Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Плата за користування надрами

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 29 апр 2014, 23:10

Уважаемая коллега, Алыча !

Алыча писал(а):Доброго ранку Сьогодні продивившись ще раз зміни до ст 263 уже побачила що (Підпункт 263.5.3 пункту 263.5 статті 263 виключено на підставі Закону № 1166-VII від 27.03.2014) Куди дивилась вчора :? :oops: Тому все таки ніч для того щоб спати....Прошу вибачення :oops: :oops: :oops:


Экая, Вы право шутница ...

Однако, вопрос о применении положений:
263.5. писал(а): База оподаткування
263.5.1. Базою оподаткування є вартість обсягів видобутих у податковому (звітному) періоді корисних копалин (мінеральної сировини), яка окремо обчислюється для кожного виду корисної копалини (мінеральної сировини) для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничодобувного підприємства).
263.5.2. Порядок визначення вартості одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) встановлено пунктом 263.6 цієї статті.

при добыче подземных вод, особенно для случаев, когда такая добыча лишь вспомагательная хозяйственная деятельность, остается актуальным

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 09 май 2014, 06:31

Уважаемые колллеги !
Изображение Изображение Изображение
С Праздником Дня Победы !

ИзображениеИзображениеИзображение
С уважением :a_g_a:


P.S. ветка "плата за користування надрами" побила свой предыдущий рекорд - :ga-ze-ta; 4000 просмотров з 1 календарный месяц. И, как всегда, партизанское молчание - самый прозрачный налог :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
налоговик
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 май 2014, 12:03

Уважаемые коллеги !

:oops: .....Соприкоснулся с ситуацией, которая, казалось бы, достаточно определенно изложена в Кодексе.

Ситуация:
.....Предприятие в 11-ом месяце 2013 года получило аванс в иностранной валюте за поставку товарной продукции горного предприятия в I-II-ом кварталах 2014 года.
.....Хозяйственные обязательства по поставке товарной продукции горного предприятия выполнены предприятием во 2-ом месяце 2014 года.
.....Инспектор ДПС высказал точку зрения, что для целей исчисления базы налогообложения по плате за пользование недрами, доход следует определять по курсу НБУ в 11-ом месяце 2013 года.


С другой стороны в Кодексе читаем :ga-ze-ta; :
263.6.2. писал(а):

..... У разі обчислення вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за фактичними цінами реалізації вартість одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) встановлюється платником за величиною суми доходу, отриманого (нарахованого) від виконаних у податковому (звітному) періоді господарських зобов'язань з реалізації відповідного обсягу (кількості) такого виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини).
...
..... Сума доходу, отриманого (нарахованого) від реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за податковий (звітний) період зменшується на суму витрат платника, пов'язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням) обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) споживачу в розмірах, установлених у договорі купівлі-продажу згідно з умовами постачання.
..... Суми попередньої оплати вартості обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що надійшли до моменту фактичного виконання господарських зобов'язань (фактичної поставки) або до моменту настання строку виконання господарських зобов'язань (поставки) за відповідним договором, включаються до суми доходу для обчислення вартості одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у податковому (звітному) періоді, якщо такі господарські зобов'язання (поставки) виконані або мали бути виконаними за відповідним договором.
..... Сума доходу, отримана від реалізації обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) в іноземній валюті, обраховується в національній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату реалізації таких корисних копалин.


Вот и возникает вопрос, а может мы разный алфавит изучали :?:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST налоговик » 14 май 2014, 13:34

Уважаемый коллега, Al Shurshun!

Если я правильно понимаю, то датой реализации будет дата отгрузки, а не получения предоплаты.

263.6.4. Вартість одиниці кожного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) обчислюється як співвідношення суми доходу, отриманого платником від реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), визначеної відповідно до підпункту 263.6.2 пункту 263.6 цієї статті, та обсягу (кількості) відповідного виду реалізованої товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що визначається за даними бухгалтерського обліку запасів готової продукції платника.


Я кажется понял, инспектор ДПС хочет взять курс как для налогу на прибыль, но он сюда ни к месту.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5778
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2644 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 14 май 2014, 15:49

Уважаемый коллега, налоговик !
налоговик писал(а):Уважаемый коллега, Al Shurshun!

Если я правильно понимаю, то датой реализации будет дата отгрузки, а не получения предоплаты.


263.6.4. Вартість одиниці кожного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) обчислюється як співвідношення суми доходу, отриманого платником від реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), визначеної відповідно до підпункту 263.6.2 пункту 263.6 цієї статті, та обсягу (кількості) відповідного виду реалізованої товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що визначається за даними бухгалтерського обліку запасів готової продукції платника.


Я кажется понял, инспектор ДПС хочет взять курс как для налогу на прибыль, но он сюда ни к месту.


Вы все абсолютно правильно поняли, - стереотипы - страшная вещь.
Привыкли "лепить" нормы по налогу прибыль везде и всюду, а Кодекс - по-боку, вот еще - читать что ни попадя :P ...

