Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Эконалог ("грязный" сбор): порядок уплаты

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST vins » 24 июн 2011, 07:50

vins писал(а):"Все о бухгалтерском учете" № 54 за 2011 год, с. 49-52.
Вот буквально несколько - ключевых, на мой взгляд, - выводов:
1. Совершенно не важно, сколько хранятся отходы на предприятии, — несколько месяцев, сутки или одну минуту, все равно имеет место их размещение.

2. Любой контейнер, мусорный ящик и даже урна — место размещения отходов.

3. Согласно НКУ все предприятия, осуществляющие размещение, в т.ч. временное хранение отходов, обязаны платить эконалог. Причем независимо от наличия договора со спецпредприятием на вывоз (захоронение, утилизацию) отходов, от срока хранения отходов и их наличия на конец отчетного квартала.


В продолжение истории об уплате эконалога любым предприятием, у которого есть мусорное ведро.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Чи є платником екологічного податку СГ, який уклав договір з підприємством комунального господарства на вивіз та розміщення побутових відходів протягом звітного кварталу?
Відповідно до пп.240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VIIІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. Не є платниками екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю відходів як вторинної сировини, провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів, що розміщуються на власних територіях (об’єктах), та надають послуги у цій сфері (п.240.5 ст. 240 ПКУ). Відповідно до пп. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 розділу І розміщення відходів - зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами. Пп. 242.1.3 п. 242.1 ст. 242 ПКУ визначено об’єкт та база оподаткування по екологічному податку, що справляється за розміщення відходів, зокрема, обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини і провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів. Таким чином, суб’єкт господарювання, який уклав договір на вивіз та розміщення побутових відходів з підприємством комунального господарства протягом звітного кварталу, але при цьому до видалення відходів здійснював їх тимчасове розміщення, є платником екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.


Кто как понимает, что они ответили?
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST птичка » 24 июн 2011, 13:59

я извиняюсь, понимаю, что неактуально,но если можна ответьте: ФЛ на ОС, заключеный договор сГоргазом, должно было платить налог за загрязнение окружающей среды раньше в 2010г
птичка
 
Сообщений: 31
Зарегистрирован: 25 фев 2011, 13:52
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST ФЛ7 » 24 июн 2011, 16:27

птичка писал(а):я извиняюсь, понимаю, что неактуально,но если можна ответьте: ФЛ на ОС, заключеный договор сГоргазом, должно было платить налог за загрязнение окружающей среды раньше в 2010г

да, наверное
если осуществляли в рамках своей хоздеятельности выбросы вредных веществ (в т.ч. продуктов сгорания газа) в атмосферу стационарным источником, значит, должны были платить.
Аватар пользователя
ФЛ7
 
Сообщений: 211
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 01:05
Благодарил (а): 39 раз.
Поблагодарили: 70 раз.

UNREAD_POST vins » 29 июн 2011, 09:15

Учет количества, типа и состава отходов - ответ в свете НКУ полностью повторяет ответ, который был дан по законодательству до 01.01.2011 г.

ЕДИНАЯ БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ

Який документ підтверджує поточний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються, з метою обчислення екологічного податку?

Відповідно до пп.242.1.3 п.242.1 ст.242 розділу VIIІ „Екологічний податок” Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями об’єктом та базою оподаткування є обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини і провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів. Згідно із п.«г» ст.17 Закону України «Про відходи» від 05 березня 1998 року № 187/98-ВР із змінами та доповненнями, суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані на основі матеріально-сировинних балансів виробництва, виявляти і вести первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються, і подавати щодо них статистичну звітність у встановленому порядку. Водночас, згідно зі ст.1 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV із змінами та доповненнями (далі – Закон), первинний документ містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Підприємство самостійно визначає облікову політику, а також розробляє систему і форми внутрішньогосподарського обліку, звітності і контролю господарських операцій (ст.8 Закону). Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факти здійснення господарських операцій та мають бути складені під час здійснення господарської операції, якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення (ст.9 Закону). Таким чином, підприємство веде первинний облік відходів відповідно до типових форм первинної облікової документації (картки, журнали, анкети) з використанням технологічної, нормативно-технічної, планово-економічної, бухгалтерської та іншої документації. Також для відображення господарських операцій підприємство може використовувати як відповідні типові форми первинного обліку, так й інші первинні документи, що фіксують факти здійснення цих операцій. Матеріально-сировинний баланс виробництва фіксує первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів, що утворюються, збираються, перевозяться, зберігаються, обробляються, утилізуються, знешкоджуються та видаляються, і має форму облікового документа підприємства.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Печкин » 30 июн 2011, 13:35

Местные налоговики сориентировались уже и требуют уплаты эконалога с любого мусора, независимо от наличия договора со спецпредприятием :(

На черговому семінарі-нараді для платників податків, проведеному ДПІ у м.Бориславі, до відома платників доведено роз’яснення ДПА України щодо практичного впровадження окремих норм Податкового кодексу:

- Чи потрібно підприємству нараховувати та сплачувати екологічний податок за сміття, яке тимчасово зберігається на власній території, а вивезення його здійснює спецпідприємство на підставі договору?

- Згідно з ПКУ всі підприємства, які здійснюють розміщення, у т.ч. тимчасове зберігання відходів, починаючи з 01.01.2011р., зобов’язані сплачувати екологічний податок. Об’єктом оподаткування є відходи виробництва: макулатура, металевий брухт (чорний та кольоровий), відходи деревини, поліетилену, люмінесцентні лампи та побутові відходи, що тимчасово розміщуються (зберігаються) на власній території підприємства, незалежно від наявності договору зі спецпідприємством на вивезення.

Клас небезпеки відходів встановлюється органами МОЗ, за погодженням органів Мінекоресурсів.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 30 июн 2011, 14:14

Из выше написанного непонятно, какое отношение к экологии имеет, например, лом цветных металлов, который отлично покупается на переплавку.
Ну а в случае, если у предприятия офис и только ТБО - ?
Заставим главного бухгалтера взвешивать ежедневно мусорную корзину и вести "первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів"?
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 265
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июл 2011, 08:37

OldWildMen писал(а):Заставим главного бухгалтера взвешивать ежедневно мусорную корзину и вести "первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів"?


+ 1
К тому же сам Закон об отходах говорит о необходимости вести первинний поточний облік кількості, типу і складу відходів лишь с привязкой к "матеріально-сировинним балансам виробництва".
Правила надання послуг з вивезення побутових відходів, утвержденные постановлением Кабмина от 10.12.2008 г. N 1070, указывают на определенные нормы предоставления услуг по вывозу бытовых отходов, на основании которых определяется объем предоставленной услуги, но никак на необходимость определения конкретного объема выброшенного мусора.

Просмотрел законодательство, как мне кажется, под размещением отходов (как бытовых, так и производственных) вообще идея изначально (пока ее не извратили в налоговых целях) была понимать исключительно специализированную деятельность - по размещению отходов в специально отведенных для этого местах органами местной власти.

Закон об охране окружающей среды
Стаття 55. Охорона навколишнього природного середовища від забруднення відходами
...
Розміщення відходів дозволяється лише за наявності спеціального дозволу на визначених місцевими радами територіях у межах установлених лімітів з додержанням санітарних і екологічних норм способом, що забезпечує можливість їх подальшого використання як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров'я людей. 


Закон об охране атмосферного воздуха
Стаття 20. Виконання вимог щодо охорони атмосферного повітря від забруднення виробничими, побутовими та іншими відходами

Складування, розміщення, зберігання або транспортування промислових та побутових відходів, які є джерелами забруднення атмосферного повітря забруднюючими речовинами та речовинами з неприємним запахом або іншого шкідливого впливу, допускається лише за наявності спеціального дозволу на визначених місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування територіях, з додержанням нормативів екологічної безпеки і подальшої утилізації або видалення.

Не допускається спалювання зазначених відходів на території підприємств, установ, організацій і населених пунктів, за винятком випадків, коли це здійснюється з використанням спеціальних установок при додержанні вимог, встановлених законодавством про охорону атмосферного повітря.

Власники або уповноважені ними органи підприємств, установ, організацій та громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані забезпечувати переробку, утилізацію та своєчасне вивезення відходів, які забруднюють атмосферне повітря, на підприємства, що використовують їх як сировину, або на спеціально відведені місця чи об'єкти.


Закон о местном самоуправлении
Стаття 26. Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад

1. Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання:
...
38) надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об'єктів, у тому числі місць чи об'єктів для розміщення відходів, сфера екологічного впливу діяльності яких згідно з діючими нормативами включає відповідну територію;
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июл 2011, 09:34

ГНАУ о заявлении об отсутствии объекта обложения эконалогом

Скрытый текст: показать
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 06.05.2011 р. N 8565/6/15-0816

Щодо повідомлення про відсутність об'єкта оподаткування екоподатком


(Витяг)

<...>

Відповідно до статті 63 розділу II Кодексу взяття на облік в органах державної податкової служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того або іншого податку та збору. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в органах державної податкової служби за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб (за основним місцем обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (неосновне місце обліку).

Пунктом 240.2 статті 240 Кодексу встановлено, що платниками екологічного податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та "організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферу пересувними джерелами забруднення у разі використання ними палива.

Однак, податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у разі використання палива, утримується і сплачується до бюджету податковими агентами під час реалізації такого палива (пункт 241.1 статті 241 Кодексу).

Відповідно до пункту 250.9 статті 250 Кодексу, якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний орган ДПС за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати податкові декларації відповідно до цієї статті Кодексу.

Водночас, відповідно до пункту 8.1 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 N 979, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 за N 1439/18734 (далі - Порядок N 979), платник податків зобов'язаний повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, органи ДПС за місцезнаходженням таких об'єктів (за основним та неосновним місцем обліку) у порядку, встановленому цим розділом.

Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділами Кодексу (пункт 8.2 розділу VIII Порядку N 979). При цьому, об'єкти та база оподаткування екологічного податку визначені статтею 242 розділу VIII "Екологічний податок" Кодексу.

Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (об'єкт оподаткування), за ф. N 20-ОПП (додаток 11 до Порядку N 979) подається протягом 10 робочих днів після його реєстрації, створення чи відкриття до органу ДПС за місцезнаходженням такого об'єкта. У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування, платник податків надає зазначене повідомлення за ф. N 20-ОПП з оновленою інформацією до органу ДПС за місцезнаходженням об'єкта оподаткування, щодо якого відбулися зміни. При цьому у разі зміни призначення об'єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація щодо такого об'єкта оподаткування надається в повідомленні двома рядками, а саме: в одному рядку зазначається інформація про закриття об'єкта оподаткування, призначення якого змінюється, у другому - оновлена інформація про об'єкт оподаткування,який створено чи відкрито на основі закритого (пункти 8.4, 8.5 розділу VIII Порядку N 979).

У зв'язку з цим, якщо у податкових (звітних) періодах 2011 року підприємство не буде здійснювати реалізацію палива йому слід подати відповідну інформацію (заяву) про відсутність об'єкта обчислення екологічного податку на початок звітного року, зокрема, до 1 січня відповідного року. Проте не передбачено типової форми (заяви) про відсутність у платника об'єкта обчислення екологічного податку, яку має подавати платник до органів ДПС.

У такому разі така інформація може бути зазначена у повідомленні за ф. N 20-ОПП (додаток 11 до Порядку N 979) з оновленою інформацією до органу ДПС за місцезнаходженням об'єкта оподаткування, щодо якого відбулися зміни. В доповнення до вказаної інформації підприємству можна скласти заяву про факт відсутності в 2011 році об'єкта обчислення екологічного податку довільної форми, про що буде поінформовано відповідний орган ДПС.

<...>

  

Заступник Голови Комісії
з проведення реорганізації ДПА України,
заступник Голови ДПА України
О. Любченко
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июл 2011, 09:41

vins писал(а):Я что-то не пойму... они говорят, что заявление об отсутствии объектов для экосбора надо было подать до 1 января?!


Скласти заяву "про відсутність у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку", згідно п.250.9 ПКУ за якою формою і в які строки? Наше товариство нове і здійснення викидів не планує.

Відповідь: Відповідно до пункту 250.9 статті 250 Податкового кодексу від 02.12.2010 р. № 2755-VІ (далі – Податковий кодекс), якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник повинен повідомити про це відповідний орган державної податкової служби за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку.
У зв’язку з цим, платникам екологічного податку (визначені ст. 240 Податкового кодексу), в т.ч. новоствореним, слід подати заяву на початок звітного року, зокрема, до 1 січня відповідного року. На сьогодні форма заяви не встановлена, тому платник може скласти заяву у довільної формі.

ДПА у м. Києві


vins писал(а):якщо у податкових (звітних) періодах 2011 року підприємство не буде здійснювати реалізацію палива йому слід подати відповідну інформацію (заяву) про відсутність об'єкта обчислення екологічного податку на початок звітного року, зокрема, до 1 січня відповідного року. Проте не передбачено типової форми (заяви) про відсутність у платника об'єкта обчислення екологічного податку, яку має подавати платник до органів ДПС.


Получается, что ГНАУ в этом письме подтверждает, что заявление об отсутствии объекта обложения эконалогом надо было догадаться подать до 01.01.2011 г., руководствуясь нормами, в том числе определяющими объект обложения по-новому, которые только с 01.01.2011г. начали действовать.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 01 июл 2011, 09:57

vins писал(а):ГНАУ о заявлении об отсутствии объекта обложения эконалогом

Форма 20-ОПП тут
20-ОПП.docx

Действительно, после отмены бензинового налога подавали заявление в произвольной форме с 01.01.2011.
Подавать по форме 20-ОПП тогда никто не просил
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.

За это сообщение автора OldWildMen поблагодарили: 2
vins, НТВ
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 265
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 01 июл 2011, 10:23

Довідник типів об’єктів оподаткування (с сайта ДПА) - если кому-то будет интересно заполнить форму 20-ОПП
48_type_obj.xls

При чём тут экология :roll: ?
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.

За это сообщение автора OldWildMen поблагодарил:
ksy-m
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 265
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июл 2011, 10:29

Но они же допускают и произвольную форму

vins писал(а):підприємству можна скласти заяву про факт відсутності в 2011 році об'єкта обчислення екологічного податку довільної форми, про що буде поінформовано відповідний орган ДПС.


Меня больше интересует - если понимать их письмо об отходах так, что за любой образованный в течение квартала отход (в том числе бытовой) - даже если он на предприятии находился (а по мнению налоговиков, находился = размещался) в течение полудня, субъект является плательщиком эконалога, то кто вообще это заявление будет подавать. Все теперь плательщики (по такой логике).
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST OldWildMen » 01 июл 2011, 10:45

vins писал(а):Все теперь плательщики (по такой логике).

Все и были плательщиками коммунального налога. Увеличили бы его и малые предприятия не заморачивали на эту ерунду.
Выливается в копейки, а времени уйдёт (если по стране сложить) - вполне хватило бы каждой семье на балконе огород сделать.
Аватар пользователя
OldWildMen
 
Сообщений: 265
Зарегистрирован: 30 янв 2011, 15:29
Благодарил (а): 126 раз.
Поблагодарили: 108 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июл 2011, 10:50

OldWildMen писал(а):Все и были плательщиками коммунального налога


Я к тому, что это заявление о том, что нет объекта обложения эконалогом при такой логике никому не понадобится.

+ Если эконалог за любой бытовой мусор - это замена коммунального налога, то надо было установить специальный порядок определения объекта налогообложения - исходя из нормативов в зависимости от количества человек или как-то так.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 03 июл 2011, 17:58

vins писал(а):Честно говоря, я в растерянности - о необходимости уплаты эконалога субъектами хозяйствования, у которых хотя бы в течение минуты находились отходы, даже если есть договор с утилизирующим предприятием, говорят уже не налоговики, а независимые эксперты :cry:
"Все о бухгалтерском учете" № 54 за 2011 год, с. 49-52.
Вот буквально несколько - ключевых, на мой взгляд, - выводов:
1. Совершенно не важно, сколько хранятся отходы на предприятии, — несколько месяцев, сутки или одну минуту, все равно имеет место их размещение.

2. Любой контейнер, мусорный ящик и даже урна — место размещения отходов.

3. Согласно НКУ все предприятия, осуществляющие размещение, в т.ч. временное хранение отходов, обязаны платить эконалог. Причем независимо от наличия договора со спецпредприятием на вывоз (захоронение, утилизацию) отходов, от срока хранения отходов и их наличия на конец отчетного квартала.


Нашлись таки и противники подобного подхода :)
"Бухгалтер" № 24 за 2011 г., с. 48-50 отстаивает позицию, что "уплата эконалога за размещение отходов задумывалась не для всех предприятий, в процессе деятельности которых неизбежно образуются отходы, а только для тех, кто специально занимается их размещением (хранением плюс захоронением). Однако из-за нечеткости терминов и фискальности органов ГНС практика пошла другим путем". И в заключение пишет, что с налоговиками спорить можно (три смелых зайца).
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya