Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Отчет по налоговым льготам (новый, бывший 1-ПП)

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST налоговик » 09 июл 2012, 16:35

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДПС України
від 05.07.2012 №584

Узагальнююча податкова консультація щодо визначення суми пільги у зв’язку із звільненням прибутку від оподаткування

Відповідно до пункту 30.1 статті 30 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податкова пільга – передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов'язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених пунктом 30.2 цієї статті.
Згідно з пунктом 30.5 статті 30 Кодексу податкові пільги, порядок та підстави їх надання встановлюються з урахуванням вимог законодавства України про захист економічної конкуренції виключно цим Кодексом, рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, прийнятими відповідно до цього Кодексу.
Суми податку та збору, не сплачені суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб'єктом - платником податків. Облік зазначених коштів ведеться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (пункт 30.6 статті 30 Кодексу).
Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233 (далі – Постанова КМУ № 1233), який є обов'язковим для виконання суб'єктами господарювання, які відповідно до Кодексу не сплачують податки та збори до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг.
Відповідно до Постанови КМУ № 1233 суб'єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв'язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає звіт про суми податкових пільг, який подається суб'єктом господарювання за місцем його реєстрації. У графах звіту зазначаються, зокрема, код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджуються Державною податковою службою, а також сума податкових пільг усього та до державного бюджету.
Звільнення від оподаткування прибутку визначено статтями 154, 158 розділу ІІІ „Податок на прибуток підприємств” Кодексу, а також підрозділом 4 розділу ХХ „Перехідні положенні” Кодексу.
Відповідно до пункту 152.11 статті 152 Кодексу платники податку, дохід (прибуток) яких повністю та/або частково звільнено від оподаткування податком на прибуток, ведуть окремий облік доходу (прибутку), який звільняється від оподаткування згідно з нормами Кодексу, з урахуванням особливостей визнання витрат, визначених пунктом 152.11 цієї статті.
Розрахунок прибутку, що звільняється від оподаткування, здійснюється у додатку ПЗ до рядка 09 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011 № 1213, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 20.10.2011 № 1215/19953 із змінами і доповненнями.

Запитання: Яким чином здійснюється обчислення суми пільги у зв’язку зі звільненням прибутку від оподаткування?
Відповідь: Сума пільги у зв’язку із звільненням прибутку від оподаткування розраховується за таким алгоритмом:
Сума пільги = (Доходи від діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування – Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг), яка відноситься до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування – Інші витрати, які відносяться до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування) х розмір ставки податку.


Заступник директора Департаменту
оподаткування юридичних осіб - начальник
Управління адміністрування податку
на прибуток та податкових платежів Н.В.Хоцянівська
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2589 раз.

UNREAD_POST Печкин » 18 июл 2012, 23:14

Скопирую и сюда из темы по нулевикам полезное сообщение.

Vetal' писал(а):ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ

від 06.06.2012 р. N 15709/7/15-1217
Про пільги з податку на прибуток

Державна податкова служба України з метою належної організації справляння податку на прибуток, забезпечення однакового підходу у порядку визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток та на виконання пункту 4 Протокольного засідання Колегії ДПС України від 23.04.2012 р. N 2 направляє для використання Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток і зобов'язує довести зазначені методичні рекомендації до відома платників податків та підпорядкованих органів державної податкової служби.


Заступник Голови
А. Ігнатов

Скрытый текст: показать
Додаток
до листа

Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток
I. Загальні положення

1. Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток ґрунтуються на положеннях Податкового кодексу України (далі - Кодекс), Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року N 1233, та інших нормативно-правових актів податкового законодавства.

2. Ці Методичні рекомендації застосовуються суб'єктами господарювання, які відповідно до положень податкового законодавства використовують пільги з податку на прибуток.

3. Суми податку на прибуток, які не сплачено до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, розраховуються залежно від особливостей їх використання, з урахуванням інформації Довідника податкових пільг, який затверджується ДПС України.
II. Механізм визначення пільг з податку на прибуток та втрат бюджету
1. Звільнення від оподаткування прибутку

Перелік видів економічної діяльності, прибуток яких звільняється від оподаткування, передбачено статтею 154 "Звільнення від оподаткування", статтею 158 "Особливості оподаткування прибутку підприємств, отриманого у зв'язку із впровадженням енергоефективних технологій", а також підрозділом 4 "Особливості справляння податку на прибуток підприємств" розділу XX "Перехідні положення" Кодексу.

Сума податку, не внесеного до державного бюджету у зв'язку із звільненням прибутку від оподаткування, розраховується шляхом визначення суми податку за встановленою основною ставкою податку від доходу, зменшеного на суму витрат.

При цьому платники податку, дохід (прибуток) яких повністю та/або частково звільнено від оподаткування податком, ведуть окремий облік доходу (прибутку), який звільняється від оподаткування згідно з нормами Кодексу, з урахуванням особливостей визнання витрат, визначених пунктом 152.11 статті 152 Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума пільги = (Доходи від діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування - Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг), яка відноситься до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування - Інші витрати, які відносяться до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування) х Розмір ставки податку.

