Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Cбор за спецводопользование (водосбор)

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 сен 2016, 22:39

Уважаемые коллеги

долго думал куда «всобачить» это сообщение, оно то, конечно, минфин ещё только предлагает поговорить «о воде», но представляется, что тема интереснее для тех, кто сегодня декларанты
в проекте минфина писал(а):Стаття 255. Рентна плата за спеціальне використання води
255.1. Платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

первинні водокористувачі – суб'єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду отриману шляхом забору води з водних об'єктів;

суб'єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; всё казалось бы логично, однако, Водный кодекс, фактически определяет первичными водопользователями субъектов, которые, в том числе изымают объемы воды из водных объектов на основании наличествующего у них разрешения на специальное водопользование
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; столь же интересной представляется такая категория, как «рибництво»:
при наличии собственного водного объекта для пополнения водного объекта для рыб - уже определён выше, как первичный водопользователь
при отсутствии собственного водного объекта для пополнения водного объекта для рыб - классический ВТОРИЧНЫЙ ВОЛОПОЛЬЗОВАТЕЛЬ и должен быль определен как НЕ ПЛАТЕЛЬЩИК


255.2. Не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.
Для цілей цієї статті під терміном "санітарно-гігієнічні потреби" слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; какую-такую глобальную идею преследовал минфин оставив в тексте ст.255 п.255.2 остаётся загадкой, коль скоро уже в п.255.1 задекларировано, что ПЛАТЕЛЬЩИК=ПЕРВИЧНЫЙ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛЬ

255.3. Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; коль уж идентифицировали 2 категории плательщиков:
- изымающих воду из водных объектов и
- использующих поверхность водных объектов или энергию водного потока для производства электроэнергии
то логично было бы говорить, что это объект для плательщиков изымающих воду из водных объектов и, если не хочется думать о том, что водный поток, падающий с разной высоты передаёт разное количество энергии на лопасти турбин - использующих энергию водного потока для производства электроэнергии


255.3.1. Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води без її вилучення з водних об’єктів є:
для потреб гідроенергетики - фактичний обсяг води, що пропускається через турбіни гідроелектростанцій для вироблення електроенергії;
для потреб водного транспорту - час використання поверхневих вод вантажним самохідним і несамохідним флотом, що експлуатується (залежно від тоннажності), та пасажирським флотом, що експлуатується (залежно від кількості місць).
255.3.2. Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води для потреб рибництва є фактичний обсяг води, необхідної для поповнення водних об’єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов’язане із втратами води на фільтрацію та випаровування).

255.4. Рентна плата за спеціальне використання води не справляється:

255.4.1. за воду, що використовується для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку;

255.4.2. за воду, що використовується для протипожежних потреб;

255.4.3. за воду, що використовується для потреб зовнішнього благоустрою територій міст та інших населених пунктів;
255.4.4. за воду, що використовується для пилозаглушення у шахтах і кар’єрах;
255.4.5. за воду, що забирається науково-дослідними установами, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, для проведення наукових досліджень у галузі рисосіяння та для виробництва елітного насіння рису;
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; несомненно ПЕРВИЧНЫЕ ВОДОПОДБЗОВАТЕЛИ не будут уплачивать рентную плату за такие объемы воды, поскольку, они точно не являются населением, службами пожаротушения, не занимаются пылеподавлением в шахтах
255.4.6. за воду, що втрачена в магістральних та міжгосподарських каналах зрошувальних систем та магістральних водогонах;
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; исключение этого пункта даёт надежду на то, что объект налогообложения будет идентифицироваться в пунктах водозабора (водоподготовки)
но здесь особого внимания заслуживает сочетание технологических операций водоснабжения:
- водозабор
- водоподготовка
- транспортирование магистральное
- распределение и поставка потребителям
- собственно потребители
при наличии 255.4.1-255.4.6 представляется достаточно любопытным понимание минфином порядка исчисления объекта налогообложения для ПЕРВИЧНЫХ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ - установление величины НЕОБЪЕКТА как объем изъятой воды за вычетом суммы объема потребления населением+объем потерь в сетях и это не говоря о 6 следуючих категориях НЕОБЪЕКТОВ
эротичненько

255.4.7. за підземну воду, що вилучається з надр для усунення шкідливої дії вод (підтоплення, засолення, заболочення, зсуву, забруднення тощо), крім кар’єрної, шахтної та дренажної води, що використовується у господарській діяльності після вилучення та/або отримується для використання іншими користувачами;

255.4.8. за воду, що забирається для забезпечення випуску молоді цінних промислових видів риби та інших водних живих ресурсів у водні об’єкти;

255.4.9. за морську воду, крім води з лиманів;

255.4.10. за воду, що використовується садівницькими та городницькими товариствами (кооперативами);

255.4.11. за воду, що забирається для реабілітації, лікування та оздоровлення реабілітаційними установами для інвалідів та дітей-інвалідів, підприємствами, установами та організаціями фізкультури та спорту для інвалідів та дітей-інвалідів, які засновані всеукраїнськими громадськими організаціями інвалідів відповідно до закону;

255.4.12. для потреб гідроенергетики - з гідроакумулюючих електростанцій, які функціонують у комплексі з гідроелектростанціями;

255.4.13. для потреб водного транспорту:
з морського водного транспорту, який використовує річковий водний шлях виключно для заходження з моря у морський порт, розташований у пониззі річки, без використання спеціальних заходів забезпечення судноплавства (попуски води з водосховищ та шлюзування);
під час експлуатації водних шляхів стоянковими (нафтоперекачувальні станції, плавнафтобази, дебаркадери, доки плавучі, судна з механічним обладнанням та інші стоянкові судна) і службово-допоміжними суднами та експлуатації водних шляхів річки Дунаю.

255.5. Ставки рентної плати за спеціальне використання води встановлюються у таких розмірах:

255.5.1. за спеціальне використання поверхневих вод:

Изображение

Изображение
Изображение
Изображение

255.5.3. для потреб гідроенергетики - 8,77 гривні за 10 тис. куб. метрів води, пропущеної через турбіни гідроелектростанцій;

255.5.4. для потреб водного транспорту з усіх річок, крім Дунаю:
для вантажного самохідного і несамохідного флоту, що експлуатується, - 0,1503 гривні за 1 тоннаж-добу експлуатації;
для пасажирського флоту, що експлуатується, - 0,0167 гривні за 1 місце-добу експлуатації;

255.5.5. для потреб рибництва:

46,03 гривні за 10 тис. куб. метрів поверхневої води;

55,34 гривні за 10 тис. куб. метрів підземної води;

255.5.6. за воду, що входить виключно до складу напоїв:

42,82 гривні за 1 куб. метр поверхневої води;

49,94 гривні за 1 куб. метр підземної води;

255.5.7. за шахтну, кар’єрну та дренажну воду - 9,92 гривні за 100 куб. метрів води.

255.6. Для теплоелектростанцій з прямоточною системою водопостачання рентна плата за фактичний обсяг води, що пропускається через конденсатори турбін для охолодження конденсату, обчислюється із застосуванням коефіцієнта 0,005.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; и где это ПЕРВИЧНЫЕ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛИ являются теплоэлектростанциями
255.7. Житлово-комунальні підприємства застосовують до ставок рентної плати коефіцієнт 0,3.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; и где это ПЕРВИЧНЫЕ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛИ оказывают жилищно-коммунальные услуги

255.8. За умови використання води з лиманів платниками рентної плати застосовується ставка рентної плати, встановлена за спеціальне використання поверхневих вод відповідно до показника "Інші водні об’єкти", зазначеного у підпункті 255.5.1 пункту 255.5 цієї статті.

255.9. За умови використання води з каналів платниками рентної плати застосовуються ставки рентної плати, встановлені за спеціальне використання води водного об’єкта, з якого забирається вода в канал.

255.10. За умови використання води із змішаних джерел водопостачання застосовуються ставки рентної плати, встановлені для джерел, з яких формуються (наповнюються) змішані джерела.

255.11. Порядок нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води

255.11.1. Водокористувачі самостійно обчислюють рентну плату за спеціальне використання води та за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики і рибництва щокварталу наростаючим підсумком з початку року, а за спеціальне використання води для потреб водного транспорту - починаючи з першого півріччя поточного року, у якому було здійснено таке використання.

255.11.2. Рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої) водних об’єктів, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; вот тебе и раз - для объемов воды из подземных водных объектов получили ДВОЙНОЕ налогообложение:
первый раз - рентная плата за недра
второй раз - рентная плата за воду :pro_tiv:


255.11.3. Водокористувачі, які використовують воду із змішаного джерела, обчислюють рентну плату, враховуючи обсяги води в тому співвідношенні, у якому формується таке змішане джерело, що зазначається в дозволах та договорах на поставку води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.

255.11.4. Водокористувачі, які використовують воду з каналів, обчислюють рентну плату виходячи з фактичних обсягів використаної води, встановлених лімітів використання води, ставок рентної плати, встановлених для водного об’єкта, з якого забирається вода в канал, та коефіцієнтів.

:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; ох уж эти лимиты на водопользование
лимиты в разрешениях на специальное водопользование – элемент государственного регулирования условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующим госрегулятором
за нарушение условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующий госрегулятор имеет право применять к подконтрольному субъекту соответствующие административно-хозяйственные санкции
в задаче спрашивается, так какого рожна у нас уже более 25 лет за нарушения подконтрольным субъектом условий осуществления хозяйственной деятельности ПЛАТИТ ПОТРЕБИТЕЛЬ - мультиплицированные через разные коэффициенты («ПЯТИКРАТКА за СВЕРХЛИМИТ») НАЛОГОВЫЕ обязательства включаются в СЕБЕСТОИМОСТЬ потребляемого нами товара или услуги :pro_tiv:


255.11.5. Рентна плата за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики обчислюється виходячи з фактичних обсягів води, пропущеної через турбіни гідроелектростанцій, та ставки рентної плати.

255.11.6. За умови експлуатації водних шляхів вантажними самохідними і несамохідними суднами рентна плата за спеціальне використання води для потреб водного транспорту обчислюється виходячи з фактичних даних обліку тоннаж-доби та ставки рентної плати, а пасажирськими суднами - виходячи з місця-доби та ставки рентної плати.

255.11.7. Справляння рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва не звільняє водокористувачів від сплати рентної плати за спеціальне використання води.

255.11.8. Рентна плата за спеціальне використання води для потреб рибництва обчислюється виходячи з фактичних обсягів води, необхідної для поповнення водних об’єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов’язане із втратами води на фільтрацію та випаровування), та ставок рентної плати.

255.11.9. Водокористувачі, які застосовують для потреб охолодження обладнання оборотну систему водопостачання, обчислюють рентну плату виходячи із фактичних обсягів води, використаної на підживлення оборотної системи. За всі інші обсяги фактично використаної води рентна плата обчислюється на загальних підставах.

255.11.10. Обсяг фактично використаної води обчислюється водокористувачами самостійно на підставі даних первинного обліку згідно з показаннями вимірювальних приладів.
За відсутності вимірювальних приладів обсяг фактично використаної води визначається водокористувачем за технологічними даними (тривалість роботи агрегатів, обсяг виробленої продукції чи наданих послуг, витрати електроенергії, пропускна спроможність водопровідних труб за одиницю часу тощо). У разі відсутності вимірювальних приладів, якщо можливість їх встановлення існує, рентна плата сплачується у двократному розмірі.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; ох уж эти лимиты на водопользование
лимиты в разрешениях на специальное водопользование – элемент государственного регулирования условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующим госрегулятором
за нарушение условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующий госрегулятор имеет право применять к подконтрольному субъекту соответствующие административно-хозяйственные санкции
в задаче спрашивается, так какого рожна у нас уже более 25 лет за нарушения подконтрольным субъектом условий осуществления хозяйственной деятельности ПЛАТИТ ПОТРЕБИТЕЛЬ - мультиплицированные через разные коэффициенты («ПЯТИКРАТКА за СВЕРХЛИМИТ») НАЛОГОВЫЕ обязательства включаются в СЕБЕСТОИМОСТЬ потребляемого нами товара или услуги :pro_tiv:


255.11.11. Обсяг фактично використаної води на державних системах у зрошувальному землеробстві визначають органи водного господарства.

255.11.12. Якщо водокористувачі, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, використовують обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, рентна плата обчислюється на загальних підставах з усього обсягу використаної води.

255.11.13. У разі перевищення водокористувачами встановленого річного ліміту використання води рентна плата обчислюється і сплачується у п’ятикратному розмірі виходячи з фактичних обсягів використаної води понад встановлений ліміт використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.

255.11.14. За понадлімітне використання води рентна плата обчислюється за кожним джерелом водопостачання окремо згідно з установленими ставками рентної плати та коефіцієнтами.

255.11.15. За відсутності у водокористувача дозволу на спеціальне водокористування із встановленими в ньому лімітами використання води рентна плата справляється за весь обсяг використаної води, що підлягає оплаті як за понадлімітне використання.
:ga-ze-ta; :ga-ze-ta; :ga-ze-ta; ох уж эти лимиты на водопользование
лимиты в разрешениях на специальное водопользование – элемент государственного регулирования условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующим госрегулятором
за нарушение условий осуществления хозяйственной деятельности соответствующий госрегулятор имеет право применять к подконтрольному субъекту соответствующие административно-хозяйственные санкции
в задаче спрашивается, так какого рожна у нас уже более 25 лет за нарушения подконтрольным субъектом условий осуществления хозяйственной деятельности ПЛАТИТ ПОТРЕБИТЕЛЬ - мультиплицированные через разные коэффициенты («ПЯТИКРАТКА за СВЕРХЛИМИТ») НАЛОГОВЫЕ обязательства включаются в СЕБЕСТОИМОСТЬ потребляемого нами товара или услуги :pro_tiv:


255.11.16. Податкова декларація з рентної плати за спеціальне використання води для потреб водного транспорту за перший квартал не подається.
Рентна плата за спеціальне використання води для потреб водного транспорту за перший квартал не сплачується.

255.11.17. Філії, відділення, інші відокремлені підрозділи водокористувача, які мають банківські рахунки, ведуть окремий бухгалтерський облік своєї діяльності, складають окремий баланс, подають податкові декларації та сплачують рентну плату за своїм місцем податкової реєстрації.

255.11.18. Якщо до складу водокористувача входять структурні підрозділи, які не мають банківських рахунків, не ведуть окремого бухгалтерського обліку своєї діяльності, не складають окремого балансу, податкові декларації подаються і рентна плата вноситься водокористувачем, до складу якого входять такі структурні підрозділи, за місцезнаходженням водних об'єктів та за ставками рентної плати, встановленими для цих водних об'єктів.

представляется, что минфин сделал не совсем удачную кальку с Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо підвищення ефективності адміністрування рентної плати за спеціальне використання води) где
3435 від 09.11.2015 писал(а):1. У статті 255:
1) пункт 255.1 викласти в такій редакції:
„255.1. Платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі, які відповідно до визначеного законодавством порядку отримали дозвіл на спеціальне водокористування та здійснюють забір води з поверхневих водних об’єктів та/або використовують поверхневу воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту та/або рибництва.”;

2) пункт 255.2 викласти в такій редакції:
„255.2. Не є платниками рентної плати за спеціальне використання води фізичні особи, які здійснюють самостійне вилучення води з водних об’єктів виключно для власних потреб домогосподарств.”;

3) пункт 255.3 викласти в такій редакції:
„255.3. Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води при вилученні води з водних об’єктів на підставі дозволу на спеціальне водокористування є фактичний обсяг забраної водокористувачами поверхневої води.”.

4) підпункти 255.4.1, 255.4.2, 255.4.3, 255.4.4 пункту 255.4 виключити.

У зв'язку з цим підпункт 255.4.5 вважати відповідно підпунктом 255.4.1;

5) підпункти 255.4.6, 255.4.7, 255.4.8, 255.4.9, 255.4.10, 255.4.11 пункту 255.4 виключити.
У зв'язку з цим підпункт 255.4.12, 255.4.13 вважати відповідно підпунктами 255.4.2, 255.4.3;

6) підпункт 255.5.1. викласти в такій редакції:
„255.5.1 за спеціальне використання поверхневих вод:

Изображение
7) підпункт 255.5.3 викласти в такій редакції:
„255.5.3. для потреб гідроенергетики – 5 відсотків від вартості виробленої електроенергії ”;

8) абзац третій підпункту 255.5.5 виключити;

9) абзац третій підпункту 255.5.6 виключити;

10) підпункт 255.5.7 виключити;

11) пункт 255.6 після цифр „0,005” доповнити словами „(у разі самостійного забору води).”;

12) пункти 255.7, 255.8 виключити;

13) пункт 255.10 виключити;

14) підпункт 255.11.2 пункту 255.11 викласти в такій редакції:
„Рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів забраної води з поверхневих водних об'єктів водокористувачами, які відповідно до визначеного законодавством порядку отримали дозвіл на спеціальне водокористування та/або використаної поверхневої води для потреб гідроенергетики, водного транспорту та/або рибництва, ставок рентної плати та коефіцієнту.”;

15) підпункт 255.11.3 виключити;

16) підпункти 255.11.4, 255.11.5 викласти в такій редакції:
„255.11.4. Водокористувачі, які використовують воду з каналів, обчислюють рентну плату виходячи з фактичних обсягів забраної поверхневої води з урахуванням ставок рентної плати, встановлених для водного об'єкта, з якого забирається вода в канал та коефіцієнту.”;
255.11.5. Рентна плата за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики обчислюється виходячи з 5 відсотків від вартості виробленої електроенергії.”;

17) підпункт 255.11.8 після слів „на фільтрацію та випаровування),” доповнити словами „та ставки рентної плати.”;

18) підпункт 255.11.10 викласти в такій редакції:
„255.11.10. Обсяг фактично забраної води обчислюється водокористувачами самостійно на підставі даних первинного обліку згідно з показаннями вимірювальних приладів.”;

19) підпункт 255.11.11, 255.11.12, 255.11.13, 255.11.14 виключити;

20) підпункт 255.11.15 викласти в такій редакції:
„255.11.15. Про встановлені факти провадження платником господарської діяльності за відсутності відповідного дозволу на спеціальне водокористування контролюючі органи протягом 10 днів після виявлення зазначених вище обставин інформують центральний орган виконавчої влади, що здійснює реалізацію податкової політики. Цей орган інформує центральний орган виконавчої влади, який забезпечує нормативно-правове регулювання з питань щодо надання документів дозвільного характеру у цій сфері, про факти порушення таким платником природоохоронного законодавства, для вжиття до такого платника заходів відповідно до законодавства.”;

21) підпункт 255.11.17, 255.11.18 виключити;

22) підпункт 255.11.19 викласти в такій редакції:
„255.11.19. Платники рентної плати подають одночасно з податковими деклараціями контролюючим органам копії дозволу на спеціальне водокористування та статистичної звітності про використання води.”;

23) пункт 255.11.20 виключити.



С уважением :a_g_a: 275012
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

UNREAD_POST Викторина » 26 сен 2016, 23:59

Всем привет! нужна помощь, в налоговой не смогли ответить.
за ІІ квартал 2016 была оправлена и принята "Податкова декларація з рентної плати" з додатком №5,
а додаток №1 не подали, как сейчас его подать???
(суму рассчитали и уплатили в пятницу + 170 грн. для штрафа)
Викторина
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 26 сен 2016, 23:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 сен 2016, 00:15

Уважаемая коллега, Викторина
Викторина писал(а):Всем привет! нужна помощь, в налоговой не смогли ответить.
за ІІ квартал 2016 была оправлена и принята "Податкова декларація з рентної плати" з додатком №5,
а додаток №1 не подали, как сейчас его подать???
(суму рассчитали и уплатили в пятницу + 170 грн. для штрафа)
не понимаю проблему

подайте декларацию с Додатком №1, номер декларации увеличьте от предыдущей


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

UNREAD_POST Викторина » 27 сен 2016, 00:42

декларацию формирую в медке, как: уточнюючу и додаток №1 тоже уточюючий?
Викторина
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 26 сен 2016, 23:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 сен 2016, 06:09

Уваажаемая коллега, Викторина
Викторина писал(а):декларацию формирую в медке, как: уточнюючу и додаток №1 тоже уточюючий?

Вы же по ренте за недра (Дод. №1) еще не отчитывались !

что в таком случае Вы собираетесь уточнять ?


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

UNREAD_POST Викторина » 27 сен 2016, 06:49

Al Shurshun писал(а):
Уваажаемая коллега, Викторина
Викторина писал(а):декларацию формирую в медке, как: уточнюючу и додаток №1 тоже уточюючий?

Вы же по ренте за недра (Дод. №1) еще не отчитывались !

что в таком случае Вы собираетесь уточнять ?


С уважением :a_g_a:

Значит мне просто "звітну" подать дод1 и декларацию, просто переживали что бы не перекрылся отчет (думали может полностью декларацию со всеми додатками нужно, ну и зависли, поэтому к Вам за помощью:))
Спасибо за ответ:)
Викторина
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 26 сен 2016, 23:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 сен 2016, 07:13

Уваажаемая коллега, Викторина
Викторина писал(а):
Al Shurshun писал(а):Уваажаемая коллега, Викторина
Викторина писал(а):декларацию формирую в медке, как: уточнюючу и додаток №1 тоже уточюючий?

Вы же по ренте за недра (Дод. №1) еще не отчитывались !

что в таком случае Вы собираетесь уточнять ?


С уважением :a_g_a:

Значит мне просто "звітну" подать дод1 и декларацию, просто переживали что бы не перекрылся отчет (думали может полностью декларацию со всеми додатками нужно, ну и зависли, поэтому к Вам за помощью:))
Спасибо за ответ:)

как только Вы еще раз включите в декларацию Дод.№5 за ранее задекларированный период - Вы уже "уточняете"

декларация с Дод.№1 не должна "затереть" предыдущую - обязательства по иному бюджетному коду

вариантов 2

1. уточненка с с Дод.№1 и с Дод.№5 - рисков точно меньше, но появиться штраф "за збільшення" - по Дод.№1 были обязательство "0" (ноль), а стали ХХХ

2. индивидуальная консультация от ДФСов - их алгоритмы обработки информации и порядок обработки таких алгоритмов тоже их ноухау

:ga-ze-ta; декларация то по ренте - контейнер "матрёшка" включающий до 5 различных платежей со своими бюджетными кодами и распределением между бюджетами


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

UNREAD_POST imbir63 » 12 окт 2016, 18:26

Вот, в первом чтении, прошло -http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56820. Интересно почитать пояснительную записку -меняется не только орган, выдающий разрешения на спецводопользование, сроки его действия, но и еще раз уточняются, кто такие вторичные пользователи и обязаны ли они иметь данное разрешение, а также платить налог.
imbir63
 
Сообщений: 35
Зарегистрирован: 29 окт 2014, 20:32
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 12 окт 2016, 21:12

Уважаемый коллега, imbir63
[justify]
imbir63 писал(а):Вот, в первом чтении, прошло -http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56820. Интересно почитать пояснительную записку -меняется не только орган, выдающий разрешения на спецводопользование, сроки его действия, но и еще раз уточняются, кто такие вторичные пользователи и обязаны ли они иметь данное разрешение, а также платить налог.


неправда Ваша:
Изображение

имеем очевидную глупость:

принцип платности, оно, - конечно, но:

устанавливать ПЛАТЕЛЬЩИКОВ не Налоговым кодексом – противоестественно

что это за СБОР такой да еще и датированный 2015 годом – может "руки помыть тому заскорузлому пацану" (Жванецкий ©)


С уважением :a_g_a:


P.S. казалось бы за 25 лет могли бы выучить:
Изображение

уж казалось бы куда проще – использование ПРИРОДНЫХ РЕСУРСОВ, т.е. для воды – изъятие из водного объекта,
а в ТРУБЕ - это уже товар :shock:

вот когда газ и нефть - собственность народа на природный ресурс, это когда в недрах :shock:

а вот когда в ТРУБЕ - ни-ни, имеется отдельный список собственников и на газ и на нефть :shock:

пардон-тесь, а чем собственно РАЗНИЦА :roll:

ан нетути никакой разницы

вот и получается ВТОРИЧНЫЕ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛИ, они НИКАКИЕ не СПЕЦИАЛЬНЫЕ ВОДОПОЛЬЗОВАТЕЛИ ибо ПРИРОДНЫЙ то РЕСУРС они НЕ ИСПОЛЬЗУЮТ они получают ТОВАРНУЮ ВОДУ от СПЕЦИАЛЬНЫХ (ПЕРВИЧНЫХ) водопользователей :ya-za:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
imbir63
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

UNREAD_POST lutishka » 20 апр 2017, 15:29

Уважаемый коллега, "Al Shurshun
Пожалуйста, прокомментируйте ситуацию на сегодняшний день: является ли наше предприятие плательщиком рентной платы по воде. Вид деятельности - сдача в аренду помещений, среди арендаторов есть общепит.

С уважением
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2302
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 958 раз.
Поблагодарили: 1058 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 20 апр 2017, 17:17

Уважаемая коллега lutishka
lutishka писал(а):Уважаемый коллега, "Al Shurshun
Пожалуйста, прокомментируйте ситуацию на сегодняшний день: является ли наше предприятие плательщиком рентной платы по воде. Вид деятельности - сдача в аренду помещений, среди арендаторов есть общепит.

С уважением
жизнь показывает, что если Вам не удастся "спихнуть" заключение договоров по водоснабжению с водопоставщиком, но не в Вашем лице, индивидуально на каждого арендатора, например, в силу единого счетчика на здание, то при первой же проверке Вам вменят такую обязанность как рентная плата

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
imbir63, lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2951
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1296 раз.

Пред.

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, MR, Ya