Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Электронные проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Янтарная » 25 ноя 2013, 10:49

Непонятно... Но пока получается "как всегда"! И, честно говоря, не думаю, что кто-то захочет сканить, заверять и пересылать что-то!
Янтарная
 
Сообщений: 164
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 11:36
Благодарил (а): 90 раз.
Поблагодарили: 62 раз.

UNREAD_POST VOA » 25 ноя 2013, 23:28

А с каких пор документальная проверка может проводиться на основании копий документов? Не думаю, что такой вид проверки будет оперировать сканами. Скорее всего нас переведут вначале на повальную электронную отчётность, а затем - и документооборот.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
Янтарная
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5147
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1789 раз.
Поблагодарили: 1999 раз.

UNREAD_POST Янтарная » 26 ноя 2013, 10:31

На самом деле "как всегда"!
С 01.01.2014 электронные проверки могут заказать ИЗБРАННЫЕ единоналожники. Причём этих избранных активно призывают таким правом воспользоваться. А по факту: сама идея "сбоит"!

Повторюсь "как всегда"!
Янтарная
 
Сообщений: 164
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 11:36
Благодарил (а): 90 раз.
Поблагодарили: 62 раз.

UNREAD_POST VOA » 28 ноя 2013, 23:12

:ga-ze-ta; Ну, в принципе, как я и предполагала: сплошная электрификацияонизация всей страны:


28:11:2013 г.
Дистанційне обслуговування клієнтів Міндоходів, мінімізація впливу людського фактора у «спілкуванні» платників з державними органами, підвищення якості, зменшення терміну перевірки тощо – критерії, за якими працює Міністерство доходів і зборів України.
Так, з 1 січня 2014 року розпочинає роботу новий сервіс Міністерства доходів і зборів України – електронні перевірки платників, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування.
Для здійснення перевірки у новому форматі платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку.
Заяву необхідно подати не пізніше, ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.
Крім загальних облікових даних, у заяві в обов’язковому порядку зазначається інформація про:
- податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці;
- систему оподаткування, що застосовується платником;
- перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки;
- ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств та організацій;
- ведення в електронному вигляді первинних документів, які підтверджують правомірність ведення бухгалтерського обліку;
- надання платником податків разом із Заявою до територіального органу Міндоходів України, в електронній формі, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документів, які відповідно до вимог ПКУ України пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів;
- спосіб надання документів для електронної перевірки визначається за допомогою каналу, яким передається електронна звітність, або електронного носія інформації.

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві


Так всё-таки: бухучёт для всех категорий налогоплательщиков (и для ФЛП, в т.ч. и ЧПЕНов)? :roll:
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
Jane-Ole
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5147
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1789 раз.
Поблагодарили: 1999 раз.

UNREAD_POST Янтарная » 03 дек 2013, 10:57

Ось нам http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyat ... 17704.html
Похоже, единоналожники тоже смогут вести свою Книгу в эл. виде, как и общесистемщики с 01.01.2014!

Ну-ну!
Янтарная
 
Сообщений: 164
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 11:36
Благодарил (а): 90 раз.
Поблагодарили: 62 раз.

UNREAD_POST Kalinda » 03 дек 2013, 12:04

Особенно зная практику единщиков 1-2группы раз в году заполнять свои книги (и это в лучшем случае)!Иногда приносят все три года на заполнение,хорошо хоть книги своевременно регистрируют,но не всегда.А тут электронный кчет-пока не обяжут,вряд ли это станет популярным.
"Все хотят добра.Не отдавайте его." С.Е.Лец

За это сообщение автора Kalinda поблагодарил:
Янтарная
Аватар пользователя
Kalinda
 
Сообщений: 237
Зарегистрирован: 21 дек 2012, 09:18
Благодарил (а): 153 раз.
Поблагодарили: 66 раз.

UNREAD_POST bur » 26 июн 2014, 09:35

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 31.03.2014 р. N 5790/5/99-99-22-02-05-16

Міністерство доходів і зборів України розглянуло звернення щодо удосконалення практики застосування підзаконних нормативних актів та повідомляє таке.

На сьогодні пріоритетним напрямом роботи Міністерства доходів і зборів України є удосконалення системи адміністрування податків і зборів та запровадження електронних сервісів обслуговування платників податків.

У зв'язку з цим Міністерством доходів і зборів України запроваджується сервіс "Електронна перевірка", який дасть змогу вирішити проблеми дистанційного обслуговування платників податків, підвищити якість та зменшити термін проведення перевірки; надасть як платникам податків, так і контролюючим органам впевненості у правильності та в повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій, мінімізує вплив людського фактору.

Щодо переліку питань, які в 2014 році перевіряються при проведенні електронної перевірки

Згідно з підпунктом 75.1.2 пункту 75 статті 75 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених Кодексом податків та зборів та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів.

Документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою (далі - електронна перевірка) є перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 Кодексу, до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форма заяви, порядок її подання, прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до підпункту 2.2 розділу II Порядку подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 03.06.2013 р. N 143 (далі - Порядок N 143), платником податків у заяві крім інших даних в обов'язковому порядку зазначається інформація про перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки (єдиний податок, податок на прибуток підприємств, податок на додану вартість, податок на доходи фізичних осіб, інші податки за наявності технічної можливості їх перевірки органом державної податкової служби (територіальним органом Міндоходів).

Щодо можливості проведення електронної перевірки за податкові періоди до 01.01.2014 р.

Як передбачено підпунктами 2.2 та 2.4 розділу II Порядку N 143, платником податків у заяві про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки (далі - Заява) крім загальних облікових даних в обов'язковому порядку зазначається інформація про податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці. Електронна перевірка може бути проведена за визначені платником податків податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити), та у разі надання до територіального органу Міндоходів відповідних декларацій (розрахунків). Такий податковий період не може становити менше одного базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору).

Щодо оскарження рішення про відмову у проведенні електронної перевірки

Згідно з підпунктами 3.1 та 3.3 розділу III Порядку N 143 територіальний орган Міндоходів на підставі інформації, зазначеної платником податків у Заяві та доданих до неї документах для проведення електронної перевірки, та податкової інформації, наявної в територіальному органі Міндоходів, приймає рішення про проведення/непроведення такої перевірки.

Рішення про непроведення перевірки може бути прийнято територіальним органом Міндоходів, якщо за результатами аналізу інформації встановлено, зокрема, такі обставини: період, який підлягає перевірці згідно із Заявою, вже охоплено документальною плановою або позаплановою перевіркою (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити); бухгалтерський облік (в електронному вигляді) ведеться з порушенням Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 р. N 291; ненадання платником податків разом із Заявою до територіального органу Міндоходів з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документів в електронній формі, які відповідно до Кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, у форматі, встановленому пунктом 85.2 статті 85 глави 8 розділу II Кодексу.

При цьому відповідно до пункту 3.6 розділу III Порядку N 143 рішення про непроведення електронної перевірки не обмежує можливості повторного звернення платника податків із Заявою до контролюючого органу.

Щодо порядку надання заперечень на висновки електронної перевірки

Згідно з підпунктом 86.11 статті 86 Кодексу за результатами електронної перевірки складається довідка в двох примірниках, що підписується посадовими особами контролюючого органу та після її реєстрації вручається особисто платнику податків або його законним представникам для ознайомлення та підписання протягом п'яти робочих днів з дня вручення.

У разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в довідці, складеній за результатами електронної перевірки, вони зобов'язані підписати таку довідку та мають право подати свої заперечення, які є невід'ємною частиною такої довідки, разом з підписаним примірником довідки.

Заперечення на висновки, факти чи дані, які викладені в довідці, розглядаються контролюючим органом протягом п'яти робочих днів з дня їх отримання та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Така відповідь є невід'ємною частиною довідки про проведення електронної перевірки. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень, про що він зазначає у поданих запереченнях.

Відповідно до пункту 50.3 статті 50 Кодексу у разі якщо платник податків не подає уточнюючого розрахунку протягом 20 робочих днів після дати складення довідки про проведення електронної перевірки, якою встановлено порушення податкового законодавства, відповідний контролюючий орган має право на проведення позапланової перевірки платника податків за відповідний період.

Отже, результати електронної перевірки узгоджуються у визначені терміни, що не перевищують термін надання платником податків уточнюючого розрахунку за результатами такої перевірки. При цьому оскарження в адміністративному або судовому порядку довідки про проведення електронної перевірки Кодексом не передбачено.
 

Перший заступник Міністра
І. Білоус

 
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST налоговик » 19 сен 2015, 06:23

проект порядка


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
________________2015 року № ______







Порядок
подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення контролюючим органом про проведення такої перевірки
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Кодекс).
1.2. Документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою за заявою платника податків (далі – електронна перевірка) вважається перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 глави 8 розділу II Кодексу, до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки, але не раніше офіційного повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, про запровадження проведення такої перевірки для відповідних платників податків: які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності; суб'єктів господарювання мікро-, малого; середнього підприємництва; інших платників податків.
1.3. Предметом документальної перевірки є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати відповідних передбачених Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.
II. Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки
2.1. Електронна перевірка проводиться на підставі заяви платника податків з незначним ступенем ризику про проведення електронної перевірки (далі – Заява), яка подається за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку.
2.2. Платником податків у Заяві крім загальних облікових даних в обов'язковому порядку зазначається інформація про:
1) податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці;
2) систему оподаткування, що застосовується платником податків;
3) перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки (єдиний податок, податок на прибуток підприємств, податок на додану вартість, податок на доходи фізичних осіб, інші податки за наявності технічної можливості їх перевірки контролюючими органами);
4) ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30 листопада 1999 року № 291, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 21 грудня 1999 року за № 893/4186;
5) ведення в електронному вигляді первинних документів, які підтверджують правомірність ведення бухгалтерського обліку;
6) надання платником податків разом із Заявою до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документів, які відповідно до Кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів (якщо такі документи створюються платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації), у форматі, встановленому відповідно до пункту 85.2 статті 85 глави 8 розділу II Кодексу.
2.3. Заява подається керівником або уповноваженим представником платника податків (з пред'явленням документа, передбаченого пунктом 19.2 статті 19 розділу I Кодексу у разі подання Заяви не в електронному вигляді) до контролюючого органу, в якому він перебуває на обліку, не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.
Заява та документи, передбачені підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 глави 8 розділу II Кодексу, можуть бути подані платником податків до контролюючого органу в один із таких способів:
листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного;
безпосередньо до контролюючого органу;
засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
2.4. Електронна перевірка може бути проведена за визначені платником податків податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити), та у разі надання до контролюючого органу відповідних декларацій (розрахунків). Такий податковий період не може становити менше одного базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору).
2.5. Для проведення електронної перевірки платник податків разом із Заявою забезпечує подання до контролюючого органу в електронній формі документів, які відповідно до Кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у форматі, встановленому відповідно до пункту 85.2 статті 85 глави 8 розділу II Кодексу.
2.6. За потреби контролюючий орган, який проводить електронну перевірку, у випадках, передбачених Кодексом, має право отримати від платника податків або його уповноважених представників копії документів, що стосуються предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).
Для отримання копій документів контролюючий орган звертається до платника податків у визначеному статтею 42 глави 2 розділу II Кодексу порядку.
III. Порядок прийняття рішення контролюючим органом про проведення електронної перевірки
3.1. Контролюючий орган на підставі інформації, зазначеної платником податків у Заяві та доданих до неї документах для проведення електронної перевірки, та податкової інформації, наявної в контролюючому органі, приймає рішення про проведення/непроведення такої перевірки.
3.2. Рішення про проведення/непроведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки приймається керівником контролюючого органу, до якого платником податків подано Заяву, протягом 10 календарних днів з дня отримання такої Заяви за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку. Таке рішення реєструється структурним підрозділом, відповідальним за реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції контролюючого органу, у журналі реєстрації рішень про проведення/непроведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки за формою, наведеною в додатку 3 до цього Порядку.
3.3. Рішення про непроведення перевірки може бути прийнято контролюючим органом, якщо за результатами аналізу інформації, зазначеної в пункті 3.1 цього розділу, встановлено такі обставини:
1) заяву подано з порушенням встановленого порядку та форми, у тому числі не заповнено (неправильно заповнено) необхідні дані, не підписано або не скріплено печаткою платника податків (за наявності);
2) платник належить до середнього або високого ступеня ризику, визначеного відповідно до пункту 77.2 статті 77 глави 8 розділу II Кодексу;
3) облікові дані платника, отримані контролюючим органом у встановленому законодавством порядку, не відповідають даним, зазначеним у Заяві;
4) період, який підлягає перевірці згідно із Заявою, не відповідає базовому податковому (звітному) періоду з відповідного податку (збору);
5) період, який підлягає перевірці згідно із Заявою, вже охоплено документальною плановою або позаплановою перевіркою (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити);
6) бухгалтерський облік (в електронному вигляді) ведеться з порушенням Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30 листопада 1999 року № 291, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 21 грудня 1999 року за № 893/4186;
7) ненадання платником податків разом із Заявою до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документів, які відповідно до Кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, у форматі, встановленому відповідно до пункту 85.2 статті 85 глави 8 розділу II Кодексу;
8) інші аргументовані підстави, що технічно не дають змоги провести документальну перевірку електронним способом.
3.4. Рішення про непроведення перевірки в обов'язковому порядку повинно містити перелік встановлених контролюючим органом підстав, що не дають можливості провести електронну перевірку.
3.5. Рішення про проведення/непроведення електронної перевірки надсилається платнику податків у визначеному статтею 42 глави 2 розділу II Кодексу порядку не пізніше наступного робочого дня від дати його прийняття.
У разі прийняття рішення про проведення електронної перевірки до такого рішення додаються документи, передбачені статтею 79 глави 8 розділу II Кодексу.
3.6. Рішення про непроведення електронної перевірки не обмежує можливості повторного звернення платника податків із Заявою.
3.7. Оформлення та реалізація матеріалів електронних перевірок здійснюються у порядку, передбаченому Кодексом.

Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку М.О. Чмерук


Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5687
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2574 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, MR, Ya