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Лилек » 17 май 2014, 22:38

Уважаемый, Al Shurshun.Спасибо большое за Вашу помощь на форуме.Хочу вернуться к добыче минеральной воды.Прошел апрель, надо считать себестоимость продукции, в состав которой входит и плата за недра. Но, к сожалению, нет понимания сути.
Наша готовая товарная продукция-минеральная вода, подготовленная к потреблению нашим же предприятием для 1.разлива и 2. в качестве сырья для производства напитков.Согласны, это логично. Но,берем документы:
1.Спеціальний дозвіл на користування надрами. Смотрим, "мета користування-видобування мінеральних природних столових вод для промислового розливу."
2.ДСТУ 878-93 Води мінеральні питні.(по этому ДСТУ осуществляется контроль качества продукции и на него ссылка в Протоколе) Технічні вимоги. п.1.1."Розлив мінеральних вод має проводитися до вимог цього стандарту і технологічної інструкції по обробці і розливу питних мінеральних вод..."
3.Протокол ДК України по запасах корисних копалин про розгляд геолого-економічної оцінки експлуатаційних запасів мінеральних столових вод, а именно техніко-економічне обгрунтуванняя.(которое мы сами же составляли в 2010 г)."...товарна продукція підприємства -це пляшки ємністю 0,5 л;пляшки ємністю 1,5 л;пляшки ємністю 2,0 л; пляшки ємністю 5,0 л; бутиль ємкістю 18,9 л."
По технологии эксплуатации родовища, вода из скважины по водоводу доставляется в цех разлива, где и разливается по емкостям. Что добыли, то сразу и разлили, воду хранить нельзя по санитарным нормам.На 201 счете "сырье и материалы" учет воды не ведется, а сразу на 26 счете, после разлива, учитывается готовая продукция -бутылки с минводой и напитками.
Вопрос:выходит мы сами себе расширили базу налогообложения, записав товарной продукцией минводу не как сырье, а как минводу разлитую в бутылки? Ведь налоговая конкретные виды товарной продукции велит определять в протоколе госкомиссии по оценке запасов полезных ископаемых. Извините за русско-украинские переходы.
Лилек
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 17 апр 2014, 11:38
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 18 май 2014, 12:56

Уважаемый коллега, Лилек !
Лилек писал(а):
Уважаемый, Al Shurshun.Спасибо большое за Вашу помощь на форуме.Хочу вернуться к добыче минеральной воды.Прошел апрель, надо считать себестоимость продукции, в состав которой входит и плата за недра. Но, к сожалению, нет понимания сути.
Наша готовая товарная продукция-минеральная вода, подготовленная к потреблению нашим же предприятием для 1.разлива и 2. в качестве сырья для производства напитков.Согласны, это логично. Но,берем документы:
1.Спеціальний дозвіл на користування надрами. Смотрим, "мета користування-видобування мінеральних природних столових вод для промислового розливу."
2.ДСТУ 878-93 Води мінеральні питні.(по этому ДСТУ осуществляется контроль качества продукции и на него ссылка в Протоколе) Технічні вимоги. п.1.1."Розлив мінеральних вод має проводитися до вимог цього стандарту і технологічної інструкції по обробці і розливу питних мінеральних вод..."
3.Протокол ДК України по запасах корисних копалин про розгляд геолого-економічної оцінки експлуатаційних запасів мінеральних столових вод, а именно техніко-економічне обгрунтуванняя.(которое мы сами же составляли в 2010 г)."...товарна продукція підприємства -це пляшки ємністю 0,5 л;пляшки ємністю 1,5 л;пляшки ємністю 2,0 л; пляшки ємністю 5,0 л; бутиль ємкістю 18,9 л."
По технологии эксплуатации родовища, вода из скважины по водоводу доставляется в цех разлива, где и разливается по емкостям. Что добыли, то сразу и разлили, воду хранить нельзя по санитарным нормам.На 201 счете "сырье и материалы" учет воды не ведется, а сразу на 26 счете, после разлива, учитывается готовая продукция -бутылки с минводой и напитками.
Вопрос:выходит мы сами себе расширили базу налогообложения, записав товарной продукцией минводу не как сырье, а как минводу разлитую в бутылки? Ведь налоговая конкретные виды товарной продукции велит определять в протоколе госкомиссии по оценке запасов полезных ископаемых. Извините за русско-украинские переходы.


Давайте рассматривать ситуацию от Вашей последней фразы:
Вопрос:выходит мы сами себе расширили базу налогообложения, записав товарной продукцией минводу не как сырье, а как минводу разлитую в бутылки? Ведь налоговая конкретные виды товарной продукции велит определять в протоколе госкомиссии по оценке запасов полезных ископаемых. ...

