Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Инспекция по труду проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Марина0511 » 31 мар 2014, 15:21

Форумчане, подскажите Что проверяет территориальная инспекция по вопросам труда? И чем чревата не выплата заработной платы в срок?
Марина0511
 
Сообщений: 22
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 23:44
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 31 мар 2014, 16:07

Марина0511 писал(а):Форумчане, подскажите Что проверяет территориальная инспекция по вопросам труда? И чем чревата не выплата заработной платы в срок?

Проверяют: правильность оформления трудовых отношений,коллективный договор, рабочее время,соблюдение права на отдых(перерыв, выходные,праздничные и нерабочие дни, отпуска, график отпусков ), оплата труда, трудовая дисциплина,охрану труда, соблюдение законодательства о социальном страховании, гарантии работников, особенности использования труда инвалидов, несовершеннолетних,труда женщин.
Вообщем пунктов проверки достаточно много
Не выплата зарплаты в строк 510-1700 грн.
А какова причина внеплановой?
minibuh
 
Сообщений: 2146
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1204 раз.
Поблагодарили: 856 раз.

UNREAD_POST Марина0511 » 31 мар 2014, 16:12

Лист Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації від 25.01.2014,
Я не знаю, что там в письме. Вообще-то у нас была переплата по ЕСВ 5000. Написали письмо а Пенсионный на возврат средств. Была проверка с Ломоносова
Последний раз редактировалось Марина0511 31 мар 2014, 16:40, всего редактировалось 1 раз.
Марина0511
 
Сообщений: 22
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 23:44
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Mихаил » 31 мар 2014, 16:12

в Порядке 390 есть форма Акта, там всё есть
Mихаил
 
Сообщений: 73
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 21:23
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 15 раз.

UNREAD_POST Марина0511 » 31 мар 2014, 16:41

спасибо
Марина0511
 
Сообщений: 22
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 23:44
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST bur » 19 мар 2015, 00:30

Утверждено новое положение. В нем есть и про проверки

6. Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право:
1) залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вчених, представників організацій роботодавців, профспілок та інших інститутів громадянського суспільства, а також підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Держпраці;
2) отримувати безоплатно від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування необхідні для виконання покладених на неї завдань інформацію, документи і матеріали, зокрема від органів статистики — статистичні дані;
3) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державною системою урядового зв’язку, іншими технічними засобами;
4) скликати наради, утворювати комісії та робочі групи, проводити наукові конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;
5) безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об’єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці;
6) проводити безперешкодно перевірки в адміністративних приміщеннях робочих органів виконавчих дирекцій Фонду соціального страхування України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі — фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування) з питань призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення, передбачених загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, ознайомлюватися під час проведення перевірок з відповідними інформацією, документами і матеріалами та отримувати від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування необхідні для виконання повноважень Держпраці копії або витяги з документів;
7) одержувати від роботодавців і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки про результати проведення експертних обстежень, аудитів, матеріали та інформацію з відповідних питань, звіти про рівень і стан виконання профілактичної роботи, причини порушень законодавства та про вжиття заходів для їх усунення;
8) надавати роботодавцю обов’язкові для розгляду рекомендації щодо внесення у відповідний строк до споруд, технологічних чи організаційних процесів змін, що необхідні для приведення таких процесів у відповідність із положеннями законодавства з питань охорони праці та гігієни праці і підвищення рівня захищеності працівників;
9) залучати працівників правоохоронних органів до здійснення заходів з державного нагляду (контролю) у сфері, що належить до компетенції Держпраці;
10) заслуховувати звіти посадових осіб центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції Держпраці;
11) використовувати транспортні засоби спеціалізованого призначення, у тому числі із символікою Держпраці.



Скрытый текст: показать
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 лютого 2015 р. № 96

Київ

Про затвердження Положення про
Державну службу України з питань праці

Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про Державну службу України з питань праці, що додається.
Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
Інд. 26


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2015 р. № 96

ПОЛОЖЕННЯ
Про Державну службу України з питань праці

1. Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі — загальнообов’язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
2. Держпраці у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Держпраці є:
1) реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;
2) здійснення комплексного управління охороною праці та промисловою безпекою на державному рівні;
3) здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки;
4) організація та здійснення державного нагляду (контролю) у сфері функціонування ринку природного газу в частині підтримання належного технічного стану систем, вузлів і приладів обліку природного газу на об’єктах його видобутку та забезпечення безпечної і надійної експлуатації об’єктів Єдиної газотранспортної системи.
4. Держпраці відповідно до покладених на неї завдань:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерства та в установленому порядку подає їх Міністрові соціальної політики;
2) готує та подає в установленому порядку пропозиції щодо формування державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, державного ринкового нагляду у межах сфери своєї відповідальності;
3) координує відповідно до законодавства роботу міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, інших суб’єктів господарювання у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;
4) здійснює контроль за виконанням функцій державного управління охороною праці міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування;
5) розробляє за участю міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Фонду соціального страхування України, всеукраїнських організацій роботодавців та профспілок загальнодержавну програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і контролює її виконання, бере участь у розробленні та виконанні інших державних і галузевих програм;
6) здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю;
7) здійснює контроль за правильністю застосування роботодавцями списків на пільгове пенсійне забезпечення, готує пропозиції щодо вдосконалення таких списків;
8) здійснює контроль за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці;
9) здійснює державний контроль за дотриманням вимог законодавства про працю, зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування;
10) здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу щодо реклами про вакансії (прийом на роботу);
11) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів у частині:
реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів;
подання звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів;
виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів;
12) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;
13) здійснює контроль за своєчасністю та об’єктивністю розслідування нещасних випадків на виробництві, їх документальним оформленням і веденням обліку, виконанням заходів з усунення причин нещасних випадків;
14) здійснює в установленому законодавством порядку державний нагляд (контроль) за діяльністю Фонду соціального страхування України;
15) здійснює державний нагляд (контроль) у сфері гігієни праці, у тому числі нагляд (контроль) за:
факторами виробничого середовища та виробничих операцій, наявність яких може шкодити здоров’ю працівників;
виконанням заходів щодо запобігання виникненню професійних захворювань;
дотриманням вимог санітарних норм та правил;
своєчасним здійсненням профілактичних заходів, спрямованих на попередження шкідливої дії факторів виробничого середовища і трудового процесу, збереження здоров’я працівників;
наявністю обов’язкових медичних оглядів працівників;
16) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань:
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;
монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;
виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів;
організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань;
17) здійснює державний гірничий нагляд з питань:
правильності розробки родовищ корисних копалин у частині їх безпечної експлуатації;
додержання правил проведення геологічних і маркшейдерських робіт під час дослідно-промислової розробки та експлуатації родовищ корисних копалин;
додержання правил та технологій переробки мінеральної сировини;
правильності та своєчасності проведення заходів, що гарантують безпеку людей, майна і навколишнього природного середовища, гірничих виробок і свердловин від шкідливого впливу робіт, пов’язаних із користуванням надрами;
готовності державних воєнізованих гірничорятувальних служб та формувань і диспетчерських служб до локалізації та ліквідації наслідків аварій;
18) здійснює державний нагляд (контроль) у сфері гірничих відносин на підприємствах вугільної, гірничорудної та нерудної промисловості, під час проведення гірничих робіт, будівництва та експлуатації, ліквідації або консервації гірничих підприємств;
19) здійснює нагляд (контроль) за дотриманням умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині державного гірничого нагляду;
20) здійснює державний нагляд (контроль) у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об’єктами, з питань проведення ідентифікації та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки;
21) здійснює державний ринковий нагляд у межах сфери своєї відповідальності;
22) здійснює нагляд (контроль) на ринку за об’єктами технічних регламентів та бере участь у розробленні правил і процедури ринкового нагляду за об’єктами технічних регламентів та інших нормативно-правових актів у відповідній сфері;
23) здійснює дозиметричний контроль робочих місць та доз опромінення працівників;
24) здійснює контроль за відповідністю визначеним вимогам віднесення вугільних шахт, що небезпечні внаслідок наявності газу, можливості раптових викидів та гірських ударів, до відповідних категорій;
25) забезпечує складення санітарно-гігієнічних умов праці для подальшого визначення зв’язку захворювання з умовами праці;
26) організовує проведення:
експертизи проектної документації на відповідність вимогам нормативно-правових актів із забезпечення безпеки під час поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення;
державної технічної експертизи безпеки проведення гірничих робіт, будівництва та експлуатації гірських гірничих підприємств, експертизи проектів з протиаварійного захисту гірських гірничих підприємств;
державної експертизи умов праці із залученням Держсанепідслужби;
випробування устаткування та матеріалів, технічного огляду устаткування, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, незалежної експертизи проектно-конструкторської документації на відповідність вимогам нормативно-правових актів із промислової безпеки, охорони та гігієни праці;
експертизи проектної та іншої документації на виготовлення і впровадження технологій і засобів виробництва, засобів колективного та індивідуального захисту, реєстрації, огляду, випробування виробничих об’єктів, інженерних інфраструктур об’єктів соціально-культурного призначення;
експертної оцінки стану безпеки охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, об’єктів підвищеної небезпеки, а також експертного обстеження (технічного діагностування) устаткування машин, механізмів підвищеної небезпеки;
27) проводить:
розслідування та веде облік аварій і нещасних випадків, які підлягають спеціальному розслідуванню, аналізує їх причини, готує пропозиції щодо запобігання таким аваріям і випадкам;
технічне розслідування обставин та причин виникнення аварій, пов’язаних із використанням газу в побуті, а також видає за результатами таких розслідувань обов’язкові до виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами рішення;
розслідування обставин та причин виникнення гострих і хронічних професійних захворювань та отруєнь;
моніторинг стану умов праці та здоров’я працівників, що є складовою державного соціально-гігієнічного моніторингу;
28) готує та подає пропозиції щодо призначення органів з оцінки відповідності;
29) погоджує:
ліквідацію та консервацію гірничих об’єктів або їх ділянок, споруд, пов’язаних із користуванням надрами, в установленому законодавством порядку;
проекти стандартів, технічних умов, інші документи на засоби праці та виробництва, технологічні процеси;
проекти проведення дослідно-промислового видобування корисних копалин, проекти і щорічні плани їх видобування та переробки, а також проекти будівництва підземних споруд щодо додержання вимог Гірничого закону України, законодавства з промислової безпеки та охорони праці;
проекти планів розвитку гірничих робіт щодо їх безпечного ведення, а також норм відбору, втрат корисних копалин на підприємствах, що видобувають тверді, рідкі та газоподібні корисні копалини;
типові навчальні плани і програми навчальних дисциплін “Охорона праці”, “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі” та інших навчальних дисциплін, пов’язаних із зазначеною сферою;
типові навчальні плани та програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з охорони праці;
проекти гірничих підприємств щодо запобігання шкідливому впливу гірничих робіт на життя та здоров’я населення, а також проекти захисту об’єктів, розташованих на гірничому відводі, від шкідливого впливу гірничих робіт під час підробки таких об’єктів гірничими роботами;
30) видає у передбачених законодавством випадках:
ліцензії на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення та контролює дотримання ліцензійних умов;
дозволи на право проведення вибухових робіт і виготовлення засобів їх механізації;
свідоцтва на придбання і зберігання вибухових матеріалів промислового призначення;
дозволи на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, контролює дотримання умов дії таких дозволів;
свідоцтва про державну реєстрацію об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки;
гірничі відводи для розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, будівництва та експлуатації підземних споруд та інших цілей, не пов’язаних із видобуванням корисних копалин;
31) здійснює у передбачених законодавством випадках реєстрацію:
великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, веде їх облік та визначає порядок проведення державного технічного огляду таких засобів;
декларацій безпеки об’єктів підвищеної небезпеки;
гірничих відводів на розробку родовищ місцевого значення;
32) веде облік підіймальних споруд (вантажопідіймальних кранів та машин, ліфтів, ескалаторів, канатних доріг, підйомників, фунікулерів тощо), парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, атракціонів, об’єктів нафтогазового комплексу та інших об’єктів;
33) визначає уповноважені організації у сфері проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
34) бере участь:
у проведенні державної експертизи (перевірки) технологічної, конструкторської, технічної документації на впровадження нових технологій, виготовлення засобів виробництва, засобів колективного та індивідуального захисту щодо відповідності їх нормативним актам про охорону праці;
у прийнятті закінчених будівництвом об’єктів промислового та виробничого призначення, об’єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
у проведенні державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва відповідно до вимог законодавства;
у роботі комісій з розслідування нещасних випадків на виробництві;
у розслідуванні обставин і причин аварій, розкрадання та втрат вибухових матеріалів, приймає за матеріалами зазначеного розслідування у межах своєї компетенції відповідні рішення;
у роботі з удосконалення системи ведення обліку, звітності та державної статистики з питань, що належать до компетенції Держпраці;
у професійній атестації експертів, які проводять експертизу проектної та містобудівної документації щодо дотримання нормативів з питань охорони праці;
35) веде державний реєстр нормативно-правових актів з питань праці, охорони праці, зайнятості населення та гігієни праці, державний реєстр об’єктів підвищеної небезпеки;
36) сприяє формуванню реєстру підприємств та організацій відповідно до груп ризику для здоров’я працівників та Державного реєстру професійних захворювань;
37) організовує формування та ведення інформаційної бази для прогнозування та проведення аналізу тенденцій забезпечення прав людини відповідно до компетенції Держпраці;
38) здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держпраці, вивчає, узагальнює та поширює досвід іноземних держав, бере участь у підготовці та укладенні міжнародних договорів, залученні та координації міжнародної технічної допомоги, представляє у визначеному порядку інтереси України у міжнародних організаціях;
39) формує державне замовлення на науково-дослідні роботи з питань охорони праці, гігієни праці, промислової безпеки, безпечного ведення робіт, здійснення державного гірничого нагляду, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, об’єктами підвищеної небезпеки, контролює виконання державного замовлення;
40) формує та фінансує державне замовлення на підготовку кадрів з питань гігієни праці;
41) виконує функції з управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління;
42) забезпечує оприлюднення інформації про стан дотримання законодавства з питань, що належать до її компетенції, про свою діяльність, бере участь у проведенні соціального діалогу та взаємодії із всеукраїнськими професійними спілками і організаціями роботодавців з питань, що належать до її компетенції;
43) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД;
44) вживає заходів до створення та розвитку інформаційних систем і ресурсів Держпраці;
45) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, залучення громадян до участі в управлінні державними справами, ефективну взаємодію з інститутами громадянського суспільства, сприяє здійсненню громадського контролю за діяльністю Держпраці;
46) забезпечує роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства та запобігання можливим його порушенням;
47) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держпраці, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
48) забезпечує здійснення в апараті і територіальних органах соціального діалогу з питань реалізації державної політики у сфері трудових відносин, оплати праці, охорони праці, гігієни праці та соціального захисту, укладення колективних договорів (угод), створення умов для трудової діяльності працівників та роботи профспілкових організацій відповідно до законодавства;
49) організовує інформаційну та видавничу діяльність з питань, що належать до її компетенції;
50) видає в установленому порядку роботодавцям, суб’єктам господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні в Україні або за кордоном, здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця, а також фондам загальнообов’язкового державного страхування обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції Держпраці, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства;
51) складає у випадках, передбачених законом, протоколи про адміністративні правопорушення, розглядає справи про такі правопорушення і накладає адміністративні стягнення;
52) зупиняє, припиняє, обмежує експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень та інших виробничих об’єктів, виготовлення та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва, виконання певних робіт, у тому числі пов’язаних із користуванням надрами, застосуванням нових небезпечних речовин, реалізацію продукції шляхом видачі відповідного розпорядчого документа у передбачених законодавством випадках, а також анулює видані дозволи і ліцензії до усунення порушень, які створюють загрозу життю працівників;
53) здійснює фіксацію процесу проведення перевірок з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки;
54) накладає у випадках, передбачених законом, штрафи за порушення законодавства, невиконання розпоряджень посадових осіб Держпраці;
55) здійснює інші повноваження, визначені законом.
5. Держпраці з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх реалізацією в апараті Держпраці, її територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління;
2) здійснює добір кадрів в апарат Держпраці та на керівні посади в її територіальні органи, на підприємства, в установи та організації, що належать до сфери її управління, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і працівників апарату Держпраці та її територіальних органів;
3) забезпечує у межах повноважень, передбачених законом, виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави;
4) організовує планово-фінансову роботу в апараті Держпраці, її територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку в установленому законодавством порядку;
5) організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів в апараті Держпраці відповідно до встановлених правил;
6) контролює та координує діяльність територіальних органів Держпраці.
6. Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право:
1) залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вчених, представників організацій роботодавців, профспілок та інших інститутів громадянського суспільства, а також підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Держпраці;
2) отримувати безоплатно від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування необхідні для виконання покладених на неї завдань інформацію, документи і матеріали, зокрема від органів статистики — статистичні дані;
3) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державною системою урядового зв’язку, іншими технічними засобами;
4) скликати наради, утворювати комісії та робочі групи, проводити наукові конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;
5) безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об’єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці;
6) проводити безперешкодно перевірки в адміністративних приміщеннях робочих органів виконавчих дирекцій Фонду соціального страхування України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі — фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування) з питань призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення, передбачених загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, ознайомлюватися під час проведення перевірок з відповідними інформацією, документами і матеріалами та отримувати від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування необхідні для виконання повноважень Держпраці копії або витяги з документів;
7) одержувати від роботодавців і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки про результати проведення експертних обстежень, аудитів, матеріали та інформацію з відповідних питань, звіти про рівень і стан виконання профілактичної роботи, причини порушень законодавства та про вжиття заходів для їх усунення;
8) надавати роботодавцю обов’язкові для розгляду рекомендації щодо внесення у відповідний строк до споруд, технологічних чи організаційних процесів змін, що необхідні для приведення таких процесів у відповідність із положеннями законодавства з питань охорони праці та гігієни праці і підвищення рівня захищеності працівників;
9) залучати працівників правоохоронних органів до здійснення заходів з державного нагляду (контролю) у сфері, що належить до компетенції Держпраці;
10) заслуховувати звіти посадових осіб центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції Держпраці;
11) використовувати транспортні засоби спеціалізованого призначення, у тому числі із символікою Держпраці.
7. Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.
8. Держпраці під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами та організаціями.
9. Держпраці у межах повноважень, передбачених законом, на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.
10. Держпраці очолює Голова, який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Прем’єр-міністра України, внесеним на підставі пропозицій Міністра соціальної політики.
Голова Держпраці за посадою є Головним державним інспектором України з питань праці.
11. Голова Держпраці:
1) очолює Держпраці, здійснює керівництво її діяльністю, представляє Держпраці у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
2) вносить на розгляд Міністра соціальної політики пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у сферах дотримання законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, охорону праці, гігієну праці, здійснення державного гірничого нагляду та промислової безпеки і розроблені Держпраці проекти законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, а також визначає позицію щодо проектів, розробниками яких є інші міністерства;
3) вносить на розгляд Міністра соціальної політики проекти нормативно-правових актів Мінсоцполітики з питань, що належать до компетенції Держпраці;
4) забезпечує виконання Держпраці та її територіальними органами Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, що належать до компетенції Держпраці;
5) подає на затвердження Міністрові соціальної політики плани роботи Держпраці;
6) звітує перед Міністром соціальної політики про виконання планів роботи Держпраці та покладених на неї завдань, про усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності Держпраці, її територіальних органів, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
7) забезпечує виконання Держпраці та її територіальними органами наказів Мінсоцполітики та доручень Міністра соціальної політики з питань, що належать до компетенції Держпраці;
8) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Держпраці;
9) призначає на посаду та звільняє з посади за погодженням з Міністром соціальної політики керівників і заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держпраці, призначає на посаду та звільняє з посади інших державних службовців і працівників апарату Держпраці;
10) призначає на посаду за погодженням з Міністром соціальної політики та головами відповідних місцевих держадміністрацій та звільняє з посади керівників територіальних органів Держпраці;
11) призначає на посаду за погодженням з Міністром соціальної політики заступників керівників територіальних органів Держпраці та звільняє їх з посади;
12) утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, установи та організації, затверджує їх положення (статути), укладає контракти з керівниками підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Держпраці;
13) затверджує штатний розпис та кошторис територіальних органів;
14) затверджує за погодженням із Міністром соціальної політики структуру територіальних органів;
15) розподіляє обов’язки між своїми заступниками;
16) забезпечує взаємодію Держпраці з відповідальним за взаємодію структурним підрозділом Мінсоцполітики, визначеним Міністром соціальної політики;
17) забезпечує дотримання встановленого Міністром соціальної політики порядку обміну інформацією між Мінсоцполітики і Держпраці та своєчасність її подання;
18) скасовує повністю або в окремій частині акти територіальних органів Держпраці;
19) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції Держпраці;
20) підписує накази Держпраці;
21) вирішує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців та працівників апарату Держпраці, керівників територіальних органів Держпраці, присвоює їм ранги державних службовців (якщо інше не передбачено законом);
22) вносить в установленому порядку подання щодо представлення державних службовців та працівників апарату Держпраці, його територіальних органів до відзначення державними нагородами;
23) дає у межах повноважень обов’язкові до виконання державними службовцями і працівниками апарату Держпраці, її територіальними органами доручення;
24) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, здійснює контроль за її збереженням в апараті Держпраці, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління;
25) здійснює інші повноваження, визначені законом.
11. Голова Держпраці має двох заступників, у тому числі одного першого, які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданнями Прем’єр-міністра України, внесеними на підставі пропозицій Міністра соціальної політики.
Перший заступник та заступник Голови Держпраці є відповідно першим заступником та заступником Головного державного інспектора України з питань праці.
12. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Держпраці, обговорення найважливіших напрямів її діяльності у Держпраці може утворюватися колегія.
Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом видання відповідного наказу Держпраці.
Для розгляду наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності у Держпраці можуть утворюватися інші постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів приймає Голова Держпраці, який затверджує кількісний та персональний склад таких органів, а також положення про них.
13. Гранична чисельність державних службовців та працівників Держпраці затверджується Кабінетом Міністрів України.
Структура апарату Держпраці затверджується її Головою за погодженням з Міністром соціальної політики.
Штатний розпис і кошторис апарату Держпраці затверджуються Головою Держпраці за погодженням із Мінфіном.
14. Держпраці є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства.
_____________________

За это сообщение автора bur поблагодарили: 2
minibuh, yur
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST VOA » 25 мар 2015, 18:01

Дополню пост выше:


Контроль за дотриманням роботодавцями законодавства про працю здійснюватиме Держпраці17 березня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань праці».

Державна служба України з питань праці (Держпраці) створена шляхом злиття Держгірпромнагляду і Держінспекції з праці на виконання постанови КМ України від 10.09.2014 № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади».

Згідно із затвердженим положенням Держпраці є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики.

Держпраці реалізовуватиме державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснюватиме, зокрема, функції державного нагляду (контролю) за:

- дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю;

- правильністю застосування роботодавцями списків на пільгове пенсійне забезпечення;

- якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці;

- дотриманням вимог законодавства про працю, зайнятість населення в частині:

дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи;

використання праці іноземців та осіб без громадянства;

наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця;

дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;

провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування;

- дотриманням вимог законодавства про рекламу щодо реклами про вакансії (прийом на роботу);

- додержанням фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;

- за дотриманням законодавства про охорону праці та інші.

Держпраці під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців.

Одночасно постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 100 (набрала чинності 17.03.2015) затверджено перелік територіальних органів Держпраці, що утворюються.
Завантажити документи pkmu-96-pro-derzhpraci.doc [99 Kb] , pkmu-100-derzhpraci.doc [55,5 Kb]
Юридичний відділ ЦК Профспілки

Но из НКУ норму о том, что ДФСы будут также проверять и соблюдение трудовых гарантий не убрали, так ведь? Тем более, что упомянуто о " взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами".
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST Orange » 27 ноя 2015, 16:32

Коллеги, помогите, пожалуйста, разобраться с проверками по труду
В марте 2015 г. вступило в силу постановление КМУ от 11.02.15 г. № 96, которым определены задания и функции новой Государственной службы Украины по труду.
Тем не менее, распоряжение КМУ от 15.06.2015 г. N 625-р Кабмин разрешил проводить проверки Государственной инспекции по труду

Так кто же сейчас может проверить выполнение трудового законодателсьтва?
и чем предусмотрен порядок проведения таких проверок?
на сегодня действует лишь Порядок проведення перевірок посадовими особами Державної інспекції України з питань праці та її територіальних органів (приказ Міністерства соціальної політики України 02.07.2012 N 390)
На мой взгляд этот порядок Госслужба по труду применять не может. т.к.
1) он касается инспекции, а не службы
2) согласно ст. 259 КЗоТ проверки по труду должны проводиться в порядке, определенном КМУ

а что вы думаете, уважаемые форумчане?
Orange
 
Сообщений: 43
Зарегистрирован: 01 мар 2011, 17:30
Благодарил (а): 37 раз.
Поблагодарили: 9 раз.

UNREAD_POST lala555 » 25 июл 2016, 14:27

подскажите пож. чем грозит предприятию отправка в командировку сотрудницы-совместителя имеющей ребенка до 3-х лет (с ее согласия)?
lala555
 
Сообщений: 408
Зарегистрирован: 03 июн 2013, 14:34
Благодарил (а): 220 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST налоговик » 15 янв 2017, 16:38

lala555 писал(а):подскажите пож. чем грозит предприятию отправка в командировку сотрудницы-совместителя имеющей ребенка до 3-х лет (с ее согласия)?


Админ по ст. 41
Срок давности 3 месяца
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST налоговик » 15 янв 2017, 16:41

пока проект

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від ___ __________ № _____


ПОРЯДОК здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення юридичними особами (включаючи їхні структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю, а також суб’єктами господарювання, що провадять діяльність з надання послуг із посередництва у працевлаштуванні в Україні або за кордоном, наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця (далі – об’єкт відвідування).
Цей Порядок розроблено з дотриманням норм конвенцій Міжнародної організації праці № 81 1947 року про інспекцію праці у промисловості й торгівлі та № 129 1969 року про інспекцію праці в сільському господарстві, Кодексу законів про працю України, законів України „Про зайнятість населення”, „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 (із змінами).
2. Державний контроль за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення здійснюють інспектори праці шляхом проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань.
3. Інспекторами праці є посадові особи Держпраці та її територіальних органів, виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад (далі – органи контролю) посадовими обов’язками яких передбачено повноваження здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.
Повноваження інспектора праці підтверджується службовим посвідченням встановленого зразка, що видається Держпраці у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Організація та порядок проведення інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань
4. Інспекційні відвідування проводяться:
1) за зверненням працівника про порушення стосовно нього законодавства про працю та зайнятість населення;
2) за зверненням фізичної особи, відносно якої порушено правила оформлення трудових відносин;
3) за рішенням керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин;
4) за рішенням суду, повідомленням правоохоронних органів про порушення законодавства про працю та зайнятість населення;
5) за повідомленням посадових осіб органів державного нагляду (контролю), про виявлені в ході виконання ними контрольних повноважень ознак порушення законодавства про працю та зайнятість населення;
6) за інформацією Держстату та його територіальних органів (щодо наявності заборгованості із виплати заробітної плат), Фонду соціального захисту інвалідів та його відділень (щодо порушення вимог статей 19 та 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”), державної служби зайнятості (щодо порушення законодавства про зайнятість населення), ДФС та її територіальних органів (щодо оформлення трудових відносин), Пенсійного Фонду України та його територіальних органів (щодо оплати праці).
Звернення працівників, роботодавців і фізичних осіб, відносно яких порушено правила оформлення трудових відносин, може бути подане через уповноваженого представника.
Рішення про доцільність проведення відповідних заходів з підстав, визначених підпунктами 5, 6 пункту 4 та пунктом 5 цього Порядку, приймає керівництво органу контролю.
5. За письмовою заявою роботодавця інспектори праці можуть проводити аналіз стану дотримання законодавства про працю та зайнятість населення та надавати рекомендації щодо його застосування.
За результатами проведеного аналізу складається довідка.
6. Інспектор праці самостійно приймає рішення про необхідність відвідування роботодавця з метою інформування його та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю та зайнятість населення, моніторингу стану його дотримання, у тому числі щодо оформлення трудових відносин.
Таке рішення інспектора праці підлягає повідомній реєстрації Держпраці чи її територіальним органом до початку здійснення інспекційного відвідування.
7. При підготовці до проведення інспекційного відвідування або невиїзного інспектування інспектор праці, якщо тільки він не вважатиме, що це завдасть шкоди інспекційному відвідуванню, може одержати інформацію та / або документи, що стосуються предмета інспекційного відвідування чи невиїзного інспектування, від об’єкта відвідування, державних органів, а також шляхом аналізу наявної (загальнодоступної) інформації про стан додержання законодавства про працю і зайнятість населення.
Документи, отримані при підготовці до проведення інспекційного відвідування або невиїзного інспектування, що містять інформацію про порушення об’єктом відвідування вимог законодавства про працю та / або зайнятість населення, долучаються до матеріалів інспекційного відвідування або невиїзного інспектування.
8. З метою запобігання порушенням законодавства про працю та зайнятість населення роботодавці можуть ініціювати проведення інспекторами праці регулярних інформаційно-роз’яснювальних кампаній щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю та зайнятість населення, захисту і поновлення трудових прав працівників.
9. За необхідності для участі в інспекційних відвідуваннях можуть залучатись (за згодою керівника об’єкта відвідування або іншої уповноваженої особи) представники організацій профспілок та їхніх об’єднань, члени яких працюють у об’єкта відвідування, організацій роботодавців та їхніх об’єднань.
10. При проведенні інспекційного відвідування інспектор праці повинен пред’явити об’єкту відвідування або уповноваженій ним особі своє службове посвідчення.
11. Тривалість інспекційного відвідування, невиїзного інспектування не може перевищувати десяти робочих днів, для об’єктів мікропідприємництва та малого підприємництва – двох робочих днів.
За обґрунтованою пропозицією інспектора праці тривалість інспекційного відвідування або невиїзного інспектування може бути продовжена керівництвом органу контролю, про що видається доручення на продовження інспекційного відвідування або невиїзного інспектування.
12. Інспектори праці за наявності службового посвідчення мають право безперешкодно, без попереднього повідомлення і в будь-яку годину доби здійснювати інспекційні відвідування, у тому числі:
1) самостійно безперешкодно, без попереднього повідомлення проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;
2) ознайомлюватись з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю та зайнятість населення, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їхньої відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об’єктом відвідування їх копії або витяги;
3) на одинці або в присутності свідків ставити керівнику та / або працівникам об’єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю та зайнятість населення, отримувати із зазначених питань усні та / або письмові пояснення;
4) залучати працівників правоохоронних органів;
5) на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;
6) фіксувати проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин засобами аудіо-, фото- та відеотехніки;
7) отримувати від органів державної влади інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування.
14. Вимога інспектора праці про надання об’єктом відвідування для ознайомлення документів та / або їх копій чи витягів з документів, пояснень, доступу до приміщень, організації робочого місця, внесена в межах повноважень, є обов’язковою для виконання.
15. Інспекторам праці забороняється:
1) виступати посередниками, арбітрами чи експертами при розгляді індивідуальних або колективних трудових спорів;
2) підміняти працівників об’єкта відвідування при проведенні розрахунків або перерахунків розмірів належних працівникам коштів, готувати висновки про відповідність або невідповідність вимогам нормативно-правових актів, нормативних актів об’єкта відвідування з метою їх подальшого передання працівникам (у тому числі звільненим), іншим особам чи органам;
3) вимагати від об’єкта відвідування будь-які документи або їх копії для подальшого передання іншим особам;
4) розглядати та перевіряти питання, яке є предметом розгляду в суді або щодо якого набрало законної сили рішення суду, перевіряти своєчасність, правильність і повноту виконання рішень суду;
5) розголошувати виробничі та комерційні таємниці чи виробничі процеси, з якими вони могли ознайомитися при виконанні своїх обов’язків, крім випадків, передбачених законом, у тому числі протягом трьох років після звільнення з посади;
6) розголошувати джерело будь-якої скарги, доведеної до їхнього відома, на недоліки або порушення і повідомляти об’єкту відвідування або його представнику про те, що відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скарги;
7) вилучати у об’єктів відвідування оригінали їхніх фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, а також комп’ютерів і їхніх частин.
16. При проведенні інспекційного відвідування об’єкт відвідування має право:
1) перевіряти в інспектора праці наявність службового посвідчення;
2) не допускати до проведення інспекційного відвідування у разі відсутності службового посвідчення;
3) подавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження про усунення порушень до акта, або припису;
4) вимагати від інспектора праці внесення запису про проведення інспекційного відвідування до відповідного журналу перевірок об’єкта відвідування (за його наявності) перед наданням акту для підпису керівником об’єкта відвідування або його уповноваженим представником.
17. За рішенням керівництва органу контролю, погодженого із об’єктом відвідування, інспектори праці за наявності підстав, визначених підпунктами 1, 4 - 6 пункту 4 цього Порядку можуть проводити невиїзні інспектування у приміщенні відповідного органу контролю, на підставі документів та пояснень наданих об’єктом відвідування.
18. У разі створення об’єктом відвідування перешкод у діяльності інспектора праці (відмова у допуску до проведення відвідування (ненадання інформації, необхідної для проведення інспекційного відвідування; перешкода у виконанні інших повноважень, передбачених пунктом 12 Порядку), відсутності об’єкта відвідування або уповноваженої ним особи за місцем знаходження (адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, інших документах, що стали підставою проведення відвідування), відсутності документів, ведення яких передбачено законодавством про працю та зайнятість населення, складається акт про неможливість проведення інспекційного відвідування із зазначенням відповідних причин, який за можливості підписується керівником об’єкта відвідування або іншою уповноваженою особою.
19. У разі створення об’єктом відвідування перешкод у його проведенні або відсутності об’єкта відвідування за місцем знаходження копія акта про неможливість проведення інспекційного відвідування направляється до органів, яким підпорядкований об’єкт відвідування (за наявності), для вжиття заходів із усунення перешкод і забезпечення присутності об’єкта відвідування за своїм місцем знаходження.
20. У разі відсутності документів, ведення яких передбачено законодавством про працю та зайнятість населення, об’єкту відвідування направляється копія акта про неможливість проведення інспекційного відвідування та письмова вимога із зазначенням строку поновлення документів. На час виконання такої вимоги строк проведення інспекційного відвідування зупиняється.
Порядок складання акта, припису та прийняття рішень за результатами інспекційного відвідування, невиїзного інспектування з питань додержання законодавства про працю та зайнятість населення
21. У разі виявлення порушень законодавства про працю та зайнятість населення за результатами інспекційного відвідування або невиїзного інспектування складаються акт і припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю та зайнятість населення.
У разі відсутності порушень законодавства про працю та зайнятість населення за результатами інспекційного відвідування або невиїзного інспектування складається довідка.
22. Акт або довідка складаються в останній день інспекційного відвідування або невиїзного інспектування у двох примірниках і підписуються інспектором праці, який його проводив, та керівником об’єкта відвідування або його уповноваженим представником.
23. Якщо об’єкт відвідування не погоджується з викладеною в акті інформацією, акт підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.
Зауваження можуть бути подані не пізніше трьох робочих днів з дати підписання акта. Письмова вмотивована відповідь на зауваження надається не пізніше ніж через три робочі дні з дати їх надходження.
24. Матеріали, зафіксовані засобами аудіо-, фото- та відеотехніки в ході інспекційних відвідувань долучаються до акта у паперовому або електронному вигляді на оптичних дискових носіях, на яких проставляється номер акта. Про долучення таких матеріалів робиться відмітка в акті.
25. Припис є обов’язковою для виконання у визначені строки письмовою вимогою інспектора праці про усунення об’єктом відвідування порушень законодавства про працю та зайнятість населення, виявлених під час інспекційного відвідування або невиїзного інспектування.
26. Припис вноситься об’єкту відвідування не пізніше від наступного дня після підписання акта (відмови від підписання), а в разі наявності зауважень – наступного дня після їх розгляду.
У приписі зазначається строк для усунення виявлених порушень. У разі встановлення строку виконання припису більше ніж три місяці, у приписі визначається графік та заплановані заходи усунення виявлених порушень з відповідним інформуванням інспектора праці згідно з визначеною у приписі періодичністю.
27. Стан виконання вимог припису перевіряється після закінчення зазначеного у ньому строку усунення недоліків, якщо об’єкт відвідування не надав відповідь або надав її в обсязі, недостатньому для підтвердження факту усунення виявлених порушень. Якщо під час перевірки стану виконання вимог припису встановлено факт його повного виконання, складається довідка.
28. У разі відмови керівника чи уповноваженого представника об’єкта відвідування від підписання або за неможливості особистого вручення акта і припису, акт та припис складаються у трьох примірниках.
Два примірники акта і припису надсилаються об’єкту відвідування рекомендованим листом із описом документів у ньому та з повідомленням про вручення. На примірнику акта та припису, що залишаються в інспектора праці, зазначаються реквізити поштового повідомлення, яке долучається до матеріалів інспекційного відвідування.
Об’єкт відвідування зобов’язаний повернути інспектору праці підписаний примірник акта та припису не пізніше ніж через три робочі дні з дати його отримання.
У разі ненадходження у встановлений строк підписаного примірника акта та припису складається акт про відмову від підпису у двох примірниках, один з яких направляється об’єкту відвідування рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
Порядок застосування заходів впливу у зв’язку з порушенням законодавства про працю та зайнятість населення
29. При наявності порушень вимог законодавства про працю та зайнятість населення, зафіксованих актом інспекційного відвідування, після розгляду зауважень об’єкта відвідування (у разі їх надходження) інспектор праці проводить аналіз матеріалів інспекційного відвідування або невиїзного інспектування, за результатами якого вносить припис та / або вживає заходів щодо притягнення винної в допущенні порушень посадової особи до встановленої законом відповідальності.
30. Припис або вимога інспектора праці можуть бути оскаржені в десятиденний строк з дати їх отримання до керівництва відповідного територіального органу Держпраці, до керівництва Держпраці або до суду.
Подання у встановлений строк скарги призупиняє виконання припису або вимоги.
Скарга розглядається у тридцятиденний строк із дати її надходження, якщо інше не встановлено законом.
За результатами розгляду скарг вимоги приписів, рішення, прийняті на реалізацію визначених цим Порядком повноважень, можуть бути скасовані повністю або в окремій частині.
31. Порядок складання та форми службового посвідчення інспектора праці, акта, довідки, припису, журналів, інструкцій та інших документів, що складаються при підготовці, в ході та за результатами інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, аналізу відомостей та інформації, одержаної від органів державної влади та місцевого самоврядування затверджуються Держпраці.

_______________________________________________


За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 янв 2017, 11:37

Особенно порадовало:

Інспектор праці самостійно приймає рішення про необхідність відвідування роботодавця з метою інформування його та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю


И, насколько я понимаю, сие "відвідування" проверкой в понимании украинского законодательства не является? ;)
vikakool
 
Сообщений: 4031
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 864 раз.
Поблагодарили: 602 раз.

UNREAD_POST alex88 » 16 янв 2017, 11:45

А мне еще понравилось
без попереднього повідомлення і в будь-яку годину доби

в контексте штрафа за недопуск к проверке :roll:
Садим, значит, специального круглосуточного сотрудника поджидать :twisted:
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 783
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 395 раз.
Поблагодарили: 406 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 янв 2017, 11:49

Ну да, вдруг в 2 часа ночи инспектор почувствует необходимость даже не проинспектировать, а срочно информировать работодателя о чем-нибудь :lol:
vikakool
 
Сообщений: 4031
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 864 раз.
Поблагодарили: 602 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 янв 2017, 12:55

vikakool писал(а):И, насколько я понимаю, сие "відвідування" проверкой в понимании украинского законодательства не является? ;)


Если с точки зрения последствий недопущения, то проверка.
Если с позиции требований к проведению, то не проверка :)

PS
Поскольку среди нас филологи, не могу удержаться. Приведу пример словоупотребления из Академічний тлумачний словник:

Прекрасні люди відвідують мене щодня, приносять мені все, що я люблю (Леонід Смілянський, Сад, 1952, 302)"

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 2
lutishka, vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Kamillfo, lutishka, minibuh, vikakool, Ya