):А тем временем... :)
Новое разъяснение из ЕБНЗ.
Разрешили субъектам хозяйствования коэфф 3 не применять при расчете эконалога за бытовой и производственный мусор. И косвенно признали, что "непосредственного" размещения неспециализированные субъекты хозяйствования не осуществляют.

Таким чином, суб'єкти господарювання, у разі тимчасового розміщення відходів у контейнерах (смітниках) до передачі їх комунальному підприємству для утилізації або розміщення на звалищах, не застосовують коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку. Коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку застосовує комунальне підприємство, яке безпосередньо здійснює розміщення відходів на власних чи орендованих звалищах (полігонах), за умови, що ці звалища (полігони) не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря.

Для того, щоб охарактеризувати місце розміщення відходів та правильно застосовувати коефіцієнт 3 до ставок екологічного податку, необхідно звернутися до територіального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами та отримати висновок посадових осіб Держсанепідслужби України.


А тем временем "дежурные" налоговики перевирают разъяснение своих боссов :lol:
Как обычно - "разводящие".

Відділ освіти Красноармійської міської ради Донецької області має в порядкуванні 39 навчальних закладів. У кожній установі в спеціально відведеному місці є відкриті контейнери для тимчасового розміщення відходів. З комунальним підприємством відділом освіти укладена угода на надання послуг з вивозу побутових відходів.
Чи застосовують бюджетні установи відповідно до пункту п.246.4 ст.246 ПКУ кофіцієнт 3 до ставок екологічного податку СГ, у разі тимчасового розміщення відходів (розміщених відходів у відкритих контейнерах до передачі їх спеціальному комунальному підприємству для утилізації або розміщення на полігонах (звалищах)?


Для вирішення питання щодо забезпечення повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об'єктів при тимчасовому розміщенню відходів у відкритих контейнерах відділу освіти Красноармійської міської ради Донецької області, платнику рекомендується звернутися до фахівців територіальних підрозділів Міністерства екології та природних ресурсів України, а також отримати висновок посадових осіб Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
В разі, якщо відкриті контейнерні площадки не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об'єктів, ставки екологічного податку, зазначені у пунктах 246.1 - 246.3 статті 246 Податкового кодексу України, збільшуються у 3 рази.

Державна податкова адміністрація у Сумській області
25.10.2011

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Тим55Том » 26 окт 2011, 14:13

Уважаемые форумчане! Не заморачивайте себе головы коэффициентом "3" за загрязнение атмосферного воздуха от контейнера с ТБО (твердыми бытовыми отходами). Если бы хоть какое-либо загрязнение атмосферного воздуха было (которое может зафиксировать лаборатория), то экоинспектора незамедлительно с вас бы потребовали получить разрешение на выбросы загрязняющих веществ в атмосферный воздух от стационарных источников выбросов. А вы хоть где-то такое слышали??????? Даже специализированные полигоны ТБО и то не все должны получать данное разрешение (в зависимости от технологии захоронения отходов). Да и по всем остальным широко распространенным отходам никакого коэффициента "3" за загрязнение атмосферного воздуха!!!! Так как мы их храним временно в соответствии с п.п. 2.1.4 и 2.1.5 "Державних санітарніих правил та норм ДСанПіН 2.2.7. 029-99", которое предупреждает загрязнение окружающей среды - если бы это было не так, нас бы давно уже экологи закрыли. Если налоговики не согласны, то пусть они это доказывают, а не мы им. Мы должны платить эконалог в соответствии с законодательством в первую очередь природоохранным, не зря же его назвали "грязным"
Тим55Том
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 24 окт 2011, 11:28
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 окт 2011, 21:24

Уважаемая коллега, Зоряна К. !

Обещание необходимо пытаться выполнять.
В частности, в Донецке ситуация отличается в различных районах города.
При этом, преприятие "ГринкоДон", которое выполняет услуги вывезения отходов, своего полигона не имеет.
Интересным явлется то обстоятельство, что субъект хозяйствования, у которого имеется специальное разрешение и земля под полигоном, пользуясь норми Закона об частно-государственном партнерстве, сдало этот объект в аренду. Естественно права, которые возникли в соответствии со специальным разрешением, на арендатора не переходят.
Подобная ситуация - аренда земельных участков полигонов в области не единична.
Таким образом, норма НКУ, на которую так уповали судейские товарищи, не может быть реализована. При этом, согласно части 2 статьи 228 ГКУ,
Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним
. :ga-ze-ta;
Представляется, что факт нарушения публичного порядка - оказание услуг без соответствующего разрешения - неоспоримо, а судебное решение - обжалуемо

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Зоряна К.
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 606 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST 310Serge » 26 окт 2011, 21:28

http://taxman точка org.ua/news.php?id=78

http://taxman точка org.ua/news.php?id=116
310Serge
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 22 сен 2011, 20:13
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST налоговик » 26 окт 2011, 22:07

Да уж... недосконало "выписано" решение. Но главное само решение :)

Следующий фрагмент в порядке лирическо-юмористического отвлечения:

Можно читать только ответ.

1. Предприятие оплачивает согласно налоговому кодексу и графам декларации ежеквартально размещение отходов, судя же по письмам ГНАУ - образование отходов. Оплачиваются. какие объёмы отходов - образования или то что не сдано в утиль и размещается на предприятии на начало следующего квартала?
2. Никто из предприятий утилизаторов не приедет за 4-10 списанными отработанными лампами, 50 кг изношенных шин (затраты на бензин). Само предприятие не имеет право вывозить по мере образования сразу же отходы производства, так как для этого нужно иметь специальное разрешение и Лицензию на транспортировку опасных отходов (опять транспортные расходы - сжигать бензин для перевозки 5-10 снятых ламп).
Потому и вьдаются предприятиям Разрешения на размещение отходов в согласованных с Рескомприродой и СЭС местах временного размещения отходов производства .
3. Если следовать письмам- разъяснениям, то получается , что предприятие по окончании квартала платит налог за образованные отходы (передал или не передал на утилизацию - неважно). Утилизатор -перевозчик опасных отходов (не вторресурсов), который имеет склады для их размещения, также платит налог за те же самые собранные у предприятий отходы (никто не возит ежедневно отработанные лампы в г.Горловку на Никитовский комбинат, чаще заказывают для этого вагон, либо накапливают до загруза автомашины 10-ти тоника). Любой перерабатывающий комбинат не сиюминутно перерабатывает и обезвреживает поступившие отходы производства - то же происходит временное размещение и тоже следуя рекомендациям писем ГНАУ платит налог за те же самые отходы, размещение которых уже дважды оплатили: образователь отходов и перевозчик.
4. Ожидаемо, что предприятия утилизаторы и перевозчики отходов производства поднимут цены на свои услуги, и в первую скажется на «производственниках» отходов. Для примера в настоящее время: стоимость люминесцентной новой лампы от 7 до 40 гривен; налог за размещение 1 лампы х 3 х 3,75 =11,25; стоимость утилизации 1 лампы от 5,4 до 7,2 грн с НДС. А зачем тогда предприятию сдавать ежеквартально отходы, если всё-равно за них придётся платить? Стимула для утилизации нет.


Экологический налог имеет определенную специфику, загрязнение или нанесение вреда окружающей среде может происходить на всех этапах хранения/размещения/транспортировки отходов, особенно опасных. Следовательно, экологический налог может уплачиваться по одному объекту и несколько раз, в том случае если предприятие его образовавшее/принявшее на хранение не в состоянии обеспечить прямую передачу на утилизацию.

Державна податкова адміністрація у Сумській області


Интересно, а кто в состоянии обеспечить "прямую передачу на утилизацию" и что это такое вообще?
Последний раз редактировалось налоговик 26 окт 2011, 22:30, всего редактировалось 1 раз.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 окт 2011, 22:24

Спасибо, уважаемый коллега, налоговик !

Хотелось бы вглянуть в глазики писателю. :ga-ze-ta;

Давеча, на одном из налоговых семинаров , где озвучивалось, что отношение между суммами налоговых обязательств поэкологическому налогу не достигают и 10 процентов стоимости банковских услуг, налоговые либералы озвучили идею
А может внести в НКУ изменения от том, чтобы в случае если плательщик налога определил обязательства за отчетный период в размере менее 5 (пяти) процентов минимальной зарплаты, то он письменно информирует налоговый орган по месту своей регистрации о возникновании указанной ситуации. При этом, декларации (годовую) по таким налогам, а также выполнение налоговых обязательств плательщик выполняет в период 20-28 декабря соответствующего календарного года.

Однако наши коллеги не пришли в восторг от идеи, а начали рассматривать варианты возможных подвохов.
А Вы ???

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 606 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya