Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговые проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST minibuh » 23 фев 2017, 01:56

tan писал(а):коллеги, подскажите пож срок уведомления о плановой проверке в 10 календарных дней отсчитывается от даты отправки уведомления налоговой или от даты фактического получения уведомления налогоплательщика?
спасибо.

Исходя из ст 42 ПКУ
42.2. Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
, я предполагаю,что от дня вручения.
Вас тоже распиаренный "мораторий " мимо обошел? или у Вас в связи с закрытием?
minibuh
 
Сообщений: 2286
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1254 раз.
Поблагодарили: 908 раз.

UNREAD_POST tan » 23 фев 2017, 09:48

minibuh большое спасибо!
я тоже считаю что со дня вручения, но смущает фраза в п. 77.4 о "не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки... надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення "
"Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки

мы больше 20 млн.((
tan
 
Сообщений: 253
Зарегистрирован: 21 июн 2011, 20:21
Благодарил (а): 63 раз.
Поблагодарили: 133 раз.

UNREAD_POST vikakool » 27 фев 2017, 15:37

Впервые с таким столкнулись - мабуть, новая практика ГФС ;)

У нас розница. Акт камеральной проверки декл-и по НДС за декабрь. Инспектор сверила данные о продажах по Z-отчетам и по реестру НН, причем смотрела только на НН по ежедневным итогам с кодом 11.
В итоге доначислила НДС, т.к. сумма НДС в ежедневных НН меньше, чем по чекам.
Наш рассказ о том, что в рознице бывают и другие НН, которые выписывают на покупателя, она не поняла, сказала, что такого не бывает.

Ну не цирк?
vikakool
 
Сообщений: 4092
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 883 раз.
Поблагодарили: 621 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 13 мар 2017, 10:58

Marlboro писал(а):Згідно зі змінами які передбачені Законом України від 03.11.2016 № 1726-VIII дію Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі по тексту – Закон №877-V) поширено також на регулювання перевірок, які проводяться фіскальними органами щодо платників податків (раніше такі перевірки регулювались тільки Податковим кодексом).

Статтею 5 закону №877-V передбачено, що строк здійснення планового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати п’яти робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 10 днів.
Так само статтею 6 закону №877-V передбачено, що строк здійснення ПОЗАпланового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати двох робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 5 днів.
Тобто, обидва закони (закон №877-V і Податковий кодекс) встановлюють різні строки проведення перевірок і суперечать одне одному.

В нас є презумпція правомірності в ПКУ, а також аналогічна презумпція в законі 877.

Як думаєте - мають застосовуватись строки по ПКУ чи по закону 877?

Отримав відповідь від ДФС - трохи не те, що я очікував :)

Запит:
Скрытый текст: показать
Питання 1 – щодо кола питань які з’ясовуються податковими органами при проведенні позапланової перевірки
Ч.4 ст.12 закону №877-V передбачено, що:
«Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). (з’ясування посадовими особами під час здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) питань, інших ніж ті, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення такого заходу)»

Прошу роз’яснити чи мають право податкові органи під час проведення позапланових перевірок, призначених в згідно ПКУ, з’ясовувати питання і вимагати від платника документи, які не стосуються підстав призначення позапланової перевірки?

Питання 2 – щодо складу посадових осіб, які проводять перевірку
Ч.3 ст.7 закону №877-V передбачено, що в направленні на проведення перевірки зазначається перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові.
Прошу роз’яснити чи має право платник податків при проведенні в нього перевірки фіскальними органами відмовитись допускати до перевірки тих працівників цього чи іншого органу, які не зазначені в направленні на перевірку?

Питання 3 – щодо строку проведення перевірок
Статтею 5 закону №877-V передбачено, що строк здійснення планового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати п’яти робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 10 днів.
Так само статтею 6 закону №877-V передбачено, що строк здійснення ПОЗАпланового заходу суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати двох робочих днів. Разом з цим стаття 82 ПКУ встановлює інший строк для проведення планової перевірки такого платника – 5 днів.
Тобто, обидва закони (закон №877-V і Податковий кодекс) встановлюють різні строки проведення перевірок і суперечать одне одному. Статтею 4 ПКУ та статтею 3 закону №877-V передбачено презумпцію правомірності відповідно платника податків та суб’єкта господарювання. Суть презумпцію полягає в тому, що коли один чи декілька законів суперечать одне одному чи дозволяють неоднакове (множинне) трактування прав і обов’язків платника податків та контролюючуого органу, то рішення приймається на користь платника податків.
Тому прошу пояснити – які з урахуванням вказаної суперечності встановлені граничні строки проведення планових і позапланових податкових перевірок платників податків, які віднесені до суб’єктів малого підприємництва?

Питання 4 – щодо консультативної підтримки суб’єктів господарювання
Закон №877-V окрім всього іншого доповнено статтею 19, яка вводить механізм консультацій, по суті аналогічний тому, який вже встановлено статтею 52 Податкового кодексу України.
Але при цьому так само, як і в питанні 3 вище, обома нормами встановлені різні строки надання такої консультації. Закон №877-V встановлює строк надання консультації протягом 15 днів з дня надходження запиту – а стаття 52 ПКУ встановлює цей строк на рівні 25 днів (раніше передбачала 30 днів).
Прошу роз’яснити протягом якого строку мають надаватись консультації за запитами, які надсилаються органам Державної фіскальної служби України?


Відповідь:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4817
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1212 раз.

UNREAD_POST VOA » 06 апр 2017, 18:19

Про встречки - с сайта ДФС:


06.04.2017
Державна фіскальна служба України повідомляє, що 31.03.2017 набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 193, яка вносить зміни до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232.

Зазначені зміни внесено у зв'язку з прийняттям Верховною Радою України Закону України від 20.12.2016 № 1797-VІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)», зокрема, викладенням пункту 73.5 статті 73 Кодексу щодо порядку проведення зустрічних звірок у новій редакції, внесенням змін до статті 42 Кодексу стосовно порядку листування з платниками податків, перенесенням контрольних функцій на обласний і центральний рівень та виконанням державними податковими інспекціями виключно функцій сервісного обслуговування.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5252
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1816 раз.
Поблагодарили: 2043 раз.

UNREAD_POST Oleg234 » 11 окт 2017, 18:02

Подскажите пожалуйста. Человек был ФОПом с 1998 до 2004. В 2004 году прошел аудит в налоговой, заплатил штрафы и получил справку об отсутствии задолженности, в пенсионном фонде тоже получил справку, потом отнес справки в районную администрацию и через время получил ПОВІДОМЛЕННЯ про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи.
Могут ли сейчас контролирующие органы ( любые не только налоговая), за тот период когда человек был ФОПом (1998-2004) предъявить претензии, на числить штрафы и т.п.?
Oleg234
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 11 окт 2017, 17:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 11 окт 2017, 19:08

Oleg234 писал(а):Подскажите пожалуйста. Человек был ФОПом с 1998 до 2004. В 2004 году прошел аудит в налоговой, заплатил штрафы и получил справку об отсутствии задолженности, в пенсионном фонде тоже получил справку, потом отнес справки в районную администрацию и через время получил ПОВІДОМЛЕННЯ про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи.
Могут ли сейчас контролирующие органы ( любые не только налоговая), за тот период когда человек был ФОПом (1998-2004) предъявить претензии, на числить штрафы и т.п.?

нет, могли делать предъявы ФОПу максимум до 2008г., если он ликвидирован в 2004г. Проверьте еще, точно ли была ликвидация здесь https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch и здесь https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/face ... -547928374

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
Oleg234
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2303
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 958 раз.
Поблагодарили: 1059 раз.

UNREAD_POST Oleg234 » 11 окт 2017, 19:29

lutishka писал(а):
Oleg234 писал(а):Подскажите пожалуйста. Человек был ФОПом с 1998 до 2004. В 2004 году прошел аудит в налоговой, заплатил штрафы и получил справку об отсутствии задолженности, в пенсионном фонде тоже получил справку, потом отнес справки в районную администрацию и через время получил ПОВІДОМЛЕННЯ про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи.
Могут ли сейчас контролирующие органы ( любые не только налоговая), за тот период когда человек был ФОПом (1998-2004) предъявить претензии, на числить штрафы и т.п.?

нет, могли делать предъявы ФОПу максимум до 2008г., если он ликвидирован в 2004г. Проверьте еще, точно ли была ликвидация здесь https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch и здесь https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/face ... -547928374


Человек повторно регистрировался ФОПом в 2013 году и закрылся в 2016. В ЕГР есть запись только последней регистрации 2013 и припинення 2016.
В налоговой Дані про взяття на облік платників податків" відсутня інформація за критеріями пошуку
Oleg234
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 11 окт 2017, 17:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 11 окт 2017, 19:53

Oleg234 писал(а):Человек повторно регистрировался ФОПом в 2013 году и закрылся в 2016
Вот за этот период и могут предъявлять в течение 3-х лет.

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
Oleg234
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2303
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 958 раз.
Поблагодарили: 1059 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, lutishka, Ya