Плата за користування надрами

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах
Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемая коллега, olenа78

совершенно упустил из виду то, что между 252.11 и 252.9 имеется некоторое различие

в результате этого различия фактическая цена всегда будет больше на сумму издержек предпродажной подготовки и упаковки, которые не принимают участия в определении расчетной стоимости

здесь следует говорить, что стоимости расчетную и фактическую необходимо применять к идентичным товарам - т.е. из фактического дохода необходимо исключить фактические издержки на сатурацию и бутылирование для реализованных объемов продукции

при соблюдении указанных условий всё становится на свои места - идентичные товары и почти идентичные стоимости (разница будет зависеть от качества выполненной государственной экспертизы проектов по оценке запасов месторождения)



С уважением :a_g_a: 343984
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллеги

многие получили письма "счастья" от Госгеонедр о нарушении строка повторной государственной геолого-экономической экспертизы (оценки) запасов полезных ископаемых участков недр, на которые выданы специальные разрешения

многие ощутили шок или выразили по крайней мере недоумение - каждые 5 лет это же чиновничий беспредел

многие "не помнят", что нормативную денежную оценку земельных участков в случае платного пользования предписано выполнять не реже раз в 7 лет, это уже не говоря о ежегодной индексации

в этом случае просто необходимо свыкнуться с мыслью, что после "отмены" геолсопровождения Госгеонедра вспомнило об своих обязанностях по управлению рациональным использованием недр

беда, как всегда, конечно же в дорогах и понимании геологами "собственного" отраслевого законодательства:
[color=#FF0000]Класифікація запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр[/color] писал(а):

геолого-економічна оцінка ділянки надр - періодичний аналіз результатів кожної стадії геологічного та техніко-економічного вивчення ресурсів корисних копалин ділянки надр з метою встановлення та/або зміни промислового значення їх запасів на підставі інформації про фактичні технологічні схеми, техніко-економічні показники і фінансові результати видобування корисних копалин в межах такої ділянки. Виділяються детальна, попередня і початкова геолого-економічні оцінки

...

техніко-економічне вивчення корисних копалин - визначення гірничо-технічних, географо-економічних, соціально-екологічних та інших умов розробки родовищ корисних копалин і переробки мінеральної сировини, а також умов реалізації товарної продукції гірничого виробництва для геолого-економічної оцінки промислового значення нагромадження корисних копалин

т.е. задача этих работ - не сверление дырок, а в - составлении объективных технологических схем и расчете бизес-проекта действующего предприятия


С уважением :a_g_a: 344418
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

ТОмі лі Джонс
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 09 ноя 2016, 13:19
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение ТОмі лі Джонс »

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, у Додатку 1 (корисні копалини), 1.при розрарахунку ціни за фактичними цінами, у графі 10.1.4 що показувати?
2. Витрати повязані з доставкою це витрати з видобування до виробництва, чи витрати доставки продукції покупцю власним транспортом?
3. При розрахунку за розрахунковою вартістю, то показники показуються повязані з видобуванням, чи загальні матеріальні витрати, витрати на оплату параці..... по п-ству?

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемый коллега, ТОмі лі Джонс
[color=#FF0000]ТОмі лі Джонс[/color] писал(а):Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, у Додатку 1 (корисні копалини), 1.при розрарахунку ціни за фактичними цінами, у графі 10.1.4 що показувати?
2. Витрати повязані з доставкою це витрати з видобування до виробництва, чи витрати доставки продукції покупцю власним транспортом?
3. При розрахунку за розрахунковою вартістю, то показники показуються повязані з видобуванням, чи загальні матеріальні витрати, витрати на оплату параці..... по п-ству?
к строке 10.1.4 имеется примечание
Відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 252.8 статті 252 розділу ІХ Кодексу.
но, если Вы не увлекаетесь углеводородами, то я, объективно бы, применял:
[color=#FF00BF]252.8[/color] писал(а):
252.8. У разі обчислення вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за фактичними цінами реалізації вартість одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) встановлюється платником рентної плати за величиною суми доходу, отриманого (нарахованого) від виконаних у податковому (звітному) періоді господарських зобов’язань з реалізації відповідного обсягу (кількості) такого виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини).
...
Сума доходу, отриманого (нарахованого) від реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за податковий (звітний) період, зменшується на суму витрат платника, пов’язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням) обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) споживачу в розмірах, установлених у договорі купівлі-продажу згідно з умовами постачання.

Суми попередньої оплати вартості обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що надійшли до моменту фактичного виконання господарських зобов’язань (фактичної поставки) або до моменту настання строку виконання господарських зобов’язань (поставки) за відповідним договором, включаються до суми доходу для обчислення вартості одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у податковому (звітному) періоді, якщо такі господарські зобов’язання (поставки) виконані або мали бути виконаними за зазначеним договором.

Сума доходу, отримана від реалізації обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) в іноземній валюті, обраховується в національній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату реалізації таких корисних копалин.
С уважением :a_g_a: 347728
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллеги

если Вы любите пиво, - это сообщение для Вас :ga-ze-ta;
[color=#FF0000]ДФС[/color] писал(а):
08.11.2016 № 35730/7/99-99-12-03-04-17
________________________________________________Головні управління ДФС в областях, м. Києві,
________________________________________________Офіс великих платників податків ДФС
Про коефіцієнт рентабельності
гірничого підприємства за обліковою
ставкою Національного банку України

Державна фіскальна служба України, керуючись п.п. 4 п. 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, інформує про величину коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у ІІІ кварталі 2016 року для гірничих підприємств, що порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр.

Розрахункова вартість товарної продукції гірничого підприємства визначається за сумою витрат, обчислених згідно з пп. 252.11 – 252.15 ст. 252 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), та коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що визначений у протоколах Державної комісії України по запасах корисних копалин (п. 252.16 ст. 252 Кодексу).

У випадку порушення гірничими підприємствами строку регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр передбачено застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України (далі – облікова ставка).

У ІІІ кварталі 2016 року діяли 3 (три) облікові ставки: 16,5 відс., 15,5 відс., 15 відс., затверджені рішеннями Правління Національного банку України від 23.06.2016 № 88-рш, від 28.07.2016 № 172-рш, від 15.09.2016 № 277-рш відповідно.

З метою уникнення різнотлумачень, базуючись на принципі рівномірності, ДФС рекомендує використовувати середньозважену облікову ставку Національного банку України для визначення коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства для розрахунку величини податкового зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

З огляду на офіційні дані Національного банку України тривалість дії облікової ставки: 16,5 відс. – 28 днів (01.07.2016 – 28.07.2016); 15,5 відс. – 49 днів (29.07.2016 – 15.09.2016); 15 відс. – 15 днів (16.09.2016 – 30.09.2016). Таким чином, середньозважена облікова ставка за ІІІ квартал 2016 року відповідає 15,72 відс. ((16,5 відс. х 28 днів + 15,5 відс. х 49 днів + 15 відс. х 15 днів)/92).

Враховуючи вище зазначене, платники рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, які порушили строк регулярної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин у межах ділянок надр, на які їм надано спеціальні дозволи на користування надрами, обчислюють податкові зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІІІ квартал 2016 року із застосуванням коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у розмірі 47,16 відс. – трикратному розмірі середньозваженої облікової ставки Національного банку України.

Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС довести зазначений лист до відома платників податків і підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування при проведенні контрольно-перевірочної роботи та апеляційних процедур.

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Redneck
Сообщения: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 10:32
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Redneck »

Свежак для нефтекачателей и не только :ga-ze-ta;

Проект Закону про внесення змін до статті 252 Податкового кодексу України щодо збільшення видобутку нафтогазовидобувними підприємствами
Номер, дата реєстрації: 5444 від 23.11.2016
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=60573

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Redneck
[color=#FF0000]Redneck[/color] писал(а):Свежак для нефтекачателей и не только :ga-ze-ta;

Проект Закону про внесення змін до статті 252 Податкового кодексу України щодо збільшення видобутку нафтогазовидобувними підприємствами
Номер, дата реєстрації: 5444 від 23.11.2016
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=60573
замечательный законопроект по почти 2-кратному уменьшению ставки рентной платы, который, если следовать обоснованию Пояснительной записки, можно охарактеризовать как «НАМ МАЛО...» и достаточно мутно просматривается лозунг вынесенный в название проекта закона «МЫ УВЕЛИЧИМ ДОБЫЧУ»

для тех, кто усомнился в моих выводах предоставлю 2 основных графических аргумента из пояснительной записки
Первый – вот так мы жили при цене 50 долларов за баррель :ga-ze-ta;
Изображение
Второй – вот так мы стали жить при цене 30 долларов за баррель :ga-ze-ta;
Изображение
и, естественно, ссылаемся на уменьшение ставок платы за недра в Российской Федерации, Казахстане и Румынии в связи со снижением рыночной цены на минеральный ресурс

всё бы замечательно, если не принимать во внимание, что:

существует пример Венесуэлы, которая сохранила свою 35 процентную ставку и о причинах этого сохранения мы ничегошеньки не знаем или не говорим

страны которые приведены в качестве аргумента – не просто экспортоориентированные, а фактически подверженные воздействию «ресурсного проклятия» – ВВП в более, чем 40 процентном объеме формируется за счет экспорта минеральных ресурсов

Таким образом,
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Redneck
[color=#FF0000]Redneck[/color] писал(а):Свежак для нефтекачателей и не только :ga-ze-ta;

Проект Закону про внесення змін до статті 252 Податкового кодексу України щодо збільшення видобутку нафтогазовидобувними підприємствами
Номер, дата реєстрації: 5444 від 23.11.2016
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=60573
замечательный законопроект по почти 2-кратному уменьшению ставки рентной платы, который, если следовать обоснованию Пояснительной записки, можно охарактеризовать как «НАМ МАЛО...» и достаточно мутно просматривается лозунг вынесенный в название проекта закона «МЫ УВЕЛИЧИМ ДОБЫЧУ»

для тех, кто усомнился в моих выводах предоставлю 2 основных графических аргумента из пояснительной записки к проекту закона

Первый – вот так мы жили при цене 50 долларов за баррель :ga-ze-ta;
Изображение
Второй – вот так мы стали жить при цене 30 долларов за баррель :ga-ze-ta;
Изображение
и, естественно, ссылаемся на уменьшение ставок платы за недра в Российской Федерации, Казахстане и Румынии в связи со снижением рыночной цены на минеральный ресурс

всё бы замечательно, если не принимать во внимание, что:

существует пример Венесуэлы, которая сохранила свою 35 процентную ставку и о причинах этого сохранения мы ничегошеньки не знаем или не говорим

страны которые приведены в качестве аргумента – не просто экспортоориентированные, а фактически подверженные воздействию «ресурсного проклятия» – ВВП в более, чем 40 процентном объеме формируется за счет экспорта минеральных ресурсов

Таким образом, для обоснования рентных платежей в Украине весьма и весьма желательно понимать фактическую структуру издержек и доходов (доходности) предприятий нефтегазодобывающей отрасли страны :ga-ze-ta;


С уважением :a_g_a: 354380
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Redneck
Сообщения: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 10:32
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Redneck »

Согласен по всем пунктам... Идею о снижении ставок уже не раз озвучивали в этом году и руководители "Укрнафты" и ряд других, не менее заинтересованных лиц. Как по мне, обойдутся ;)

Хотя некоторый смысл в предложении привести процентные ставки газа и газового конденсата к паритету, пожалуй, имеется. "Газоконденсатная смесь" изначально, как никак... С другой стороны, фактические цены все равно значительно отличаются.

Ну, а нефть - это "миленько".
"Реалізація положень Закону в разі його прийняття не призведе до додаткових видатків з Державного бюджету України та не впливає на показники бюджету." - тут нечем крыть :roll:

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемый коллега, Redneck
[color=#FF0000]Redneck[/color] писал(а):Согласен по всем пунктам... Идею о снижении ставок уже не раз озвучивали в этом году и руководители "Укрнафты" и ряд других, не менее заинтересованных лиц. Как по мне, обойдутся ;)

Хотя некоторый смысл в предложении привести процентные ставки газа и газового конденсата к паритету, пожалуй, имеется.
"Газоконденсатная смесь" изначально, как никак... С другой стороны, фактические цены все равно значительно отличаются.

Ну, а нефть - это "миленько".
"Реалізація положень Закону в разі його прийняття не призведе до додаткових видатків з Державного бюджету України та не впливає на показники бюджету." - тут нечем крыть
:roll:
В отношении "Газоконденсатная смесь", то неплохо бы определиться, что есть основная, а что, - сопутствующая продукция... (конденсатный фактор вещь неоднородная не только по объектам, но и во времени эксплуатации)


С уважением :a_g_a:

P.S. в остальном, - главное чтобы пипэл хавал :oops:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллеги
очень похоже, что у нефтегазового лобби наступил период активности имеем зарегистрированный 25.11.2016 под номером 5459 Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України з метою впровадження стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу з нових свердловин

к сожалению тексте проекта на странице пока еще нет

увлечённо ждем-с новых законодательных находок в направлении «стимулируем...» 8-)


С уважением :a_g_a: 354910
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллегитекста проекта закона на сайте Верховного совета еще нет

а вот первый лоббист уже прорезался в лице БизнесЦензора

известный эксперт в вопросах недропользования Максим Гардус 29.11.16 11:58 разместил статью Зачем газовой отрасли нужна рента 12% для новых скважин
[color=#FF0000]Максим Гардус[/color] писал(а):
В Верховной раде зарегистрирован проект Закона №5459 об установлении ренты в размере 12% на новые скважины по добыче газа с 2017 года. Газодобывающие компании добиваются введения этой нормы последние несколько месяцев. БизнесЦензор подготовил ответы на вопросы об этой инициативе.
Изображение
Условия добычи газа в Украине постоянно усложняются из-за истощения запасов, добыча которых высокорентабельна. Нынешний режим налогообложения и цена газа, которая колеблется в пределах $200 за тысячу кубометров, не способствует привлечению отечественных и иностранных инвесторов.
25 ноября группа народных депутатов зарегистрировала проект закона №5459, о внесении изменений в Налоговый кодекс, который предусматривает внедрение стимулирующей рентной платы по единой ставке 12% на добычу газа из новых скважин, бурение которых начнется после 1 января 2017 года.
Авторы: Александр Домбровский (БПП), Ольга Белькова (БПП), Наталья Кацер-Бучковская (НФ), Лев Пидлисецкий (Самопомич), Павел Ризаненко (БПП), Анатолий Евлахов (БПП), Олег Кришин (НФ), Оксана Юринец (БПП) и Григорий Тимиш (БПП).
БЦ подготовил ответы на самые очевидные вопросы по законодательной инициативе
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Почему Украине нужна энергонезависимость?
Украина добывает газа меньше, чем потребляет. Добыча в 2016-м – 20 млрд куб. м в год, а потребление – 34 млрд куб. м. Приходится импортировать недостающие 14 млрд куб. м (41%). Это приводит к множеству проблем, среди которых: вымывание валюты и давление на обменный курс, а также геополитическая зависимость от России.

С начала года Украина не покупает газ непосредственно у Газпрома. Но, весь объем топлива, купленного по реверсу у европейских посредников – это газ, физически добытый в РФ. Перспективы его поступления после окончания нынешнего транзитного контракта в 2019 не ясны.
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Можно ли нарастить внутреннюю добычу газа до уровня потребления?
Теоретически – да. Запасы газа в украинских недрах оцениваются в 1 трлн куб м. Из них около 285 млрд куб м коммерчески привлекательны. Есть государственные, частные и иностранные компании, готовые этот газ добывать. И ранее рост добычи наблюдался, особенно у частников.

По данным консалтинговой компании IHS, частные газодобывающие предприятия способны значительно увеличить добычу с текущих 4 млрд куб. м. газа до 8 млрд куб. м. уже в 2020 году. Проект Концепции развития газодобывающей отрасли предполагает, что к 2020 году Украина должна увеличить объм добычи до 27 млрд кубов газа в год.
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Почему добыча газа не растет сейчас?
Инвестиционный и нормативный климат мало способствует развитию газодобычи. Есть проблемы с выделением спецразрешений на добычу, выделением земельных участков, согласованием лицензий местными властями, низкой доступностью кредитов.

В 2014-м к этим проблемам добавилась новая – высокая рента на добычу, которая была установлена на уровне 55%. Это привело к тому, что с отечественного рынка ушли почти все иностранные инвесторы (американцы, канадцы, поляки).

С 2016 года рента была уменьшена. Сейчас она составляет 29% с месторождений до 5 км глубиной и до 14% с месторождений свыше 5 км глубиной. Однако теперь упала и цена газа. В связи с этим никто не спешит вкладываться в бурение новых скважин. Это грозит уменьшением добычи газа, так как существующие скважины постепенно истощаются.
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Что нужно сделать для роста добычи газа?
Газодобывающие компании заявляют о необходимости внедрения стимулирующего налогообложения, единой рентной ставки в 12% на бурение новых скважин как на новых так и действующих месторождениях, кроме договоров на совместную деятельность.

По их подсчетам, это позволит привлечь один миллиард долларов новых инвестиций и нарастить добычу газа почти на 60% к 2020 году.
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Сколько потеряет госбюджет на 2017 год после вступления в силу законопроекта?
Нисколько. База налогообложения не уменьшится, ведь сниженная рента будет применяться лишь к бурению новых скважин, которое начнется после 1 января 2017 года. Если снижения ренты на новые разработки не произойдет, высока вероятность того, что добыча на новых месторождениях в 2017 году просто не начнется.

Уверенно можно говорить о том, что без принятия законопроекта №5459 объем инвестиций в отрасль будет гораздо меньшим
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Как изменятся доходы госбюджета от ренты в будущем?
Газодобывающие компании инвестируют в бурение новых скважин и увеличат объемы добычи газа свыше запланированных объемов с рентой в 12%. Тогда вырастет база налогообложения. В перспективе нескольких лет бюджет получит больше поступлений по новой ставке ренты, чем по существующим ставкам.

Рост добычи газа, в свою очередь, позволит увеличить годовые налоговые отчисления на 22% по всей отрасли. Это принесет государству около 200 млрд грн налоговых отчислений в 2017-2020 годах, подсчитали в Ассоциации газодобывающих компаний Украины.
первое ощущение от экспертного опуса – эротичненько

попьем пивка - покумекаем и добавим :o


С уважением :a_g_a: 356522
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллеги
предлагаю обратиться к тексту лоббистского опуса

во-первых :ga-ze-ta;
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Почему Украине нужна энергонезависимость?
Украина добывает газа меньше, чем потребляет. Добыча в 2016-м – 20 млрд куб. м в год, а потребление – 34 млрд куб. м. Приходится импортировать недостающие 14 млрд куб. м (41%). Это приводит к множеству проблем, среди которых: вымывание валюты и давление на обменный курс, а также геополитическая зависимость от России.

С начала года Украина не покупает газ непосредственно у Газпрома. Но, весь объем топлива, купленного по реверсу у европейских посредников – это газ, физически добытый в РФ. Перспективы его поступления после окончания нынешнего транзитного контракта в 2019 не ясны.
уже к 2020 году, т.е. через 3 года необходимо нарастить объем добычи на 14 млрд куб. м или
70 процентов, в опусе – 41%

во-вторых :ga-ze-ta;
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Можно ли нарастить внутреннюю добычу газа до уровня потребления?
...
По данным консалтинговой компании IHS, частные газодобывающие предприятия способны значительно увеличить добычу с текущих 4 млрд куб. м. газа до 8 млрд куб. м. уже в 2020 году. Проект Концепции развития газодобывающей отрасли предполагает, что к 2020 году Украина должна увеличить объм добычи до 27 млрд кубов газа в год.
т.е. из 14 млрд куб. м лишь 4 млрд куб. м прирастят частные газодобывающие предприятия
остальные 10 млрд куб. м – проблемы Укргаздобычи на её истощенных месторождениях
всем хорошо известно, ну и выкрутасы Полтавского облсовета в 2016 году подтверждают, что в 2017-2010 годах получение Укргаздобычей новых специальных разрешений не светит :roll:

и это уже не принимая во внимание временной лаг между датой получения специального разрешения и на пользование недрами и датой фактического получения притока углеводородов в скважине на коммерчески значимом уровне :shock:

и так, очевидно, что преференции будут предоставлены исключительно "новопостроенным" скважинам в пределах участков недр, которые пребывают в эксплуатации или же другими словами преференция будет предоставлена за работы по строительству скважин, которые недропользователи обязаны выполнить безусловным порядком в рамках обязательств, заявленных ними при утверждении проектов отработки месторождений :oops: – поощряем соблюдение выполнение собственных обязательств
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Что нужно сделать для роста добычи газа?
Газодобывающие компании заявляют о необходимости внедрения стимулирующего налогообложения, единой рентной ставки в 12% на бурение новых скважин как на новых так и действующих месторождениях, кроме договоров на совместную деятельность.

По их подсчетам, это позволит привлечь один миллиард долларов новых инвестиций и нарастить добычу газа почти на 60% к 2020 году.
странно ведь уже определено, что для достижения заявленых 34 млрд.куб.м необходимо прирастить -
70 процентов

привлечь один миллиард долларов новых инвестиций и это за 3 года,
в то время как Укргаздобыча без запроса каких либо преференций уже в 2017 заявила об инвестировании 0,5 млрд "Укргаздобыча" объявила тендер на 13 млрд гривен

с другой стороны, что касается привлечения одного миллиарда долларов новых инвестиций, то путем простых арифметических операций можем определить, что годовая "экономия" рентной платы на 4 млрд.куб.м при цене на газ 200 долларов оценивается в :ga-ze-ta;
4 млрд.куб.м * 200 $/thcubm * 17 % /26 $/UAH = 5.23 b$

вот така фигня малята
– у кого есть сомнения кто проинвестирует прирост и кто получит прибыль

ну а дальше –
[color=#FF0080]БЦ[/color] писал(а):
Как изменятся доходы госбюджета от ренты в будущем?
Газодобывающие компании инвестируют в бурение новых скважин и увеличат объемы добычи газа свыше запланированных объемов с рентой в 12%. Тогда вырастет база налогообложения. В перспективе нескольких лет бюджет получит больше поступлений по новой ставке ренты, чем по существующим ставкам.

Рост добычи газа, в свою очередь, позволит увеличить годовые налоговые отчисления на 22% по всей отрасли. Это принесет государству около 200 млрд грн налоговых отчислений в 2017-2020 годах, подсчитали в Ассоциации газодобывающих компаний Украины.
принимая во внимание описанное выше возможное развитие событий по увеличению объемов добычи и при максимальном оптимизме проекта – прирост объем добычи на 25-30 проектов от текущего (6-7 % ежегодно) налоговые отчисления рентной платы оцениваются в 191 млрд.грн от 94 млрд.куб.м – 78 дол/1000 куб.м

при этом в случае отсутствия преференций и сохранении объемов производства налоговые отчисления рентной платы оцениваются в 178 млрд.грн 80 млрд.куб.м - 86 дол/1000 куб.м

что-то 22% не очень чётко просматриваются 191 млрд.грн/178 млрд.грн = 7,1% :ga-ze-ta;

вот такой вот пердимонокль - лоббизм это искусство elka:


С уважением :a_g_a: 356587
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Аватара пользователя
Al Shurshun
Сообщения: 3208
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Al Shurshun »

Уважаемые коллеги
вот и появилась возможность непосредственно ознакомиться с Проектом Закону про внесення змін до Податкового кодексу України з метою впровадження стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу з нових свердловин :oops:
[color=#FF0000]5459 від 25.11.2016[/color] писал(а):
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до Податкового кодексу України
з метою впровадження стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу з нових свердловин
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. У пункті 252.20 статті 252 Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13 – 17, ст.112 із наступними змінами) після абзацу 28 доповнити новим абзацом такого змісту:
Изображение
Абзаци 29-30 вважати відповідно абзацами 30-31.
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України в місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
а что, скромненько и со вкусом

а вот и авторская пояснительная записка :ga-ze-ta;

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
про внесення змін до Податкового кодексу України з метою впровадження стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу з нових свердловин

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Україна посідає п'яте місце в Європі за обсягами видобутку газу й може пишатися столітньою історією газової галузі. Власний видобуток газу грає винятково важливу роль у забезпеченні незалежності України від імпорту природного газу, в тому числі від держави-агресора, та посиленні енергетичної безпеки країни, тому розвиток газової галузі є державним пріоритетом.
В той же час, на сьогодні спостерігається значне падіння власного видобутку, особливо в частині розробки та буріння нових свердловин. Це обумовлено тим, що умови видобутку природного газу в Україні постійно ускладнюються у зв'язку з поступовим виснаженням запасів найбільш високої якості і зростанням частки запасів більш низької якості, з меншим потенціалом вилучення. Крім того, існуючий режим оподаткування галузі також не сприяє залученню інвесторів (як вітчизняних, так і іноземних) до видобувної галузі.
Водночас збільшення обсягу власного видобутку вуглеводнів визначено як один з найважливіших векторів формування державної політики у сфері паливно-енергетичного комплексу, що підтверджується низкою програмних документів Уряду, зокрема в Енергетичній стратегії України на період до 2030 року, затвердженій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 липня 2013 року № 1071-р, Програмі діяльності Уряду, затвердженій постановою Верховної Ради України від 11 грудня 2014 року № 26-VIII, Питаннях реформування газового сектору, встановлених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 375-р тощо.
Враховуючи, що збільшення та навіть збереження поточних обсягів видобутку можливе тільки за умови залучення нових інвестицій до видобувної галузі, пропонується встановити додаткові фіскальні стимули, необхідні для нарощування видобутку з нових та діючих родовищ, у вигляді стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу зі свердловин, буріння з яких розпочате з 1 січня 2017 року.
Введення економічно обґрунтованої рентної плати для нових свердловин, за якої ефективне податкове навантаження на нові інвестиції не перевищуватиме середній європейський рівень, дозволить галузі конкурувати за залучення іноземного капіталу, покращить інвестиційний клімат в державі, зміцнить довіру інвесторів, а також позитивно вплине на розвиток видобувної галузі в цілому.

2. Мета і цілі прийняття законодавчого акта
Основною метою прийняття запропонованого Закону України є сприяння збільшенню власного видобутку природного газу через встановлення стимулюючої ставки рентної плати за користування надрами для видобування природного газу з нових свердловин.
Цілями, на які спрямований законопроект, в довгостроковій перспективі є:
1) Забезпечення енергетичної безпеки: Україна імпортує 40% спожитого газу. Переважна його частина є російським, хоча й постачається з Європи. За бажанням, Росія може значно нашкодити економіці України та використати газ як інструмент політичного тиску, особливо в разі побудови обхідних трубопроводів та скорочення транзитних обсягів. Україна має можливість в перспективі чотирьох років повністю відмовитися від імпортованого газу та суттєво посилити власну енергетичну безпеку, убезпечити вітчизняну економіку та населення від навмисно спровокованих кризових ситуацій та їх важких наслідків, врешті злізши з газової голки.
2) Залучення зовнішніх інвестицій: Утримання інтересу існуючих зовнішніх інвесторів (італійська ENI, британська JKX) та залучення нових інвесторів та ноу-хау у видобувну галузь України. Створення іміджу України як енергетичного центру Центрально-Східної Європи та зміцнення її позицій на арені міжнародної енергетичної дипломатії.
3) Розвиток економіки: Збільшення власного видобутку газу – це не лише створення гарантованого джерела постачання для тривалого задоволення внутрішніх потреб, проте й один з найпотужніших економічних мультиплікаторів, який впливає на зростання податкових платежів та створення нових високооплачуваних робочих місць по всьому ланцюжку виробництва задіяних товарів.
4) Імпортозаміщення: В останні десять років Україна витратила 88 млрд. дол. США на імпорт газу, що відповідає річному ВВП держави. Таким чином вітчизняна економіка щорічно відраховувала "десятину" в якості сплати за імпортований газ, що було і залишається вагомим фактором тиску на національну валюту та причиною її девальвації. Історично стаття витрат на закупку імпорту газу посідає перше місце в валютних витратах країни, а 13% експортної виручки йде на оплату імпортного газу.
5) Зниження цін на газ для споживачів: Збільшення видобутку підвищить конкуренцію на ринку, яка змусить покращити якість послуг та боротися за зниження їх вартості. Власний газ буде дешевше імпортованого продукту.

3. Загальна характеристика та основні положення акта
Законопроектом пропонується внести зміни до Податкового кодексу України, встановивши, що для природного газу, видобутого із свердловин, розпочатих бурінням після 1 січня 2017 року, плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 12 відсотків від вартості товарної продукції гірничого підприємства незалежно від глибини залягання покладу. Ця норма не поширюється на природний газ, видобутий під час виконання договорів про спільну діяльність.
Підтвердженням початку буріння нової свердловини є акт про початок буріння, а також відповідно до Правил безпеки в нафтогазодобувній промисловості України, затверджених наказом Держкомітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 6 травня 2008 року № 95 (додаток 8) акт про введення в експлуатацію бурової установки, із підписами членів комісії, за участі Державної служби України з питань праці, скріплений штампом бурової бригади.

4. Стан нормативно-правової бази
Основу нормативно-правової бази у даній сфері становлять Конституція України, Податковий кодекс України, Цивільний кодекс України.
Прийняття та реалізація законопроекту не потребує внесення змін до інших законодавчих актів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття зазначеного проекту Закону України не потребує додаткових фінансових витрат з державного та місцевого бюджетів України.
Запровадження стимулюючої ставки рентної плати винятково для нових інвестицій за умови збереження чинного рівня оподаткування для діючих промислових об’єктів, надасть змогу залучити необхідний обсяг нових інвестицій задля динамічного приросту виробництва, одночасно гарантуючи сталі податкові надходження в 2017 році та їх відчутне зростання у майбутньому.
За розрахунками Асоціації газовидобувних компаній України запровадження стимулюючої ставки ренти для свердловин, розпочатих бурінням з 2017 року, надасть змогу залучити, зокрема, у незалежному газовидобувному секторі – 1 млрд. дол. США нових інвестицій та наростити видобуток газу на майже 60% до 2020 року. Зростання обсягів видобутку газу надасть можливість збільшити річні податкові відрахування на 22% у всій галузі, що, в свою чергу, забезпечить поповнення Державного бюджету України на 195,5 млрд. грн. у період 2017-2020 роки.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта
Прийняття Проекту Закону сприятиме зміцненню економічної незалежності держави, підвищенню конкурентоспроможності національної економіки, створенню сприятливих фіскальних умов для залучення прямих іноземних інвестицій, активізації інвестиційно-інноваційної діяльності, забезпеченню сталого економічного розвитку, збільшенню сукупних податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Очікуваний ефект від імплементації ініціативи:
- збільшення видобутку газу на 35% з 20 до 27 млрд. куб.м. природного газу до 2020 року;
- залучення 1 млрд. дол. США інвестицій у галузь;
- створення 15 тисяч нових високооплачуваних робочих місць;
- приріст ВВП на 5% до 2020 року як результат залучених інвестицій;
- поповнення Державного бюджету України на 195,5 млрд. грн. у період 2017-2020 роки як наслідок розширення бази оподаткування.


Народні депутати України
___________________________________________________________О. Домбровський
___________________________________________________________О. Бєлькова
___________________________________________________________Н. Кацер-Бучковська
___________________________________________________________Л. Підлісецький
___________________________________________________________П. Різаненко
___________________________________________________________А. Євлахов
___________________________________________________________О. Кришин
___________________________________________________________О. Юринець
___________________________________________________________Г. Тіміш
«no comment»
С уважением :a_g_a: 357008
Жизнь коротка, а глупость - безгранична
Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

Redneck
Сообщения: 122
Зарегистрирован: 05 дек 2012, 10:32
Контактная информация:

Плата за користування надрами

Непрочитанное сообщение Redneck »

природний газ, видобутий із свердловин, розпочатих бурінням після 1 січня 2017 року, незалежно від глибини залягання покладу (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) 12,00
О, отлично, что ДСД не забыли. А то я смотрю, эти ребята со ставкой 70% уже так и ждут, когда инвестировать дальше будут в бурение. С низкого старта, прямо.

P.S. Они еще остались хоть, кроме судящегося Карпатыгаза?

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 28 гостей