Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Проверка предпринимателя на дому

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Татьяна » 15 янв 2011, 11:37

ФЛП зарегистрирован по своему домашнему адресу. Могут ли к нему приходить домой с проверками?
Почему спрашиваю - просто много разговоров разных было, что могут "врываться" в квартиру и арестовывать имущество. Правда ли это?
Татьяна
 
Сообщений: 54
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 17:09
Благодарил (а): 12 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST 245390 » 15 янв 2011, 14:12

налоговая в таком случае вызывает к себе со всеми документами, домой, во всяком случае до принтия нового НК, никто не ходил.
245390
 
Сообщений: 399
Зарегистрирован: 11 дек 2010, 14:55
Благодарил (а): 66 раз.
Поблагодарили: 68 раз.

UNREAD_POST vision » 15 янв 2011, 15:01

Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.

Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

У невідкладних випадках, пов'язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.


Так а помещение магазина - тоже ведь владение физического лица. В него тоже не могут прийти с проверкой?
vision
 
Сообщений: 41
Зарегистрирован: 23 ноя 2010, 13:04
Благодарил (а): 13 раз.
Поблагодарили: 9 раз.

UNREAD_POST юрист » 15 янв 2011, 15:33

Статья 30 Конституции о проникновении, осмотре, обыске без согласия на это владельца помещения.
А проверки проводятся, только если проверяющих допускают к ее проведению.

На налогоплательщиков возложена обязанность

16.1.13. допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.


Поэтому если проверяющими соблюдены все условия допуска к проверке, необходимо допустить. Но если налогоплательщик не допускает к проверке, то принудительно пройти проверяющие не могут. На мой взгляд, было бы логично, если бы в таких случаях налоговые органы обращались в суд, суд подтверждал или не подтверждал правомерность недопуска к проверке. Если подтверждалось, что основания для проверки были и налоговый орган действовал в соответствии с требованиями законодательства, обязывал налогоплательщика допустить к проверке.
Но суды, похоже, другого мнения, и вряд ли его изменят.
Они считают, что поскольку законодательством установлено, что последствиями недопуска является административный арест активов и админ ответственность для должностных лиц налогоплательщика, иски о принудительном допуске к проверке удовлетворению не подлежат.

К-2629/08

ВИЩИЙ АдміністративниЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА

“16” квітня2009 року
... судова колегія Вищого адміністративного суду України дійшла висновку, що КАС України, а також чинне законодавство України, не надає позивачеві, як суб’єкту владних повноважень, права на звернення до суду із адміністративним позовом відповідного змісту (допуск до перевірки), що є підставою для відмови у задоволенні позову .
Крім того, Законом України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» встановлено правовий механізм впливу на платника податків, у випадках відмови останнього від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб податкового органу до обстеження приміщень такого суб’єкта господарювання, у тому чилі проведення камеральної перевірки.
Аватар пользователя
юрист
 
Сообщений: 455
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 10:51
Благодарил (а): 70 раз.
Поблагодарили: 120 раз.

UNREAD_POST vins » 20 мар 2011, 21:16

245390 писал(а):налоговая в таком случае вызывает к себе со всеми документами, домой, во всяком случае до принтия нового НК, никто не ходил.


Пишут, что и сейчас так

Які особливості проведення документальних планових перевірок ФОП (які саме документи та порядок їх прийняття)?
Діє з 01.01.2011 Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платниками податків - фізичними особами, затверджено наказом ДПА України 24.12.10 р. за №1003 (далі – Порядок). Цей Порядок поширюється на платників податків - фізичних осіб (резидентів, нерезидентів), у тому числі самозайнятих осіб, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно із Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів відповідно до ПКУ. Документальні планова та позапланова перевірки можуть бути як виїзними, так і невиїзними (п.2 Порядку). Відповідно до п.3 Порядку органи ДПС можуть також запрошувати платників податків для проведення перевірки до органу ДПС. Документальна перевірка може проводитися у приміщенні податкового органу за бажанням платника податків. Письмові повідомлення про такі запрошення направляються платникам податків рекомендованими листами з повідомленням про вручення або особисто вручаються платникам податків або їх законним чи уповноваженим представникам, в яких зазначаються підстави запрошення, час і дата, на яку запрошується платник податків (представник платника податків), а також місцезнаходження проведення перевірки. Перед початком проведення документальної перевірки діяльності платника податків за місцезнаходженням податкового органу посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, зобов'язана прийняти надані платником податків оригінали документів, пов'язаних із здійсненням діяльності за період, що перевіряється. Зазначені документи приймаються за описом, складеним платником податків за власним бажанням. Опис наданих для перевірки документів складається у 2-х примірниках особисто платником податків у присутності посадової особи, відповідальної за проведення перевірки. В описі в обов'язковому порядку зазначається кожний переданий документ із указанням його найменування, номера та дати видачі. У разі наявності значної кількості однотипних документів, наприклад, накладних на придбання товару, в описі допускається запис із зазначенням назви однотипних документів (накладна), їх кількості, за який період діяльності вони надані та кількості аркушів. У кінці опису платником податків повинно бути зазначено, що для проведення перевірки документи надані в повному обсязі, інші документи, пов'язані із здійсненням діяльності, відсутні. Посадова особа, яка здійснює перевірку, ознайомившись із наданими для перевірки документами, перевіривши їх наявність за описом, робить у ньому запис про прийняття для проведення документальної перевірки документів, пов'язаних із здійсненням діяльності, зазначає дату їх прийняття та ставить особистий підпис. У разі відмови платника податків від особистого складання опису такий опис складається посадовою особою, відповідальною за проведення перевірки, у присутності платника податків. При цьому цей факт зазначається в акті перевірки. Один примірник опису додається до матеріалів перевірки, інший залишається у платника податків.
Після закінчення перевірки посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, повертає платнику податків документи за описом. Платник податків на першому примірнику опису, що додається до акта перевірки, вчиняє запис: "Документи після завершення проведення перевірки отримано в повному обсязі", зазначає дату їх отримання та ставить особистий підпис. Згідно із п.8 розділу IV Порядку, у разі якщо посадова (службова) особа органу ДПС, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до органу ДПС, який призначив проведення перевірки, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків або його законних представників. У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за 3 дні до дня її завершення або коли надіслані документи надійшли до органу ДПС менше ніж за 3 дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки продовжується на строк, визначений ст.82 ПКУ (документальної планової - не більш як на 5, а документальної позапланової - не більш як на 2 роб. дні)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, vikakool, Ya