Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Cбор за спецводопользование (водосбор)

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 10 май 2016, 19:22

Уважаемая коллега, lutishka
lutishka писал(а):Порядок внесения сведений об объеме добытых подземных вод водопользователями в автоматизированную систему учета добытых подземных вод, утвержденный приказом Министерства экологии и природных ресурсов Украины от 23.03.2016 г. № 110. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0517-16

Самым "приятным" в этом Порядке является
Порядок внесення відомостей про об’єм видобутих підземних вод водокористувачами до автоматизованої системи обліку видобутих підземних вод писал(а):12. У період технічної несправності засобів вимірювання або обладнання, у разі несвоєчасного внесення Водокористувачем відомостей про об’єм видобутих підземних вод, несвоєчасного повідомлення про технічні несправності облік видобутих підземних вод здійснюється відповідно до середньодобового об’єму видобутих підземних вод, що розраховується з максимально дозволеного дебету свердловини на добу.
Иными словами, если имеете счетчики - объект налогообложения по счетчику, в любом другом случае, вне зависимости от причины отсутствия данных счетчика, объект налогообложения - по мощности водозабора

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST lutishka » 11 май 2016, 10:45

Al Shurshun писал(а):Самым "приятным" в этом Порядке является
Порядок внесення відомостей про об’єм видобутих підземних вод водокористувачами до автоматизованої системи обліку видобутих підземних вод писал(а):12. У період технічної несправності засобів вимірювання або обладнання, у разі несвоєчасного внесення Водокористувачем відомостей про об’єм видобутих підземних вод, несвоєчасного повідомлення про технічні несправності облік видобутих підземних вод здійснюється відповідно до середньодобового об’єму видобутих підземних вод, що розраховується з максимально дозволеного дебету свердловини на добу.
Иными словами, если имеете счетчики - объект налогообложения по счетчику, в любом другом случае, вне зависимости от причины отсутствия данных счетчика, объект налогообложения - по мощности водозабора

С уважением :a_g_a:

Не вижу сюрприза. Таким же способом водоканал считает потребленный объем воды по сечению трубы. у меня лет 17 назад был случай в торговом предприятии: при установке счетчика на горячую воду в присутствии инспектора теплосети слесарь случайно сорвал пломбу с водомера холодной воды. Я тут же позвонила в водоканал и сообщила о происшествии. Водоканал никак не отреагировал, а потом выставил тупо счет по сечению трубы - этим объемом можно было залить бассейн на весь наш район. Пришлось потом долго и нудно решать вопрос, чтобы по среднему потреблению пересчитали. А водомер был технически исправен, работал, но это уже никто не учитывал.
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST налоговик » 11 май 2016, 14:57

Рентна плата за воду для поливу: чи потрібно платити?

Олександр Єфімов

Так вже склалося, що законотворча діяльність – справа не проста. Здійснюючи цю діяльність, дуже важко не помилитися, дуже важко написати правову норму так, щоб тлумачити її можна було однозначно.

А що ж до податкового законодавства, то взагалі задача для законотворців ще більш ускладнена так званою презумпцією правомірності дій платника податків. Згідно з пп.4.1.4. ст.4 ПКУ презумпція правомірності рішень платника податку полягає в тому, що «в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу». До того ж ця презумпція уведена в ранг принципу податкового законодавства, тобто вона має застосовуватися «за замовчуванням» в усіх випадках, неоднозначного (множинного) трактування прав та обов’язків платника податку, а не лише тоді, коли ПКУ на це вказує.

Приклад не примушує себе шукати: чи потрібно сільськогосподарському підприємству, що використовує воду для поливу із власної свердловини, сплачувати рентну плату за воду?

Сільськогосподарське підприємство як платник.

Згідно з п.255.1. ст.255 ПКУ «платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва».

Отже, сільськогосподарське підприємство, яке не використовує воду для вказаних потреб, не підпадає під визначення платників рентної плати за спеціальне використання води, оскільки полив не є потребою гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.



Сільськогосподарське підприємство та об’єкт оподаткування.


Відповідно до п.255.3. ст.255 ПКУ «об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання». Знову ж таки об’єктом оподаткування є використання води без її вилучення з водних об’єктів для потреб гідроенергетики (фактичний обсяг води, що пропускається через турбіни гідроелектростанцій для вироблення електроенергії) та для потреб водного транспорту (час використання поверхневих вод вантажним самохідним і несамохідним флотом, що експлуатується (залежно від тоннажності), та пасажирським флотом, що експлуатується (залежно від кількості місць)), а також «фактичний обсяг води, необхідної для поповнення водних об’єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов’язане із втратами води на фільтрацію та випаровування)».

Не згадується сільськогосподарське підприємство і серед норм ПКУ, якими встановлено ставку рентної плати за спеціальне використання води, а також у порядку нарахування податкових зобов’язань.

Використання води у зрошувальному землеробстві як об’єкт оподаткування рентною платою згадується лише щодо визначення обсягу «фактично використаної води на державних системах у зрошувальному землеробстві», який «визначають органи водного господарства» (п. 255.11.11. ПКУ). Проте цю норму застосувати як правило визначення обсягу води, використаної із власної свердловини сільськогосподарським підприємством для поливу, не можна, оскільки по-перше, у цій нормі йдеться про державні системи у зрошувальному землеробстві, а не про використання води із власної свердловини, а по-друге, порядок визначення обсягу води у цьому разі віднесено до компетенції органів водного господарства, які для власних свердловин цей обсяг визначати не уповноважені.



Дозвіл на спекористування водою.

Однак відсутність зазначення сільськогосподарського підприємства серед платників рентної плати за спеціальне використання води не звільняє їх від обов’язку отримання дозволу на спеціальне водокористування.

Відповідно до ст.48 Водного кодексу України (далі – ВКУ) «спеціальне водокористування – це забір води з водних об’єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів». При цьому метою спеціального водокористування є задоволення питних потреб населення, а також використання води для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.

Щоб зрозуміти термін «спеціальне водокористування» слід звернутися до інших термінів, застосованих у наведеному вище визначенні. Усі ці терміни виділені жирним шрифтом у визначенні спеціального водокористування, наведеному в попередньому абзаці, і їх значення вказано у ст.1 ВКУ, а саме:

водокористування – це використання вод (водних об’єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільського господарства, транспорту та інших галузей господарства, включаючи право на забір води, скидання стічних вод та інші види використання вод (водних об’єктів);
води – це усі води (поверхневі, підземні, морські), що входять до складу природних ланок кругообігу води;
води підземні – це води, що знаходяться нижче рівня земної поверхні в товщах гірських порід верхньої частини земної кори в усіх фізичних станах;
води поверхневі – це води різних водних об’єктів, що знаходяться на земній поверхні;
водний об’єкт – це природний або створений штучно елемент довкілля, в якому зосереджуються води (море, річка, озеро, водосховище, ставок, канал, водоносний горизонт);
забір води – це вилучення води з водного об’єкта для використання за допомогою технічних пристроїв або без них;
використання води – це процес вилучення води для використання у виробництві з метою отримання продукції та для господарсько-питних потреб населення, а також без її вилучення для потреб гідроенергетики, рибництва, водного, повітряного транспорту та інших потреб.


Усі водокористувачі поділяються на первинних і вторинних. Згідно зі ст.42 ВКУ «первинні водокористувачі – це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води». А «вторинні водокористувачі (абоненти) – це ті, що не мають власних водозабірних споруд і отримують воду з водозабірних споруд первинних водокористувачів та скидають стічні води в їх системи на умовах, що встановлюються між ними».

Отже діяльність сільськогосподарського підприємства з отримання воду із власної свердловини для поливу цілком підпадає під визначення спеціального водокористування, а така діяльність потребує отримання відповідного дозволу.



Спецдозвіл на користування надрами.

Крім того, слід мати на увазі, що відповідно до ст.21 Кодексу України про надра «надра у користування для видобування підземних вод (крім мінеральних)… надаються без надання гірничого відводу на підставі спеціальних дозволів, крім випадків, передбачених статтею 23 цього Кодексу, що видаються після попереднього погодження з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». При цьому згідно зі ст.23 Кодексу про надра «землевласники і землекористувачі в межах наданих їм земельних ділянок мають право без спеціальних дозволів… видобувати… підземні води (крім мінеральних) для всіх потреб, крім виробництва фасованої питної води, за умови, що обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу».

Таким чином, діяльність з добування води із власних свердловин для всіх потреб, включаючи полив рослин, не потребує отримання спеціального дозволу на користування надрами за умови, що видобування води із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу. Якщо ж цей обсяг перевищується, то окрім дозволу на спеціальне водокористування необхідно ще отримати дозвіл на використання підземних вод.

Висновок:

Сільськогосподарське підприємство за умови добування для поливу води з власної свердловини в обсязі, що перевищує 300 кубічних метрів на добу зобов’язано отримувати спеціальний дозвіл для видобування підземних вод відповідно до положень Кодексу про надра.
Сільськогосподарське підприємство за умови добування води з власної свердловини для поливу зобов’язано отримувати дозвіл на спеціальне водокористування відповідно до ВКУ, оскільки добування води зі свердловини здійснюється таким підприємством як первинним водокористувачем.
Сільськогосподарське підприємство за умови добування води з власної свердловини для поливу не є платником рентної плати за спеціальне використання води відповідно до норм ПКУ, оскільки така діяльність не створює об’єкта оподаткування рентною платою.


газета “Бухгалтерія” № 18-19
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 11 май 2016, 22:16

Уважаемый коллега, налоговик
налоговик писал(а):
Рентна плата за воду для поливу: чи потрібно платити?

Олександр Єфімов

Так вже склалося, що законотворча діяльність – справа не проста. Здійснюючи цю діяльність, дуже важко не помилитися, дуже важко написати правову норму так, щоб тлумачити її можна було однозначно.

Скрытый текст: показать
А що ж до податкового законодавства, то взагалі задача для законотворців ще більш ускладнена так званою презумпцією правомірності дій платника податків. Згідно з пп.4.1.4. ст.4 ПКУ презумпція правомірності рішень платника податку полягає в тому, що «в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу». До того ж ця презумпція уведена в ранг принципу податкового законодавства, тобто вона має застосовуватися «за замовчуванням» в усіх випадках, неоднозначного (множинного) трактування прав та обов’язків платника податку, а не лише тоді, коли ПКУ на це вказує.

Приклад не примушує себе шукати: чи потрібно сільськогосподарському підприємству, що використовує воду для поливу із власної свердловини, сплачувати рентну плату за воду?

Сільськогосподарське підприємство як платник.

Згідно з п.255.1. ст.255 ПКУ «платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва».

Отже, сільськогосподарське підприємство, яке не використовує воду для вказаних потреб, не підпадає під визначення платників рентної плати за спеціальне використання води, оскільки полив не є потребою гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.



Сільськогосподарське підприємство та об’єкт оподаткування.


Відповідно до п.255.3. ст.255 ПКУ «об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання». Знову ж таки об’єктом оподаткування є використання води без її вилучення з водних об’єктів для потреб гідроенергетики (фактичний обсяг води, що пропускається через турбіни гідроелектростанцій для вироблення електроенергії) та для потреб водного транспорту (час використання поверхневих вод вантажним самохідним і несамохідним флотом, що експлуатується (залежно від тоннажності), та пасажирським флотом, що експлуатується (залежно від кількості місць)), а також «фактичний обсяг води, необхідної для поповнення водних об’єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов’язане із втратами води на фільтрацію та випаровування)».

Не згадується сільськогосподарське підприємство і серед норм ПКУ, якими встановлено ставку рентної плати за спеціальне використання води, а також у порядку нарахування податкових зобов’язань.

Використання води у зрошувальному землеробстві як об’єкт оподаткування рентною платою згадується лише щодо визначення обсягу «фактично використаної води на державних системах у зрошувальному землеробстві», який «визначають органи водного господарства» (п. 255.11.11. ПКУ). Проте цю норму застосувати як правило визначення обсягу води, використаної із власної свердловини сільськогосподарським підприємством для поливу, не можна, оскільки по-перше, у цій нормі йдеться про державні системи у зрошувальному землеробстві, а не про використання води із власної свердловини, а по-друге, порядок визначення обсягу води у цьому разі віднесено до компетенції органів водного господарства, які для власних свердловин цей обсяг визначати не уповноважені.



Дозвіл на спекористування водою.

Однак відсутність зазначення сільськогосподарського підприємства серед платників рентної плати за спеціальне використання води не звільняє їх від обов’язку отримання дозволу на спеціальне водокористування.

Відповідно до ст.48 Водного кодексу України (далі – ВКУ) «спеціальне водокористування – це забір води з водних об’єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів». При цьому метою спеціального водокористування є задоволення питних потреб населення, а також використання води для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.

Щоб зрозуміти термін «спеціальне водокористування» слід звернутися до інших термінів, застосованих у наведеному вище визначенні. Усі ці терміни виділені жирним шрифтом у визначенні спеціального водокористування, наведеному в попередньому абзаці, і їх значення вказано у ст.1 ВКУ, а саме:

водокористування – це використання вод (водних об’єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільського господарства, транспорту та інших галузей господарства, включаючи право на забір води, скидання стічних вод та інші види використання вод (водних об’єктів);
води – це усі води (поверхневі, підземні, морські), що входять до складу природних ланок кругообігу води;
води підземні – це води, що знаходяться нижче рівня земної поверхні в товщах гірських порід верхньої частини земної кори в усіх фізичних станах;
води поверхневі – це води різних водних об’єктів, що знаходяться на земній поверхні;
водний об’єкт – це природний або створений штучно елемент довкілля, в якому зосереджуються води (море, річка, озеро, водосховище, ставок, канал, водоносний горизонт);
забір води – це вилучення води з водного об’єкта для використання за допомогою технічних пристроїв або без них;
використання води – це процес вилучення води для використання у виробництві з метою отримання продукції та для господарсько-питних потреб населення, а також без її вилучення для потреб гідроенергетики, рибництва, водного, повітряного транспорту та інших потреб.


Усі водокористувачі поділяються на первинних і вторинних. Згідно зі ст.42 ВКУ «первинні водокористувачі – це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води». А «вторинні водокористувачі (абоненти) – це ті, що не мають власних водозабірних споруд і отримують воду з водозабірних споруд первинних водокористувачів та скидають стічні води в їх системи на умовах, що встановлюються між ними».

Отже діяльність сільськогосподарського підприємства з отримання воду із власної свердловини для поливу цілком підпадає під визначення спеціального водокористування, а така діяльність потребує отримання відповідного дозволу.



Спецдозвіл на користування надрами.

Крім того, слід мати на увазі, що відповідно до ст.21 Кодексу України про надра «надра у користування для видобування підземних вод (крім мінеральних)… надаються без надання гірничого відводу на підставі спеціальних дозволів, крім випадків, передбачених статтею 23 цього Кодексу, що видаються після попереднього погодження з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». При цьому згідно зі ст.23 Кодексу про надра «землевласники і землекористувачі в межах наданих їм земельних ділянок мають право без спеціальних дозволів… видобувати… підземні води (крім мінеральних) для всіх потреб, крім виробництва фасованої питної води, за умови, що обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу».

Таким чином, діяльність з добування води із власних свердловин для всіх потреб, включаючи полив рослин, не потребує отримання спеціального дозволу на користування надрами за умови, що видобування води із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу. Якщо ж цей обсяг перевищується, то окрім дозволу на спеціальне водокористування необхідно ще отримати дозвіл на використання підземних вод.

Висновок:

Сільськогосподарське підприємство за умови добування для поливу води з власної свердловини в обсязі, що перевищує 300 кубічних метрів на добу зобов’язано отримувати спеціальний дозвіл для видобування підземних вод відповідно до положень Кодексу про надра.
Сільськогосподарське підприємство за умови добування води з власної свердловини для поливу зобов’язано отримувати дозвіл на спеціальне водокористування відповідно до ВКУ, оскільки добування води зі свердловини здійснюється таким підприємством як первинним водокористувачем.
Сільськогосподарське підприємство за умови добування води з власної свердловини для поливу не є платником рентної плати за спеціальне використання води відповідно до норм ПКУ, оскільки така діяльність не створює об’єкта оподаткування рентною платою.


газета “Бухгалтерія” № 18-19

казалось бы автор должен внушать доверие:
Изображение

но, когда ознакамливаешься с аргументацией – крышу сносит:

Олександр Єфімов писал(а):Згідно з п.255.1. ст.255 ПКУ «платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва».

Отже, сільськогосподарське підприємство, яке не використовує воду для вказаних потреб, не підпадає під визначення платників рентної плати за спеціальне використання води, оскільки полив не є потребою гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
это же надо такое придумать.
Ну не знает юрист, что сельскохозяйственное предприятие посредством технического средства – скважины добывает (изымает, осуществляет забор) воду из подземного водного объекта – подземного водоносного горизонта и использует воду для обеспечения хозяйственной деятельности растениеводства для технологической операции насыщения грунта в период вегитации растений что, собственно и соответствует одному из признаком плательщика –
які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів


Комментировать предложенный опус дальше – себя не уважать :twisted: :twisted: :twisted:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST Anna_N » 18 май 2016, 12:24

День добры! А как вы пишете в назначении платежа "Збір за спецводокористування" чи "рентна плата за спецводокористування?
Anna_N
 
Сообщений: 15
Зарегистрирован: 28 янв 2016, 15:24
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 03 июн 2016, 15:19

Уважаемые коллеги

случайная находка


ИзображениеВідповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Пунктом 255.2 ст. 255 ПКУ визначено, що не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

Під терміном «санітарно-гігієнічні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.

Відповідно до п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 ПКУ рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об’єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.

За обсяги води, переданої водокористувачем-постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, рентна плата обчислюється і сплачується таким водокористувачем-постачальником.

Таким чином, cуб’єкт господарювання, який отримує воду від первинного водокористувача у цистернах і інших ємкостях, відповідно до договору на поставку води з встановленими лімітами, при продажі такої води дитячим садочкам, бюджетним установам, населенню, іншим суб’єктам господарювання на підставі договорів купівлі-продажу/надання послуг, є платником рентної плати за спеціальне використання води за обсяги фактично отриманої ним води від первинного водокористувача.



Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST налоговик » 14 июл 2016, 09:54

Министерство финансов намерено отменить плату за специальное использование воды для всех, кроме первичных водопользователей (водоканалы).

Цензор

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 июл 2016, 10:38

Уважаемый коллега, налоговик
налоговик писал(а):
Министерство финансов намерено отменить плату за специальное использование воды для всех, кроме первичных водопользователей (водоканалы).

Цензор

я эту басню ещё в 2013 году слышал от ДФС ;) ;) ;)

подождём - пожуем


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST dmn » 26 июл 2016, 12:20

Задвоїв уточнюючою декларацією з екологічного податку суму податку. Як можна її "зняти"? Чи є зразок заяви?
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 июл 2016, 19:41

Уважаемый коллега, dmn
dmn писал(а):Задвоїв уточнюючою декларацією з екологічного податку суму податку. Як можна її "зняти"? Чи є зразок заяви?
первое - этот раздел о ренте за воду

второе - какое заявление :D , а подать ещё одну уточняющую на "уменьшение" кто мешает :P


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
dmn
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST dmn » 27 июл 2016, 08:48

написав заяву про те що уточнюючу вважати від такого то за номером таким то як помилково відправлену на імя нач районної ДФС. Ну так мені сказали районні податківці, просто в мене це вперше. Почекаю, якщо так не знімуть то подам уточнюючу знову з мінусовими показниками
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 июл 2016, 09:15

Уважаемый коллега, dmn
dmn писал(а):написав заяву про те що уточнюючу вважати від такого то за номером таким то як помилково відправлену на імя нач районної ДФС. Ну так мені сказали районні податківці, просто в мене це вперше. Почекаю, якщо так не знімуть то подам уточнюючу знову з мінусовими показниками
на допрос в спальню после полуночи – это что-то новенькое в практике нашего двора (©)

очнь хотелось бы :oops: :oops: :oops: это место в Кодексе почитать :ga-ze-ta;

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST dmn » 27 июл 2016, 09:19

подавати уточнюючу не чекаючи?
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 июл 2016, 09:22

Уважаемый коллега, dmn
dmn писал(а):подавати уточнюючу не чекаючи?
несомненно лучше сделать самому, чтобы не было мучительно больно за бесцельное ожидание милостей от природы – это Ваше суверенное право


С уважение :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2940
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 607 раз.
Поблагодарили: 1288 раз.

UNREAD_POST dmn » 27 июл 2016, 09:25

Тобто подаю уточнюючу таку ж саму тільки з мінусовими показниками сум податку? Перепитаю, бо вперше така ситуація по екологічному
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

Пред.След.

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, hela, Kamillfo, lutishka, minibuh, Ya