Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговые проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST налоговик » 27 янв 2017, 17:54

tovtovarish писал(а):ППР оскаржувалося в адмінпорядку, рішенням ДФС України частково скасоване.
"Старе" ППР вважається відкликаним після отримання платником нового, із зменшенною сумою.
У нас підходять до кінця 10 днів від отримання рішення ДФС України, є ризик, що зобовязання стане узгоджденим, нарахують борг.
Податкова, яка перевіряла, не видає нове ППР із зменшеною суммою і робить з цього велику воєнну тайну.
Розглядаємо 2 варіанти дій:
1. Чекаємо на нове ППР, оскаржуємо його до суду.
2. ОСкаржуємо зараз старе ППР, якщо після відкриття провадження отримуємо нове, то подаємо заяву про зміну позовних вимог.
Схиляємося до варіанта 2.
Колеги прошу ділитися думками, яка в кого практика була.


за п. 2.
Обжалуйте то, что есть пока. Другого ППР нет.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
tovtovarish
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 27 янв 2017, 17:55

До уваги платників!

25.01.2017

Головне управління ДФС у Львівській області, у зв’язку з появою останнім часом у ЗМІ інформації про здійснення органами ДФС неправомірних перевірок платників податків з питань дотримання роботодавцем трудового законодавства, повідомляє наступне.

Положеннями п.п. 81.1. ст. 81. Податкового кодексу України, передбачено, що посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

направлення на проведення такої перевірки;

копії наказу про проведення перевірки;

службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Поряд з цим, з 01.01.2017 року набрав чинності Закон України від 21.12.2016 року №1797-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким у відповідності до ст.193 Податкового кодексу України не передбачено право проведення державними податковими інспекціями документальних та фактичних перевірок платників податків.

У відповідності до цього закону, організація проведення всіх без виключення перевірок платників податків відбувається виключно на обласному рівні, отже наказ та направлення на перевірку повинні бути видані Головним управлінням ДФС у Львівській області та скріплені його печаткою.

Таким чином, у разі спроби проведення працівниками ДФС фактичної перевірки з питань дотримання роботодавцем трудового законодавства чи будь-якої іншої перевірки із порушенням вищезазначених вимог, просимо невідкладно повідомляти про такі факти Головне управління ДФС у Львівській області.

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 3
Galla, lutishka, vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 30 янв 2017, 11:04

Згідно зі змінами які передбачені Законом України від 03.11.2016 № 1726-VIII дію Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі по тексту – Закон №877-V) поширено також на регулювання перевірок, які проводяться фіскальними органами щодо платників податків (раніше такі перевірки регулювались тільки Податковим кодексом).

Статтею 5 закону №877-V передбачено, що строк здійснення планового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати п’яти робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 10 днів.
Так само статтею 6 закону №877-V передбачено, що строк здійснення ПОЗАпланового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати двох робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 5 днів.
Тобто, обидва закони (закон №877-V і Податковий кодекс) встановлюють різні строки проведення перевірок і суперечать одне одному.

В нас є презумпція правомірності в ПКУ, а також аналогічна презумпція в законі 877.

Як думаєте - мають застосовуватись строки по ПКУ чи по закону 877?
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4809
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1202 раз.

UNREAD_POST lutishka » 02 фев 2017, 13:59

Чи знизяться штрафи для підприємців

лютого 2, 2017
25 січня у ВРУ зареєстровано законопроект “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання адміністративної відповідальності за порушення трудового законодавства”

Изображение

Ключові положення закону (проект №5711), ініційованого Оксаною Продан, народним депутатом та головою Всеукраїнського об’єднання малого та середнього бізнесу «Фортеця»:

– вилучення з КЗпП неймовірних штрафів для підприємців в 320 тис. грн;

– приведення штрафів за порушення законодавства про працю у відповідність з іншими адміністративними правопорушеннями. Зокрема, за самовільне користування надрами, незаконну вирубку лісів та ін.;

– відміна «податку на повітря» – обов’язкової сплати мінімального страхового внеску підприємцями на загальній системі оподаткування за періоди, коли вони не отримували доходи;

– відміна відповідальності за невчасне подання звіту, якщо це не призвело до втрати бюджетів різних рівнів чи Пенсійного фонду України;

– відміна штрафів за недопуск до незаконної перевірки.

«Нові драконівські штрафи викликали величезну хвилю обурення підприємців. Це політика терору щодо тих, хто працює сам і не чекає на допомогу держави. Замість того, щоб створити умови для самозайнятості, стимулювати економічну активність, урядовці, навпаки, заганяють економіку в тінь і стимулюють нову хвилю безробіття. Підприємець, отримавши штраф в 320 тис. грн., може втратити житло, яке в нього забере держава за рішенням суду. Якщо терміново не змінити законодавство, це призведе до подальшої економічної стагнації і масових акцій протесту. Саме тому я наполягатиму на прийнятті нового закону», – зазначила Оксана Продан.

На її думку, розмір штрафів має бути співставний з порушенням. Коли підприємців карають штрафами в 96 000 – 320 000 грн, а за самовільне користування надрами максимальний штраф – 510 грн, за викрадення чужого майна – 510 грн, за незаконну вирубку лісу – 170 грн, це свідчить, що урядовці дбають не про людей та економіку, а лише про власні інтереси.

Джерело: http://fortetsya.org.ua/
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST minibuh » 02 фев 2017, 14:36

Продак как всегда ...Пиариться.
ХМ,не согласна с Продан по штрафам . Наше предпринимательство начнет "трудоустраивать" людей только тогда,когда за это будут существенные штрафы.
А со штраф в 510-1700 будут у нас армии "безработных". Штраф 1700=2,5 месяца неуплаты ЕСВ.
А когда даже штраф был 34000 можно было на пальцах доказать,что это сомнительная экономия ;)

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
налоговик
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST minibuh » 03 фев 2017, 11:21

Пришло письмо о плановой проверке Фискалами ФОП ОСН -НДС за период 01.01.2014-31.12.2016. Самое интересное,что за 2016 мы еще не отчитались. В Письме не написан конкретный предмет проверки (НДС, НДФЛ ....), а просто плановая документальна проверка з з питань дотримання податкового та іншого законодавства, и что мы включены в график проверок на 1 квартал 2017 .
Очень напрягает 2016 год... учитывая,что мы еще даже за него не отчитались . А где можно ознакомиться с графиком проверок на 2017 год?
И собственно на что обратить внимание у Фопа :
1.НДС - проверка НО, а особенно НК ,уточненки .
2. НДФЛ
Расходы(наличие первичка), Выписки по поставщикам-Фопам,
начисление з/платы -контроль сроков уплаты НДФЛ
3.ЕСВ, ВЗ -тоже,что и у НДФЛ .
По документам Расходные/ Приходные накладные , выписки банка, ведомости начисления з/платы, ведомости по выплате з/платы, /табеля
Налоговые накладные., договора с работниками .
Как предоставлять нн за 2016-15 год , на флешке - Диске или распечатывать ?
По регистрам -даем книгу - пусть сами в ней разбираются.
Все остальное типа ( товарные остатки и т.д ) мы не обязаны ? да ип еще мы можем при выездной документальной проверке снять им де-нибудь офис, что б они нам не мешали .
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST VOA » 03 фев 2017, 14:45

С 2017 сильно подрихтована ст.77 НКУ, в т.ч. и про планы-графики:
Стаття 77. Порядок проведення документальних планових перевірок

77.1. Документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

{Пункт 77.1 статті 77 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016}

77.2. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

{Абзац третій пункту 77.2 статті 77 із змінами, внесеними згідно з Законами № 5083-VI від 05.07.2012, № 1797-VIII від 21.12.2016}

Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 43 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу.

{Абзац четвертий пункту 77.2 статті 77 із змінами, внесеними згідно з Законами № 909-VIII від 24.12.2015, № 1797-VIII від 21.12.2016}

77.3. Забороняється проведення документальної планової перевірки за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати митних платежів, податків, зборів та єдиного внеску при виплаті (нарахуванні) доходів фізичним особам, податку з доходів фізичних осіб та зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.

{Пункт 77.3 статті 77 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016}

77.4. Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

{Абзац перший пункту 77.4 статті 77 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016}

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

77.5. У разі планування перевірок одного й того самого платника податків контролюючими органами та органами державного фінансового контролю у звітному періоді такі перевірки проводяться зазначеними органами одночасно. Порядок координації проведення таких перевірок та залучення до перевірок інших органів, передбачених законом, визначається Кабінетом Міністрів України.

{Пункт 77.5 статті 77 в редакції Закону № 404-VII від 04.07.2013}

77.6. Допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна планова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу.

77.7. Строки проведення документальної планової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

77.8. Перелік матеріалів, які можуть бути підставою для висновків під час проведення документальної планової перевірки, та порядок надання платниками податків документів для такої перевірки встановлено статтями 83, 85 цього Кодексу.

77.9. Порядок оформлення результатів документальної планової перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.

Также могут присоединиться к проверке и фонды, особенно, если в проверяемом периоде были больничные, декретные, несчастные случаи, профзаболевания, новые рабочие места и т.п. Хотя с 2017 окончательно вроде как объединились ФСС и ФСНС, поэтому не знаю - каким составом они будут теперь проверять - в частности прошлые периоды. Хотя после проверки ДФС, если фонды не пришли, я пишу заявление у них на проверку и тогда полностью закрываю всеми видами проверок период, чтобы потом его спокойно передавать в архив и по пять раз документы не подготавливать.
Относительно помещения: сразу пишем письмо, что в связи с отсутствием возможности предоставить отдельное оборудованное рабочее место с соблюдением сан.гиг.норм, просим провести проверку в помещении ДФС. Обычно все соглашаются без проблем. Только фонды приезжали по факту, но также без эксцессов, т.к. проверки они проводили за один день.
Не могу найти норму новую НКУ о том, что теперь в случае наличия документов в электронных базах ДФС, истребование их дополнительных копий запрещается.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
minibuh
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST minibuh » 03 фев 2017, 15:33

Может кто-то встречал где на сайте ДФС этот план -график лежит?
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST alex88 » 10 фев 2017, 10:59

Лист ДФС України від 17.01.2017 №1005/7/99-99-14-03-03-17 "Про організацію перевірок у 2017 році"
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ

від 17.01.2017 № 1005/7/99-99-14-03-03-17


Головні управління ДФС в областях, м. Києві,
Офіс великих платників податків ДФС


Про організацію перевірок у 2017 році


Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797), який набрав чинності з 1 січня 2017 року (за виключенням окремих статей) та яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), що стосуються контрольно-перевірочної роботи, повідомляє таке.

Пунктом 8 розділу І Закону № 1797 доповнено Кодекс статтею 193 та викладено в новій редакції п.п. 191.1.1 п. 191.1 ст. 191, якими визначено перелік функцій державних податкових інспекцій, а функцію контрольно-перевірочної роботи закріплено виключно за контролюючими органами обласного та центрального рівнів.

Отже, з 01.01.2017 організацію та проведення документальних і фактичних перевірок може бути здійснено (в т.ч. видано наказ про проведення, оформлено направлення (посвідчення), складено акт (довідку) та податкові повідомлення-рішення, вимоги (рішення) зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), за їх результатами) лише зазначеними вище органами.

Водночас уточнено, що документи з питань проведення перевірок (запити, накази, акти, повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечень, податкові повідомлення-рішення) надсилаються платникам податків у порядку, встановленому п. 42.2 ст.42 Кодексу.

Стосовно проведення перевірок працівниками структурних підрозділів аудиту державних податкових інспекцій, в яких реорганізація та переведення посадових осіб до обласного апарату не завершились, то звертаємо увагу що при організації перевірок доцільно керуватись підпунктами 1.2.1.2 та 1.2.1.3 пункту 1.2.1 розділу 1.2 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 № 22, у частині порядку залучення таких посадових осіб до проведення перевірок.

При цьому, із урахуванням вимог п. 20.4 ст. 20, п. 77.4 ст. 77, п. 78.4 ст. 78, п. 79.2 ст. 79 та п. 80.2 ст. 80 Кодексу, рішення про проведення документальної планової, позапланової та фактичної перевірки може прийматись не тільки керівником органу державної фіскальної служби, а також його заступником або уповноваженою особою.

Законом № 1797 запроваджено оприлюднення плану-графіка проведення документальних перевірок на офіційному веб-порталі ДФС до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки (п. 77.1 ст. 77 Кодексу).

Крім того, при визначенні термінів, протягом яких можуть проводиться з 01.01.2017 документальні перевірки, слід врахувати зміни, внесені до критеріїв належності платника до категорії великих платників податків (п.п. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), саме:

збільшено показник сплати платежів до державного бюджету за платежами, які контролюються ДФС, з 12 до 20 млн. гривень;

збільшено критерій обсягу доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали з 500 млн. грн. до 1 млрд. гривень;

додано постійне представництво нерезидента до переліку суб’єктів.

Звертаємо увагу, що Законом № 1797 збільшено з 15 до 90 календарних днів термін, протягом якого при отриманні заяви із скаргою від покупця контролюючий орган зобов’язаний провести документальну перевірку продавця з урахуванням вимог, встановлених п.п. 78.1.9 п. 78.1 ст. 78 Кодексу, для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією (п. 201.10 ст. 201 Кодексу).

Разом з тим змінено порядок застосування штрафних санкцій у разі нереєстрації податкових накладних в ЄРПН, невиправлення помилок, допущених під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної, та виявлених контролюючим органом за результатами перевірки, проведеної за заявою покупця (п. 1201.2, 1201.3 ст. 1201 Кодексу).

При проведенні виїзних документальних перевірок слід врахувати зміни, внесені до п. 81.2 ст. 81 Кодексу, щодо визначення чіткого порядку дій посадових осіб контролюючих органів у разі недопуску їх до проведення такої перевірки. Зокрема, у цьому випадку невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта. У разі відмови від підписання такого акта, посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт відмови в отриманні акта та/або наданні письмових пояснень до нього.

Також внесено зміни в частині організації позапланових документальних перевірок, а саме уточнено підстави для їх проведення. Зокрема, п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Кодексу доповнено можливістю проведення позапланової перевірки також у разі отримання інформації, яка свідчить про порушення вимог податкового законодавства.

Разом з тим підпунктами 78.1.1, 78.1.9 п. 78.1 ст. 78 Кодексу встановлено термін для надання платниками податків пояснень на запит контролюючого органу - 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту, та вимоги до його змісту.

Відповідно до п.п. 78.1.5 п. 78.1 ст. 78 Кодексу позапланова документальна перевірка може бути проведена не лише у разі подання платниками заперечень до акта (довідки) перевірки, а також додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу. Наказ про проведення перевірки з підстав, зазначених у цьому підпункті, видається:

у разі розгляду заперечення до акта перевірки та/або додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, - контролюючим органом, який проводив перевірку;

під час проведення процедури адміністративного оскарження - контролюючим органом вищого рівня, який розглядає скаргу платника податків

Вилучено з п.п. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 Кодексу можливість проведення позапланової перевірки у разі отримання постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора.

Крім того, слід звернути увагу, що з 01.01.2017 ст. 78 Кодексу доповнено новою підставою для проведення документальної позапланової перевірки - у разі якщо платником податків не надано для проведення зустрічної звірки інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту, виключно з питань, зазначених у запиті (п.п. 78.1.19 п. 78.1 ст. 78 Кодексу).

При оформленні результатів перевірок необхідно врахувати, що збільшено термін вручення акта (довідки) документальної невиїзної перевірки - не пізніше наступного робочого дня після його реєстрації вручається особисто платнику податків чи його представникам або надсилається у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу (п. 86.4 ст. 86 Кодексу).

З 01.01.2017 змінено порядок подання та розгляду заперечень до актів (довідок) перевірок. Так, платники податків у разі незгоди з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків (раніше зауваження подавались до контролюючого органу за основним місцем обліку).

Також Законом № 1797 уточнено порядок обрахунку строків для надання заперечення на акт (довідку) про результати перевірки та копій документів до нього – з наступного дня, за днем отримання акта (довідки), збільшено строк їх розгляду з 5 до 7 робочих днів, а також строк для повідомлення контролюючим органом про місце і час проведення розгляду заперечення з 2 до 4 робочих днів до дня їх розгляду (п. 86.7 ст. 86 Кодексу).

Законом № 1797 внесено зміни до ст. 86 Кодексу та, з урахуванням перенесення контрольних функцій на обласний та центральний рівні, встановлено загальний порядок прийняття податкових повідомлень-рішень за результатами фактичних перевірок. Так, податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому ст. 58 Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків (п. 86.8 ст. 86 Кодексу).

Разом з тим передбачено зазначення у повідомленнях-рішеннях попередження про необхідність складення та реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування до неї, у випадках, визначених Кодексом (п. 58.1 ст. 58 Кодексу).

Звертаємо увагу, що рішення про визначення грошових зобов'язань, вимоги (рішення) зі сплати ЄСВ за матеріалами документальних перевірок, які розпочаті (завершені) державними податковими інспекціями до 01.01.2017 та строк винесення рішення по яких не настав, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) відповідного контролюючого органу обласного рівня.

Окремо звертаємо увагу, що Законом № 1797 встановлено відповідальність посадової (службової) особи контролюючого органу за прийняття неправомірного рішення, яким визначаються податкові (грошові) зобов’язання платнику податків. Передбачено, що за повторне протягом останніх дванадцяти місяців прийняття неправомірного рішення, яким визначаються податкові (грошові) зобов’язання платників податків, така посадова (службова) особа контролюючого органу притягується до дисциплінарної відповідальності у порядку, передбаченому законом.

Законом № 1797 також внесено зміни до порядку проведення зустрічних звірок, а також надання платниками податків пояснень на запит контролюючого органу, що визначено ст. 73 Кодексу. Зокрема, у разі проведення зустрічної звірки платники податків та інші суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту. Документальне підтвердження цієї інформації на вимогу контролюючого органу може бути надано в електронному або паперовому вигляді на вибір платника податків (п. 73.3 ст. 73 Кодексу).

Особливу увагу слід приділити переліку інформації та документів, які запитуються, оскільки під час проведення зустрічної звірки з’ясовуються лише питання, зазначені у письмовому запиті контролюючого органу на проведення зустрічної звірки.

Крім того, змінено об’єкт зустрічної звірки - під час зустрічної звірки здійснюється співставлення даних, отриманих від платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування повноти їх відображення в обліку платника податків (п. 73.5 ст. 73 Кодексу). Також обмежено можливість їх проведення тільки з метою отримання інформації, необхідної у зв’язку із проведенням перевірок (часові межі не встановлено).

За результатами зустрічних звірок складається довідка, що надається суб’єкту господарювання у 10-денний строк.

Повторне здійснення зустрічних звірок контролюючими органами з одного і того самого питання заборонено.

Враховуючи викладене вище, Державна фіскальна служба України доручає довести зазначений лист до відома підпорядкованих підрозділів та органів державної фіскальної служби і врахувати при проведенні контрольно-перевірочних заходів щодо суб’єктів господарювання – юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та представництв нерезидентів, самозайнятих осіб та платників податків – фізичних осіб.

Голова Р.М. Насіров
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)

За это сообщение автора alex88 поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 819
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST VOA » 10 фев 2017, 11:44

Marlboro писал(а):
VOA писал(а):Не могу понять - чинний этот приказ по делопроизводству в налоговой или нет (на сайте ВРУ не нахожу)? https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct= ... _-DYj5S-Tg

Нет, уже есть новый - Типова інструкція з діловодства наказ ДПС України від 12.06.2012 № 500.
Так как он внутриведомственный, то не регистрируется в Минюсте, и на Раде не публикуют.
Если кто достанет сие - были бы очень благодарны :a_g_a:

А ДФС-то становится открытее. :ga-ze-ta;
Новая, немного старая инструкция по делопроизводству, утверждённая в 2014 Белоусом и кем-то поправленная сейчас. +28 приложений.
С сайта ДФС, между прочим.
Ещё бы план-график отыскать - и всё почти ОК. :a_g_a:
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
minibuh
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST minibuh » 17 фев 2017, 15:51

в проверяемый период 2014-го года в формировании НК участвовали налоговые накладные 2013 -го года. Я предоставляю для проверки только сами налоговые накладные за 2013 год, которые попали в состав налогового кредита 2014 года. Или и первичку(накладные, акты ) по поставкам по этим операция тоже надо будет давать ?
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST VOA » 18 фев 2017, 12:32

Вначале отдавайте только н/н, но про подтверждающую первичку я бы для себя побеспокоилась (если первичка 2013 года уже проверялась - можно отказать в предоставлении - период не подлежит повторной проверке и Вы имели право её уничтожить, но в любом случае - это затягивание по времени, а срок проверки не безграничен ;) ).
Для справки Требование документов вне периода проверки
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
minibuh
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST LaraK » 19 фев 2017, 22:31

minibuh писал(а):Может кто-то встречал где на сайте ДФС этот план -график лежит?


они вроде как решили что утверждать план будут только на следующий год
LaraK
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 19 фев 2017, 22:05
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 20 фев 2017, 11:01

LaraK писал(а):
minibuh писал(а):Может кто-то встречал где на сайте ДФС этот план -график лежит?


они вроде как решили что утверждать план будут только на следующий год

без плана графика на 2017 год они не имеют право проверять. Доказать,что он есть и мы там есть могут только ДФС. Графика в доступе нет.
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST tan » 22 фев 2017, 23:02

коллеги, подскажите пож срок уведомления о плановой проверке в 10 календарных дней отсчитывается от даты отправки уведомления налоговой или от даты фактического получения уведомления налогоплательщика?
спасибо.
tan
 
Сообщений: 253
Зарегистрирован: 21 июн 2011, 20:21
Благодарил (а): 63 раз.
Поблагодарили: 133 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya

cron