Сума пільги для платників, прибуток яких звільняється відповідно до пункту 154.8 - 154.9 статті 154 Кодексу = Сума прибутку, звільненого від оподаткування х Ставка податку.

Розрахунок здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ПЗ до податкової декларації.

Сума пільги для платників, які застосовують ставку 0 відсотків з податку на прибуток - Об'єкт оподаткування за всіма видами діяльності (рядок 07 Спрощеної декларації) х Ставка податку.

Розрахунок здійснюється на підставі показників спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за нульовою ставкою відповідно до пункту 154.6 статті 154 Кодексу.
2. Звільнення від оподаткування доходу неприбуткових установ та організацій

Від оподаткування звільняються доходи неприбуткових установ та організацій, які зареєстровані згідно з вимогами законодавства та внесені органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій.

Перелік доходів неприбуткових установ та організацій, які звільняються від оподаткування, визначено пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу.

Форма та Порядок складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій затверджено наказом ДПА України від 31.01.2011 р. N 56, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2011 року за N 192/18930.

У I частині Податкового звіту у рядках 1 - 7 відображаються доходи неприбуткової організації, що звільняються від оподаткування податком на прибуток. У II частині Податкового звіту наводиться розрахунок податку на прибуток від доходу, отриманого неприбутковою організацією з інших джерел, ніж визначені пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума пільги = Сума доходу неприбуткової організації згідно з пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу х Розмір ставки податку.
3. Втрати бюджету від несплати податку на прибуток, що пов'язано із особливостями формування доходів та витрат платника

Склад доходів та порядок їх визнання визначено статтями 135, 137 Кодексу, а склад витрат та порядок їх визнання - статтею 138 розділу III Кодексу.

Формування собівартості продукції (робіт, послуг) здійснюється за рахунок витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

Витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Доходи, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 статті 135, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 статті 135, та інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 статті 135, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 статті 135 та у статті 136 цього Кодексу.

При цьому згідно з положеннями розділу III Кодексу при обчисленні об'єкта оподаткування з податку на прибуток також враховуються витрати, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, та визнаються згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку, зокрема:

• суми коштів або вартість товарів, виконаних робіт, наданих послуг, добровільно перераховані (передані) протягом звітного року до Державного бюджету України або бюджетів місцевого самоврядування, до неприбуткових організацій;

• суми коштів або вартість майна, добровільно перераховані/передані для цільового використання з метою охорони культурної спадщини установам науки, освіти, культури, заповідникам, музеям, музеям-заповідникам;

• суми від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток;

• інші витрати, визначені положеннями розділу III Кодексу.

Водночас розділом III Кодексу визначено перелік доходів, що не враховуються для визначення об'єкта оподаткування, зокрема:

• суми коштів спільного інвестування, а саме коштів, залучених від інвесторів інститутів спільного інвестування, доходи від проведення операцій з активами таких інститутів та доходи, нараховані за активами зазначених інститутів, а також кошти, залучені від власників сертифікатів фондів операцій з нерухомістю, доходи від проведення операцій з активами фондів операцій з нерухомістю та доходи, нараховані за активами фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону;

• кошти або майно, які повертаються учаснику договору про спільну діяльність без створення юридичної особи, в разі припинення, розірвання або внесення відповідних змін до договору про спільну діяльність, але не вище вартості вкладу;

• інші доходи, визначені нормами розділу III Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток у зв'язку із врахуванням витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, здійснюється за алгоритмом:

1. У випадку якщо об'єкт оподаткування з податку на прибуток має від'ємне значення: Сума втрат бюджету з податку на прибуток = (Сума доходу, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування - Сума витрат, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування - Сума витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг) х Розмір ставки податку. У разі якщо за наслідками такого обрахунку результат залишається зі знаком мінус, втрати до бюджету відсутні.

2. У випадку якщо об'єкт оподаткування з податку на прибуток має позитивне значення або дорівнює нулю: Сума втрат бюджету з податку на прибуток = Сума витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг х Розмір ставки податку. Для уникнення подвійного врахування витрат у формулі обчислення втрат бюджету сума від'ємного значення об'єкта оподаткування попереднього періоду враховується із позитивним значенням.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток у зв'язку із не включенням окремих сум до складу доходу здійснюється за алгоритмом:

Сума втрат бюджету з податку на прибуток = Сума доходу, що не враховується при визначенні об'єкта оподаткування х Розмір ставки податку.

Розрахунок втрат бюджету з податку на прибуток здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ІВ, ІД до податкової декларації.
4. Втрати бюджету з податку на прибуток при оподаткуванні нерезидентів з урахуванням положень міжнародних договорів України

Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки тощо.

Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.

Застосування правил міжнародного договору України здійснюється шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.

Підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 статті 103 Кодексу, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.

Ставки податку на прибуток визначено статтею 151 Кодексу. Водночас положення пункту 151.1 цієї статті застосовуються з урахуванням пункту 10 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу.

За ставками 0, 4, 6, 12, 15 і 20 відсотків обчислюється податок до доходів нерезидентів та прирівняних до них осіб із джерелом їх походження з України у випадках, встановлених статтею 160 Кодексу.

Будь-які доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними статтею 160 Кодексу. Резидент, що здійснює на користь нерезидента або уповноваженої ним особи будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності, зобов'язаний утримувати податок з таких доходів за ставкою в розмірі 15 відсотків їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Згідно із пунктом 103.1 статті 103 Кодексу правила міжнародного договору України застосовуються шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума втрат бюджету = Сума доходу із джерелом його походження з України х (Ставка податку (%) згідно зі статтею 160 Кодексу - Ставка податку (%) згідно із міжнародним договором) : 100 відсотків.

Розрахунок здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ПН до податкової декларації.
III. Порядок відображення у звітності сум податку на прибуток, не сплаченого до бюджету

Відповідно до пункту 30.6 статті 30 Кодексу суми податку та збору, не сплачені суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб'єктом - платником податків.

Суб'єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв'язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає звіт про суми податкових пільг за формою згідно з додатком до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року N 1233.

Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

Обов'язково у Звіті відображаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджується ДПС України.

Контролюючі органи здійснюють контроль за правильністю надання та обліку податкових пільг, а також їх цільовим використанням, за наявності законодавчого визначення напрямів використання.

Водночас відповідно до пункту 21 підрозділу 4 розділу XX Кодексу порядок цільового використання сум вивільнених коштів (суми податку, які внаслідок застосування пунктів 15 - 19 цього підрозділу не сплачуються до бюджету та залишаються в розпорядженні платника податку) встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку використання коштів, вивільнених від оподаткування у зв'язку з наданням відповідно до пунктів 15, 17 - 19 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пільг з податку на прибуток підприємств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 року N 299, визначено, що вивільнені кошти спрямовуються платниками податку виключно на збільшення обсягів виробництва (надання послуг), переоснащення матеріально-технічної бази, запровадження новітніх технологій, пов'язаних з основною діяльністю таких платників податку, та/або на повернення кредитів, використаних на зазначені цілі, і сплату процентів за ними.

Платники, прибуток яких звільнено від оподаткування відповідно до пунктів 15, 17 - 19 підрозділу 4 розділу XX Кодексу, складають та подають Звіт про використання вивільнених коштів. Форму Звіту затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2011 р. N 1685, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 р. за N 1529/20267.

При цьому пунктом 21 підрозділу 4 розділу XX Кодексу визначено, що у разі невикористання на зазначені в цьому пункті цілі сум вивільнених коштів протягом 1095 днів з дати закінчення періоду, за результатами якого платник податку залишив такі кошти у своєму розпорядженні, платник податку зобов'язаний збільшити податкові зобов'язання з цього податку за результатами податкового періоду, в якому спливає граничний термін використання сум вивільнених коштів, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до Кодексу.


Заступник директора Департаменту -
начальник управління
адміністрування податку на прибуток
та податкових платежів
Н. Хоцянівська
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST Танюшик » 20 июл 2012, 13:32

Печкин писал(а):Скопирую и сюда из темы по нулевикам полезное сообщение.

Vetal' писал(а):ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ

від 06.06.2012 р. N 15709/7/15-1217
Про пільги з податку на прибуток

Державна податкова служба України з метою належної організації справляння податку на прибуток, забезпечення однакового підходу у порядку визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток та на виконання пункту 4 Протокольного засідання Колегії ДПС України від 23.04.2012 р. N 2 направляє для використання Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток і зобов'язує довести зазначені методичні рекомендації до відома платників податків та підпорядкованих органів державної податкової служби.


Заступник Голови
А. Ігнатов

Скрытый текст: показать
Додаток
до листа

Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток
I. Загальні положення

1. Методичні рекомендації щодо визначення втрат бюджету від застосування пільг з податку на прибуток ґрунтуються на положеннях Податкового кодексу України (далі - Кодекс), Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року N 1233, та інших нормативно-правових актів податкового законодавства.

2. Ці Методичні рекомендації застосовуються суб'єктами господарювання, які відповідно до положень податкового законодавства використовують пільги з податку на прибуток.

3. Суми податку на прибуток, які не сплачено до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, розраховуються залежно від особливостей їх використання, з урахуванням інформації Довідника податкових пільг, який затверджується ДПС України.
II. Механізм визначення пільг з податку на прибуток та втрат бюджету
1. Звільнення від оподаткування прибутку

Перелік видів економічної діяльності, прибуток яких звільняється від оподаткування, передбачено статтею 154 "Звільнення від оподаткування", статтею 158 "Особливості оподаткування прибутку підприємств, отриманого у зв'язку із впровадженням енергоефективних технологій", а також підрозділом 4 "Особливості справляння податку на прибуток підприємств" розділу XX "Перехідні положення" Кодексу.

Сума податку, не внесеного до державного бюджету у зв'язку із звільненням прибутку від оподаткування, розраховується шляхом визначення суми податку за встановленою основною ставкою податку від доходу, зменшеного на суму витрат.

При цьому платники податку, дохід (прибуток) яких повністю та/або частково звільнено від оподаткування податком, ведуть окремий облік доходу (прибутку), який звільняється від оподаткування згідно з нормами Кодексу, з урахуванням особливостей визнання витрат, визначених пунктом 152.11 статті 152 Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума пільги = (Доходи від діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування - Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг), яка відноситься до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування - Інші витрати, які відносяться до діяльності, прибуток якої звільняється від оподаткування) х Розмір ставки податку.

Сума пільги для платників, прибуток яких звільняється відповідно до пункту 154.8 - 154.9 статті 154 Кодексу = Сума прибутку, звільненого від оподаткування х Ставка податку.

Розрахунок здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ПЗ до податкової декларації.

Сума пільги для платників, які застосовують ставку 0 відсотків з податку на прибуток - Об'єкт оподаткування за всіма видами діяльності (рядок 07 Спрощеної декларації) х Ставка податку.

Розрахунок здійснюється на підставі показників спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за нульовою ставкою відповідно до пункту 154.6 статті 154 Кодексу.
2. Звільнення від оподаткування доходу неприбуткових установ та організацій

Від оподаткування звільняються доходи неприбуткових установ та організацій, які зареєстровані згідно з вимогами законодавства та внесені органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій.

Перелік доходів неприбуткових установ та організацій, які звільняються від оподаткування, визначено пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу.

Форма та Порядок складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій затверджено наказом ДПА України від 31.01.2011 р. N 56, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2011 року за N 192/18930.

У I частині Податкового звіту у рядках 1 - 7 відображаються доходи неприбуткової організації, що звільняються від оподаткування податком на прибуток. У II частині Податкового звіту наводиться розрахунок податку на прибуток від доходу, отриманого неприбутковою організацією з інших джерел, ніж визначені пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума пільги = Сума доходу неприбуткової організації згідно з пунктами 157.2 - 157.9 статті 157 розділу III Кодексу х Розмір ставки податку.
3. Втрати бюджету від несплати податку на прибуток, що пов'язано із особливостями формування доходів та витрат платника

Склад доходів та порядок їх визнання визначено статтями 135, 137 Кодексу, а склад витрат та порядок їх визнання - статтею 138 розділу III Кодексу.

Формування собівартості продукції (робіт, послуг) здійснюється за рахунок витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

Витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Доходи, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 статті 135, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 статті 135, та інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 статті 135, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 статті 135 та у статті 136 цього Кодексу.

При цьому згідно з положеннями розділу III Кодексу при обчисленні об'єкта оподаткування з податку на прибуток також враховуються витрати, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, та визнаються згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку, зокрема:

• суми коштів або вартість товарів, виконаних робіт, наданих послуг, добровільно перераховані (передані) протягом звітного року до Державного бюджету України або бюджетів місцевого самоврядування, до неприбуткових організацій;

• суми коштів або вартість майна, добровільно перераховані/передані для цільового використання з метою охорони культурної спадщини установам науки, освіти, культури, заповідникам, музеям, музеям-заповідникам;

• суми від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток;

• інші витрати, визначені положеннями розділу III Кодексу.

Водночас розділом III Кодексу визначено перелік доходів, що не враховуються для визначення об'єкта оподаткування, зокрема:

• суми коштів спільного інвестування, а саме коштів, залучених від інвесторів інститутів спільного інвестування, доходи від проведення операцій з активами таких інститутів та доходи, нараховані за активами зазначених інститутів, а також кошти, залучені від власників сертифікатів фондів операцій з нерухомістю, доходи від проведення операцій з активами фондів операцій з нерухомістю та доходи, нараховані за активами фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону;

• кошти або майно, які повертаються учаснику договору про спільну діяльність без створення юридичної особи, в разі припинення, розірвання або внесення відповідних змін до договору про спільну діяльність, але не вище вартості вкладу;

• інші доходи, визначені нормами розділу III Кодексу.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток у зв'язку із врахуванням витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, здійснюється за алгоритмом:

1. У випадку якщо об'єкт оподаткування з податку на прибуток має від'ємне значення: Сума втрат бюджету з податку на прибуток = (Сума доходу, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування - Сума витрат, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування - Сума витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг) х Розмір ставки податку. У разі якщо за наслідками такого обрахунку результат залишається зі знаком мінус, втрати до бюджету відсутні.

2. У випадку якщо об'єкт оподаткування з податку на прибуток має позитивне значення або дорівнює нулю: Сума втрат бюджету з податку на прибуток = Сума витрат, які не пов'язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг х Розмір ставки податку. Для уникнення подвійного врахування витрат у формулі обчислення втрат бюджету сума від'ємного значення об'єкта оподаткування попереднього періоду враховується із позитивним значенням.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток у зв'язку із не включенням окремих сум до складу доходу здійснюється за алгоритмом:

Сума втрат бюджету з податку на прибуток = Сума доходу, що не враховується при визначенні об'єкта оподаткування х Розмір ставки податку.

Розрахунок втрат бюджету з податку на прибуток здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ІВ, ІД до податкової декларації.
4. Втрати бюджету з податку на прибуток при оподаткуванні нерезидентів з урахуванням положень міжнародних договорів України

Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки тощо.

Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.

Застосування правил міжнародного договору України здійснюється шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.

Підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 статті 103 Кодексу, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.

Ставки податку на прибуток визначено статтею 151 Кодексу. Водночас положення пункту 151.1 цієї статті застосовуються з урахуванням пункту 10 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу.

За ставками 0, 4, 6, 12, 15 і 20 відсотків обчислюється податок до доходів нерезидентів та прирівняних до них осіб із джерелом їх походження з України у випадках, встановлених статтею 160 Кодексу.

Будь-які доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними статтею 160 Кодексу. Резидент, що здійснює на користь нерезидента або уповноваженої ним особи будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності, зобов'язаний утримувати податок з таких доходів за ставкою в розмірі 15 відсотків їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Згідно із пунктом 103.1 статті 103 Кодексу правила міжнародного договору України застосовуються шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.

Розрахунок не внесених до державного бюджету сум податку на прибуток здійснюється за алгоритмом:

Сума втрат бюджету = Сума доходу із джерелом його походження з України х (Ставка податку (%) згідно зі статтею 160 Кодексу - Ставка податку (%) згідно із міжнародним договором) : 100 відсотків.

Розрахунок здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток та додатка ПН до податкової декларації.
III. Порядок відображення у звітності сум податку на прибуток, не сплаченого до бюджету

Відповідно до пункту 30.6 статті 30 Кодексу суми податку та збору, не сплачені суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб'єктом - платником податків.

Суб'єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв'язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає звіт про суми податкових пільг за формою згідно з додатком до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року N 1233.

Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

Обов'язково у Звіті відображаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджується ДПС України.

Контролюючі органи здійснюють контроль за правильністю надання та обліку податкових пільг, а також їх цільовим використанням, за наявності законодавчого визначення напрямів використання.

Водночас відповідно до пункту 21 підрозділу 4 розділу XX Кодексу порядок цільового використання сум вивільнених коштів (суми податку, які внаслідок застосування пунктів 15 - 19 цього підрозділу не сплачуються до бюджету та залишаються в розпорядженні платника податку) встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку використання коштів, вивільнених від оподаткування у зв'язку з наданням відповідно до пунктів 15, 17 - 19 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пільг з податку на прибуток підприємств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 року N 299, визначено, що вивільнені кошти спрямовуються платниками податку виключно на збільшення обсягів виробництва (надання послуг), переоснащення матеріально-технічної бази, запровадження новітніх технологій, пов'язаних з основною діяльністю таких платників податку, та/або на повернення кредитів, використаних на зазначені цілі, і сплату процентів за ними.

Платники, прибуток яких звільнено від оподаткування відповідно до пунктів 15, 17 - 19 підрозділу 4 розділу XX Кодексу, складають та подають Звіт про використання вивільнених коштів. Форму Звіту затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2011 р. N 1685, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 р. за N 1529/20267.

При цьому пунктом 21 підрозділу 4 розділу XX Кодексу визначено, що у разі невикористання на зазначені в цьому пункті цілі сум вивільнених коштів протягом 1095 днів з дати закінчення періоду, за результатами якого платник податку залишив такі кошти у своєму розпорядженні, платник податку зобов'язаний збільшити податкові зобов'язання з цього податку за результатами податкового періоду, в якому спливає граничний термін використання сум вивільнених коштів, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до Кодексу.


Заступник директора Департаменту -
начальник управління
адміністрування податку на прибуток
та податкових платежів
Н. Хоцянівська


Как правильно расчитать льготу по земле, если неприбыльная организация стала самостоятельным юр.лицом с 01.05.2012 года
Танюшик
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 20 июл 2012, 13:10
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 21 июл 2012, 06:42

Консультация с комментарием

Обобщающая налоговая консультация, утвержденная приказом ГНСУ от 05.07.2012 г. № 584 [налог на прибыль: льготы]

Обобщающая налоговая консультация
по определению суммы льготы
в связи с освобождением прибыли
от налогообложения