В отношении бутылирования, то ответ находится здесь:
:ga-ze-ta;
263.6.5. писал(а):
У разі обчислення вартості відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за розрахунковою вартістю до витрат платника за податковий (звітний) період включаються:
а) матеріальні витрати, що належать до витрат згідно з розділом III цього Кодексу, у тому числі витрати, пов'язані з виконанням господарських договорів із давальницькою сировиною,
за винятком матеріальних витрат, пов'язаних із:
зберіганням;
транспортуванням;

пакуванням;


Вы написали:
3.Протокол ДК України по запасах корисних копалин про розгляд геолого-економічної оцінки експлуатаційних запасів мінеральних столових вод, а именно техніко-економічне обгрунтуванняя.(которое мы сами же составляли в 2010 г)."...товарна продукція підприємства -це пляшки ємністю 0,5 л;пляшки ємністю 1,5 л;пляшки ємністю 2,0 л; пляшки ємністю 5,0 л; бутиль ємкістю 18,9 л.
Ничего неожиданного здесь я не вижу "... которое мы сами же составляли ...". К нашему общему огорчению инструктивные требования к составлению ТЭО-кондиций, увы весьма далеки от совершенства - ещё 5 лет тому месторождения глинистых пород "радостно" оценивались для товарной продукции - керамический кирпич. Причина проста до безобразия - нежелание или отсутствие желания определять цену реализации собственно сырой глины.

В Вашем случае ситуация становится весьма специфической в случае бутылирования, например, только в ёмкости 18,9 л, возможно рынок перестанет потреблять Ваш тип минеральной воды в торговых сетях или Вы сами примете такое решение исходя из маркетинговых соображений.

Фактически возникает ситуация нарушения особых условий пользования недрами в части изменения структуры ёмкостей бутылирования - 0,5 л (ХХ%), 1,5 л (ХХ%), 2,0 л (ХХ%), 5,0 л (ХХ%), 18,9 л (ХХ%).

Так, что же будем переоценивать ТЭО-кондиций на кождый маркетинговый год, нам хотя бы выполнять законодательные нормы и выполнять ТЭО-переоценку раз в 5 лет.

Хотя, конечно, Протокол ГКЗ зафиксировал взятые нами обязательства по уровню рентабельности операционной деятельности - рациональности использования участка нед, для ситуации конкретной структуры ёмкостей бутылирования.

Таким образом, в Вашей ситуации из всего Протокол ГКЗ значимым для определения налоговых обязательств по плате является коэффициент рентабельности операционной деятельности и ДПС врядли будет обращать внимание на остальные дополнительные условия проекта в силу сложности их применения для целей налогообложения платой за недра.


Вы указали, что:
Наша готовая товарная продукция-минеральная вода, подготовленная к потреблению нашим же предприятием для 1.разлива и 2. в качестве сырья для производства напитков.

Таким образом, Вы имеете 2 вида товарной продукции ... А может, если вдуматься, то и 1 (один) вид продукции, если минеральная вода перед бутылирование не подвергается никакой дополнительной обработке, например, дебактеризация ультрафиолетововым излучением.


В отношении Вашей фразы:
По технологии эксплуатации родовища, вода из скважины по водоводу доставляется в цех разлива, где и разливается по емкостям. Что добыли, то сразу и разлили, воду хранить нельзя по санитарным нормам.На 201 счете "сырье и материалы" учет воды не ведется, а сразу на 26 счете, после разлива, учитывается готовая продукция -бутылки с минводой и напитками

Во-первых, у Вас минеральная вода для производства напитков, равно как и для бутылирования уже в водоводе фактически уже соответствует Стандарту - т.е. полуфабрикат для учитываем Вами на 26 счете продукции.

Во-вторых, представим себе, что мощность Вашего водозабора больше мощности Вашего цеха бутылирования и Вы приняли решение о реализации части минеральной воды третьему лицу (которое имеет намерение производить напитки на основании Вашей воды) прямо из водовода. Возникает ситуация, когда Ваш учет на 201 счете будет соответствовать 25 счету и 26 счету - всё будет определяться точкой отсчета, поскольку минеральная вода изъятая из недр фактически не требует никаких дополнительных издержек для приведения к требованиям Стандарта.

Представляется, что особенности учета 21, 23, 25, 26 состоят лишь в определением величины объекта налогообложения платой за недра, принимая во внимание технологические потери в технологических цепочках от устья скважины до дозаторов (условное название пунктов перехода).

С уважением :a_g_a:

P.S. Надеюсь, что мои рассуждения будут Вам полезны. Всегда готов к обсуждению ...
P.P.S. Представляется, что Вам необходимо поработать над приказом об учетной политике, где и выписать процедуры определения всех точек переходов
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Лилек
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 19 май 2014, 20:46

Уважаемые коллеги !
Дождались, завтра :ga-ze-ta; :
Налоговый календарь Миндоходов писал(а):
Останній день сплати........................Пункту 263.12 статті 263 та
за користування надрами...................підпункт 264.5.2 пункт 264.5 статті 264
за І квартал 2014 року........................розділу XI Податкового кодексу України.



За следующий квартал начнем отчитываться уже "по-новому" - с учетом норм закона №1166

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 26 май 2014, 19:46

Уважаемые коллеги

В новых условиях платы за пользование недрами одним из наиболее интересных вариантов определения объекта и базы налогообложения представляются подземные термальные воды.

Специфика состоит в том, что подземные термальные воды в качестве товара это - бальнеология (бальнеотерапия) - т.е. ванны (емкости) из минеральных термальных вод.

Таким образом, база налогообложения
263.6.2. писал(а): у разі обчислення вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за фактичними цінами реалізації вартість одиниці відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) встановлюється платником за величиною суми доходу, отриманого (нарахованого) від виконаних у податковому (звітному) періоді господарських зобов'язань з реалізації відповідного обсягу (кількості) такого виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) ...
станет доход от этих самых ванн (емкости) из минеральных термальных вод.

Вот такая вот любопытная ситуация - объектом налогообложения является объем минеральных термальных вод необходимых по выполнению обязательств по оказанию бальнеологической услуги - ванн (емкости) из минеральных термальных вод.

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Лилек » 27 май 2014, 14:20

Уважаемый Al Shurshun, Ваши рассуждения очень нам помогли в понимании расчета платы за недра при добыче минводы.
Минводу в чистом виде мы не реализуем, поэтому для расчета стоимости единицы товарной продукции используем способ по расчетной стоимости.
Налоговый период для платы за недра-квартал. Плата за недра входит в себестоимость продукции, которую мы рассчитываем ежемесячно. Отсюда
плату за недра приходится рассчитывать по месячно. Например условно,
апрель май июнь итого квартал
V добычи,м. куб. 50 110 150 310
плата за недра, грн 83 82 86 251
За 1 м. куб. грн. 1,66 0,75 0,57 0,81

Выходит в апреле, мае и июне в себестоимости минводы и напитках на 1 м. куб. разные (1,66 грн,0,75 грн, 0,57 грн) затраты на плату за недра. А реальная плата за недра за 1 м. куб. (0,81 грн) появляется только в конце квартала, когда себестоимость апреля и мая уже посчитана.
Опытные недропользователи, подскажите, это нормально? Или надо в конце квартала пересчитывать себестоимость исходя из 0,81 грн ? Или может
плату за недра вывести из состава себестоимости и просто в конце квартала начислять на 949 счет? (но это пересмотр учетной политики, который требует ретроспективного пересчета в финансовой отчетности для сопоставимости)
Лилек
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 17 апр 2014, 11:38
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 27 май 2014, 15:05

Уважаемый коллега, Лилек !

Где-то выше в этой ветви уже обсуждалась тема Платы и её отражение в себестоимости продукции.

На сегодняшний день бесспорным представляется вывод о включении Платы в производстввенную себестоимость - Плата по товарной продукции.

Поскольку же Плата квартальная, то логично и себестоимость определять за соответствующий период

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Лилек
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 04 июн 2014, 00:06

Уважаемые коллеги !

Ещё не высохли чернила под законом №1166 (налоговые обязательства по Плате за недра ещё ни разу не были определены в соответствии с нормами Кодекса, внесенными этим законом), но уже возникла потребность в ревизиии ...
29 мая в ВРУ народные депататы Долженков О.В. и Вознюк Ю.В. зарегистрировали под №4960 проект закона Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України).
Пояснювальна записка. Обґрунтування необхідності прийняття акта писал(а):
Прийняття зазначеного законопроекту обумовлене необхідністю вжиття додаткових заходів щодо запобігання фінансово-економічної катастрофи та забезпечення передумов для стабілізації економічної ситуації в державі і стимулів для економічного зростання в Україні, запровадження тимчасових антикризових заходів із збільшення відрахувань до бюджету з плати за надра, удосконалення окремих положень Податкового кодексу України, впровадження раціонального і економічно прозорого механізму справляння плати за надра.

В связи с приближением нового витка "збільшення відрахувань" целесообразно рассмотреть проект не ветке НОВОСТИ, а в тематическом разделе ПЛАТА за пользование недрами
Скрытый текст: показать
Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради, 2011, № 13-14, № 15-16, № 17, ст.112) такі зміни:
1) У пункті 14.1 статті 14:
а) Підпункт 14.1.112 викласти в такій редакції:
«14.1.112. Мінеральна сировина - це продукція гірничодобувного підприємства, що є результатом його господарської діяльності з видобутку корисних копалин, у тому числі шляхом виконання господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною, і за якісними характеристиками відповідає вимогам установлених законодавством стандартів або вимогам договорів.

Не може бути визнана корисною копалиною (мінеральною сировиною) продукція, отримана при подальшій переробці (збагаченні, технічному переділі) корисної копалини, що є продукцією переробної промимловості».
б) Підпункт 14.1.150 викласти в такій редакції:
«14.1.150 Первинна переробка мінеральної сировини як вид господарської діяльності гірничодобувного підприємства включає сукупність операцій збирання, дроблення або мелення, сушку, класифікацію (сортування), брикетування, агломерацію
, за виключенням агломерації руд з термічною обробкою та збагачення фізико-хімічними методами, а також може включати переробні технології, що є спеціальними видами робіт з добування корисних копалин (підземна газифікація та виплавляння, хімічне та бактеріальне вилуговування, дражна та гідравлічна розробка розсипних родовищ, гідравлічний транспорт гірничих порід покладів дна водойм)»;

(нет это не дежавю - это уже было и об этом писано на Бухфоруме "найди отличие на 0,5 млрд.грн.)"

2) У статті 263:
а) у тексті статті 263 слова «товарна продукція гірничого підприємства-видобута корисна копалина (мінеральна сировина)» замінити словами «видобута корисна копалина (мінеральна сировина)» у відповідних відмінках
б) Підпункт 263.2.1. пункту 263.2. викласти у такій редакції:
«Об’єктом оподаткування плати за користування надрами для видобування корисних копалин по кожній наданій в користування ділянці надр, що визначена у відповідному спеціальному дозволі, є обсяг видобутої у податковому (звітному) періоді корисної копалини (мінеральної сировини)»;
в) Підпункт 263.2.2. пункту 263.2. викласти в такій редакції:
«263.2.2. До об'єкта оподаткування належать:
а) обсяг корисної копалини (мінеральної сировини), видобутої з надр на території України, її континентального шельфу і виключної (морської) економічної зони, у тому числі обсяг мінеральної сировини, що утворюється в результаті виконання первинної переробки, що провадиться іншими ніж платник суб’єктами господарювання на умовах господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною;
б) обсяг корисної копалини (мінеральної сировини), видобутої (вилученої) з відходів (втрат, хвостів тощо) гірничодобувного виробництва, у тому числі обсяг мінеральної сировини, що утворюється в результаті виконання первинної переробки, що провадиться іншими ніж платник суб'єктами господарювання на умовах господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною, якщо для її видобутку відповідно до законодавства необхідно отримати спеціальний дозвіл.

Не може бути визнана корисною копалиною продукція, отримана при подальшій переробці (збагаченні, технологічному переділі) корисної копалини, що є продукцією переробної промисловості.»;

(Применение этой нормы содержит три конфликта с законодательством:
во-первых, такие, возникающие в резульатате магнитного обагащения (оно же классификация продуктов дробления за электромагнитными свойствами), продукты первичной переработки как железорудные концентраты согласно всех национальных классификаторов относятся к продуктам добывающей, а не перерабатывающей промышленности;
во-вторых,
14.1.112. Кодекса писал(а): мінеральна сировина - товарна продукція гірничодобувного підприємства, що є результатом його господарської діяльності з видобутку корисних копалин, у тому числі шляхом виконання господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною, і за якісними характеристиками відповідає вимогам установлених законодавством стандартів або вимогам договорів;

при этом, согласно абз.49 ст.1 закона "О внешнеэкономической деятельности" имеем
Про зовнішньоекономічну діяльність писал(а):товар - будь-яка продукція, послуги, роботи, права інтелектуальної власності та інші немайнові права, призначені для продажу (оплатної передачі);
предопределяет ситуацию, когда стоимость добытого минерального сырья ни при каких условиях не будет определятся по фактической стоимости - продукция, которая не является товарной не предназначена для продажи.
в-третьих, и, это самое увлекательное, максимальное удовольствие получат недропользователи, которые добывают углеводородное вещество. При этом, поскольку продукцией следует признавать минеральное вещество, которое не подвергнуто физико-химическому обагащению, то таким объектом станет пластовая нефть - смесь углеводородов, воды, солей и газов с произвольным соотношением этих самых компонентов. Но базой налогообложения для углеводородов определены высокостандартизрванный товарный метан для транспортирования трудопроводным транспортом, а также стандартизованная сместь сортов нефти. Очевидно, что универсальная база налогообложения будет применяться к абсолютно разным объектам налогообложения - можно поздравить наших нефтянщиков в такой ситуации полностью исчезает возможность планирования расходов)
г) Назву пункту 263.6. викласти в такій редакції:
«263.6. Визначення вартості одиниці видобутої корисної копалини (мінеральної сировини)»
д) Підпункт 263.6.1. пункту 263.6. викласти в такій редакції:
«263.6.1. Вартість відповідного виду видобутої у податковому (звітному) періоді корисної копалини (мінеральної сировини) обчислюється платником для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничодобувного підприємства):
за фактичними цінами реалізації відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини);
за розрахунковою вартістю відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), крім вуглеводневої сировини.»;
е) Підпункт 263.6.2. пункту 263.6. викласти в такій редакції:

«263.6.2. За фактичними цінами реалізації вартість видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) обчислюється у разі наявності факичної реалізації відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у звітному періоді. У разі обчислення вартості видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за фактичними цінами реалізації вартість одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) встановлюється платником за величиною суми доходу, отриманого (нарахованого) від виконаних у податковому (звітному) періоді господарських зобов'язань з реалізації відповідного обсягу (кількості) такого виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини). Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за податковий (звітний) період як середня ціна одного бареля нафти "Urals", перерахована у гривні за тонну за курсом Національного банку України станом на 1 число місяця, що настає за податковим (звітним) періодом, яка склалася на момент завершення проведення торгів нафтою на Лондонській біржі протягом такого податкового (звітного) періоду.
Фактичною ціною реалізації для газу природного вважається:
для газу природного, що відповідає умові, визначеній у підпункті 263.11.5 пункту 263.11 цієї статті, - закупівельна ціна, встановлена національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, для кожного суб'єкта господарювання, який відповідає критеріям, визначеним статтею 10 Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу";
для іншого газу природного, видобутого іншими, ніж визначені статтею 10 Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу" категорії газовидобувників, - середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України за податковий (звітний) період. Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України за податковий (звітний) період, обчислюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, за даними центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та передається ним до 5 числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, до 10 числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, розміщує визначену ціну реалізації відповідної вуглеводневої сировини на своєму офіційному веб-сайті у спеціальному розділі та повідомляє центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Сума доходу, отриманого (нарахованого) від реалізації відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за податковий (звітний) період зменшується на суму витрат платника, пов'язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням) обсягу (кількості) відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) споживачу в розмірах, установлених у договорі купівлі-продажу згідно з умовами постачання.
Суми попередньої оплати вартості обсягу (кількості) відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що надійшли до моменту фактичного виконання господарських зобов'язань (фактичної поставки) або до моменту настання строку виконання господарських зобов'язань (поставки) за відповідним договором, включаються до суми доходу для обчислення вартості одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у податковому (звітному) періоді, якщо такі господарські зобов'язання (поставки) виконані або мали бути виконаними за відповідним договором.
Сума доходу, отримана від реалізації обсягу (кількості) відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) в іноземній валюті, обраховується в національній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату реалізації таких корисних копалин.»;
є) Підпункт 263.6.9. пункту 263.6 викласти у такій редакції:
«263.6.9. Розрахункова вартість одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) (Цр) обчислюється за такою формулою:

Цр=(Вмп+(Вмп*Крмпе)/Vмп


де Вмп - витрати, обчислені згідно з підпунктами 263.6.5 - 263.6.8 цього пункту (у гривнях);
Крмпе – коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства, обчислений у матеріалах геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (десятковий дріб).
Vмп – обсяг (кількість) видобутих корисних копалин (мінеральної сировини), що видобута за податковий (звітний) період.
ж) Абзац перший підпункту 263.9.1. пункту 263.9. викласти у такій редакції: «263.9. 1. Ставки плати за користування надрами для видобування корисних копалин встановлюються у відсотках від вартості видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у таких розмірах:»;
з)У підпункті 263.9.1. словосполучення «товарна продукція гірничого підприємства» змінити на «видобута корисна копалина (мінеральна сировина)» у відповідних відмінках;
і) У пункті 263.10. останні чотири абзаци виключити;
3) Підрозділ 10 розділу ХХ цього Кодексу доповнити новим пунктом 23 такого змісту:
«23. Тимчасово, до 31 грудня 2014 року установити, що до ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин визначених у підпункті 1 пункту 9 статті 263 цього Кодексу застосовується коригуючий коефіцієнт у величині 1,2.»

II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Последовательный анализ проекта, основные моменты которого сводятся к уже предлагаемому ранее (найди отличие на 0,5 млрд.грн.) "ограничению" горного производства исключительно рамками технологических операций прямой эскавации или буро-взрывных работ, пополнился исключением из определения об>ъекта налогообложения базовой нормы "товарная" продукция. Последнее, как показано выше, обуславливает неприменимость определения базы налогообложения по фактическим ценам - "нетоварная продукция" непредназначена для реализации и, таким образом не имеет цены.
Попробуем оценить, как эти обстоятельства по запровадження тимчасових антикризових заходів із збільшення відрахувань до бюджету з плати за надра[i], используя самые достыпные показатели для продукции руд месторождений черных металлов:
издержки добычи 1-ой тонны железной руды - "новый" объект налогообложения составляют 10-15 долларов;
стоимость реализации 1-ой тонны железорудного концентрата, который обагащается из 2,38 тонны железной руды составляет 75-80 долларов.
Таким образом, абсолютная величина налоговых обязательств Платы для сопоставимых объектов составляет:
для "нового" объекта налогообложения:
2,38 Mt * 15 $/Mt * 5% * 1,2 = 2,14 $/Mt;

для объекта налогообложения согласно Кодекса:
1 Mt * 80 $/Mt * 5% = 4,00 $/Mt;

:ga-ze-ta; Похоже, что на железорудных месторождениях в случае принятия проект закона Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України) бюджет потеряет 1,86 $ на каждой метрической тонне железорудного концентрата, а вот сможет ли получить для углеводородного сырья - вопрос ...

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 06 июн 2014, 00:08

Уважаемые коллеги !
Ещё не высохли чернила под законом №1166 (налоговые обязательства по Плате за недра ещё ни разу не были определены в соответствии с нормами Кодекса, внесенными этим законом), но уже возникла потребность в ревизиии ...

Первым шагом стала регистрация 29 мая народными депататами Долженков О.В. и Вознюк Ю.В. проект закона под №4960 Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України).

И вот уже 30 мая прорезалась потребность в дополнительной ревизии но теперь в части порядка определения БАЗЫ налогообложения Платой исключительно для руд ЖЕЛЕЗА - народным депутатом Шпеновым Д.Ю. зарегистрирован проект закона под №4978 Про внесення змін до статті 263 Податкового кодексу України (щодо визначення вартості одиниці видобутих корисних копалин)

Пояснювальна записка. Обґрунтування необхідності прийняття акта писал(а):
Проект Закону... покликаний вирішити проблему, яка може виникнути під час сплати податкових зобов‘язань з плати за користування надрами, з урахуванням останніх змін в податкове законодавство, які набули чинності 01.04.2014 р.
...
Механізм визначення вартості видобутої залізної руди, який наразі існує в чинному Податковому кодексі України, не враховує багатьох факторів формування такої вартості, притаманних українських добувним підприємствам. Це й витрати на збагачення залізної руди, які займають значну частку в собівартості, й низький вміст заліза в руді, й транспортна й логістична складова.

Про внесення змін до статті 263 Податкового кодексу України (щодо визначення вартості одиниці видобутих корисних копалин) писал(а):Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради,
2011, № 13-14, № 15-16, № 17, ст.112) такі зміни:
Підпункт 263.6.10 пункту 263.6 статті 263 викласти в такій редакції:
«263.6.10. Вартість руд залізної, урану та золота, видобутих з корінних родовищ, обчислюється з урахуванням ціни реалізації за податковий (звітний) період (у разі відсутності реалізації у цей період - за найближчі попередні податкові періоди) хімічно чистого металу без урахування податку на додану вартість, зменшеної на суму витрат платника на збагачення (афінаж), огрудкування/агломерування та доставку (перевезення, транспортування)[/u] споживачу. Вартість одиниці видобутих корисних копалин визначається з урахуванням частки (в натуральному вимірі) вмісту хімічно чистого металу в одиниці видобутих корисних копалин за формулою:
Цр(база) = (Цр –
ПДВ - В перер - В достав) * вміст%, де
Цр - ціна реалізації за податковий (звітний) період

ПДВ – податок на додану вартість
(при наличии норм п.188.1 Кодекса, каждый раз удивляюсь, когда тот или иной субъект законотворчества начинает вычитать размер НДС из цены реализации товара - не понимаю логики такой операции)

В перер - витрати платника на збагачення (афінаж), грудкування/ агломерування
(в абзаце втором пп. 263.6.2 п. 263.6 ст. 263 Кодекса определено, что
Фактична ціна реалізації для руд чорних, кольорових та легувальних металів, урановмісних руд визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за податковий (звітний) період як середня ціна однієї тонни відповідного виду товарної продукції (залізорудного концентрату,

таким образом объектом налогообложения считается объем железорудного КОНЦЕНТРАТА и издержки связанные с окомкованием (огрудкуванням) с последующей термической агломерацией железорудного КОНЦЕНТРАТА до ОКАТЫШЕЙ в Кодексе не рассматривается как база налогообложения)

В достав - витрати платника на доставку (внутрішні та зовнішні перевезення, транспортування) споживачу
(изначально норма 263.10 разработана для продукции, которая поставляется в форме ЧИСТОГО металла, а не руд, что предполагало уменьшение стоимости издержек при поставке собственно ЧИСТОГО металла.
В отношении же, продукции, которая представляет собой концентраты для получения металлов, то абзацом восьмым п. 263.6.2 п. 263.6 ст. 263 Кодекса предусмотрено, что
Сума доходу, отриманого (нарахованого) від реалізації відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) за податковий (звітний) період зменшується на суму витрат платника, пов'язаних з доставкою (перевезенням, транспортуванням) обсягу (кількості) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) споживачу в розмірах, установлених у договорі купівлі-продажу згідно з умовами постачання.
, т.е, например, железорудного КОНЦЕНТРАТА, но не совсем не ЧУГУНА)

Вміст% - частка (в натуральному вимірі) вмісту хімічно чистого металу в одиниці видобутих корисних копалин.»
(поскольку в Пояснительной записке присутствует акцент на
низький вміст заліза в руді
то это множитель требует особого рассмотрения
Например, железорудный концентрат с содержанием:
– 62% Fe (железа) приобретается за 105 долларов за тонну
– 68% Fe (железа) приобретается за 135 долларов за тонну
при транспортных издержках на поставку концентрата 35 долларов за тонну
таким образом, на условиях склада горнодобывающего педприятия стоимость тонны железорудного концентрата:
– 62% Fe (железа) приобретается за 70 долларов за тонну
– 68% Fe (железа) приобретается за 100 долларов за тонну
При этом, следует заметить, что содержание Fe (железа) в химически чистом магнетите - минерале, который, собственно, и представляет собой ПОТРЕБЛЯЕМОЕ полезное ископаемое и определяющее ПРОМЫШЛЕННУЮ ценность месторождений руд, составляет 72,4%.
Таким образом, изменение цены концентрата в зависимости от количества примесей иных минеральных форм, присутствие которых может иметь как естественные причины качества руд, так и рациональностью применяемых недроползователем технологических схем обагащения. И в случае нерациональности использования недропользователем ресурса недр уменьшение экономической выгоды коснется лишь собственника недр - народа Украины
В таком случае, применение коэффициента
Вміст% - частка (в натуральному вимірі) вмісту хімічно чистого металу в одиниці видобутих корисних копалин. - это всего лишь манипуляция по 30-40% понижении базы налогообложения, что фактически идентично возврату действующей 5% ставки налогообложения к ранее существовавшим ставкам 2,7-3,5%.)

II. Прикінцеві положеннян
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Следовательно в случае принятия этого проекта следут ожидать потери бюджета от 1,77 $ на каждой метрической тонне стандартизованного железорудного концентрата


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 09 июн 2014, 11:39

Уважаемые коллеги !
Число просмотров :ga-ze-ta; темы "Плата за користування надрами" за последние дни впечатляет ...

Однако, функционирование на Украине 10-ка железорудных недропользователей никак не определяет 500 посещений :roll: ...

Исходя из содержания последних изменений Кодекса можно лишь предположить, что вопрос в применении нормы
263.1.5. Платниками плати за користування надрами для видобування корисних копалин є землевласники та землекористувачі, крім суб’єктів підприємництва, які відповідно до законодавства відносяться до фермерських господарств, що провадять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі дозволів на спеціальне водокористування.


Каждый зашел, посмотрел - не обсуждается и перешел на другой форум, где так же НИЧЕГО и НИКТО ... :oops:



С уважением :a_g_a:

P.S. Может я заблуждаюсь ... :ya-za:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 10 июн 2014, 20:50

Уважаемые коллеги !

С приближением даты окончания налогового периода всё четче вырисовываются дополнительные вопросы в части порядка определения базы налогообложения.

В основновм эти вопросы волнуют недропользователей, котоые до последнего момента использовали ставки выраженные в абсолютных финансовых показателях.

С одной стороны, имеют место ситуации, когда нарушены строки повторной геолого-экономической оценки.

С другой стороны, ситуация, котоую многие прошли еще в 2008 году - добыча осуществляется во времемя геолического изучения - опытно-промышленная добыча. К этому моменту коэффициент рентабельности хозяйственной деятельности горного предприятия еще не утвержден материалами государственной геолого-экономической оценки.

В этой связи необходимо обратить внимание на нормы восемнадцатого абзаца пункта 2 Классификации запасов и ресурсов полезных ископаемых государственного фонда недр
Класифікація запасів і ресурсів корисних копалин державногофонду надр писал(а):
попередня геолого-економічна оцінка (ГЕО-2) - обгрунтування доцільності промислового освоєння родовища (покладу) корисних копалин та інвестування геологорозвідувальних робіт з його розвідки і підготовки до експлуатації. ГЕО-2 здійснюється на основі попередньо розвіданих і розвіданих запасів корисних копалин, оформляється як техніко-економічна доповідь (ТЕД) про доцільність подальшої розвідки, в тому числі дослідно-промислової розробки родовища (покладу). При цьому оцінка ефективності розробки родовища проводиться на рівні кінцевої товарної продукції гірничого виробництва; техніко-економічні показники визначаються розрахунками або приймаються за аналогією


Собственно руководствуясь этими нормами Государственная комиссия Украины по запасам полезных ископаемых в период с 2008 по 2014 год определяла и публиковала величину усредненного коэффициента рентабельности хозяйственной деятельности горных предприятий.

Таким образом, недропользователям, у которых не момент возникновения налоговых обязательств осуществляется геологическое изучения, необходимо лишь получить эту самую успедненную оценку коэффициента рентабельности хозяйственной деятельности горных предприятий из рук уполномоченного органа - Государственная комиссия Украины по запасам полезных ископаемых.


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3093
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 640 раз.
Поблагодарили: 1399 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya