Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Эконалог ("грязный" сбор): порядок уплаты

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST kollega » 21 дек 2011, 11:04

Екоподаток за розміщення побутових відходів - тільки в разі розміщення відходів у спеціально відведених місцях (об’єктах)
згідно із спеціальним дозволом

Узагальнююча податкова консультація щодо сплати екологічного податку за розміщення побутових відходів (наказ ДПС України 16.12.2011 р. №258)
В Узагальнюючій податковій консультації щодо сплати екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів, вживаються такі скорочення:
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року №2755-VI — Кодекс;
Закон України від 5 березня 1998 року №187/98-ВР «Про відходи» — Закон;
Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України, затверджене Указом Президента України від 13 квітня 2011 року №452/2011, — Положення.
Платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарської (підприємницької) діяльності, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи й організації, постійні представництва нерезидентів (включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їхніх засновників), під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюється, зокрема, розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини (пп. 240.1.3 ст. 240 ПКУ).
Розміщення відходів — зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами (пп. 14.1.223 ст. 14 ПКУ).
Побутові відходи — відходи, що утворюються у процесі життя і діяльності людини у житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов’язаних із виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення (Закон).
Спеціально відведені місця чи об’єкти — місця чи об’єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами (Закон).
Спеціально уповноваженими органами виконавчої влади у сфері поводження з відходами є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органи на місцях, державна санітарно-епідеміологічна служба України, інші органи виконавчої влади відповідно до компетенції (ст. 22 Закону).
Видача дозволів на зберігання та видалення відходів у встановленому Кабміном порядку належить до компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органів на місцях у сфері поводження з відходами (п. «р» ст. 23 Закону).
Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики у сфері поводження з відходами є Міністерство екології та природних ресурсів України (п. 1 Положення).
Відповідно до листа Мінприроди України від 06.12.11 р. №23982/07/10-11 основне призначення спеціально відведених місць чи об’єктів — видалення відходів шляхом захоронення або знешкодження, тобто проведення остаточних операцій видалення. Згідно зі статтею 21 Закону рішення про відвід (відведення) земельних ділянок для розміщення відходів і будівництва об’єктів поводження з відходами приймають органи місцевого самоврядування, оскільки саме розміщення відходів є найбільш небезпечним фактором впливу на стан навколишнього природного середовища оточуючих земельних ділянок, зокрема ґрунтів.
Місця тимчасового зберігання відходів, наприклад для тимчасового зберігання небезпечних відходів перед передачею на знешкодження або утилізацію спеціалізованим організаціям, контейнери або урни для збирання побутових відходів не є місцями їх остаточного видалення та не належать до спеціально відведених місць чи об’єктів.
Отже, платниками екологічного податку за розміщення побутових відходів є лише ті суб’єкти господарювання, що розміщують їх у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах, на використання яких отримано відповідний дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища або його органів на місцях.
Директор Департаменту оподаткування юридичних осіб О.М. Любченко
ДПА у Волинській області
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

UNREAD_POST vins » 21 дек 2011, 11:09

kollega, доброе утро и спасибо!
Но мы эту новость примерно вот с этого места обсуждаем :)
Присоединяйтесь.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST kollega » 21 дек 2011, 12:25

vins писал(а):kollega, доброе утро и спасибо!
Но мы эту новость примерно вот с этого места обсуждаем :)
Присоединяйтесь.

Упсс..на три страницы опоздала, простите, видимо плохо следила за ходом событий.. :oops:
Доброе-доброе, :) и по-моему уже не такое уж утро...
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 дек 2011, 10:43

Уже и в Базе учли Обобщающую консультацию
Чи є платником екологічного податку СГ, який уклав договір з підприємством комунального господарства на вивіз та розміщення побутових відходів протягом звітного кварталу і до видалення відходів здійснював їх тимчасове розміщення у контейнері?
Відповідно до пп.240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VIIІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. Розміщення відходів – зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами (п.п.14.1.223 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). Побутові відходи – відходи, що утворюються у процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення (Закон України від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР „Про відходи” (далі – Закон). Спеціально відведені місця чи об'єкти – місця чи об’єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами (Закон). Спеціально уповноваженими органами виконавчої влади у сфері поводження з відходами є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органи на місцях, державна санітарно-епідеміологічна служба України, інші органи виконавчої влади відповідно до компетенції (ст. 22 Закону). Видача дозволів на зберігання та видалення відходів у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку належить до компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органів на місцях у сфері поводження з відходами (п. „р” ст. 23 Закону). Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у формуванні і забезпеченні реалізації державної політики у сфері поводження з відходами є Міністерство екології та природних ресурсів України (п. 1 Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України, затверджене Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 452/2011).
Відповідно до Узагальнюючої податкової консультації щодо сплати екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів, затвердженої наказом ДПС України від 16.12.11 № 258 основне призначення спеціально відведених місць чи об’єктів – видалення відходів шляхом захоронення або знешкодження, тобто проведення остаточних операцій видалення. Згідно із статтею 21 Закону рішення про відвід (відведення) земельних ділянок для розміщення відходів і будівництва об’єктів поводження з відходами приймають органи місцевого самоврядування, оскільки саме розміщення відходів є найбільш небезпечним фактором впливу на стан навколишнього природного середовища оточуючих земельних ділянок, зокрема ґрунтів. Місця тимчасового зберігання відходів, наприклад для тимчасового зберігання небезпечних відходів перед передачею на знешкодження або утилізацію спеціалізованим організаціям, контейнери або урни для збирання побутових відходів не є місцями їх остаточного видалення і не відносяться до спеціально відведених місць чи об’єктів. Таким чином, суб’єкт господарювання, який уклав договір на вивіз та розміщення побутових відходів з підприємством комунального господарства протягом звітного кварталу і до видалення відходів здійснював їх тимчасове розміщення у контейнері, не є платником екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
irina zhurova
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2589 раз.

UNREAD_POST Печкин » 04 янв 2012, 04:46

восстановлено

vins писал(а):
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
13 грудня 2011 р. справа № 2а/0570/22251/2011


Судом встановлено, що в 04.11.2011 року листом №4016 (а.с.6) позивач звернувся до Костянтинівської ОДПІ про надання роз’яснення.

В листі позивач зазначив, що відповідно до вимог п.п.240.1.3 п.240.1 ст.240 розділу VІІІ «Екологічний податок» та п.п.14.1.223 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України підприємство Приватне акціонерне товариство «Український Бекон» уклало договори з спеціалізованими підприємствами на вивіз та розміщення твердих побутових відходів, люмінецетних ламп. Спеціально відведених місць для зберігання відходів на підприємстві немає.

Крім того, зазначив, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1010 від 26.06.2006 року тариф на вивіз твердих побутових відходів складає всі обов’язкові податки і збори і при сплаті екологічного податку нашим підприємством, виникає подвійне оподаткування.

Листом від 10.10.2011 року №8073/10/15-313 (а.с.7) Костянтинівською ОДПІ позивачу надана відповідь у порядку ст. 52 Податкового кодексу України.

Зокрема, в листі зазначено, що відповідно до пункту 240.1 статті 240 Податкового кодексу України платниками екологічного податку є, зокрема, суб'єкти господарювання, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюється розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах.

Згідно з підпунктом 14.1.223 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України розміщення відходів - це зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи»:

розміщення відходів - зберігання та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах;

спеціально відведені місця чи об'єкти - місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами.

Тобто трактування поняття «розміщення відходів» у Податковому кодексі України відрізняється від трактування у Законі України «Про відходи». Якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням Кодексу, то згідно до статті 5 Податкового кодексу України, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення вказаного Кодексу.
На цей час законодавством не передбачено отримання дозволу центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами на зберігання відходів на майданчиках для відходів, тому, що статтею 23 Закону України «Про відходи» до компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища не віднесено питання надання вказаних дозволів.

Згідно до Класифікатору відходів люмінесцентні лампи відносяться, до надзвичайно небезпечних відходів, за які повинен стягуватися екологічний податок по ставці, встановленій пп.246.1.2 п.246.1 ст.246 Податкового кодексу України в тому числі за тимчасове розміщення.

Тимчасове розміщення відходів не має конкретно встановленого законодавством часу, тому зберігання від часу утворення будь-яких відходів до їх видалення з території підприємства і буде тимчасовим розміщенням відходів, обсяги яких підлягають оподаткуванню екологічним податком.

Відповідно до пп.242.1.3 п.242.1 ст.242 Податкового кодексу України не є об’єктом та базою оподаткування обсяги та види окремих відходів як вторинної сировини, що розміщується на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання, які мають ліцензії на збирання та заготівлю вторинної сировини.

Враховуючи вищевикладене, якщо списані матеріальні цінності або відходи виробництва в обліку не відображаються як сировина, то вони вважаються як відходи, обсяги та види яких є об'єктом оподаткування екологічним податком згідно до пп.242.1.3 п.242.1 ст.242 Податкового кодексу України.

Суд зазначає, під податковою консультацією (пп.14.1.172 п.14.1 ст.14 ПК України) розуміється допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган.

Відповідно до ст.52 ПК України за зверненням платників податків контролюючі органи надають безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом. Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень.

Позивач просить визнати недійсною податкову консультацію, оскільки на його думку висновок консультації порушує принцип рівності усіх платників податків, визначені пп.4.1.2 п.4.1 ст.4 Податкового кодексу України, а також порушує норми п.240.1 ст.240 цього Кодексу.

Позивач у своєму зверненні ставить питання про те, чи є Приватне акціонерне товариство «Український Бекон» платником екологічного податку.

Відповідно до п.9.1 ст.9 Податкового кодексу України, до загальнодержавних належать податки та збори, зокрема, екологічний податок.

Згідно із п.п.14.1.57 п.14.1 ст.14 кодексу, екологічний податок - загальнодержавний обов'язковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об'єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 1 квітня 2009 року;

В пункті 240.1 статті 240 Податкового кодексу України передбачено, що платниками податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти;

розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини;

утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Відповідно до п.240.2 цієї ж статті, платниками податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферу пересувними джерелами забруднення у разі використання ними палива.

В п.242.1 ст.242 кодексу визначені об'єкти та база оподаткування, а саме:

обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;

обсяги та види забруднюючих речовин, які скидаються безпосередньо у водні об'єкти;

обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини і провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів;

обсяги та види палива, у тому числі виробленого з давальницької сировини, реалізованого або ввезеного на митну територію України податковими агентами, крім:

обсягів палива вивезених з митної території України в митних режимах експорту або реекспорту та/або переробки на митній території України засвідчених належно оформленою митною декларацією;

мазуту та пічного палива, що використовуються в процесі виробництва тепло- та електроенергії;

обсяги та категорія радіоактивних відходів, що утворюються внаслідок діяльності суб'єктів господарювання та/або тимчасово зберігаються їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк;

обсяги електричної енергії, виробленої експлуатуючими організаціями ядерних установок (атомних електростанцій).

Тобто, норма ст.240 ПК України є відправною нормою, яка вказує на те, хто саме є платниками екологічного податку.

Цей пункт як об'єкт оподаткування визначає діяльність щодо розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини.

Важливим для з'ясування об'єкта оподаткування екологічним податком у цьому пункті є з'ясування понять "розміщення відходів" та "окремі види відходів як вторинна сировина".

Визначення "розміщення відходів" міститься у п.п.14.1.223 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, згідно з яким розміщення відходів становить собою "зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами".

Термін відходи, наведений в ст.1 «Про відходи», а саме - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення.

Виробник відходів - фізична або юридична особа, діяльність якої призводить до утворення відходів.

Зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення).

Спеціально відведені місця чи об'єкти - місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами.

Законодавець в Податковому кодексі встановив наступний порядок, зокрема, об'єктом оподаткування за п.п.240.1.3 п.240.1 ст.240 Податкового кодексу України є діяльність щодо розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини. При чому визначення розміщення відходів, наведене у п.п.14.1.223 ст.14 ПКУ, об'єднує як розміщення, так і тимчасове зберігання. Буквальне тлумачення положень п.п.14.1.223 п.14.1 ст.14 та п.п.240.1.3 п.240.1 ст.240 Податкового кодексу України дозволяє стверджувати про те, що об'єктом оподаткування є як зберігання, так і розміщення.

Особа, яка утворила відходи, повинна сплатити екологічний податок.

Стаття 5 Податкового кодексу України визначає, що у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення вказаного Кодексу.

З матеріалів справи вбачається, що позивач (Замовник) для здійснення своєї діяльності уклав договір №Л-512 з ТОВ «Микитртуть» (Підрядник) про утилізацію люмінецетних ламп та ртутьмістимих відходів від 05 травня 2009 року. (а.с.9). Предметом договору є, Підрядник зобов’язується прийняти у Замовника відходи, які містять ртуть і здійснити їх утилізацію. Замовник зобов’язаний здійснити збір і поставку Підряднику відходів, які містять ртуть. Дійсний договір передбачає поставку на утилізацію відходів наступні номенклатури: відпрацьовані люміницентні лампи з ртутним наповнювачем – 400 шт. в рік. Приймання відходів Підрядником у Замовника здійснюється на об’єкті зберігання і утилізації відходів Підрядника за адресою: Донецька обл., м. Горлівка, вул. Вознесенського, буд.20. Термін дії договору з 05 травня 2009 року по 31 грудня 2010 року. Договір підписаний обома сторонами та скріплений печатками.

До матеріалів справи позивачем надана копія ліцензії серія АВ №361301, видана Міністерством охорони навколишнього природного середовища України Товариству з обмеженою відповідальністю «Микитртуть», вид господарської діяльності – операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, утилізація), від 14.08.2007 року та строком дії до 16.08.2012 року. (а.с.12).

Крім того, між позивачем (Замовник) та Міським комунальним підприємством «Комунтранс» (Виконавець) укладено договір №282 від 29.12.2010 року про надання послуг по вивозу і розміщенню твердих побутових відходів та рідких нечистот. (а.с.13)

Предмет договору: Замовник доручає, а Виконавець надає йому послуги, по вивозу і розміщенню твердих побутових відходів та рідких нечистот, накоплених у Споживача, на умовах цього договору. Договір діє з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2011 року. Договір підписаний обома сторонами та скріплений печатками.

Також, між позивачем (Продавець) та ТОВ «Ростек» (Покупець) укладено договір №Тр-00019-09 від 01.02.2009 року за яким Продавець зобов’язується поставити, а Покупець, як спеціалізоване підприємство по збору і заготівля окремих видів відходів як вторинної сировини, прийняти та оплатити макулатуру, відходи полімерні. Термін дії договору до 31.12.2009 року. Термін дії продовжений до 31.12.2011 року на підставі додаткової угоди №06/11 від 01.06.2011 року.

Матеріали справи містять копію ліцензії серія АВ №361475, видана Міністерством охорони навколишнього природного середовища України Товариству з обмеженою відповідальністю «Ростек», на вид господарської діяльності – збирання, заготівля окремих видів відходів як вторинної сировини (макулатури, склобою, відходів полімерних, відходів гумових, у тому числі зношених шин, матеріалів текстильних вторинних), від 16.11.2007 року та строком дії 16.11.2012 року (а.с.24).

Отже, як слідує із системного аналізу вищевикладених норм, суд зазначає, що об'єктом оподаткування буде вважатися діяльність щодо розміщення відходів, в тому числі і тимчасове розміщення відходів.

Таким чином, зважаючи на те, що позивач здійснює тимчасове розміщення відходів до вивозу для утилізації, він є платником екологічного податку.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що відповідачем вірно надано позивачу роз’яснення в частині практичного застосування п.п.14.1.223 п.14.1 ст.14 та п.п.240.1.3 п.240.1 ст.240 Податкового кодексу України.

З урахуванням наведених доводів та доказів суд дійшов висновку про обґрунтованість спірної податкової консультації.


В аспекте приведенного решения заинтересовал такой момент.
Нельзя ли считать подобные решения преюдициальными?
Ведь законодательство не менялось.
Стаття 72. Підстави для звільнення від доказування

1. Обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Суд по сути сказал: Вы - плательщик эконалога. То, что потом появилось обобщающее разъяснение ГНСУ, уже значения не имеет.
И если теперь налоговики обратятся в суд с требованием об уплате эконалога к этому конкретному плательщику, то они вполне могут ссылаться на уже вынесенное решение.


irina zhurova писал(а):Только расслабились. А что вы хотите от Донецкого суда? Плохо это все .


vins писал(а):
irina zhurova писал(а):Только расслабились. А что вы хотите от Донецкого суда? Плохо это все .


Да я меньше всего хотел, чтобы кто-то напрягался :)
Это же очень-очень узкого круга лиц может коснуться. Только тех, кто в этот период успел подать иск в суд и получить отрицательное для себя решение. думаю, что немного таких найдется.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Зоряна К. » 05 янв 2012, 18:07

А мене все цікавило, як прокоментує узагальнюючу консультацію ВОБУ ? ;)
(зважаючи на їхню позицію щодо екоподатку за побутові відходи: "платить - и никаких гвоздей" )
:ga-ze-ta;
Прокоментували :a_g_a:

Скрытый текст: показать
Изображение

За это сообщение автора Зоряна К. поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Зоряна К.
 
Сообщений: 163
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 21:00
Откуда: Львів
Благодарил (а): 130 раз.
Поблагодарили: 89 раз.

UNREAD_POST vins » 05 янв 2012, 18:48

Шановна Зоряна К., дуже дякую! Таож чекав на їх реакцію :)
Ну що сказати. Намагаються з гідністю вийти з ситуації, коли вже й суди сказали, і Міністерства написали, й податківці визнали, що платити не потрібно, і все рівно вказують на "двозначність" й попереджають про "спроби оштрафувати".

По суті не згодний з тезою: можна не платити з 16.12.2011!!! Хіба ж узагальнюючим роз'ясненням змінюються норми податкового законодавства?
Можна було не платити і до 16.12.2011.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Зоряна К.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 05 янв 2012, 21:52

Уважаемые коллеги, vins и Зоряна К. !
vins писал(а):Шановна Зоряна К., дуже дякую! Таож чекав на їх реакцію :)
Ну що сказати. Намагаються з гідністю вийти з ситуації, коли вже й суди сказали, і Міністерства написали, й податківці визнали, що платити не потрібно, і все рівно вказують на "двозначність" й попереджають про "спроби оштрафувати".
По суті не згодний з тезою: можна не платити з 16.12.2011!!! Хіба ж узагальнюючим роз'ясненням змінюються норми податкового законодавства?
Можна було не платити і до 16.12.2011.
Не могу разделить ваш оптимизм.
Судейские "стали в соответствующую позу" -
мы соглашались с вашей несуразной аргументацией, базисом которой были нормы статьи 5 НКУ. Вы теперь "развернулись", но мы то - не ручные белочки.

Таким образом, еще пара-тройка таких судебных решений и придут ребята из ГПУ и поинтересуются
А почему, собственно ?!
Вот с этого момента и начнется долгожданное всеми веселье
Кто это тут против роста поступлений в бюджет ?!
При этом, квалифицированное суждение ВОБУ об "умышленности неполучения спецразрешений, как механизм уклонения ..." будет не лучшим аргументом ...

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Vetal'
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 603 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST Елена благо » 19 янв 2012, 13:00

Здравствуйте. Меня недавно как током прошибло! В 4 кв. прошлого года нашей организации пришлось стать на учет в другом населенном пункте на учет в налоговую и подать декларацию по сбору за спец. водопользование ( у нас там есть на балансе квартира и мы плати по счетчику за воду).Они нас сами нашли по наводке водоканала. А как быть с эконалогом? Может еще не поздно написать в их налоговую письмо, что не планируем ничего и ничем загрязнять (даже нет газ. котла в квартире)? Не повлечет ли это штраф за неподачу пустышек за прошлый год? Подскажите, как лучше поступить!
Елена благо
 
Сообщений: 8
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 14:57
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Olesya-lisa » 20 янв 2012, 18:38

Ранее обращалась за помощью, сейчас выяснила, как рекомендуют заполнять у нас остальные плательщики, у кого нет расчета:

-плотность газа = 0,72 кг/куб.м.
-усредненный показатель эмиссии теплоты сгорания = 45,75 (сама не понимаю, что пишу :oops: ).
-остальные показатели (что такое, не знаю?):
- азота оксид =150
- оксид углерода=17
- оксид диазота= 0,1
- метан = 1 (как углеводородный)
- ртуть = 0,0001
Расчет:
объем потребленного газа за 4 квартал сост: 3249 куб.м.
1. 3249*0,72/1000 = 2,33928 тонн газа
2. Узнаем, сколько какого вещества выбросили:
2.1.азота оксид =150*45,75*2,33928*0,000001 = 0,016053309 т.
2.2.оксид углерода=17*45,75*2,33928*0,000001 = 0,001819375 т.
2,3.оксид диазота= 0,1*45,75*2,33928*0,000001= 1,07022.. т.
2.4.метан = 1*45,75*2,33928*0,000001 = 0,000107022 т.
2.5.ртуть = 0,0001*45,75*2,33928*0,000001= 1,07022.. т.
3. Теперь, учитывая ставки перемножаем все показатели:
получаем к оплате налог (50%): 9,85 грн.
Спасибо, как говорится, за внимание ;)
Но, я скорее всего, буду заполнять по расчету, предложенному Тим55Том.
Olesya-lisa
 
Сообщений: 86
Зарегистрирован: 26 май 2011, 16:50
Благодарил (а): 55 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Тим55Том » 23 янв 2012, 14:41

Olesya-lisa, рассчет предоставленный Вами тоже правомочен. Единственное я бы для оксида азота показатель эмиссии брала не 150, а 68,1. И Вы еще забыли взять СО2 - его показатель эмиссии равен: 58716 /дополнительно заплатите еще 0,63грн/. Эти рассчеты выполняются в соответствии с ГКД 34.02.305––2002 "ВЫБРОСЫ ЗАГРЯЗНЯЮЩИХ ВЕЩЕСТВ В АТМОСФЕРУ ОТ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ УСТАНОВОК. Методика определения" /скачать их вы можете по адресу: http://promeko.at.ua/index/biblioteka/0-6. Мне кажется, что этот рассчет Вам даже больше подходит, так как Вы можете сослаться на данный ГКД при проверке налоговой. Да, и посмотрите что Вы написали: диоксид азота и ртуть по тонне- это что-то !!!/при ваших расходах газа их вообще можно не учитывать/.
Тим55Том
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 24 окт 2011, 11:28
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Olesya-lisa » 23 янв 2012, 15:01

Тим55Том писал(а):Olesya-lisa, рассчет предоставленный Вами тоже правомочен. Единственное я бы для оксида азота показатель эмиссии брала не 150, а 68,1. И Вы еще забыли взять СО2 - его показатель эмиссии равен: 58716 /дополнительно заплатите еще 0,63грн/. Эти рассчеты выполняются в соответствии с ГКД 34.02.305––2002 "ВЫБРОСЫ ЗАГРЯЗНЯЮЩИХ ВЕЩЕСТВ В АТМОСФЕРУ ОТ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ УСТАНОВОК. Методика определения" /скачать их вы можете по адресу: http://promeko.at.ua/index/biblioteka/0-6. Мне кажется, что этот рассчет Вам даже больше подходит, так как Вы можете сослаться на данный ГКД при проверке налоговой. Да, и посмотрите что Вы написали: диоксид азота и ртуть по тонне- это что-то !!!/при ваших расходах газа их вообще можно не учитывать/.

Спасибо Вам за ссылку,зарегистрировалась на сайте, у нас газ.котел используется только для обогрева "богдан-42", мощность 42 кВт, поэтому буду использовать Ваш расчет, надеюсь, наконец-то закрою этот вопрос с котлами!
Спасибо за участие elka:
Olesya-lisa
 
Сообщений: 86
Зарегистрирован: 26 май 2011, 16:50
Благодарил (а): 55 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Valentine » 23 янв 2012, 16:24

Добрый день,уважаемые обитатели форума.
Нужен совет: пр-е в ближайшее время намерено ввести в состав ОС административное здание, которое отапливается посредством твердотопливного котла (топится чем ни попадя - дрова, бумага, уголь, пилеты и т.д.) Где найти методику расчета эконалога для такого типа котлов?
П.С. Если уже было, плиз - ткните носом...
Спасибо.
Valentine
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 23 янв 2012, 16:15
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 23 янв 2012, 16:33

По эконалогу и котлам.
Начните проработку темы примерно отсюда: УПЛАТА ЭКОЛОГИЧЕСКОГО НАЛОГА ЗА ИСПОЛЬЗОВАНИЕ АВТОНОМНЫХ СИСТЕМ ОТОПЛЕНИЯ.
И читайте следующие страницы.
Было достаточно подробно, но сложно для понимания :(
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Тим55Том » 23 янв 2012, 17:19

Для рассчета количества выброса загрязняющих веществ от котлов воспользуйтесь все тем же ГДК 34.02.305-2002. Викиди забруднювальних речовин у атмосферу від енергетичних установок. Методика визначення. – К., 2002. (Смотрите мой ответ Olesya-lisa). Можете еще посмотреть УДК 504.064.2:658.26
Сперанская Ю.Ю. Состояние экологической безопасности воздушной среды при децентрализованном теплоснабжении поселков Украины [Електронний ресурс] / [Сперанская Ю.Ю., Макаров В.В.] // Збірник наукових статей “ІІІ-го Всеукраїнського з’їзду екологів з міжнародною участю”. – Вінниця, 2011. – Том.1. – С.25–28.
Тим55Том
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 24 окт 2011, 11:28
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Kamillfo, lola, Ya