Утверждено
приказом ГНСУ
от 5 июля 2012 года № 584

В соответствии с пунктом 30.1 статьи 30 Налогового кодекса Украины (далее — Кодекс) налоговая льгота — предусмотренное налоговым и таможенным законодательством освобождение налогоплательщика от обязанности по начислению и уплате налога и сбора, уплате им налога и сбора в меньшем размере при наличии оснований, определенных пунктом 30.2 этой статьи.
Согласно пункту 30.5 статьи 30 Кодекса налоговые льготы, порядок и основания их предоставления устанавливаются с учетом требований законодательства Украины о защите экономической конкуренции исключительно этим Кодексом, решения¬ми Верховной Рады Автономной Республики Крым и органов местного самоуправления, принятыми в соответствии с этим Кодексом.
Сумы налога и сбора, не уплаченные субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот, учитываются таким субъектом-налогоплательщиком. Учет указанных денежных средств ведется в порядке, определенном Кабинетом Министров Украины (пункт 30.6 статьи 30 Кодекса).
Порядок учета сумм налогов и сборов, не уплаченных субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот, утвержден постановлением Кабинета Министров Украины от
27 декабря 2010 года № 1233 (далее — Постановление КМУ № 1233), который является обязательным для исполнения субъектами хозяйствования, которые в соответствии с Кодексом не уплачивают налоги и сборы в бюджет в связи с получением налоговых льгот.
В соответствии с Постановлением КМУ № 1233 субъект хозяйствования, не уплачивающий налоги и сборы в связи с получением налоговых льгот, ведет учет сумм таких льгот и составляет отчет о суммах налоговых льгот, представляемый субъектом хозяйствования по месту его регистрации.
В графах отчета указываются, в частности, код и наименование налоговой льготы по каждому виду налоговых льгот в соответствии со справочником льгот, форма и порядок ведения которого утверждаются Государственной налоговой службой, а также сумма налоговых льгот всего и в государственный бюджет.
Освобождение от налогообложения прибыли определено статьями 154, 158 раздела ІІІ «Налог на прибыль предприятий» Кодекса, а также подразделом 4 раздела ХХ «Переходные положения» Кодекса.
В соответствии с пунктом 152.11 статьи 152 Кодекса плательщики налога, доход (прибыль) которых полностью и/или частично освобожден от обложения налогом на прибыль, ведут отдельный учет дохода (прибыли), освобождаемого от налогообложения согласно нормам Кодекса, с учетом особенностей признания расходов, определенных пунктом 152.11 этой статьи.
Расчет прибыли, освобождаемой от налогообложения, осуществляется в приложении ПЗ к строке 09 Налоговой декларации по налогу на прибыль предприятия, утвержденной приказом Министерства финансов Украины от 28.09.2011 г. № 1213, зарегистрированной в Министерстве юстиции Украины 20.10.2011 г. № 1215/19953, с изменениями и дополнениями.

Вопрос: каким образом осуществляется исчисление суммы льготы в связи с освобождением прибыли от налогообложения?

Ответ: сумма льготы в связи с освобождением прибыли от налогообложения рассчитывается по такому алгоритму:
Сумма льготы = (Доходы от деятельности, прибыль которой освобождается от налогообложения – Себестоимость приобретенных (изготовленных) и реализованных товаров (работ, услуг), относящаяся к деятельности, прибыль которой освобождается от налогообложения – Другие расходы, относящиеся к деятельности, прибыль которой освобождается от налогообложения) х размер ставки налога.

Заместитель директора Департамента налогообложения юридических лиц — начальник Управления администрирования налога на прибыль
и налоговых платежей
Н.ХОЦЯНОВСКАЯ

Комментарий
Эта Обобщающая налоговая консультация – нужная, краткая и конкретная. А посвящена она проблеме определения суммы льготы, которую налогоплательщики получают в связи с освобождением прибыли от налогообложения, установленным в разделе III НКУ. По мнению авторов консультации, сумма льготы равна той сумме налога на прибыль, которая не поступила в бюджет в связи с использованием льготы.
Правда, вывод, сделанный в консультации, можно расширить. Скажем, утверждать, что сумме налога на прибыль, которая не поступила в бюджет в связи с использованием льготы, равна не только сама сумма льготы (что, в сущности, ясно и на интуитивном уровне), но и сумма высвобожденных от налогообложения денежных средств, которую тот или иной льготник должен использовать целевым образом.
Напомним, что сам Кодекс не устанавливает, чему равна сумма льготы для льготников. Не так давно в Кодексе ничего не было сказано и о том, чему равна сумма высвобожденных от налогообложения денежных средств. Лишь после вступления в силу Закона № 44531, изложившего в новой редакции п.21 подраздела 4 раздела XX «Переходные положения» НКУ, в указанном пункте определено, что сумма высвобожденных от налогообложения денежных средств, остающихся в распоряжении налогоплательщика, равна сумме налога на прибыль, не уплаченного в бюджет вследствие применения льготы. Но только для налогоплательщиков, руководствующихся п.15—19 подраздела 4 раздела XX НКУ!
Однако к льготникам относятся также другие субъекты хозяйствования, занимающиеся самыми разными видами деятельности2. И нормы, которые регулируют такое освобождение от налога на прибыль, сформулированы в разных пунктах (подпунктах) указанного раздела НКУ. Что делать им? В подавляющем большинстве льготирующих норм названного законодательного акта говорится о «прибыли, которая освобождается от налогообложения», а затем – о «целевом использовании высвобожденных от налогообложения денежных средств». Если первую из закавыченных фраз совместить со второй, можно подумать о том, что целевым образом нужно использовать всю сумму прибыли, которая освобождена от налогообложения, а не сумму налога на такую прибыль.
Однако это, по мнению автора, не так. Из вывода, сделанного в Обобщающей налоговой консультации, а также из данного комментария к этой консультации, между такими категориями, как «сумма налога на прибыль, которая не поступила в бюджет в связи с использованием льготы», «сумма льготы» и «сумма высвобожденных от налогообложения денежных средств», можно поставить знак равенства.
И еще. К сожалению, в Обобщающей налоговой консультации ничего не сказано о том, как рассчитывать сумму льготы предприятиям топливно-энергетического комплекса. В соответствии с п.154.8 ст.154 НКУ их прибыль освобождается от налогообложения в пределах фактических расходов, не превышающих общую годовую сумму расходов, перечень которых определен в указанной норме НКУ. Однако в приложении ПЗ к декларации по налогу на прибыль не предусмотрено отражение соответствующих расходов, в пределах которых прибыль таких предприятий освобождается от налогообложения. По рекомендациям ГНСУ, данным в ЕБНЗ, эти предприятия в строках А1, А2, А3 проставляют прочерки, но вместе с декларацией представляют расшифровку сумм фактических расходов, в пределах которых освобождается прибыль. И хотя эти рекомендации были даны в отношении заполнения «старой» декларации, форма которой была утверждена приказом ГНАУ от 28.02.2011 г. № 114, никаких изменений в этой части в новой декларации (то есть декларации, форма которой утверждена приказом МФУ от 28.09.2011 г. № 1213) нет.
По всей видимости, им не следует поступать в соответствии с алгоритмом, описанным в Обобщающей налоговой консультации, а использовать общий принцип, который, как было сказано выше, ясен и на интуитивном уровне: сумма льготы – это сумма налога на прибыль, которая не поступила в бюджет.

Елена КУШИНА, редактор

1Закон Украины от 23.02.2012 г. № 4453-VI «О внесении изменений в подраздел 4 раздела XX «Переходные положения» Налогового кодекса Украины относительно особенностей взимания налога на прибыль». Опубликован: Бухгалтерия. — 2012. — № 13. — C.12—13 (прим. ред.).
2Подробнее см.: Кушина Е. Приложение ПЗ: только для избранных... // Декларация по налогу на прибыль: от АВ до ЦП: Сборник систематизированного законодательства. — 2012. — Вып.6. — С.127—132 (прим. ред.).

Опубликовано в Бухгалтерии N30 (1017) от 23 ИЮЛЯ 2012 года
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2589 раз.

UNREAD_POST kollega » 04 окт 2012, 12:29

ГНСУ утвердила Справочник льгот №63
На сайте ГНСУ появился Справочник льгот №63 по уплате налогов, сборов, других обязательных платежей по состоянию на 01.10.2012 г.
Напомним, справочник льгот используют плательщики при заполнении отчета по ф. № 1-ПП «О суммах льгот в налогообложении юридических лиц и физических лиц - субъектов предпринимательской деятельности» (постановление КМУ № 1233 от 27.12.2010 г.).
Автор: Хомицкая Марианна
Аватар пользователя
kollega
 
Сообщений: 1005
Зарегистрирован: 22 мар 2011, 12:27
Благодарил (а): 505 раз.
Поблагодарили: 452 раз.

UNREAD_POST Печкин » 09 фев 2013, 01:25

Профсоюзы отчет по льготам могут не подавать.

Им уже разъясняли (від 17.05.2012 р. N 8432/6/15-1216 см. Профсоюзы-неприбы не подают Отчет о льготах), но они на всякий случай решили переспросить :)

Лист ДПC України

від 05.02.2013 р. № 2942/7/11-1017

Про деякі особливості подання звіту про суми податкових пільг

Державна податкова служба України у зв’язку із зверненнями платників податків та Федерації професійних спілок України щодо подання Звіту про суми податкових пільг професійними спілками повідомляє.

Відповідно до статті 157 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) від оподаткування звільняються доходи професійних спілок, їх об’єднань та організацій профспілок, а також організацій роботодавців та їх об’єднань, утворених у порядку, визначеному законом, та внесених органами Державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ. Перелік доходів, який звільняється від оподаткування, визначено пунктом 157.9 статті 157 Кодексу.

Згідно із пунктом 30.6 статті 30 Кодексу суб’єкти господарювання обліковують суму податків і зборів, які не сплачені до бюджету, та згідно із пунктом 3 Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233, звітують про такі суми за місцем своєї реєстрації.

Водночас, пунктом 157.14 статті 157 Кодексу визначено, що центральний орган Державної податкової служби встановлює порядок обліку і подання податкової звітності для професійних спілок, їх об’єднань та організацій профспілок, а також організацій роботодавців та їх об’єднань, внесених до Реєстру неприбуткових організацій та установ, лише у частині доходів, що підлягають оподаткуванню.

Враховуючи викладене, в умовах дії Кодексу професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об’єднання, які відповідно до статті 157 Кодексу зареєстровано як неприбуткові організації, мають право не подавати Звіт про суми податкових пільг, використаних згідно із пунктом 157.9 статті 157 Кодексу.

При цьому у разі якщо такими неприбутковими організаціями отримано дохід із джерел, інших, ніж визначені у пункті 157.9 статті 157 Кодексу, вони зобов’язані нарахувати податок на прибуток на загальних підставах у частині II Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій, затвердженого наказом ДПА України від 31.01.2011 № 56, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2011 року за № 192/18930.

Заступник Голови А. П. ІГНАТОВ
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 05 апр 2013, 09:44

если льгота по налогу на прибыль (субъект ИТ-сферы), то когда сдавать 1-ПП, если налоговую отчетность сдаю в конце года?
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Печкин » 05 апр 2013, 09:50

sllena19 писал(а):если льгота по налогу на прибыль (субъект ИТ-сферы), то когда сдавать 1-ПП, если налоговую отчетность сдаю в конце года?


ИМХО к прибыли не привязан

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2010 р. N 1233 

ПОРЯДОК
обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг


3. Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 05 апр 2013, 09:55

Печкин писал(а):
sllena19 писал(а):если льгота по налогу на прибыль (субъект ИТ-сферы), то когда сдавать 1-ПП, если налоговую отчетность сдаю в конце года?


ИМХО к прибыли не привязан

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2010 р. N 1233 

ПОРЯДОК
обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг


3. Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

т.е. мы его подаем независимо от подачи декларации о прибыли?
в справочнике льгот не могу найти данную льготу или отчет о льготах, только если полностью освобождены от уплаты, а не частично?
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 09 апр 2013, 10:01

ГНСУ письмами от 29.03.2013 года довела до сведения плательщиков налогов:

— Справочник № 65/1 налоговых льгот, которые являются потерями доходов бюджета по состоянию на 01.04.2013;

— Справочник № 65/2 других налоговых льгот по состоянию на 01.04.2013.

Указанные документы применяются при заполнении Отчета о суммах налоговых льгот (приложение к Порядку учета сумм налогов и сборов, не уплаченных субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот, утвержденному постановлением КМУ от 27.12.2010 г. № 1233).
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 09 апр 2013, 10:04

Подскажите, как определить сумму льготы по налогу на прибыль (если льгота 5%) - определить сумму налога по льготной ставке (по основной, льготируемой, деятельности, а также сумму налога по общей ставке (по прочей деятельности) и разница будет льготой - ПРАВИЛЬНО?
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 16 апр 2013, 09:52

sllena19 писал(а):Подскажите, как определить сумму льготы по налогу на прибыль (если льгота 5%) - определить сумму налога по льготной ставке (по основной, льготируемой, деятельности, а также сумму налога по общей ставке (по прочей деятельности) и разница будет льготой - ПРАВИЛЬНО?

подскажите, нужно срочно!!!
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Galla » 16 апр 2013, 09:59

sllena19 писал(а):
sllena19 писал(а):Подскажите, как определить сумму льготы по налогу на прибыль (если льгота 5%) - определить сумму налога по льготной ставке (по основной, льготируемой, деятельности, а также сумму налога по общей ставке (по прочей деятельности) и разница будет льготой - ПРАВИЛЬНО?

подскажите, нужно срочно!!!


можливо ПНП від пільгованої діяльності за основною ставкою мінус ПНП від пільгованої діяльності за ставкою 5%- оце і буде сумою пільги
Galla
 
Сообщений: 734
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 583 раз.
Поблагодарили: 256 раз.

UNREAD_POST sllena19 » 16 апр 2013, 10:11

Galla писал(а):
sllena19 писал(а):
sllena19 писал(а):Подскажите, как определить сумму льготы по налогу на прибыль (если льгота 5%) - определить сумму налога по льготной ставке (по основной, льготируемой, деятельности, а также сумму налога по общей ставке (по прочей деятельности) и разница будет льготой - ПРАВИЛЬНО?

подскажите, нужно срочно!!!


можливо ПНП від пільгованої діяльності за основною ставкою мінус ПНП від пільгованої діяльності за ставкою 5%- оце і буде сумою пільги

т.е. если у нас Прибыль по льготной детельности - 1000 грн: 1000*19%-1000*5%=140. Т.о. сумма льготы = 140 грн. Правильно?
sllena19
 
Сообщений: 302
Зарегистрирован: 17 окт 2012, 10:43
Благодарил (а): 88 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Galla » 16 апр 2013, 10:24

не сам прибуток, а об"єкт оподаткування
Galla
 
Сообщений: 734
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 583 раз.
Поблагодарили: 256 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya