Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Плата за користування надрами

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 04 сен 2015, 20:37

Уважаемые коллеги, участники договоров простого товарищества (ДСД)

Вот и на Вашей улице пришёл праздник

Готовьтесь на Вас прольется манна небесная

Вы платили ренту по ставке 70% и не знали как это пережить

Вот и Ваш звездный час:
Проект
вноситься народними депутатами України
Бєльковою О.В. (№ посв. 111),
Євлаховим А.С.
Домбровським О.Г.
Агафоновою Н.В.
Войціцькою В.М.
Кацер-Бучковською Н.В.


З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо встановлення ставок рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин в умовах дії угоди про розподіл продукції

_____________________________________________

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. У пункті 252.20 статті 252 Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13 – 17, ст.112 із наступними змінами) після слова "вуглеводні" додати примітку 1) наступного змісту:
"В умовах дії угоди про розподіл продукції для нафти та конденсату, видобутих в межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі
2 відсотки від вартості товарної продукції гірничого підприємства, а для газу природного, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, газу (метану) вугільних родовищ, газу сланцевих товщ, газу центрально-басейнового типу, газу колекторів щільних порід, видобутих в межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 1,25 відсотка від вартості товарної продукції гірничого підприємства."
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України в місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.


Голова
Верховної Ради України


Все, кто не успел переоформить ДСД в Соглашение о Разделе Продукции, - этот проект, наверное, именно то, что Вы ждали ставка уменьшается в 56 раз – трудно мечтать о большем :o :o :o

С уважением :a_g_a: 157332
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Redneck
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Redneck » 07 сен 2015, 08:37

Ну да, это уже на что-то похоже))
Хотя...
Цитата из записки к законопроекту: "Враховуючи те, що такі угоди передбачають передачу значної частини (50-70%) видобутого обсягу вуглеводнів безпосередньо у власність держави, як сторони такої угоди, ..."
Если 70% продукции передавать государству, то вряд ли этот рентный "пряник" поможет сильно.

Посмотрим, примут ли. Правда, сама процедура перехода к СРП из формата ДСД мне по прежнему не особо понятна. Впрочем, это вопрос юридический, пожалуй.
Redneck
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 11:32
Благодарил (а): 17 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST Redneck » 07 сен 2015, 20:25

Кстати, еще один законопроект-ровесник, но пока без текста, увы:
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=56385
Redneck
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 11:32
Благодарил (а): 17 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST Redneck » 08 сен 2015, 14:05

Ага, вот и текст законопроекта под номером 3042 подоспел.
По сути, речь идет о тех же УРП и упрощении процедуры перехода к ней от ДСД, конверсии спецразрешений и других "юридических" аспектов.

В комплекте с №3027 это смотрелось бы еще лучше, ИМХО. Но ладно...
Redneck
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 11:32
Благодарил (а): 17 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 08 сен 2015, 19:47

Уважаемый коллега, Redneck
Redneck писал(а):Ну да, это уже на что-то похоже))
Хотя...
Цитата из записки к законопроекту: "Враховуючи те, що такі угоди передбачають передачу значної частини (50-70%) видобутого обсягу вуглеводнів безпосередньо у власність держави, як сторони такої угоди, ..."
Если 70% продукции передавать государству, то вряд ли этот рентный "пряник" поможет сильно.

Посмотрим, примут ли. Правда, сама процедура перехода к СРП из формата ДСД мне по прежнему не особо понятна. Впрочем, это вопрос юридический, пожалуй.


Собственно говоря исключительность ситуации уложения СРП договорами простого товарищества (ДПТ) состоит в том, что:

добыча товарной продукции уже имеет место быть на момент подписания СРП и, соответственно, «риски» уже состоялись, то Государство, будет претендовать на те самые (из комментария) 70 процентов прибыльной продукции ;


традиционно все прошлые издержки уже «списанны» ДПТ в НОЛЬ и не представляют интереса с точки зрения возможности возмещения через компенсационную продукцию.



Рассмотрим модель «товарных» потоков в СРП для ДПТ :ga-ze-ta; :

добыли из недр 100 единиц продукции;


рентная плата составит, например, 2 единицы;


«компенсационная» продукция за «текущие» издержки 20 единиц продукции;



«прибыльная» продукция к распределению составит 78 единиц продукции:


«прибыльная» продукция в пользу Государства – 70 процентов или 54,6 единиц;


«прибыльная» продукция в пользу ДПТ – 30 процентов или 23,4 единиц;


налог на прибыль ДПТ – 20 процентов от «прибыльной» продукция в пользу ДПТ – 4,68 единиц продукции



Таким образом, ДПТ в совокупности получит 20 единиц («компенсационная» продукция) плюс 23,4 единиц («прибыльной» продукции в пользу ДПТ) минус 4,68 единиц продукции (налог на прибыль ДПТ в виде «прибыльной» продукции в пользу ДПТ)
Итого ДПТ получит 38,72 единиц продукции (несомненно это больше чем 30 единиц при рентной плате 70 процентов) …

С уважением :a_g_a: 158820
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Redneck » 10 сен 2015, 19:38

СВЕЖАЧОК ДЛЯ ВСЕХ

Законопроект 2352а (доопрацьований):
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=56010

Пока не читал внимательно. Первое, что в глаза попало - надбавку на налог на прибыль отодвинули на 2018 год + дописали Переходные положения
Что еще кто заметил?


Сегодня уже почти по всем комитетам уже протащили и вывод Госнаукбюро готов.

Думаю, КМУ его все-таки протащит на следующей неделе.
Redneck
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 11:32
Благодарил (а): 17 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 10 сен 2015, 21:59

Уважаемые коллеги

проект 2352а – классический договорняк возврата к началу 2014 года и еще никто не определил, кто кого, особенно с отсрочкой до 2018 года, не говоря уже о ставке надбавки в 15% (в РФ ставка-то предложена 60%)

а вот проект 3035 – другое дело с изюминкой ...

_______________________________________________________Проект вноситься
_______________________________________________________народним депутатами України
_______________________________________________________Розенблат Б.С.



ЗАКОН УКРАЇНИ
Про старательську діяльність


Цей Закон спрямований на регулювання суспільних відносин, що склалися у сфері видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення.

РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення термінів

Терміни, що використовуються в цьому законі, мають таке значення:
Старатель – фізична особа-підприємець, що відповідає вимогам цього закону та внесена до реєстру старателів.
Старательська артіль – юридична особа, що відповідає вимогам цього закону та внесена до реєстру старателів.
Старательська ділянка – земельна ділянка, що перебуває у власності або користуванні суб’єкта господарювання, який зареєстровані у відповідному реєстрі старателів та щодо якої її власником надано згоду на здійснення на ній старательської діяльності.
Старательська діяльність – діяльність старателів та старательських артілей, що здійснюють діяльність у сфері видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення.
Корисні копалини – природні мінеральні речовини, які можуть використовуватись безпосередньо, або після їх обробки
Надра – частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин доступних для геологічного вивчення та освоєння.

Стаття 2. Відносини, що регулюються цим Законом

1. Цей Закон регулює суспільні відносини у сфері видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України та врегульовує механізм взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування із старателями.
2. Законодавство України, що регулює відносини, пов’язані із старательською діяльністю, діє з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом. У разі, якщо Законами України встановлені інші норми, ніж передбачені цим Законом, застосовуються норми цього Закону.

Стаття 3. Старательське видобування корисних копалин

1. На родовищах корисних копалин не промислового значення або їх окремих ділянках, допускається видобування корисних копалин старательськими артілями та особистою працею старателів.
2. Видобування корисних копалин старателя та артілями старателів провадиться за дозвільним посвідченням, яке видається органом місцевого самоврядування на території якого здійснюється старательська діяльнісь. Типова форма дозвільного посвідчення затверджується Кабінетом Міністрів України.

3. На орган місцевого самоврядування, який видав дозвільне посвідчення покладається контроль за дотриманням вимог цього Закону суб’єктами, що здійснюють видобування корисних копалин у відповідності до вимог цього Закону.

РОЗДІЛ ІІ СУБ’ЄКТИ СТАРАТЕЛЬСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Стаття 4. Перелік суб’єктів, що беруть участь в процесі реалізації вимог цього Закону

В процесі реалізації вимог цього закону беруть участь наступні суб’єкти:
Кабінет Міністрів України ;
Органи місцевого самоврядування ;
Органи державної влади ;
Суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам даного Закону та здійснюють старательську діяльність.


РОЗДІЛ ІІІ ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА СТАРАТЕЛЬСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Стаття 5. Порядок реєстрації заяви про намір здійснювати старательську діяльність

1. Старатель подає до районної державної адміністрації, на території якої планує здійснювати старательську діяльність, заяву про наміри здійснювати старательську діяльність.
2. Заява про наміри здійснювати старательську діяльність має містити вид корисних копалин, які має видобувати старатель, орієнтовне місцезнаходження старательської ділянки, вид надрокористування, площу старательської ділянки та орієнтовний термін старательської діяльності на даній старательській ділянці.
3. Райдержадміністрація приймає заяву на проведення старательської діяльності та реєструє її у відповідному реєстрі старателів надає консультації та необхідну інформацію для осіб , що мають на меті здійснювати старательську діяльність. Порядок та форма ведення реєстру старателів розробляється і затверджується обласними державними адміністраціями. Обласна державна адміністрація акумулює реєстр старателів відповідної області.


Стаття 6. Порядок надання права на здійснення старательської діяльності

1. Право на здійснення старательської діяльності надається суб’єктам господарювання, які відповідають вимогам цього закону та зареєстровані у відповідному реєстрі старателів, шляхом надання таким суб’єктам дозвільного посвідчення.
2. Видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення у відповідності до вимог цього Закону здійснюється на підставі дозвільного посвідчення без гірничого відводу.
3. Дозвільне посвідчення видається органом місцевого самоврядування на території якого планується здійснення старательської діяльності. Порядок та строки видачі дозвільного посвідчення встановлюється відповідною обласною радою.
4. За видачу дозвільного посвідчення, органом місцевого самоврядування, що його видає, стягується плата. Розмір плати за отримання дозвільного посвідчення встановлюється відповідною обласною радою.
5. Термін дії дозвільного посвідчення становить не більше трьох років, але в будь-якому випадку не може перевищувати терміну користування земельною ділянкою.

Стаття 7. Порядок відведення земельної ділянки для здійснення старательської діяльності

1. Суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам цього закону та зареєстровані у відповідному реєстрі старателів, набувають право власності або користування земельною ділянкою для здійснення на ній старательської діяльності у порядку визначеному чинним законодавством України.
2. Використання земельної ділянки, що перебуває у користуванні, для здійснення на ній старательської діяльності, можливе лише за наявності згоди власника земельної ділянки, на таке використання.
3. Здійснення старательської діяльності на земельній ділянці не вимагає зміни цільового призначення такої земельної ділянки.


РОЗДІЛ ІV ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ СТАРАТЕЛЬСЬКОЇ ДІЯЛЬНІСТІ

Стаття 8. Вимоги до здійснення старательської діяльності.

1. Старательська діяльність здійснюється старателями та старательськими артілями, виключно не промисловим способом.
2. Старательська діяльність здійснюється з дотриманням всіх передбачених законом вимог земельного та екологічного законодавства.
3. Використання земельної ділянки для здійснення старательської діяльності передбачає дотримання вимог відновлення первинного стану такої земельної ділянки зі збереженням її якісних показників.

Стаття 9. Право власності на видобуті корисні копалини

Право власності на видобуті, у порядку визначеному цим Законом, корисні копалини виникає з моменту їх вилучення з надр.

Стаття 10. Порядок реалізації видобутих корисних копалин

Видобуті старателем або старательською артіллю корисні копалини підлягають реалізації через товарні біржі у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.

Стаття 11. Контроль за здійсненням старательської діяльності

Контроль за здійсненням старательської діяльності здійснюється органами виконавчої влади та місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції в порядку передбаченому Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

РОЗДІЛ V ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1) у Кодексі України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст. 340 із наступними змінами):
у статті 31 після слова “родовищ” додати кому та слова “Законом України “Про старательську діяльність”;
статтю 16 доповнити частиною 12 «для користування надрами в порядку визначеному “Законом України “Про старательську діяльність” спеціальний дозвіл на користування надрами не вимагається»;
частину 1 статті 17 доповнити словами “крім випадків, передбачених Законом України “Про старательську діяльність”;
статтю 17 доповнити частиною 7 «для користування надрами в порядку визначеному “Законом України “Про старательську діяльність” гірничий відвід не вимагається»;
4) у пункті 4 частини третьої статті 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 299) додати слова “( крім корисних копалин не промислового значення перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України)”.
5) у Законі України “Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними” (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 9, ст. 34):
в абзаці 3 частини першої статті 3 додати слова “(крім корисних копалин не промислового значення перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України)”;
в частині першій статті 4 після слова “утворення” додати слова “( крім корисних копалин не промислового значення перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України)”;
частину 2 статті 10 доповнити комою та словами “Законом України “Про старательську діяльність”;
в частині першій статті 12 додати слова “( крім корисних копалин не промислового значення перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України)”;
в абзаці 4 частини першої статті 19 після кожного слова “утворення” додати слова “( крім корисних копалин не промислового значення перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України)”.
3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;
забезпечити приведення нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади України у відповідність до цього Закону.
4. Органам місцевого самоврядування протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону.

Голова Верховної Ради
України В.ГРОЙСМАН

и вновь нетленные базовые определения старательства
Стаття 3. Старательське видобування корисних копалин
1. На родовищах корисних копалин не промислового значення


Стаття 8. Вимоги до здійснення старательської діяльності.
1. Старательська діяльність здійснюється старателями та старательськими артілями, виключно не промисловим способом.


осталась сущая безделица – изыскать в действующем законодательстве или же приведенном проекте определение:
родовища ... не промислового значення

... корисні копалини не промислового значення

діяльність ... не промисловим способом
:

С уважением :a_g_a: 159572
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Аll » 11 сен 2015, 10:15

Помогите, пожалуйста. Рою стандарты и не могу найти как в бухгалтерском учете отразить рентную плату за добычу газа.
По логике это косвенный налог, тк.к зависит от фактической цены реализации. А если нет реализации, налог вроде уже есть)))
Т.е. надо относить на расходы. Прочитала проект про надбавку, так ренту отделили от себестоимости. Так куда ее отражать в бухучете?
Может есть какие-то правила калькулирования сеюестоимости? Или как напищшу в учетной политике, то и закон для меня и бюджета?

Пунктом 18 ПСБО 16 визначено, що до адміністративних витрат належать податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі (крім податків, зборів та обов’язкових платежів, що включаються до виробничої собівартості продукції, робіт, послуг).

Рента теперь административные расходы?
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 11 сен 2015, 14:05

Уважаемая коллега, Аll
Аll писал(а):Помогите, пожалуйста. Рою стандарты и не могу найти как в бухгалтерском учете отразить рентную плату за добычу газа.
По логике это косвенный налог, тк.к зависит от фактической цены реализации. А если нет реализации, налог вроде уже есть)))
Т.е. надо относить на расходы. Прочитала проект про надбавку, так ренту отделили от себестоимости. Так куда ее отражать в бухучете?
Может есть какие-то правила калькулирования сеюестоимости? Или как напищшу в учетной политике, то и закон для меня и бюджета?

Пунктом 18 ПСБО 16 визначено, що до адміністративних витрат належать податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі (крім податків, зборів та обов’язкових платежів, що включаються до виробничої собівартості продукції, робіт, послуг).

Рента теперь административные расходы?

Если коротко, то – "НЕТ" не административные издержки

рентная плата входит в себестоимость, хотя ее величина и зависит от цены реализации

:ga-ze-ta; логика в том, что Собственник материального ресурса предоставив Вам специальное разрешение на пользование недрами осуществляет свое право продажи Вам этого самого материального ресурса в размере 5-10% от стоимости товарной продукции, в которую в результате Ваше использования этого самого материального ресурса трансформируется (это если имеется необходимость в первичной переработке) этот самый материальный ресурс ... :) :oops:

С уважением :a_g_a: 159795

P.S. много спекуляций вокруг собственного имени платежа – рента (rentals) плата (royalty)
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Redneck » 15 сен 2015, 16:00

Даешь ренту по газу 29-14% для всех!!!!

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=55097

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо здешевлення вартості газу для населення (доопрацьований)

Номер, дата реєстрації:
2835 від 13.05.2015
Ініціатор(и) законопроекту:
Тимошенко Юлія Володимирівна (VIII скликання)
Артеменко Андрій Вікторович (VIII скликання)
Redneck
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 11:32
Благодарил (а): 17 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST налоговик » 15 сен 2015, 16:41

Аll писал(а):Помогите, пожалуйста. Рою стандарты и не могу найти как в бухгалтерском учете отразить рентную плату за добычу газа.
По логике это косвенный налог, тк.к зависит от фактической цены реализации. А если нет реализации, налог вроде уже есть)))
Т.е. надо относить на расходы. Прочитала проект про надбавку, так ренту отделили от себестоимости. Так куда ее отражать в бухучете?
Может есть какие-то правила калькулирования сеюестоимости? Или как напищшу в учетной политике, то и закон для меня и бюджета?

Пунктом 18 ПСБО 16 визначено, що до адміністративних витрат належать податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі (крім податків, зборів та обов’язкових платежів, що включаються до виробничої собівартості продукції, робіт, послуг).

Рента теперь административные расходы?


может рентная плата в бухучете - общепроизводственные расходы?
см. стр. 290
Методические рекомендации по себестоимости (№373)
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5778
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2644 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 сен 2015, 20:30

Уважаемый коллега, налоговик
налоговик писал(а):
Аll писал(а):Помогите, пожалуйста. Рою стандарты и не могу найти как в бухгалтерском учете отразить рентную плату за добычу газа.
По логике это косвенный налог, тк.к зависит от фактической цены реализации. А если нет реализации, налог вроде уже есть)))
Т.е. надо относить на расходы. Прочитала проект про надбавку, так ренту отделили от себестоимости. Так куда ее отражать в бухучете?
Может есть какие-то правила калькулирования сеюестоимости? Или как напищшу в учетной политике, то и закон для меня и бюджета?

Пунктом 18 ПСБО 16 визначено, що до адміністративних витрат належать податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі (крім податків, зборів та обов’язкових платежів, що включаються до виробничої собівартості продукції, робіт, послуг).

Рента теперь административные расходы?


может рентная плата в бухучете - общепроизводственные расходы?
см. стр. 290
Методические рекомендации по себестоимости (№373)


Оно то конечно ... :a_g_a:

Хочу лишь привести один любопытный пример:

Податки, збори та інші обов’язкові платежі (відповідно до ПКУ) безпосередньо пов’язані з виробничим процесом і кількістю продукції, що випускається:
- плата за землю, якщо виробничий підрозділ (цех) є власником відокремленої ділянки землі або землекористувачем і його права на земельну ділянку засвідчені актом на право власності або право користування. При оренді будівлі, споруди або іншого об’єкта основних засобів з відповідною частиною земельної ділянки платником земельного податку є не орендар, а орендодавець;
- збір за першу реєстрацію транспортного засобу;
- збір за спеціальне використання води.
На собівартість продукції (робіт, послуг) сплачений збір відносять ті виробництва, діяльність яких пов’язана з використанням лісових ресурсів.

Підприємства лісового господарства при проведенні лісозаготівель сплачений збір за спеціальне використання лісових ресурсів - включають в статтю «Сировина і матеріали».
- екологічний податок;
- місцеві податки і збори
.

цитировано по Методичні рекомендації з формування собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємствах, що належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України


вот так вот – включають в статтю «Сировина і матеріали»

но в горной отрасли нетути соответствующего органа управления, а минпрому и минтопу все некогда ... :oops:

С уважением :a_g_a: 161378
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
налоговик
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST sandro » 16 сен 2015, 14:53

Здравствуйте, уважаемые коллеги.
Недавно мы в этой ветке обсуждали проблемы расчета Рентной платы за добытую подземную воду. Все вопросы, которые я поднимал с конкретными примерами, наше предприятие изложило в письме к ГНИ. Ответ ГНИ - цитирование статей НКУ без конкретного ответа.

Последний абзац ответа прилагаю (во вложении)
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
купить гелиевые, воздушные шары в Днепропетровске
http://sharoduv.com.ua/vozdushnye-shary ... ovsk-kiev/
Аватар пользователя
sandro
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 22 май 2015, 12:26
Благодарил (а): 36 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 16 сен 2015, 14:59

Уважаемый коллега, sandro


Откровенно говоря ничего не понял :oops:

Давайте попробуем без купюр – :ga-ze-ta; Ваш запрос и полученный Вами ответ

может чего и придумаем сообща

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST sandro » 16 сен 2015, 15:06

в продолжение темы о расчете рентной платы за недра по добытой подземной воде.

Ситуация. В этой ветке обсуждался коллегами вопрос. При исчислении Расчетной стоимости ее стоимость уменьшается на стоимость упаковки и предпродажную подготовку.
Коллег интересовал вопрос. А как поступать в этой части при исчислении стоимости по Фактической цене. Ведь прямой нормы о ее уменьшении на стоимость упаковки НКУ до 01.01.15г и после не содержал (предусматривал уменьшение только на стоимость доставки и т.п.).

Кто-то из коллег приводил доводы о том, что в РФ судебная практика сводилась к тому, следует "накручивать" рентную плату на все стоимость Минеральной воды вместе с тарой (бутылкой).

Уважаемый коллега Al Shurshun рекомендовал использовать аналогию и при исчислении Фактической цены реализации ее тоже уменьшать на стоимость тары.

Вчера случайно наткнулся в ЕБНЗ на утратившую силу ЕБНЗ (утратила силу 01.01.15г) по данному вопросу. Однако, нормы НКУ в этой части не изменялись (изменились только номера Разделов и статей в связи с группировкой некоторых налогов).

Привожу это интересное ЕБНЗ

Питання Діяло до 01.01.2015
Який порядок обчислення вартості товарної продукції для фасованої мінеральної води?ВідповідьДіяла до 01.01.2015
Коротка:
При обчисленні вартості товарної продукції (підземної води) за розрахунковою вартістю до витрат за податковий (звітний) період включаються витрати, визначені у п.п. 263.6.5 п. 263.6 ст. 263 Податкового кодексу України. При цьому до складу матеріальних витрат не включаються витрати, пов’язані із: зберіганням, транспортуванням, пакуванням, проведенням іншого виду підготовки до реалізації відповідного виду товарної продукції, включаючи передпродажну підготовку, крім операцій первинної переробки.
Аналогічно, при обчисленні вартості товарної продукції (підземної води) за фактичною ціною реалізації платник зменшує суму доходу, отриману від реалізації відповідного виду товарної продукції за податковий (звітний) період, на суму витрат, пов’язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням), та на суму витрат, що пов’язані із зберіганням, пакуванням, проведенням іншого виду підготовки до реалізації відповідного виду товарної продукції, включаючи передпродажну підготовку.
При обчисленні податкових зобов’язань з плати за користування надрами для видобування корисної копалини (підземна вода), яка використовується для виготовлення товарної продукції, платник визначає базу оподаткування за більшою з таких величин: за фактичними цінами реалізації або за розрахунковою вартістю товарної продукції.

Повна:
Відповідно до п.п. 263.2.1 п. 263.2 ст. 263 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування плати за користування надрами для видобування корисних копалин по кожній наданій у користування ділянці надр, що визначена у відповідному спеціальному дозволі, є обсяг товарної продукції гірничого підприємства – видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що є результатом господарської діяльності з видобування корисних копалин у податковому (звітному) періоді, приведеної у відповідність із стандартом, встановленим галузевим законодавством.
Обсяг видобутих корисних копалин (мінеральної сировини) – це обсяг товарної продукції гірничодобувного підприємства, що відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» обліковується гірничодобувним підприємством як запаси – активи, вартість яких може бути достовірно визначена, для яких існує імовірність отримання їх власником – суб’єктом господарювання економічної вигоди, пов’язаної з їх використанням, та які складаються з: сировини, призначеної для обслуговування виробництва, у тому числі шляхом виконання господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною, та адміністративних потреб; готової продукції, що виготовлена на гірничодобувному підприємстві, у тому числі шляхом виконання господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною, призначена для продажу і відповідає технічним та якісним характеристикам, передбаченим договором або іншим нормативно-правовим актом (п.п. 14.1.128 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Обсяг (кількість) відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) визначається платником плати у журналі обліку видобутих корисних копалин самостійно відповідно до вимог, затверджених платником схем руху видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції та нормативних актів, що регламентують вимоги до відповідного виду товарної продукції гірничодобувних підприємств стосовно визначення якості сировини та кінцевого продукту, визначення вмісту основної та супутньої корисної копалини в лабораторіях, атестованих згідно з правилами уповноваження та атестації у державній метрологічній системі (п. 263.8 ст. 263 ПКУ).
Податкові зобов’язання з плати за користування надрами для видобутої корисної копалини (підземна вода) в межах однієї ділянки надр за податковий (звітний) період обчислюються за формулою, визначеною у п. 263.7 ст. 263 ПКУ.
Вартість видобутої у податковому (звітному) періоді підземної води відповідно до п.п. 263.6.1 п. 263.6 ст. 263 ПКУ обчислюється платником для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничодобувного підприємства) за більшою з таких її величин:
за фактичними цінами реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства – видобутої корисної копалини (мінеральної сировини);
за розрахунковою вартістю відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства – видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), крім вуглеводневої сировини.
Отже, при обчисленні вартості товарної продукції (підземної води) за розрахунковою вартістю до витрат за податковий (звітний) період включаються витрати, визначені у п.п. 263.6.5 п. 263.6 ст. 263 ПКУ. При цьому до складу матеріальних витрат не включаються витрати, пов’язані із: зберіганням, транспортуванням, пакуванням, проведенням іншого виду підготовки до реалізації відповідного виду товарної продукції, включаючи передпродажну підготовку, крім операцій первинної переробки.
Статтею 685 Цивільного кодексу України визначено, що продавець зобов’язаний передати покупцеві товар у тарі та (або) в упаковці, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу або не випливає із суті зобов’язання, наприклад, за особливими властивостями Товарної продукції. Обов’язок передання товару у тарі та (або) в упаковці не поширюється на товари, які за своїм характером не потребують застосування тари та (або) упакування. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, а за їх відсутності – способом, який забезпечує схоронність товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, якщо договором купівлі-продажу не встановлено вимог щодо тари та (або) упаковки.
Аналогічно, при обчисленні вартості товарної продукції (підземної води) за фактичною ціною реалізації платник зменшує суму доходу, отриману від реалізації відповідного виду товарної продукції за податковий (звітний) період, на суму витрат, пов’язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням), та на суму витрат, що пов’язані із зберіганням, пакуванням, проведенням іншого виду підготовки до реалізації відповідного виду товарної продукції, включаючи передпродажну підготовку.
При обчисленні податкових зобов’язань з плати за користування надрами для видобування корисної копалини (підземна вода), яка використовується для виготовлення товарної продукції, платник визначає базу оподаткування за більшою з таких величин: за фактичними цінами реалізації або за розрахунковою вартістю товарної продукції.
Коментар:
«Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».
купить гелиевые, воздушные шары в Днепропетровске
http://sharoduv.com.ua/vozdushnye-shary ... ovsk-kiev/
Аватар пользователя
sandro
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 22 май 2015, 12:26
Благодарил (а): 36 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR