Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Транспортная рента

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Vetal' » 02 авг 2012, 12:45

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 серпня 2012 р. № 687
Київ
Про затвердження Порядку обчислення коригуючого коефіцієнта, що застосовується до ставок рентної плати
у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни
нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування однієї тонни аміаку
за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту

Відповідно до пункту 253.2 статті 253 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок обчислення коригуючого коефіцієнта, що застосовується до ставок рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту, що додається.

ПОРЯДОК
обчислення коригуючого коефіцієнта, що застосовується до ставок рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування
однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами, транзитне
транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту

1. Цей Порядок визначає механізм обчислення коригуючого коефіцієнта, що застосовується до ставок рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами та транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту (далі — коригуючий коефіцієнт).
2. До встановлених у підпунктах 253.1.2 — 253.1.4 пункту 253.1 статті 253 Податкового кодексу України ставок рентної плати у кожному податковому (звітному) періоді застосовується коригуючий коефіцієнт для визначення розміру податкових зобов’язань, який обчислюється Мінекономрозвитку для кожного звітного (податкового) періоду протягом трьох днів після надходження даних про зміну тарифу від:
НКРЕ — у частині тарифів за відповідним маршрутом на транспортування нафти магістральними нафтопроводами, транспортування нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами;
публічного акціонерного товариства “Укртранснафта” — у частині тарифів на транзитне транспортування нафти магістральними нафтопроводами;
дочірнього підприємства “Прикарпатзахідтранс” Південно-Західного відкритого акціонерного товариства трубопровідного транспорту нафтопродуктів — у частині тарифів на транзитне транспортування нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами;
українського державного підприємства “Укрхімтрансаміак” — у частині тарифів на транзитне транспортування аміаку трубопроводами.
Зазначені дані подаються Мінекономрозвитку не пізніше трьох днів з моменту зміни відповідного тарифу.
3. Коригуючий коефіцієнт обчислюється для кожного виду вантажу за такою формулою:

К кор. = Т діюч./Т баз.

де К кор. — коригуючий коефіцієнт;
Т діюч. — діючий тариф на транспортування (зокрема, транзитне) однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту;
Т баз. — базовий тариф на транспортування (зокрема, транзитне) однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами, однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідного маршруту. За базові приймаються зазначені тарифи, що діяли на момент установлення Податковим кодексом України відповідних ставок оподаткування.
4. Величина коригуючого коефіцієнта обчислюється у вигляді десяткового дробу з точністю до чотирьох знаків. Якщо величина коригуючого коефіцієнта становить менше одиниці, його значення для обчислення приймається за одиницю.
5. Мінекономрозвитку розміщує щомісяця до 10 числа наступного звітного (податкового) періоду визначену величину коригуючого коефіцієнта на власному офіційному веб-сайті у спеціальному розділі та подає відповідну інформацію Мінфіну і ДПС.

За это сообщение автора Vetal' поблагодарил:
Galla
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1152 раз.

UNREAD_POST Galla » 02 авг 2012, 13:09

а можна джерело? Дякую.
Galla
 
Сообщений: 761
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 600 раз.
Поблагодарили: 266 раз.

UNREAD_POST Печкин » 02 авг 2012, 13:46

Galla писал(а):а можна джерело? Дякую.

Добрый день!
Он не секретный :) На сайте КМУ есть. Порядок: http://www.kmu.gov.ua/document/245445132/P0687-00.doc
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 02 авг 2012, 21:42

Уважаемый коллега, Vetal' !

Спешу заметить, что в чем я точно уверен, так это в том, что постановление КМУ, которые Вы привели :o , не имеет абсолютно никакого отношения не только к :cry: плате за пользование недрами, но и вообще к :oops: ресурсным платежам.

Речь идет о корректировке ставок по плате за использование объектов трубопроводного транспорта.

При этом, на всю Украину аж 3 (три) :lol: плательщика.

Нам смертным до этого опуса дела нет

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST vins » 02 авг 2012, 21:53

Добрый вечер, уважаемые коллеги!

Al Shurshun писал(а):При этом, на всю Украину аж 3 (три) плательщика.


Миллиардеров на страну тоже немного. Но ими многие интересуются. Так и тут. Для общего развития, как минимум :)
Во всяком случае, интересен сам феномен: такой институт частно-правовых отношений как цена на оказываемую услугу влияет на такой исключительно публичный институт как налоговый платеж.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2907 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 02 авг 2012, 22:00

Al Shurshun писал(а):Уважаемый коллега, Vetal' !

Спешу заметить, что в чем я точно уверен, так это в том, что постановление КМУ, которые Вы привели :o , не имеет абсолютно никакого отношения не только к :cry: плате за пользование недрами, но и вообще к :oops: ресурсным платежам.

Речь идет о корректировке ставок по плате за использование объектов трубопроводного транспорта.

При этом, на всю Украину аж 3 (три) :lol: плательщика.

Нам смертным до этого опуса дела нет

С уважением


Речь, действительно, идет о рентной плате.
п. 253.2 НКУ: У разі зміни тарифів до ставок рентної плати застосовується коригуючий коефіцієнт, який обчислюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, крім ставки рентної плати за транзитне транспортування природного газу.
Пусть модераторы перенесут куда-нибудь, если посчитают нужным. Но ничего похожего, вроде, нет.
С уважением.
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1152 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 02 авг 2012, 22:03

Уважаемые коллеги !
vins писал(а):Добрый вечер, уважаемые коллеги!

Al Shurshun писал(а):При этом, на всю Украину аж 3 (три) плательщика.


Миллиардеров на страну тоже немного. Но ими многие интересуются. Так и тут. Для общего развития, как минимум :)
Во всяком случае, интересен сам феномен: такой институт частно-правовых отношений как цена на оказываемую услугу влияет на такой исключительно публичный институт как налоговый платеж.
Так ведь, никто и не против. Но чистоты классификации для - пожалуйста выделите транспортную ренту из ветви "плата за пользование недрами" в отдельную ветвь ... :cry:

Об остальном (такой институт частно-правовых отношений как цена на оказываемую услугу) - так ведь авдвалорный механизм весь таков ...

В НКУ - ну не хватило силы воли записать ставку от стоимости услуги - выдумали приведенный выше суррогат.

Давайте выделим в отдельную ветвь и обсудим особенности порядка и его недочеты, чтобы не сказать по другому

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya

cron