Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Налоговые проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST vins » 28 янв 2013, 17:12

marlboro писал(а):vins писал(а):
Давайте обратимся
Вряд ли нам ответят. Но можно попытать счастье.
Ось як щодо цього справи в сусідів росіян:


Давайте немного проясним.
В суды конституционной юрисдикции можно обращаться:
1) чтобы был рассмотрен вопрос о конституционности / неконституционности нормативного акта;
2) чтобы получить официальное толкование какому-то законодательному положению.

Так в Украине круг субъектов, которые могут обращаться по первой категории дел, очень ограничен ("Президент України, не менш як сорок п'ять народних депутатів України, Верховний Суд України, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Верховна Рада Автономної Республіки Крим"). В России ситуация иная - там требовать признания неконституционности нормативного акта могут не только уполномоченные госорганы, но и любой гражданин.

А вот по второму вопросу - то есть с ходатайством дать официальное толкование - может обратиться любой гражданин, иностранец, любое юрлицо.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 28 янв 2013, 17:15

Ну я привів для того, щоб показати як ТАМ розглядають питання та які шанси отримати щось нормальне :) До речі, стаття цікава, якщо Ви думали що у нас страшно жити - то в них ще страшніше :)....
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4703
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 312 раз.
Поблагодарили: 1129 раз.

UNREAD_POST vins » 28 янв 2013, 17:25

marlboro писал(а):Ну я привів для того, щоб показати як ТАМ розглядають питання та які шанси отримати щось нормальне :) До речі, стаття цікава, якщо Ви думали що у нас страшно жити - то в них ще страшніше :)....


Якщо обговорювати практику конституційного судочинства, то порівняйте рішення їх суду і нашого. На мій погляд, це буде нагадувати порівняння тексту, написаного студентом першого курсу (в нашому випадку - КСУ) і доктора юридичних наук (КС РФ). Як не прикро визнавати, але рівень юридичного мислення, глибина аргументації, розуміння системних зв'язків права в РФ набагато вища.
Наш КСУ був справжнім органом конституційної юрисдикції тільки в першому своєму складі (1997-го року). От ті рішення - дійсно нагадують вершину юридичної думки.
Чого не можна сказати про рішення останніх років.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Marlboro
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Печкин » 07 фев 2013, 10:49

ЗА ЯКИЙ ПЕРІОД ПЕРЕВІРЯТИМЕТЬСЯ ПЛАТНИК ПОДАТКІВ, ЯКЩО 5 РОКІВ НЕ БУЛО ПЕРЕВІРКИ?

Підприємство отримало від органу ДПС повідомлення про проведення документальної перевірки в лютому 2013 року. Остання така перевірка проводилася 5 років тому, у той час як згідно з п. 77.2 Податкового кодексу (далі - ПК) максимальна періодичність цих перевірок - не частіше ніж раз на З календарних роки. Виникають запитання: чи зобов'язане підприємство надавати для перевірки документи за 2008-2009 роки та чи може орган ДПС самостійно визначати суму грошових зобов'язань після закінчення 1 095-денного періоду із дня граничного строку подання декларації або сплати грошового зобов'язання?

Дійсно, відповідно до пп. 20.1.4 ПК органи ДПС мають право проводити перевірки платників податків у порядку, установленому ПК. Після початку перевірки платник податків зобов'язаний надати в повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані із предметом перевірки (п. 85.2 ПК).
Такими документами є первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансова звітність та інші документи, які стосуються обчислення та сплати податків і зборів та підтверджують показники, задекларовані в податковій звітності та митних деклараціях (п. 44.1 ПК).
Платники податків зобов'язані забезпечити зберігання зазначених вище документів не менш як 1 095 днів із дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються такі документи, а в разі її неподання - із передбаченого ПК граничного терміну подання такої звітності (п. 44.3 ПК).
Якщо документи, визначені в п. 44.1 ПК, пов'язані із предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менше строків, передбачених п. 44 З ПК (п. 44.4 ПК).
Тобто, якщо строк зберігання документів закінчився 31.12.12 р., а документальну перевірку органом ДПС було розпочато 25.12.12 р., зберігати документи, передбачені п. 44.1 ПК, необхідно до закінчення цієї перевірки.
Водночас, якщо перевірку протягом 3 років не розпочато, первинні документи після закінчення строку їх зберігання підлягають архівному зберіганню або знищенню (на БухФоруме об этом см. Можно уничтожить документы до проверки? - прим. Печкин). Строки зберігання документів визначено Переліком типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін'юсту від 12.04.12 р. № 578/5. Зокрема, у п. 336 цього Переліку встановлено, що первинні документи й додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і стали підставою для записів у регістрах бухгалтерського обліку та податкових документах, повинні зберігатися протягом 3 років за умови завершення перевірки державними податковими органами з питань дотримання податкового законодавства. Окремі документи необхідно зберігати від 5 до 75 років.
У разі виникнення спорів, розбіжностей, порушення кримінальних справ, відкриття судами провадження у справах документи зберігаються до ухвалення остаточного рішення.
Що стосується строків давності визначення суми грошових зобов'язань платника податків, то контролюючий орган має право самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків не пізніше закінчення 1 095-го дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом. Якщо таку податкову декларацію було подано пізніше, то -за днем її фактичного подання, а в разі подання платником податку уточнюючого розрахунку -протягом 1 095 днів із дня його подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов'язань, то платник податків вважається вільним від такого грошового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку (п. 102.1 ПК).
Не дотримуватися строків давності при визначенні суми грошового зобов'язання орган ДПС може лише в разі неподання платником податкової декларації за період, протягом якого виникло таке зобов'язання, та за умови, що посадову особу платника податків засуджено за ухилення від сплати цього зобов'язання (п. 102.2 ПК).
Ураховуючи зазначене, чинним законодавством не передбачено обмеження щодо періоду, який охоплюється документальною перевіркою платника податків органом ДПС. Однак сума грошового зобов'язання визначатиметься податковим органом до закінчення 1 095-го дня граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань.
Інна ДАНИЛЕНКО, головний державний податковий ревізор-інспектор відділу перевірок якості податкового контролю, розробки та аналізу податкового законодавства Департаменту податкового контролю ДПС України
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2881 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 19 фев 2013, 08:58

Доброго дня.В зв"язку із закриттям у приватного підприємства проводилась первірка ДПІ ,внаслідок якого було нараховано ШС,пеня і адмінштраф.(Суми не великі але все ж).На дату проведення первірки в підприємства нульовий баланс(уже рік).Працівників,в тому числі директора і бухгалтера немає,підпис і задавання звітності здійснював засновник,тепер уже ліквідатор,який не вважає,що нарахавані ДПІ шс,пені спалчувати не потрібно так як немає активів у підприємства.Адмінштраф - можливо,якщо вважати ліквідатора посадовою особою.Прошу висказати свою думку.Дякую.
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 19 фев 2013, 10:14

мавка1 писал(а):Доброго дня.В зв"язку із закриттям у приватного підприємства проводилась первірка ДПІ ,внаслідок якого було нараховано ШС,пеня і адмінштраф.(Суми не великі але все ж).На дату проведення первірки в підприємства нульовий баланс(уже рік).Працівників,в тому числі директора і бухгалтера немає,підпис і задавання звітності здійснював засновник,тепер уже ліквідатор,який не вважає,що нарахавані ДПІ шс,пені спалчувати не потрібно так як немає активів у підприємства.Адмінштраф - можливо,якщо вважати ліквідатора посадовою особою.Прошу висказати свою думку.Дякую.


А коль проверяющие выявили задолженность перед бюджетом, ликвидационная комиссия, как ответственная за погашение налоговых обязательств или налогового долга, получит уведомление о наличии задолженности по налогам и сборам (обязательным платежам) по форме № 10-0ПП. Погашают ее в рамках третьей очереди кредиторов по п. 3 ст. 112 ГКУ ГКУ
Юрий ИЛЬНИЦКИЙ
ВоБУ№ 24 за 2009


Хотя Порядок учета налогоплательщиков с тех пор и поменялся, форма осталась та же - № 10-ОПП.

Стаття 112. Задоволення вимог кредиторів

1. У разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:

1) у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;

2) у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;

3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);

4) у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.

Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
...
5. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.


Недостаточность имущества должна быть видна не из "нулевого баланса", а из ликвидационного баланса.
Есть еще норма
11.11.5. У разі коли внаслідок припинення платника податків - юридичної особи шляхом ліквідації частина його податкових зобов'язань чи податкового боргу залишається непогашеною, такі податкові зобов'язання чи борг погашаються за рахунок активів засновників або учасників такого підприємства, якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність за зобов'язаннями платника податків відповідно до закону, у межах повної або додаткової відповідальності, а в разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу юридичної особи - за рахунок юридичної особи незалежно від того, чи є вона платником податку та збору, стосовно якого виникло податкове зобов'язання або податковий борг таких філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу.


но она рассчитана только на общества с дополнительной либо полной ответственностью.

Что касается админштрафа, то да, ликвидатор должен заплатить (если, конечно, не собирается обжаловать)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 19 фев 2013, 10:26

Дякую.Ось тут деякі думки з цього питання,можливо комусь цікаво
http://www.buhgalteria.com.ua/Answer.html?id=4600
http://www.zkg.com.ua/statti-ta-konsult ... mstva.html
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 19 фев 2013, 10:53

мавка1 писал(а):Дякую.Ось тут деякі думки з цього питання,можливо комусь цікаво


Но я бы сделал две ремарки.

По первой ссылке речь идет о вопросе в рамках ликвидации, но не о штрафных санкциях
НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ И БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ: ВОЗВРАТ ЧАСТИ ВЗНОСА ФИЗЛИЦУ ПРИ ЛИКВИДАЦИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
В процессе ликвидации предприятия (ООО с единственным участником) после погашения требований кредиторов был составлен баланс, согласно которому участнику причитается сумма денежных средств, которая гораздо меньше суммы денежных средств, полученной от этого участника в качестве взноса в уставный капитал.
В какой момент у предприятия возникает обязательство по налогу на прибыль на невозвращенную часть взноса?
Начислять и уплачивать налог на прибыль в этом случае не нужно, так как у предприятия не возникает дохода.


Ну и далее по тексту.
(просто уточняю ради информирования тех, кто интересуется исключительно вопросом о штрафных санкциях, начисленных при проверке в ходе ликвидационной процедуры). Для интересующихся ликвидацией в целом - Вам сюда Ликвидация предприятия

По второй ссылке неплохой материал. Единственное что плохо - непонятно откуда он взят. Мне почему-то подумалось, что материал позаимствован со страниц ВоБУ, но быстро найти, с каких именно :), не получилось.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 19 фев 2013, 21:38

vins
Недостаточность имущества должна быть видна не из "нулевого баланса", а из ликвидационного баланса.

на момент перевірки в балансі А=П=0.Значть ш.с. і пені ПП не платить?
І ДПІ дасть довідку по ф.10ОПП,що є борг,тоді як для закриття необхідно 22 ОПП.Що далі?
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 20 фев 2013, 13:28

на момент перевірки в балансі А=П=0.Значть ш.с. і пені ПП не платить?
І ДПІ дасть довідку по ф.10ОПП,що є борг,тоді як для закриття необхідно 22 ОПП.Що далі?
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 20 фев 2013, 17:05

мавка1 писал(а):на момент перевірки в балансі А=П=0.Значть ш.с. і пені ПП не платить?
І ДПІ дасть довідку по ф.10ОПП,що є борг,тоді як для закриття необхідно 22 ОПП.Що далі?


Похоже, что только через процедуру банкротства.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
мавка1
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 20 фев 2013, 17:29

налоговая должна инициировать?предприятие имеет право ничего не делать в этом плане?
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 20 фев 2013, 17:48

мавка1 писал(а):налоговая должна инициировать?предприятие имеет право ничего не делать в этом плане?


Просто замкнутый круг.
Для того, чтобы инициировать банкротство, надо чтобы выполнялись определенные условия, которых в Вашей ситуации нет

Стаття 10. Підвідомчість, підсудність, підстави для порушення провадження у справі про банкрутство

1. Справи про банкрутство підвідомчі господарським судам і розглядаються ними за місцезнаходженням боржника - юридичної особи або місцем проживання фізичної особи - підприємця.

2. Право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.

3. Справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.


С другой стороны, сам НКУ предусматривает возможность ликвидации при наличии налогового долга, который в такой ситуации должен быть списан как безнадежный
Стаття 97. Погашення грошових зобов'язань або податкового боргу в разі ліквідації платника податків, не пов'язаної з банкрутством

97.1. У цій статті під ліквідацією платника податків розуміється ліквідація платника податків як юридичної особи або зупинення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, внаслідок якої відбувається закриття їх рахунків та/або втрата їх статусу як платника податків відповідно до законодавства.

97.2. У разі якщо власник або уповноважений ним орган приймає рішення про ліквідацію платника податків, не пов'язану з банкрутством, майно зазначеного платника податків використовується у черговості, визначеній відповідно до законів України.

97.3. У разі якщо внаслідок ліквідації платника податків або скасування державної реєстрації фізичної особи - підприємця частина його грошових зобов'язань чи податкового боргу залишається непогашеною у зв'язку з недостатністю майна, така частина погашається за рахунок майна засновників або учасників такого підприємства, якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність за зобов'язаннями платника податків згідно із законом, у межах повної або додаткової відповідальності, а в разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу юридичної особи - за рахунок юридичної особи незалежно від того, чи є вона платником податку, стосовно якого виникло грошове зобов'язання або виник податковий борг такої філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу.

В інших випадках грошові зобов'язання або податковий борг, що залишаються непогашеними після ліквідації платника податків, вважаються безнадійним боргом і підлягають списанню в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Те саме стосується фізичної особи - платника податків, яка померла або визнана судом безвісно відсутньою або оголошена померлою чи визнана недієздатною, крім випадків, коли з'являються інші особи, що вступають у права спадщини, незалежно від часу набуття таких прав.


Но при этом утвержденный Кабмином Порядок списания предусматривает, что списан он может быть только при наличии записи в ЕГР о ликвидации
Безнадійний податковий борг підлягає списанню за рішенням керівника (заступника керівника) органу державної податкової служби, оформленого згідно з додатком, яке приймається на підставі одного з таких документів:

витяг або довідка державного реєстратора про внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які підтверджують внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи шляхом її ліквідації;


А такую запись госрегистратор не внесет, пока налоговики не дадут справку, что долга нет.
Я ж говорю, замкнутый круг :(
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 20 фев 2013, 18:29

и что ж?
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST мавка1 » 20 фев 2013, 18:37

а если нет по месту регистрации,єто не может быть поводом для инициативы налоговой?
мавка1
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 19 фев 2013, 08:48
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya